Vraag prijs van zo'n hond ligt toch snel rond de 800 euro
Stuur me maar een mailtje, dan geef ik je wel hun telefoonnummer.
Schrik niet van de prijzen en laat je vooral niet verleiden om een pup zonder stamboom of bij een handelaar te kopen.
Of bij een fokker die niet aangesloten is bij de rasvereniging.
Dikke kans dat je dan uiteindelijk nog veel duurder uit bent vanwege dierenartskosten!
Succes!
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:04 schreef Doopey het volgende:
Ffkes een vraagje. Heb nog nooit een hond gehad, maar wil een puppy kopen en dan een Franse Bulldog.
Enig idee waar je deze kunt kopen en wat de prijs hiervan ongeveer is?
Ik zou het nl. echt niet weten.
Dat zijn toch werkelijk de lelijkste gedrochten die moeder natuur ooit heeft voortgebracht?? Zelfs een pad is knapper.
En dan zou je daar ook nog eens honderden (ik heb zelfs wel 's gehoord duizenden) euri voor neertellen?
Please tell me want ik begrijp dat dus echt niet.
Dan kan je op mijn bericht wel reageren met: er zitten al veel dieren in het asiel enz. dat weet ik ook maar Doopey zal er vast goed over nagedacht hebben
quote:Het zijn niet de knapste honden, maar zeker wel een van de meest toffe honden die ik ken. Intelligent, lief, zeer trouw en met een echt leuk karakter.
Op maandag 30 juni 2003 16:20 schreef Robinsonne het volgende:
Heb ik altijd al willen weten: wat bezielt iemand om een Franse bulldog te willen kopen??Dat zijn toch werkelijk de lelijkste gedrochten die moeder natuur ooit heeft voortgebracht?? Zelfs een pad is knapper.
En dan zou je daar ook nog eens honderden (ik heb zelfs wel 's gehoord duizenden) euri voor neertellen?Please tell me want ik begrijp dat dus echt niet.
En ja, het is eerder duizenden dan honderden euro's.
quote:
Heb ik altijd al willen weten: wat bezielt iemand om een Franse bulldog te willen kopen??Dat zijn toch werkelijk de lelijkste gedrochten die moeder natuur ooit heeft voortgebracht?? Zelfs een pad is knapper.
En dan zou je daar ook nog eens honderden (ik heb zelfs wel 's gehoord duizenden) euri voor neertellen?Please tell me want ik begrijp dat dus echt niet.
quote:Engelse bulldoggen zijn lelijk ja, maar de Franse zijn nog vééél erger!
Op maandag 30 juni 2003 16:31 schreef style het volgende:
Ben jij niet een beetje in de war met de Engelse Bulldog??
[..]
quote:Zijn allebei lelijk.
Op maandag 30 juni 2003 16:47 schreef Robinsonne het volgende:[..]
Engelse bulldoggen zijn lelijk ja, maar de Franse zijn nog vééél erger!
Zoek ook eens op mopshond
Engelse bulldoggen zijn lelijk ja, maar de Franse zijn nog vééél erger!
[/quote]
quote:vraag het voorbeeld-koopcontract aan wat ze hebben liggen, kan je nooit de boot ingaan net als ik met mijn bull,
Op maandag 30 juni 2003 16:19 schreef style het volgende:
Bij de Franse Buldoggen komen behoorlijk wat erfelijke afwijkingen voor.
Ik kan je dus met klem aanraden om een pup te kopen via de rasvereniging:
Franse Buldoggen Rasver. HBC
Pupadressen: dhr. A. Detmers te Delfzijl, telefoonnummer:
0596-61480 of 06-29324806
email: a.detmers@zonnet.nlSchrik niet van de prijzen en laat je vooral niet verleiden om een pup zonder stamboom of bij een handelaar te kopen.
Of bij een fokker die niet aangesloten is bij de rasvereniging.
Dikke kans dat je dan uiteindelijk nog veel duurder uit bent vanwege dierenartskosten!Succes!
[..]
Heeft 11 allergieen, maar kreeg geen stuiver vna de fokker, terwijl dat wel hoort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Succes, het zijn geweldige honden!!!
quote:zijn zeer lief, goed voor kinderen, en knap van lelijkheid.
Een goede hond met stamboom ligt rond de 750,-, dus geen duizenden euro's!
en tja, waarom koopt iemand een eend, of een fiat Panda, smaken verschillen, ik vondt hun voorkomen geweldig, breed en laag van voren, en wat hoger en slank van achter
bijvoorbeeld: snel verstopte traanbuizen, ze hebben een nauwe luchtpijp.. Alles is gewoon kapotgefokt omdat ze zo'n korte snuit moeten hebben... zonde..
verder op zich wel mooie en lieve honden..
quote:
Op maandag 30 juni 2003 17:38 schreef style het volgende:
.
De Engelse Bulldog is een karikatuur op poten, wel heel grappig om te zien, maar die is nu zo extreem gefokt dat ze barsten van de erfelijke gebreken en helaas niet oud worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |