Als ik iets van taal weet, helemaal niets.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ken deze uitdrukking niet, maar betekent het dat je ze heel goed of helemaal niet kent ??
Ponk is goed, Terol is beter.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:10 schreef Omega het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op, en dat met een goede keeper achter hem (Ponk).
Ben benieuwd of hij het hele seizoen onder de lat blijft staan.
helemaal niet dus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ken deze uitdrukking niet, maar betekent het dat je ze heel goed of helemaal niet kent ??
Een begroting van gegarandeerd 7 miljoen maakt anders menig HCE club jaloersquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het is juist wel geinig dat je met een absurd laag begint, anders zag ieder team er hetzelfde uit, nu moet je een beetje creatief zijn.
Yup, maar noem mij 1 club die in één seizoen 11 spelers koopt voor dat bedragquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:19 schreef okee6 het volgende:
Een begroting van gegarandeerd 7 miljoen maakt anders menig HCE club jaloers![]()
Als je ze het gaf zouden ze het best willen proberenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Yup, maar noem mij 1 club die in één seizoen 11 spelers koopt voor dat bedrag
Ongetwijfeld, maar serieus, deze opzet is leuker omdat iedereen anders met zo ongeveer dezelfde spelers komt, nu moet je je iets meer inspannen om een aardig team op te stellenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:35 schreef okee6 het volgende:
Als je ze het gaf zouden ze het best willen proberen
En je voelt je net een echte manager, want je zal in de toekomst over iedere aankoop moeten nadenken, omdat je maar beperkte wisselingen kan aanbrengen met je budget en de transerkosten.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar serieus, deze opzet is leuker omdat iedereen anders met zo ongeveer dezelfde spelers komt, nu moet je je iets meer inspannen om een aardig team op te stellen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:48 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Mijn team
Keeper
Rene Ponk FC Utrecht
Verdedigers
Tieme Klompe RKC Waalwijk
Robbie Wielaert NEC
José Valencia NEC
Wesley Zandstra ADO Den Haag
Middenvelders
Kazuyuki Toda ADO Den Haag (IS WEG BIJ ADO)
Ilja Leerdam, van De Graafschap
Lucien Dors Vitesse
Stefan Huisman ADO Den Haag
Aanvallers
Zlatan Ibrahimovic AFC Ajax
Cedric Gun,van der ADO Den Haag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |