abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11177259
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 19:44 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Even een samenvatting: Verkering is geen wiskunde en iedere relatie is anders dus standaardmodellen zijn niet toepasbaar

Is inderdaad geen wiskunde, maar er lijken wel fasen te zijn die lopen tussen bepaalde mijlpalen. En de vraag is natuurlijk of het gewoon toeval is dat die regelmatig op zelfde momenten zijn of dat dat misschien ergens logisch is...
  donderdag 19 juni 2003 @ 14:32:12 #52
50599 GeM
...hoog knuffelgehalte...
pi_11219378
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 20:03 schreef PhoneBooth het volgende:
Voor de geinteresseerden: het is goed uitgepraat en weer helemaal goed!! Hoop dat dit de 3 jaarstest was en overleefd...
I'm not the average girl from your video
pi_11226779
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 14:32 schreef GeM het volgende:

[..]

donderdag 19 juni 2003 @ 20:24:15 #54
42433 vreemd_meisje
Beetje vreemd,maar wel lekker!
pi_11228751
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 15:25 schreef MrLucca het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook bij mijn ex. Ik heb het geweten... Alles ging goed. We hebben een aantal super-relaxte vakanties gehad. Alles ging vanzelf, en geen enkele keer ruzie. Na 3 jaar was het dus plotseling over.

Leuk vooruitzicht dat het vaak na 3 jaar over gaat!! IK heb nu nu bijna 2 jaar met mijn vriend en ik hoop dat we nog heel lang bij elkaar zijn. Maar gelukkig zijn er ook mensen die langer bij elkaar zijn dan 3 jaar!!Dus er is gelukkig geen rede tot paniek!!Maar de gedachte dat het na 3 jaar bij de meesten minder wordt vind ik maar angstig.
pi_11241252
Edit: leuk....

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 20-06-2003 11:19]

During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_11241345
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 15:00 schreef EggsTC het volgende:
Ze zeggen :

Of 3 jaar is dodelijk, of 3 jaar is 4ever.

OW zo waar in het geval van mn ex

9-12 maanden is geen mijlpaal, eerder een ijkpunt (slaat verliefd ook om in houden van?)

Ik denk dat je niet in mijlpalen moet denken, dan klinkt het alsof je iets moet halen en de dagen daarvoor moet gaan tellen enzo.

pi_11241618
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 16:40 schreef Claudia_x het volgende:
Vanaf dat moment word je door de buitenwacht niet meer als zelfstandig individu beschouwd. Nooit meer zul je een 'jij' zijn; jij bent 'jullie'.
Ik heb dat nooit zo gevoeld of beleefd. Wat is in jouw ogen de 'buitenwacht'? Zolang je je zelfstandig gedraagt, wordt je over het algemeen ook als zodanig behandeld.

Ik vind de benadering van een buitenwacht niet zo belangrijk. Ik weet nog dat ik het een heel vreemde gewaarwording vond toen we opeens serieus aan het discussieren waren over namen voor toekomstige kinderen. Dát is pas eng! .

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_11242318
In mijn relatie is 6 maanden toch wel echt een mijlpaal geweest, omdat we toen echt voor elkaar gekozen hebben. Tot die tijd was het een beetje "We zien wel waar het schip strandt". Niet dat we niet van elkaar hielden, maar ik ging er toch niet 100% voor...
Vanaf die tijd eigenlijk geen grote mijlpalen gehad.

Ik zie mijlpalen ook niet echt in de tijd, maar meer in gebeurtenissen die veel in je leven(s) veranderen, zoals een verhuizing, samenwonen, eerste keer seks, eerste keer zeggen dat je van elkaar houdt, eerste vakantie samen enzo...

zondag 22 juni 2003 @ 02:12:21 #59
29749 Gertsan
-=GerriT=-
pi_11283350
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 11:21 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

OW zo waar in het geval van mn ex

9-12 maanden is geen mijlpaal, eerder een ijkpunt (slaat verliefd ook om in houden van?)

Ik denk dat je niet in mijlpalen moet denken, dan klinkt het alsof je iets moet halen en de dagen daarvoor moet gaan tellen enzo.

Met een mooie project planning erbij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')