abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14217954
Sorry als ik hier oude runderen uit de sloot hengel, maar heb je al resultaat met die creme Johan?

[Dit bericht is gewijzigd door johnnie_1983 op 29-10-2003 11:52]

woensdag 29 oktober 2003 @ 20:58:27 #102
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_14233389
Voor de liefhebbers hier nog even een linkje naar een inmiddels gesloten soortgelijk topic: Kringen onder ogen?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_14271801
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 11:51 schreef johnnie_1983 het volgende:
Sorry als ik hier oude runderen uit de sloot hengel, maar heb je al resultaat met die creme Johan?
Nee helemaal nog niet, gaat weer niks worden denk ik
pi_14280018
Iemand al bij dok gevraagd?
ken nog iemand met kringen, die heeft iets met schildklier.
Nix ernstig, overigens.
pi_14809311
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:44 schreef Beesje het volgende:
Iemand al bij dok gevraagd?
ken nog iemand met kringen, die heeft iets met schildklier.
Nix ernstig, overigens.
Indrukwekkende hoeveelheid reacties hier. Ergens wel goed om te lezen dat er meerdere mensen zijn met ditzelfde probleem. Bij mij is het de laatste tijd wel heel erg geworden: extreem blauwe kringen onder mijn ogen. Voel me er echt zwaar klote over en het is soms het enige waar ik aan kan denken!
Voor binnenkort een afspraak met de dokter gemaakt om eens te kijken wat hij er van denkt. Zal laten weten wat hij er over zegt.

En trouwens: waarom vinden zo veel mensen het hier op dit forum toch zo moelijk om een onderscheid te maken tussen wallen en kringen?! Kringen zijn van die blauwe randen onder je ogen, wallen zijn van die 'zakken' onder je ogen. Lijkt me niet zo moeilijk toch...?!

[Dit bericht is gewijzigd door DOD op 21-11-2003 10:17]

pi_14918529
Nou dat cremetje werkt echt weer niet. Ik denk niet echt dat de huisarts je verder kan helpen. Misschien dat jij wel baat hebt bij sommige cremetjes.
De enigste oplossing voor mij is plastische chirugie. Ik had daar al eens eerder een afspraak voor gemaakt maar die had mijn moeder gecanceld omdat ze het er niet mee eens was. Maar ik moet er gewoon vanaf, erger me elke weer verschrikkelijk als ik in de spiegel kijk.
  dinsdag 25 november 2003 @ 18:44:00 #107
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_14923339
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 15:53 schreef JOHAN410 het volgende:
Nou dat cremetje werkt echt weer niet. Ik denk niet echt dat de huisarts je verder kan helpen. Misschien dat jij wel baat hebt bij sommige cremetjes.
De enigste oplossing voor mij is plastische chirugie. Ik had daar al eens eerder een afspraak voor gemaakt maar die had mijn moeder gecanceld omdat ze het er niet mee eens was. Maar ik moet er gewoon vanaf, erger me elke weer verschrikkelijk als ik in de spiegel kijk.
Ik denk dat het in jouw geval meer iets is wat aangeboren is en inderdaad niet zo makkelijk opgelost kan worden. Een plastische chirurg zal je vast wel verder kunnen helpen.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_14923448
meer slapen, zonnebankje, en ik heb een tubbetje van Dior ( iod ) en als je dat twee keer per dag insmeerd wordt het ook weer iets minder.
pi_14924474
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 18:48 schreef Toadette het volgende:
meer slapen, zonnebankje, en ik heb een tubbetje van Dior ( iod ) en als je dat twee keer per dag insmeerd wordt het ook weer iets minder.

Absoluut fout! De huid onder de ogen is zeer dun en kwetsbaar en dus extra gevoelig voor de schadelijke effecten van UV stralen.
pi_14942066
Begin met:

- 2 Liter water per dag drinken
- Iets aan je conditie en uithoudingsvermogen doen
- Minimaal 8 uur per dag slapen
- Eventueel een creme smeren, (Bioterme Home voor mannen, en Lancome idem, heb ik ervaring mee, werkt redelijk, tenzij je er haal heel je leven last van hebt)

Werkt het niet?

-Kringen camoufleren, voor vrouwen mischien vanzelfsprekender. Ook mannen kunnen dit doen, en is echt niet nichterig ofzo. Gebruik een conceiler die aansluit bij je huidskleur (ga maar eens vragen bij douglas, ik kreeg HR Magic conseiler aangeraden) Maar gebruik eerst een verzorgende creme (Biotherme,Lancome) voor mannen, en smeer daarover de conceiler.
Je zult zien: Je kringen verdwijnen. Het is mischien wel even een stap voor de man: Maar ik doe het ook al een paar maanden zo, en zie er veeeeel minder moe uit. (en je ziet niet eens iets dat je wat ophebt)

pi_14943112
quote:
Op woensdag 26 november 2003 13:50 schreef sn7ke het volgende:
Begin met:

-Kringen camoufleren, voor vrouwen mischien vanzelfsprekender. Ook mannen kunnen dit doen, en is echt niet nichterig ofzo. Gebruik een conceiler die aansluit bij je huidskleur (ga maar eens vragen bij douglas, ik kreeg HR Magic conseiler aangeraden) Maar gebruik eerst een verzorgende creme (Biotherme,Lancome) voor mannen, en smeer daarover de conceiler.
Je zult zien: Je kringen verdwijnen. Het is mischien wel even een stap voor de man: Maar ik doe het ook al een paar maanden zo, en zie er veeeeel minder moe uit. (en je ziet niet eens iets dat je wat ophebt)

Biotherme werkt inderdaad redelijk. Ik gebruik het nu ook. Het gaat lang niet helemaal weg, maar met name als ik een keer extra moe ben dan helpt de creme aardig.
Hmmzz....
pi_14945460
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:27 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Biotherme werkt inderdaad redelijk. Ik gebruik het nu ook. Het gaat lang niet helemaal weg, maar met name als ik een keer extra moe ben dan helpt de creme aardig.

Moet dit geen Biotherm zijn, of gaat het over een ander merk?
pi_14946979
Ik heb ook zo'n camouflage ding gehaald, maar dan zie je die kringen bij mij nog steeds behoorlijk goed. Het is hoogstens iets minder goed te zien
  woensdag 26 november 2003 @ 16:48:18 #114
Per sempre vita eterna
pi_14947133
quote:
Op woensdag 26 november 2003 15:46 schreef Mexoryl het volgende:

[..]

Moet dit geen Biotherm zijn, of gaat het over een ander merk?

Biotherm is het ja .
pi_14948854
quote:
Op woensdag 26 november 2003 16:43 schreef JOHAN410 het volgende:
Ik heb ook zo'n camouflage ding gehaald, maar dan zie je die kringen bij mij nog steeds behoorlijk goed. Het is hoogstens iets minder goed te zien
Op die foto's op je CU2 pagina valt het anders reuze mee. Als je bij mij foto's maakt in een uitgaansgelegenheid dan zie ik er heel wat brakker uit.

En ja, het is BIOTHERM. En ik heb gelogen want het blijkt dat ik L'Oreal spul hebt. En dat werkt ook al iets, dus als Biotherm beter is dan ga ik dat ook maar een keer proberen.

Hmmzz....
pi_14954642
Voor het slapen uierzalf erop smeren schijnt ook te helpen,
en bedenk dat alleen een oogcreme gebruiken niet genoeg is, gebruik ook een een goed produkt om je gezicht eerst te reinigen en een anti vermoeidheidscreme werkt bij mij ook goed.
Gerbruik zelf de produkten van clarins (bij ici paris vandaan), wat goedkoper dan Biotherm en ook speciaal voor mannen.

-foaming gel
-undereye serum
-fatique fighter

het lost niet alles op maar ik zie wel degelijk verschil.

lielielalaloeloe
pi_14970723
quote:
Op woensdag 26 november 2003 17:48 schreef -Wepeel2- het volgende:
Op die foto's op je CU2 pagina valt het anders reuze mee. Als je bij mij foto's maakt in een uitgaansgelegenheid dan zie ik er heel wat brakker uit.
Dankje, op foto's vind ik het vaak ook nog wel mee vallen als ik lach valt het niet zo erg op denk ik. Maar geloof me ik stel me niet aan het is echt erg bij mij
pi_14979765
Tip: cut the Biotherm-shit!

Ik heb ook al mijn hele leven kringen onder mijn ogen (van mammie geërfd en mijn broertje heeft het ook) en ik ben er inmiddels achter dat die kringen gewoon komen door je 'gezichtsbouw' en het dunne weefsel onder je huid. Er is geen cremetje dat hier iets aan verandert, je zou hooguit plastische chirurgie kunnen proberen (ik neem aan dat bijv. Botox, waar ze ook rimpels mee opvullen, hiervoor ook geschikt is).

En verder probeer ik gewoon elke nacht goed te slapen en veel te drinken. Zolang ik dat doe zijn die kringen bij mij praktisch helemaal weg, je ziet ze pas als ik 2 nachten erg slecht heb geslapen.

pi_14980743
quote:
Op donderdag 27 november 2003 18:57 schreef Trinity77 het volgende:
Er is geen cremetje dat hier iets aan verandert, je zou hooguit plastische chirurgie kunnen proberen (ik neem aan dat bijv. Botox, waar ze ook rimpels mee opvullen, hiervoor ook geschikt is).
Met Botox vul je geen rimpels op, dat doe je met collageen, vet of een ander vulmiddel.
  donderdag 27 november 2003 @ 19:46:20 #120
Per sempre vita eterna
pi_14981071
quote:
Op donderdag 27 november 2003 18:57 schreef Trinity77 het volgende:
Tip: cut the Biotherm-shit!

Ik heb ook al mijn hele leven kringen onder mijn ogen (van mammie geërfd en mijn broertje heeft het ook) en ik ben er inmiddels achter dat die kringen gewoon komen door je 'gezichtsbouw' en het dunne weefsel onder je huid. Er is geen cremetje dat hier iets aan verandert, je zou hooguit plastische chirurgie kunnen proberen (ik neem aan dat bijv. Botox, waar ze ook rimpels mee opvullen, hiervoor ook geschikt is).

Je begrijpt de doelgroep van die creme's geloof ik niet. Van die creme's beweert de verpakking namelijk ook niet dat ze werken tegen erfelijke kringen, dat is een heel ander verhaal. Ze helpen wel tegen donkere kringen die ontstaan door vermoeidheid, maar wondermiddeltjes bestaan niet. Botox legt overigens spieren enkele maanden stil.
pi_14995003
quote:
Op donderdag 27 november 2003 19:46 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

Je begrijpt de doelgroep van die creme's geloof ik niet. Van die creme's beweert de verpakking namelijk ook niet dat ze werken tegen erfelijke kringen, dat is een heel ander verhaal.

we hebben het hier al de hele tijd over erfelijke kringen.
Strawberry Flavour..
  vrijdag 28 november 2003 @ 12:23:54 #122
Per sempre vita eterna
pi_14997420
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 10:25 schreef -moi- het volgende:

[..]

we hebben het hier al de hele tijd over erfelijke kringen.

Nee hoor. Er zijn meerdere mensen in dit topic geweest die niet aangaven dat hun wallen/kringen erfelijk waren, maar wel om advies vroegen.
pi_14998323
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 12:23 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

Nee hoor. Er zijn meerdere mensen in dit topic geweest die niet aangaven dat hun wallen/kringen erfelijk waren, maar wel om advies vroegen.

En mijn kringen zijn wel erfelijk bepaald, maar als ik een keer wat slechter heb geslapen of me extra moe voel, dan werkt die creme ook wel om in ieder geval die nog eens extra vermoeide uitdrukking wat weg te werken.
Hmmzz....
pi_15000554
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 12:23 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

TS heeft erfelijke kringen, mensen die hier om tijdelijke kringen gaan nuilen hoeven maar even de drogist in te gaan en kunnen zo met 10 crèmepjes weer weg gaan.

Hou het in dit topic maar bij erfelijke kringen; er is al genoeg info te vinden over wel vermoeidheids kringen.

Strawberry Flavour..
  vrijdag 28 november 2003 @ 14:36:53 #125
Per sempre vita eterna
pi_15001070
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 14:17 schreef -moi- het volgende:

[..]

TS heeft erfelijke kringen, mensen die hier om tijdelijke kringen gaan nuilen hoeven maar even de drogist in te gaan en kunnen zo met 10 crèmepjes weer weg gaan.

Hou het in dit topic maar bij erfelijke kringen; er is al genoeg info te vinden over wel vermoeidheids kringen.

Oh, dus heel het topic is eigendom van de TS? Verder mag hier niemand vragen stellen? Nogal idioot, denk je niet? Juist omdat er zoveel keus is in creme's en dingen proberen we hier ook ervaringen met deze middelen te delen. Als de TS vanaf het begin duidelijker had gemaakt dat het eigenlijk erfelijk was, waren we al lang klaar geweest. Dit is namelijk niet het forum van een kliniek in plastische chirurgie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')