iemand suggesties??
alsjeblieft..
edit: ownee dat zijn alleen vluchten dacht ik
quote:maanmeisje.. best leuk, zo'n vakantie, maar australie en zuid amerika zijn precies aan de andere kant van de wereld.
Op zaterdag 31 mei 2003 20:03 schreef maanmeisje het volgende:
Oke, dilemma:
Ik wil naar Australie (of misschien wel Zuid-Amerika), maar weet niet met welke reisorganisatie ik mee moet gaan.
Enige voorwaarde is eigenlijk dat er onder andere mensen mee moeten gaan van rond de 19 jaar.. en dat ik niet de hele dag in een bus zit om van de ene plek naar de andere te rijden..iemand suggesties??
alsjeblieft..
quote:en het probleem is dusss.... ?
Op zaterdag 31 mei 2003 20:16 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
maanmeisje.. best leuk, zo'n vakantie, maar australie en zuid amerika zijn precies aan de andere kant van de wereld.
Je local reisjes lekker daar boeken, is leuker en je hebt meer keuze, al is een beperkte keuze hier wel een stuk overzichtelijker
Reisbureaus mogen niet leeftijden prijs geven van mensen die al ingeschreven hebben op een reis, omwille van privacyredenen
Dus ik denk dat ik gewoon maar dat risico ga nemen..
Al de 30+-ers die meegaan zullen vast heel jong van geest zijn
ik vond het een goede organisatie
In het eerste geval kun je ws. het beste kijken bij de Djosers, baobabs etc.
In het 2e geval moet je bij Australian Backpackers, Travel active etc. zijn.
quote:eerste ..
Op zondag 1 juni 2003 17:02 schreef Liejannuh het volgende:
Wat zoek je eigenlijk?? Zoek je een georganiseerde rondreis voor een bepaalde periode (4 weken ofzo) met veel jongeren?
Of zoek je een reis naar Australie (dus ticket en that's it?!)In het eerste geval kun je ws. het beste kijken bij de Djosers, baobabs etc.
In het 2e geval moet je bij Australian Backpackers, Travel active etc. zijn.
Ik ben alle 2 de keren voor 4 weken naar Australie geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |