abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11416525
Ik heb dus een beveiligde Audio CD (Now & Wow 4) en die wil niet in mn MP3 CD speler afspelen door de beveileging. Nu wou ik hem dus branden naar CD-R maar dat kan dus ook niet. Weet iemand hoe ik om deze beveiliging heen kom. Ik hoorde dat het kon door een streepje te zetten on de CD met marker pen, ik weet alleen niet precies waar dat moet? weet iemand hoe dit moet, een plaatje zou helpen
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_11416569
Eerst *wave van maken?
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_11416586
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 17:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
Eerst *wave van maken?
Ja hoe, als hij niet afspeelt in mn comp?
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_11416595
Inderdaad eerst omzetten naar *.wav formaat Dat is een optie..

En dat verhaal over die viltstift methode..
Check http://www.tweakers.net/nieuws/21806

pi_11416599
In de cd-speler en daar vandaan opnemen, enigste manier.

Toch niet

[Dit bericht is gewijzigd door StephanL op 27-06-2003 17:38]

pi_11416603
Probeer de cd eens te lezen met je brander...
En dan een mp3 rip prog als cdex...
pi_11416610
Je kan met Exact Audio Copy de tracks er af rippen en dan weer branden op een lege CD.

Ik zal zometeen wel ff de link plaatsen.

[edit]
http://www.exactaudiocopy.de/

Hiermee kan je er ook mooi MP3'tjes van maken voor je MP3 speler. Moet je alleen wel eerst ff Lame installeren.

vrijdag 27 juni 2003 @ 17:40:30 #8
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_11416666
Als het ding met cds200 is beveiligd kan je hem ook niet normaal kopiėren... dus moet je hem eerst op de 1 of andere manier omzetten naar wav
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_11416688
Als je een verloopkabeltje hebt kan je hem in een gewone cd-speler stoppen, die aansluiten op de line-in van je geluidskaart, en dan gewoon analoog rippen.
pi_11416814
Die Cd van mij heeft geen ring zoals op dat plaatje

En geen een van mn pcs kan de CD lezen.

Wat een eikels, ik mag toch GvD wel naar mn eigen gekochte CDs luisteren

pi_11416834
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 17:51 schreef Trance4Ever het volgende:
Die Cd van mij heeft geen ring zoals op dat plaatje

En geen een van mn pcs kan de CD lezen.

Wat een eikels, ik mag toch GvD wel naar mn eigen gekochte CDs luisteren

Nee, dat mag niet. Ze zijn al bezig met cd's die helemaal niet meer af te spelen zijn. Zelfs niet in audiocd-spelers.
  vrijdag 27 juni 2003 @ 17:53:54 #12
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_11416848
dat er mensen zijn die nog de moeite nemen om now & wow te kopieren...
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_11417012
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 17:53 schreef _GdR_ het volgende:
dat er mensen zijn die nog de moeite nemen om now & wow te kopieren...
Ga jij nou maar naar Eminem luisteren ofzo
pi_11417053
Als je perse letterlijk wilt kopieren, dan kun je
Cloony XXL met CloneCD gebruiken...

Je kan ook de CD rippen met audioGoGo naar MP3 en files dan weer branden als audio CD...

pi_11417072
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 18:10 schreef FunnyName het volgende:
Als je perse letterlijk wilt kopieren, dan kun je
Cloony XXL met CloneCD gebruiken...
Ik denk dat dit niet de juiste oplossing is, omdat je de beveiliging meeneemt op de kopie...?
pi_11417155

Zoals ik zij, al die mp3 converters kunnen die CD niet lezen

pi_11417187
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 18:12 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik denk dat dit niet de juiste oplossing is, omdat je de beveiliging meeneemt op de kopie...?

Wat is het probleem dan?
Een beveiligde kopie kan je toch gewoon afspelen, of opniew op die manier kopieren
pi_11417194
Weet iemand een proggie die bhet geluid kan opnemen terwijl ik de Cd afspeel?
pi_11417232
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 18:22 schreef Trance4Ever het volgende:
Weet iemand een proggie die bhet geluid kan opnemen terwijl ik de Cd afspeel?
Ik kan de CD alleen afspelen in musicmatch jukebox, ik hem niet rippen

Ik wil nu het geluid opnemen in wave, maar met welk programma?

pi_11417319
toch vreemd, ik geef een antwoord op je vraag, ga je naar een oplossing vragen die helemaal niet kan
pi_11417598
Download 120% alcohol. Die kan alle beveiligingen omzeilen. Zowel data als muziek. Heb net zelf een album gekopieerd die beveiligd was.

Alcohol maakt eerst van je muziekcd een image en brand hem daarnan op een cdtje.

vrijdag 27 juni 2003 @ 19:42:28 #22
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_11418396
Ik heb ook een Cd met een kopieėrbeveiliging. Mijn DVD-speler kom hen niet rippen, maar mijn Cd-brander wel.

Probeer dat eens met Exact Audio Copy...

"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_11419475
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 18:21 schreef FunnyName het volgende:

[..]

Wat is het probleem dan?
Een beveiligde kopie kan je toch gewoon afspelen, of opniew op die manier kopieren

Wat ik bedoelde: hij kan toch die cd niet afspelen met beveiliging? Als hij dus een kopie maakt met dezelfde beveiliging erop, kan hij hem toch nog steeds niet afspelen (ondanks dat het een kopie is)
pi_11419488
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 18:53 schreef Domie het volgende:
Download 120% alcohol. Die kan alle beveiligingen omzeilen. Zowel data als muziek. Heb net zelf een album gekopieerd die beveiligd was.

Alcohol maakt eerst van je muziekcd een image en brand hem daarnan op een cdtje.

Ik zal eens proberen
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 19:42 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb ook een Cd met een kopieėrbeveiliging. Mijn DVD-speler kom hen niet rippen, maar mijn Cd-brander wel.

Probeer dat eens met Exact Audio Copy...

Dat werkte niet

Ik heb nu de CD naar wav gerecord, en ben bezig naar mp3 te rippen. Dan moet ik hem splitten met een cue file, en vervolgens branden

Hopenlijk lukt het

Thanks igg

pi_11419519
Succes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')