abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 30 juni 2003 @ 16:52:38 #1
57852 Flashfire
It burns wildfire
pi_11466504
Hallo, ik ga deze vakantie me kamer enorm uitbaggeren Ik wil al me spullen van vroeger eruit, zodat ik alles er wat zakelijker uit kan laten zien, stof vrijer is, en me meer kan concentreren op me TV Nu zit ik hier dus met 3 kasten vol met spul dat ik niet echt meer gebruik, maar tis weer te "bijzonder" om het allemaal zomaar in een vuilniszak te gooien. Ik zal vast wel niet de eerste zijn die zijn kinderkamer (want dat is het eigenlijk nog) om wil toveren in een zakelijke stofvrije high-tech kamer, maar waar moet ik beginnen Ik heb al gedacht over een rommelmarkt en daar te gaan zitten, maar ik heb denk ik spul genoeg voor 5 tafels om te vullen. Dus als iemand nog wat tips en opruim technieken heeft

Ik woon btw in Den Haag en er schijnt hier een winkel in de buurt te zijn die al je oude rotzooi inneemt, maar ze geven er niets voor terug. Behalve een lege kamer uiteraard.

Bedankt voor het lezen, ik duik me kast weer in heeey, me oude schildpadden verzameling van 8 jaar terug ....

Thnx
pi_11466597
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:52 schreef Flashfire het volgende:
heeey, me oude schildpadden verzameling van 8 jaar terug ....
Die zullen wel dood zijn onderhand..
  maandag 30 juni 2003 @ 16:57:48 #3
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_11466621
* gewoon geen troep maken/bewaren..... dan hoef je ook niet op te ruimen.

verder... tja... opruimen.. niet echt mijn hobby.

Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_11466644
succes ermee

altijd leuk zo'n grote schoonmaak

ik vind altijd veel dingen terug

[Dit bericht is gewijzigd door mat_herben op 30-06-2003 16:59]

Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_11466651
zolder??
pi_11466681
Broertjes/zusjes/neefjes/nichtjes/buurtkinderen/etc...
pi_11466687
Wat is het verschil tussen weggooien en bijna voor niets verkopen?

(behalve de moeite die je erin moet stoppen bij verkopen...)

  maandag 30 juni 2003 @ 17:03:29 #8
44854 dr-snuggles
vlieg naar de regenboog toe
pi_11466725
Ook niet mijn sterke kant. Het beste is natuurlijk alles wat je niet meer nodig heb weg gooien. Ook al heeft het nog enige waarde, je krijgt er toch bijna niks voor. Vaak verdien je met het verkopen van dergelijke troep minder dan je zou doen als je dezelfde tijd zou gaan werken.

Wegeven aan een goed doel zou voor sommige spullen misschien nog een plossing zijn. Of misschien kun je er nog iemand ander blij mee maken.

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, [br]and the Universe trying to produce bigger and better idiots. [br]So far, the Universe is winning.
  maandag 30 juni 2003 @ 17:06:26 #9
57852 Flashfire
It burns wildfire
pi_11466777
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:56 schreef FluxC5 het volgende:

[..]

Die zullen wel dood zijn onderhand..


Waren ze al
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:59 schreef mat_herben het volgende:
succes ermee
Bedankt
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:59 schreef Raissa het volgende:
zolder??
Nope, klein flatje, en opzich heb ik vroeger al eens alles verplaatst naar me kastjes etc, ik wil het niet weer verplaatsen, gewoon in me vingers knippen, WEG.
quote:
Op maandag 30 juni 2003 17:01 schreef DJKoster het volgende:
Broertjes/zusjes/neefjes/nichtjes/buurtkinderen/etc...
Me vader heeft nog wel een paar colega's die net vader zijn geworden
quote:
Op maandag 30 juni 2003 17:01 schreef Greyfox het volgende:
Wat is het verschil tussen weggooien en bijna voor niets verkopen?

(behalve de moeite die je erin moet stoppen bij verkopen...)


Goed punt
Thnx
  maandag 30 juni 2003 @ 17:27:25 #10
19093 Tigertje
patruus...
pi_11467071
Leuke site over opruimen: Flylady. Een van de Gouden Regels: iets wat je al een jaar of langer niet meer gebruikt of nodig hebt gehad of naar gekeken hebt kan weg. Uitzonderingen op deze regel kun je zelf wel bedenken.
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')