abonnement Unibet Coolblue
  Admin maandag 26 mei 2003 @ 21:30:42 #1
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_10695654
Ruim een jaar lang heeft Tijn met hart ende ziel de Digital Corner gemodereerd. Eerst samen met Raven, later met Lucille, en tussendoor is hij zelfs nog Moderator van Games & Consoles geweest. Een bewogen FOK!jaar dus voor Tijn, en gelukkig vindt-ie het meewerken aan een beter FOK!forum nog steeds leuk om te doen.

DIG echter bevalt de laatste tijd iets minder, en om dat uit te leggen kan ik het beste uit Tijns afscheidtopic in DIG quoten:

quote:
Maar na een jaar lang me zo intensief focussen op computers komen ze me eerlijk gezegd mn oren uit. De uitdaging is een beetje verloren gegaan, de jeu is weg. Ik vind dat DIG een enthousiaste moderator verdient en ik weet zeker dat er mensen zijn die het enthousiaster kunnen doen dan ik op dit moment, dus voor mij is het moment gekomen om op te stappen.
U raadt het al: we gaan schuiven met modjes. Om te beginnen is Tijn nog lang niet toe aan een vertrek uit de crew. Het modereren en meedenken, users te woord staan en zoveel mogelijk helpen bevalt 'm nog steeds goed, en om die reden is besloten dat hij een overstap gaat maken naar de functie van Global Moderator. Groene dus.

Dit houdt echter in dat hij de Digital Corner gaat verlaten, en we daar een vacature voor hebben. Daar DIG een van de populairste fora is verwachten we enthousiaste kandidaten, maar daar vragen we wel iets van, en dat is het volgende:
- veel online zijn. We horen graag van je op welke tijden je er zoal kunt zijn en wanneer niet
- bereid zijn users zowel in DIG zelf (met computerproblemem) als in Feedback (met FOK!gerelateerde problemen) te helpen
- meedenken in de crewfora. Een eigen mening uitdragen in discussies in de crewfora stellen we erg op prijs
Daarnaast is de DIG-spirit (© Tijn) eg belangrijk. We zoeken geen moderator die bij elk topic naar de search verwijst, maar iemand die bereid is er tijd in te steken en geduld heeft. Ook is het niet handig als je in bepaalde gevallen je laat leiden door je voorkeur voor een bepaald systeem. Linux vs. Windows of AMD vs. Intel is vanuit een Moderator niet vreselijk handig.


Mocht je denken "ow dat is wat voor mij, ik regel dat wel", dan lezen we dat graag in onze mailbox op forum@fok.nl. Tot vrijdagavond 30 mei om 22.00 uur heb je de tijd om aan te tonen waarom jij beter bent dan de andere kandidaten, en naast Lucille de Digital Corner moet gaan runnen..

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 27 mei 2003 @ 23:06:23 #2
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_10721876
En inmiddels is Tijn groen, wat betekent dat je 'm kunt lastigvallen met GM-zaken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 1 juni 2003 @ 23:22:15 #3
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_10815850
De sollicitaties zijn inmiddels allemaal binnen en in bespreking. We er echter nog niet helemaal uit dus geef ons nog ff.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')