quote:nou je bent niet de enige
Op dinsdag 24 juni 2003 15:39 schreef Karzeuler het volgende:
Jarebe (of Jarabe) de Palo met Bonito is zooooooo'n vreselijk lekkere plaat (de hele CD dus)
Beetje uit de hoek van Manu Chao / Mano Negra. Het is een spaanse groep met in het verleden tikkeltje provocerende rockmuziek (heb ik me laten vertellen). Maar op deze CD komt de rock minder om de hoek kijken. Maar dat mag de pret niet drukken. Het is een tering goeie plaat.
de CD "Bonito" is hun 4e en bevat een relaxte zomerse titelsong die maar niet uit mijn hoofd wilik had er al met 3fm over gemailt, maar die kende die groep niet helaas
dus als je over een paar maanden 3fm hoort brullen dat ze weer de eerste waren, dan weet je dat ze liegen. Blabaret draaide deze plaat al in mei
Evanescence draaide ik trouwes al in januari
quote:Ze bestaan trouwens al 10 jaar, en hebben onderhand 4 soortgelijke CD's gemaakt, dus of ze veel naar manu Chao hebben geluisterd?
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:25 schreef Machiel het volgende:
Vind m wel heel erg meeliften op het sucses van Manu Chau eerlijk gezegd. Maar dat neemt niet weg dat het nummer een verademing is itt de meeste MTV/the Box/TMF meukBen ookwel benieuwd naar meerdere nummers dus binnenkort op m'n nieuwe PCeetje maareens wat van binnenhalen
Heb trouwens een paar ouwe nummers van hun naar beneden geladen die veel weg hadden van traditionele Spaanse muziek. Waar ze giganties staan te bleren terwijl er iemand op de castanjettes staat te freaken en de gitaristen ingewikkelde flamingo truukjes uithalen. Best grappig om te horen. De MP3 stond op naam van Jarabe de Palo met een of andere gast erbij.
quote:Ja, dit zou je wel bij elk spaans bandje kunnen zeggen
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:25 schreef Machiel het volgende:
Vind m wel heel erg meeliften op het sucses van Manu Chau eerlijk gezegd.
quote:Volgens mij aapt manu Chao gewoon Spaanse bandjes na :-)
Op zondag 10 augustus 2003 10:39 schreef Grayburn het volgende:[..]
Ja, dit zou je wel bij elk spaans bandje kunnen zeggen
.
quote:Jij snapt hem
Op zondag 10 augustus 2003 10:42 schreef Karzeuler het volgende:[..]
Volgens mij aapt manu Chao gewoon Spaanse bandjes na :-)
quote:He, waarom nou niet 3FM???
Op maandag 11 augustus 2003 22:56 schreef buzzer het volgende:
Deze week paradeplaat bij radio 2 !!
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 12-08-2003 11:48]
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 12-08-2003 11:50]
Het word niet echt de zomerhit wat ik verwacht had hij word te weinig aangevraagd en dus hij overtreft Manu Chao's Me gustas tu niet.
quote:Manu Chao is geen band
Op zondag 31 augustus 2003 19:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
De zanger van dit nummer was toch ook de zanger van Manu Chao?
Hij is dus solo gegaan, toch?
Of was dat al bekend...
Op een gegeven moment zie je in die clip een blonde vrouw, jaar of 18/19, langs komen. Wat een ONTIEGELIJK lekker ding is dat o mijn god
quote:mooi, alles vind ik mooi!
Op donderdag 4 september 2003 19:04 schreef scuderio_KL het volgende:
Hoe vertaal je "Bonito, todo me parece bonito"?
en die link tussen jarabe de palo en manu chao snap ik niet zo, behalve dan dat het spaans is. Van manu chao zullen jullie waarschijnlijk voor een lange tijd niks horen, tenminste niet op MTV ofzo.
quote:Manu Chao zat bij de groep Mano Negra (bekend van "King Kong 5" uit 1989) en is solo onder de naam Manu Chao. Of het ook zijn echte naam is, weet ik niet.
Op zondag 31 augustus 2003 19:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
De zanger van dit nummer was toch ook de zanger van Manu Chao?
Hij is dus solo gegaan, toch?
Of was dat al bekend...
quote:Manuel Chao heet ie
Op dinsdag 9 september 2003 06:58 schreef Karzeuler het volgende:[..]
Manu Chao zat bij de groep Mano Negra (bekend van "King Kong 5" uit 1989) en is solo onder de naam Manu Chao. Of het ook zijn echte naam is, weet ik niet.
De zanger van Jarab de Palo heeft overigens Pau Donnes. Hij heeft al een paar eerdere hitjes in Spanje en Italie, namelijk "La flaca" en "Depende". Overigens klinkt de meeste muziek in Barcelona als Manu Chao of Jarabe de palo.
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 22:31 schreef ChrisJX het volgende:
Adios le pido vind ik een betere zomerhit hoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |