abonnement Unibet Coolblue
pi_10019502
En verder .

Doc is okay .
[/suck]

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  vrijdag 25 april 2003 @ 23:18:59 #2
30919 mitt
Michael Corleone
pi_10019524
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 23:18 schreef keeper het volgende:
En verder .

Doc is okay .
[/suck]


slijmtopic.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_10019550
Je moet lef hebben

Doc is een eikel

Over onderschrift valt niet te twisten
  vrijdag 25 april 2003 @ 23:24:34 #4
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_10019663
Topic: [FB] Geef die mod een Slatan!
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_10019934
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 23:18 schreef keeper het volgende:
Doc is okay .
pi_10027430
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 23:24 schreef CAZZO het volgende:
Topic: [FB] Geef die mod een Slatan!
Ik twijfelde tussen een Zlatan en een Sibon en hield het maar op het neutralere elleboog .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_10027440
ow, jah?
  zaterdag 26 april 2003 @ 15:39:02 #8
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_10028390
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 23:18 schreef keeper het volgende:
Doc is okay .
idd. aleen soms wat strenger optreden tegen de kakkerlakken
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_10032561
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 12:45 schreef Doc het volgende:
VBL had al enigszins een milde uitzonderingspositie op Fok omdat daar over het algemeen net iets meer kon wat taalgebruik, maar het loopt nu zo langzamerhand de spuigaten uit. Zodanig dat er zelfs gesproken wordt over het sluiten van VBL. Niet dat het direct aan de orde is, maar het moet niet verder uit de hand lopen.
Als ik daar ff op mag inhaken. Tuurlijk is zo'n sluiting (vooralsnog) hypothetisch, maar dat lijkt me niet echt dat door een sluiting die posts verdwijnen. Want dan gaat men gewoon door in SPT. Oftewel een sluiting lijkt me een beetje misplaatst dreigmiddel.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  zaterdag 26 april 2003 @ 20:10:28 #10
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_10032816
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 19:58 schreef keeper het volgende:

[..]

Als ik daar ff op mag inhaken. Tuurlijk is zo'n sluiting (vooralsnog) hypothetisch, maar dat lijkt me niet echt dat door een sluiting die posts verdwijnen. Want dan gaat men gewoon door in SPT. Oftewel een sluiting lijkt me een beetje misplaatst dreigmiddel.


Idd. gewoon levenslange bans uitdelen
nee cazzo, pauper-kloon wordt dan ook gebannend
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zondag 27 april 2003 @ 00:18:28 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10037388
* golfer is terug van weekje Ardennen

en gaat samen met Doc en de FA's ervoor zorgen dat er weer op een fatsoenlijke en respectvolle manier, zonder gescheld en elkaar ziektes en verkeerde bijnamen toewensend gepost gaat worden in VBL.

Desnoods op straffe van bans, maar de verloedering gaat wat mij betreft nu stoppen.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_10037435
Welkom terug Golfer.

En niet te hard van stapel lopen hoor, het is een reuzegezellig weekje geweest. Doc heeft mij van een wisse dood gered en kan bij niet meer stuk.

Met die verloedering valt het toch wel mee. Laat je niet opfokken door de FA's. Die voelen de sfeer hier helemaal niet aan, die doen niet de moeite om VBL te volgen maar reageren af en toe op een geisoleerde post die ze onder ogen krijgen.

Misschien moeten we ons met VBL maar afscheiden van FOK

  zondag 27 april 2003 @ 00:25:19 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10037501
quote:
Op zondag 27 april 2003 00:21 schreef SCH het volgende:
Welkom terug Golfer.
Thanx.
quote:
En niet te hard van stapel lopen hoor, het is een reuzegezellig weekje geweest. Doc heeft mij van een wisse dood gered en kan bij niet meer stuk.

Met die verloedering valt het toch wel mee. Laat je niet opfokken door de FA's. Die voelen de sfeer hier helemaal niet aan, die doen niet de moeite om VBL te volgen maar reageren af en toe op een geisoleerde post die ze onder ogen krijgen.


Vergis je niet, ze lezen vrij veel mee en terecht hebben ze Doc en mij aangesproken op postgedrag dat ook elders op Fok! niet tolereerbaar is.
quote:
Misschien moeten we ons met VBL maar afscheiden van FOK
No way. VBL is onderdeel van Fok! en er gelden nou eenmaal algemene regels qua policy en fatsoen voor heel Fok! en die gaan Doc en ik dus ook wat stringenter hanteren omdat we VBL niet willen laten sluiten als forum-onderdeel, want daarvoor is het een veel te leuk forum-onderdeel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_10037589
quote:
Op zondag 27 april 2003 00:25 schreef golfer het volgende:
Vergis je niet, ze lezen vrij veel mee en terecht hebben ze Doc en mij aangesproken op postgedrag dat ook elders op Fok! niet tolereerbaar is.
Dat afscheiden was maar een grapje hoor. Maar ik heb in mijn correspondentie met een tweetal FA's gemerkt dat ze echt nauwelijks weten wat er op VBL speelt en hun opmerkingen baseren op wat ze toevallig onder ogen krijgen.

Ik vraag me toch af hoeveel erger het postgedrag op VBL is vergeleken met de rest van Fok? In Onzin staan echt duizenden en duizenden opmerkingen die door jullie in VBL niet zouden worden getolereerd. Ik denk eerder dat de FA's niet zo'n vat op VBL kunnen krijgen of wat afgunstig zijn dat het zo goed loopt. Want is het nou echt zo dat het zo uit de hand loopt hier? Ben wel benieuwd wat er precies bedoeld wordt. Ik lees toch aardig mee op de rest van Fok en als er in VBL onrechtmatige dingen gebeuren dan is dat meestal niet door een vaste VBL-user maar door voorbij wapperende types op avonden dat voetbal even leeft voor iedereen. Vaste users houden zich toch redelijk aan de regels, en daar ben ik zelf nog niet eens 1 van de braafsten in

Maar: leve VBL. Veruit het mooiste Fok-onderdeel.
Aan mij zal het niet liggen

pi_10037779
quote:
Op zondag 27 april 2003 00:21 schreef SCH het volgende:
Misschien moeten we ons met VBL maar afscheiden van FOK
Regde je je daarom al laatst bij de overkant?
ik had nog een welkom voor je ge-ensceneerd, maar je bleef weg.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_10043463
quote:
Op zondag 27 april 2003 00:18 schreef golfer het volgende:
Desnoods op straffe van bans, maar de verloedering gaat wat mij betreft nu stoppen.
Deja vu, hoe vaak heb ik dit al gehoord. Mooi hoor, maar als jullie zelf niet het voorbeeld geven blijft je geloofwaardigheid behoorlijk achter.

Heer Doc die edit een belediging van mij (waar opzichzelf over valt te twisten), maar een stukje erboven zijn er meerdere die wel rechtstreeks kanker, SARS en allerlei ziektes toewensen, terwijl ik nog niet eens in die buurt kwam, en dat blijft wel keurig staan. En wat zie ik erna, Doc die guitig trolt met 'kneus' dit etc. Dat soort gedoe moet op zich zeker kunnen vind ik dus zelf, maar loop dan ook niet te roeptoeteren naar mij toe. Bovendien vind ik dat iemand die onlangs complete supportersgroepen bommen op het hoofd wenste nou niet direct met een toon "doe dat niet maar hier meer" mij op die manier de les moet lezen. Die bal kaats ik dus terug Doc.

Ik vind zelf dat jullie niet zo moeten overdrijven, dit is een voetbalforum en voetbal roept vaak veel emoties op, en daar moet begrip voor zijn binnen bepaalde perken. Mekaar de waarheid zeggen die af en toe over het randje gaat is nog altijd beter dan dat halfslachtige geslijm naar elkaar waar niemand iets van meent. Ziekteverwensingen zijn uit den boze, maar wees dan ook consequent en pik er niet eentje uit. Het gaat mij ook niet zozeer om een edit, het gaat om de onduidelijkheid die jullie nu scheppen met inconsequent beleid. Iets wat wel vaker tegenkom hier, vooral op de frontpage.

Algemene beledigingen moeten gewoon af en toe kunnen zolang het niet de spuigaten uit loopt en niet het topic verziekt, althans dat vind ik. Dat onderwijzerige bevalt mij persoonlijk totaal niet. Diegene die aan de gang blijven moet je wel aanpakken. En uiteraard zelf ook eens beginnen met altijd 'politiek correct antwoorden' zonder getrol en scheldwoorden, wat natuurlijk op zich nergens op slaat. Want zelfs jullie gaan regelmatig zelf over de schreef en daar is wat mij betreft niks mis mee.

Ik weet dus niet wie dat zero-tolerance beleid hier graag invoerd, maar ik zou zeggen, denk even zelf goed na of dat wel nut heeft en praktisch werkt op dit forum.

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
  zondag 27 april 2003 @ 13:54:26 #17
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_10043933
quote:
Op zondag 27 april 2003 00:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar: leve VBL.


inderdaad hoera, hoera, hoera
De Narcis van Gabon
pi_10045714
quote:
Op zondag 27 april 2003 13:30 schreef michelos het volgende:
Ik weet dus niet wie dat zero-tolerance beleid hier graag invoerd, maar ik zou zeggen, denk even zelf goed na of dat wel nut heeft en praktisch werkt op dit forum.
Er is wel een verschil met zero tolerance en het tegengaan van oeverloos offtopic getroll .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_10045748
quote:
Op zondag 27 april 2003 00:40 schreef keeper het volgende:

[..]

Regde je je daarom al laatst bij de overkant?
ik had nog een welkom voor je ge-ensceneerd, maar je bleef weg.


Ik ken veel technieken, maar wat is reggen?
Reggen, geregd, regde, rugde, roggelde
pi_10046076
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:29 schreef SCH het volgende:
Ik ken veel technieken, maar wat is reggen?
Reggen, geregd, regde, rugde, roggelde
Registreren. Het aanmelden bij bijvoorbeeld een forum. .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_10046109
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:47 schreef keeper het volgende:

[..]

Registreren. Het aanmelden bij bijvoorbeeld een forum. .


Ah mijn woeste actie bedoel je. Was je er blij mee of fronste je de wenkbrauwen. Ik kom meteen maar weer even langs.
  † In Memoriam † zondag 27 april 2003 @ 15:49:56 #22
47213 ArmaniMania
pi_10046127
*zucht*
  zondag 27 april 2003 @ 15:52:01 #23
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10046175
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:49 schreef ArmaniMania het volgende:
*zucht*
ArmaniMania in een Voetbal Topic zie ik als een erge belediging
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 april 2003 @ 16:52:24 #24
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10047634
quote:
Op zondag 27 april 2003 13:30 schreef michelos het volgende:

Heer Doc die edit een belediging van mij (waar opzichzelf over valt te twisten), maar een stukje erboven zijn er meerdere die wel rechtstreeks kanker, SARS en allerlei ziektes toewensen, terwijl ik nog niet eens in die buurt kwam, en dat blijft wel keurig staan. En wat zie ik erna, Doc die guitig trolt met 'kneus' dit etc. Dat soort gedoe moet op zich zeker kunnen vind ik dus zelf, maar loop dan ook niet te roeptoeteren naar mij toe. Bovendien vind ik dat iemand die onlangs complete supportersgroepen bommen op het hoofd wenste nou niet direct met een toon "doe dat niet maar hier meer" mij op die manier de les moet lezen. Die bal kaats ik dus terug Doc.


Ik heb mijn eigen stukje (dat dus nog steeds verkeerd begrepen blijkt te zijn OOK ge-edit) met de opmerking dat ik dat niet had moeten doen. Wat dat betreft dus gelijke monniken gelijke kappen.

En zoals Keeper hierboven ook zegd: er is een verschil tussen 'zero-tollerance' en toelaten dat een post die voledig bestaan uit "[insert ziekte][insert naam]". Of een post die alleen maar bestaat uit "club X wint helemaal niets" in een topic over club X.

Dat toevallig jou stukje verwijderd is terwijl andere wel bleven staan maakt je stukje niet beter. Als ik me goed herinner was het ook in het F'noord topic, en binnen die [centraal Club] topics ben ik iets strenger op gescheld tegen die club, dan in andere topics...

quote:
Op zondag 27 april 2003 13:30 schreef michelos het volgende:
Ziekteverwensingen zijn uit den boze, maar wees dan ook consequent en pik er niet eentje uit. Het gaat mij ook niet zozeer om een edit, het gaat om de onduidelijkheid die jullie nu scheppen met inconsequent beleid.
Met die inconsequentie valt het op zich wel mee. Er wordt als ik on-line ben veel en veel meer verderwijderd dan alleen dat die post van jou. Ik heb alleen niet de zin en tijd om na een dagje afwezigheid echt alles te verwijderderen. Misschien dat er wel eens wat blijft staan. So be it. Vette pech. Het maakt het verwijderde niet beter.
quote:
Op zondag 27 april 2003 13:30 schreef michelos het volgende:
Algemene beledigingen moeten gewoon af en toe kunnen zolang het niet de spuigaten uit loopt en niet het topic verziekt, althans dat vind ik. ... Diegene die aan de gang blijven moet je wel aanpakken.
Daar zijn we het met elkaar eens.
quote:
Op zondag 27 april 2003 13:30 schreef michelos het volgende:
... Dat onderwijzerige bevalt mij persoonlijk totaal niet. ...

En uiteraard zelf ook eens beginnen met altijd 'politiek correct antwoorden' zonder getrol en scheldwoorden, wat natuurlijk op zich nergens op slaat. Want zelfs jullie gaan regelmatig zelf over de schreef en daar is wat mij betreft niks mis mee.


Hebben we nou een onderwijzerig toontje of trollen we?

Ik denk dat je prima door hebt wat de bedoeling is gezien je stukje waaronder ik gezet heb dat we het helemaal met elkaar eens zijn...

quote:
Op zondag 27 april 2003 13:30 schreef michelos het volgende:
Ik weet dus niet wie dat zero-tolerance beleid hier graag invoerd, maar ik zou zeggen, denk even zelf goed na of dat wel nut heeft en praktisch werkt op dit forum.
Wie heeft het hier over zero-tollerance? Wij ieder gevakl niet...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_10048509
quote:
Op zondag 27 april 2003 16:52 schreef Doc het volgende:

Dat toevallig jou stukje verwijderd is terwijl andere wel bleven staan maakt je stukje niet beter. Als ik me goed herinner was het ook in het F'noord topic, en binnen die [centraal Club] topics ben ik iets strenger op gescheld tegen die club, dan in andere topics...


Nee hoor, het was in het Milan-Ajax topic waarin ik een afsluitende opmerking maakte over hoe dom ik mensen vond die nederlandse clubs die europees spelen niet steunen omdat de clubhaat hoger staat. Die zolen zouden ook Oranje moeten haten want daar staat ook altijd wel een speler in die van hun haat-club afkomstig is, maar dan is het weer 'hup-Oranje'.

Daarin ging ik vrij ver, maar dat was nog steeds geen verwensen van ziektes zoals die wel elders meerdere malen in dat topic gebeurde. Vandaar dat ik het nogal inconsequent en scheef vond.

quote:
Hebben we nou een onderwijzerig toontje of trollen we?
Nou, ik vond dus met die edit ineens alle duidelijkheid weg over wat nu nog wel kan, en wat niet meer. En ik vond mijn opmerking nou niet echt erger dan de jouwe later of een andere. Weet je zelf nog wel wat er stond, en was het wellicht niet de vroege morgen na de uitschakeling die een en ander nog wat vertroebeld deed beoordelen?
quote:
Wie heeft het hier over zero-tollerance? Wij ieder gevakl niet...
Ik kreeg even de indruk dat geen enkele belediging meer toegestaan is, maar dat lijkt me dus een utopie en dat moeten jullie ook niet nastreven hier, maar blijkbaar is dat dus ook niet het geval begrijp ik nu.

Blijft alleen voor mij dus nog het vraagteken wat er mis was met mijn provocerende belediging vergeleken met al die andere kolder. Volgens mij moet elke niet-ziektesverwensende belediging, zolang het meer uitzondering dan regel is, gewoon blijven staan. En offtopic-oeverloos-geneuzel zoals keeper suggereerde was het ook niet.

[Dit bericht is gewijzigd door michelos op 27-04-2003 18:03]

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 april 2003 @ 20:06:13 #26
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10051525
quote:
Op zondag 27 april 2003 17:33 schreef michelos het volgende:

[..]

Nee hoor, het was in het Milan-Ajax topic waarin ik een afsluitende opmerking maakte over hoe dom ik mensen vond die nederlandse clubs die europees spelen niet steunen omdat de clubhaat hoger staat. Die zolen zouden ook Oranje moeten haten want daar staat ook altijd wel een speler in die van hun haat-club afkomstig is, maar dan is het weer 'hup-Oranje'.

Daarin ging ik vrij ver, maar dat was nog steeds geen verwensen van ziektes zoals die wel elders meerdere malen in dat topic gebeurde. Vandaar dat ik het nogal inconsequent en scheef vond.
[..]

Nou, ik vond dus met die edit ineens alle duidelijkheid weg over wat nu nog wel kan, en wat niet meer. En ik vond mijn opmerking nou niet echt erger dan de jouwe later of een andere. Weet je zelf nog wel wat er stond, en was het wellicht niet de vroege morgen na de uitschakeling die een en ander nog wat vertroebeld deed beoordelen?
[..]

Ik kreeg even de indruk dat geen enkele belediging meer toegestaan is, maar dat lijkt me dus een utopie en dat moeten jullie ook niet nastreven hier, maar blijkbaar is dat dus ook niet het geval begrijp ik nu.

Blijft alleen voor mij dus nog het vraagteken wat er mis was met mijn provocerende belediging vergeleken met al die andere kolder. Volgens mij moet elke niet-ziektesverwensende belediging, zolang het meer uitzondering dan regel is, gewoon blijven staan. En offtopic-oeverloos-geneuzel zoals keeper suggereerde was het ook niet.


Eerlijk gezegd heb ik die dagen zoveel verwijderd dat ik echt van die 100+ posts niet exact weet welke van jou was. Welke opmerking van mij 'later' is me ook niet helemaal duidelijk. Als je het er verder over wil hebben kan je me mailen. Het hele voorval (incl opmerkingen van jou) heb ik niet direct nu op m'n netvlies. Kan dus niet bepalen of het echt erger of juist niet was dan andere dingen die ik verwijderd heb. Zou best kunnen, maar een heel nette opmerking zal het niet geweest zijn. Lijkt me ook niet echt heel relevant, maar vind het niet erg om via de mail verder over te discussieren. Wat relevanter is, is dat het zeker niet persoonlijk bedoeld is, en ik je niet tot de groep trollers reken.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 april 2003 @ 20:52:26 #27
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10052672
quote:
Op zondag 27 april 2003 17:33 schreef michelos het volgende:

... inconsequent ...


Het probleem is dat 100% consequent errug lastig ...

Als ik nu iedereen zou laten bannen die met ziektes gooit, en trolled in [centraal club] topics, wordt het heel rustig hier...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Trouwste user 2022 zondag 27 april 2003 @ 20:53:27 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_10052693
quote:
Op zondag 27 april 2003 20:52 schreef Doc het volgende:


Het probleem is dat 100% consequent errug lastig ...

Als ik nu iedereen zou laten bannen die met ziektes gooit, en trolled in [centraal club] topics, wordt het heel rustig hier...


Ach man, word toch verkouden.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 april 2003 @ 21:01:35 #29
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10052871
quote:
Op zondag 27 april 2003 20:53 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ach man, word toch verkouden.



Ben ik al
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 27 april 2003 @ 21:06:24 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10052992
Desondanks gaan we proberen wat consequenter en stringenter op te treden om de excessen tegen te gaan en de "verloedering" te stoppen.

Het moet namelijk ook voor de "niet-vaste-VBL-kliek" leuk blijven om af en toe eens te posten in VBL, zonder gelijk met hooly-gedrag geconfronteerd te worden.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_10053062
quote:
Op zondag 27 april 2003 21:06 schreef golfer het volgende:
Desondanks gaan we proberen wat consequenter en stringenter op te treden om de excessen tegen te gaan en de "verloedering" te stoppen.

Het moet namelijk ook voor de "niet-vaste-VBL-kliek" leuk blijven om af en toe eens te posten in VBL, zonder gelijk met hooly-gedrag geconfronteerd te worden.


Wat is precies die verloedering dan? Volgens mij is het op heftige voetbalavonden soms even bingo, maar voor de rest valt het toch wel mee?
  zondag 27 april 2003 @ 21:11:36 #32
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_10053146
quote:
Op zondag 27 april 2003 21:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat is precies die verloedering dan? Volgens mij is het op heftige voetbalavonden soms even bingo, maar voor de rest valt het toch wel mee?


Als onder verloedering in dit geval wordt verstaan het constante zeiken en zieken over een voetbalclub in het topic voor de desbetreffende club: more power to you..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 april 2003 @ 21:12:50 #33
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10053180
quote:
Op zondag 27 april 2003 21:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat is precies die verloedering dan? Volgens mij is het op heftige voetbalavonden soms even bingo, maar voor de rest valt het toch wel mee?


Ik denk dat ook jij zal vinden dat een aantal post in de topics

Feyenoord deel 8

en

Het enige echte AJAX-topic, deeltje 7

niet echt thuishoren...

Denk er over om trouwens een weekje moderator vakantie te nemen. Even afstand zo dat ik weer met een frisse open blik naar post en zo zit te kijken.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 27 april 2003 @ 21:13:39 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10053203
quote:
Op zondag 27 april 2003 21:08 schreef SCH het volgende:

Wat is precies die verloedering dan? Volgens mij is het op heftige voetbalavonden soms even bingo, maar voor de rest valt het toch wel mee?


Het over en weer trollen en uitdagen van elkaar in de respectievelijke topics van elkaars clubs moet gewoon ook eens afgelopen zijn.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_10053246
quote:
Op zondag 27 april 2003 21:12 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik denk dat ook jij zal vinden dat een aantal post in de topics

Feyenoord deel 8

en

Het enige echte AJAX-topic, deeltje 7

niet echt thuishoren...

Denk er over om trouwens een weekje moderator vakantie te nemen. Even afstand zo dat ik weer met een frisse open blik naar post en zo zit te kijken.


Aha - ik geloof je op je woord - laten dat nou net topics zijn waar ik ongeveer 1 x per maand kom, of nog minder. Als die topics niet werken moeten ze maar weg, voetbalfans hebben genoeg kans om bij hun eigen club in fora te keer te gaan. Hier is het nou juist leuk om met een Twente-supporter, een Vitesse-supporter en een spreekwoordelijke Cambuur-supporter te lullen.
pi_10053660
quote:
Op zondag 27 april 2003 21:15 schreef SCH het volgende:
Als die topics niet werken moeten ze maar weg, voetbalfans hebben genoeg kans om bij hun eigen club in fora te keer te gaan.
Die topics werken wél, want ze zijn perfect om een beetje de dagelijkse beslommeringen met de medesupporters te bespreken zonder daarvoor steeds een topic te moeten openen (wat ook weer leidt tot irritatie bij anderen).

En dat in het Ajax-topic een feyenoorder ff komt inwrijven dat Ajax verloren heeft met wat dan ook: .
Maar dat ze een half topic lang dat doen: .
Daar is het topic ook niet voor bedoeld trouwens .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  zondag 27 april 2003 @ 21:36:16 #37
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_10053778
Pffff...echte voetbalsupporters kunnen wel tegen een stootje en die kijken echt niet op van een scheldwoord meer of minder...heb niet het idee dat er veel mensen zijn die snel beledigd zijn. Zeker de vaste bezoekers niet.

Dit is geen verloedering, dit is gewoon hetzelfde wat je op de Nederlandse voetbalvelden ook meemaakt alleen dan op internet.

Ach ja, ik ben de liefste van allemaal

A.M.A.B
pi_10053852
quote:
Op zondag 27 april 2003 21:31 schreef keeper het volgende:

[..]

Die topics werken wél, want ze zijn perfect om een beetje de dagelijkse beslommeringen met de medesupporters te bespreken zonder daarvoor steeds een topic te moeten openen (wat ook weer leidt tot irritatie bij anderen).

En dat in het Ajax-topic een feyenoorder ff komt inwrijven dat Ajax verloren heeft met wat dan ook: .
Maar dat ze een half topic lang dat doen: .
Daar is het topic ook niet voor bedoeld trouwens .


Maar ja dat gebeurt dus wel over en weer Keeper. En naar ik nu begrijp begint dat de mods en de FA's heftig te irriteren. En als daardoor VBL op Fok naar de kloten gaat dan moeten die clubtopics maar wieberen.

Ik bespreek aan het eind van de dag met medesupporters mijn beslommeringen op de Heerenveen-fansite - Ajax en Feyenoordfans hebben nog eens 5 x zoveel keus wat dat soort fora betreft. Dit is juist een uniek fora omdat fans van verschillende clubs met elkaar in gesprek blijven.

pi_10053963
quote:
Op zondag 27 april 2003 21:36 schreef Cart_man het volgende:
Pffff...echte voetbalsupporters kunnen wel tegen een stootje en die kijken echt niet op van een scheldwoord meer of minder...heb niet het idee dat er veel mensen zijn die snel beledigd zijn. Zeker de vaste bezoekers niet.
Ben ik wel met je eens. Wij kunnen wel tegen een stootje. Maar daar gaat het niet om. We zijn hier op bezoek en dan gelden nou eenmaal de regels van de gastheer, daar hebben we ons gewoon aan te houden. Anders doet de gastheer de deur op slot, dat zou toch jammer zijn.
  zondag 27 april 2003 @ 21:44:02 #40
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10053979
quote:
Op zondag 27 april 2003 21:36 schreef Cart_man het volgende:
Pffff...echte voetbalsupporters kunnen wel tegen een stootje en die kijken echt niet op van een scheldwoord meer of minder...heb niet het idee dat er veel mensen zijn die snel beledigd zijn. Zeker de vaste bezoekers niet.

Dit is geen verloedering, dit is gewoon hetzelfde wat je op de Nederlandse voetbalvelden ook meemaakt alleen dan op internet.

Ach ja, ik ben de liefste van allemaal


Wij houden ook van jou

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_10054117
quote:
Op zondag 27 april 2003 21:39 schreef SCH het volgende:
Maar ja dat gebeurt dus wel over en weer Keeper. En naar ik nu begrijp begint dat de mods en de FA's heftig te irriteren. En als daardoor VBL op Fok naar de kloten gaat dan moeten die clubtopics maar wieberen.
Dat is wel de weg van de minste weerstand. Je kan ook besluiten in die topics wat strenger te modden.
quote:
Dit is juist een uniek fora omdat fans van verschillende clubs met elkaar in gesprek blijven.
Heb je gelijk in, maar wat moet je dan? Het Ajax/feyenoord/psv/Heerenveen etc. nieuws verzwijgen? Onder het mom "dat bespreek je maar op je eigen forum" ?

Lijkt me een beetje vreemde gang van zaken.

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  zondag 27 april 2003 @ 21:54:15 #42
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_10054271
quote:
Op zondag 27 april 2003 21:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens. Wij kunnen wel tegen een stootje. Maar daar gaat het niet om. We zijn hier op bezoek en dan gelden nou eenmaal de regels van de gastheer, daar hebben we ons gewoon aan te houden. Anders doet de gastheer de deur op slot, dat zou toch jammer zijn.


Die mods hierzo zijn zitten te dicht op je lip...je kan je kont nog niet eens keren of ze zeiken al. Nu reageer ik vaak te extreem en dan is het natuurlijk wel terecht dat er iets van gezegd wordt maar vaak wordt er al om het kleinste ding gezeurd. De teugels mogen wel wat losser naar mijn mening.
A.M.A.B
  Admin zondag 27 april 2003 @ 21:58:00 #43
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_10054383
quote:
Op zondag 27 april 2003 21:54 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Die mods hierzo zijn zitten te dicht op je lip...je kan je kont nog niet eens keren of ze zeiken al. Nu reageer ik vaak te extreem en dan is het natuurlijk wel terecht dat er iets van gezegd wordt maar vaak wordt er al om het kleinste ding gezeurd. De teugels mogen wel wat losser naar mijn mening.


En daat zit je fout in je redenatie, idd in VBL mag en kan best iets meer, omdat praten over voetballen meestal heftig gaat, maar dat de verloedering toeslaat is gewoon een feit en ook de mensjes van VBL hebben zich gewoon aan een FOK!policy te houden.
Dat wil dus zeggen dat dus niet de teugels losser gaan, maar dat we er eens bans tegenaan gaan gooien.
Je kunt een gesprek heel goed voeren zonder constant met kanker te gooien.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 27 april 2003 @ 21:58:50 #44
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10054410
quote:
Op zondag 27 april 2003 21:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

En daat zit je fout in je redenatie, idd in VBL mag en kan best iets meer, omdat praten over voetballen meestal heftig gaat, maar dat de verloedering toeslaat is gewoon een feit en ook de mensjes van VBL hebben zich gewoon aan een FOK!policy te houden.
Dat wil dus zeggen dat dus niet de teugels losser gaan, maar dat we er eens bans tegenaan gaan gooien.
Je kunt een gesprek heel goed voeren zonder constant met kanker te gooien.


En met bans gaan gooien maakt de wereld beter
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  Admin zondag 27 april 2003 @ 22:05:20 #45
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_10054613
quote:
Op zondag 27 april 2003 21:58 schreef amnesiac het volgende:

[..]

En met bans gaan gooien maakt de wereld beter


Vast niet, het is ook een laatste middel, ik ga natuurlijk van het gezonde verstand van de user uit
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 27 april 2003 @ 22:07:44 #46
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_10054683
quote:
Op zondag 27 april 2003 21:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

En daat zit je fout in je redenatie, idd in VBL mag en kan best iets meer, omdat praten over voetballen meestal heftig gaat, maar dat de verloedering toeslaat is gewoon een feit en ook de mensjes van VBL hebben zich gewoon aan een FOK!policy te houden.
Dat wil dus zeggen dat dus niet de teugels losser gaan, maar dat we er eens bans tegenaan gaan gooien.
Je kunt een gesprek heel goed voeren zonder constant met kanker te gooien.


Ach je doet maar...alsof het rondstrooien met bans gaat helpen. Feit is gewoon dat sommige hier elkaar niet kunnen uitstaan. Tja nu is dus de "verloedering" van de velden naar het internet gekomen.
A.M.A.B
  zondag 27 april 2003 @ 22:08:45 #47
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_10054707
Yvonne in VBL. .
.
-
pi_10054717
Zolang het maar bij bans blijft, en ze niet het VBL forum sluiten...

Btw, modjes ga voor de gein is kijken op het forum van voetbalonline. Daarmee vergeleken valt hier alles nog wel mee.

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  Admin zondag 27 april 2003 @ 22:09:23 #49
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_10054725
quote:
Op zondag 27 april 2003 22:07 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ach je doet maar...alsof het rondstrooien met bans gaat helpen. Feit is gewoon dat sommige hier elkaar niet kunnen uitstaan. Tja nu is dus de "verloedering" van de velden naar het internet gekomen.


Mag, kan,
maar dan niet op FOK! graag.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 27 april 2003 @ 22:09:32 #50
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10054727
quote:
Op zondag 27 april 2003 22:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Yvonne in VBL. .
.
Zolang Brechtje maar niet meekomt vind ik alles goed
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  zondag 27 april 2003 @ 22:11:45 #51
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_10054789
quote:
Op zondag 27 april 2003 22:09 schreef Ajaxno1 het volgende:


Btw, modjes ga voor de gein is kijken op het forum van voetbalonline. Daarmee vergeleken valt hier alles nog wel mee.


Dat is geen argument..
Maar ik ben er wel voor dat in VBL verbaal iets meer mag dan op de rest van het forum..En dat is wel zo geloof ik..
Lees de topics maar is na AC - Ajax. .
-
  zondag 27 april 2003 @ 22:12:33 #52
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_10054804
quote:
Op zondag 27 april 2003 22:09 schreef Ajaxno1 het volgende:
Zolang het maar bij bans blijft, en ze niet het VBL forum sluiten...

Btw, modjes ga voor de gein is kijken op het forum van voetbalonline. Daarmee vergeleken valt hier alles nog wel mee.


Dit is een algemeen forum, gaat dus niet op
quote:
Op zondag 27 april 2003 22:09 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mag, kan,
maar dan niet op FOK! graag.


Heb het hier wel naar me zin eigenlijk.
A.M.A.B
  zondag 27 april 2003 @ 22:13:06 #53
30919 mitt
Michael Corleone
pi_10054819
quote:
Op zondag 27 april 2003 22:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat is geen argument..
Maar ik ben er wel voor dat in VBL verbaal iets meer mag dan op de rest van het forum..En dat is wel zo geloof ik..
Lees de topics maar is na AC - Ajax. .


die topics gingen naar mijn mening echt wat te ver.
Het is dat Doc er alleen voor stond maar anders waren er serieus wat slachtoffers gevallen.Denk ik dan
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_10054842
quote:
Op zondag 27 april 2003 22:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat is geen argument..
Maar ik ben er wel voor dat in VBL verbaal iets meer mag dan op de rest van het forum..En dat is wel zo geloof ik..
Lees de topics maar is na AC - Ajax. .


Hoezo, ik vind het hier nog lang niet zo erg. Maar ze hebben ergens wel gelijk, ze kunnen het nu beter verkomen voordat het de kant van vol op gaat.
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  zondag 27 april 2003 @ 22:14:21 #55
30560 2Mini
Official Logo
pi_10054855
scheidsrechter niet kijk??.... BOF!
Camera 1... 1!
  zondag 27 april 2003 @ 22:14:33 #56
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_10054859
quote:
Op zondag 27 april 2003 22:13 schreef mitt het volgende:

[..]

die topics gingen naar mijn mening echt wat te ver.
Het is dat Doc er alleen voor stond maar anders waren er serieus wat slachtoffers gevallen.Denk ik dan


Ik heb mij er in de eerste minuten na de wedstrijd ook schuldig aan gemaakt.. .
Ben daarna maar ff gaan afkoelen..
Doc heeft trouwens nog z'n nek uitgestoken voor SCH.
-
  zondag 27 april 2003 @ 22:14:38 #57
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_10054861
quote:
Op zondag 27 april 2003 22:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat is geen argument..
Maar ik ben er wel voor dat in VBL verbaal iets meer mag dan op de rest van het forum..En dat is wel zo geloof ik..
Lees de topics maar is na AC - Ajax. .


Nee, je hebt je te houden aan de policy van Fok
A.M.A.B
  zondag 27 april 2003 @ 22:15:20 #58
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_10054877
quote:
Op zondag 27 april 2003 22:14 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Nee, je hebt je te houden aan de policy van Fok


Jij wel ja. .
-
pi_10054896
Was de topic na ac - Ajax zo erg dan??? Heb ik niks van gezien, heb wel gezien dat er paar mensen kinderachtig aan het doen waren (heb het dan over niet ajacieden die dingen aan het uitlokken waren)

Maar heb toen geen ziektes oid voorbij zien komen

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  zondag 27 april 2003 @ 22:16:30 #60
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_10054903
quote:
Op zondag 27 april 2003 22:15 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Jij wel ja. .


Hé, ik ben wel de liefste ja!!
A.M.A.B
  Admin zondag 27 april 2003 @ 22:24:10 #61
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_10055075
quote:
Op zondag 27 april 2003 22:12 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dit is een algemeen forum, gaat dus niet op
[..]

Heb het hier wel naar me zin eigenlijk.


Daar ben ik erg blij om
En ik hoop echt dat je er samen met ons aan wilt werken om het ook voor anderen leuk te houden
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 27 april 2003 @ 22:24:13 #62
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10055078
Prima dat jullie het ook een beetje aanvoelen dat het soms echt te ver de spuigaten uitliep de afgelopen tijd en ik hoop dat iedereen gewoon eens even nadenkt voordat ie post.

Overigens ter jullie info: de tendens speelt niet alleen in VBL, maar waart rond over het gehele forum en daar zal ook elders wat meer tegen opgetreden worden door de overige mods en de FA's.

Hopelijk zijn bans dan niet meer nodig en kunnen we dit bijna leukste forum-onderdeel, VBL, gezamenlijk zo leuk blijven houden en met elkaar, ondanks de clubvoorkeuren-tegenstellingen ook leuk houden en behouden.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 27 april 2003 @ 22:31:32 #63
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10055246
Kan een modje deze ff dicht gooien?

Primera Division 2002-2003 Parte 4

alvast bedankt

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  zondag 27 april 2003 @ 22:32:24 #64
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10055270
quote:
Op zondag 27 april 2003 22:31 schreef amnesiac het volgende:
Kan een modje deze ff dicht gooien?

Primera Division 2002-2003 Parte 4

alvast bedankt


was je eerder of later?
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  zondag 27 april 2003 @ 22:33:03 #65
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10055285
quote:
Op zondag 27 april 2003 22:32 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

was je eerder of later?


Ik was later
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  zondag 27 april 2003 @ 22:34:11 #66
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10055318
quote:
Op zondag 27 april 2003 22:31 schreef amnesiac het volgende:
Kan een modje deze ff dicht gooien?

Primera Division 2002-2003 Parte 4

alvast bedankt


Done.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 27 april 2003 @ 22:35:17 #67
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10055338
quote:
Op zondag 27 april 2003 22:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Done.


thnx
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  zondag 27 april 2003 @ 22:35:43 #68
30919 mitt
Michael Corleone
pi_10055351
quote:
Op zondag 27 april 2003 22:35 schreef amnesiac het volgende:

[..]

thnx


terecht.
ze zouden jou een topicstart-ban moeten geven
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 27 april 2003 @ 22:36:29 #69
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10055370
quote:
Op zondag 27 april 2003 22:35 schreef mitt het volgende:

[..]

terecht.
ze zouden jou een topicstart-ban moeten geven


Soms ben ik wel de eerste hoor
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 april 2003 @ 11:20:49 #70
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10063540
quote:
Op zondag 27 april 2003 22:16 schreef Ajaxno1 het volgende:

Maar heb toen geen ziektes oid voorbij zien komen


Ergste ziektes heb ik toen verwijderd... (als een soort flying doctor)...

Denk dat de vaste users prcies weten wat nu ongeveer de bedoeling is. Een post die alleen bestaat als "kanker koeman" of "paauwe moet dood" is gewoon NIET de bedoeling hier. Klaar. Dat kan je een keer doen. Verwijderen we. Denk je echter dat je dat soort post als gewoon worden beschouwd en bestaat je hele post oevre hier op VBL uit dergelijke post kan je beter weg blijven...

Aangezien er ook sneller gescholden wordt als er getrolled wordt (ja toch, SCH?) wordt duidelijk gemaakt dat mensen die in zo 50% van hun posts trollen beter weg kunnen blijven. Af en toe een pesterijtje kan best, maar het gaat ook om de verhouding met de rest van je posts: als je OOK een positieve bijdrage levert scheelt dat. Althans imho.

Ik ben trouwens komende avonden als mod afwezig. Wil weer eens wat anders doen dan alleen hier de boel in de gaten te houden

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 april 2003 @ 11:26:14 #71
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10063682
Maar goed het is de aflopen 48 uur volgens mij al weer wat relaxder hier. Mooi .
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_10064104
Geniet van je avonden Doc. Het is uiteindelijk maar relatief, deze virtuele wereld.
  dinsdag 29 april 2003 @ 22:54:06 #73
30919 mitt
Michael Corleone
pi_10103455
*geeft golfer een elleboog*

ik was als eerste dat zei Dr.Dagglaga zelfs..of amnesiac

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_10103504
Golfer, eikel... Had je niet gewoon kunnen wachten tot elk cafe gratis bier gaf met een bediening van minder dan een minuut?
  dinsdag 29 april 2003 @ 22:56:24 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10103510
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 22:54 schreef mitt het volgende:
*geeft golfer een elleboog*

ik was als eerste dat zei Dr.Dagglaga zelfs..of amnesiac


Next time better luck Mitt, ik heb je vanavond al lekker laten doorspammen om je 10.000 te halen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 29 april 2003 @ 22:56:40 #76
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_10103518
Mitt was eerder.. .
Behalve dat, er kwam een leuk gesprek op gang over kontlikkende clubs en rellen op Madrid airport..
-
  dinsdag 29 april 2003 @ 22:57:46 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10103543
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 22:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mitt was eerder.. .
Behalve dat, er kwam een leuk gesprek op gang over kontlikkende clubs en rellen op Madrid airport..
Oke, open ik die van Mitt wer en gaat de rest dicht.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_10103559
das nou de enige die nix over z'n bier zei...
  dinsdag 29 april 2003 @ 23:01:15 #79
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_10103613
. Golfer. .
En de titel aangepast.. .
-
  woensdag 30 april 2003 @ 11:33:31 #80
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10109063
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 22:54 schreef mitt het volgende:
*geeft golfer een elleboog*

ik was als eerste dat zei Dr.Dagglaga zelfs..of amnesiac


Mijn topic was het leukst
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  woensdag 30 april 2003 @ 11:47:51 #81
30919 mitt
Michael Corleone
pi_10109292
quote:
Op woensdag 30 april 2003 11:33 schreef amnesiac het volgende:

[..]

Mijn topic was het leukst


nanaananana

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zaterdag 3 mei 2003 @ 14:34:21 #82
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10178570
Jeetje wat streng
You must be out of your brilliant mind.
pi_10178719
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 14:32 schreef golfer het volgende:
De seksuele geaardheid van voetballers heeft niets te maken met hun prestaties als voetballer en is verder compleet onbelangrijk en overbodig om op dit forum te bespreken.
Het gaat hier niet om hun prestaties. De topic-starter vroeg zich af waarom er geen, of zo weinig profvoetballers hun geaardheid bekendmaken. Terwijl ze er -gezien de aantallen- wel degelijk zouden moeten zijn. Het zou inderdaad compleet onbelangrijk moeten zijn, maar blijkbaar houdt iets ze tegen het te uiten. En dáár kan je wel degelijk een topic aan wijden. Bij andere sporten speelt het veel minder, bij voetbal juist wel. Zie hier de link met dit forum. Toch niet ieder topic hoeft te gaan over hoe die bal nog vaker het net in kan?
pi_10179188
Ik snap dat je het topic dicht deed omdat er meteen in geflamed werd en de pubers hun kans schoon zagen. Maar ik vind je argumentatie om het topic te sluiten niet zo sterk, ook thema's die met voetbal te maken hebben, worden hier besproken. Misschien kan je het topic beter schonen en wat strenger modden.

De vraag van de TS is wel degelijk een heel interessante.
Kan een profvoetballer voor zijn geaardheid komen als hij dat zou willen en zijn er voorbeelden van bekend?

  zaterdag 3 mei 2003 @ 16:13:54 #85
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10180189
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 15:04 schreef SCH het volgende:
Ik snap dat je het topic dicht deed omdat er meteen in geflamed werd en de pubers hun kans schoon zagen. Maar ik vind je argumentatie om het topic te sluiten niet zo sterk, ook thema's die met voetbal te maken hebben, worden hier besproken. Misschien kan je het topic beter schonen en wat strenger modden.

De vraag van de TS is wel degelijk een heel interessante.
Kan een profvoetballer voor zijn geaardheid komen als hij dat zou willen en zijn er voorbeelden van bekend?


Topic geschoond van alle offtopic en onzinnige reakties en weer open gegooid.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 mei 2003 @ 16:15:59 #86
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10180226
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 16:13 schreef golfer het volgende:

[..]

Topic geschoond van alle offtopic en onzinnige reakties en weer open gegooid.


Ik had ook een beginnetje gemaakt aan het opschonen

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_10180608
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 16:13 schreef golfer het volgende:

[..]

Topic geschoond van alle offtopic en onzinnige reakties en weer open gegooid.


Thnx - jij/ jullie vallen eigenlijk best mee
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 mei 2003 @ 16:36:55 #88
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10180623
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 16:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Thnx - jij/ jullie vallen eigenlijk best mee


Het is wel een topic waar je als mod bezig blijft met opschonen...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 3 mei 2003 @ 16:41:09 #89
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10180682
Iedereen zit elkaars club aftezeiken kan er niet gewoon een Topic komen waar je elkaars club kan afzeiken?
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  zaterdag 3 mei 2003 @ 17:26:33 #90
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10181452
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 16:36 schreef Doc het volgende:

[..]

Het is wel een topic waar je als mod bezig blijft met opschonen...


It's a dirty job, but someone has got to do it
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  woensdag 7 mei 2003 @ 20:23:02 #91
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10280609
vraagje aan de mannen hier...

Hengel dat topic ff naar VBL

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 mei 2003 @ 23:26:46 #92
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10286199
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 20:23 schreef amnesiac het volgende:
vraagje aan de mannen hier...

Hengel dat topic ff naar VBL


Ik denk dat ik 'm overhengel als-ie in Lifestyle gezakt is; kan de discussie ook hier gevoerd worden - nu is-ie nog van hen
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 8 mei 2003 @ 07:37:41 #93
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10289153
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 23:26 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik denk dat ik 'm overhengel als-ie in Lifestyle gezakt is; kan de discussie ook hier gevoerd worden - nu is-ie nog van hen


Sneaky
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_10296042
Geldt deze titel ook voor 17 Mei trouwens? En krijg ik dan een Rooie bier ipv een rooie kaart?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 8 mei 2003 @ 14:20:21 #95
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10296718
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 13:54 schreef DIGGER het volgende:
Geldt deze titel ook voor 17 Mei trouwens? En krijg ik dan een Rooie bier ipv een rooie kaart?
Dan krijg je voor straf een BrEeZaH.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 11 mei 2003 @ 16:15:57 #96
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10355110
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  zondag 11 mei 2003 @ 16:19:58 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10355220
quote:
Op zondag 11 mei 2003 16:15 schreef amnesiac het volgende:
Live-verslagen Eredivisie (deeltje 49)

Deze was eerder


Gelijk met de ander, zelfde minuut en die ander had intussen meer inhoudelijke reakties.
Next time better luck.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 16 mei 2003 @ 00:37:27 #98
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10464326
Mag ik hier ook klagen over de moderatie in SPT ?

Raad het sportplaatje #14

Leatherface toch, jij ongevoelige moderator

gelukkig heb ik de plaatjes nog

You must be out of your brilliant mind.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 00:52:21 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10464527
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 00:37 schreef olavski het volgende:
Mag ik hier ook klagen over de moderatie in SPT ?

Raad het sportplaatje #14

Leatherface toch, jij ongevoelige moderator

gelukkig heb ik de plaatjes nog


Je zit hartstikke verkeerd: voor Sport is er dit Fan-topic:

[Centraal] Schop een Sportmod-topic

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 16 mei 2003 @ 00:58:42 #100
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10464581
You must be out of your brilliant mind.
  zondag 18 mei 2003 @ 12:54:13 #101
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_10508355
Is er een centraal topic waar je kunt gokken wat wedstrijden worden ofzo (kijken wie het beste kan voorspellen)
De Narcis van Gabon
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 mei 2003 @ 12:57:25 #102
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10508400
quote:
Op zondag 18 mei 2003 12:54 schreef PogueMahone het volgende:
Is er een centraal topic waar je kunt gokken wat wedstrijden worden ofzo (kijken wie het beste kan voorspellen)
Er is wel een tijdje een soort 'toto' serie geweest...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 18 mei 2003 @ 12:58:56 #103
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_10508422
mag ik een nieuwe openen?

laat maar, zit al bij voetbalmanager

[Dit bericht is gewijzigd door PogueMahone op 18-05-2003 13:07]

De Narcis van Gabon
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 mei 2003 @ 13:08:07 #104
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10508598
quote:
Op zondag 18 mei 2003 12:58 schreef PogueMahone het volgende:
mag ik een nieuwe openen?
Ik heb even heel oppervlakkig gekeken of ik de oude serie kon vinden, maar vond 'm niet direct (iemand die beter zoekt kan 'm vast vinden). Dus ik zou zeggen, ga je gang...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 18 mei 2003 @ 13:13:34 #105
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_10508707
quote:
Op zondag 18 mei 2003 13:08 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik heb even heel oppervlakkig gekeken of ik de oude serie kon vinden, maar vond 'm niet direct (iemand die beter zoekt kan 'm vast vinden). Dus ik zou zeggen, ga je gang...


niet dubbel op dan met voetbalmanager?
De Narcis van Gabon
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 mei 2003 @ 16:26:30 #106
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10513325
quote:
Op zondag 18 mei 2003 13:13 schreef PogueMahone het volgende:

[..]

niet dubbel op dan met voetbalmanager?


Vind ik los staan van het forum...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 18 mei 2003 @ 16:28:31 #107
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10513368
quote:
Op zondag 18 mei 2003 16:26 schreef Doc het volgende:

[..]

Vind ik los staan van het forum...


zoiets kun je beter aan het begin van het volgende seizoen doen.
Kun je er een soort onderlinge competitie van maken
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 mei 2003 @ 17:16:39 #108
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10514440
quote:
Op zondag 18 mei 2003 16:28 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

zoiets kun je beter aan het begin van het volgende seizoen doen.
Kun je er een soort onderlinge competitie van maken


Leuk idee om volgend jaar een aparte competitie te maken (wel wat werk om bij de houden...; vrijwillers? )

Om er alvast in te komen kan nu al een toto-topic geopend worden hoor

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 18 mei 2003 @ 17:20:17 #109
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10514522
quote:
Op zondag 18 mei 2003 17:16 schreef Doc het volgende:

[..]

Leuk idee om volgend jaar een aparte competitie te maken (wel wat werk om bij de houden...; vrijwillers? )

Om er alvast in te komen kan nu al een toto-topic geopend worden hoor


Ik wil het wel bij gaan houden.
Hou er toch pas 3 bij dus een 4e kan makkelijk
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 mei 2003 @ 17:22:05 #110
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10514563
quote:
Op zondag 18 mei 2003 17:20 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik wil het wel bij gaan houden.
Hou er toch pas 3 bij dus een 4e kan makkelijk


Nogmaals ...

Aangezien je ook ervaring hebt in het opzetten van die dingen laat ik het verder ook aan jou wat betreft de regels en dat soort dingen. Heb je vast ideeen over.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 18 mei 2003 @ 17:26:04 #111
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10514654
quote:
Op zondag 18 mei 2003 17:22 schreef Doc het volgende:

[..]

Nogmaals ...

Aangezien je ook ervaring hebt in het opzetten van die dingen laat ik het verder ook aan jou wat betreft de regels en dat soort dingen. Heb je vast ideeen over.


Ik zal gewoon regels hanteren die ik bij de andere ook doe
alleen bij deze doen we het maar zonder geld

Tegen het begin van het nieuwe seizoen zal ik er wel 1 opdonderen,nu heeft het geen zin meer denk ik

NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 mei 2003 @ 17:33:31 #112
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10514778
quote:
Op zondag 18 mei 2003 17:26 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik zal gewoon regels hanteren die ik bij de andere ook doe
alleen bij deze doen we het maar zonder geld

Tegen het begin van het nieuwe seizoen zal ik er wel 1 opdonderen,nu heeft het geen zin meer denk ik


Prima.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_10515251
quote:
Op zondag 18 mei 2003 17:16 schreef Doc het volgende:
Leuk idee om volgend jaar een aparte competitie te maken (wel wat werk om bij de houden...; vrijwillers? )
CAZZO en Fulton vinden dat vast leuk .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  zondag 18 mei 2003 @ 18:01:36 #114
30919 mitt
Michael Corleone
pi_10515271
quote:
Op zondag 18 mei 2003 18:01 schreef keeper het volgende:

[..]

CAZZO en Fulton vinden dat vast leuk .


als CAZZO nog eens hersteld van z'n HBP
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_10515278
Ow kan iemand deze topictitel Jurgen Weevers Fantopic ff verbeteren. De beste man heet Wevers en niet Weevers .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_10515313
quote:
Op zondag 18 mei 2003 18:01 schreef keeper het volgende:

[..]

CAZZO en Fulton vinden dat vast leuk .


Fulton heeft een beetje weinig internet thuis om dat te doen.
  zondag 18 mei 2003 @ 18:04:59 #117
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10515357
quote:
Op zondag 18 mei 2003 18:03 schreef Fulton het volgende:

[..]

Fulton heeft een beetje weinig internet thuis om dat te doen.


dus wij gaan afscheid nemen van Fulton in de toekomst?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 18 mei 2003 @ 18:05:44 #118
30919 mitt
Michael Corleone
pi_10515375
Jeetje Dan is er helemaal niet meer aan
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_10515390
quote:
Op zondag 18 mei 2003 18:04 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

dus wij gaan afscheid nemen van Fulton in de toekomst?


uhm.. nee. ik heb al een hele tijd geen internet thuis hoor
Wel af en toe op de VU en voor de rest bij m'n ouders in het weekend.
pi_10544930
quote:
Op zondag 18 mei 2003 18:01 schreef keeper het volgende:
Ow kan iemand deze topictitel Jurgen Weevers Fantopic ff verbeteren. De beste man heet Wevers en niet Weevers .

.

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_10551881
Bedankt voor de edit nog.

Maar over dat Lieve Frenkie topic, hoewel de insteek misschien wat lollig is, is het topic an sich toch wel levensvatbaar? Relaties en voetbal lijken me wel interessant om te bespreken: denk aan vrienden/vriendinnen die niet begrijpen dat jij 100(0)-en euro's per jaar uitgeeft aan je club en de spanningen die het met zich mee brengt.

Als naamtopics niet mogen, kan je natuurlijk de titel veranderen .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 mei 2003 @ 08:17:48 #122
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10552655
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 01:08 schreef keeper het volgende:
Bedankt voor de edit nog.

Maar over dat Lieve Frenkie topic, hoewel de insteek misschien wat lollig is, is het topic an sich toch wel levensvatbaar? Relaties en voetbal lijken me wel interessant om te bespreken: denk aan vrienden/vriendinnen die niet begrijpen dat jij 100(0)-en euro's per jaar uitgeeft aan je club en de spanningen die het met zich mee brengt.

Als naamtopics niet mogen, kan je natuurlijk de titel veranderen .


Kan ik me wel in vinden. Het enige is wel dat het niet alleen melige pariodieen zijn...

Ik pas de titel aan...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 22 mei 2003 @ 19:59:07 #123
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10614849
Coupe Beckham zorgt voor kaalheid en stank

Sorry dat ik het je weer lastig maak Golfer

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  donderdag 22 mei 2003 @ 20:00:24 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10614872
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 19:59 schreef amnesiac het volgende:
Coupe Beckham zorgt voor kaalheid en stank

Sorry dat ik het je weer lastig maak Golfer


No problem. Altijd hulpvaardig enzo.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 22 mei 2003 @ 21:38:50 #125
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10616635
ac milaan-juventus

Knap hoor Doc, dit topic 19 minuten ongemoeid openlaten

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 mei 2003 @ 21:40:56 #126
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10616683
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 21:38 schreef amnesiac het volgende:
ac milaan-juventus

Knap hoor Doc, dit topic 19 minuten ongemoeid openlaten


Tsja, kwas ergens ontopic aan het reageren en ben ondertussen ook wat aan het praten met m'n vrouw
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 22 mei 2003 @ 21:47:07 #127
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10616841
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 21:40 schreef Doc het volgende:

[..]

Tsja, kwas ergens ontopic aan het reageren en ben ondertussen ook wat aan het praten met m'n vrouw


ontopic reageren ... eng
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 mei 2003 @ 21:56:39 #128
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10617075
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 21:47 schreef amnesiac het volgende:

[..]

ontopic reageren ... eng


Probeer het eens. Het geeft een verrassend verfrissend gevoel .
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 23 mei 2003 @ 07:40:07 #129
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10621867
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 21:56 schreef Doc het volgende:

[..]

Probeer het eens. Het geeft een verrassend verfrissend gevoel .


ok, i'll give it a try
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_10637821
Wat is dit nou golfer
ik zag nog geen topic dat Beckham z'n poot heeft gebroken
pi_10637846
Beckham breekt z'n poot
openen en naar voetbal sleuren svp

[Dit bericht is gewijzigd door Fulton op 23-05-2003 21:11]

pi_10637987
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 21:02 schreef Fulton het volgende:
Beckham breekt z'n poot
openen en naar voetbal sleuren svp
Maak eerst eens een goede link dan, prutser.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_10638080
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 21:08 schreef keeper het volgende:

[..]

Maak eerst eens een goede link dan, prutser.


je moet er gewoon beter op klikken jij
  vrijdag 23 mei 2003 @ 21:15:23 #134
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10638152
Na beraad met mijn eigen geweten alsnog verplaatst naar VBL en weer open.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 25 mei 2003 @ 22:13:02 #135
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10674918
You must be out of your brilliant mind.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 mei 2003 @ 22:26:30 #136
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10675172
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:13 schreef olavski het volgende:
Ajax - PSV ?!


Leartherface heeft 'm al op slot gedaan

Leek me dat de discussie hier niet extra in een apart topic gevoerd dient te worden (genoeg opties)...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 27 mei 2003 @ 15:15:05 #137
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10711301
Nog even terugkomend op dat verhaal van dat optreden tegen AJAX posters en de argumenten die jij (Doc) aanvoerde. Ik ben eens een beetje gaan neuzen en zonder al te veel moeite kwam ik de volgende posts tegen. Waarom staan deze er nog? Deze posts zijn van hetzelfde niveau of misschien wel lager dan de mijne en andere reacties van AJAX-posters.
quote:
Op woensdag 23 april 2003 22:55 schreef chelloboy het volgende:
Landskampioenschap
Amstelcup
Champions League
---
Dit was het seizoen 2003 van ajaks.
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 10:15 schreef LoekB het volgende:
Jullie gaan de CL helemaal niet in. En wij hebben tenminste een beker straks, jullie hebben HELEMAAL NIETS!!! geen enkele prijs, alleen wat centjes. Dat die beker niet belangrijk is, lullen jullie maar, had je jullie is moeten horen als je wél in de finale had gezeten

Champions league
Amstel Cup
2e plek
Kampioenschap


quote:
Op vrijdag 25 april 2003 20:56 schreef LoekB het volgende:

[..]

Ga maar slapen ja, t'is kindertjesbedtijd. . En jij bent ook nog een kindje, aan je bovenstaande posts te lezen...



Was een reactie van LoekB op een post van fotoloog


Ik ben benieuwd naar de verklaring waarom deze niet weggehaald zijn

Let yourself go and enjoy the bassline...
  dinsdag 27 mei 2003 @ 15:22:35 #138
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_10711472
Niemand neemt LoekB serieus...jij bent dan waarschijnlijk de enige.
A.M.A.B
  dinsdag 27 mei 2003 @ 15:23:50 #139
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10711502
Speedy je bent een huilebalk, ik kan er niets anders van maken.
  dinsdag 27 mei 2003 @ 15:26:58 #140
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10711577
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 15:22 schreef Cart_man het volgende:
Niemand neemt LoekB serieus...jij bent dan waarschijnlijk de enige.
Het gaat niet om wie ik wel of niet serieus neem het gaat erom dat ik verbaasd ben over het optreden van de mods tegen een kinderachtige reactie van mij in jullie topic. Als dat niet wordt getolereerd prima maar dan moeten zij mij eens gaan uitleggen waarom deze posts niet verwijderd zijn. Het is wat mij of alles wat kinderachtig is verwijderen of niets. Ik snap ook dat het moeilijk is om alles te lezen of bijhouden maar dat is nou eenmaal de taak van een mod.
Let yourself go and enjoy the bassline...
  dinsdag 27 mei 2003 @ 15:29:16 #141
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10711629
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 15:22 schreef Cart_man het volgende:
Niemand neemt LoekB serieus...jij bent dan waarschijnlijk de enige.
Moet het met een Feyenoorder eens zijn

Speed, laat nou ook ff zitten man, draaf je nou niet door ?

Ajax !

You must be out of your brilliant mind.
  dinsdag 27 mei 2003 @ 15:29:40 #142
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10711634
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 15:23 schreef Frenkie het volgende:
Speedy je bent een huilebalk, ik kan er niets anders van maken.
Nee? Dat zegt dan meer over jou dan over mij. Verder interesseert het mij werkelijk geen ene donder wat jij van mij vindt.
Let yourself go and enjoy the bassline...
  dinsdag 27 mei 2003 @ 15:34:56 #143
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10711765
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 15:29 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Nee? Dat zegt dan meer over jou dan over mij. Verder interesseert het mij werkelijk geen ene donder wat jij van mij vindt.


er staat niet dat ik dat vind, er staat dat je het bent
dat heb je zelf bewezen nu.
  dinsdag 27 mei 2003 @ 16:35:16 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10713332
Zo Speed, en nu ophouden met dreinen in de trent van "Ja, maar meester, zij deden het ook""....snotneusje afvegen, traantjes uit de ogen wrijven en gewoon normaal en volwassen posten verder.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 27 mei 2003 @ 16:42:06 #145
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10713522
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 16:35 schreef golfer het volgende:
Zo Speed, en nu ophouden met dreinen in de trent van "Ja, maar meester, zij deden het ook""....snotneusje afvegen, traantjes uit de ogen wrijven en gewoon normaal en volwassen posten verder.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 mei 2003 @ 16:42:37 #146
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10713533
Ik zal zo eens kijken of ik kan achterhalen wat de reden wat dat het bleef staan. Het meest waarschijnlijke is simpelweg dat ik er overheen gelezen heb terwijl ik de 100 posts weggehaald heb die van een gelijk niveau waren. Het is jammer dat ik niet kan aantonen welke dat waren . Maar sorry dat het er nog staat. Was een fout van me. Mogelijk kan een F'noorder ook nog jennende posts van Ajacieden kan vinden in het F'noord topic die ook verwijderd zou kunnen worden. Ook sorry. Mijn verontschuldiging. ****Bekentenis*****: ik ben niet perfect...

Maar misschien heb ik het ook wel laten staan omdat deze twee post de top van niveau aangeven van de gequote users: ze kunnen eenmaal niet beter. Als jij vind dat je qua niveau in dezelfde categorie posters valt als Chelloboy en LoekB wil ik voortaan je posts best laten staan

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 mei 2003 @ 17:24:28 #147
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10714572
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:

En juist dan wordt er het duidelijke modereer beleid toegepast. Op een verkeerd moment. Er had al veel eerder ingegrepen moeten worden, echt ingegrepen zoals nu is gebeurt.


Het beleid wordt al een tijdje toegepast -het is dus niet waar dat er nu pas wordt ingegegrepen-, op dingetjes na die per ongeluk over het hoofd gezien zijn, maar het beleid aangaande posts in [club] topics is zoals ik hierboven heb aangegeven.

In VELE ANDERE topics heb je de gelegenheid gehad om F'noord een lekker uit te lachen, alleen NIET in het F'noord topic... Is dat zou zoooooooooooooo zwaar?

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_10732257
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 15:15 schreef Speed1971 het volgende:
Nog even terugkomend op dat verhaal van dat optreden tegen AJAX posters en de argumenten die jij (Doc) aanvoerde. Ik ben eens een beetje gaan neuzen
Wat een leuke woordkeuze
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 28 mei 2003 @ 13:45:16 #149
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10732352
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 13:41 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Wat een leuke woordkeuze


de eerste die het opvalt
Let yourself go and enjoy the bassline...
  woensdag 28 mei 2003 @ 17:52:00 #150
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_10738184
Ik ben toch wel benieuwd waarom zonder enige duidelijke motivatie van Golfer mijn topic Oproep aan AZ, spelers en supporters gesloten word.
Kennelijk ontgaat iemand hier de diepere betekenis achter dit topic. Heel jammer.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  Trouwste user 2022 woensdag 28 mei 2003 @ 20:21:50 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_10741237
Dit topic mag niet verloren gaan.


Klacht over voetbal mod Golfer


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 28 mei 2003 @ 20:28:24 #152
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_10741388
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 17:52 schreef xJapser het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd waarom zonder enige duidelijke motivatie van Golfer mijn topic Oproep aan AZ, spelers en supporters gesloten word.
Kennelijk ontgaat iemand hier de diepere betekenis achter dit topic. Heel jammer.
Goed, de reden waarom ik het er niet mee eens ben dat dit topic gesloten werd is dat het dus wel degelijk een punt aanhaalt met betrekking tot het financiele beleid van clubs en wat de gevolgen voor anderen daarvan zijn.

De reden waarom ik tegen het sluiten van het van Gastel topic ben is simpel...het is nieuws. Daarbij kan men een mening geven over dit soort voetballers in het algemeen.

"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_10741435
Japser, of je gelijk hebt weet ik niet, maar je loopt een beetje hard van stapel.

Golfer geeft je altijd antwoord, maar hij heeft 4 katten, 6 hobbykippen en een ontelbare schare kinderen, dus soms duur het even.

En je wordt vast een hele goeie VBL-user, ik had in het begin net zulke puberneigingen. Gewoon volhouden hoor

  Trouwste user 2022 woensdag 28 mei 2003 @ 20:32:26 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_10741467
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 20:30 schreef SCH het volgende:
ik had in het begin net zulke puberneigingen. Gewoon volhouden hoor


Ontgroening is hard.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 28 mei 2003 @ 20:34:51 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10741504
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 20:28 schreef xJapser het volgende:

Goed, de reden waarom ik het er niet mee eens ben dat dit topic gesloten werd is dat het dus wel degelijk een punt aanhaalt met betrekking tot het financiele beleid van clubs en wat de gevolgen voor anderen daarvan zijn.

De reden waarom ik tegen het sluiten van het van Gastel topic ben is simpel...het is nieuws. Daarbij kan men een mening geven over dit soort voetballers in het algemeen.


Beste jongen,

niet elke scheet over jouw clubje de Graafschap is een eigen topic waard.
We hebben in VBL een aantal centrale topics voor clubs om dat soort berichten te plaatsen.

Lees ook even de FAQ van het VBL_forum en gebruik alvorens je een nieuw topic opent eerst eens de search-funktie om te zien of jouw post niet aansluiten kan in een al bestaand topic in VBL. Zo zijn er diverse topics te vinden over het financiële beleid van clubs.

Verder veel postplezier gewenst.

Ik ga nu even kijken naar hopelijk een leuke CL-finale.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 mei 2003 @ 21:35:58 #156
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10742759
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 20:28 schreef xJapser het volgende:

[..]

Goed, de reden waarom ik het er niet mee eens ben dat dit topic gesloten werd is dat het dus wel degelijk een punt aanhaalt met betrekking tot het financiele beleid van clubs en wat de gevolgen voor anderen daarvan zijn.

De reden waarom ik tegen het sluiten van het van Gastel topic ben is simpel...het is nieuws. Daarbij kan men een mening geven over dit soort voetballers in het algemeen.


De AZ post kon makkelijk in het AZ topic en het Van Gastel topic in het De Graafschap topic...

Of had een algemeen Van Gastel topic geopend...

Het punt is dat als voor ieder nieuwtje een apart topic geopend wordt het forum onoverzichtelijk wordt. Ik ken genoeg VBL fora waar dat het geval is en die lezen echt niet lekker...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 28 mei 2003 @ 22:15:15 #157
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10743852
Doc en Golfer , ehm of jullie het door hadden weet ik niet maar de Posts van jullie in het FB topic waren na het slotje.

btw Doc hoe wist je dat het Heisel was ??????? niet veel mensen zouden dat weten, en al helemaal deze generatie niet

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 28 mei 2003 @ 22:19:07 #158
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10743969
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 22:15 schreef Lord Dreamer het volgende:
Doc en Golfer , ehm of jullie het door hadden weet ik niet maar de Posts van jullie in het FB topic waren na het slotje.

btw Doc hoe wist je dat het Heisel was ??????? niet veel mensen zouden dat weten, en al helemaal deze generatie niet


Ik zag het ja. Krijgen we vast weer op ons donder van een FA voor dat posten na een slotje.

En Doc is niet van deze generatie en ik al helemaal niet, tijdens Heisel 85 was mijn zoontje al 3 jaar oud.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 mei 2003 @ 22:19:18 #159
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10743975
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 22:15 schreef Lord Dreamer het volgende:
Doc en Golfer , ehm of jullie het door hadden weet ik niet maar de Posts van jullie in het FB topic waren na het slotje.
Excuses. Had het niet gezien.
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 22:15 schreef Lord Dreamer het volgende:

btw Doc hoe wist je dat het Heisel was ??????? niet veel mensen zouden dat weten, en al helemaal deze generatie niet


Herkende o.a. de jaargang van het LFC shirt

Ik ben van de generatie die Heizel toch heel bewust heeft meegemaakt hoor (op TV, dat wel; kwas toen 16).

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 28 mei 2003 @ 22:23:43 #160
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10744105
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 22:19 schreef Doc het volgende:

[..]

Excuses. Had het niet gezien.
[..]

Herkende o.a. de jaargang van het LFC shirt

Ik ben van de generatie die Heizel toch heel bewust heeft meegemaakt hoor (op TV, dat wel; kwas toen 16).


ik iets jonger 13 .. maar heb het gezien misschien als mensen het weer ene keer zien , dat ze het hooligan gedeelte eens niet als leukiets zien.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 29 mei 2003 @ 17:58:44 #161
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10758646
NAC ook europa in

Een moderator had ik wel een beetje slim ingeschat ... nou niet dus

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_10758705
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 17:58 schreef amnesiac het volgende:
NAC ook europa in

Een moderator had ik wel een beetje slim ingeschat ... nou niet dus


Het toeval wilde dat beide topics ongeveer gelijktijdig geopend werden. Dat kan ik dus ook niet ruiken.

Mijne heb ik al dichtgegooit.

  donderdag 29 mei 2003 @ 18:11:46 #163
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10758852
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 18:02 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Het toeval wilde dat beide topics ongeveer gelijktijdig geopend werden. Dat kan ik dus ook niet ruiken.

Mijne heb ik al dichtgegooit.


Dat andere topic was al 5 minuten eerder geopend
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  zaterdag 31 mei 2003 @ 03:00:02 #164
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_10785008
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 00:59 schreef golfer het volgende:
[centraal Iraans nationaal elftal topic] LG CUP

En je laatste slotje.

Je bent vanaf nu niet langer welkom in VBL.


das wel een keihard besluit golfer
bijkomend probleem is,hoe blijven we nu op de hoogte van het reilen en zeilen van onze iraanse voetbalvrienden???
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  zaterdag 31 mei 2003 @ 06:57:33 #165
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10785571
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 03:00 schreef CAZZO het volgende:

[..]

das wel een keihard besluit golfer
bijkomend probleem is,hoe blijven we nu op de hoogte van het reilen en zeilen van onze iraanse voetbalvrienden???


Kun jij niet in Teheran gaan wonen

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  zaterdag 31 mei 2003 @ 20:01:01 #166
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10793892
Voorzitter AJAX

Zeg modjes kan dit topic ff naar VBL gehengeld worden

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 31 mei 2003 @ 20:07:04 #167
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10793960
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 20:01 schreef amnesiac het volgende:
Voorzitter AJAX

Zeg modjes kan dit topic ff naar VBL gehengeld worden


Bedankt voor de tip. Heb het verplaatst.

En op slot gezet

Antwoord is gegeven en de rest kan makkelijk in het centrale Ajax topic besproken.

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 31-05-2003 20:07]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 31 mei 2003 @ 20:07:46 #168
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10793968
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 20:07 schreef Doc het volgende:

[..]

Gedaan. En op slot gezet

Antwoord is gegeven en de rest kan makkelijk in het centrale Ajax topic besproken.


er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  maandag 2 juni 2003 @ 12:42:09 #169
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10823932
hebben de modjes wel in de gaten dat er sinds gisterenavond 2 Centrale FC Den Bosch topics openstaan?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_10823968
Had ik niet in de gaten...

Ben nu niet in de gelegeheid om als Doc in te loggen. Als golfer het niet eerder doet, doe ik 'm vanavond op slot.

WE WON IT FIVE TIMES!
  maandag 2 juni 2003 @ 12:45:33 #171
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10824011
quote:
Op maandag 2 juni 2003 12:43 schreef LiverpoolFC het volgende:
Had ik niet in de gaten...

Ben nu niet in de gelegeheid om als Doc in te loggen. Als golfer het niet eerder doet, doe ik 'm vanavond op slot.


er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_10824071
quote:
Op maandag 2 juni 2003 12:45 schreef amnesiac het volgende:

[..]


M'n buitenshuiskloon
WE WON IT FIVE TIMES!
  maandag 2 juni 2003 @ 12:48:57 #173
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10824099
quote:
Op maandag 2 juni 2003 12:47 schreef LiverpoolFC het volgende:

[..]

M'n buitenshuiskloon


Dat zeggen ze allemaal
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  maandag 2 juni 2003 @ 13:52:05 #174
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10825648
quote:
Op maandag 2 juni 2003 12:43 schreef LiverpoolFC het volgende:
Had ik niet in de gaten...

Ben nu niet in de gelegeheid om als Doc in te loggen. Als golfer het niet eerder doet, doe ik 'm vanavond op slot.


golfer deed het eerder.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 juni 2003 @ 19:56:44 #175
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10835382
quote:
Op maandag 2 juni 2003 13:52 schreef golfer het volgende:

[..]

golfer deed het eerder.


OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 6 juni 2003 @ 19:08:30 #176
30919 mitt
Michael Corleone
pi_10936779
Ik wil jullie erop attenderen dat meneer keeper telkens de oude Hools volspamt om vervolgens snel een nieuwe aan te maken
Gaarne wil ik dat jullie daar op gaan letten.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_10937320
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 19:08 schreef mitt het volgende:
Ik wil jullie erop attenderen dat meneer keeper telkens de oude Hools volspamt om vervolgens snel een nieuwe aan te maken
Volgens mij geilt ie daar echt op
pi_10938910
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 19:08 schreef mitt het volgende:
Ik wil jullie erop attenderen dat meneer keeper telkens de oude Hools volspamt om vervolgens snel een nieuwe aan te maken
Gaarne wil ik dat jullie daar op gaan letten.
Je ken aan het gas, mitt.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_10939038
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 21:21 schreef keeper het volgende:

[..]

Je ken aan het gas, mitt.


Zo, jij durft. Doodsverwensingen in het mod-topic.
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 juni 2003 @ 21:30:44 #180
7889 tong80
Spleenheup
pi_10939058
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 21:29 schreef Fulton het volgende:

[..]

Zo, jij durft. Doodsverwensingen in het mod-topic.



Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 6 juni 2003 @ 21:31:09 #181
30919 mitt
Michael Corleone
pi_10939065

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_10939210
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 21:29 schreef Fulton het volgende:
Zo, jij durft. Doodsverwensingen in het mod-topic.
.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 21:47:47 #183
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10939403
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 21:29 schreef Fulton het volgende:

[..]

Zo, jij durft. Doodsverwensingen in het mod-topic.


Lekker rellen
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  vrijdag 6 juni 2003 @ 21:50:31 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10939470
Foei enzo!

Ja, ik ben weer terug van de golfbaan.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 juni 2003 @ 11:07:02 #185
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10945829
En ik ben weer terug van mijn vaagheid
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 juni 2003 @ 17:47:21 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_10951376
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 11:07 schreef Doc het volgende:
En ik ben weer terug van mijn vaagheid

Dat was een lange roes Doc.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 juni 2003 @ 19:42:49 #187
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10952978
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 17:47 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat was een lange roes Doc.



OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_11005860
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 11:07 schreef Doc het volgende:
En ik ben weer terug van mijn vaagheid
Maar nu ben je 'nicht zu hause', dus kan er weer gereld worden (Golfer zal wel weer z'n nick eer aan doen)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_11005871
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 21:21 schreef keeper het volgende:

Je ken aan het gas, mitt.


En z'n barbie dan?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 10 juni 2003 @ 13:39:46 #190
30919 mitt
Michael Corleone
pi_11006014
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 13:33 schreef DIGGER het volgende:

[..]

En z'n barbie dan?


Harry bedoel je?

daar is keeper nogal bang voor.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 10 juni 2003 @ 13:49:01 #191
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_11006267
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 13:33 schreef DIGGER het volgende:

Maar nu ben je 'nicht zu hause', dus kan er weer gereld worden (Golfer zal wel weer z'n nick eer aan doen)


Helaas, maar ik golf even niet totdat Doc weer terug uit Zwitserland is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 10 juni 2003 @ 14:01:52 #192
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_11006588
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 21:50 schreef golfer het volgende:
Foei enzo!

Ja, ik ben weer terug van de golfbaan.


Golf jij? Wist ik niet...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_11015477
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 13:33 schreef DIGGER het volgende:

[..]

En z'n barbie dan?


Toetoe, niet meteen te hard op mittje he. Het verlies van Ken was erg zwaar voor hem begreep ik .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  woensdag 11 juni 2003 @ 18:02:42 #194
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11039026
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 03:09 schreef JAM het volgende:
Is het niet Transfer ?

Als ik het fout heb heb ik niets gezegd.


>Tranfer Geruchten< Deel 11

Dat de mods dat niet zien zeg, tjonge ...

You must be out of your brilliant mind.
  woensdag 11 juni 2003 @ 18:20:13 #195
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_11039309
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 18:02 schreef olavski het volgende:

>Transfer Geruchten< Deel 11

Dat de mods dat niet zien zeg, tjonge ...


Soms heb je te maken met bedrijfsblindheid en lees je wel eens ergers overheen, maar het is inmiddels hersteld.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 juni 2003 @ 19:40:51 #196
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11040743
Weer terug van de trouwerij van Ulx in Zurich (waar het 32 graden was en ik de hele dag vanaf de receptie na het trouwen (12:00 uur) in verschillende stadia van beschonkenheid heb door gebracht. Het was GEWELDIG!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 11 juni 2003 @ 20:07:52 #197
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11041375
Da's mooi voor jou Doc maar niet zo mooi voor ons

wb

You must be out of your brilliant mind.
pi_11041969
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 18:02 schreef olavski het volgende:

[..]

>Transfer Geruchten< Deel 11

Dat de mods dat niet zien zeg, tjonge ...


Als je een beetje had opgelet met je scherpe oogjes had je ook gezien dat deel 8 t/m 10 ook tranfer geruchten genaamd waren...

Zeker geen Engelsman, zomaar beetje tradities afbreken...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 11 juni 2003 @ 20:48:34 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_11042340
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 19:40 schreef Doc het volgende:
Weer terug van de trouwerij van Ulx in Zurich (waar het 32 graden was en ik de hele dag vanaf de receptie na het trouwen (12:00 uur) in verschillende stadia van beschonkenheid heb door gebracht. Het was GEWELDIG!
WB, Doc.

Ik verneem binnenkort alle ranzige details wel een keer.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 11 juni 2003 @ 21:16:03 #200
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11042967
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 20:31 schreef Da_Sandman het volgende:

Zeker geen Engelsman, zomaar beetje tradities afbreken...


Als het tradities betrof zouden ook deel 1 tm 7 zo moeten heten.

and next time watch my posticons

You must be out of your brilliant mind.
pi_11046664
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:16 schreef olavski het volgende:

[..]
and next time watch my posticons


ik weiger naar posticons te kijken, ik haat ze
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 24 juni 2003 @ 06:07:16 #202
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_11334781
Del Bosque vreest vertrek bij Real Madrid

Deze mag wel dicht omdat ik een ander topic over het vertrek van Del Bosque heb geopend

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  dinsdag 24 juni 2003 @ 06:13:23 #203
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_11334812
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 06:07 schreef amnesiac het volgende:
Del Bosque vreest vertrek bij Real Madrid

Deze mag wel dicht omdat ik een ander topic over het vertrek van Del Bosque heb geopend


Een goedenmorgen actie van mijn kant ...
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  dinsdag 24 juni 2003 @ 06:38:08 #204
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_11334924
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 06:13 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Een goedenmorgen actie van mijn kant ...


thnx
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 juni 2003 @ 09:46:36 #205
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11336169
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 06:07 schreef amnesiac het volgende:
Del Bosque vreest vertrek bij Real Madrid

Deze mag wel dicht omdat ik een ander topic over het vertrek van Del Bosque heb geopend


Beetje erg onzinnig om er een apart topic voor te openen eigenlijk (zo kom je wel aan de grotere aantallen...). Kon veel beter in dat topic dat jezelf had geopend, want het is gewoon het vervolg opdezelfde discussie waardoor hetzelfde weer gezegd kan worden als in het eerste deel. Alleen de titel moest bijgesteld worden.

Volgende keer liever geen nieuw topic openen als het niet nodig is. Ik laat het nu gewoon maar zoals het is...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 26 juni 2003 @ 21:56:12 #206
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11400559
Kan die titel nu niet aangepast worden?

FOK adopteert Carlisle?

NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 26 juni 2003 @ 22:01:35 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_11400663
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 21:56 schreef DutchGooner het volgende:
Kan die titel nu niet aangepast worden?

FOK adopteert Carlisle?


Done.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 juni 2003 @ 22:06:44 #208
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11400753
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 22:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Done.


Heb er effe voor de volledigheid FC achter gezet
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Trouwste user 2022 donderdag 26 juni 2003 @ 22:17:54 #209
7889 tong80
Spleenheup
pi_11401007
Ik zou de topictitel in het engels doen.

Leuk als we ooit een linkje sturen naar Karlislu FC.

Or Carlisle FC. For the English.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 28 juni 2003 @ 02:07:39 #210
7889 tong80
Spleenheup
pi_11425135
Door golfer (Moderator) - zaterdag 28 juni 2003 02:05

--------------------------------------------------------------------------------

De garoeten van de sleutelkoning.

mitt mag die ene lekker op slot zetten, doe ik de rest intussen even.

_______________________
Nu ook goedgekeurd door de vereniging van verpieterde huisvrouwen. poef....gone!!! ©golfer

Zo gaat van het ontgroenen de lol wel af.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 28 juni 2003 @ 02:39:20 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_11425377
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 02:07 schreef tong80 het volgende:
Door golfer (Moderator) - zaterdag 28 juni 2003 02:05

--------------------------------------------------------------------------------

De garoeten van de sleutelkoning.

mitt mag die ene lekker op slot zetten, doe ik de rest intussen even.

_______________________
Nu ook goedgekeurd door de vereniging van verpieterde huisvrouwen. poef....gone!!! ©golfer

Zo gaat van het ontgroenen de lol wel af.


Quoten leer je nog wel eens en als je FB hebt op iets in Sport, moet je het natuurlijk niet in het VBL-FB-topic plaatsen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 zaterdag 28 juni 2003 @ 02:43:22 #212
7889 tong80
Spleenheup
pi_11425406
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 02:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Quoten leer je nog wel eens en als je FB hebt op iets in Sport, moet je het natuurlijk niet in het VBL-FB-topic plaatsen.


OK.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 28 juni 2003 @ 02:44:18 #213
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_11425410
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 02:43 schreef tong80 het volgende:


OK.


There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 zaterdag 28 juni 2003 @ 02:48:38 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_11425435
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 02:44 schreef golfer het volgende:

[..]


[FB] Geef die mod een elleboog.

Zo goed ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 29 juni 2003 @ 02:22:19 #215
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11440222
golfer
You must be out of your brilliant mind.
  zondag 29 juni 2003 @ 02:24:12 #216
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_11440243
quote:
Op zondag 29 juni 2003 02:22 schreef olavski het volgende:
golfer

Ik haat ook van jou.

trusteh en hopelijk straks zonder kater weer op

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 29 juni 2003 @ 13:58:17 #217
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11444674
Geachte heren mods,
Zoals inmiddels wel bekend is hebben de heren poepoog en zjroentje een pact gesloten.

Ze hebben besloten zich van ons aller Carlisle af te keren en voor d'r eigen tosser club te gaan;Darlington.

Dit moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten maar zouden jullie beide heren willen verzoeken een eigen topic te laten openen ipv ons schitterende topic te vervuilen met hun "club"

mvg,
DutchGooner

NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 juni 2003 @ 20:03:41 #218
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11450395
quote:
Op zondag 29 juni 2003 13:58 schreef DutchGooner het volgende:
Geachte heren mods,
Zoals inmiddels wel bekend is hebben de heren poepoog en zjroentje een pact gesloten.

Ze hebben besloten zich van ons aller Carlisle af te keren en voor d'r eigen tosser club te gaan;Darlington.

Dit moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten maar zouden jullie beide heren willen verzoeken een eigen topic te laten openen ipv ons schitterende topic te vervuilen met hun "club"

mvg,
DutchGooner


Ik heb ze al naar een toepasselijk topic verwezen
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 29 juni 2003 @ 20:52:06 #219
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_11451304
quote:
Op zondag 29 juni 2003 20:03 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik heb ze al naar een toepasselijk topic verwezen


Homo.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 juni 2003 @ 21:42:52 #220
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11452466
quote:
Op zondag 29 juni 2003 20:52 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Homo.


Goh, je hebt een coming out en begint maar naar me te knipogen. Ik moet je teleurstellen...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 29 juni 2003 @ 21:49:54 #221
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_11452631
quote:
Op zondag 29 juni 2003 21:42 schreef Doc het volgende:

[..]

Goh, je hebt een coming out en begint maar naar me te knipogen. Ik moet je teleurstellen...


You wish.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 juni 2003 @ 21:51:25 #222
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11452677
quote:
Op zondag 29 juni 2003 21:49 schreef zjroentje het volgende:

[..]

You wish.


O sorry, het was SCH waar je naar knipoogte. Nou dat scheelt alweer voor je...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 1 juli 2003 @ 18:34:48 #223
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11492094
golfer
quote:
Ja, we gaan hier even een beetje allerlei mensen zonder verstand van zaken aanmoedigen om ons forum-onderdeel te komen vergallen.
en dat willen we ook zo houden

in het kader van 'geef die mod een compliment' toch in dit topic geplaatst.

You must be out of your brilliant mind.
pi_11545593
Ik zie net dat mijn thread is gesloten en daar ben ik het eigenlijk niet mee eens. Golfer, je zegt dat vrijwel al het voetbalnieuws al ergens gemeld kan worden, maar dit is niet waar. Ik heb vaak genoeg een nieuwtje wat ik nergens kan melden, of ik moet er speciaal een topic voor openen, wat ik dan niet doe omdat dat een beetje teveel van het goede is voor één nieuwtje.

Neem bijvoorbeeld dit:

quote:
Marquez overvallen in Mexico

MEXICO-STAD, 3 juli 2003 18:30 - Drie internationals van de Mexicaanse ploeg zijn in Mexico-Stad overvallen en zelfs enkele minuten gegijzeld door bewapende mannen. Een van de drie spelers was aanvoerder Rafael Marquez, die deze dagen in onderhandeling is met Barcelona. De verdediger van Monaco reed samen met Pavel Pardo en Oswaldo Sanchez in een taxi naar de luchthaven van Mexico-Stad, toen bij een stoplicht gewapende mannen het voertuig binnendrongen. Een man richtte en pistool op het gezicht van Marquez en ontnam hem zijn dure horloge. Daarna ging het drietal naar de luchthaven om vervolgens naar Acapulco te vliegen voor een trainingskamp met de nationale ploeg. Mexico neemt in de komende weken deel aan de CONCACAF Gold Cup,
waarin Brazilie en Hinduras in de eerste ronde de tegenstander is.

Bron: www.voetbalonline.nl


Misschien niet echt opmerkelijk, of voor iedereen interessant, maar het toont wel aan dat er berichten bestaan die op dit moment nergens anders gemeldt kunnen worden. Ik kan nog talloze andere berichten vinden die nergens gemeldt kunnen worden, of er moet, zoals ik al eerder aangaf speciaal een topic voor geopend worden. Mijn topic leukt mij juist handig voor het algemenere nieuws wat je nergens anders kwijt kunt. Dat nieuws is er wel degelijk zoals ik hierboven laat zien.
  donderdag 3 juli 2003 @ 22:39:37 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_11546151
Fok! is een discussie-forum en geen nieuwsdump-forum.
Ik zie geen enkele discussie-waarde in het klakkeloos dumpen van allerlei voetbalnieuwsberichten.

Daarvoor zijn zat andere sites al, waar jij die berichten ook vandaan haalt.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_11546349
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 22:39 schreef golfer het volgende:
Fok! is een discussie-forum en geen nieuwsdump-forum.
Ik zie geen enkele discussie-waarde in het klakkeloos dumpen van allerlei voetbalnieuwsberichten.

Daarvoor zijn zat andere sites al, waar jij die berichten ook vandaan haalt.


En de beide transfer topics dan? Dat lijken met toch wel degelijk 'nieuws dump' topics. Daarnaast heb ik ook nooit gezegd dat er klakkeloos nieuws moet worden 'gedumpt'; uiteraard kan er ook gediscussieerd worden over het nieuws, net zoals dat nu af en toe in de transfer topics gebeurt. Ik begrijp nog steeds niet echt waarom mijn thread gesloten is...
  donderdag 3 juli 2003 @ 23:28:27 #227
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_11547619
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 22:45 schreef Qi het volgende:

En de beide transfer topics dan? Dat lijken met toch wel degelijk 'nieuws dump' topics. Daarnaast heb ik ook nooit gezegd dat er klakkeloos nieuws moet worden 'gedumpt'; uiteraard kan er ook gediscussieerd worden over het nieuws, net zoals dat nu af en toe in de transfer topics gebeurt. Ik begrijp nog steeds niet echt waarom mijn thread gesloten is...


Ik ga wel even morgen in overleg hierover met Doc.
Kom er dus op terug.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 juli 2003 @ 13:16:38 #228
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11558741
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_11558880
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 12:24 schreef Doc het volgende:
Ik heb er even een centraal Groningen topic van gemaakt...
Alsjeblieft niet Doc!!!!

Hiermee valt mijn bedoeling met dit topic helemaal in het water. Moet dan alles altijd in een centraal topic? Echt waardeloos is dat!!!!!

pi_11559372
Jammer, want naast een topic over de opstelling van FC Grun, had ik ook graag topics gezien over de free kick rangorde, de hoekschoppen hierarchie en de schwalbe volgorde.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_11559498
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 13:35 schreef DIGGER het volgende:
Jammer, want naast een topic over de opstelling van FC Grun, had ik ook graag topics gezien over de free kick rangorde, de hoekschoppen hierarchie en de schwalbe volgorde.
ik wou eigenlijk voorstellen er een apart sub-forum voor FC Groningen te laten aanmaken. Die gaat waarschijnlijk nog sneller dan Voetbal aan de 100000 komen
Life is what happens while you're busy making other plans
pi_11559699
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 13:35 schreef DIGGER het volgende:
Jammer, want naast een topic over de opstelling van FC Grun, had ik ook graag topics gezien over de free kick rangorde, de hoekschoppen hierarchie en de schwalbe volgorde.
Het hoeft toch ook niet voor iedereen intressant te zijn???

Het was mijn bedoeling om door dat topic meer mensen te betrekken bij FC Groningen.

Die centrale topics verzanden altijd alleen maar in het opsommen van nieuwsfeitjes. Totaal niet intressant en al helemaal niet voor mensen die geen binding met de FC hebben. Mensen die wel binding hebben komen wel aan het trekken op bijv. www.fcgforum.com en posten niet in het centrale topic. Vandaar de vraag: waarom gelijk een centraal topic? Dat is nergens goed voor!

[Dit bericht is gewijzigd door Puur op 04-07-2003 13:51]

  vrijdag 4 juli 2003 @ 13:47:54 #233
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11559808
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 13:45 schreef Puur het volgende:

[..]


Die centrale topics verzanden altijd alleen maar in het opsommen van nieuwsfeitjes. Totaal niet intressant.


dat is denk ik interessanter dan wie er allemaal bij FCG spelen voor de buitenstaander
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11559889
dit ging ff fout, sorry.

[Dit bericht is gewijzigd door Puur op 04-07-2003 13:51]

  vrijdag 4 juli 2003 @ 13:51:14 #235
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_11559919
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 13:50 schreef Puur het volgende:

[..]


Relax kerel.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_11560138
Ik ben nog wel redelijk relaxed, denk ik.

maar ik irriteer me gewoon mateloos aan al die centrale topics.

Het ergste was een tijd geleden toen er nog geen bevestigde transfers topic was. Ik maakte een topic waarin ik melding ervan maakte dat Ten Rouwelaar naar Groningen ging en Kooiman naar Sparta. Dit was binnen 5 min. Het centrale Jelle ten Rouwelaar EN Frank Kooiman topic. Da's toch ziek!

  vrijdag 4 juli 2003 @ 13:59:51 #237
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_11560196
Je krijgt binnen 5 minuten geen antwoord, en je post je vraag opnieuw.

Relax man, de mods zijn ook niet 24 uur per dag online.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_11561058
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 13:57 schreef Puur het volgende:
Ik ben nog wel redelijk relaxed, denk ik.

maar ik irriteer me gewoon mateloos aan al die centrale topics.

Het ergste was een tijd geleden toen er nog geen bevestigde transfers topic was. Ik maakte een topic waarin ik melding ervan maakte dat Ten Rouwelaar naar Groningen ging en Kooiman naar Sparta. Dit was binnen 5 min. Het centrale Jelle ten Rouwelaar EN Frank Kooiman topic. Da's toch ziek!


Bevestigde transfers is ook een centraal topic
Life is what happens while you're busy making other plans
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 juli 2003 @ 15:32:45 #239
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11562635
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 13:45 schreef Puur het volgende:

Het hoeft toch ook niet voor iedereen intressant te zijn???

Het was mijn bedoeling om door dat topic meer mensen te betrekken bij FC Groningen.


Klopt, maar wel voor voldoende personen. Of een dergelijk topic daarvoor beter werkt dan een centraal topic weet ik niet.
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 13:45 schreef Puur het volgende:

Die centrale topics verzanden altijd alleen maar in het opsommen van nieuwsfeitjes. Totaal niet intressant en al helemaal niet voor mensen die geen binding met de FC hebben.


Of het alleen een opsomming van nieuwsfeitjes is hangt natuurlijk ook af hoe je het topic vult. Als je er nieuwsfeitjes in post dan wel, maar als je vragen stelt over hoe de opstelling moet zijn natuurlijk niet. Daar sta je volledig vrij in. Dus het hoeft niet een opsomming te worden.
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 13:45 schreef Puur het volgende:
Mensen die wel binding hebben komen wel aan het trekken op bijv. www.fcgforum.com en posten niet in het centrale topic. Vandaar de vraag: waarom gelijk een centraal topic? Dat is nergens goed voor!
Dat is gedaan omdat men kierewiet werd van het feit dat iedere scheet die een Ajacied liet leidde tot WEER een nieuw topic. Kijk, als we speciaal voor groningen een topic maken over opstellingen, eentje over wie wanneer naar de wedstrijd gaat en over alle nieuwtje etc, dan kunnen we dat ook weer gaan doen voor alle andere clubs: ziedaareen onoverzichtelijke zooi, zker als iedere keer weer een nieuw topic er over geopend wordt (ik volg vrij veel fora, en zie dat het niet centraliseren vaak tot vrij korte discussies leidt en onoverzichtelijkheid en herhaling in de hand werkt).
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 13:57 schreef Puur het volgende:

maar ik irriteer me gewoon mateloos aan al die centrale topics.


Het moge duidelijk zijn uit bovenstaande reacties dat er veel users zijn die het juist wel waarderen. Het blijft dan ook een smaakverschil. Ik denk echter dat we het merendeel toch graag centraal houden.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_11563309
Ok Doc, bedankt voor je uitleg.
pi_11576198
Doc, het valt me toch op dat het topic, nadat jij hem centraal hebt gemaakt, niet meer loopt. Ik had dit al een beetje verwacht omdat er hier weinig Groningers zitten en het topic in eerste instantie ook niet specifiek voor Groningers bedoelt was. Ik vind het wel jammer.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 juli 2003 @ 12:00:46 #242
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11577093
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 10:13 schreef Puur het volgende:
Doc, het valt me toch op dat het topic, nadat jij hem centraal hebt gemaakt, niet meer loopt. Ik had dit al een beetje verwacht omdat er hier weinig Groningers zitten en het topic in eerste instantie ook niet specifiek voor Groningers bedoelt was. Ik vind het wel jammer.
Ik begrijp je punt. En jij begrijpt geloof ik ook mijn punt wel. Nu kijken of we iets kunnen verzinnen dat als oplossing kan dienen.

Aan de ene kant willen we niet te veel topic per club, maar aan de andere kant zijn centrale topics minder uitnodigend voor discussies. Om nu een quota in te stellen over topics die over een club geopend mogen worden (naast het centrale topc 1 per maand of zo) is ook geen doen. Andere oplossing: een wisselend topic "bespreek hier de opstelling van het elftal van: [om de week een andere club, of zo]". Ik weet niet of dat werkt...

Heb je een suggestie (en dan niet: de titel weer aanpassen, want dan krijg je dat weer ook een Ajax opstelling topic geopend kan worden etc.)?

Overigens lopen de centrale Ajax en F'noord topics ook heel aardig en gaan de discussie ook wel wat verder dan alleen nieuwsdumps...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 6 juli 2003 @ 22:01:53 #243
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11606339
Zouden de modjes iedereen die zich aanmeld voor de Fok!-toto in de openingspost van Keeper willen neerzetten?
Is wat overzichtelijker dan,dank U
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11609234
Ik denk ook dat er weinig andere mogelijkheden zijn, Doc. Ik heb er nu een weekendje over lopen denken maar het is lastig.
  maandag 7 juli 2003 @ 14:46:49 #245
55450 cigarman
" life is too short "
pi_11619275
Normaal hou ik er niet zo van om te klagen daar ik in vrijheid,blijheid en goed fatsoen geloof binnen de redelijke grenzen maar nu vind ik het wel nodig want het loopt de spuigaten uit met het gedrag van sommige moderator's hier.
Vaak zijn er over sommige onderwerpen al topic's geopend en van waaruit een discussie onstaat zoals bijvoorbeeld nu over Feyenoord.
Ik open vanwege de eerste training in het nieuwe voetbalseizoen nu een geheel nieuwe topic genaamd: Feyenoord 2003/2004: Pierre van Hooijdonk ! Wat blijkt dit valt ook onder de noemer van 'Een algemene Feyenoord-topic'
Dat is dus kantklare onzin want de ene disscusie ging over Feyenoord en de situatie in het vorig (afgesloten)voetbalseizoen, en dit ging om de nieuwe start van het komend seizoen en om een hele andere situatie!
De redenering van "maar dit gaat ook over Feyenoord" doet geheel niet terzake want zo kun je alles wel op 1 hoop gooien en daarmee door de bomen het bos niet meer zien want de inhoud van de posting had betrekking op de start van het nieuwe seizoen en niks van doen met de (oude) discussie in de vorige Feyenoord topic.
Daarnaast kan ik me voorstellen dat liefhebbers van de club uit Rotterdam-Zuid zich nou niet een ons willen gaan rondzoeken in een oude topic met allerlei discussies als ze een geheel nieuwe topic zien waar een fris en nieuw onderwerp wodt aangekaart.
Zelfde is gebeurt met de review over Terminator III

Ik zou zeggen doe er wat constructiefs mee want het wekt alleen maar verdere irritaties op ( en daar is niemand bij gebaat ) en is niet in het belang van FOK alsmee de bezoekers ervan.

" Always look on the bright side of life "
pi_11619334
Jongen wat zeik je nou.
Al het algemene Feyenoordgelul in 1 topic, punt.
Het is geen oud topic en als het vol zit openen ze weer een nieuwe.
  maandag 7 juli 2003 @ 14:57:21 #247
55450 cigarman
" life is too short "
pi_11619544
Als jij nou eens goed las wat ik poste dan reageerde je niet zo slimmerik..
Of is dat nooit je sterkste punt geweest...
" Always look on the bright side of life "
pi_11619556
quote:
Op maandag 7 juli 2003 14:46 schreef cigarman het volgende:
-blaat-
Zoek een hobbie vent...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 7 juli 2003 @ 15:02:16 #249
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_11619651
quote:
Op maandag 7 juli 2003 14:57 schreef cigarman het volgende:
Als jij nou eens goed las wat ik poste dan reageerde je niet zo slimmerik..
Of is dat nooit je sterkste punt geweest...
En als jij even de moeite neemt het centrale Feyenoord-topic door te lezen, dan kan je zien dat het een uiterst aktueel topic is waarin gewoon bijna dagelijks alle Feyenoord-nieuwtjes worden gepost.

Niets dus te maken met vorige seizoen.
Die centrale topics zijn juist gemaakt om dat soort posts als die jouwe in te zetten om een wildgroei aan topics over elke scheet van een voetbalclub te voorkomen.

Lees ook de FAQ van VBL maar eens na.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 juli 2003 @ 15:03:27 #250
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11619684
quote:
Op maandag 7 juli 2003 14:46 schreef cigarman het volgende:

Vaak zijn er over sommige onderwerpen al topic's geopend en van waaruit een discussie onstaat zoals bijvoorbeeld nu over Feyenoord.
Ik open vanwege de eerste training in het nieuwe voetbalseizoen nu een geheel nieuwe topic genaamd: Feyenoord 2003/2004: Pierre van Hooijdonk ! Wat blijkt dit valt ook onder de noemer van 'Een algemene Feyenoord-topic'

Dat is dus kantklare onzin want de ene disscusie ging over Feyenoord en de situatie in het vorig (afgesloten)voetbalseizoen, en dit ging om de nieuwe start van het komend seizoen en om een hele andere situatie!

De redenering van "maar dit gaat ook over Feyenoord" doet geheel niet terzake want zo kun je alles wel op 1 hoop gooien en daarmee door de bomen het bos niet meer zien want de inhoud van de posting had betrekking op de start van het nieuwe seizoen en niks van doen met de (oude) discussie in de vorige Feyenoord topic.

Daarnaast kan ik me voorstellen dat liefhebbers van de club uit Rotterdam-Zuid zich nou niet een ons willen gaan rondzoeken in een oude topic met allerlei discussies als ze een geheel nieuwe topic zien waar een fris en nieuw onderwerp wodt aangekaart.
Zelfde is gebeurt met de review over Terminator III

Ik zou zeggen doe er wat constructiefs mee want het wekt alleen maar verdere irritaties op ( en daar is niemand bij gebaat ) en is niet in het belang van FOK alsmee de bezoekers ervan.


Het punt van de centrale topics is een altijd terugkerend punt. Voor soomigen is het te veel en voor andere te weinig gecentraliseerd. In wezen geldt hier hetzelfde voor als ik een aantal posts hierboven voor puur geschreven had. Ik denk zelfs dat puur een sterker punt dan jij had aangezien het F'noord topic echt niet alleen over het oude seizoen gaat maar wel degelijk zeker ook over het nieuwe seizoen. Lees maar na zou ik zeggen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 7 juli 2003 @ 15:12:04 #251
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11619853
Ik ben het wat dit betrefd met je eens Golfer!

Maar ik vraag me af of het niet makkelijker is om de topics over Sonck en Lazovic ook gewoon in de centrale topics te houden.

Ik bedoel, als ik voor iedere Feyenoorder een nieuw topic ga openen is het einde zoek, en bij ajax idem dito!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 juli 2003 @ 15:23:31 #252
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11620094
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ben het wat dit betrefd met je eens Golfer!

Maar ik vraag me af of het niet makkelijker is om de topics over Sonck en Lazovic ook gewoon in de centrale topics te houden.

Ik bedoel, als ik voor iedere Feyenoorder een nieuw topic ga openen is het einde zoek, en bij ajax idem dito!


Dat is ook in eerdere discussie naar voren gekomen dat voor aparte spelers wel aparte topics komen (zie de discussies met SCH in eerdere delen van het VBL FB topic). Anders zou alles weer te gecentraliseerd worden en dat is ook niet overzichtelijk. Het is een goede balans vinden tussen alles in aparte topics of alles gecentraliseerd. We hopen dat we nu een goede balans hebben gevonden.

Trouwens bedankt dat je een oproep doet tot MEER centraliseren, dan is duidelijk dat het echt om een balans gaat tussen de wens MINDER en MEER centraliseren, en dat je niet iedereen 100% kan dienen.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 7 juli 2003 @ 15:32:13 #253
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11620324
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:23 schreef Doc het volgende:

Trouwens bedankt dat je een oproep doet tot MEER centraliseren, dan is duidelijk dat het echt om een balans gaat tussen de wens MINDER en MEER centraliseren, en dat je niet iedereen 100% kan dienen.


Daar heb je gelijk in.

Het is ook moeilijk te beoordelen wat een eigen topic waard is. Voor bijv. een ajacied/Feyenoord zal de overgang van een speler naar bijv. RBC geen apart topic waard zijn, terwijl dit voor een RBC'er hot news is!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 juli 2003 @ 15:34:24 #254
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11620376
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:32 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.

Het is ook moeilijk te beoordelen wat een eigen topic waard is. Voor bijv. een ajacied/Feyenoord zal de overgang van een speler naar bijv. RBC geen apart topic waard zijn, terwijl dit voor een RBC'er hot news is!


Daarom hebben we voor transfer's ook centrale topics
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 7 juli 2003 @ 15:59:13 #255
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11621034
quote:
Op zondag 6 juli 2003 22:01 schreef DutchGooner het volgende:
Zouden de modjes iedereen die zich aanmeld voor de Fok!-toto in de openingspost van Keeper willen neerzetten?
Is wat overzichtelijker dan,dank U
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 7 juli 2003 @ 16:01:28 #256
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_11621095
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:59 schreef DutchGooner het volgende:

[..]


staat toch al in de tweede of derde post ofzo?
De Narcis van Gabon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')