abonnement Unibet Coolblue
pi_11831522
HIJ DOET HET WEER (een beetje). Hij start alleen op als ik de schakelaar aan zet en dan pas de stroom connector erin doe. Alleen hij reset heel vaak met Super Mario World 1. Ik kan hem niet eens spelen. en als ik zelf op reset druk start ie ook niet meer op. Alleen allstars lijkt het goed te doen.

Alleen zijn al mijn savegames leeg. ik weet alleen niet of mijn neefje ze heeft gewist, of dat de batterij leeg is. Ik heb hem al bijna 9 jaar of zo. Of zouden de connectors gewoon nog te vies zijn?

En die witte streepen komen door de oude tv waar ik hem op had aangesloten. Dat wit bleek op een andere tv paars te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Archer01 op 17-07-2003 12:28]

  donderdag 17 juli 2003 @ 12:37:02 #152
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_11832034
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 12:11 schreef Archer01 het volgende:
HIJ DOET HET WEER (een beetje). Hij start alleen op als ik de schakelaar aan zet en dan pas de stroom connector erin doe. Alleen hij reset heel vaak met Super Mario World 1. Ik kan hem niet eens spelen. en als ik zelf op reset druk start ie ook niet meer op. Alleen allstars lijkt het goed te doen.

Alleen zijn al mijn savegames leeg. ik weet alleen niet of mijn neefje ze heeft gewist, of dat de batterij leeg is. Ik heb hem al bijna 9 jaar of zo. Of zouden de connectors gewoon nog te vies zijn?

En die witte streepen komen door de oude tv waar ik hem op had aangesloten. Dat wit bleek op een andere tv paars te zijn.


Dat rotjoch heeft ze gewist denk ik. Ik heb hier antieke snes games liggen die geen enkel batterij probleem hebben.

Ik zou hem effe open maken, want dit gedrag is niet normaal.

pi_11832639
Khadgar, check even je mail, ik heb je adres nodig.... (ik ga zo toch naar het postkantoor...)
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_11865228
Nou, weer een update van mijn kant ... ben eigenlijk aan het sparen om iets echt fijns te halen, maar kwam ondertussen deze tegen voor een leuke prijs:

N64
Expansion Pack
Memorycard (3rd party)

Zelda: OoT
F-Zero X
Goldeneye 007
Perfect Dark
Donkey Kong 64
Castlevania: Legacy of Darkness

Helaas zonder doos, maar vond de prijs (60 euro) te aantrekkelijk (5 titels hoger dan een 9 op ign) om hem te laten liggen. Had voor hetzelfde geld een kale N64 boxed gehad .... zo iig mooi weer wat te spelen tot mijn Cube weer van wat toptitels wordt voorzien. Die N64 blijft gewoon een vet ding om te hebben mits je de juiste titels erbij hebt.

Verder nog binnengekomen 2 Fightersticks voor m'n MD en 2 Rhinopads voor de MD (Asciiware produkten, een van de weinige 3rd party producenten die me wel kan bekoren)

En net dit gewonnen op eBay, Wanted ... dunno wat het is, maar zag dat het met de Master System Light Phaser gebruikt kon worden dus maar gekocht

!
pi_11867655
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 19:09 schreef TAG-Speedy het volgende:
[afbeelding]

N64
Expansion Pack
Memorycard (3rd party)

Zelda: OoT
F-Zero X
Goldeneye 007
Perfect Dark
Donkey Kong 64
Castlevania: Legacy of Darkness

Helaas zonder doos, maar vond de prijs (60 euro) te aantrekkelijk (5 titels hoger dan een 9 op ign) om hem te laten liggen. Had voor hetzelfde geld een kale N64 boxed gehad .... zo iig mooi weer wat te spelen tot mijn Cube weer van wat toptitels wordt voorzien. Die N64 blijft gewoon een vet ding om te hebben mits je de juiste titels erbij hebt.

[afbeelding]


Die vijf titels heb ik ook nog allemaal. Nieuw gekocht en nog steeds in mint staat met alles erbij .
  zaterdag 19 juli 2003 @ 13:16:07 #156
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_11876280
Ik heb kiff's audiosonic en neptendo vandaag ontvangen. De audio sonic doet het, de neptendo niet. Maar ik ga vandaag eerst de audiosonic helemaal restaureren en schoonmaken. Vanmiddag/vanavond hopelijk een mooie tutorial met foto's!
pi_11877300
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 13:16 schreef Khadgar het volgende:
Ik heb kiff's audiosonic en neptendo vandaag ontvangen. De audio sonic doet het, de neptendo niet. Maar ik ga vandaag eerst de audiosonic helemaal restaureren en schoonmaken. Vanmiddag/vanavond hopelijk een mooie tutorial met foto's!
  zaterdag 19 juli 2003 @ 14:48:12 #158
41565 supadupagama
so what I type shows up here?
pi_11877352
Ik had een tijdje terug een GameAxe Color te koop gezet en toen reageerden er een aantal geinterreseerden op (Khadgar?). Maar omdat ik hem niet aan de praat kreeg, en hij misschien wel kapot maar repareerbaar is, wilde niemand hem kopen. Maarja, nu ligt hij hier maar helemaal nieuw in de doos met USA adaptor erbij, zodat je als hij gemaakt kan worden ook US NES spellen op deze Famicom handheld kan spelen. Iemand interesse? Misschien doe ik de batterijen er wel verkeerd in en dan heb je een koopje, ben niet erg technisch! Doe maar een aanbod, ik heb er zelf US$100 voor betaald. Email me dan aub op i_m_virtual_boy@yahoo.com
WANTED: Somebody to go back in time with me. This is not a joke. P.O. Box 322, Oakview, CA 93022. You'll get paid after we get back. Must bring your own weapons. Safety not guaranteed. I have only done this once before.
  zaterdag 19 juli 2003 @ 16:05:52 #159
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_11878172
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 14:43 schreef Lexie het volgende:

[..]


Helaas, geen foto's maar wel een verslagje alvast:

De audiosonic werkt gewoon zonder problemen. Hij is wel vies, en de 2 joysticks zijn behoorlijk gesloopt (de pookjes van de analoge stick zijn gemold). Ik heb er inmiddels eentje uit elkaar gehaald en het volgende onderdeel ga ik binnenkort maken:

Tis zegmaar de stick zelf, waar de potmeters mee bestuurd worden. Misschien maak ik ze wat langer zodat ze meteen als stick kunnen dienen (de sticks zelf ontbreken namelijk) maar daar moet ik nog even over nadenken. Binnenkort maar eerst eens een stukje aluminium of staal stafmateriaal 6mm halen en de draaibank weer in orde maken.

Edit: de hele printplaat van dat ding zit vol lekkende condensatoren. GADVERDAMME! Moet ik verdorie weer een takkelading elko's enzo gaan halen.

[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 19-07-2003 16:16]

  zondag 20 juli 2003 @ 20:54:41 #160
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_11897596
WOEI, dit weekend bij vrienden geweest die binnenkort gaan verhuizen.., zie ik in de hoek een oude NES 8 bit staan.., met jeugdsentiment overspoeld schiet m'n gemoed gelijk vol, en wat zeggen ze:

DIE GAAT NAAR 'T OUD VUIL



* Wunk heeft zichzelf er met lichaam tussen gegooid en deze in mooie staat verkerende NES gered van een onverdiend einde

Eindelijk weer een NES in huis, gratis, en met Super Mario 3 er in.., helaas waren ze de 180-in-1 casette kwijt, maar dat maakt niet uit..


Nu nog even Zelda 1, 2, Duckhunt, een zapper en nog wat leuke titels op de kop tikken..

  zondag 20 juli 2003 @ 20:57:26 #161
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
  zondag 20 juli 2003 @ 21:58:16 #162
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_11898927
quote:
Op zondag 20 juli 2003 20:57 schreef Wunk het volgende:
Ow, in mijn zoektocht naar Zelda, kwam ik het volgende tegen..

http://www.marktplaats.nl/markt/audio/cdspelers/23776.htm?gz=alle&uz=alle&tr=Zelda~&tk=alle&pr=&bo=e&wp=&ret=%2Fzoeknu.php3%3Ftr%3DZelda%7E%26bo%3De%26gz%3Dalle%26tk%3Dalle%26pr%3D%26wp%3D%26uz%3Dalle


CDI speler met 3 spellen (en zelda), leuk voor de verzamelaar hier ?


Die cd-i zelda heb ik al... Op zich wil ik er best nog eentje maar niet voor dat geld en zeker niet met NOG een cd-i speler erbij (kheb er al 2)
pi_11966502
Vandaag aangeschaft:

Donkey kong country 3

helaas alleen de cart, maar goed, twas maar 12,50.

Dus nu is mijn Super Nes verzameling zo goed als compleet

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 24 juli 2003 @ 10:06:41 #164
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_11979972
Weet er nog iemand een goede nederlandse bron voor NES spellen ?

Ebay.nl is niet zo heel boeiend, en ebay.com is heel vaak alleen shipping inside US (bastards)

  donderdag 24 juli 2003 @ 12:27:41 #166
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_11982658
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 11:54 schreef Chrizzly het volgende:
Misschien iets voor jullie?:

28 Super Nintendo spellen, voor slechts 5 euro per stuk.


Lol, dat is zegmaar 10 keer zo duur als de megadrive games die ik laatst heb gekocht op de rommelmarkt (inclusief oa Story of Thor en Ecco the Dolfin). Gemiddeld betaal ik per spel (ongeacht het platform) ergens tussen de 50 cent en de 3 euro ofzo.
pi_11990410
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 12:27 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Lol, dat is zegmaar 10 keer zo duur als de megadrive games die ik laatst heb gekocht op de rommelmarkt (inclusief oa Story of Thor en Ecco the Dolfin). Gemiddeld betaal ik per spel (ongeacht het platform) ergens tussen de 50 cent en de 3 euro ofzo.


Je weet best dat 5 euro per snes spel niet duur is Khadgar... Ik heb ook wel eens Super Metroid voor 3 euro gekocht... dat betekent niet dat dat normaal is....
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  donderdag 24 juli 2003 @ 23:13:26 #168
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_11998474
hehehe...

* Khadgar is een cheapskate :p

pi_12015666
Vandaag gekocht:

Zelda : Oracle of Ages nieuw voor 25 ¤

2e hands:

Turtles II voor de nes voor 11 ¤

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 27 juli 2003 @ 21:58:42 #170
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_12054211
En ik wil nu weten wie het gore lef heeft mij op zo'n manier via de mail aan te spreken:
quote:
hallo,meneer khadgar

ik heb een dreamcast in bezit en ik wil hem laten maken want als je hem op wilt starten dan komt hij elke keer bij het menu weet u wat er mee is? wij denken de lens.

dus je moet reageren ook als je het niet weet hartelijk bedankt alvast.

nick

ps. stuur maar eeen mailttje terug naar dit addresss


Zo werk ik niet. Ik moet niks.

[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 27-07-2003 22:04]

  zondag 27 juli 2003 @ 22:08:04 #171
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_12054384
quote:
Dat rotjoch heeft ze gewist denk ik. Ik heb hier antieke snes games liggen die geen enkel batterij probleem hebben.
Hangt er een beetje van af, ik heb een Zelda cassette voor de SNES gehad die in de loop der jaren ook nog wel eens de savegames er uit wou gooien als je 'em een tijdje niet aan had gehad..

Pech met een brakke batterij lijkt me..

* Wunk moet overigens ook ff niet zo met z'n snelle klikgedrag teveel op Ebay gaan zitten, zijn ondertussen al een stuk of 10 NES spellen onderweg naar nederland


Ben benieuwd of de NES die ik vorige week heb gered al omgebouwd is, er heeft een 180-in-1 cassette op gedraaid.., dus 'k ga 'em nog niet openschroeven..

Overigens hoefde je de eerste serie NES consoles niet eens om te bouwen, de importbeveiliging werkte daar erg slecht op.., bleef het spel op zo'n console resetten (beveiliging) drukte je een keer op reset of zette je 'em aan en uit, en meestal deed 'ie het dan wel.. (ff leuk weetje )

pi_12111691
Okay, Mijn Dreamcast heeft het begeven in de garantietijd.. en na wat nodige afreizen en telefoongesprekken met MM kan ik hem terugbrengen en mijn geld terugkrijgen, omdat de leverancier geen nieuwe meer kan leveren.

Alleen wie wil er nou een leven zonder dreamcast dus mijn vraag: weet iemand nog plaatsen waar nieuwe DC's te krijgen zijn?!

  woensdag 30 juli 2003 @ 12:43:59 #173
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_12111839
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 12:38 schreef Vincent_Valentine het volgende:
Okay, Mijn Dreamcast heeft het begeven in de garantietijd.. en na wat nodige afreizen en telefoongesprekken met MM kan ik hem terugbrengen en mijn geld terugkrijgen, omdat de leverancier geen nieuwe meer kan leveren.

Alleen wie wil er nou een leven zonder dreamcast dus mijn vraag: weet iemand nog plaatsen waar nieuwe DC's te krijgen zijn?!


Mediamarkt? Gameshop in den haag.
pi_12112492
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 12:38 schreef Vincent_Valentine het volgende:
Okay, Mijn Dreamcast heeft het begeven in de garantietijd.. en na wat nodige afreizen en telefoongesprekken met MM kan ik hem terugbrengen en mijn geld terugkrijgen, omdat de leverancier geen nieuwe meer kan leveren.

Alleen wie wil er nou een leven zonder dreamcast dus mijn vraag: weet iemand nog plaatsen waar nieuwe DC's te krijgen zijn?!


Tot voorkort had deze online shop ze wel: www.kriwat-shop.de
Op het moment helaas niet.

Stuur hem eens een mailtje zou ik zeggen. Mocht hij ze nog binnen krijgen, ze zitten vlak over de grens.

Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
pi_12113317
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 12:43 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Mediamarkt? Gameshop in den haag.


Mediamarkt komtie dus vandaan, en die hebben dus blijkbaar niks meer en kunnen er ook niet meer aankomen..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')