abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 22:02:07 #1
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_12172691
N.a.v deze topic beginnen mij brandende vragen te rijzen.

Er zijn waarschijnlijk meer soulseek diehards gelijk mijzelf...

Wie is er nog meer zo anti "No Files Shared"?

En om het wat spannender te maken, voeg je Userinfo toe!

quote:
No sharing = Ban!

Having a few incomplete albums or some pictures in your shared folder doesn't mean sharing to me. So I suggest you have something good to share when you don't want to be banned.

Due to a shortage of HDD space, it's not possible for me to share all of my music. So everything is burnt on CD's.

If you need something similar to what's in my folders, then message me, I might have what you need.


Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_12172713
Ik add gewoon veel mensen aan m'n userlijst. En ik share genoeg door aan de mensen die willen.
pi_12172924
ik share genoeg en soms nog exclusief ook (mp3 release groups > fxp)
pi_12173157
Ik hou van soulseek (username=prikkelpoppie) alleen sinds ik een nieuwe comp. heb doet ie het niet meer goed ...Mensen zonder files shared vrag ik altijd waarom ze geen files geshared hebben, krijg je de meest rare smoesjes...zeg je ze te bannen gaan ze ineens wel hun files sharen
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 22:32:22 #5
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_12173467
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 22:19 schreef brighton het volgende:
Ik hou van soulseek (username=prikkelpoppie) alleen sinds ik een nieuwe comp. heb doet ie het niet meer goed ...Mensen zonder files shared vrag ik altijd waarom ze geen files geshared hebben, krijg je de meest rare smoesjes...zeg je ze te bannen gaan ze ineens wel hun files sharen
Bullshit, gewoon bannen, als ze klaar zijn met downen gaat de knip er vanzelf weer op.

Ik heb in mn shared folder en in mn user info zat waarschuwingen staan.

Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 22:34:46 #6
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_12173523
Ik share aardig wat (zowel muziek als films), maar voeg niemand toe aan m'n lijst. Bij mij wordt meer gehaald dan dat ik zelf download.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_12173870
Die-Hard soulseeker. Is echt perfect voor mij als 'muzikale wervelwind' die van alle stijlen houdt en altijd iets nieuws wil proberen. Vooral de ftp-like file sharing vind ik echt super.

Slsk is echt gewoon ideaal voor niet-pop muziek.

En leechers moeten gewoon opfucken en gaan cheaten met kazaa.

Mijn username is btw martijnr

pi_12173893
Ik zit vooral in de room "Q-dance Hardstyle"

Ondanks de naam veel verschillende muziek-stijlen. Dance geörienteerd, of course.

pi_12175841
slsk... ik kende het niet, tot donderdag een vriend van mij erover begon..

tis een mooi programma, maar ik begrijp het nog niet helemaal.. alles wat ik wil downloaden gaat maar heel erg traag.. en ik heb nog geen manier gevonden om te kijken of ik van meerdere mensen tegelijk dezelfde file kan downen zodat het sneller gaat (zoals bij bv. imesh)

bij de weg.. ik ben phreak78..

(edit.. heb de namen die hier staan aan mijn lijst toegevoegd... als dat niet mag, zeg het dan ff..)

[Dit bericht is gewijzigd door Phreak op 02-08-2003 00:37]

pi_12176097
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:30 schreef Phreak het volgende:
tis een mooi programma, maar ik begrijp het nog niet helemaal.. alles wat ik wil downloaden gaat maar heel erg traag.. en ik heb nog geen manier gevonden om te kijken of ik van meerdere mensen tegelijk dezelfde file kan downen zodat het sneller gaat (zoals bij bv. imesh)
Klopt, dat is wel een nadeel van slsk vind ik. Je bent heel erg afhankelijk van die andere gebruiker, want je kan namelijk maar een bestand van één gebruiker tegelijk downloaden en niet van meerdere tegelijk zoals bij kazaa en blijkbaar imesh.

Maar om te zorgen dat je toch snel kan downloaden, is bij het zoeken naar bestanden, handig om te sorteren op bandbreedte. Zwart betekent dat je gelijk kan downloaden en dat er niemand in de rij staat. Grijs betekent dat er mensen voor je zijn.

Bij transfers is het handig om ze allemaal te selecteren en dan 'get place in line' te doen zodat je een soort nummertje trekt voor ieder nummer.

Je kan trouwens beter het aantal uploads op 3 zetten ofzo, want je hebt het nu op max staan. Iedereen wil wel in de rij staan zolang hij maar een hoge snelheid heeft dus dat is beter.

Als je het trouwens niet erg vind voeg ik jou ook toe aan mijn lijst. Je hebt wel wat interessante dingen (en ik heb ook leuke dingen voor jou zo te zien )

pi_12176249
thnx voor de info !

heb bij jou ook wel een aantal dingen gevonden !! hehehe..

trouwes.. bij jou staat het wel heel mooi op alfabet.. moet ik ook maar eens gaan doen denk ik is makkelijker zoeken..

(was trouwes tegen je aan het praten op slsk )

pi_12176281
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:55 schreef Phreak het volgende:
(was trouwes tegen je aan het praten op slsk )
En ik praat nu terug
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 00:59:01 #13
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_12176310
Ik share gewoon alles voor iedereen, (+- 30 gig.)
Dat zou iedereen gewoon moeten doen.
Dan werkt het het beste toch?
En dan nog van multiple users downloaden als bij kazaa...

Ik heb trouwens ook een hekel aan mensen die je helemaal leegzuigen (op soulseek dan ) en zelf niks sharen...

with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_12176587
mag ik vragen onder wat ik jou kan vinden ?? BDisOKE ?
pi_12176918
ik share niet zoveel, 56gb ofzo, maar als ik een grote hub op wil pak ik me videoclips en backup schijf erbij en dan heb ik 200gb+, maargoed dan heb ik het dus over dc++
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_12176956
soulseek is extreem rechts, kijk maar naar de afkorting
[b]Iedereen is gelijk[/b][br]Maar sommige zijn iets gelijker dan anderen
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 03:42:34 #17
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_12177941
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:46 schreef ELTino het volgende:

[..]

Klopt, dat is wel een nadeel van slsk vind ik.


Absoluut geen nadeel, het is op die manier veel persoonlijker, je leert diegene een beetje kennen en je krijgt min of meer de zekerheid dat je de files compleet binnenkrijgt.

Nee, dat KaZaA is echt iets voor lui met oogkleppen ofzo...

Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 03:43:28 #18
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_12177947
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 01:43 schreef Wisp het volgende:
maargoed dan heb ik het dus over dc++
Wat doe je hier dan?
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_12177964
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 03:43 schreef R2cksson het volgende:
Wat doe je hier dan?
is vergelijkbaar
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 09:01:46 #20
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_12178433
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 03:48 schreef Wisp het volgende:

[..]

is vergelijkbaar


Nee...
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_12178680
Ik ben twee maanden terug ook overgestapt op SoulSeek, en het bevalt me prima. Ik download niet zo veel, maar je kunt écht snelle users treffen, en dan maakt het me niet uit dat je niet van meerdere gebruikers tegelijk kunt downloaden, zoals bij WinMX.
pi_12179268
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 09:50 schreef UncleFunk het volgende:
Ik ben twee maanden terug ook overgestapt op SoulSeek, en het bevalt me prima. Ik download niet zo veel, maar je kunt écht snelle users treffen, en dan maakt het me niet uit dat je niet van meerdere gebruikers tegelijk kunt downloaden, zoals bij WinMX.
enige nadeel van niet van meerdere gebruikers tegelijk kunnen downloaden is dat zeldzame bestanden altijd zeldzaam zullen blijven
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_12179643
Ik share alleen met mensen die in mijn lijstje staan, als ik iets download van iemand voeg ik die toe aan mijn lijst mocht die interesse hebben download die maar lekker.
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 11:50:21 #24
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_12179799
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:29 schreef Shogo het volgende:
Ik share alleen met mensen die in mijn lijstje staan, als ik iets download van iemand voeg ik die toe aan mijn lijst mocht die interesse hebben download die maar lekker.
Jij moet oprotten... aso...
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_12180197
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:50 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Jij moet oprotten... aso...


Jij weet mijn redenen niet... Dus ff dimmen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')