abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 mei 2003 @ 23:33:51 #26
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_10388724
Ik hou van hardcore, maar mij zul je nooit meer zien op een hc feest.

na een reeks 'incidenten' met nazi's, waarvan 1x feest --> ziekenhuis hoeft het van mij niet meer.

Misschien is het nu allemaal beter geworden (misschien ook niet), maar ik ga nu liever naar techno feesten, daar is de sfeer (voorlopig) relaxter dan bij hc feesten. Ook al heb ik liever hardcore dan techno

dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
  maandag 12 mei 2003 @ 23:34:29 #27
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_10388734
quote:
Op maandag 12 mei 2003 23:33 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik hou van hardcore, maar mij zul je nooit meer zien op een hc feest.

na een reeks 'incidenten' met nazi's, waarvan 1x feest --> ziekenhuis hoeft het van mij niet meer.

Misschien is het nu allemaal beter geworden (misschien ook niet), maar ik ga nu liever naar techno feesten, daar is de sfeer (voorlopig) relaxter dan bij hc feesten. Ook al heb ik liever hardcore dan techno

Ben je gekleurd dan?
We Are Borg, Resistance Is Futile!
  maandag 12 mei 2003 @ 23:36:29 #28
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_10388765
quote:
Op maandag 12 mei 2003 23:34 schreef Darkinforcer het volgende:

[..]

Ben je gekleurd dan?

Als ik blank was zou ik geen problemen krijgen met die nasiballen
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
  maandag 12 mei 2003 @ 23:37:59 #29
37912 Darkinforcer
pi_10388780
quote:
Op maandag 12 mei 2003 23:36 schreef klnvntrbyt het volgende:

[..]

Tsja voor zoiets ben ik dus bang, geen zin om het ziekenhuis ingetimmerd te worden.Ik wil gewoon een relaxte sfeer en gewoon flink uit mn dak gaan met goeie stampmuziek!

Wat is je nationaliteit als ik mag vragen

maandag 12 mei 2003 @ 23:45:40 #30
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_10388911
quote:
Op maandag 12 mei 2003 23:37 schreef Darkinforcer het volgende:

[..]

Tsja voor zoiets ben ik dus bang, geen zin om het ziekenhuis ingetimmerd te worden.Ik wil gewoon een relaxte sfeer en gewoon flink uit mn dak gaan met goeie stampmuziek!

Mwah. dat ik 1x het ziekenhuis in ben getimmerd, betekent niet dat dat echt vaak voorkomt. Maargoed, ik had gewoon de pech dat ik langs zo'n groep liep.
quote:
Wat is je nationaliteit als ik mag vragen
Nederlands
Maar ik neem aan dat je afkomst bedoeld : "suri-hindoe"
  maandag 12 mei 2003 @ 23:51:18 #31
37912 Darkinforcer
pi_10389013
Ja afkomst bedoelde ik. Tsja dat is idd niet zo leuk, maar je hoort het niet echt vaak ofzo.Hmm maar ja met zulke verhalen wordt de drempel voor me wel hoger..
  maandag 12 mei 2003 @ 23:56:26 #32
34400 PietF
Captain Obvious
pi_10389087
Helaas wandelen er nog steeds van die k*nkernazi's rond op hardcore feesten. Heel sporadisch zie ik wel eens een getint iemand rond lopen, maar dat is echt bijna alleen maar op de grotere feesten.

Ik kende ook zo'n gozer die best wel van hardcore (en ook hc feesten) hield, maar nu niet meer gaat vanwege dat tuig. Toch altijd weer jammer dat een handjevol mensen het moet verpesten.

Ook Helaas is dat ik moet zeggen dat het op eigen risico is wanneer je gaat. Mocht je het risico aanvaarden, ga dan NIET alleen. , of met weinig mensen, maar met een redelijk grote groep.

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
  maandag 12 mei 2003 @ 23:58:25 #33
34400 PietF
Captain Obvious
pi_10389123
quote:
Op maandag 12 mei 2003 23:31 schreef syracuse het volgende:
Hier in Rotterdam maakt het geen fuck uit hoe je eruit ziet op een hardcore feest. Ik ga af en toe naar Hardstyle en Hardcore feesten van B2S events (www.b2s) is de sfeer is daar errug relaxed...

Natuurlijk vindt ik het niet fijn als iedereen in Lonsdale kleding en kale kop erbij loopt (achterhaalde modetrend) maar daar let ik niet meer op.

een 'zo zou het altijd moeten zijn' verhaal, helaas is dat niet overal zo...

edit: Lonsdale is trouwens achterhaald, de 'echte' neo's dragen loNSDAPe
(denk ik wel bekend voor de mensen die ook naar hellraiser zijn geweest )

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
pi_10389192
Tja ik ben ongeveer iedere week op hc feesten. En heel vaak samen met een gekleurde vriendin van mij. Af en toe krijgt ze wel blikken van wat doe jij hier. En af en toe kan ik daar behoorlijk opgefokt van raken. Als er van die gasten met hun rechterarm omhoog staan, of van die wp kettingkjes.

Maar ze is nog nooit echt lastig gevallen ofzo, hoewel ik bij de laatste masters blij was dat ze er niet ws. Gezien het volk wat daar rondliep
Maar het is wel zo dat het al veel beter word dan paar jaar terug. En je ook steeds meer gekleurde mensen terug ziet komen op hc feesten. En ja de meeste feesten hebben wel redelijke stricte dresscodes wat betreft nazikleding.

maar jammer genoeg ken ik ook de verhalen van mensen met tint die in elkaar geslagen zijn door van die kutnazi's.
Maar het zou toch zonde zijn als je door die paar incidenten super vette feesten te missen.

dinsdag 13 mei 2003 @ 00:03:31 #35
37912 Darkinforcer
pi_10389205
Best triest dan..

Ik wil nog weleens naar zo een japans hardcore feest.Dat lijkt me wel wat Die jappen zijn pas gek.

pi_10389231
quote:
Op maandag 12 mei 2003 23:36 schreef klnvntrbyt het volgende:

[..]

Nou ik ben blank en heb ook wel is problemen met die gasten gehad. Omdat ik me bek open trok, toen zo een mongool met ze rechterarm omhoog stond.
  dinsdag 13 mei 2003 @ 00:13:03 #37
37912 Darkinforcer
pi_10389378
Tsja zoals ik het hoor vind ik het maar niks, ik zal eens zo een b2s feest proberen ofzo.Ik vind het best jammer dat het allemaal zo moet, erg triest dat je op zoiets oppervlakkigs wordt afgerekend!

pi_10389437
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 00:02 schreef MissX het volgende:
Tja ik ben ongeveer iedere week op hc feesten.....
Elke week? Inclusief toeganskaarten, drankjes, vervoer, drugs en leuke kleding is dat toch niet te betalen?

Sorry voor offtopci gaan, maar ben nieuwsgierig

pi_10389465
Mja ben dan gewoon wel blank, maar ik heb ook niet veel zin om op een feest rond te gaan lopen waarbij er idd rechterarmen in de lucht gestoken worden.

Ik ben er om te feesten niet om 'politiek'.

DefQon 1 gaat mijn eeste feest worden, zal waarschijnlijk naar de hc/oldschool tent trekken, maar als het mij toch niet aan zou staan zijn er nog 4 andere stages/tenten waar ik terecht kan.

[Dit bericht is gewijzigd door Sassie op 13-05-2003 00:18]

dinsdag 13 mei 2003 @ 00:17:33 #40
37912 Darkinforcer
pi_10389470
hehe lijkt me wel wat deze gast ziet er niet al te nederlands uit.

dinsdag 13 mei 2003 @ 00:18:14 #41
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_10389481
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 00:13 schreef Darkinforcer het volgende:
........erg triest dat je op zoiets oppervlakkigs wordt afgerekend!
Dat is deze uitspraak van je ook een beetje
quote:
Op maandag 12 mei 2003 23:33 schreef Darkinforcer het volgende:
.....ben een halve dus ja, beter dan marokkaan ......
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 13 mei 2003 @ 00:19:28 #42
37912 Darkinforcer
pi_10389499
Klopt fout van me om mensen te gaan stigmatiseren, kut media ook
pi_10389772
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 00:15 schreef Barsine het volgende:

[..]

Elke week? Inclusief toeganskaarten, drankjes, vervoer, drugs en leuke kleding is dat toch niet te betalen?

Sorry voor offtopci gaan, maar ben nieuwsgierig

sorry voor de offtopic

mja als je vaker in uitgaan zou komen zou je het weten.

Feesten is voor mij alles. Dus nadat ik me vaste lasten heb betaald, gaat alles naar feesten toe. Want woon wel gewoon op mezelf en heb hoge huur enzo.

Kaarten, tja niet alle feesten zijn van id-t, qdance, rige en kosten dus 40 euro. Zijn ook genoeg feesten die me tussen de 15 en 25 euro kosten. Nog steeds wel hoop geld, maar ja. Drank, tja ik drink altijd alleen maar water en af toe fris. En zowiezo nooit zoveel. Als ik voor 15 euro munten haal, heb ik vaak nog over. En als ik echt geen geld heb, is er altijd de kraan
Vervoer is vaak wel een de hoogste kosten, ga altijd met ov. Maar zoals in April ben ik in Gent, Zuid Laren, Heerlen geweest terwijl ik zelf in Amsterdam woon. Tel uit je treinkaartjes.
Leuke kleding boeit me niet echt. Als je zovaak gaat, ga je echt niet voor ieder feest aparte speciale kleding kopen. Zowiezo voel ik me vaak het lekkerst in me trainingsbroek/simpele broek en simpel topje.

En ik eet liever een week brood, dan dat ik niet naar een feest kan.

dinsdag 13 mei 2003 @ 01:08:39 #44
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_10390046
Licht eraan naar welke feesten je gaat. De gewone hardcore scene is wel te doen. Ga je echter naar feesten die een beetje underground zijn, kan je problemen verwachten als niet-blanke.
Vaak zijn daar een aantal extreem nationalisten.

Dus grote commerciele hardcore feesten zeg ik ja, doen.
Bij de wat kleinere underground feesten zou ik zeggen, doe maar niet.

dinsdag 13 mei 2003 @ 01:16:47 #45
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_10390109
quote:
Op maandag 12 mei 2003 23:33 schreef Darkinforcer het volgende:
Ik heb wel zat mwa zat, wel azians in the scene gezien! ben een halve dus ja, beter dan marokkaan proud to be half asian
Wacht maar totdat jullie (half) indo's zonder dat jij daar een bijdrage aan hebt geleverd een slechte naam hebben gekregen, lijkt me voor de verandering eens grappig als het zover komt. Piep je wel anders jij... wat denk je wel niet

(en ja ik zag je )

Krekker is de bom!
pi_10390692
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 00:13 schreef Darkinforcer het volgende:
Tsja zoals ik het hoor vind ik het maar niks, ik zal eens zo een b2s feest proberen ofzo.Ik vind het best jammer dat het allemaal zo moet, erg triest dat je op zoiets oppervlakkigs wordt afgerekend!

op b2s feesten valt 't meestal wel mee met die nazi's.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_10390840
oke wat ik lees is dat er op die hardcore feesten meestal een klein groepje mensen (voornamelijk londsdale dragende kale koppen) die een beetje ruzie zoeken met de "gekleurde" mensen...
en ik hoor ook een paar gasten die RnB feesten afzeiken over kut sfeer dit en dat... Dat is toch precies hetzelfde of heb ik het verkeerd???
Op die RnB feesten daar verpest meestal ook een klein groepje de sfeer dus kom niet lullen dat RnB feesten dan kutter zijn ofzo. Het is gewoon je eigen smaak en als je niet van RnB houdt ga dan niet naar die feesten! Ik weet nog wel een paar jaar terug... die Gabber tijd... Het vooroordeel wat ik toen had/heb is dat alle nerdo`s die nergens "bij" hoorden allemaal gabber werden..
pi_10390878
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 00:39 schreef MissX het volgende:
......En ik eet liever een week brood, dan dat ik niet naar een feest kan. [/sub]
Dit verklaart een hoop
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 07:53 schreef asian8 het volgende:
......Ik weet nog wel een paar jaar terug... die Gabber tijd... Het vooroordeel wat ik toen had/heb is dat alle nerdo`s die nergens "bij" hoorden allemaal gabber werden..
Tuurlijk joh, vooral zo houden dat vooroordeel
  dinsdag 13 mei 2003 @ 08:35:31 #49
44489 lampie_666
raar is zo gek nog niet!!!!!!
pi_10391060
Mijn broertje is gabber en hij gaat vaak naar hardcorefeesten. Meestal gaat ie vaak met een hele groep mensen stappen. Ik ken de meeste van zijn vrienden wel allemaal wel toffe gasten het enige is dat ze neo`s zijn. Ze gaan voornamelijk om te feesten en te rellen, vaak tegen buitenlanders maar ook heel vaak tegen anti facisten. vooral als ze opmerkingen maken over de kleding van de mensen die er lopen.

Je kan ze herkennen aan lonsdale kleding liefst lichte kleuren en kisten met of zonder witte veters en als je dan een opmerking maakt dan slaan ze erop los.

Ik ben er zelf al een aantal jaren niet meer geweest hardcorefeesten omdat er teveel van dit soort dingen gebeuren. Ik hoor teveel verhalen dat ze toch weer gaan vechten en hoor ook dat de sfeer heel erg agressief is, niet alleen tegen buitenlanders maar ook onder elkaar er is altijd wel een knokpartij binnen of buiten....

You are just jalous because the little voices in my head are talking to me!!!
pi_10391071
Ik zelf ben (een beetje) donker en heb bijna ruzie gehad met zon skinhead/neo nazi figuur. Je zult mij nooit van mn leven op een HC feest zien, niet alleen om die extreme mensen (niet iedereens is zo) maar ook de agressieve sfeer die er hangt trek ik niet.

Ik snap het trouwens niet, veel hardcore DJs die de scene groot hebben gemaakt zijn zwart. Darkraver en de ene helft van BassD & King Mathew zijn zwart, en ook Gizmo is half buitenlands (toch??)

[Dit bericht is gewijzigd door Trance4Ever op 13-05-2003 08:49]

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')