abonnement Unibet Coolblue
pi_18378494
quote:
Op maandag 12 april 2004 21:04 schreef mitt het volgende:

Thuram is 32, niks mis mee... meteen kopen
Yup, kan sowieso nog 3 jaar mee op hoog niveau. Ik snap nog steeds niet dat ze Makalele weg hebben laten gaan, die zouden ze nu goed kunnen gebruiken
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 12 april 2004 @ 23:55:42 #202
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18381611
Coach lult zo slap als me lul op het moment hangt. Jezus wat een berg flauwekul. Ze hebben geen schulden! Ze kopen niet alleen maar oude spelers. Figo was 29 toen ze hem kochten. Roberto Carlos is 2 dagen geleden 31 geworden en speelt al 7 jaar bij Real. Ronaldo is nu 28 en speelt al 2 jaar bij de club. Beckham is nu 28 en op z'n 27ste gekocht. Zidane is 32 en speelt al 3 jaar bij Real. Raul is 27. In 1 ding heb je wel gelijk, Figo, R.Carlos, Zidane en Beckham worden iid ouder. Net als ik gelukkig.

Spelers van 27/28 zitten in de bloei van hun leven.

Ook die BS weer over een koopclub, Noem eens 2 spelers op die bij ManU in de basis staan die zelf opgeleid zijn. En als je er 2 hebt kunnen bedenken, doe dan Ajax, Juve, Barcelona, Arsenal, Chelsea, AC Milan, Feyenoord en PSV ook even. Met zelf opleiden bedoel ik, net zoals jij met je voorbeeld Raul, dat ze vanaf hun 12de ofzo bij de club spelen. Raul vind je bij Atletico weggeplukt, op dat moment was die 17 dus neem ik 12 maar als minumum leeftijd voor als zelfopgeleid te noemen.

En Mitt heeft in mijn ogen ook geen gelijk als die zegt dat Salgado en R. Carlos overschat worden als verdedigers. Ze zijn hartstikke goed man, kijk eens uit je doppen als het 1 tegen 1 acties zijn. Het probleem bij Real is dat ze maar 4 mensen hebben die verdedigen, waar normaal gesproken ook nog 3 middenvelders meeverdedigen. Als zij met z'n vieren achterin moeten verdedigen tegen 6 aanstormende tegenstanders is het heel normaal dat ze veel goals tegenkrijgen.

Samuel denk ik wel dat ze die gaan halen deze zomer omdat Valdano daar gecharmeerd van is (zelf vind ik het meer een houthakker maja) Wat ze nodig hebben is de schakel op het middenveld die eerst Makalele was, ik hoop nog altijd dat ze Viera gaan halen omdat die op die positie 1 van de beste is.

Ook wil ik nogmaals even laten weten dat de Galacticos die ze elk jaar kopen tot nu toe altijd beter presteren bij Madrid dan bij hun vorige clubs.

Zo!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 13 april 2004 @ 00:08:48 #203
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18381898
Beckham anders niet?
hij speelde veel beter bij ManU dan bij Real (vind ik dan toch)

Viera zie ik niet vertrekken, er was al eerder sprake van hem naar Real, maar hij is toch niet gegaan
slim van hem, nu je ziet hoe Arsenal helemaal openbloeit (laatste jaren)

elke team krijgt veel tegengoals als de aanvallende partij veel groter is dan de verdedigende partij
maar bij een team als Real met zo'n status mag dat toch niet gebeuren?
en dat is niet van nu, maar dat is volgens mij ook al een tijdje bezig
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 13 april 2004 @ 00:13:31 #204
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_18382006
quote:
Op maandag 12 april 2004 21:44 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Het is al jaren geleden dat er een jeugd-speler is doorgebroken. (Raul is weggekocht bij Atletico.)
dus lijkt het me een beetje tijd te worden, maarja kopen is toch zo makkelijk met excuse dat ze zo'n zware competitie hebben.


Real creërd dit overigens zelf door steeds "oude" vedettes te kopen die de coach niet mag passeren. (figo, carlos, Zidane, Beckham worden steeds ouder.)
Al met al een echte koopclub.
excuus? het is gewoon de waarheid, en kweet niet voor welke club jij bent maar daar zal het ongetwijfeld anders zijn
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  dinsdag 13 april 2004 @ 00:16:38 #205
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18382063
mja, Beckham heeft het laatste jaar niet goed gespeeld bij ManU, en jij weet net als ik dat ze in spanje heel tevreden zijn met zijn voetballende optredens. Viera heeft iid besloten om z'n contract te verlengen en is dus haast onhaalbaar, maar dat Arsenal helemaal opbloeit lijkt me ook overdreven. Ze spelen heel mooi voetbal en doen dat vaak, maar het enige wat ze dit seizoen winnen is de competitie, waar hetzelfde (denk ik, we zullen zien) geld voor Real. Real heeft laaste 7 jaar wel 3 keer de CL gewonnen waar Arsenal nog met lege handen staat.

Dat onderste deel van je verhaal vind ik wel kloppen. Maar ook jij als spaansesportkrantlezende opiniegever moet toch weten dat dat is waar Perez voor kiest. Hij heeft vandaag overigens al toegeven dat er kleine verbeteringen aangebracht kunnen worden aan "z'n" project!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 13 april 2004 @ 00:24:07 #206
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18382220
ik kan geen spaans (jammer genoeg)
maar ik wil genoeg over Spaans voetbal leren

Arsenal hefet natuurlijk zijn tijd voor genomen, vroeger toen ik meer voor Arsenal was (tijd van Anelka was dat) was het ook aan de betere hand, dat was toen de dubbel werd gehaald
er werd gewerkt aan de team, en dat heeft zijn tijd genomen, maar in de komende jaren zal Arsenal nog dreigender worden in de CL dan ooit tevoren
mits ze hun spelers kunnen vasthouden, en dat kan geen probleem zijn voor Arsenal

en het werd tijd dat er werd toegegeven dat zijn project niet helemaal in orde is
maar dat wist iedere leek dat ook maar iets van voetbal kent al lang
je kan nie tzo aanvallend blijven spelen zonder er gevolgen van te hebben
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 13 april 2004 @ 14:49:59 #207
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_18392654
Ik lees dat Ronaldo weer een paar weken eruit ligt vanwege een blessure
dit lijkt nu echt het einde van de titel

als je zag hoe veel punten Real verspeelde toen hij geblesseerd was enekele weken terug, dan kan dat echt niet goedkomen (wel goed voor Barça )
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 13 april 2004 @ 14:56:51 #208
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_18415612
quote:
Op maandag 12 april 2004 23:55 schreef jojomen4 het volgende:
Noem eens 2 spelers op die bij ManU in de basis staan die zelf opgeleid zijn.
Weet niet hoelang ze in de jeugd hebben gespeeld of ze ergens weggekocht zijn.

Gary Neville, Phil Neville, Ryan Giggs, John O'Shea, Wes Brown, Paul Scholes, Nikky Butt.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_18415617
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 14:56 schreef pfaf het volgende:
Gaat lekker slecht weer met Real
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 14 april 2004 @ 16:59:35 #211
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18419836
Scholes was 17.
G. Neville was 16.
P. Neville was 17.
Giggs was 14.
Brown was 17.
Butt ook 17.

De enige hier is dus Giggs zeg maar Aangezien Raul ook 17 was en die dus niet als zelf opgeleid geld. Nu jullie weer over al die geweldige opleidingen bij de superclubs waar Real zogenaamd niks van kan omdat ze alleen maar spelers kopen. Beetje objectief naar andere clubs kijken waar je niet voor bent mag ook wel eens op z'n tijd.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_18420985
Volgens mij was Scholes jonger dan 17 toen hij naar Man Utd ging hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 14 april 2004 @ 19:05:38 #213
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18422759
http://www.manutd.com/bio/bio.sps?iBiographyID=2549

In 1974 geboren in 1991 naar ManU.

sorry, hij was 16 en paar maanden
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 15 april 2004 @ 17:31:58 #214
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18447312
Goed nieuws voor alle Real fans onder ons, dat zullen er niet veel zijn maar toch...

De voorzitter maakt vandaag bekend in Marca dat er voor volgend seizoen 4 nieuwe aankopen komen. 1 of 2 daarvan zijn Galacticos

Nu hopen dat ze van de 4 1 hele sterke verdedigende middenvelder halen (Davids?) en 1 of 2 sterke verdedigers. Dan komt het volgend jaar weer helemaal goed met die CL.

Ook heeft ie gezegd dat het niet uitmaakt of ze nu wel of geen kampioen worden, die 4 spelers zullen hoe dan ook komen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 15 april 2004 @ 17:36:54 #215
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18447440
Wow, ik lees net het artikel, en ze suggereren dat de Galactico Totti zal zijn, die heb ik dan liever niet. Maar 2 andere van de 4 zullen Samuel en Emerson zijn. Emerson als verdedigende middenvelder en Samuel natuurlijk centraal achterin.

Ook laten ze/madrid blijken dat dit de eerste keer in 4 jaar is in het tijdperk "Perez" dat er duidelijke tekens zijn dat zijn ideen niet helemaal goed blijken te kloppen. Goed dat ze zelfcritiek hebben en dingen willen veranderen. Go Madrid!

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 15 april 2004 @ 17:40:13 #216
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18447541
Wow nog eens. Wat een verlanglijstje hebben ze

Spelers die ze eventueel willen halen zijn dus:

Totti
Samuel
Emerson
Henry
Van Nistelrooy
Joaquin
Xabi Alonso

of misschien toch Morientes terug halen omdat blijkt dat die andere knul die uit de jeugd komt gewoon niet goed genoeg is.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 15 april 2004 @ 18:27:57 #217
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18448750
Ik denk dat de kans behoorlijk groot is dat Van Nistelrooy naar Madrid gaat.

1. Omdat Manchester United heeft aangegeven deze zomer veel geld te gaan investeren in spelers omdat dit seizoen is gebleken dat ze kwalitatief gewoon niet goed genoeg zijn.
2. Omdat ze veel geld kunnen vangen voor Van Nistelrooy, die heeft een paar maanden geleden z'n contract verlengd en ik denk dat ManU nu wel zo'n 70 miljoen kan vragen, en ook denk ik dat Real bereid is dit te betalen.
3. Omdat ManU met Saha een goeie vervanger heeft voor Van Nistelrooy, kijk maar hoeveel goals die gemaakt heeft in de eerste competitie helft bij een middelmatige club.
4. Omdat Ruud graag prijzen wilt winnen en de toekomst van ManU er op dit moment gewoon niet goed uitziet.

Het zou wel ongelooflijk zijn als Totti en Ruud overkomen naar Real. Dan heb je de volgende aanvallers.

Van Nistelrooy
Ronaldo
Totti
Zidane
Figo
Beckham
Raul (was ik bijna vergeten, wist dat er 1 bijmoest )

Ik weet het, het zijn niet allemaal aanvallers, maar wel aanvallend ingesteld. Zou bijna onmogelijk zijn om deze met elkaar te laten spelen maarja, dromen is heerlijk

[ Bericht 5% gewijzigd door jojomen4 op 15-04-2004 18:28:51 (Raul bijgevoegd!) ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_18462949
In plaats van dit jaar weer op aanvallende spelers als Henry, Totti of Van Nistelrooy te azen kunnen ze hun aandacht denk ik beter richten op het middenveld of de verdediging. Vorig jaar hebben ze het al laten lopen, ik hoop dat ze dit jaar wat verstandiger zijn. Mejia, Pavon en Raul Bravo halen het niveau (nog) net niet. Ayala van Valencia zou bijvoorbeeld een veel betere investering zijn. Real heeft denk ik ook een speler als (inderdaad) Xavi Alonso nodig, andere suggesties: Baraja, Lampard, Gattuso...iets in die trant.

Ik hou m'n hart vast voor de laatste 6 wedstrijden, helemaal als je weet dat Atletico, Barcelona en Deportivo de revu nog zullen passeren. Dat het niet helemaal goed zit is nu wel duidelijk; als spelers als Salgado en Raul elkaar al in de haren vliegen...maar goed, misschien heeft het allemaal wel een positieve uitwerking en wordt het seizoen nog goed afgesloten....als Barcelona onder ons eindigd vind ik alles best
  vrijdag 16 april 2004 @ 11:41:48 #219
30919 mitt
Michael Corleone
pi_18464417
kan je beter Valeron halen.

jammer dat Mauro Silva zo'n oude lul is, want dat is wel wat voor Real.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 16 april 2004 @ 12:04:40 #220
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18464923
Waar lees je dat ze elkaar de haren zijn ingevlogen?

Enne, Lampard past niet echt in dat rijtje van je, die is veel aanvallender dan die andere 2.

@Mitt: Spelverdelers hebben ze toch genoeg, denk je niet? IK vind Valeron wel goed hoor maar ze kunnen beter dus verdedigende spelers halen..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_18465110
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 12:04 schreef jojomen4 het volgende:
Waar lees je dat ze elkaar de haren zijn ingevlogen?
Gister of eergister op de site van Marca, tot een echte aanvaring kwam het niet omdat andere spelers tussen ze in schijnen te zijn gesprongen.

Het klopt dat Lampard wat aanvallender is, maar hij heeft sowieso meer verdedigende kwaliteiten dan Guti en Beckham bij elkaar dus wat dat betreft...
En Veron zou ik inderdaad ook niet aan beginnen, helemaal niet als je Zidane hebt...

Weet niet of ik nou blij moet zijn met het bericht dat Roberto Carlos blijft, kunnen ze niet een mooie ruil met Bridge bewerkstelligen?
  vrijdag 16 april 2004 @ 12:39:13 #222
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18465672
hehehe, je bedoelt Valeron maar ik begrijp hem

Waarom zou je Bridge willen hebben als je Carlos kan hebben? Carlos is een van de beste op aarde man.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_18465678
Ik vind Real echt een schijtclub.
Ze kopen gewoon ieder jaar de beste spelers van de wereld, dat is geen kunst.
  vrijdag 16 april 2004 @ 12:41:14 #224
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18465729
jimjim, ga lekker buitenspelen joh.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_18465855
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 12:41 schreef jojomen4 het volgende:
jimjim, ga lekker buitenspelen joh.
ga ik ook doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')