Wij (ik en een paar vrienden) heben gisteren een vakantie naar Corfu geboekt, we hebben hier veel goede dingen over gelezen, maar ik ken tot nu toe geen mensen die er ook echt geweest zijn. Is iemand van jullie er toevallig geweest, kun je er goed stappen en is het allemaal een beetje betaalbaar?
Alvast harstikke bedankt!
"Hee ik ben lazarus en ik ga hangen want ik moet nog neuken"
Eh meer weet ik er niet van
Waar ga je naartoe? Misschien heb ik meer tips..
We hebben een hotelletje in Gouvia geboekt,
Naar ik heb begrepen schijnt dit een gezellig plaatsje te zijn en maar iets van 5 kilometer van Corfu-stad..
Hoe zit het trouwens met het uitgaansleven daar?
Alvast bedankt!
Gouvia is leuk, ben daar een dag geweest en heb me prima vermaakt, maar waar ik allemaal daar ben geweest, weet ik echt niet meer...het is lang geleden...
Steven gaat ook met vriendin
Aghios Gordys ofzo... nog leuke dingen te melden?
Ik vind het een lekker rustig eiland. Heb je nog wat tips nodig. Geef dan maar een gil!.
quote:Misschien weet je een of twee dingetjes die erg leuk zijn om te doen?
Op zaterdag 21 september 2002 17:26 schreef bassieVL het volgende:
ik ben er nou 2 keer in een jaar geweest. Heel mooi eiland, heel groen. In het hoogseizoen is het er erg druk overal. Veel kleine 'toeristendorpjes'. Corfustad is heel leuk. Zijn veel leuke dingen te doen. Het noorden is het leukste... het zuiden van het eiland is minder toeristisch, maar ook niet veel te beleven.Ik vind het een lekker rustig eiland. Heb je nog wat tips nodig. Geef dan maar een gil!.
Corfu stad is leuk om door te wandelen, lekker wat drinken op de Esplanade.
En bij de Kaiser's Throne heb je een prachtig uitzicht.
quote:Thanx. Begin er wel zin in te krijgen zo!
Op woensdag 25 september 2002 12:54 schreef bassieVL het volgende:
ligt eraan waarvan je houdt: beetje met de scoot door de bergen rijden, watersport is er in elk dorp wel te doen. Ik ben helemaal naar het zuiden gereden naar lefkimmi, daar was een heel mooi strand, en niet druk. Dus wel de moeite waard, als je van rust houdt.Corfu stad is leuk om door te wandelen, lekker wat drinken op de Esplanade.
En bij de Kaiser's Throne heb je een prachtig uitzicht.
veel plezier op vacance
quote:Thanx, subtiel *kickje* hoor..
Op zaterdag 28 september 2002 23:52 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik ben er ook eens geweest maar das al lang geleden. Weet dan ook niet echt waar je heen moet.veel plezier op vacance
quote:Nog immer geen negatieve geuiden dus
Op woensdag 2 oktober 2002 19:37 schreef Aernout het volgende:
Ja Corfu is best leuk en mooi. Beetje rondscooteren, lekker eten voor weinig geld en mooie strandjes.
Corfu is leuk als rustig eiland, maar als je Rhodos of Kreta gewend bent dan is het best wel saai. Maar natuurlijk ligt dat er ook aan waar je precies zit en wat je wil doen. Voor een rustige warme strandvakantie is het ideaal.
quote:Hmz. Maar ik teken wel voor een rustige, warme strandvakantie met lekker eten en een klein uitstapje hier en daar.
Op zondag 6 oktober 2002 23:49 schreef koei het volgende:
Ik ben 2 keer op corfu geweest en ik heb me er wel vermaakt, alleen echt veel te zien/ te beleven is er niet. Er zijn een aantal grotere dorpjes met wat uitgaansgelegenheden, maar als je daar niet zit dan is er ook niks. Verder heeft het eiland geen trekpleisters. Er is een paleis dat vroeger van een prinses (sisi ofzo) was en daar heb je het wel mee gehad. Corfu-stad vond ik zelf erg vies en druk en ook de winkels waren niet de moeite waard.Corfu is leuk als rustig eiland, maar als je Rhodos of Kreta gewend bent dan is het best wel saai. Maar natuurlijk ligt dat er ook aan waar je precies zit en wat je wil doen. Voor een rustige warme strandvakantie is het ideaal.
Nog 11 daaagjes....
quote:En nog 6dagen. Wat minder is, is dat we via Kreta blijken te vliegen!!! GVD 6uur en 50 minuten nu!! das wel even balen maarja lekker boeien!
Op donderdag 10 oktober 2002 20:01 schreef Steeeeven het volgende:[..]
Hmz. Maar ik teken wel voor een rustige, warme strandvakantie met lekker eten en een klein uitstapje hier en daar.
Nog 11 daaagjes....
![]()
Ondanks dit veel plezier op dit mooie eiland.
De "discomijl" is voor 's avonds een aanrader. Kunt er goed stappen.
quote:Laten we hopen op goed weer dan
Op woensdag 16 oktober 2002 09:05 schreef bassieVL het volgende:
het weer op Corfu is nu erg wisselvallig. In de zomer is het er wel lekker warm en droog, maar behalve 3 zomermaanden is de rest van het weer zeer wisselvallig.Ondanks dit veel plezier op dit mooie eiland.
De "discomijl" is voor 's avonds een aanrader. Kunt er goed stappen.
Mooi strand heb je ook bij Lefkimmi, helemaal in het zuiden. Tevens een mooie weg om naar toe te rijden. Het eerste stuk rijd je meteen langs de kust en de andere kant wat heuvels. Mooi uitzicht op een klein eilandje met een kasteeltje o.i.d erop.
De natuur is heel mooi op Corfu (of Corfou, Korfu, Kerkyra, je komt het allemaal tegen op het eiland ). Het strand van Glyfada Beach is ook heel mooi, is wel ff lastig te vinden. Je moet eerst richting Pelekas rijden.
quote:Thanx, nuttige info allemaal.
Op donderdag 17 oktober 2002 08:42 schreef bassieVL het volgende:
er zijn daar niet alleen disco's, maar ook veel kleine leuke bar's. Verder zal het in de toeristendorpen wel een stuk rustiger zijn dan toen ik er was van de zomer.Mooi strand heb je ook bij Lefkimmi, helemaal in het zuiden. Tevens een mooie weg om naar toe te rijden. Het eerste stuk rijd je meteen langs de kust en de andere kant wat heuvels. Mooi uitzicht op een klein eilandje met een kasteeltje o.i.d erop.
De natuur is heel mooi op Corfu (of Corfou, Korfu, Kerkyra, je komt het allemaal tegen op het eiland). Het strand van Glyfada Beach is ook heel mooi, is wel ff lastig te vinden. Je moet eerst richting Pelekas rijden.
Kan bijna niet meer wachten... nog eventjes
Ik ga ook naar Corfu met mn vriendje enne we gaan naar Acharvi! Is iemand daar al eens eerder geweest? ervaringen enz..??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |