abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 27 december 2003 @ 16:05:19 #226
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_15743613
Ik zoek die T-shirts van Godfather Legends.
Zijn shirts of longsleeves met een foto van de Godfather spelers met een nummer erbij zoals Corleone, Pacino etc.

Weet iemand waar ik deze vandaan kan halen of kan bestellen op internet?

alvast bedankt,

11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_15773649
Van die shirts van Godfatherlegends
Die zijn van het merk TIM CARTER en k heb er zelf eentje in spanje gekocht, maar volgens mij zijn ze ook te koop bij TRIBUTE...
In Nijmegen heb j die en in Arnhem, voor de rest weet ik het niet
  zondag 28 december 2003 @ 22:22:56 #228
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_15778848
thx ik ga es zoeken...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_15805276
quote:
Op zondag 28 december 2003 19:46 schreef labellamaffia het volgende:
Van die shirts van Godfatherlegends
Die zijn van het merk TIM CARTER en k heb er zelf eentje in spanje gekocht, maar volgens mij zijn ze ook te koop bij TRIBUTE...
In Nijmegen heb j die en in Arnhem, voor de rest weet ik het niet
Tijdens de zomer werden ze ook bij de Men@Work (Nijmegen) verkocht Toen liepen er wel meer gastjes mee rond, maar nu zullen ze daar waarschijnlijk niet meer verkocht worden.... (wintercollectie he )
pi_15807238
Een zwarte t-shirt met lange mouwen/long sleeve met een playboy teken. Waar o waar? Voor hem!
  donderdag 1 januari 2004 @ 16:05:56 #231
41067 MostHateD
not mutch 2 say
pi_15877596
okey... ik heb wel wat tshirts gezien op ebay, maar niet in nederland, heb niet zo'n zin om me aan te melden onder mijn ma's naam en dan problemen krijgen en verzendkosten die in de bergen liggen...
duss tshirts van:
Kraftwerk, Blondie en van Queen (nix in de large te vinden)

en ik zoek nog iets politieks getints als in, "zoek het verschil" en dan een foto van sharon en hitler ofzo. of misschien een free palestine tshirt.
misschien dat ik daarvoor naar zo'n drukkerij ga waar ze dat doen, tshirts maken voor 15 euro enzo...

[url=http://home.wanadoo.nl/i_kilicoglu]SITE!![/url]
pi_15890493
Ik ben op zoek naar een nieuwe winterjas. Ik heb totaal een jassenfobie dus ik kan nooit mooie jassen vinden die ik bij mezelf vindt staan. Nu heb ik met oud& nieuw een jas aangehad van een vriend van me, en die leek me met iets andere stof heel wat voor mij.

Ik ben op dus op zoek naar een jas die tot net rond de knieen komt, met de kleur donkerbruin. Het moet qua stof iets zijn als corderou (ribbel-stof) en dan het liefst hele dikke ribbels en zacht. Geen stomme franjes oid gewoon heel simpel. Wel een binnenzak maar dat hebben ze normaal gesproken allemaal

Wie weet waar je deze zou kunnen kopen. Of een online store waar het te krijgen is?

Bij voorbaat dank.

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  vrijdag 2 januari 2004 @ 00:23:38 #233
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15890557
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:21 schreef GenesiZ het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe winterjas. Ik heb totaal een jassenfobie dus ik kan nooit mooie jassen vinden die ik bij mezelf vindt staan. Nu heb ik met oud& nieuw een jas aangehad van een vriend van me, en die leek me met iets andere stof heel wat voor mij.

Ik ben op dus op zoek naar een jas die tot net rond de knieen komt, met de kleur donkerbruin. Het moet qua stof iets zijn als corderou (ribbel-stof) en dan het liefst hele dikke ribbels en zacht. Geen stomme franjes oid gewoon heel simpel. Wel een binnenzak maar dat hebben ze normaal gesproken allemaal

Wie weet waar je deze zou kunnen kopen. Of een online store waar het te krijgen is?

Bij voorbaat dank.


Zoals je hem omschrijft doet dat me meteen denken aan een tommy jas die ik gezien heb.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_15890789
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zoals je hem omschrijft doet dat me meteen denken aan een tommy jas die ik gezien heb.


Ja, ik zal een niet een dure smaak hebben .

* GenesiZ is sjecking de tommybilvinger site.

---------------------------

00:34 - > Nope, kan hem niet vinden op de site. iemand nog tips?

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  vrijdag 2 januari 2004 @ 00:37:16 #235
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15890921
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:31 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Ja, ik zal een niet een dure smaak hebben .

* GenesiZ is sjecking de tommybilvinger site.

---------------------------

00:34 - > Nope, kan hem niet vinden op de site. iemand nog tips?


Ik heb ook gezocht voor je. Maar kan hem ook niet vinden. Maar het is precies wat jij bedoeld. Lekker zacht van binnen. goed af gewerkt. Buiten kant ribbel stof dat ook weer zacht is. En hij komt tot op je knieën. Klein net kraagje zit er op.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_15891387
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik heb ook gezocht voor je. Maar kan hem ook niet vinden. Maar het is precies wat jij bedoeld. Lekker zacht van binnen. goed af gewerkt. Buiten kant ribbel stof dat ook weer zacht is. En hij komt tot op je knieën. Klein net kraagje zit er op.


Waarschijnlijk ook heel erg duur, en zo'n grote bankrekening heb ik jammergenoeg niet
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  vrijdag 2 januari 2004 @ 01:00:07 #237
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15891450
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:56 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ook heel erg duur, en zo'n grote bankrekening heb ik jammergenoeg niet


tegen de 350 euro
Ik vond het ook altijd de duur. Maar nu heb ik een boss jas. En heb er geen min spijt van gehad.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_15891992
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 01:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

tegen de 350 euro
Ik vond het ook altijd de duur. Maar nu heb ik een boss jas. En heb er geen min spijt van gehad.


Die zal ook wel wat gekost hebben denk ik.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  vrijdag 2 januari 2004 @ 09:22:25 #239
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15894405
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 01:27 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Die zal ook wel wat gekost hebben denk ik.


350 euro.
Elke euro dubbel en dwars waard
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_15895092
Dat vind ik iets te gek voor een jas. 150eur vind ik meer dan zat, maar als het goed is is er heel veel in de uitverrkoop op dit moment. Zondag maar even naar r.dam
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_15938028
Waar kan ik een leren jack vinden gelijkend op deze foto?

pi_15966572
Oh ja he, zal je net zien. Zie je na ongeveer 20 winkel in en uit te zijn gelopen bij de Diesel store een hele mooie jas. Issie te klein

Heeft iemand een idee waar ik Diesel kleding/ jassen kan kopen in de buurt van Rotterdam. Ik ben het centrum al helemaal gezien maar daar hadden ze hem niet. Hij is trouwens in de uitverkoop, en is daardoor niet meer te bestellen. Er zit nog wel een diesel winkel in Amsterdam en Eindhoven. Maar dat is iets te ver.

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  maandag 5 januari 2004 @ 15:33:01 #243
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_15983602
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 00:28 schreef haarb0l het volgende:
Ik zoek precies deze:
(mijn vriendin had 'm één keer aangehad, is toen gejat, niet meer te koop bij Batavia Stad want het was een outlet - niet leuk)
[afbeelding]
ik denk dat het een sample is geweest (sample: ze maken een aantal ontwerpen en daaruit kiezen de hoge personen de beste uit en die worden ge-massamarkt.), waardoor het nu niet meer verkrijgbaar is. Je zou misschien nog Nike EHQ (European HeadQuarters) in Hilversum kunnen bellen/mailen En volgens mij heeft bataviastad wel wat connecties met dat overschot van Nike.

ikke loop al paar jaar alleen maar op sample-schoenen (m: 42,5 v: 38 d8 k) die ik bij sommoge winkeltjes ken vinden ofwel al een hele tijd unieke schoentjes....

(ik heb daar gewerkt in de catering, ze hebben daar soms sample-sales voor personeel )

pi_16039622
Wie weet welke winkel in Rotterdam een beetje uitgebreide collectie van Quick heeft?

Alvast bedankt

pi_16056877
Op de lijnbaan vanaf de koopgoot gezien zit ergens aan de rechterkant een schoenenwinkel. Ik weet de naam niet meer maar de letters zijn zwart en rood. Iets met pro oid. Die verkopen volgens mij quick schoenen.Je kan desnoods contact opnemen met de dealer in amsterdam en vragen naar een shop in r.dam.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_16131793
Ik zoek deze schoenen.

Ik woon in 't zuiden. Weet iemand of ze daar ook ergens deze schoenen verkopen?
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_16191173
Zoek al tijden een zwarte strakke longsleeve met een diepe ronde boord. Dit is niet extreem diep (zoals bijvoorbeeld die een aantal shirts en truien van Laundry Industries) maar gewoon net iets dieper dan normaal.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 02:53:15 #248
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_16208527
ik zoek dus deze geweldige Nikes

Nike Air Max 90 Storm

maar ik ben bang dat ik te laat ben

maanden terug zag ik ze nog wel eens in de winkel, maar tegenwooridg zijn ze echt nergens meer te vinden

weet iemand nog een winkel en/of website waar ze wel nog te krijgen zijn

de blauw/grijs variant is ook goed overigens

Nobody fucks with The Jesus
pi_16218991
Een zwarte t-shirt met lange mouwen/long sleeve met een playboy teken. Waar o waar? Voor hem!

Dit dus, maar dan met lange mouwen voor de heren.

pi_16223097
ik zoek een donkerblauwe wollen trui met de vlag van canada erop van jc rags, heeft iemand daar foto's van ???
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')