abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 mei 2003 @ 19:32:40 #1
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_10304715
Ik had eerst in het topic over pendelen geplaatst, maar daar lijkt mijn serieuze vraag een beetje ondergesneeuwd te raken in het gewauwel over skepsis. Daarom maar even een eigen topic.

Ik heb van een dokter te horen gekregen dat ik zwaar overgevoelig ben voor straling. Volgende week komt iemand hier wichelroede lopen en de boel corrigeren.

Verder heb ik van iemand (een authoriteit op dit gebied) gehoord dat ik van mijn ME af zou kunnen (kunnen!!) komen door 20 minuten op een broncorrector te gaan zitten. Hier in de buurt heeft iemand zo'n ding en dat zou dan werken.

Voor mij is dit allemaal nieuw. Heeft iemand hier ervaring met broncorrectors en het verband tussen ME en aardstralen?

Verder graag ook ervaringen met elecrosmog overgevoeligheid. We hebben hier het waterbed al uitgeschakeld en liggen weer op een gewoon (latex) matras. Ook ben ik al op zoek naar toermalijnen voor op de monitor etc. etc. etc. Ofwel, actie "help-Stuifzand- weer-op-de-been" is in volle gang.

Graag reacties, ervaringen, tips en wat verder nog nuttig is om te weten.

donderdag 8 mei 2003 @ 19:34:23 #2
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_10304764
Wat is "ME"?
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  donderdag 8 mei 2003 @ 19:35:33 #3
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_10304792
ME is Myalgische Encephalomyelitis. Ze noemen het ook wel eens (tegenwoordig steeds vaker) Chronisch Vermoeidheid Syndroom.

Sorry, ik dacht dat het een algemeen bekende term was.

donderdag 8 mei 2003 @ 19:38:34 #4
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_10304863
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 19:35 schreef stuifzand het volgende:
ME is Myalgische Encephalomyelitis. Ze noemen het ook wel eens (tegenwoordig steeds vaker) Chronisch Vermoeidheid Syndroom.

Sorry, ik dacht dat het een algemeen bekende term was.

Is het ook, maar het word hier gelezen als me ipv. m.e denk ik...

Ik ken iemand die hier erg veel ervaring mee heeft, zal eens even vragen of ze erwat van afweet. Ik post het nog ok?

Action is the enemy of thoughts
  donderdag 8 mei 2003 @ 19:39:11 #5
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_10304885
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 19:38 schreef Reintje het volgende:

[..]

Is het ook, maar het word hier gelezen als me ipv. m.e denk ik...

Ik ken iemand die hier erg veel ervaring mee heeft, zal eens even vragen of ze erwat van afweet. Ik post het nog ok?

Graag!
pi_10305300
Hoi, ik ben een vrouw van 33 jaar en ja, ik lijd ongeveer 2-3 jaar aan de ziekte. Ik heb veel dokters afgelopen. Ik kreeg te horen dat ik een depressie had, een kruidendokter vertelde me dat ik een intoxicatie in m'n darmen had,...Na 2 jaar zoeken ben ik bij een dokter terecht gekomen die zich enkel bezig houdt met deze materie...Eerst en vooral werd m'n slaap onderzocht. Ik sliep zo'n 15 uren per nacht en kwam de dag erna doodmoe uit mijn bed. Wat is gebleken : Slaap bestaat uit verschillende fases, dat weet jij natuurlijk wel. In het kort : mijn slaap is ziek, maw. ik had de juiste dosis om m'n geest uit te rusten en 0 % lichamelijke recuperatie (de verklaring voor mijn lange slaap). Nu gaat het (eindelijk) veel beter met mij door het gebruik van een medicijn die m'n slaap herstelt en nee geen slaappillen of kalmeermiddelen.
Ik hoop dat dit een beetje beantwoordt aan je vraag. Ik blijf nog even hier, indien meer gewenst ; ik sta klaar voor je
  donderdag 8 mei 2003 @ 20:03:49 #7
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_10305401
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 19:59 schreef DeleZie het volgende:
Hoi, ik ben een vrouw van 33 jaar en ja, ik lijd ongeveer 2-3 jaar aan de ziekte. Ik heb veel dokters afgelopen. Ik kreeg te horen dat ik een depressie had, een kruidendokter vertelde me dat ik een intoxicatie in m'n darmen had,...Na 2 jaar zoeken ben ik bij een dokter terecht gekomen die zich enkel bezig houdt met deze materie...Eerst en vooral werd m'n slaap onderzocht. Ik sliep zo'n 15 uren per nacht en kwam de dag erna doodmoe uit mijn bed. Wat is gebleken : Slaap bestaat uit verschillende fases, dat weet jij natuurlijk wel. In het kort : mijn slaap is ziek, maw. ik had de juiste dosis om m'n geest uit te rusten en 0 % lichamelijke recuperatie (de verklaring voor mijn lange slaap). Nu gaat het (eindelijk) veel beter met mij door het gebruik van een medicijn die m'n slaap herstelt en nee geen slaappillen of kalmeermiddelen.
Ik hoop dat dit een beetje beantwoordt aan je vraag. Ik blijf nog even hier, indien meer gewenst ; ik sta klaar voor je
Mm, ik snap wel wat je bedoelt, maar het gaat mij meer om die aardstralen en de broncorrector.
Ik heb zelf overigens zelf een tijdje Melatonine gebruikt voor de slaap, maar dat had geen effect.

Maar nogmaals, het gaat mij vooral om die aardstralen/electrosmog en de broncorrector, de hele pillenhandel heb ik al gehad

donderdag 8 mei 2003 @ 20:05:12 #8
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_10305428
Graag een naam van dit medicijn ?
Dan kunnen we er zelf wat over opzoeken / lezen !

(Voorschrijven behouden we voor aan een dokter, maar orienteren kan nooit kwaad natuurlijk !)

zzz
pi_10305590
Sorry, heb al gehoord over die aardstralen en kan je er geen uitleg over geven. Ik raad je toch aan om eerst ns een slaaptest te doen in een slaapkliniek vooraleer verder te zoeken naar het effect van die aardstralen...je weet maar nooit. Veel succes^O^
pi_10310615
Lieve allemaal,

De meeste middeltjes werken met 100% zekerheid, maar niet 100% altijd of volledig op iedere plek. Iemand die er erg ervaren in is heeft de website: www.wichelroede.nl

Je hebt zoals je weet ee hoop kwakzalvers zitten tussen de alternatievelingen.

Liefs
Romaine

-edit- spam

[Dit bericht is gewijzigd door MUUS op 09-05-2003 12:22]

ik ben sceptisch met sceptici
  vrijdag 9 mei 2003 @ 00:01:25 #11
31101 _Led_
pi_10310759
Even serieus :

Ik geloof (met alle respect) absoluut NIET in wichelroedes, UFO's, aardstralen en 99% van de rest die hier in [truth] voorbij komt.

Ik geloof in dingen die ik kan verifieren - magnetisme etc. kan ik meten en blahblah.
Sorry, that's just me

Waar het mij om gaat is :
Als Delezie zegt dat zij een medicijn heeft gehad wat voor haar werkte,
wil ik graag weten wat het was.
Ik herken me (zoals zoveel mensen) in bepaalde symptomen.
Ik zou stom zijn als ik niet zou willen weten wat het was, en mijn instelling is "eerst kijken of het werkt - zo ja, dan is er vast een wetenschappelijke / logische verklaring voor".

Dus, ik zou graag weten wat hetgene was waar zij door geholpen werd !

zzz
  vrijdag 9 mei 2003 @ 08:31:48 #12
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_10312744
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 00:01 schreef L.Denninger het volgende:
Even serieus :

Ik geloof (met alle respect) absoluut NIET in wichelroedes, UFO's, aardstralen en 99% van de rest die hier in [truth] voorbij komt.

Ik geloof in dingen die ik kan verifieren - magnetisme etc. kan ik meten en blahblah.
Sorry, that's just me

Waar het mij om gaat is :
Als Delezie zegt dat zij een medicijn heeft gehad wat voor haar werkte,
wil ik graag weten wat het was.
Ik herken me (zoals zoveel mensen) in bepaalde symptomen.
Ik zou stom zijn als ik niet zou willen weten wat het was, en mijn instelling is "eerst kijken of het werkt - zo ja, dan is er vast een wetenschappelijke / logische verklaring voor".

Dus, ik zou graag weten wat hetgene was waar zij door geholpen werd !

Ik snap niet wat je in dit forum doet als je er niet in gelooft of open voor wil staan.
Maar dat slaapmiddel zal wel Melatonine zijn, en dat stond ook al in mijn post direct na die van Delezie, boven jouw vraag.
Bij mij werkte het niet.

En als je zo ziek bent als ik kan het je over het algemeen geen ene f*ck interesseren waar je beter door wordt, als je maar beter wordt.

Overigens ging het hier toch over aardstralen en broncorrectors en niet over slaapmiddelen

zondag 11 mei 2003 @ 21:13:07 #13
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_10360520
schopje, want ik hoop stiekum nog steeds een beetje op reacites
pi_10363285
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 19:32 schreef stuifzand het volgende:
Verder heb ik van iemand (een authoriteit op dit gebied) gehoord dat ik van mijn ME af zou kunnen (kunnen!!) komen door 20 minuten op een broncorrector te gaan zitten. Hier in de buurt heeft iemand zo'n ding en dat zou dan werken.
Dat geloof ik niet, ook al ken ik het fenomeen "broncorrector" niet. Het zou wel kunnen dat de aardstralen je energiehuishouding op een bepaalde manier beïnvloedt waardoor je energie op een laag pitje blijft staan. En dat bijv. homeopathische medicatie e.d. niet aanslaat.
Daarnaast ligt het er maar net aan wat de oorzaken van ME bij jou zijn.

Je kan het proberen natuurlijk, wie weet.

pi_10370211
Heejz..ik weet alleen dat ik 'vroeger' toen ik een jaar of 5/6 was ik ontzettend slecht sliep. Er is toen een of andere vent geweest en die zei dat er een soort van water-ader onder mijn bed door liep. Dit gaf zoveel engerieaf, dat je slecht slaapt enzo. Mijn bed is toen verplaatst en sindsdien slaap ik weer heel lekker

Maar ja..aardstralen..zijn toch andere dingen denk ik...

Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  woensdag 14 mei 2003 @ 00:50:48 #16
31101 _Led_
pi_10414146
>Ik snap niet wat je in dit forum doet als je er niet in gelooft of open voor wil staan.

Hoe definieer jij 'openstaan' dan ?
Ik iig. niet "afsluiten van de discussie / optie en er niks meer over willen lezen".

zzz
  woensdag 14 mei 2003 @ 09:58:36 #17
34156 Mirage
Smile !!!
pi_10417148
Op welke leeftijd of hoeveel jaar/ maand terug ben je last beginnen te krijgen van ME, als ik vragen mag ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 14 mei 2003 @ 18:40:31 #18
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_10431182
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 00:50 schreef L.Denninger het volgende:
>Ik snap niet wat je in dit forum doet als je er niet in gelooft of open voor wil staan.

Hoe definieer jij 'openstaan' dan ?
Ik iig. niet "afsluiten van de discussie / optie en er niks meer over willen lezen".

Het is zo jammer dat ik iets vroeg over aardstralen, broncorrectors en electrosmog en daar niks over lees. Dat van die ME bedoelde ik eigenlijk alleen maar als bijzaak.
Nu gaat iedereen hier op mijn ME in, terwijl dat niet de bedoeling was.
Als het over ME ging had ik het hier niet eens gepost.

Ik zoek ervaringen van mensen die hun huis hebben laten ontstoren dmv een broncorrector of met hulp van een wichelroedeloper. Ook hoopte ik ervaringen met overgevoeligheid voor electrosmog uit te wisselen met anderen.

donderdag 15 mei 2003 @ 03:07:53 #19
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_10441316
quote:
Maar ja..aardstralen..zijn toch andere dingen denk ik...
De straling schijnt te worden beïnvloed door de waterstelsels die onder de grond lopen. Juist daar waar ze elkaar kruisen, is er een verhoogde straling. Mijn familie had vroeger contact met een pendelaar. Eén van de dingen die hij pendelde was de aardstraling. Soms was het advies: het verplaatsen van het bed, maar aangezien dat niet in iedere woning mogelijk is, kan de straling ook worden geneutraliseerd door een grote houten plaat onder het bed te leggen. Ik weet niet welk soort hout. Wat ik wel frappant vond, is dat de leden van de familie die het meest contact had met de pendelaar, allemaal platen onder hun bed hadden.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
pi_10441890
Ik ken ook iemand die dit waarschijnlijk heeft maar dit niet wil erkennen. DeLeZie..... wat is de naam van dat medicijn?
Lambo of Rekt
  donderdag 15 mei 2003 @ 12:14:56 #21
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_10446009
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 03:07 schreef Price het volgende:

[..]

Wat ik wel frappant vond, is dat de leden van de familie die het meest contact had met de pendelaar, allemaal platen onder hun bed hadden.

Dat zou inderdaad te denken kunnen geven
Maar, hadden ze klachten en zijn ze nu van die klachten verlost?
pi_10460904
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 18:40 schreef stuifzand het volgende:
Ik zoek ervaringen van mensen die hun huis hebben laten ontstoren dmv een broncorrector of met hulp van een wichelroedeloper. Ook hoopte ik ervaringen met overgevoeligheid voor electrosmog uit te wisselen met anderen.
Ik ken wel iemand die ontzettend veel last gehad heeft van straling en ook járenlang ziek is geweest. Ook als hij in de buurt kwam van electriciteitsmasten kreeg'ie spontaan hoofdpijn, duizelig etc. Hij was/is er ontzettend gevoelig voor. Uiteraart is niet iedereen er zo gevoelig voor, de vraag is ook of jij daar zo gevoelig voor bent.

Deze persoon heeft iig z'n huis 'ontstraalt', of hoe je het ook wil noemen. Toen kon hij pas aan zijn herstel werken, alle eerdere pogingen om weer gezond te worden liepen op niks uit.

Mijn schoonzusje heeft ook het huis ontstraalt. Het schijnt haar wel wat te helpen.

pi_10461746
Even een verhaaltje over electrosmog:

Je lichaam wordt ongevoelig voor electrosmog als er een sterk 7.83 Hz veld is. 7.83 Hz is de frequentie die de aarde zelf afgeeft. Vroeger toen er nog geen elektriciteit was, was dit de enige frequentie die er was. Je lichaam heeft deze harmonische frequentie nodig om optimaal te functioneren. Als er andere (stoor) frequenties aanwezig zijn, kost het het lichaam veel moeite om dit te corrigeren. Dit gebeurt vooral 's nachts. Belangrijk is dan ook dat de slaapplek geen stoorfrequenties bevat. Om dit te bereiken kan je in ieder geval wekker radio's een paar meter van je bed zetten of uit en geen elektrische apparaten op standby aan hebben. Er is ook een apparaatje verkrijgbaar die een sterk 7.83 Hz veld vormt met een straal van minsten 20 meter, volgens mij zelfs 80 tot 100 meter die zorgt dat je lichaam ongevoelig wordt voor storende straling.

Een voorbeeld van een bedrijf dat dit apparaatje levert is Nedhealth:
www.nedhealth.com > klik op stralingsbestrijding
(Ik heb geen belangen in dit bedrijf / geen spam dus)

Hier kan je ook een apparaat vinden waarmee je storende aardstralen kan blokkeren.

Op de volgende pagina is nog meer info te vinden over electrosmog correctors:

http://www.lessemf.com/schumann.html

Bij ME is ook vaak sprake van parasitaire belasting.
Bacterien en schimmels leven op storende straling en suikeren ontrekken energie aan je lichaam en geven toxische stoffen af.

Met een zapper kan je de bacterien elimineren/ om zeep helpen. Dit apparaatje stuurt een kleine elektrische stroom door je lichaam waardoor de bacterien/schimmels e.d. dood gaan.

Hier kan je een zapper vinden met een goede prijs/kwaliteit verhouding:
Op http://www.bonnel.de/ > Zapper nach dr. Clark

Hopelijk kan je hier wat mee.

fely

[Dit bericht is gewijzigd door Felysium op 15-05-2003 22:49]

pi_10461852
Ik heb vandaag een Paranormaal Therapeut gebeld.

Ik heb namelijk hele erge last van eczeem, al wel 23 jaar.

Ik ga binnenkort een afspraak maken en moet een plattegrond meenemen van mijn huis.

Misschien dat door de aardstralen het sinds de afgelopen 2 jaar mijn eczeem erger maakt.

Weet iemand of eczeem kan verergeren door aardstralen????

donderdag 15 mei 2003 @ 22:34:31 #25
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_10461946
Felysium bedankt, zeer informatieve sites!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')