abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 september 2003 @ 20:43:57 #201
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_13529597
quote:
Op maandag 29 september 2003 20:19 schreef TK421 het volgende:

[..]

Bedoelen jullie soms "Fortress" met Rachel Ward (Doornvogels) als de schooljuf??

http://www.imdb.com/title/tt0091069/


Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 5 oktober 2003 @ 01:03:33 #202
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_13657462
Mensen en dames en de rest van de bevolking
Ik zoek een serie die ik gezien heb 2 weken gelden ofzo .. maar ik zie hem n u nooit meer hij werd rond 8 uur gedraait

en het ging om 3 "vrienden" 1 americaan (finch in amarican pie) 1 chinees (chinees in amarican pie) en een engelsman

k weet dus echt niet hoe die heet en volgens mij word het ook niet meer uitgezonden ..:S help?

Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_13657466
N.a.v. je gesloten topic Bunnyhunter:
quote:
Ik zoek een serie die ik gezien heb 2 weken gelden ofzo .. maar ik zie hem n u nooit meer hij werd rond 8 uur gedraait

en het ging om 3 "vrienden" 1 americaan (finch in amarican pie) 1 chinees (chinees in amarican pie) en een engelsman


Off Centre.
Was op V8, is nu niet meer omdat het Veronica is. Vervangen door Seinfeld...helaas, t was een leuke serie!
  zondag 5 oktober 2003 @ 01:09:40 #204
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_13657565
tnx nu kijke of ze te downloade zijn
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
  zondag 5 oktober 2003 @ 18:27:37 #205
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13669756
Weet iemand de naam van een (Canadeze?)jongeren serie:

Een groep pubers/20'ers begint een band... 1 gast is een dunne blanke met een paardenstaart en opgeschoren aan de zijkanten, een hlafbloed chickie en een hele brede halfbloed ex-crimineel en nog wat andere figuren.

ook was er een foute "manager" etc

was vroeger altijd in de middag op RTL5 ofzo net als 21 Jumpstreet enzo

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  zondag 5 oktober 2003 @ 20:02:05 #206
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_13671819
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:27 schreef BAZZA het volgende:
Weet iemand de naam van een (Canadeze?)jongeren serie:

Een groep pubers/20'ers begint een band... 1 gast is een dunne blanke met een paardenstaart en opgeschoren aan de zijkanten, een hlafbloed chickie en een hele brede halfbloed ex-crimineel en nog wat andere figuren.

ook was er een foute "manager" etc

was vroeger altijd in de middag op RTL5 ofzo net als 21 Jumpstreet enzo


Je bedoelt Catwalk. Neve Campbell speelde 1 van de hoofdrollen in die serie.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 5 oktober 2003 @ 20:19:17 #207
56228 Koala22
Zo fijn, lalalalalalaaa
pi_13672258
Ik kom ook even jullie hulp vragen.

Ik vraag me nl. al jaren af welke Amerikaanse serie begon met een (volgens mij) donkere man die met een lepen een soort van muziek maakte. Iemand een idee?

Thanx!

----Met een hele vriendelijke groet----
  zondag 5 oktober 2003 @ 20:51:27 #208
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13673133
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 20:02 schreef m@x het volgende:


Je bedoelt Catwalk. Neve Campbell speelde 1 van de hoofdrollen in die serie.


Ja die, thanks
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_13673333
* dacht RTL4

Jongen was in coma geraakt en leefde in zijn eigen droomwereld en probeerde naar huis te komen (dacht ik)
Je ziet dan ook soms zijn ouders aan zijn bed staan etc. De intro was iets van zijn ongeluk (viel uit een boom?)

Ik dacht dat het iets van The Odessy (hoe schrijf je dat) was maar kan het totaal niet vinden op iMDb, of ik zoek verkeerd

Proud owner of: NES, SNES, GB Pocket, GBC, Virtual Boy, N64, GBA, GameCube, Dreamcast, XBOX and some vodka..
pi_13673446
laat maar al gevonden
quote:
Plot Outline: Following an accident, young Jay Ziegler falls into a coma. While his family and friends must continue their lives in the Real World, Jay finds himself in the magical Downworld on a quest to return home.
Me geheugen deed het toch nog wel goed
Proud owner of: NES, SNES, GB Pocket, GBC, Virtual Boy, N64, GBA, GameCube, Dreamcast, XBOX and some vodka..
  maandag 6 oktober 2003 @ 13:51:54 #211
57719 Zapje
Who are you
pi_13687665
In de jaren ' 70 heb ik in de bioscoop * The Car * gezien, is deze ook op DVD reg.2 te verkrijgen ?

Let love be your energy - Long Live Rock - Are you living in the Real World ?
  maandag 6 oktober 2003 @ 22:46:02 #212
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13701890
Wat was de naam van die Roemeense film op Ned 3 afgelopen Donderdag of Vrijdag?
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_13737469
Op TMF/MTV hadden ze vandaag, in zo'n film programma (was rond 12:30), iets over een film die ongeveer nu op DVD/video uit kwam en ging over een eeuwige student.
Hoe heet die film (en is het wat ?)
  woensdag 8 oktober 2003 @ 13:09:40 #214
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_13737560
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 13:06 schreef logic_ het volgende:
Op TMF/MTV hadden ze vandaag, in zo'n film programma (was rond 12:30), iets over een film die ongeveer nu op DVD/video uit kwam en ging over een eeuwige student.
Hoe heet die film (en is het wat ?)
Van Wilder en
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  woensdag 8 oktober 2003 @ 15:21:35 #215
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_13741056
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:46 schreef BAZZA het volgende:
Wat was de naam van die Roemeense film op Ned 3 afgelopen Donderdag of Vrijdag?
occident
  woensdag 8 oktober 2003 @ 18:51:08 #216
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13746539
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 15:21 schreef dolle_hond het volgende:


occident


Dank
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_13749785
hoe heet die film waarin de hoofrolspeler Michael J. Fox 2 banen tegelijk heeft in de film dus. Dit kwam me ineens te binnen maar wist niet meer hoe de titel was, iemand??
Het was 1 baan op kantoor volgens mij en de andere weet ik niet meer.
  woensdag 8 oktober 2003 @ 20:54:14 #218
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_13749869
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:51 schreef DerbiMan het volgende:
hoe heet die film waarin de hoofrolspeler Michael J. Fox 2 banen tegelijk heeft in de film dus. Dit kwam me ineens te binnen maar wist niet meer hoe de titel was, iemand??
Het was 1 baan op kantoor volgens mij en de andere weet ik niet meer.
The secret of my succes
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_13750031
bedankt dat was hem!!
pi_13757859
Ik heb een tijd geleden een film gezien en ik vond het toen echt een hele goede film, maar weet dus echt de naam niet meer. Maar gelukkig nog wel ongeveer waar die ongeveer over gaat. (niet meer precies, is alweer ff geleden)

Er werden allemaal kinderen met speciale gaven gemaakt door genetische manipulatie. Deze kinderen hadden geen namen, alleen nummers. (volgens mij zit dat ook in de titel verwerkt, iets met numbers)
Sommige konden dingen laten zweven, anderen gedachte lezen.
Er was er ook 1 die kon de gedachte van iemand anders over nemen, en die was natuurlijk in verkeerde handen gevallen.
En zo was er ook 1 die kon geloof ik gebeurtenissen aan zien komen of mensen genezen(weet het niet eens meer precies) en met haar gingen ze die andere weer in goede handen terug brengen. (klinkt zo echt als een hele slechte film )
En er was volgens mij ook iets met een vliegtuig wat neergestort was (ohh, mijn brein gaat echt hard achteruit)

GSM accessoires, USB datakabel, laders, etc. Vanaf ¤4,99: www.Datakabelshop.nl
  donderdag 9 oktober 2003 @ 09:48:49 #221
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_13758258
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 09:21 schreef Ralpy het volgende:
Ik heb een tijd geleden een film gezien en ik vond het toen echt een hele goede film, maar weet dus echt de naam niet meer. Maar gelukkig nog wel ongeveer waar die ongeveer over gaat. (niet meer precies, is alweer ff geleden)

Er werden allemaal kinderen met speciale gaven gemaakt door genetische manipulatie. Deze kinderen hadden geen namen, alleen nummers. (volgens mij zit dat ook in de titel verwerkt, iets met numbers)
Sommige konden dingen laten zweven, anderen gedachte lezen.
Er was er ook 1 die kon de gedachte van iemand anders over nemen, en die was natuurlijk in verkeerde handen gevallen.
En zo was er ook 1 die kon geloof ik gebeurtenissen aan zien komen of mensen genezen(weet het niet eens meer precies) en met haar gingen ze die andere weer in goede handen terug brengen. (klinkt zo echt als een hele slechte film )
En er was volgens mij ook iets met een vliegtuig wat neergestort was (ohh, mijn brein gaat echt hard achteruit)


Deze wellicht?
http://www.imdb.com/title/tt0116401/
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_13758991
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 09:48 schreef Patch het volgende:

[..]

Deze wellicht?
http://www.imdb.com/title/tt0116401/


neej... helaas..
heb al ooit eerder een tip van iemand gehad die dacht dat het deze film was..
GSM accessoires, USB datakabel, laders, etc. Vanaf ¤4,99: www.Datakabelshop.nl
  woensdag 15 oktober 2003 @ 00:55:24 #223
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_13890197
Help ik zoek een film heus waar

het gaat over 2 broers die op weg zijn naar de vriendin van 1 van die broers
ze rijden over dezelfde weg als met Jeepers Creepers.
Maar aangezien ze naar de hele andere kant van USA moeten vervelen ze zich.

Dus de jongste broer begint te kloten met zo'n bakkie (walkie talkie voor leeken) vind al snel contact met een vrachtwagenchauffeur en doet zich voor als meisje; Candy Cane

Ze vinden het wel leuk om die chauffeur te flessen en regelen een afspraakje met hem in een motel op kamer nummer 14(b.v) en zelf namen ze toen de kamer ernaast.

De volgende dag word de gast van kamer #14 aangetroffen tegenover het Motel in de berm......zonder onderkaak....


Weet iemand hoe deze film heet? Ik zou hem graag nog een keer willen zien

"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_13890217
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 00:55 schreef dabadbass het volgende:
Help ik zoek een film heus waar

-- knip --

Weet iemand hoe deze film heet? Ik zou hem graag nog een keer willen zien


http://www.allmovieportal.com/m/2001_Joy_Ride31.html

Dat is 'm gok ik

Maar er was dacht ik ook een oudere versie dus wie weet bedoel je die wel...
Edit: Messing some things up here...

[Dit bericht is gewijzigd door DikkeSmikkel op 15-10-2003 00:59]

Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  woensdag 15 oktober 2003 @ 00:58:33 #225
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_13890233
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 00:55 schreef dabadbass het volgende:


Weet iemand hoe deze film heet? Ik zou hem graag nog een keer willen zien


Het was even denken, maar ben er tog opgekomen

Dat is volgens mij Joy Ride. Best een leuke film ja

  woensdag 15 oktober 2003 @ 01:00:01 #226
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_13890239
Wow mannen dat is hem idd
bedankt

btw een echte aanrader

"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_13893986
Hee, wie heeft ook jaren geleden die miniserie op de VPRO gezien? Het was een Scandinavische serie over een meisje dat haar roots ging zoeken. Haar ouders waren omgekomen bij een autoongeluk (en elke keer in het begin zag je die auto van die ouders botsen en een bebloedde hand op de grond liggen, vond ik toen supereng). Ze woonde volgens mij bij haar oma. Halverwege vond ze nog een pop en het had heel veel met een balletdanseres te maken. Mijn moeder en ik bleven voor die serie echt de zondagmorgen thuis, zo mooi vonden we 'm.

Misschien is ie al door iemand anders gevraagd en gevonden, maar goed.

Wie herkent dit?

  woensdag 15 oktober 2003 @ 11:37:58 #228
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_13894150
Ik weet precies welke serie je bedoeld. Ik heb vroeger ook het boek gelezen waarop de serie is gebaseerd. Volgens mij was de titel een meisjesnaam, kan er nu alleen even niet op komen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_13904502
Ik loop echt al jaren naar de titel ervan te zoeken. Hij was zoooo mooi!
pi_13905014
Hoe lang geleden?
pi_13905879
Hopla! Dat was een fijne dubbel post...

[Dit bericht is gewijzigd door BloodyLotte op 15-10-2003 21:41]

pi_13905886
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 21:38 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik geloof dat ik ergens tussen de 8 en de 11 jaar oud was. En maandag word ik 19, dus tel maar zelf uit...
pi_13907318
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 09:21 schreef Ralpy het volgende:
Ik heb een tijd geleden een film gezien en ik vond het toen echt een hele goede film, maar weet dus echt de naam niet meer. Maar gelukkig nog wel ongeveer waar die ongeveer over gaat. (niet meer precies, is alweer ff geleden)

Er werden allemaal kinderen met speciale gaven gemaakt door genetische manipulatie. Deze kinderen hadden geen namen, alleen nummers. (volgens mij zit dat ook in de titel verwerkt, iets met numbers)
Sommige konden dingen laten zweven, anderen gedachte lezen.
Er was er ook 1 die kon de gedachte van iemand anders over nemen, en die was natuurlijk in verkeerde handen gevallen.
En zo was er ook 1 die kon geloof ik gebeurtenissen aan zien komen of mensen genezen(weet het niet eens meer precies) en met haar gingen ze die andere weer in goede handen terug brengen. (klinkt zo echt als een hele slechte film )
En er was volgens mij ook iets met een vliegtuig wat neergestort was (ohh, mijn brein gaat echt hard achteruit)


Dit klinkt heel sterk als het boek "Sole Survivor" van Dean Koontz en daar is ook een mini-serie van gemaakt htttp://www.imdb.com/title/tt0214373/ maar ik heb die zelf nog niet gezien.

Het gaat over een vader die zijn vrouw en dochter bij een vliegtuigongeluk verliest maar dan blijkt een meisje het overleeft te hebben die misschien zijn dochter zou kunnen zijn en hij gaat dan op zoek naar haar.
Daar komt ook een of andere geheime overheidsinstelling bij kijken met genetisch gemanipuleerde kinderen al weet ik niet meer precies hoe, ik moet dat boek maar weer eens gaan lezen.

  donderdag 16 oktober 2003 @ 09:33:52 #234
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_13912961
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 20:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik loop echt al jaren naar de titel ervan te zoeken. Hij was zoooo mooi!
Ik heb hem gevonden. Heel diep graven in mijn geheugen en ik weet hem weer! Het is "Agnes Cecilia".
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_13915715
Waaaahw!!!! Dat is 'm inderdaad! Hartstikke bedankt!
pi_13922645
iemand een idee welke titel dit is? :

het gaat over een Aziatische (Japanse?) hoer, die op een gegeven moment een klant krijgt die verder niks doet, maar alleen Aziatische (Japanse?) tekens op d'r huid schildert...

dat blijkt dan z'n lust en z'n leven te zijn...

Dat is het enige dat ik er over weet, ik heb hem niet gezien maar vraag 't voor iemand anders, maar kan iemand hier wat mee?

Seriously!?
  donderdag 16 oktober 2003 @ 16:07:52 #237
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_13922800
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 16:02 schreef ImPrEzA het volgende:
iemand een idee welke titel dit is? :

het gaat over een Aziatische (Japanse?) hoer, die op een gegeven moment een klant krijgt die verder niks doet, maar alleen Aziatische (Japanse?) tekens op d'r huid schildert...

dat blijkt dan z'n lust en z'n leven te zijn...

Dat is het enige dat ik er over weet, ik heb hem niet gezien maar vraag 't voor iemand anders, maar kan iemand hier wat mee?


Misschien Irezumi?

http://us.imdb.com/title/tt0084153/

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_13923052
Ik ben de naam kwijt van een Canadese TV-film (is in Nederland nooit in de bioscoop geweest).
Het gaat over een jongetje van zo'n 11 jaar oud die voor galg en rat opgroeit. Zijn moeder verwaarloost hem compleet. Op school maakt hij contact met een ander jochie en samen halen ze nog meer rotzooi uit (druggebruik, drugs stelen, motor stelen, huis in brand zetten, et cetera)....

Het is een erg moooie film en ik wil 'm graag nog een keer zien (en aan m'n vriendin laten zien), maar dat gaat zo lastig als je de titel niet weet...

Soundtrack van de film is trouwens ook erg goed, met o.a. Portishead...

pi_13931867
Ik zoek de naam van een thriller die ik een aantal jaren geleden heb gezien op rtl5. Aan het begin van de film word de psychiater waarbij een andere psychiater stage loopt vermoord. Dan krijgt de "stageloper" te maken met het behandelen van een groep op een vast tijdstip elke week. Dan ontmoet hij een vrouw waarmee hij later ook het bed in duikt. Ik weet ook nog dat ie een groot huis had en best mooi. De rest herinner ik me heel wazig. Onder anderen dat later blijkt dat die vrouw ook in die "therapiegroep" zit. Dan heet zij "Billie" en is ze vermomd als een soort nerd. In de slotscene redt de psychiater de vrouw die dan ergens op een stoel vastgenageld zit met spijkers.

Toendertijd vond ik het een hele goeie film. Zou em graag nog eens willen zien..

Wie o wie weet welke film ik bedoel.

  donderdag 16 oktober 2003 @ 22:11:27 #240
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_13931980
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 22:06 schreef npu777 het volgende:
Ik zoek de naam van een thriller die ik een aantal jaren geleden heb gezien op rtl5. Aan het begin van de film word de psychiater waarbij een andere psychiater stage loopt vermoord. Dan krijgt de "stageloper" te maken met het behandelen van een groep op een vast tijdstip elke week. Dan ontmoet hij een vrouw waarmee hij later ook het bed in duikt. Ik weet ook nog dat ie een groot huis had en best mooi. De rest herinner ik me heel wazig. Onder anderen dat later blijkt dat die vrouw ook in die "therapiegroep" zit. Dan heet zij "Billie" en is ze vermomd als een soort nerd. In de slotscene redt de psychiater de vrouw die dan ergens op een stoel vastgenageld zit met spijkers.

Toendertijd vond ik het een hele goeie film. Zou em graag nog eens willen zien..

Wie o wie weet welke film ik bedoel.


Color of Night
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  donderdag 16 oktober 2003 @ 22:37:25 #241
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_13932609
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 16:21 schreef salgera het volgende:
Ik ben de naam kwijt van een Canadese TV-film (is in Nederland nooit in de bioscoop geweest). Soundtrack van de film is trouwens ook erg goed, met o.a. Portishead...
Staat 'ie hier bij?
quote:
Movie Track(s) Release Date Available
Assassins Glory Box 1995 Buy DVD
Boys Wildwood (w/Paul Weller) 1996
Chacun cherche son chat/When The Cat's Away Glory Box 1996 Buy VHS
Craft, The Scorn 1996 Buy DVD
Confessional, The Numbed In Moscow 1995
Long Hello and Short Goodbye Theme from "To Kill a Dead Man" 1999
Nowhere Mourning Air 1997 Buy VHS
Splendor Moonlight Medicine (Ride On The Wire Remix) 1999 Buy DVD
Stealing Beauty Glory Box 1996 Buy VHS
Tank Girl Roads 1995 Buy DVD
What's the speed of Dark?
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 04:04:37 #242
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_13936664
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 16:02 schreef ImPrEzA het volgende:
iemand een idee welke titel dit is? :

het gaat over een Aziatische (Japanse?) hoer, die op een gegeven moment een klant krijgt die verder niks doet, maar alleen Aziatische (Japanse?) tekens op d'r huid schildert...

dat blijkt dan z'n lust en z'n leven te zijn...

Dat is het enige dat ik er over weet, ik heb hem niet gezien maar vraag 't voor iemand anders, maar kan iemand hier wat mee?


quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 16:07 schreef Posdnous het volgende:
Misschien Irezumi?

http://us.imdb.com/title/tt0084153/


Of anders The Pillow Book?
The short weekend begins with longing...
pi_13941789
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 22:37 schreef lzandman het volgende:

[..]

Staat 'ie hier bij?
[..]


Izandman bedankt, maar...
Nee helaas, goed idee trouwens om bij de soundtracks te kijken. Echter ik heb het de soundtrack van de film genoemd, maar er is waarschijnlijk nooit een echte soundtrack geweest (tenminste niet dat ik weet). Eigenlijk bedoelde ik dat er gewoon leuke muzieknummers in de film zitten, als Portishead en bedenk ik mij net:... Hole.
pi_13947127
Ik heb van de week een dvd'tje gehuurd waarin iemand op haar handen lettergrepen telde. Naar aanleiding hiervan kreeg ik een korte flashback naar een andere film die ik recentelijk heb gezien, danwel op tv of op dvd.
In de andere film telde iemand ook de lettergrepen op haar hand, maar wanneer de zin niet bij haar duim eindigde moest ze overnieuw tellen. net zo lang totdat de zin wel uitkwam bij haar duim.

Wie herkent deze scene en weet uit welke film dit is? Ik denk hier nu dagen over na en krijg bijna psychoses.

pi_13947240
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:09 schreef mcsluis het volgende:
Ik heb van de week een dvd'tje gehuurd waarin iemand op haar handen lettergrepen telde. Naar aanleiding hiervan kreeg ik een korte flashback naar een andere film die ik recentelijk heb gezien, danwel op tv of op dvd.
In de andere film telde iemand ook de lettergrepen op haar hand, maar wanneer de zin niet bij haar duim eindigde moest ze overnieuw tellen. net zo lang totdat de zin wel uitkwam bij haar duim.

Wie herkent deze scene en weet uit welke film dit is? Ik denk hier nu dagen over na en krijg bijna psychoses.


weet je wie erin spelen..uit de andere film? Het eerste waar ik aan denk ik Don't say a word maar kan me niet herinneren dat zij op d'r vingers telt. Is btw een film oa met Michael Douglas.
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
pi_13953566
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:14 schreef Herda het volgende:

[..]

weet je wie erin spelen..uit de andere film? Het eerste waar ik aan denk ik Don't say a word maar kan me niet herinneren dat zij op d'r vingers telt. Is btw een film oa met Michael Douglas.


Ik weet voor de rest helemaal niets meer van die film. alleen maar de scene. daarom hoop ik dat er lukraak films worden genoemd en er ineens een lampje gaat branden.
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 00:20:34 #247
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_14119379
Uit het inmiddels gesloten topic: HULP! Welke serie was dit?
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:45 schreef MadGuy het volgende:
Ikkan me iets vaag herinneren van een Engelse kinderserie die ik vroeger vaak keek. Het liep zo ongeveer gelijk met Supergranny, maar hoewel ik me van Supergranny nog wel de titel herinner, doe ik dfat van deze serie niet meer. Wie helpt mij (slapeloze nachten enzo...)?

Het ging over een tovenaar die van alles verprutste in het tovenaarswereldje. Daarom werd hij naar de aarde gezonden om daar als leraar van een klas kinderen zijn leven te beteren, zonder magie te gebruiken. Dit gaat uiteraard mis met de meest hilarische dingen die op de school gebeurden.

Hoe zag de hoofdpersoon eruit? Ik herinner me een coup a la Andy Warhol, maar dan glad grijzig haar met een piek haar rechtop in het midden dat bewoog als hij weer eens wat toverde. Verder kan ik me iets van een bruin pak met oranje ruitjespatroon herinneren en een uilenbril met een dikke zwarte montuur... Zijn naam weet ik niet precies meer. Er staat me iets bij van Mr. Pickwick of WickPick of gewoon Wick...

Verder herinner ik me ook iets van een molen waar hij woonde en een rode fiets met een rieten vierkanten mandje voorop waarmee hij wel eens vloog. Had hij ook niet een van die kinderen die hij in verrtouwen nam? Verder was hij heel nederig naar de opper-tovenaar die overigens bij mijn weten niet in beeld kwam. Veel rook enzo... Hij was best wel zielig eigenlijk, zo'n tragi-komisch figuur.

Het was een real-action serie, een Britse. GEEN animatie!

Wie het weet mag het zeggen! Een verzijwing naar screenshots zou helemaal geweldig zijn!


pi_14134116
Om even verder te gaan op mijn gezochte serie: Ik kan me een aflevering herinneren met duizenden kikkers die uit schoolbanken kruipen en dergelijke... Weer een blunder van Mr. Pickwick, Wickpick, whatever... Weet echt niemand het?
  maandag 27 oktober 2003 @ 21:53:28 #249
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_14183010
Ik ben al tijden op zoek naar een film die ik ooit eens 's nachts op Canal+ heb gezien. Ik heb geen idee hoe die heet en het is alweer wat jaartjes geleden.

Je ziet een grote klok boven de ingang van een gebouw en klokslag 9 uur lopen alle mensen de trappen op om aan het werk te gaan.
Het gaat over een man waarvan z'n leven dus een sleur is en het enige dat hij doet is zorgen dat hij om 9 uur op z'n werk is en om 5 uur zie je hem weer naar buiten lopen op weg naar huis.

Op een dag gaat er iets mis en hij beland in de meest bizarre situaties. SM club, moord, weetikveel. Die man weet niet wat hem overkomt.

Uiteindelijk is hij (van top tot teen in het gips) achter op een vrachtwagen beland. Als die vrachtwagen een scherpe bocht maakt valt hij er uit. Terwijl hij de stof van z'n kleren klopt ziet hij dat hij precies voor de ingang van z'n werk op straat staat en de klok springt op 9 uur. Dan loopt hij maar weer naar binnen en gaat door met de rest van z'n leven.

Ik heb het zo goed mogelijk opgeschreven wat ik me ervan herinner. Ik hoop dat er hier iemand is die weet over welke film ik het heb.

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
pi_14183125
This is supposed to be a true story of a woman who is menaced by some unseen rapist-ghost who brutally rapes her.I read the book about a year after I saw the movie and it gives more detail as the movie never tells you about the several other "helpers" that hold her down while an extremely heavy being lays upon her and when he inserts his penis in her it's like being ripped apart. And just as in the book in the movie most friends and family think she's crazy until they see it happen to her. One of the most disturbing scenes of this film is when " the Entity" decides to attack Barbara Hershey's character in front of her teen son and 2 little daughters. And when the son tries to intervene he is hurt badly by " The Entity" . The idea of your mom being raped in front of your eyes and you not being able to see what's attacking her much less help her really affected me as a child watching this as it did the other night when i watched this film again after not seeing it in about 20 years. No t a film for those people who watched these types of films then get "spooked " as it says at the beginning of the film "this is based on a true story".I also found it disturbing that when she moved after becoming resigned to just having sex with this thing it followed her to Texas!! Is a compelling 80's film.*** out 5

Het was dus the entity die ik bedoelde

Welke film was dit ook alweer?


Ook het gedeelte met vloeibare stikstof is me duidelijk

There's no bells and whistles when it comes to cinematic technology in this film but that doesn't even enter your head becuase your so engrossed.

It's based around a true story of a woman in the States that is frequently visited and raped by and invisible entity. This Incubus (correct name for the phenomenon) would manifest at any time of the day or night and carry out a brutal sexual attack on this woman.

After convincing the paraphsycology dept of the local university, they finally decide to create a replica of her apartment in their studios and ask her to live in it.

Whilst she is there, they monitor her progress with a view to capturing this entity by spraying liquid nitrogen on it.

This is the type of film that will pop into your head just before you go to bed at night and scare the livig daylights out of you!!

A Must!

[Dit bericht is gewijzigd door KonnieKipke op 27-10-2003 22:03]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')