abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 mei 2003 @ 20:33:28 #1
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10741485
Okay ik had nog beloofd een mooie openingspost te maken voor Xbox Live.

De Xbox Live kit:

En hoe deze aan te sluiten: http://www.xbox.com/nl/live/start/

Momenteel op de markt verkrijgbaar en Live enabled:

Capcom Vs SNK 2 EO
Developer: Capcom
Publisher: Capcom
Downloadable content: Nee
Type: Beat 'em up

Godzilla: Destroy all monsters Melee
Developer: Atari
Publisher: Infogames
Downloadable content: Ja
Type: Beat 'em up

Moto GP
Developer: Climax
Publisher: THQ/Microsoft
Downloadable content: Nee
Type: Racing

Moto GP 2
Developer: Climax
Publisher: THQ
Downloadable content: Geen idee, maar denk van niet.
Type: Racing

Burnout2: Point of Impact
Developer: Crierion Games
Publisher: Acclaim
Downloadable Content: Nee?
Type: Racing

MechAssault
Developer: Microsoft
Publisher: Microsoft
Downloadable content: Ja
Type: Mech shooter

MX Superfly
Developer: Oacific Coast P&L
Publisher: THQ
Downloadable content: Ja
Type: Racing

NBA2K3
Developer: Sega
Publisher: Infogrames
Downloadable content: Nee
Type: Sport

NFL2K3
Developer: Sega
Publisher: Infogrames
Downloadable content: Nee
Type: Sport

NFL Fever 2003
Developer: Microsoft
Publisher: Microsoft
Downloadable content: Nee
Type: Sport

NHL2K3
Developer: Sega
Publisher: Infogrames
Downloadable content: Nee
Type: Sport

Phantasy Star Online Ep. I & II
Developer: Sonic Team
Publisher: Sega
Downloadable content: Ja
Type: MMORPG

Return to Castle Wolfenstein
Developer: Nerve Software/ID
Publisher: Activision
Downloadable content: Nee
Type: Shooter

Tom Clancy's Ghost Recon
Developer: Red Storm Entertainment
Publisher: Ubi Soft
Downloadable content: Nee
Type: Shooter

Tom Clancy's Splinter Cell
Developer: Ubi Soft
Publisher: Ubi Soft
Downloadable content: Ja
Type: Action adventure

Toejam & Earl III: Mission to Earth
Developer: Sega
Publisher: Microsoft
Downloadable content: Ja
Type: Platform

Whacked!
Developer: Microsoft
Publisher: Microsoft
Downloadable content: Nee
Type: Party

Developer: Digital Extremes
Publisher: Infrogrames
Downloadable content: Ja
Type: Shooter

===================================================================================
Overzichtje aan games welke eraan zitten te komen op termijn.

Amped 2
Developer: Microsoft
Publisher: Microsoft
Verwachte releasedatum: herfst 2003
Type: Extreme sports

Brute Force
Developer: Microsoft
Publisher: Microsoft
Verwachte releasedatum: zomer 2003
Type: FPS

Counter Strike
Developer: Valve
Publisher: Vivendi
Verwachte releasedatum: 2003
Type: FPS

Halo 2
Developer: Bungie
Publisher: Microsoft
Verwachte releasedatum: 2004
Type: Shooter

Hunter the Reckoning: Redeemer
Developer: Interplay
Publisher: Virgin Interactive
Verwachte releasedatum: herfst 2003
Type: Action

Midtown Madness 3
Developer: Digital Illusions
Publisher: Microsoft
Verwachte releasedatum: zomer 2003
Type: Racing

NHL Rivals 2004
Developer: Microsoft
Publisher: Microsoft
Verwachte releasedatum: herfst 2003
Type: Sport

Project Gotham Racing 2
Developer: Bizarre Creations
Publisher: Microsoft
Verwachte releasedatum: einde 2003
Type: Racing

Rainbow Six: Raven Shield
Developer: Ubi Soft
Publisher: Ubi Soft
Verwachte releasedatum: 2003
Type: Shooter

Run Like Hell
Developer: Interplay
Publisher: Viring Interactive
Verwachte releasedatum: april 2003
Type: Shooter

Sega GT Online
Developer: Wow Entertainment
Publisher: Sega
Verwachte releasedatum: herfst 2003
Type: Racing

Soldier of Fortune 2: Double Helix
Developer: Gratuitous Games
Publisher: Activision
Verwachte releasedatum: spetember 2003
Type: Shooter

Steel Battalion
Developer: Capcom
Publisher: Microsoft
Verwachte releasedatum: Niet bekend
Type: Mech Shooter

StarCraft: Ghost
Developer: Blizzard
Publisher: Vivendi
Verwachte releasedatum: november 2003
Type: Action Adventure

Star Wars: The Clone Wars
Developer: LucasArts
Publisher: LucasArts
Verwachte releasedatum: Niet bekend
Type: Action

Tom Clancy's Ghost Recon: Island Thunder
Developer: Red Storm Entertainment
Publisher: Ubi Soft
Verwachte releasedatum: herfst 2003
Type: Shooter

Top Spin
Developer: Microsoft
Publisher: Microsoft
Verwachte releasedatum: herfst 2003
Type: Sport

XIII
Developer: Ubi Montreal
Publisher: Ubi Soft
Verwachte releasedatum: zomer 2003
Type: Shooter

===================================================================================

Leuke/Nuttige links:


Troy D. Chinula: http://www.ilovelive.com/
Nederlandstallige Live ondersteuning: http://www.xbox.com/nl/live
Veelgestelde vragen over verbindingen: http://www.xbox.com/nl/live/start/connect/faq/
Xbox Live gamertags van Fokkers: [XBOX Live] Wat is/wordt jouw gamerstag.

En als laatste de toevoeging (al dan niet sarcastisch bedoeld) van onze Roy:

Wellicht dat een van de heren Stollie of Roy deze post als openingspost even kan copy/pasten.

Mocht ik overigens foutieve info hebben gegeven of elders fouten hebben gemaakt dan hoor ik het natuurlijk graag. .

Zo naar je zin Strollie? .

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 29-05-2003 21:40]

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  woensdag 28 mei 2003 @ 20:36:44 #2
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10741539
Twi heb jij overigens al mail gekregen van Dimensionplus?
Ik kreeg n.l. wel een bevestiging dat ik een besteling welke gisteren is geplaatst uitgeleverd zou worden met Moto GP 2 om verzendkosten te beperken maar begreep niet goed of het nu een bevestiging was dat alles binnen was of om alleen maar te vertellen dat ze het gaan bundelen.

De sneaky bastards (no offence Bastard) verschuiven de verwachte leveringsdatum elke dag 1tje vooruit.

Gisteren stond hij op de 28ste, vandaag de 29ste, etc.

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_10741568
Doen we niet meer aan mooie openingspost.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 28 mei 2003 @ 20:39:47 #4
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10741584
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 20:38 schreef Strolie75 het volgende:
Doen we niet meer aan mooie openingspost.
Hebben we nog niet gehad, maar je hebt gelijk. Ik zal eens proberen iets moois in elkaar te knutselen straks.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  woensdag 28 mei 2003 @ 20:40:43 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10741605
LIIIVVEEE VROEM VROEM!!

ontopic: Mij is het ook opgevallen van dimensionplus...
Vandaag de eerste Nederland gesproken op Gp2, had hem ook via play.com

Hij staat 56e van de wereld.

The truth was in here.
  woensdag 28 mei 2003 @ 20:52:35 #6
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10741842
Vandaag is 'ie verschoven naar 'onbekend' geloof ik. En nee, ik heb alleen een bevestiging van m'n order gehad, al zit ik erover te denken om 'm te annuleren en 'm via play.com te laten komen, want ik begin ongeduldig te worden
  woensdag 28 mei 2003 @ 23:14:21 #7
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10745405
Leuke edit Roy. .
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  woensdag 28 mei 2003 @ 23:15:55 #8
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10745449
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 20:52 schreef twi het volgende:
Vandaag is 'ie verschoven naar 'onbekend' geloof ik. En nee, ik heb alleen een bevestiging van m'n order gehad, al zit ik erover te denken om 'm te annuleren en 'm via play.com te laten komen, want ik begin ongeduldig te worden
Okay, daar heb ik ook al even over zitten denken, maar dan kost het je toch ook een week extra, en het lijkt me dat ze hem binnen die tijd toch wel moeten hebben?

Ik twijfel ook. Het is dat ik nog wat extra spul in bestelling heb daar wat samen met Moto GP 2 moet komen.....

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  donderdag 29 mei 2003 @ 00:22:48 #9
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10747343
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 23:15 schreef Zooi het volgende:

[..]

Okay, daar heb ik ook al even over zitten denken, maar dan kost het je toch ook een week extra, en het lijkt me dat ze hem binnen die tijd toch wel moeten hebben?

Ik twijfel ook. Het is dat ik nog wat extra spul in bestelling heb daar wat samen met Moto GP 2 moet komen.....


psst...ze zeggen....30....juni....psssst
  donderdag 29 mei 2003 @ 09:41:54 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10751723
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 00:22 schreef twi het volgende:

[..]

psst...ze zeggen....30....juni....psssst


Inderdaad er is nogal wat onzekerheid over het spel.. ik snap er ook niks meer van.
The truth was in here.
  donderdag 29 mei 2003 @ 09:49:18 #11
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10751771
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 09:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Inderdaad er is nogal wat onzekerheid over het spel.. ik snap er ook niks meer van.


Komt door die kut moffen en frasen
  donderdag 29 mei 2003 @ 09:53:04 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10751800
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 09:49 schreef twi het volgende:

[..]

Komt door die kut moffen en frasen


Heb ik ook al servers van gezien...
The truth was in here.
  donderdag 29 mei 2003 @ 10:50:47 #13
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10752287
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 00:22 schreef twi het volgende:

[..]

psst...ze zeggen....30....juni....psssst


fuck a duck in dat geval. Zal morgen gewoon eens even bellen en er naar vragen want zolang ga ik zeker niet wachten. Dan inderdaad maar via play.com
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  donderdag 29 mei 2003 @ 10:58:24 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10752388
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 10:50 schreef Zooi het volgende:

[..]

Dan inderdaad maar via play.com


Nog goedkoper ook
The truth was in here.
  donderdag 29 mei 2003 @ 11:02:55 #15
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10752449
Wrijf het er maar nog eens in. . . .
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  donderdag 29 mei 2003 @ 11:27:25 #16
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10752730
Interview met J Allard (Vice President Xbox Microsoft)

Bron: xbox.com/nl

TriXie: We hebben veel gamers gezien die schreeuwen om nog meer games. Wat kunt u ons op dat front melden?

J: Ik denk dat ze erg blij zullen zijn met de paar spellen die de afgelopen weken gelanceerd zijn - Ik in ieder geval wel. Clone Wars en Phantasy Star Online worden regelmatig gespeeld op mijn Xbox thuis. We hebben ook veel games gelanceerd in Japan en Europa. We zitten precies op schema en willen volgend jaar rond deze tijd nog 100 Xbox Live ondersteunde games gelanceerd hebben.

TriXie: We hebben ook gezien dat mensen zich zorgen maakten dat de licentie voor Phantasy Star Online de te volgen koers is. Gamers maken zich zorgen dat volgend jaar niets meer gratis zal zijn.

J: De eenvoudigste manier om het basisabonnement en het premium content-model te bekijken is door het te zien als kabeltelevisie. Het basisabonnement is hetzelfde als basiskabel. Premium content is als HBO en Showtime. Basiskabel moet op zichzelf goed genoeg zijn en dit moet steeds beter worden. De basiskabel bevatte niet altijd MTV of ESPN, maar dat is zo gegroeid. Xbox Live moet dat ook doen: we blijven functies toevoegen die gamers willen, en alle geweldige nieuwe functies die we willen lanceren zullen onderdeel uitmaken van het basisabonnement. Er komt ook premium content; PSO is slechts het begin. We proberen een gezond bedrijfsmodel op te stellen, zodat we jullie 100 nieuwe Xbox Live ondersteunde games KUNNEN geven als onderdeel van de basisdienst.

TriXie: Een aantal gamers verwacht dat Xbox de lancering van Halo 2 zal gebruiken om de prijs van het abonnement te verhogen.

J: We zien het niet als een kans de prijs te verhogen. Halo 2 is het spel waar het meest naar uitgekeken wordt - ooit. Het is een geweldige kans om de Xbox Live community uit te breiden. We hebben de prijs voor het tweede jaar van de dienst vastgesteld en wij - en bedrijfsanalisten - vinden het een hele redelijke prijs. Ik denk dat gamers er ook zo over zullen denken.

TriXie: De gamers zijn niet echt blij met het vals spelen dat in sommige spellen gebeurt. Hoe gaat u dit aanpakken?

J: Er is een element van vals spelen dat je niet kunt vermijden. Het is net als basketballen of voetballen in de straat. Dat gebeurt al sinds eeuwen, en je kunt het nooit helemaal uitbannen. Het moeilijke van een virtuele wereld is dat je het niet kunt testen. Je weet niet wat er gaat gebeuren als twee miljoen mensen Halo 2 kopen en allemaal manieren gaan bedenken om het te slim af te zijn. Een ding dat we kunnen doen aan situaties als deze is dat de spelontwerpers regels in auto-updates kunnen toevoegen. Dat gebeurt ook in professionele sporten. Bij hockey willen ze de rode lijn weglaten. Coaches en spelers proberen manieren te vinden om te winnen, en de regels moeten veranderen om nieuwe problemen aan te kunnen pakken.

TriXie: En hoe zit het met plug pullers?

J: De verandering moet van de spelontwerpers komen. Zij moeten bedenken wat ze willen doen met een spel waarmee geknoeid is. Een andere uitdaging is het vinden van een manier om het spel stil te zetten. Laatst was ik Clone Wars aan het spelen en toen ging de telefoon, en belde de pizzajongen ook nog eens aan. Nu kan ik meerdere dingen tegelijk doen, maar Clone spelen, de telefoon opnemen en de deur opdoen is teveel van het goede. Ik moest gewoon zeggen "Sorry jongens" en toen ik terug was bij mijn Xbox stonden alle andere spelers om mijn AAT heen en waren ze me aan het vernietigen! Als de pizzajongen komt, moet je een time-out kunnen inlassen.

TriXie: Kunnen gamers zelf iets doen aan mensen die vals spelen?

J: We hebben wel wat dingen mogelijk gemaakt. Je kunt ervoor kiezen alleen te spelen met mensen op je Vriendenlijst, je kunt negatieve opmerkingen maken over mensen die vals spelen of je kunt in teams spelen waar strikte regels gelden met betrekking tot vals spelen.

TriXie: Die dienst is nu zo'n zes maanden live in Noord-Amerika. Voldoet het aan uw verwachtingen?

J: Het heeft met betrekking tot populariteit mijn verwachtingen zeker overtroffen. Ik had niet gedacht dat we zo snel zoveel gamers zouden hebben. Dat toont eens te meer de passie en concurrentiegeest van gamers aan.

TriXie: Bent u voor verrassingen komen te staan?

J: Ik ben verrast door de slimme manieren waarop mensen proberen het spel te slim af te zijn. Een van de coolste dingen van Xbox Live is dat ik zoveel geleerd heb van onze klanten door met ze te praten tijdens het spelen. Ik heb bijvoorbeeld in Clone Wars betere mikstrategieën geleerd door met andere spelers te praten. Ik ben ook verbaasd over de hoeveelheid tijd die mensen in lobby's doorbrengen. De maatschappij ziet de gamers-community als erg asociaal en ontwijkend. Het verbaasde me dus hoe sociaal de early adopters waren. Ze zijn zelfs ongelofelijk sociaal en intelligent. Het is interessant - het lijkt een beetje op een café. Laatst hadden mensen het 's nachts tien minuten over de DVD van 8 Mile voordat ze met het spel begonnen! Nog iets dat ik over gamers geleerd heb is dat als er een nieuw spel uitkomt, ze het proberen te begrijpen en elkaar helpen. Maar er komt een moment waarop het oorlog is. En dan is het gewoon stil. Je kunt precies zien wie de nieuwelingen zijn, omdat ze blijven praten.

TriXie: Dat hebben we in de wedstrijden gezien. We vliegen die gasten naar New Orleans en dan hebben ze hun Communicators en zitten ze er helemaal klaar voor, en dan niets. Ze hebben het veel te druk met spelen om te kletsen.

J: Misschien moeten we een prijs uitreiken voor degene die het meeste onzin uitkraamt.

TriXie: Zijn er teleurstellingen geweest tijdens de eerste zes maanden Xbox Live?

J: Ja, ik ben verbaasd en gefrustreerd over een aantal dingen. Ten eerste die nare Gamertags. Het is niet leuk om geforceerd een naam te veranderen door een obscene tag. Ik ben ook verbaasd door de kleine hoeveelheid feedback. Er zijn altijd mensen die de rotzak uithangen, net als in de echte wereld. Ik denk dat sommige mensen niet aan mijn verwachtingen voor de community hebben voldaan. Misschien doe ik wel een oproep aan de community om hier tegenin te gaan. Mensen moeten dat doen als lid van Xbox Live. Ik wijs mensen zeker terecht als ik het hoor.

TriXie: Waar kunnen Xbox Live gamers het komende jaar naar uitkijken?

J: We bespreken dit in E3 in detail, maar het grote nieuws is dat we de content uitbreiden, de community uitbreiden en de wedstrijdmogelijkheden uitbreiden. De content hebben we al besproken - 100 nieuwe Xbox Live ondersteunde games. De meeste kunnen gespeeld worden op de Xbox Live-dienst, sommige zullen alleen content download of stats zijn.

Als we het hebben over het uitbreiden van de community, dan bedoelen we de mogelijkheid om samen te komen met vrienden op een Dashboard, met ze te kletsen en te bekijken wat er nieuw is op de dienst. De mogelijkheid om uitnodigingen en aankondigingen over games en wedstrijden te ontvangen via iedere MSN Alert, mobiele telefoon, PDA SPOT-horloge, enz. De mogelijkheid om via het web op de dienst aan te loggen, je stats te bekijken en te kijken of je vrienden online zijn. En dan heb je wat we Xbox Live "aware" games noemen. Dit zijn offline games waarbij je kun aanloggen tijdens het spelen, zelfs als je alleen speelt. Zo kun je uitnodigingen ontvangen en bijhouden wat je vrienden aan het doen zijn.

Uitgebreide wedstrijdmogelijkheden omvat de mogelijkheid om eenvoudig teams te vormen met je vrienden, en om toernooien en gestructureerde wedstrijden op te zetten en hieraan deel te nemen. Dit heeft veel potentieel voor alle soorten games, maar denk eens aan hoe dit kan werken bij sportgames. Met het technologiesysteem kun je een team samenstellen met mensen die het spel niet verzieken, of met je schoolvrienden waarmee je fantasiesporten speelt. Wat er gaat gebeuren met sporten is dat we een combinatie gaan zien van 3D actiesporten, fantasieteamsporten en managermode. Het wordt een geheel nieuw genre. De typische sportfanaat leest de uitslagen in de ochtendkrant en luistert dan naar de sportverslagen op de radio op weg naar zijn werk. Hij abonneert zich op MBL.com en bekijkt wedstrijden op zijn computer. Hij neemt premiumkabel om de wedstrijden van zijn team te bekijken en TiVo-ed ze allemaal. Deze sportgekken kopen sportsgames en zien dit als nog een manier om het veld op te gaan. We willen dat de Xbox Live-sporten je voortdurend de ervaring bieden, zelfs als je niet op het veld staat. Met deze nieuwe functies wordt het nog meer een echte sport. Je krijgt bijvoorbeeld een berichtje op je mobiele telefoon als je je niet voor een toernooi gekwalificeerd hebt.

We voegen ook Spraak toe aan het Dashboard, en de mogelijkheid om bij het Dashboard te komen zonder je gameschijf uit je console te halen. De gamers hebben aangegeven dat ze dat wilden, dus dan doen we dat.

TriXie: Hoe ziet u de toekomst van console-gaming?

J: Ten eerste hebben mensen veel meer kennis van de computer dan ooit tevoren. Wij dachten dat we zo slim waren om een harde schijf en soundtracks in de Xbox te plaatsen, en we waren verbaasd hoe technisch vaardig de early adopters waren. Ze wilden meteen weten of ze hun MP3's op de Xbox konden zetten. Er zijn 150 miljoen PC's in de wereld - veel meer dan consoles. We moeten de juiste manier vinden om de PC-wereld en de console-wereld te integreren. Daarom is Music Mixer zo'n opwindend product. Je kunt er op de meeste natuurlijke manier dingen mee gebruiken. Je bewerkt en organiseert je foto's op je PC, maar je kunt de diavoorstelling bekijken op je TV met Music Maker in je Xbox. Ik zie Xbox wel de ultieme digitale entertainment-versterker worden. Maar het hart en de ziel van Xbox zullen altijd games blijven.

Het andere dat ik in de toekomst van gaming zie gebeuren is dat de markt zich blijft uitbreiden. Zelfs nu gaming wat gewoner wordt. Veertig procent van de content van vorig jaar bevatte een licentie - gebaseerd op films, boeken, sporten, enz. Hierdoor wordt het gamen steeds bereikbaarder. Over 10 jaar zou er best eens een Xbox naast iedere TV kunnen staan!

Ik denk ook dat de premium content echt verschil gaat maken in de games die we gaan zien. Op dit moment zie je nooit een spel met een budget van 50 miljoen dollar, zoals dat bij films gebeurt. Maar als speluitgevers eenmaal geld beginnen te verdienen, dan zullen ze daarop reageren met meer en betere content. Als er geld verdiend wordt, is er geld om uit te geven, en stijgen de productiebudgetten. Denk je eens in hoe een videospel van 50 miljoen dollar eruit zou zien!

TriXie: Heeft u de leukste baan in de hele wereld?

J: Absoluut. Het is een opwindende mix van technologie, kunst en zaken doen. En we staan nog maar aan het begin. We zijn op een punt gekomen waar games een echte kunstvorm worden, net als films. De muziek-, TV- en filmindustrie staan op een zijspoor, maar wij gaan op dit moment van zwart-wit naar kleur en geluid. Over vijftien jaar kijken mensen terug en zeggen: "Wauw, dat was echt het keerpunt." Mensen zullen 2000-2005 zien als de gouden jaren van gaming. En daar onderdeel van te mogen uitmaken is geweldig.

TriXie: Nog één vraag. Als u geen V.P. van Xbox zou zijn, wat zou u dan zijn?

J: Een professioneel skateboarder die zou willen dat hij de V.P. van Xbox was.

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_10754762
Toch nog maar even vragen. Is hier iemand met Burnout 2 die tijden van Live! voor me zou kunnen bekijken?
  donderdag 29 mei 2003 @ 19:45:42 #18
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10760290
-ik gooi hem even naar boven-

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 29-05-2003 21:39]

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  donderdag 29 mei 2003 @ 20:46:38 #19
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10761239
Deze heer is nu ook in het bezit van MotoGP 2
en nee, niet via play, maar via dvdcrave
nu nog flink wat oefenen
  donderdag 29 mei 2003 @ 21:38:55 #20
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10762093
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 20:46 schreef Fliepke het volgende:
Deze heer is nu ook in het bezit van MotoGP 2
en nee, niet via play, maar via dvdcrave
nu nog flink wat oefenen
En wat vind je er van
The truth was in here.
  donderdag 29 mei 2003 @ 21:45:47 #21
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10762210
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 21:38 schreef Bastard het volgende:

[..]

En wat vind je er van


Ik vind het wel een mooi spelleke, en best pittig
Alleen is ie dus al 2 keer gecrasht in de loading screens
  donderdag 29 mei 2003 @ 21:55:25 #22
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10762388
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 21:45 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ik vind het wel een mooi spelleke, en best pittig
Alleen is ie dus al 2 keer gecrasht in de loading screens


Hmmz, ik heb nog geen crash gehad.. laser vies?
Pittig ken ik wel
The truth was in here.
  donderdag 29 mei 2003 @ 22:25:40 #23
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_10762858
Spelen sommig ook op XBConnect???

Ik moet namelijk nog 4 weken wachte voor Live.

Zo ja kom dan Moto GP spelen!!!!

pi_10765041
Vinden jullie (los van Live!) motoGP2 veel beter dan motoGP1? Tuurlijk vind ik hem beter dan het eerste deel, maar erg veer verschil zit er volgens mij niet in...
  vrijdag 30 mei 2003 @ 14:03:14 #25
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10771875
I'm stuck with Dimension Plus, ik heb het geld overgemaakt
quote:
Geachte klant,

Bij deze bevestigen wij de binnenkomst van uw bestelling
van :

MotoGP2 voor de XBOX


.

[Dit bericht is gewijzigd door twi op 30-05-2003 14:14]

  vrijdag 30 mei 2003 @ 17:31:28 #26
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10775869
ik heb m'n scores gereset, en eigenlijk heb ik er nu best wel spijt van
  vrijdag 30 mei 2003 @ 21:05:54 #27
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_10779444
Zijn er hier nog XBL'ers met RTCW? Ik jammer genoeg niet, maar hij lijkt me zeker gaan heerschen. Ik had trouwens gehoord dat het spel nogal lagte, ervaringen..?
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 30 mei 2003 @ 23:50:14 #28
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10782532
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 14:03 schreef twi het volgende:
I'm stuck with Dimension Plus, ik heb het geld overgemaakt
[..]

.


Das toevallig. .

Geachte klant,

Bij deze bevestigen wij dat uw reservering van :

MotoGP2 voor de XBOX


binnen is/op het punt staat binnen te komen.


U kunt uw pakket binnen enkele dagen verwachten.

Met dank voor uw bestelling

DIMENSION PLUS

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  vrijdag 30 mei 2003 @ 23:51:50 #29
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10782577
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 17:31 schreef twi het volgende:
ik heb m'n scores gereset, en eigenlijk heb ik er nu best wel spijt van
. Wrom doe je dat dan ook?
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  zaterdag 31 mei 2003 @ 00:41:46 #30
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10783728
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 23:51 schreef Zooi het volgende:

[..]

. Wrom doe je dat dan ook?


Jah...uitdaging...en ik had op Jerez afgesneden en toen had ik net zo'n tijd als alle anderen uit m'n friends list en toen voelde ik me schuldig. Enneh, bij Suzuka heb ik ook 3 meter afgesneden en toen wilde ik dat ook maar resetten

Geen man overboord, ik stond 22xx, sta nu weer 28xx ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door twi op 31-05-2003 01:36]

  zaterdag 31 mei 2003 @ 10:40:28 #31
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_10786353
Van Xboxworld.nl:
quote:
Microsoft wil Xbox Live tot een succes maken, sinds vandaag kun jij daar zelf mee helpen, door je vrienden net dat extra zetje te geven en hun laten abonneren op Live. Voor jou zit er dan een gratis game in!

Ja je hoort het goed. Krijg je vrienden zover dat ze een abonnement nemen op Xbox Live, en je krijgt zelf een van de huidige Xbox Live games als bedankje opgestuurd! Je kunt kiezen uit alle Live games, en dus ook uit MotoGP 2.

Hele lijst:
Mechassault
Ghost recon
Whacked!
MotoGP 2
Unreal Championship
Midnight Club 2
NBA 2k3
NFL 2k3
NHL 2k3
NFL Fever 2003
Capcom vs NSK 2: EO
Star Wars: The Clone Wars

Voor de actie moet je het volgende doen. Vul op deze locatie het formulier in met je eigen adres, de game die je wilt, het e-mail adres van de vriend die je hebt overgehaald en je eigen e-mail adres. Hierna stuur je het op en is het wachten tot jou vriend zich aanmeld op Xbox Live. Heeft hij dit gedaan, dan krijg jij na 30 juni je gratis game opgestuurd.

Je kunt zo vaak meedoen als je wilt, dus mensen met een grote vriendenkring kunnen zich opmaken voor heel wat gratis games.

Website van de actie
De voorwaarden


Vind dit wel een strakke aktie heb mijn eigen e-mail opgegeven en die van een vriend dus mischien ben ik in Juli in het bezit van 2 extra LIVE games. Jammer dat er geen andere vrienden een Xbox hebben, dan kan je toch een mooi groot stapeltje met games krijgen.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zaterdag 31 mei 2003 @ 11:11:11 #32
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10786630
Hé Pbateman, wanneer meld jij je aan? Mag ik bij deze vragen of ik jou op deze manier een XBL account aan kan smeren?
  zaterdag 31 mei 2003 @ 12:59:57 #33
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10787983
Mensen die nog XBox live! willen halen, krijgen van mij 20 euro als ze dat "via" mij doen
  Eindredactie Games zaterdag 31 mei 2003 @ 13:58:57 #34
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_10788705
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 12:59 schreef Fliepke het volgende:
Mensen die nog XBox live! willen halen, krijgen van mij 20 euro als ze dat "via" mij doen
wat dacht je van 1 spel...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 31 mei 2003 @ 14:01:30 #35
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10788737
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 13:58 schreef donald_dick het volgende:

[..]

wat dacht je van 1 spel...


Wat hou ik er dan zelf aan over?
niks...
  Eindredactie Games zaterdag 31 mei 2003 @ 16:52:47 #36
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_10791078
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 14:01 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Wat hou ik er dan zelf aan over?
niks...


huilie
wat dacht je van een goede tegestander ?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 31 mei 2003 @ 16:55:05 #37
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10791109
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 16:52 schreef donald_dick het volgende:

[..]

huilie
wat dacht je van een goede tegestander ?


Die zijn er al genoeg
  Eindredactie Games zaterdag 31 mei 2003 @ 16:56:28 #38
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_10791126
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 16:55 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Die zijn er al genoeg


niet van fok...oke je krijgt een tientje+biertje:P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 31 mei 2003 @ 16:57:17 #39
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10791136
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 16:56 schreef donald_dick het volgende:

[..]

niet van fok...oke je krijgt een tientje+biertje:P


Met MotoGP vind de fokkers anders best sterk
  zaterdag 31 mei 2003 @ 23:47:56 #40
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10797500
IEDEREEN HEEFT GVD MOTO GP 2 EN IK NIET!!!!!!!!!!!!!
  zondag 1 juni 2003 @ 00:12:05 #41
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_10797951
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 23:47 schreef twi het volgende:
IEDEREEN HEEFT GVD MOTO GP 2 EN IK NIET!!!!!!!!!!!!!
Ik ook nog niet maar ik heb ook nog geen live (nog 3 1/2 week) maar als je xboxconnect hebt dan kan ik wel een potje tegen je race!
pi_10798506
Niet slim bartje, hahaaha

Als het goed is krijg ik motogp2 deze week. Rij ik je wel weer onderuit....hahaha

  zondag 1 juni 2003 @ 09:03:25 #43
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10801240
Zibuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Jah, ik krijg 'm dinsdag...Maar dat is VIER DAGEN TE LAAT!

Enneh, XBConnect is minderwaardig na Xbox Live te hebben gespeeld

  zondag 1 juni 2003 @ 12:47:40 #44
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_10803167
quote:
Op zondag 1 juni 2003 09:03 schreef twi het volgende:
Enneh, XBConnect is minderwaardig na Xbox Live te hebben gespeeld
  zondag 1 juni 2003 @ 13:35:18 #45
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10803891
quote:
Op zondag 1 juni 2003 09:03 schreef twi het volgende:
Zibuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Jah, ik krijg 'm dinsdag...Maar dat is VIER DAGEN TE LAAT!


Zibu hoopt hem Maandag te krijgen
The truth was in here.
  zondag 1 juni 2003 @ 16:00:04 #46
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10805987
quote:
Op zondag 1 juni 2003 13:35 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zibu hoopt hem Maandag te krijgen


Maandag geen post
  maandag 2 juni 2003 @ 10:36:52 #47
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10821105
.

Yeah!!!!

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  maandag 2 juni 2003 @ 10:40:30 #48
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10821157
Ik had hem al langer :

  maandag 2 juni 2003 @ 10:41:02 #49
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10821169
Waarom heb ik eigenlijk weer zo'n gaar stickertje... ?
  maandag 2 juni 2003 @ 10:41:53 #50
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10821185
quote:
Op maandag 2 juni 2003 10:41 schreef Fliepke het volgende:
Waarom heb ik eigenlijk weer zo'n gaar stickertje... ?
*PETS* Als ik het zo zie is dat een OXM sticker, niet gaar dus.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  maandag 2 juni 2003 @ 10:44:51 #51
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10821239
quote:
Op maandag 2 juni 2003 10:41 schreef Zooi het volgende:

[..]

*PETS* Als ik het zo zie is dat een OXM sticker, niet gaar dus.


Ja een australisch OXM stickertje

weg met die zooi

[Dit bericht is gewijzigd door Fliepke op 02-06-2003 10:45]

  maandag 2 juni 2003 @ 10:45:12 #52
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10821246
He he
The truth was in here.
  maandag 2 juni 2003 @ 12:32:21 #53
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10823690
quote:
Op maandag 2 juni 2003 10:36 schreef Zooi het volgende:
.

[afbeelding]

Yeah!!!!


WAAROM HEBBEN WE GODVER IN DIT KUTGAT GEEN POST OP MAANDAG
  maandag 2 juni 2003 @ 14:00:12 #54
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10825855
Ik woon anders ook in een behoorlijk kutgat eerlijk gezegd.
Positieve is wel dat je 100% zeker weer dat je morgenavond online zit te Moto GP en toch. .
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  maandag 2 juni 2003 @ 16:46:50 #55
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10830859
Zooi online in Moto GP 2
quote:
Op maandag 2 juni 2003 14:00 schreef Zooi het volgende:
Ik woon anders ook in een behoorlijk kutgat eerlijk gezegd.
Positieve is wel dat je 100% zeker weer dat je morgenavond online zit te Moto GP en toch. .
Tenzij Dimension Plus er een potje aan maakt met betaling via internetbankieren. Wie weet is 'ie nog helemaal niet op de post gegooid
  maandag 2 juni 2003 @ 18:08:11 #56
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10832713
quote:
Op maandag 2 juni 2003 16:46 schreef twi het volgende:
Zooi online in Moto GP 2
[..]
Sowwy. .
quote:
Tenzij Dimension Plus er een potje aan maakt met betaling via internetbankieren. Wie weet is 'ie nog helemaal niet op de post gegooid
Nah denk ik niet aangezien je op dezelfde dag een mail hebt gekregen als ik. Morgen heb je die game gewoon in huis, mark my words. .
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  maandag 2 juni 2003 @ 18:34:27 #57
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10833346
quote:
Op maandag 2 juni 2003 18:08 schreef Zooi het volgende:

[..]

Sowwy. .
[..]

Nah denk ik niet aangezien je op dezelfde dag een mail hebt gekregen als ik. Morgen heb je die game gewoon in huis, mark my words. .


Maar jij hebt met CC betaald volgens mij, gezien de opmaak van jouw mailtje iets anders was. Bij mij moesten ze wachten op de betalen. We shall see, ik ga gewoon vroeg slapen
  maandag 2 juni 2003 @ 18:59:29 #58
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10833957
onder rembours bij mij.

Slaap lekker. .

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  maandag 2 juni 2003 @ 21:16:23 #59
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10837733
quote:
Op maandag 2 juni 2003 18:59 schreef Zooi het volgende:
onder rembours bij mij.

Slaap lekker. .


Wacht maar Binnen de kortste keren rij ik je weer drie keer om je oren En SailingAce daarbij.

Bastard, ga gvd onder je SailingAce account posten, want dat is een stuk helderderderder.

  maandag 2 juni 2003 @ 23:22:39 #60
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10841651
Dit gaat -tig jaar duren voordat ik eens een complete custom heb, sjemig.... Zitten verdomd pittige dingen tussen.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  dinsdag 3 juni 2003 @ 07:06:36 #61
52137 SailingAce
Aka The Ace
pi_10844250
quote:
Op maandag 2 juni 2003 21:16 schreef twi het volgende:

[..]

Bastard, ga gvd onder je SailingAce account posten, want dat is een stuk helderderderder.


Ja zat ik ook aan te denken
=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
  dinsdag 3 juni 2003 @ 08:25:37 #62
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10844553
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 07:06 schreef SailingAce het volgende:

[..]

Ja zat ik ook aan te denken


Leuk icoontje

*duimt*

* twi hoopt

  dinsdag 3 juni 2003 @ 09:15:07 #63
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10845087
*meeduimt*
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_10845766
*definitief besloten geen motogp2 voor mij*
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 10:01:43 #65
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10845769
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 10:01 schreef Joene het volgende:
*definitief besloten geen motogp2 voor mij*
why?
  dinsdag 3 juni 2003 @ 10:01:52 #66
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10845771
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 10:01 schreef Joene het volgende:
*definitief besloten geen motogp2 voor mij*
Wrom?
  dinsdag 3 juni 2003 @ 11:00:55 #67
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10846935
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 10:01 schreef Joene het volgende:
*definitief besloten geen motogp2 voor mij*
.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_10849362
Ik heb het bekeken , het ziet er leuk uit , maar verder weinig toevoeging toz van motogp1 voor mij. Verders wil ik liever midtown madness hebben en heb ik niet het geld om elke maand het aantal games te kunnen kopen dat ik graag zou willen en gaat dus mijn voorkeur uit naar midtown madness boven motogp2 .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 13:21:52 #69
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10850041
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 12:48 schreef Joene het volgende:
Ik heb het bekeken , het ziet er leuk uit , maar verder weinig toevoeging toz van motogp1 voor mij. Verders wil ik liever midtown madness hebben en heb ik niet het geld om elke maand het aantal games te kunnen kopen dat ik graag zou willen en gaat dus mijn voorkeur uit naar midtown madness boven motogp2 .
PROEST!!

Geen verbetering?

quote:
Gameplay: The gameplay is pretty much like the original game but this one is more realistic. Right off the bat when you start the campaign mode you'll notice that you can customize your bike as much as you want ranging from the bike type to putting your own created logos on your bike. There are tons of unlockables and secrets in the game including mini games, highlight videos from each track, new riders, etc. The training mode is the most in-depth training mode in any game ever, it teaches you skills such as 360 turning, cornering, powersliding, and anything else you can think of that has to do with motorcycle racing. The realism might be annoying at first because its hard but when you boost up your bike and start to get good at this game the realism will make the game so much more fun. I also noticed that its a little harder to make other players crash on xbox live but its still so fun to see them go down then yell at you through the mike. I thought no racing game could get better than the first Moto GP but Climax has topped their own creation and I don't think anyone could catch up to them, well not until Project Gotham Racing 2. 10/10

Graphics: The problem with the graphics in this game is not that it's not good, it's that the bikes are pretty small so Climax can't show off the beautiful graphics. But when you do get a good look at the bikes you'll notice that the reflections are tremendous but there are alot of games that have tremendous reflections. The best looking part of this game is the weather, when it's sunny you see lots of reflection on your bike and when it's raining rain drops fall on your wind shield. The tracks also resemble their real life tracks to the last tree, it's amazing how Climax did the tracks. Throughout the race your bike will also get dirt on it which looks better than the dirt on Rallisport Challenge but the only bad part is I didn't notice and dents on the bike. At first glance Moto GP 1 looks alot like it's sequel but when you actually compare the different games side by side you could tell Climax upgraded the graphics as much as they can! 9/10

Sound: The tracks in this game are great if you love rock music... which I don't but thankfully Climax included the custom soundtrack option so now anyone with any type of taste in music could blast up the volume and listen to their favourite songs. The sound effects are cool too like when your racing beside the crowd you could hear them yelling and cheering. When your going 150 MPH then make a quick turn you will hear a big long screech. It don't get no better than this! 10/10

Replay Value: The campaign mode is pretty much endless and the game is Xbox Live compatible which equals hours of non stop fun! Also you could customize your bike as much as you want so thought the campaign you'll probably go back into the bike editor and add new logos to it or get new colors for it. Just like every other Live game I give the replay value for this game: 10/10

Buy/Rent: This is a must buy for any racing fan or Live user. Renting this game will only get you through the training part of the game which is fun but the real fun in this game is when you get really good and battle the best of the best on Xbox Live. This game should be in every Xbox collection, just try it and you'll be hooked on it. Buy

Overall: With all the customization, online options, in depth campaign mode, and mini games I don't know how anyone could give this game anything lower than a 9. This game isn't the perfect racing game but it is the best and most fun racing game I ever played which is mainly because it is on Xbox Live. This game will keep you entertained for years to come mainly because of its customization and online play. 9.6/10 = 10/10


The truth was in here.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 17:48:10 #70
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10856933
Yooo Twi, hebbie um binnuh? .
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  dinsdag 3 juni 2003 @ 17:48:24 #71
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10856943
  dinsdag 3 juni 2003 @ 17:56:59 #72
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10857217
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 17:48 schreef twi het volgende:

. .
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  dinsdag 3 juni 2003 @ 18:02:26 #73
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10857409
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 17:56 schreef Zooi het volgende:

[..]

. .


En het klotige is dat hij boven mij staat in de overall lijst... hij heeft op Sheridan gereden

Maar goed, voorlopig, sta ik met snelle tijden op de eerste paar circuits, en op de andere niet slecht

The truth was in here.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 18:13:17 #74
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10857751
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 18:02 schreef Bastard het volgende:

[..]

En het klotige is dat hij boven mij staat in de overall lijst... hij heeft op Sheridan gereden

Maar goed, voorlopig, sta ik met snelle tijden op de eerste paar circuits, en op de andere niet slecht


Het is en blijft een ettertje wat dat betreft. Heb me gisteren geconcentreerd op het behalen van punten voor mijn custom bike en het verkennen van de nieuwe circuits. Timetrailen of live spelen heb ik nog niet eens gedaan. . Voorlopig ga ik eerst maar eens voor een goede bike gezien de hoeveelheid tijd die daar ingestopt zal moeten worden.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  dinsdag 3 juni 2003 @ 18:20:47 #75
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10857944
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 18:13 schreef Zooi het volgende:

[..]

Het is en blijft een ettertje wat dat betreft. Heb me gisteren geconcentreerd op het behalen van punten voor mijn custom bike en het verkennen van de nieuwe circuits. Timetrailen of live spelen heb ik nog niet eens gedaan. . Voorlopig ga ik eerst maar eens voor een goede bike gezien de hoeveelheid tijd die daar ingestopt zal moeten worden.


Ja daar ben ik tot gisteren eigenlijk alleen mee bezig geweest.. en ik ben er pas in Champion achter dat je de ronde's op 1 kan zetten. Maw, als je een goede kwalificatie hebt, en 1 rondje kan volhouden vooraan te blijven behaal je een punt.
Ik eerst 3 rondjes per keer
The truth was in here.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 19:13:23 #76
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10859532
. Dat wist ik natuurlijk al lang. .

kan dat ook in normal mode etc?

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_10860485
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 13:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

PROEST!!

Geen verbetering?
[..]


dat zijn voor mij geen redenen om de game aan te schaffen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 20:08:23 #78
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10861206
Ik heb nu een bike waar ik geloof ik rond de 90 punten voor heb. Ik wil de seizoenen niet rijden voordat ik Legend aardig verder kan, tot die tijd blijf ik alleen via de challenges upgraden. Waarom? Ik vind het zonde om voor 17 schamele puntjes telkens een niveau hoger te gaan rijden, waardoor ik zoveel Xbox Live tijd mis (wat veel meer fun is).
  dinsdag 3 juni 2003 @ 20:10:04 #79
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10861247
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 19:43 schreef Joene het volgende:

[..]

dat zijn voor mij geen redenen om de game aan te schaffen.


Foei! MM3 kan niet in de schaduw van MGP2 staan. Wát zeg ik? MAG niet eens in de schaduw staan!
  dinsdag 3 juni 2003 @ 20:16:15 #80
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10861408
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 20:08 schreef twi het volgende:
Ik heb nu een bike waar ik geloof ik rond de 90 punten voor heb. Ik wil de seizoenen niet rijden voordat ik Legend aardig verder kan, tot die tijd blijf ik alleen via de challenges upgraden. Waarom? Ik vind het zonde om voor 17 schamele puntjes telkens een niveau hoger te gaan rijden, waardoor ik zoveel Xbox Live tijd mis (wat veel meer fun is).
Komt wel, je wil toch harder rijden.. en dat betekent automatisch upgraden!
Och, over 2 weken rij je me wel voorbij.
The truth was in here.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 20:16:34 #81
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10861422
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 20:10 schreef twi het volgende:

[..]

Foei! MM3 kan niet in de schaduw van MGP2 staan. Wát zeg ik? MAG niet eens in de schaduw staan!


Wat een zin, wat een waarheid
The truth was in here.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 20:23:09 #82
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10861595
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 20:16 schreef SailingAce het volgende:
Komt wel, je wil toch harder rijden.. en dat betekent automatisch upgraden!
Och, over 2 weken rij je me wel voorbij.
Ik heb nu al moeite om Pro achter me te houden op een paar seconden En het is irritant dat wanneer ik een race hebt gereden, ik er wel ÉÉN PUNT voor krijg
  dinsdag 3 juni 2003 @ 20:27:20 #83
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10861710
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 20:23 schreef twi het volgende:

[..]

Ik heb nu al moeite om Pro achter me te houden op een paar seconden En het is irritant dat wanneer ik een race hebt gereden, ik er wel ÉÉN PUNT voor krijg


Ja, die ene punt alleen doet niks.. maar 5 wel.
Ik zei toch dat het moeilijker werd Maar wel leuker
The truth was in here.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 20:44:06 #84
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_10862197
en ik heb met me stommen kop NHL 2K3 besteld

En 4 dagen later was ie uit Moto GP2 dan he

  dinsdag 3 juni 2003 @ 20:56:28 #85
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10862497
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 20:44 schreef coolnhl het volgende:
en ik heb met me stommen kop NHL 2K3 besteld

En 4 dagen later was ie uit Moto GP2 dan he


Tsja, NHL is niet al te slim, volgens mij zijn er niet zoveel gamers in Europa die dat erg zien zitten. Maareh...Annuleer je bestelling, en laat 't omruilen voor Moto GP 2 Waar en wanneer heb je 'm besteld?
  dinsdag 3 juni 2003 @ 21:07:48 #86
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_10862742
gcshop.nl maar moto gp komt dan maar 1 maandje laten *snif snif* tis namelijk al betaald en onderweg...
  dinsdag 3 juni 2003 @ 21:28:57 #87
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10863281
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 21:07 schreef coolnhl het volgende:
gcshop.nl maar moto gp komt dan maar 1 maandje laten *snif snif* tis namelijk al betaald en onderweg...
Moto GP word nu al volop geleverd door de gameshops...
  dinsdag 3 juni 2003 @ 21:38:47 #88
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_10863540
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 21:28 schreef twi het volgende:

[..]

Moto GP word nu al volop geleverd door de gameshops...


Jah snap ik maar ik ben maar een student dus ik kan maar 1 of 2 spelen per maand halen, snapie

Btw kwam dit net tegen!

Georganiseerd door GameKings

  dinsdag 3 juni 2003 @ 21:46:58 #89
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10863768
Ingeschreven natuurlijk!!!
The truth was in here.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 22:09:29 #90
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10864456
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 21:38 schreef coolnhl het volgende:

[..]

Jah snap ik maar ik ben maar een student dus ik kan maar 1 of 2 spelen per maand halen, snapie

Btw kwam dit net tegen!

[afbeelding]

Georganiseerd door GameKings


Tja, deel 1 heb ik niet
  dinsdag 3 juni 2003 @ 22:10:45 #91
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10864497
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 22:09 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Tja, deel 1 heb ik niet


*PETS*

Je hebt toch de demo

The truth was in here.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 22:33:46 #92
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10865199
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 22:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

*PETS*

Je hebt toch de demo


Daarnaast komt nog dat ik er niks van bak.
Kan niet eens eerste worden op suzuka op pro
Maak allemaal foutjes
  Eindredactie Games dinsdag 3 juni 2003 @ 22:44:12 #93
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_10865495
groot nieuws..
over 2 maanden mag ik met me schoonvaders CC xbox live nemen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 3 juni 2003 @ 22:48:49 #94
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_10865624
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 22:44 schreef donald_dick het volgende:
groot nieuws..
over 2 maanden mag ik met me schoonvaders CC xbox live nemen
Jee gefeliciteerd.
Dat is zeker beter nieuws.
Je zal het zeker wel cool vinden
Maar waarom nog 2 maanden?
En niet nu.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 22:57:03 #95
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10865849
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 22:33 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Daarnaast komt nog dat ik er niks van bak.
Kan niet eens eerste worden op suzuka op pro
Maak allemaal foutjes


Kost mij anders ook genoeg moeite hoor. Bastard en Twi zijn wat dat betreft gewoon net even een klasse apart. Ik mag al blij zijn als ik uberhaupt op pro alle races kan winnen en dan moet ik nog twee klasses hoger. lol.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  dinsdag 3 juni 2003 @ 22:57:24 #96
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_10865866
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 21:38 schreef coolnhl het volgende:

[..]

Jah snap ik maar ik ben maar een student dus ik kan maar 1 of 2 spelen per maand halen, snapie

Btw kwam dit net tegen!

[afbeelding]

Georganiseerd door GameKings


Cool net ingeschreven, maar haal het spel wel binnenkort, heb het al gespeeld en ziet er erg gelikt uit.
Beter dan het vorige deel alleen het geluid is wel wat minder dan bij deel 1. Grafisch gezien en de Gameplay met één woord .
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 23:23:56 #97
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10866669
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 22:57 schreef Zooi het volgende:

[..]

Kost mij anders ook genoeg moeite hoor. Bastard en Twi zijn wat dat betreft gewoon net even een klasse apart. Ik mag al blij zijn als ik uberhaupt op pro alle races kan winnen en dan moet ik nog twee klasses hoger. lol.


Kheb net Sheridan mogen rijden... behoor bij de 1500 beste Gp2 rijders van de wereld

Maar zibu is ook altijd aan het schelden op me hoor

The truth was in here.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 23:30:52 #98
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_10866855
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 23:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kheb net Sheridan mogen rijden... behoor bij de 1500 beste Gp2 rijders van de wereld

Maar zibu is ook altijd aan het schelden op me hoor


Dat is geen verkeerde plaats Bastard.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 23:32:15 #99
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10866899
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 23:30 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Dat is geen verkeerde plaats Bastard.


Nee zeker niet

En met zon S-controller heb ik minder last van mn blaren

The truth was in here.
  Eindredactie Games dinsdag 3 juni 2003 @ 23:41:52 #100
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_10867162
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 22:48 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Jee gefeliciteerd.
Dat is zeker beter nieuws.
Je zal het zeker wel cool vinden
Maar waarom nog 2 maanden?
En niet nu.


omdat het een kadootje is terwijl ik in maart jarig ben..anyway.. ik krijg het
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 3 juni 2003 @ 23:42:03 #101
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_10867165
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 23:32 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee zeker niet

En met zon S-controller heb ik minder last van mn blaren


Heb je hem al??
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 23:42:50 #102
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10867184
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 23:42 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Heb je hem al??


Ja moest wel gewoon..
The truth was in here.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 23:48:31 #103
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_10867325
De S-Controller

wel een stuk beter volgens mij dan het orgineel.
De orginele
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  Eindredactie Games dinsdag 3 juni 2003 @ 23:51:09 #104
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_10867391
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 23:48 schreef gijsje79 het volgende:
De S-Controller
[afbeelding]
wel een stuk beter volgens mij dan het orgineel.
De orginele
[afbeelding]
igeef mij maar de normale...ikkan niet bij de witte en zwarte en moeilijk bij de select knop
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 3 juni 2003 @ 23:53:29 #105
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_10867466
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 23:51 schreef donald_dick het volgende:

[..]

igeef mij maar de normale...ikkan niet bij de witte en zwarte en moeilijk bij de select knop


Dus jij hebt er ook ervaring mee.
Zit er toch wel zwaar aan te denken om die S-Controller te halen.
Is volgens mij wat lichter, beter in de hand en wat kleiner.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 23:54:53 #106
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10867504
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 23:48 schreef gijsje79 het volgende:
De S-Controller
[afbeelding]
wel een stuk beter volgens mij dan het orgineel.
De orginele
[afbeelding]
Sja.. ik heb in ieder geval letterlijk mn vingers verpest op die onderste.
The truth was in here.
  woensdag 4 juni 2003 @ 00:14:32 #107
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_10867921
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 23:32 schreef Bastard het volgende:
En met zon S-controller heb ik minder last van mn blaren
Heb een tip voor je! Je kan natuurlijk ook minder spelen of zeg ik nu weer iets heel verkeerds
  woensdag 4 juni 2003 @ 01:14:17 #108
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_10868916
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 00:14 schreef coolnhl het volgende:

[..]

Heb een tip voor je! Je kan natuurlijk ook minder spelen of zeg ik nu weer iets heel verkeerds


Gamen is zijn leven geloof me.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_10870841
ik vind de s-controller een vervelend ding , geef mij de normale controller maar fijne controller...

owja wat zijn ps2 controllers tiefus licht in vergelijking met een xbox controller iedere keer verbaas ik me er weer over.

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 4 juni 2003 @ 10:20:27 #110
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10872527
Mijn duim gaat altijd zo ongelovelijk lopen miepen na een avond Moto GP. . Ik gebruik de linkerthumbstick om te sturen en heb mezelf aangeleerd om altijd zo ver mogelijk naar voren te sturen om extra snelheid te kunnen krijgen. Zeker in spannende bochten zet ik soms erg veel kracht op dat ding, vind mijn duimpie niet echt prettig. .
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  woensdag 4 juni 2003 @ 10:22:02 #111
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_10872558
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 08:49 schreef Joene het volgende:
ik vind de s-controller een vervelend ding , geef mij de normale controller maar fijne controller...

owja wat zijn ps2 controllers tiefus licht in vergelijking met een xbox controller iedere keer verbaas ik me er weer over.


Ja dat vind ik ook zo klein ding in je handen ha.
Tis altijd weer effen wennen.
Vind de X-Box controller toch lekkerder spelen.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  woensdag 4 juni 2003 @ 10:23:19 #112
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10872585
Grappige constatering is trouwens dat dit topic niet zo vaak meer over Live! gaat maar meer over motogp en al zijn perikelen
  woensdag 4 juni 2003 @ 13:57:24 #113
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_10877349
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 10:23 schreef Fliepke het volgende:
Grappige constatering is trouwens dat dit topic niet zo vaak meer over Live! gaat maar meer over motogp en al zijn perikelen
Jah, eigenlijk wel.
  woensdag 4 juni 2003 @ 16:18:31 #114
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10881666
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 13:57 schreef coolnhl het volgende:

[..]

Jah, eigenlijk wel.


Dus heb ik maar een topic geopend
HET MotoGP 2 topic
ik hoop dat deze niet op slot gaat, is toch een mooie openingspost enzo
  donderdag 5 juni 2003 @ 14:05:42 #115
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_10904411
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 16:18 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Dus heb ik maar een topic geopend
[Xbox] Moto GP 2
ik hoop dat deze niet op slot gaat, is toch een mooie openingspost enzo


Briljant Fliepke, nu post hier niemand niks meer
  donderdag 5 juni 2003 @ 14:26:46 #116
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10904966
Nou ja, ik wilde het laatst over whacked hebben, maar de meeste mensen hebben dat hier nog nooit aangeraakt
  donderdag 5 juni 2003 @ 14:33:15 #117
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10905147
Wat een saai topic zeg.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  donderdag 5 juni 2003 @ 14:40:36 #118
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_10905351
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 14:33 schreef Zooi het volgende:
Wat een saai topic zeg.
Erg he
  dinsdag 10 juni 2003 @ 22:26:50 #119
44815 Duran
Stupidly Charming
pi_11019857
Klopt het dat je alleen het Xbox Live abbo geld via een credit card kan betalen of niet? Ik las het bij de mediamarkt bij wat er vereist is voor Xbox Live en dat stond er dus ook bij...
So it was written, So it shall be done
  dinsdag 10 juni 2003 @ 23:48:48 #120
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11022230
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 22:26 schreef Duran het volgende:
Klopt het dat je alleen het Xbox Live abbo geld via een credit card kan betalen of niet? Ik las het bij de mediamarkt bij wat er vereist is voor Xbox Live en dat stond er dus ook bij...
Ja dat klopt.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  woensdag 11 juni 2003 @ 02:14:39 #121
44815 Duran
Stupidly Charming
pi_11024389
Ben dus van plan een Xbox aan te schaffen, iedereen tevreden erover en met name over Xbox Live?
Of kan'k beter wachten totdat Sony met de vernieuwde Playstation komt...
So it was written, So it shall be done
  woensdag 11 juni 2003 @ 02:17:58 #122
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_11024411
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 02:14 schreef Duran het volgende:
Ben dus van plan een Xbox aan te schaffen, iedereen tevreden erover en met name over Xbox Live?
Of kan'k beter wachten totdat Sony met de vernieuwde Playstation komt...
[XBOX] Wachten op niets.. (Deel XXXI)
Kijk daar eens en laat je verbazen..
Mijn advies is sim-pel..
KOPEN!! .
-
  woensdag 11 juni 2003 @ 10:18:24 #123
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11027166
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 02:14 schreef Duran het volgende:
Ben dus van plan een Xbox aan te schaffen, iedereen tevreden erover en met name over Xbox Live?
Of kan'k beter wachten totdat Sony met de vernieuwde Playstation komt...
Xbox Live is, op een lekkere dame met enorme tieten, lange benen en lang blond haar na, de beste uitvinding ooit. .
Gewoon kopen, Live roelt de pan uit.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  woensdag 11 juni 2003 @ 17:56:15 #124
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_11038896
Net gisteren "Return to Castle Wolfenstein" gehaald.
Zeker wel een stoer spel ben er nu al verslaaf aan.
Had hem een stuk minder verwacht maar dat viel 100% mee.
Gisteren zo fanatiek gedaan dat ik er af gelopen nacht over gedroomd heb.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_11040729
Kut sailingace, vuile flikker!
  woensdag 11 juni 2003 @ 20:06:30 #126
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11041335
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 19:40 schreef FluxC5 het volgende:
Kut sailingace, vuile flikker!
Precies! . . .

wat heeft hij gedaan?

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_11041523
Mijn goede XboX-Live! - naam schaden
  woensdag 11 juni 2003 @ 20:40:15 #128
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_11042163
Laatst MotoGP 2 gekocht en ik heb Unreal en Toast Recon ook nog liggen!

Toch maar zo'n pakketje aanschaffen van 't weekend dan.......(Battlefield komt me nu langzamerhand ook mn neus uit )

Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  woensdag 11 juni 2003 @ 22:07:53 #129
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11044394
Wel lachen dit. Beetje aan het stuntmode geweest en nu 186ste van de wereld. . Hier en daar nog zeer zeker flinke verbeteringen mogelijk, dus een top 100 positie moet er zeker in kunnen zitten. Ben ik toch nog ergens een klein beetje goed in. .
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  donderdag 12 juni 2003 @ 21:42:13 #130
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_11070718
Yay! Robhimself heeft een live kit in zn knuisten!!! ik post mn gamertag later wel voor de geinteresseerden
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  donderdag 12 juni 2003 @ 22:31:06 #131
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_11072265
Mn nick is DarqMasta
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  donderdag 12 juni 2003 @ 23:51:20 #132
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11074307
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 19:40 schreef FluxC5 het volgende:
Kut sailingace, vuile flikker!
HAHAHAH, ik vond het wel ff lachen

Heb je Twi al gezien, die is erger

The truth was in here.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 00:02:22 #133
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11074633
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 22:31 schreef Robhimself het volgende:
Mn nick is DarqMasta
Voeg me maar toe, mijne sailingace.
The truth was in here.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 13:17:41 #134
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_11084226
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 00:02 schreef Bastard het volgende:

[..]

Voeg me maar toe, mijne sailingace.


Zoals je het hier neerzet of met hoofdletter?
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  vrijdag 13 juni 2003 @ 13:22:33 #135
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11084338
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 13:17 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Zoals je het hier neerzet of met hoofdletter?


Dat maakt niet uit.
The truth was in here.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 14:52:12 #136
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_11086937
Voeg mij ook maar toe dan voor de gezelligheid
Fliepke

Kan hier trouwens geen sticky voor komen

  vrijdag 13 juni 2003 @ 15:29:15 #137
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11088036
Iemand vanavond online voor een paar potjes Moto GP?
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  vrijdag 13 juni 2003 @ 16:16:11 #138
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_11089450
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 15:29 schreef Zooi het volgende:
Iemand vanavond online voor een paar potjes Moto GP?
Probably, is dit niet iets voor het Moto GP topic
  vrijdag 13 juni 2003 @ 16:32:42 #139
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11089925
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 16:16 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Probably, is dit niet iets voor het Moto GP topic


Sowwy. . Moet mijn eigen topic toch een beetje omhoog schoppen aangezien jij het de nek om hebt gedraaid. .
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  vrijdag 13 juni 2003 @ 16:50:41 #140
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_11090405
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 16:32 schreef Zooi het volgende:

[..]

Sowwy. . Moet mijn eigen topic toch een beetje omhoog schoppen aangezien jij het de nek om hebt gedraaid. .


  vrijdag 13 juni 2003 @ 19:28:01 #141
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_11093328
Vanaf 1:00 vannacht ben ik online Moto GP2 dan wel hoop ik....1 heb ik nie meer Of ghost recon....

Ik add Fliepke en sailingace wel aan mn lijssie

Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  vrijdag 13 juni 2003 @ 19:59:31 #142
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11093890
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 19:28 schreef Robhimself het volgende:
Vanaf 1:00 vannacht ben ik online Moto GP2 dan wel hoop ik....1 heb ik nie meer Of ghost recon....

Ik add Fliepke en sailingace wel aan mn lijssie


Add me ook maar ff Rob.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_11094835
YO! , we gaan hier een 2e live setje aankopen

MN broertje gaat GameGuru houden
en ik ga een nieuw account erbij nemen

aanbieding met midtown madness samen voor 69 euro

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zaterdag 14 juni 2003 @ 12:30:03 #144
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_11103652
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 19:59 schreef Zooi het volgende:

[..]

Add me ook maar ff Rob.


je nick is gewoon Zooi?
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
pi_11103870
Live-kitje + Midtown Madness 3 = ¤ 69
Waar??
PSN: Poekimammi_nl
  zaterdag 14 juni 2003 @ 12:46:54 #146
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_11103878
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 12:30 schreef Robhimself het volgende:

[..]

je nick is gewoon Zooi?


  zaterdag 14 juni 2003 @ 14:51:05 #147
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_11105800
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 12:46 schreef Fliepke het volgende:

[..]


bedankt zooi
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  zaterdag 14 juni 2003 @ 17:52:30 #148
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_11108475
Is Midtown Madness al uit? . .
-
  zaterdag 14 juni 2003 @ 17:55:42 #149
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11108542
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 14:51 schreef Robhimself het volgende:

[..]

bedankt zooi


.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  zaterdag 14 juni 2003 @ 17:56:26 #150
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11108558
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 17:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is Midtown Madness al uit? . .
27 juni toch pas?
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  zaterdag 14 juni 2003 @ 18:02:30 #151
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_11108663
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 17:56 schreef Zooi het volgende:

[..]

27 juni toch pas?


Ik dacht al.. .
Iemand zin in Moto GP 1?
Ik heb mn ICS weer aan de praat gekregen.. .
[XBOX-live] Internet Connection Sharing werkt niet
-
  zaterdag 14 juni 2003 @ 18:12:52 #152
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11108835
Ik las het in [DIG] ja. . Toppie.
Helaas nu geen tijd, maar vanavond (na een uurtje of 10) wel als je zin hebt.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  zaterdag 14 juni 2003 @ 18:14:29 #153
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_11108862
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 18:12 schreef Zooi het volgende:
Ik las het in [DIG] ja. . Toppie.
Helaas nu geen tijd, maar vanavond (na een uurtje of 10) wel als je zin hebt.
Als ik er ben zeker, kick deze dan ff en dan kunnen we los.. .
-
  zaterdag 14 juni 2003 @ 19:27:35 #154
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_11110099
nog iets meer dan 1 weekje en ik heb me live pakketje
  zaterdag 14 juni 2003 @ 23:26:54 #155
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_11114140
Iemand?
-
pi_11126437
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 23:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iemand?
Kun je me eindelijk accepteren als vriendje
  zondag 15 juni 2003 @ 21:33:21 #157
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11129852
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 23:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iemand?
Sowwy dude. Gisteren sociale verplichtingen en ik zit met een zwangere vrouw. Tel uit de kans dat ik op een zaterdagavond online zit. .
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  maandag 16 juni 2003 @ 17:16:00 #158
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_11147300
Vanavond ff content d/l voor:

Unreal
Splinter Cell
Toejam & Earl 3

En ff moto gp oefenen uiteraard!!

Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  woensdag 18 juni 2003 @ 23:56:08 #159
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11208431
*schop*
Standaard vraag:

Iemand a.s. vrijdagavond geinteresseerd in enkele heftige potjes Moto GP 1/2?
Als bonus mag Twi niet meedoen, dus iedereen maakt kans. .

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  donderdag 19 juni 2003 @ 00:13:03 #160
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11208845
Dat komt goed uit, want vrijdag kan ik niet Althans, pas vanaf rond 23.00 's avonds
  donderdag 19 juni 2003 @ 08:21:11 #161
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11211716
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 23:56 schreef Zooi het volgende:

Als bonus mag Twi niet meedoen, dus iedereen maakt kans. .


Oh dat is mooi!

The truth was in here.
  donderdag 19 juni 2003 @ 10:23:19 #162
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_11213295
Helaas vrijdag ben ik jarig, dus zal ik vast wel gasten moeten vervelen
  donderdag 19 juni 2003 @ 15:27:01 #163
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11220766
Ik kom zaterdagavond laat dan wel online. Als iemand flink wil lachen om mijn kunsten en met de ogen dicht wil kunnen winnen moet je dan online komen. Hoe voorspelbaar het resultaat van een lange dag zuipen zal zijn. .
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  vrijdag 20 juni 2003 @ 20:07:01 #164
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_11254031
nog 1 weekje...


ARGHHH IK HOU HET NIET MEER>>>>>>

  zaterdag 21 juni 2003 @ 18:06:09 #165
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_11273105
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 20:49 schreef Joene het volgende:
YO! , we gaan hier een 2e live setje aankopen

MN broertje gaat GameGuru houden
en ik ga een nieuw account erbij nemen

aanbieding met midtown madness samen voor 69 euro


waar is die aanbieding?
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  vrijdag 27 juni 2003 @ 19:28:38 #166
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_11418142
Geloof het of niet maar me live pakketje + mechassualt is vandaag binnen gekomen!!!

Nu nog een Credit Card

pi_11418239
kheb vandaag ook maar een creditcard aangevraagd... live pakketje heb ik al!... Vandaag ook meteen Midtown Madness 3 aangeschaft, en ik heb Moto GP al... genoeg te doen dus!


iemand SOF2 al online gedaan??

pi_11443801
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 19:34 schreef Retarded het volgende:
kheb vandaag ook maar een creditcard aangevraagd... live pakketje heb ik al!... Vandaag ook meteen Midtown Madness 3 aangeschaft, en ik heb Moto GP al... genoeg te doen dus!


iemand SOF2 al online gedaan??


Volgens mij heb niemand hier SOF 2..
  zondag 29 juni 2003 @ 13:13:44 #169
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_11443839
Zag trouwens dat ze Xbox Live los verkopen voor 29,99 (in de etalage) bij de FRS in Den Haag (centrum/stad).
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_11443949
Als iemand nog live wil kopen, sponsor ik je me 10 euri. (krijg ik een gratis spel)
  zondag 29 juni 2003 @ 15:06:03 #171
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11445759
quote:
Op zondag 29 juni 2003 13:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zag trouwens dat ze Xbox Live los verkopen voor 29,99 (in de etalage) bij de FRS in Den Haag (centrum/stad).
Lijkt me best sterk, dan wordt Microsoft boos.
  zondag 29 juni 2003 @ 15:17:27 #172
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_11446019
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:06 schreef twi het volgende:

[..]

Lijkt me best sterk, dan wordt Microsoft boos.


Ga zelf kijken zou ik zeggen . Staat gewoon in de vitrine, met geel stikkertje dat het 29,99 is. (zonder combinatie game erbij)
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  woensdag 2 juli 2003 @ 15:05:46 #173
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_11511153
Als iemand zin heeft in een potje NHL 2K3, Moto GP, Ghost Recon of Mechassualt voeg me maar toe!!!

Gamertag: coolnhl

pi_11511258
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 15:05 schreef coolnhl het volgende:
Als iemand zin heeft in een potje NHL 2K3, Moto GP, Ghost Recon of Mechassualt voeg me maar toe!!!

Gamertag: coolnhl


Eindelijk?
  woensdag 2 juli 2003 @ 15:17:12 #175
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11511463
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 15:05 schreef coolnhl het volgende:
Als iemand zin heeft in een potje NHL 2K3, Moto GP, Ghost Recon of Mechassualt voeg me maar toe!!!

Gamertag: coolnhl


Ik zal je dit weekend ff toevoegen, of voeg anders mij maar toe: Zooi.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  woensdag 2 juli 2003 @ 15:59:05 #176
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_11512698
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 15:09 schreef FluxC5 het volgende:

[..]

Eindelijk?


EINDELIJK JAH


IM SO HAPPY RIGHT NOW!

  vrijdag 4 juli 2003 @ 12:12:24 #177
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_11556854
pff sta gemiddel 15 min achter op iedereen op me friends list... 19... ste sta ik momenteel
  zondag 6 juli 2003 @ 20:55:25 #178
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_11604816
jaja, sta nu 6de op de PALranglijst bij NHL 2K3!!!

[Dit bericht is gewijzigd door coolnhl op 07-07-2003 14:14]

  maandag 7 juli 2003 @ 14:00:49 #179
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_11618169
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 15:17 schreef Zooi het volgende:
Ik zal je dit weekend ff toevoegen, of voeg anders mij maar toe: Zooi.
Zeg zooi waar was je nou dit weekend??? Heb je bij me friends gedaan maar je hebt het nog steeds niet geaccepteerd...


BTW iemand zin in NHL 2K3???

  maandag 7 juli 2003 @ 14:03:23 #180
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11618225
quote:
Op maandag 7 juli 2003 14:00 schreef coolnhl het volgende:

[..]

Zeg zooi waar was je nou dit weekend??? Heb je bij me friends gedaan maar je hebt het nog steeds niet geaccepteerd...


BTW iemand zin in NHL 2K3???


Sowwie. Ben al 3 weken niet online geweest met m'n xbox, gebrek aan tijd, te veel aan sociale verplichtingen en ik richt me eerst even op het uitspelen van Final Fantasy X. Maar ik beloof komend weekend even online te komen en je te adden.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  maandag 7 juli 2003 @ 14:04:05 #181
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11618238
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:55 schreef coolnhl het volgende:
jaja, sta nu 6de op de wereldranglijst bij NHL 2K3!!!
Tering, dat is niet slecht zeg. Hoeveel mensen spelen het?
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  maandag 7 juli 2003 @ 14:04:09 #182
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11618240
quote:
Op maandag 7 juli 2003 14:00 schreef coolnhl het volgende:

[..]


BTW iemand zin in NHL 2K3???


Ik geloof dat maar 20 mensen op de hele wereld dat spel hebben..

Een maat van me speelt het ook, maar kijkt vaak tevergeefs op live, daar is helemaal niemand te vinden.

The truth was in here.
  maandag 7 juli 2003 @ 14:04:12 #183
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_11618243
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:55 schreef coolnhl het volgende:
jaja, sta nu 4de op de wereldranglijst bij NHL 2K3!!!

Doen er dan maar zo weinig mensen dat spel?

Trouwens ik heb het idee dat wij helemaal niet de wereldranglijsten te zien krijgen, lijkt me sterk dat er bij een spel als motogp maar 22.572 online spelers zijn.Lijkt me eerder dat dit alleen voor europa geldt...
dus de regio waar je in zit. Anders zouden er toch ook wel eens typische japanse namen voorbij komen in die ranglijsten.
of ben ik weer de enige met dit gevoel

  maandag 7 juli 2003 @ 14:04:52 #184
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_11618253
quote:
Op maandag 7 juli 2003 14:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik geloof dat maar 20 mensen op de hele wereld dat spel hebben..

Een maat van me speelt het ook, maar kijkt vaak tevergeefs op live, daar is helemaal niemand te vinden.


What te hell?
  maandag 7 juli 2003 @ 14:05:01 #185
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11618258
quote:
Op maandag 7 juli 2003 14:04 schreef Fliepke het volgende:

[..]


Doen er dan maar zo weinig mensen dat spel?

Trouwens ik heb het idee dat wij helemaal niet de wereldranglijsten te zien krijgen, lijkt me sterk dat er bij een spel als motogp maar 22.572 online spelers zijn.Lijkt me eerder dat dit alleen voor europa geldt...
dus de regio waar je in zit. Anders zouden er toch ook wel eens typische japanse namen voorbij komen in die ranglijsten.
of ben ik weer de enige met dit gevoel


Jappaner ben ik nooit tegen gekomen, alleen Europeanen, Amerikanen, en Fransen.
The truth was in here.
  maandag 7 juli 2003 @ 14:06:33 #186
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11618286
quote:
Op maandag 7 juli 2003 14:04 schreef Fliepke het volgende:

[..]

What te hell?


Grote stilte heerst daar... terwijl het toch best een geinig spel is!
The truth was in here.
  maandag 7 juli 2003 @ 14:06:56 #187
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11618297
quote:
Op maandag 7 juli 2003 14:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Jappaner ben ik nooit tegen gekomen, alleen Europeanen, Amerikanen, en Fransen dom tuig.


[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  maandag 7 juli 2003 @ 14:07:45 #188
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_11618309
quote:
Op maandag 7 juli 2003 14:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Jappaner ben ik nooit tegen gekomen, alleen Europeanen, Amerikanen, en Fransen.


Daarom lijkt het me ook een beetje sterk dat de scoreboards die je ziet global zijn...

Maar ja, dat is gewoon een vermoeden van mij

  maandag 7 juli 2003 @ 14:09:38 #189
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11618342
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 12:12 schreef coolnhl het volgende:
pff sta gemiddel 15 min achter op iedereen op me friends list... 19... ste sta ik momenteel
Bartje Twi doet het met cheats
The truth was in here.
  maandag 7 juli 2003 @ 14:11:04 #190
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_11618368
NHL 2K3 zit toch een mannetje of 500(PAL op live)!!!

En je kunt alleen tegen europeanen spelen of andere PAL landen, zitten vooral veel zwedenen op, en ik heb er nu de pest in omdat ik godver net met 13-0 heb verloren

Heb het ff verandert in PALranglijst

[Dit bericht is gewijzigd door coolnhl op 07-07-2003 14:15]

  maandag 7 juli 2003 @ 14:14:49 #191
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_11618454
quote:
Op maandag 7 juli 2003 14:11 schreef coolnhl het volgende:
NHL 2K3 zit toch een mannetje of 500!!!

En je kunt alleen tegen europeanen spelen of andere PAL landen, zitten vooral veel zwedenen op, en ik heb er nu de pest in omdat ik godver net met 13-0 heb verloren


Tadaa daar heb je het al.
Dat vermoed ik dus ook, dat sommige spellen exlusief NTSC of PAL zijn, waardoor je niet tegen iedereen kan spelen en dus zie je die mensen niet terug op jou scoreboards.
maar ja, bij sommige spellen kan het natuurlijk wel allemaal en dan vraag je je af of die NTSC versie niet ook gewoon in je boxje werkt.
Er was toch een of ander spelletje waarbij het niet uitmaakte welke versie je had (ntsc of pal).
  maandag 7 juli 2003 @ 14:15:45 #192
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11618479
quote:
Op maandag 7 juli 2003 14:11 schreef coolnhl het volgende:
NHL 2K3 zit toch een mannetje of 500!!!
Toch nog joh

Toch verschillende Amerikanen met eeen PAL nog dan.

The truth was in here.
  maandag 7 juli 2003 @ 14:17:40 #193
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_11618543
quote:
Op maandag 7 juli 2003 14:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Toch nog joh

Toch verschillende Amerikanen met eeen PAL nog dan.


Nog geen een amerikaan tegen gekomen... alleen engels, duitsers en zweedse... oja ook nog z'n ander vervelend volk iets met fr*nse
  maandag 7 juli 2003 @ 14:28:39 #194
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_11618808
btw hoe komt het dat ik gemiddel 13 á 14 min achter sta op die ranglijst met moto gp??? snap er niks van
  maandag 7 juli 2003 @ 14:32:25 #195
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11618915
quote:
Op maandag 7 juli 2003 14:28 schreef coolnhl het volgende:
btw hoe komt het dat ik gemiddel 13 á 14 min achter sta op die ranglijst met moto gp??? snap er niks van
Verdeelt over alle banen rij jij in totaal 14 minuten langzamer dan de andere beste tijden bij elkaar opgeteld.
The truth was in here.
  maandag 7 juli 2003 @ 14:33:25 #196
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_11618942
Zo ik heb net al mn scores voor motogp 2 gereset en doe hem strax effe op de bus.
Krijg er ghost recon voor terug, kijken of dat iets is
  maandag 7 juli 2003 @ 14:46:22 #197
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_11619261
quote:
Op maandag 7 juli 2003 14:32 schreef Bastard het volgende:

[..]

Verdeelt over alle banen rij jij in totaal 14 minuten langzamer dan de andere beste tijden bij elkaar opgeteld.


Neuh, ik loop op elke track slecht 10 of iets meer secondes achter kan nooit niet 14min zijn
  maandag 7 juli 2003 @ 15:21:31 #198
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11620063
quote:
Op maandag 7 juli 2003 14:46 schreef coolnhl het volgende:

[..]

Neuh, ik loop op elke track slecht 10 of iets meer secondes achter kan nooit niet 14min zijn


Sheridan meegerekend?
The truth was in here.
  maandag 7 juli 2003 @ 15:22:01 #199
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11620071
quote:
Op maandag 7 juli 2003 14:33 schreef Fliepke het volgende:
Zo ik heb net al mn scores voor motogp 2 gereset en doe hem strax effe op de bus.
Krijg er ghost recon voor terug, kijken of dat iets is
WAT?!?!

Moto weg voor GR?

The truth was in here.
  maandag 7 juli 2003 @ 15:24:24 #200
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_11620115
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

WAT?!?!

Moto weg voor GR?


Ik bak er niks van met motogp ik vreet mezelf op van frustratie.
Dus dan maar eens ghost recon proberen, en als dat niks is, ruil ik gewoon weer verder. geen enkel probleem
  maandag 7 juli 2003 @ 16:09:22 #201
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11621303
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

WAT?!?!

Moto weg voor GR?


Mja, een erg goeie deal is het niet. Ghost Recon is nou niet wat je zegt een denderend en recent spel
  maandag 7 juli 2003 @ 16:51:46 #202
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_11622438
quote:
Op maandag 7 juli 2003 16:09 schreef twi het volgende:

[..]

Mja, een erg goeie deal is het niet. Ghost Recon is nou niet wat je zegt een denderend en recent spel


Och, recentheid boeit me niet zoveel op de xbox.
maar als ik het niks vind, dan ruil ik gewoon weer verder, maakt me niet zo heel veel uit.
Wilde het eigenlijk ruilen voor kung fu chaos + 5 euro
maar die kerel reageerde niet meer.
  maandag 7 juli 2003 @ 17:00:47 #203
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11622675
quote:
Op maandag 7 juli 2003 16:51 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Och, recentheid boeit me niet zoveel op de xbox.
maar als ik het niks vind, dan ruil ik gewoon weer verder, maakt me niet zo heel veel uit.
Wilde het eigenlijk ruilen voor kung fu chaos + 5 euro
maar die kerel reageerde niet meer.


Nee vind je het gek,.. het zou een wet moeten worden dat er geen motogp 2 tweedehans verkocht mocht worden,.. tis een misdaad zeg ik je!!
The truth was in here.
  maandag 7 juli 2003 @ 17:34:51 #204
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_11623445
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Sheridan meegerekend?


uhh nee... hoe unlock je dat kreng???
  maandag 7 juli 2003 @ 17:38:34 #205
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11623510
quote:
Op maandag 7 juli 2003 17:34 schreef coolnhl het volgende:

[..]

uhh nee... hoe unlock je dat kreng???


Snelste manier is ff racen tegen iemand die hem al geunlocked heeft, of anders een berg met challanges winnen totdat je hem unlocked.

Edit, aanvulling: als je ff op tijd laat weten wanneer je online bent, dan maak ik wel even een game aan voor je met sheridan.

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  maandag 7 juli 2003 @ 17:43:10 #206
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_11623588
ben online!

en anders zal het weer zo rond 20.00 t/m 01.00 zijn ofzo

  maandag 7 juli 2003 @ 17:48:58 #207
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11623667
Je hebt een invite, maar wel snel zijn, moet zo eten. .
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  maandag 7 juli 2003 @ 17:49:25 #208
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_11623679
quote:
Op maandag 7 juli 2003 17:43 schreef coolnhl het volgende:
ben online!

en anders zal het weer zo rond 20.00 t/m 01.00 zijn ofzo


uhh ik heb het over MotoGP 1! ik heb 2 helaas nog niet...

EDIT: Ben nu ff eten ben over 45min weer terug

  maandag 7 juli 2003 @ 17:51:21 #209
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11623722
quote:
Op maandag 7 juli 2003 17:49 schreef coolnhl het volgende:

[..]

uhh ik heb het over MotoGP 1! ik heb 2 helaas nog niet...

EDIT: Ben nu ff eten ben over 45min weer terug


Oh okay. . Ik geloof dat ik hem op 1 ook wel geunlocked heb. Zal vanavond wel even online komen anders.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  maandag 7 juli 2003 @ 19:56:39 #210
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_11626173
quote:
Op maandag 7 juli 2003 17:51 schreef Zooi het volgende:

[..]

Oh okay. . Ik geloof dat ik hem op 1 ook wel geunlocked heb. Zal vanavond wel even online komen anders.


Toevallig nu tijd??? Wil straks namelijk nog aan me site gaan werken...
  maandag 7 juli 2003 @ 20:26:22 #211
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_11626898
Robhimself does XBOX Live!!

Midtown Madness 3:


My gold! Asshooooooooooooooooooooooles!!!!


He drives, he scores!!!!!


Owwwww, LOSER!!!!


DIE!!!!


Robhimself zonder gekke bekken......

Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  maandag 7 juli 2003 @ 20:52:40 #212
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11627527
Wat een foto's, wat een energie gooi je er in
The truth was in here.
  maandag 7 juli 2003 @ 21:02:03 #213
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_11627786
quote:
Op maandag 7 juli 2003 20:52 schreef Bastard het volgende:
Wat een foto's, wat een energie gooi je er in
Komt nog wel een reeks......per Live game maak ik een reeks "Online Gaming Emotions"
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  maandag 7 juli 2003 @ 21:10:53 #214
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_11628037
Hey bedoelen jullie met NHL 2k3 de vette NHL HITZ 2K3 of die EA Games troep?
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  maandag 7 juli 2003 @ 21:10:55 #215
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11628039
Ik heb bij die 2e pic toch wat gemengde gevoelens
  maandag 7 juli 2003 @ 21:49:44 #216
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_11629024
quote:
Op maandag 7 juli 2003 21:10 schreef twi het volgende:
Ik heb bij die 2e pic toch wat gemengde gevoelens
Ik zal je darmen mengen, idioot!
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  maandag 7 juli 2003 @ 22:15:25 #217
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_11629756
quote:
Op maandag 7 juli 2003 21:10 schreef DaMayan het volgende:
Hey bedoelen jullie met NHL 2k3 de vette NHL HITZ 2K3 of die EA Games troep?
NHL 2K3 = Sega
NHL 2003 = EA Sports
NHL Hitz 20-03 = Midway (hier heb ik geen mennig over nooit gespeeld deze is echt puur arcade)

En de game die op live kan is die van Sega NHL 2K3 dus.

  maandag 7 juli 2003 @ 22:17:21 #218
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_11629799
quote:
Op maandag 7 juli 2003 20:26 schreef Robhimself het volgende:
Robhimself does XBOX Live!!

Midtown Madness 3:

[afbeelding]
My gold! Asshooooooooooooooooooooooles!!!!

[afbeelding]
He drives, he scores!!!!!

[afbeelding]
Owwwww, LOSER!!!!

[afbeelding]
DIE!!!!

[afbeelding]
Robhimself zonder gekke bekken......


Kijk das pas een fanatieke gamer wel geinig die pics!!!
  maandag 7 juli 2003 @ 22:18:06 #219
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11629815
quote:
Op maandag 7 juli 2003 20:26 schreef Robhimself het volgende:
Robhimself does XBOX Live!!

Midtown Madness 3:

[afbeelding]
My gold! Asshooooooooooooooooooooooles!!!!

[afbeelding]
He drives, he scores!!!!!

[afbeelding]
Owwwww, LOSER!!!!

[afbeelding]
DIE!!!!

[afbeelding]
Robhimself zonder gekke bekken......


., ., . U heerst. ., ., .
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  maandag 7 juli 2003 @ 22:19:35 #220
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11629843
Coolnhl, ik kom binnen een uurtje nog wel even online. Mocht je er zijn dan zal ik een invite de deur uit gooien.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  dinsdag 8 juli 2003 @ 02:58:42 #221
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_11634405
quote:
Op maandag 7 juli 2003 22:15 schreef coolnhl het volgende:
NHL 2K3 = Sega
NHL 2003 = EA Sports
NHL Hitz 20-03 = Midway (hier heb ik geen mennig over nooit gespeeld deze is echt puur arcade)

En de game die op live kan is die van Sega NHL 2K3 dus.


Ah thnx hier heb ik wat aan.
Die Hitz is idd arcade style maar wel errug leuk ik speel alleen de 2002 versie maar misschien was de 2003 live.
Ff dat Sega spel sjecken dus.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 07:13:24 #222
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_11634656
quote:
Op maandag 7 juli 2003 20:26 schreef Robhimself het volgende:
Robhimself does XBOX Live!!

Midtown Madness 3:

[afbeelding]
My gold! Asshooooooooooooooooooooooles!!!!

[afbeelding]
He drives, he scores!!!!!

[afbeelding]
Owwwww, LOSER!!!!

[afbeelding]
DIE!!!!

[afbeelding]
Robhimself zonder gekke bekken......


Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 11:09:49 #223
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_11637299
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 02:58 schreef DaMayan het volgende:
Ah thnx hier heb ik wat aan.
Die Hitz is idd arcade style maar wel errug leuk ik speel alleen de 2002 versie maar misschien was de 2003 live.
Ff dat Sega spel sjecken dus.
Hitz 20-03 is niet live, alleen de game van Sega NHL 2K3 is live.

[Dit bericht is gewijzigd door coolnhl op 08-07-2003 11:11]

  dinsdag 8 juli 2003 @ 11:11:06 #224
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_11637326
quote:
Op maandag 7 juli 2003 22:19 schreef Zooi het volgende:
Coolnhl, ik kom binnen een uurtje nog wel even online. Mocht je er zijn dan zal ik een invite de deur uit gooien.
Sorry was gisteren avond maar ff online... Vanavond misschien???
  woensdag 9 juli 2003 @ 11:51:39 #225
39418 Brick_Top
Psychonout
pi_11661987
Iemand heeft op mijn xbox zijn pas ontvangen Live-setje geinstalleerd en er mee geregistreerd. Nu wilt hij dit setje weer op zijn xbox thuis aansluiten, maar we hebben vernomen dat de registratie gebonden is aan je Xbox.
Is ruilen van xbox nu de enigste optie? Zo ja; dan ben ik al mijn savegames kwijt. Kunnen deze savegames dan omgezet worden?

flamen doe je maar ergens anders

.

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 09-07-2003 11:52]

Superfly.
pi_11662171
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 11:51 schreef Brick_Top het volgende:
Iemand heeft op mijn xbox zijn pas ontvangen Live-setje geinstalleerd en er mee geregistreerd. Nu wilt hij dit setje weer op zijn xbox thuis aansluiten, maar we hebben vernomen dat de registratie gebonden is aan je Xbox.
Is ruilen van xbox nu de enigste optie? Zo ja; dan ben ik al mijn savegames kwijt. Kunnen deze savegames dan omgezet worden?

flamen doe je maar ergens anders

.


memory card is het antwoord, livespul daarop zetten en klaar
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 9 juli 2003 @ 12:05:02 #227
39418 Brick_Top
Psychonout
pi_11662266
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 11:59 schreef Tain het volgende:

[..]

memory card is het antwoord, livespul daarop zetten en klaar


Hmmm, dat kost geld. .
Superfly.
  woensdag 9 juli 2003 @ 14:36:49 #228
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_11665215
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 11:51 schreef Brick_Top het volgende:
Iemand heeft op mijn xbox zijn pas ontvangen Live-setje geinstalleerd en er mee geregistreerd. Nu wilt hij dit setje weer op zijn xbox thuis aansluiten, maar we hebben vernomen dat de registratie gebonden is aan je Xbox.
Is ruilen van xbox nu de enigste optie? Zo ja; dan ben ik al mijn savegames kwijt. Kunnen deze savegames dan omgezet worden?

flamen doe je maar ergens anders

.


xtra live kit kopen...cheaper dan een mem. card Andere mogelijkheid is er nie....
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  woensdag 9 juli 2003 @ 15:29:23 #229
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11666231
Ff melden want dit topic verzand bij mij.
The truth was in here.
  woensdag 9 juli 2003 @ 20:40:56 #230
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_11671407
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 15:29 schreef Bastard het volgende:
Ff melden want dit topic verzand bij mij.
OPLETTEN DAN, STOMME HOERRRR!!!!!!!
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  woensdag 9 juli 2003 @ 20:47:35 #231
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11671554
Tsja, je kan je Xbox account toch gewoon op een memorycard zetten en dan kopieren? Dan hou je je gekozen gamertag tenminste....
  woensdag 16 juli 2003 @ 11:37:10 #232
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_11804854
Uit mijn gesloten topic:

Kunnen we binnenkort 'bellen' met de X-Box?
XBox Live 2.0

Van X-boxworld.nl:

Je denkt net als ik "We hebben toch al voicechat over Xbox Live?", maar we krijgen een uitbreiding op de mogelijkheden. Voicechat over Xbox Live is no nog beperkt tot gespreken in dezelfde Xbox Live game, en niet iedereen heeft natuurlijk dezelfde games. Microsoft bied voor het einde van het jaar met Xbox Live 2.0 een uitkomst voor de mensen die toch met elkaar willen praten, maar niet over dezelfde spellen beschikken. Xbox Live voicechatten in het Xbox Dashboard.

Er komen geen games aan te pas, maar toch kan je in de toekomst met de nieuwe Xbox Live voicechat functie zestien mensen uitnodigen om te praten met je comunicator. Alleen mensen van je (uiteraard overvolle) friends kan je uitnodigen, en alleen mensen die weer bij je vrienden op de friendslist staan etc. Geen enge mensen die je niet kent, of mogelijk vervelende personen die graag een gezellige chat verpesten, het is een strikt persoonlijke kamer waar jij bepaald wie er binnenkomt.

Het werkt als volgt: heb je Xbox Live dan zal je automatisch einde dit jaar een update downloaden die vrijwel alle functies van Xbox Live een facelift geeft of verbeterd. Zo zullen de nieuwe functies, zoals deze Xbox dashboard voicechat worden toegevoegd en zal de Xbox Live service gereed gemaakt worden voor de verschillende mogelijkheden die XSN sports en toekomstige diensten bieden. Is de update geïnstalleerd dan zul je je eigen voicehatrooms kunnen creëren en daarin je vrienden uitnodigen. Simpel toch?

Van X-box.com (officiele X-box site):

This fall you'll be able to talk to all your Xbox Live Friends right from the Xbox Dashboard! Xbox Live subscribers have been asking for a way to talk to each other outside of games since the launch of the service way back in November, and Voice Chat is just what they've been waiting for.

Voice Chat allows you to send and accept invitations to chat from the Xbox Dashboard. So let's say you sprained your thumb in a marathon MechAssault session but want to keep in touch with your Xbox Live posse. Simply set up a Voice Chat session from the Xbox Live Dashboard and send chat invites to your buddies. They work just like game invites. Chats can accommodate a maximum of 16 chatters (depending on your network performance, of course), though realistically 16 voices babbling at once might make it a bit tough to follow the gist of the conversation. But hey, whatever floats your boat.

Another benefit of Voice Chat is that you will no longer need to have the same games as your buddies in order to chat with them. Maybe you're a hardcore sports nut and one of your Friends doesn't know a hockey puck from a basketball, but loves games like Ghost Recon and Soldier of Fortune II. You don't have to compromise on which game to play in order to talk to each otherjust set up a Voice Chat session and you're both happy. Not to make any sweeping gender-based generalizations, but if you're a guy who mostly plays games where you can blow stuff up, there may be some females of the species spending a lot of time in Tetris Worlds or Phantasy Star Online. This would be a good way to chat 'em up without having to blow 'em up. Know what we mean?

More coolness about the Voice Chat feature: these are not random, open-to-anyone chat sessions. You invite your Friends and they can accept your invite and even bring one of their Friends with our Friend of a Friend feature. It's a great way to meet new gamers and not have to worry about creeps. Unless you've got creeps on your Friends List intentionallyand in that case you're on your own.

We're really excited about this upcoming feature and just want to say thanks for the great idea.
Keep 'em coming.

Sex met jezelf is in ieder geval sex met iemand die van je houdt.
  woensdag 16 juli 2003 @ 12:15:28 #233
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_11805838
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:37 schreef Devnull het volgende:
Uit mijn gesloten topic:

Kunnen we binnenkort 'bellen' met de X-Box?
XBox Live 2.0

[afbeelding]

Van X-boxworld.nl:

Je denkt net als ik "We hebben toch al voicechat over Xbox Live?", maar we krijgen een uitbreiding op de mogelijkheden. Voicechat over Xbox Live is no nog beperkt tot gespreken in dezelfde Xbox Live game, en niet iedereen heeft natuurlijk dezelfde games. Microsoft bied voor het einde van het jaar met Xbox Live 2.0 een uitkomst voor de mensen die toch met elkaar willen praten, maar niet over dezelfde spellen beschikken. Xbox Live voicechatten in het Xbox Dashboard.

Er komen geen games aan te pas, maar toch kan je in de toekomst met de nieuwe Xbox Live voicechat functie zestien mensen uitnodigen om te praten met je comunicator. Alleen mensen van je (uiteraard overvolle) friends kan je uitnodigen, en alleen mensen die weer bij je vrienden op de friendslist staan etc. Geen enge mensen die je niet kent, of mogelijk vervelende personen die graag een gezellige chat verpesten, het is een strikt persoonlijke kamer waar jij bepaald wie er binnenkomt.

Het werkt als volgt: heb je Xbox Live dan zal je automatisch einde dit jaar een update downloaden die vrijwel alle functies van Xbox Live een facelift geeft of verbeterd. Zo zullen de nieuwe functies, zoals deze Xbox dashboard voicechat worden toegevoegd en zal de Xbox Live service gereed gemaakt worden voor de verschillende mogelijkheden die XSN sports en toekomstige diensten bieden. Is de update geïnstalleerd dan zul je je eigen voicehatrooms kunnen creëren en daarin je vrienden uitnodigen. Simpel toch?


Daar zat ik al op te wachten.
Vond het al een nadeel als je niet in je Dashboard met elkaar kon lullen.
Dit is weer een goeie stap vooruit.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  woensdag 16 juli 2003 @ 18:59:38 #234
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_11815814
Binnenkort weer " Robhimself does" pics. Ditmaal in dit theater: Ghost Recon en Moto GP 2 (incl. helm)
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  woensdag 16 juli 2003 @ 23:16:53 #235
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_11823148
daarnet kreeg ik wel een leuke aanbieding via xbox community ofzo. Gratis game bij aanschaf van xbox live. Moet nog ff zien wat ik ermee doe
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  donderdag 17 juli 2003 @ 10:20:58 #236
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11829241
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 23:16 schreef The.PhantoM het volgende:
daarnet kreeg ik wel een leuke aanbieding via xbox community ofzo. Gratis game bij aanschaf van xbox live. Moet nog ff zien wat ik ermee doe
The truth was in here.
pi_11831093
ok ik ga ook een Xbox halen, en volgende maand Juli ga ik er xbox Live! bij halen welk spel kan ik me een maand mee vermaken, gewoon in singeplayer mode MotoGP 2 of MM3? MM3 is wel meer fun op Live zeker hmmm try me
  donderdag 17 juli 2003 @ 12:38:51 #238
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11832061
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 11:52 schreef pimpin het volgende:
ok ik ga ook een Xbox halen, en volgende maand Juli ga ik er xbox Live! bij halen welk spel kan ik me een maand mee vermaken, gewoon in singeplayer mode MotoGP 2 of MM3? MM3 is wel meer fun op Live zeker hmmm try me
Qua single player ben je bij motogp2 zeker nog wel even bezig
The truth was in here.
pi_11832168
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 12:38 schreef Bastard het volgende:

[..]

Qua single player ben je bij motogp2 zeker nog wel even bezig


Of ik haal nu bij deze een Xbox Classic game (SSX Tricky oid) en haal direct bij xbox live pakket MM3 dat is toch echt het Live! spel ofniet?
pi_11836157
Ok nog 1 vraagje mbt aansluiten e.d.

Ik heb een netwerkkaart in me PC zitten moet ik nu alleen via met netwerkkaart een kabel trekken (crosscable) naar me xbox? Ohja wil wel tegelijk kunnen internetten op PC en kunnen xboxen

kan ik de xbox ook aansluiten op me dvd speler plus 5.1 geluid, zodat ik ook 5.1 geluid krijg met (sommige) games?

  donderdag 17 juli 2003 @ 16:28:54 #241
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_11837213
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 15:48 schreef pimpin het volgende:
Ok nog 1 vraagje mbt aansluiten e.d.

Ik heb een netwerkkaart in me PC zitten moet ik nu alleen via met netwerkkaart een kabel trekken (crosscable) naar me xbox? Ohja wil wel tegelijk kunnen internetten op PC en kunnen xboxen


Ja, zou je kunnen proberen.
Dan heb je nog wel routersoftware nodig zoals Sygate.
Sex met jezelf is in ieder geval sex met iemand die van je houdt.
  donderdag 17 juli 2003 @ 16:56:04 #242
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11837954
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 12:44 schreef pimpin het volgende:

[..]

Of ik haal nu bij deze een Xbox Classic game (SSX Tricky oid) en haal direct bij xbox live pakket MM3 dat is toch echt het Live! spel ofniet?


MM3 is ook echt cool online, maar smaken kunnen verschillen, ik ben zoeter geweest met motogp2
The truth was in here.
  donderdag 17 juli 2003 @ 16:58:21 #243
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11838036
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 15:48 schreef pimpin het volgende:
Ok nog 1 vraagje mbt aansluiten e.d.

Ik heb een netwerkkaart in me PC zitten moet ik nu alleen via met netwerkkaart een kabel trekken (crosscable) naar me xbox? Ohja wil wel tegelijk kunnen internetten op PC en kunnen xboxen

kan ik de xbox ook aansluiten op me dvd speler plus 5.1 geluid, zodat ik ook 5.1 geluid krijg met (sommige) games?


Ik weet niet helemaal duidelijk wat je nu wil maar check zeker deze pagina eens: http://www.xbox.com/live/connect/connect.htm

Ik kan nu tegelijk gamen en online via een extra netwerkkaart in mn pc inderdaad..

The truth was in here.
  zondag 20 juli 2003 @ 12:21:14 #244
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11888989
Omhoog met die klootzak

Ben ff bezig met content download op Unreal Championship.. zo maar es proberen!

The truth was in here.
  zondag 20 juli 2003 @ 13:37:24 #245
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11890079
Werkt perfect, tijdje geleden stuk of 3 nieuwe levels gedownload, en spelen maar.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  zondag 20 juli 2003 @ 13:45:30 #246
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11890232
quote:
Op zondag 20 juli 2003 13:37 schreef Zooi het volgende:
Werkt perfect, tijdje geleden stuk of 3 nieuwe levels gedownload, en spelen maar.
Ja mooie levels ook
Maar wat werd ik afgestraft zeg na maanden niet te hebben geknald

En die Amerikanen sucken tijdens het gamen.

The truth was in here.
pi_11945240
Alle xbox topics lijken wel uit te sterven..

Weet er nog iemand een leuke live-aanbieding?

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 22 juli 2003 @ 20:54:39 #248
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11945291
Geloof een gratis game als je Live komt.
pi_11946001
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 20:54 schreef twi het volgende:
Geloof een gratis game als je Live komt.
Weet jij of iemand anders hier meer van??

En hoe zit dat met voice chatting enzo.. werkt dat een beetje? Kun je gewoon met elkaar lullen terwijl je in een spel (bijv mm3) zit???

[Dit bericht is gewijzigd door American_Nightmare op 22-07-2003 21:38]

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 22 juli 2003 @ 22:13:29 #250
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_11947661
[edit] dubbelpost

[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 22-07-2003 22:17]

Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  dinsdag 22 juli 2003 @ 22:13:35 #251
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_11947666
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 21:21 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Weet jij of iemand anders hier meer van??

En hoe zit dat met voice chatting enzo.. werkt dat een beetje? Kun je gewoon met elkaar lullen terwijl je in een spel (bijv mm3) zit???


Alstublieft!

Bij praktisch alle games kan je gewoon ingame met elkaar kletsen, wat soms tot hilarische situaties leidt.

Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
pi_11947846
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:13 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Alstublieft!

Bij praktisch alle games kan je gewoon ingame met elkaar kletsen, wat soms tot hilarische situaties leidt.


Dat lijkt me inderdaad erg cool jah
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_11959228
Ik weet niet of deze actie al bekend is maar hij is zeer de moeite waard:
http://www.ilovelive.com/freegameoffer/default.asp

Als je voor 30 juli een xbox live set koopt en registreert dan mag je een spel uit het lijstje kiezen en die krijg je dan thuisgestuurd. Dit is dus een veel betere actie dan diegene die hierboven ergens staat waarbij de 50% korting op live krijgt bij aankoop van een live spel.

Wij hebben morgen 2 live setjes (2x30 euro) en krijgen dan later moto gp 2 en Unreal tournament. Dit dus in totaal voor 60 euro, wat de originele prijs is voor xbox live bij veel winkels.

Doe er je voordeel mee...

RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_11961269
Goeie aktie ja! Alleen jammer dat ik dit weekend op vakantie ga, dus ik denk niet dat ik het nog rond krijg.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_11961573
als je al een creditcard hebt wel, want dan hoef je alleen naar de winkel te rennen om zo;n set te kopen en te registreren en vervolgens dat formulier invullen. Da's binnen een dag gedaan, alleen het regelen van die cc kan wat langer duren.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_11962139
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 14:37 schreef koei het volgende:
als je al een creditcard hebt wel, want dan hoef je alleen naar de winkel te rennen om zo;n set te kopen en te registreren en vervolgens dat formulier invullen. Da's binnen een dag gedaan, alleen het regelen van die cc kan wat langer duren.
cc heb ik.. alleen m'n xbox nog niet Ik verwachtte 'm al vandaag, maar hopelijk komt ie morgen dan. Dan ga ik meteen maar een live setje halen denk ik!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')