quote:Dit kan ook met AutoCAD
Op donderdag 15 mei 2003 00:36 schreef Markster het volgende:[..]
ik denk dat hij bedoeld dat je met 3dmax previewpictures kan maken van prducten.
quote:precies, en bouwtekeningen. Heb ook nog autocad gedaan, maar dat vind ik helemaal nix.
Op donderdag 15 mei 2003 00:37 schreef Wisp het volgende:[..]
autocad zijn meer de tekeningen die de fabriek/apparatuur gebruikt om de producten te maken
quote:eerst 3dmax?
Op donderdag 15 mei 2003 00:36 schreef ChOas het volgende:[..]
Als het je echt om te beginnen om menselijke modellen gaat:
Poser -> 3dsmax -> Maya
Maar zo zou ik het doen...
das net zoiets als eerst windows leren en dan linux, maya en 3dmax zijn ongeveer even moeilijk, je moet gewoon aanleren wat je fijner vind, alhoewel maya wel beter geschikt is voor animaties
quote:preview is wel erg belangrijk, een bedrijf moet op een gegeven moment laten zien aan de klant hoe het product eruit komt te zien zodat hij akkoord kan gaan, dan kan je niet aankomen met een autocad tekening
Op donderdag 15 mei 2003 00:37 schreef E_Motion het volgende:[..]
Dit kan ook met AutoCAD
Ok, met 3d Studio MAX is het misschien idd wat mooier, maar om daarvoor alleen nou een heel pakket te kopen?
quote:ff een vraagje:
Op donderdag 15 mei 2003 00:38 schreef Wisp het volgende:[..]
eerst 3dmax?
das net zoiets als eerst windows leren en dan linux, maya en 3dmax zijn ongeveer even moeilijk, je moet gewoon aanleren wat je fijner vind, alhoewel maya wel beter geschikt is voor animaties
Verschillen 3dsmax en maya net zoveel qua gebruik als poser en 3dsmax?
quote:poser ken ik niet, maar 3dmax en maya zien er op het eerste gezicht hetzelfde uit..
Op donderdag 15 mei 2003 00:40 schreef E_Motion het volgende:
ff een vraagje:Verschillen 3dsmax en maya net zoveel qua gebruik als poser en 3dsmax?
maya:
3dmax:
quote:Hmmm ik zie het meer als duplo -> lego -> meccano...
Op donderdag 15 mei 2003 00:38 schreef Wisp het volgende:[..]
eerst 3dmax?
das net zoiets als eerst windows leren en dan linux, maya en 3dmax zijn ongeveer even moeilijk, je moet gewoon aanleren wat je fijner vind, alhoewel maya wel beter geschikt is voor animaties
Eerst leren bouwen, en dan pas met iets anders omgaan...
Je hebt wel gelijk hoor, ik sla ook meestal stappen over, maar voor
leertraject zou ik het toch zo doen...
quote:Hmm lijkt me idd niet zoveel verschil in zitten...
Op donderdag 15 mei 2003 00:43 schreef Wisp het volgende:[..]
poser ken ik niet, maar 3dmax en maya zien er op het eerste gezicht hetzelfde uit..
maya:
[afbeelding]3dmax:
[afbeelding]
Wat is dan de meerwaarde van Maya tov 3D Studio MAX als het gaat om animaties?
quote:Vergelijk het met een kleurplaat maken:
Op donderdag 15 mei 2003 00:45 schreef E_Motion het volgende:[..]
Hmm lijkt me idd niet zoveel verschil in zitten...
Wat is dan de meerwaarde van Maya tov 3D Studio MAX als het gaat om animaties?
1: Je bent 10, en hebt een se van 10 viltstiften
2: Je bent Bob Ross, en hebt alle verf in de wereld...
Maya is NOG proffesioneler,en heeft NOG meer opties dan 3DsMax...
*en nu ga ik slapen *
quote:Ik geloof dat het gedeelte om beweging te genereren wat beter is
Op donderdag 15 mei 2003 00:45 schreef E_Motion het volgende:
Hmm lijkt me idd niet zoveel verschil in zitten...Wat is dan de meerwaarde van Maya tov 3D Studio MAX als het gaat om animaties?
Je kan er wel leuke dingen mee maken
quote:hogeschool enschede
Op donderdag 15 mei 2003 00:52 schreef Markster het volgende:
Wisp, mag ik vragen op welke school je zit, dat je dit soort dingen leert?
maar daar krijg je alleen de basis
die screenies waren ook niet van mij
quote:aha, naja enschede is toch te ver weg
Op donderdag 15 mei 2003 00:53 schreef Wisp het volgende:[..]
hogeschool enschede
maar daar krijg je alleen de basis
![]()
die screenies waren ook niet van mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |