abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 april 2003 @ 16:09:59 #101
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_9937577
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 16:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Als Zeeuw wil ik mij verontschuldigen voor Blof. Helaas moet ik ze ook nog eens live zien de 30e op de markt in Middelburg (Waarom laat ik me altijd omlullen)
Blof is live iets beter dan de grijze middelmaat maar daarmee is alles ook wel gezegd. De texten zijn hoogdravend en hebben weinig echte inhoud en muzikaal zijn ze niet bijzonder.


Leeghoofd
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_9938418
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 15:22 schreef Esteban het volgende:

[..]

ten eerste:

-Tilburg- Paskal Jakobsen beste popzanger van nederland

Paskal Jakobsen van Bløf is de beste popzanger van Nederland. Dat vindt de meerderheid van ruim drieduizend (semi)professionele muzikanten die mee hebben gedaan aan een enquête van het Nederlands Pop Instituut. Jakobsen kreeg zijn `Duiveltje` vrijdagavond uitgereikt tijdens de viering van tien jaar Fret, het blad van het NPI.

Een grote scot voor sommige mensen op dit forum!

[/b]


Nu ben ik echt overtuigd... Waarschijnlijk hadden ze een standaardlijstje met namen waar ze een kruisje konden zetten en stond Pascal bovenaan.
quote:
Peter Slager is de beste tekstschrijver van Nederland..wat Nederlands betreft dan...Kom nou toch man...de meeste dromen zijn bedrog? in een neie dei? ik ben mezelf niet of nooit geweest? banger hart? Hahahahahaaha...
De allermooiste straathoek ruikt naar koffie en naar bier??? Wat zou je doen als ik met mijn mond dicht bij je kom??? (Deze kan je trouwens op 2 manieren uitleggen. Komt ie dichtbij haar mond, of komt hij met zijn mond dicht bij haar) Jij wist wel wie ik was, zwaaiend met mijn jas?Eén dag op de grens tussen hel en hemelpoort is te lang om vol te houden dus het moet snel overboord?? Je buien maken vlekken op mijn hagelwit humeur? En morgen als de postbode mijn huis weer heeft gevonden stuurt ze me een kaartje met het allerliefs uit Londen??? Doe je jas uit, maak je haren los, kom heel stil naast me liggen??

Allemaal niet veel sterker dan jouw voorbeelden. Quasi-diepzinnige middelbare schoolpoëzie zonder boodschap....

quote:
En al ZOU er ook maar IETS uit het engels vertaald zijn...Dan nog zijn zijn teksten geniaal...Ik begrijp dat een aantal mensen moeite hebben met nadenken en dus bij muziek niet te diep willen doordenken...dus, ik zal diegenen niet aanvallen op het feit dat ze gewoon absoluut niet textueel zijn aangelegd..shit happens...
Dit stukje geeft precies de essentie weer... Als je Blöf niet kan waarderen, denk je niet na... Dan ben je zelfs niet tekstueel aangelegd. Tja, zo kan je alles rechtpraten. Ik ben nog steeds niet overtuigd door je verhaal.

Ik moet nog steeds glimlachen als ik die Peter hoor preken over zijn studie Nederlands en de thematiek die hij uit Engelstalige songs haalt en dikwijls nog verkeerd ook. Maar ja, Peter is dan ook tekstueel aangelegd.

[Dit bericht is gewijzigd door methodmich op 22-04-2003 16:40]

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_9938438
voor mij is dat Red Hot Chili Peppers

ik wil trouwens met een heleboel muzikanten verder nog wel praten, maar deze staan wel bovenaan m'n lijstje

en behalve dat ook met een boel waardeloze kut-muziek makers praten gewoon om te zeggen dat ik hun muziek zoooo kut vind

  dinsdag 22 april 2003 @ 16:41:14 #104
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_9938454
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 16:39 schreef methodmich het volgende:
En morgen als de postbode mijn huis weer heeft gevonden stuurt ze me een kaartje met het allerliefs uit Londen???
Die vind ik nou juist zo leuk
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  dinsdag 22 april 2003 @ 16:42:58 #105
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_9938497
Jaja, teksten, bladiebla... maar bløfboy, ik wil weten waarom Pascal de beste gitarist is en Bas de beste toetsenist!

Enlighten me, show me the way, verlos me!

pi_9938526
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 16:42 schreef Tijn het volgende:
Jaja, teksten, bladiebla... maar bløfboy, ik wil weten waarom Pascal de beste gitarist is en Bas de beste toetsenist!

Enlighten me, show me the way, verlos me!


aw gemenerik, je moet liev zijn tegen je users
  dinsdag 22 april 2003 @ 16:49:44 #107
44489 lampie_666
raar is zo gek nog niet!!!!!!
pi_9938651
Kurt Cobain
Alanis morissette
Metallica

vooral Alanis die legt zoveel gevoel in haar muziek en texten

You are just jalous because the little voices in my head are talking to me!!!
pi_9938725
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 16:09 schreef MuadDib het volgende:

Leeghoofd


Vergeef mijn onwetendheid
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9939036
Trent Raznor, van Nine Inch nails. Deze man componeert, dirigeert, produceerd van a tot z zijn albums. Hij heeft er al VEEl gemaakt, en allemaal met lekkere muziek.

Hij speelt de bas, de piano, gitaar, zang, drums... Alles. En heeft dat een crew die het met hem optreed live. Al zijn teksten zijn zeer gevoelig, zijn clips zijn geniaal en daarom heeft hij al voor meerdere mensen geproduceerd (Marilyn Manson.)

En hij is niet ZOOOO bekend als de popidolen.

pi_9939769
Mike Patton (van Faith No More)
Frank Black (en de Pixies).
Jazz-muzikant Jaco Pastorius.
Heino

Heino ,moet ik even toelichten:Deze man produceert betere meezingers dan concurrent Anton aus Tirol en heeft een een zeer krachtige arische uitstraling zonder daarbij onsympathiek over te komen,integendeel.
Heino is publiekstrekker nummer 1 en niet van de camera's weg te slaan bij Duitse supershows,de dynamiek van zijn spierwitte haren contrasterend met zijn donkere bril geeft de strijd weer waarmee deze man door het leven moet gaan.
Deze strijd kenmerkt zich doordat hij als arische albino het fenomeen 'politiek incorrect-Duisland' vertegenwoordigd en zo een nog hardere strijd dient aan te gaan tegen vooroordelen in de rest van het wereldje en de wereld.De bril geeft ook een zekere diepgang weer;alsof,alsof..er een zekere..zalvende ziel rondwaart in dat hoofd.
En daarmee doe ik hem nog te kort...ik weet het zeker.
Daarbij ,Heino heeft al in de stad Bacharach zelf gezongen,waar was Burt Bacharach daar zelf ooit?Huh?

[Dit bericht is gewijzigd door Grimpooper op 22-04-2003 17:53]

Schoenmaat: Ja ...ja ...Als ik veel moet wandelen ben ik wel een maat van schoenen, ja.
  dinsdag 22 april 2003 @ 19:58:53 #111
11502 nipeng
The last ride is free
pi_9943024
Pink Floyd
Deep Purple
Black Sabbath
Sonic Youth
Frank Zappa
Kyuss
Motorpsycho
35007
pi_9948829
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 11:25 schreef DUSHI82 het volgende:
Michael Jackson.Punt.
Dare to slack
pi_9955443
Waar blijft die Blof-vent nou die de laatste kritieken gaat weerleggen??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_9955776
quote:
Op woensdag 23 april 2003 11:04 schreef methodmich het volgende:
Waar blijft die Blof-vent nou die de laatste kritieken gaat weerleggen??
Die Uber-Bluffer?
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_9955788
quote:
Op woensdag 23 april 2003 11:04 schreef methodmich het volgende:
Waar blijft die Blof-vent nou die de laatste kritieken gaat weerleggen??
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_9956663
Ik denk dat die blof-fan niet genoeg nederlandse gitaristen kent om hier een goed oordeel over te vellen.
Dit zal ook wel door die breezah top 40 komen waarin je ook weinig nederlandse gitaristen tegenkomt.

ontopic:

Ik heb diep respect voor the doors(vooral jim), danni filth en autumn.

en nog wel meer maar die ga ik niet allemaal opnoemen

  woensdag 23 april 2003 @ 11:58:46 #117
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_9956665
Trent Reznor.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  woensdag 23 april 2003 @ 12:28:25 #118
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_9957293
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 22:37 schreef Brennie het volgende:Linkin Park
OMG!

Ik denk: 'Leuk! Een intelligent topic waarin muziekliefhebbers hun bewondering kunnen tonen voor artiesten die er uit springen vanwege hun muzikale kunnen...'

En dan kom jij aan met Linkin Park!!!

Nogmaals, OMG.

pi_9957508
quote:
Op woensdag 23 april 2003 12:28 schreef againstthegrain het volgende:

[..]

OMG!

Ik denk: 'Leuk! Een intelligent topic waarin muziekliefhebbers hun bewondering kunnen tonen voor artiesten die er uit springen vanwege hun muzikale kunnen...'

En dan kom jij aan met Linkin Park!!!

Nogmaals, OMG.


...en voor wie heeft deze wijze man een diep respect?
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  woensdag 23 april 2003 @ 13:43:32 #120
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_9959020
Ik kan het al snel wel waarderen als mensen goed bezig zijn met hun muziek. Het gaat me vooral om de instelling...
pi_9961751
gary moore, yngwie malmsteen, van halen etc...
pi_9963362
In flames
Metallica
OZZY!!! (Ozzy blijft god!)
Die gast van Burzum (kan zijn naam nie eens uitspreken dus laat staan onthouden)
Pink Floyd/Roger Waters
Space Marines (R.I.P) maar daar heb ik al een keer mee zitten zuipen
The Winegums (belgiesche band die gasten roelen zo hard!)
En nog talloze andere bands
Wii nr: 6970 8782 3230 1449
pi_9983210
Een pluimpje voor Metallica voor hun invloeden op de metal scene... een pluimpje voor U2, omdat ze (in vroegere tijden) voor de mens opkwam en durfde te zingen over protest.
Computer games don't affect kids. I mean if Pac Man had affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, bumping into people, munching pills,& listening to repetitive electronic music
pi_9984307
Ik kan tientallen artiesten opnoemen waarvoor ik 'diep respect' (hmm.. dat klinkt als ghetto-gangster-praat) heb, maar laat ik me beperken tot jazz-saxofonist John Coltrane, omdat hij altijd vooruit wilde en altijd wilde vernieuwen zonder ook maar enige concessies te doen aan het publiek. Bovendien oefende hij als een bezetene op zijn instrument, allemaal redenen waarom hij ook muzikaal gezien toch een groot voorbeeld voor me is (ook al speel ik geen sax).
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_9984864
Dave Mustaine..
James Hetfield..
Marilyn Manson..
As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')