Gaarne met datakabel en software voor win 2000 of 98.
Oudere Psion, mag ook nieuw zijn , maar oudere zijn namelijk een stuk goedkoper en ik hoef er geen technologische hoogstandjes mee uit te halen,
Mail naar tha_blont@fok.nl
Prijs in mijn gedachten ligt aan de uitvoering en het kunnen, maximaal 100 euro...
quote:mag
Op woensdag 23 april 2003 22:44 schreef Tha_BlonT het volgende:
Mag je eigenlijk schoppen hier?*probeert het gewoon*
Vraag en aanbod.
Series 5 heeft overigens wel vaak problemen met de beeldschermkabel, verder is het een prima ding wat op 2 penlights draait. Nee, de mijne is kapot en weggegooid na 3x repareren.
Overigens geeft Psion geen service er meer op he?
quote:ik weet niet precies waarom je een psion wil hebben, maar ik heb nog een Palm III te koop. Alleen die heeft maar 2 mb geheugen, maar je kan er wel mee tekstverwerken en is compatible met win2000 en win98
Op dinsdag 22 april 2003 18:27 schreef Tha_BlonT het volgende:
Ik zoek een iets oudere Psion, met een intern geheugen van rond de 8 mb. Ik wil hem enkel gebruiken voor tekstverwerking in afgelegen gebieden.Gaarne met datakabel en software voor win 2000 of 98.
Oudere Psion, mag ook nieuw zijn
, maar oudere zijn namelijk een stuk goedkoper en ik hoef er geen technologische hoogstandjes mee uit te halen,
Mail naar tha_blont@fok.nl
Prijs in mijn gedachten ligt aan de uitvoering en het kunnen, maximaal 100 euro...
prijs is 55 euro
Dit is de amerikaanse versie van de Psion Revo Plus (16mb dus). Hij is op het stickertje na 100% identiek alleen werd hij daar uitgebracht door Diamond (bekend van de Monster3d videokaarten o.a.)
Er zit een dockinstation bij met seriële aansluiting, de originele amerikaanse adapter (nutteloos in NL) en een europese vervanger en 2 pennetjes erbij.
Kun je me misschien mailen als je interesse hebt? ik kom hier niet elke dag namelijk
De prijs? doe maar een mooi bod!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |