quote:dan ben ik een pussy
Op dinsdag 10 juni 2003 21:44 schreef wastedmind het volgende:nooit gehoort van je bent wat je eet?
Was een paar jaar terug een keer op de televisie.
ik ben op mn 12e vegetarier geworden en heb een a-cup
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 11:05 schreef Ultrawuft het volgende:
kippen uit brazilie en omstreken zitten vol met groeihormomen, meisjes van 11/12 jaar hadden daar soms al borsten ala Pamela Anderson.Was een paar jaar terug een keer op de televisie.
Jezus Christus dus er is een hemel!
quote:groeihormen
Op woensdag 11 juni 2003 11:14 schreef GrymReaper het volgende:[..]
Jezus Christus dus er is een hemel!
quote:Lieverd, als het echt zo zou zijn he, dan moest ik toch wel minimaal een cup D of E hebben.
Op dinsdag 10 juni 2003 21:44 schreef wastedmind het volgende:
blijkbaar denken jullie helemaal niet na.er wordt vanalles in ons voedsel gespoten. er zijn ook zwaar veel mensen allergisch voor het gif dat bijv. op appels zit.
en er worden hormonen in kippen gespoten, geen gelul.
en jullie denken dat dat geen enkel effect op een mens heeft..nooit gehoort van je bent wat je eet?
Voor sommige Amerikanen lijkt dit nog te kloppen ook
quote:MAAR een c-cupje
Op woensdag 11 juni 2003 11:59 schreef sweaty het volgende:
nou klopt volgens mij helemaal niets van. Ik heb behoorlijk wat kippenvlees gegeten in mijn pubertijd en nog steeds, maar heb maar een c cupje hoor...was het maar waar dat je er vollere borsten van kreeg....;(
ik moet blij zijn met een a
maar toch volgens mij heeft het niks te maken met me tieten....
quote:reis geboekt
kippen uit brazilie en omstreken zitten vol met groeihormomen, meisjes van 11/12 jaar hadden daar soms al borsten ala Pamela Anderson.Was een paar jaar terug een keer op de televisie.
quote:ik ga naar brazilie!!! Ole ole ole
ff sere neus: vraag het swatkat!
quote:Ehm is Swatkat zo'n kippenliefhebber?
Op woensdag 11 juni 2003 14:47 schreef Deimo het volgende:[..]
ik ga naar brazilie!!! Ole ole ole
quote:Juist dat verhaal ken ik ook. Als je veel hamburgers eet, dan krijg je grote borsten.
Op woensdag 11 juni 2003 12:02 schreef GHansV het volgende:
Ik had een leraar Biologie die beweerde dat je van veel hambugers eten borstgroei kreeg door de zooi hormonen die er in zou zitten. Vooral die burgers van fastfoodmeuk a la McDonalds en kornuiten.Voor sommige Amerikanen lijkt dit nog te kloppen ook
O ja en als je met je tong het puntje van je neus kunt raken, krijg je ook grote borsten
quote:Broodje kip bedoel je?
Op dinsdag 10 juni 2003 21:53 schreef Knoekie het volgende:
Broodje aap
Vroeger zeiden ze altijd. Van kortstjes krijg je borstjes
Korsten van je boterham dan he
Maar denk even nuchter na. Waarom krijg je borsten van kip? Door de groei hormomen? Dan moet er ook nog meer groeien kan ik je vertellen.
Als het waar is zou geen enkele vrouw meer plantaten in haar borsten gooien. Maar zich vol op de kip gaan storten
quote:Beetje raar dat niemand dat weet idd.
Niet alleen Brazilië maar heel Zuid-Amerika zit er vol mee. Wat armere mensen in Peru of Ecuador bijvoorbeeld eten bijna hun hele leven niks anders dan kip, omdat dat daar het goedkoopste is (schijnbaar). Dat vlees zit inderdaad vol met hormonen wat een behorlijk effect heeft op de borstomvang.
Overigens niet alleen meisjes natuurlijk, ook de jongens hebben daar percentueel veel grotere tietjes
quote:What a load of complete crap.. .en wat nou vraag het Swatkat
Op woensdag 11 juni 2003 14:47 schreef Deimo het volgende:[..]
ik ga naar brazilie!!! Ole ole ole
quote:Als je 1 x per week kipfilet eten veel noemt...
Op woensdag 11 juni 2003 15:36 schreef Romanticguy het volgende:[..]
Ehm is Swatkat zo'n kippenliefhebber?
Tuurlijk is al die hormonen en anitbiotica troep in vlees niet goed. Koop daarom biologisch,... eigenlijk heel logisch
DUURDER VLEES, MAAR GROTE BH'S ZIJN DUURDER
Nieuwe slogan van Bio-vlees?..
quote:Laten we dat dan eens onderzoeken...
Op woensdag 11 juni 2003 16:52 schreef GeM het volgende:
volgens mij is 't gewoon ervelijk bepaald.
die van mij zijn wel ongeveer even groot als die van mijn moeder....
wie volgt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |