abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 april 2003 @ 18:03:46 #1
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_9563531
De play-offs staan voor de deur,voor de meeste ploegen nog een wedstrijdje of 10 te gaan in het reguliere seizoen

Reeds geplaatst voor de PO in de Eastern Conference:
-Detroit
-New Jersey
-Philadelphia
-Indiana
-New Orleans
Bijna geplaatst
-Boston
-Orlando
Strijd om de laatste PO spot
-Milwaukee +11
-Washington +13

resterend programma Milwaukee:
4 Fri Cleveland
5 Sat @ Chicago
9 Wed L.A. Clippers
11 Fri @ Toronto
13 Sun Indiana
16 Wed Orlando
resterend programma Washington:
3 Thu @ Atlanta
6 Sun @ Boston
8 Tue @ Cleveland
9 Wed Boston
11 Fri @ Miami
12 Sat Atlanta
14 Mon New York
16 Wed @ Philadelphia

volgens mij is het programa van de Wizards veel zwaarder dan dat van de Bucks en gaan de Wizards de PO missen zodat MJ laatste wedstrijd op 16 April in Philadephia zal zijn (live op C+)

Reeds geplaatst voor de PO in de Western Conference
-Dalles
-Sacramento
-San Antonio
-Portland
-Minnesota
Bijna geplaatst
-Utah
-LA Lakers
Strijd om de laatste PO spot
-Phoenix +17
-Houston +18

resterend programma Phoenix
5 Sat Minnesota
6 Sun @ L.A. Lakers
8 Tue @ Denver
9 Wed Dallas
11 Fri Golden State
13 Sun San Antonio
15 Tue @ Portland
16 Wed @ Seattle

resterend programma Houston
4 Fri @ Philadelphia
6 Sun Orlando
8 Tue Portland
9 Wed @ Utah
12 Sat Seattle
15 Tue Memphis
16 Wed @ Denver

je zou toch al snel zeggen dat de Rockets het betere programma voor de boeg hebben

En dan hebben we ook nog komend weekend de ontknopping van March Madness
met Zaterdag de halve finales in de Final Four met Texas vs Syracuse en Kansas vs Marquette
Maandag zal de finale plaatsvinden (de NBA ligt dan voor 1 dag plat)

don't call to the bullpen
pi_9572305
East:

De Bucks hoeven 2 wedstrijden minder dan de Wizards, maar je kan ook zeggen dat de Wizards 2 kansen meer hebben om de 2 wedstrijden achterstand in te halen. Als de Wizards het niet halen zou ik dat jammer vinden. Onderling is het 1-2 voor de Bucks, dus gelijk mogen ze niet komen. Hoe dan ook loopt de video bij His Airness' laatste wedstrijd(en)!

West:

Phoenix of Houston, who knows...Houston krijgt 4 PO teams, Phoenix 5, maar Phoenix heeft meer wedstrijden om voor te blijven. Houston heeft weer 2 'makkies' op het eind wat sowieso een voordeel is. Ze zijn allebei te wisselvallig om de 1ste ronde te overleven dus het maakt mij weinig uit. Gevoelsmatig zeg ik Phoenix.

Ik zie een EC team geen kampioen worden eigenlijk. WC is te sterk denk ik. San Antonio of de Kings..Dallas en de Lakers niet, Dallas vanwege het verdedigen, dat rare geklooi met de centers en het 'half-court-verhaal' en de Lakers vanwege de redenen die Sam Smith in zijn ESPN.com column noemt, o.a. wisselvallige O'Neal, mentale verhaal, etc.

Leuk om neutraal de PO in te gaan aangezien 'mijn' Raptors kansloos zijn daarvoor. Het enige waar ze kans op hebben is LeBron James en slechter kan het toch niet. Duimen voor next year. Tot dan toe is er gelukkig play-offs en MLB ter vermaak.

  vrijdag 4 april 2003 @ 07:23:30 #3
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_9573487
Voorlopige schema in het Westen:

1. Dallas
8. Phoenix

5. Minnesota
4. Portland

3. San Antonio
6. Utah

7. Lakers
2. Sacramento KINGS

Kampioen: Sacramento KINGS

Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  vrijdag 4 april 2003 @ 10:18:21 #4
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9574964
Hup Wizards..
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_9575058
Go Kings! Ik zat vorig jaar zwaar te balen toen ze eigenlijk het kampioenschap verdienden (naar mijn bescheiden mening) maar het onderspit moesten delven tegen de over het algemeen mindere Lakers (alhoewel deze in de laatste twee games wel de betere waren).
Hopelijk maken ze het deze keer goed!
  vrijdag 4 april 2003 @ 10:54:36 #6
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_9575639
en ben zowel voor Phoenix als voor Houston... lastig lastig..
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  vrijdag 4 april 2003 @ 18:26:52 #7
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_9585772
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 00:32 schreef AC het volgende:

Ik zie een EC team geen kampioen worden eigenlijk. WC is te sterk denk ik. San Antonio of de Kings..Dallas en de Lakers niet, Dallas vanwege het verdedigen, dat rare geklooi met de centers en het 'half-court-verhaal'


Het zal inderdaad wel een team uit het Westen worden, de Kings zijn de grote kanshebbers, maar vlak Dallas zeker niet uit!
Achter dat 'rare geklooi' zit wel degelijk een filosofie, Don Nelson probeert daarmee steeds weer mismatches te creeeren waar de tegenstanders het vaak flink moeilijk mee hebben. In Shawn Bradley hebben ze iemand die tegen de iets mindere centers soms toch wel hele aardige dingen kan doen onder het bord, zowel aanvallend als verdedigend (zie de wedstrijd tegen de Wolves).
Met Raef LaFrentz hebben ze een speler die zowel driepunters kan schieten (en dus ook ruim buiten de bucket verdedigd moet worden) als kan rebounden. Als de center naar buiten moet komt er ruimte in het midden, waar Nash dan bijv. weer gebruik van kan maken.
Volgens mij zit er dus wel degelijk een logica achter, hij bekijkt het gewoon per wedstrijd, en blijkbaar is dat dus redelijk effectief, ze hebben niet voor niets het beste record lijkt mij!
Defensief zijn ze misschien minder sterk, maar als ze offensief blijven spelen zoals ze nu doen gaan er nog veel ploegen de boot in tegen Dallas!
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
  vrijdag 4 april 2003 @ 20:52:05 #8
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_9588683
mismatches of niet de Mavericks gaan weer onderuit tegen de LAkers
en het gaat niet goed met MJ en zijn Wizards,de achterstand op de Bucks bedraagd nu al 2,5 wedstrijd,als ze niet oppassen gaan zelfs de Knicks ze nog voorbij
don't call to the bullpen
  zaterdag 5 april 2003 @ 13:34:16 #9
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_9599496
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 20:52 schreef SpankSpankeronie het volgende:
mismatches of niet de Mavericks gaan weer onderuit tegen de LAkers
Zoals de zaken er nu voor staan in het Westen is het bracket als volgt:
1 Dallas (56-19)
8 Phoenix (39-35)

4 Portland (47-28)
5 Minnesota (47-29)

3 Sacramento (55-22)
6 LA Lakers (45-31)

2 San Antonio (56-20)
7 Utah (45-31)

De Lakers zullen dus eerst Sacramento en San Antonio moeten verslaan om uberhaupt tegen Dallas te mogen spelen
Die kans acht ik eerlijk gezegd zeer klein voor de Lakers, maar goed, in de play-offs kan natuurlijk alles gebeuren!

Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_9602641
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 18:26 schreef Magicfrankie het volgende:
Theorie
Dat is zeker waar. Die Nash gaat als een tornado inside en passt dan uit naar vaak Nowitzki of een ander. Alleen als je ze afzet tegen de Kings: Pollard en Clark (waarom Toronto hem gewaived heeft vat ik niet, zal wel ivm. evt. luxury tax zijn) als reservecenters tegen LaFrentz en Bradley...dan kies ik toch voor de Kings. Als Pollard fit is kan ie dus in defense en offense veel brengen zoals laatst op C+ (uitschieter naar boven was dat weliswaar, maar zeker niet minder dan een Dallas reserve). Clark is atletischer dan iemand als Bradley en is 2de reserve (!). Kings centers hoeven niet te schieten, want daar hebben ze genoeg mensen voor (Peja, C-Webb, etc). Plus ze hebben nog Turkoglu op de bank als lange jongen die wat in huis heeft. Maar dat Dallas hun gelijk bewijst met de cijfers is sowieso waar. Nu nog in de PO.
  zaterdag 5 april 2003 @ 21:46:35 #11
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_9607332
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 13:34 schreef Magicfrankie het volgende:

[..]

Zoals de zaken er nu voor staan in het Westen is het bracket als volgt:
1 Dallas (56-19)
8 Phoenix (39-35)

4 Portland (47-28)
5 Minnesota (47-29)

3 Sacramento (55-22)
6 LA Lakers (45-31)

2 San Antonio (56-20)
7 Utah (45-31)

De Lakers zullen dus eerst Sacramento en San Antonio moeten verslaan om uberhaupt tegen Dallas te mogen spelen
Die kans acht ik eerlijk gezegd zeer klein voor de Lakers, maar goed, in de play-offs kan natuurlijk alles gebeuren!


je bracket klopt niet helemaal
Mavericks en Spurs spelen beide in de Midwest Division
aangezien de divisionwinnaars als 1e en 2e geplaatst worden in de PO zal 1 van die 2 (Mavs/Spurs) als nummer 3 de PO ingaan
en voor je het weet staan de Mavs tegenover de LAkers in de 1e ronde
don't call to the bullpen
  zaterdag 5 april 2003 @ 22:15:28 #12
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_9607785
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 16:58 schreef AC het volgende:
Nu nog in de PO.
Precies, en dan kan het zomaar ineens helemaal anders zijn. Zie vorig jaar Kings - Lakers. De Kings waren beter, maar op de belangrijke momenten faalden ze gewoon. Zullen ze er wat van geleerd hebben?
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
  zaterdag 5 april 2003 @ 22:32:09 #13
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_9608088
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 21:46 schreef SpankSpankeronie het volgende:

je bracket klopt niet helemaal
Mavericks en Spurs spelen beide in de Midwest Division
aangezien de divisionwinnaars als 1e en 2e geplaatst worden in de PO zal 1 van die 2 (Mavs/Spurs) als nummer 3 de PO ingaan
en voor je het weet staan de Mavs tegenover de LAkers in de 1e ronde


Ah.. leer ik ook nog eens wat! Dat wist ik dus niet, ik vond het al vreemd dat Sacramento overal als #2 genoemd werd terwijl de Spurs een iets beter record hebben. (Ik zie deze regel nu ook staan op espn.com). In dat geval is idd de kans aanwezig dat de Mavs #3 worden en tegen de Lakers mogen aantreden.
Vreemde regel is dat dan eigenlijk, want het home-court advantage wordt wel weer bepaald door het won-lost record, en niet op basis van de ranking. Dus als Sacramento #2 wordt en San Antonio #3 (met een beter record), dan heeft SA het thuisvoordeel als ze tegen elkaar spelen.
Ze kiezen hier nu eigenlijk voor een vreemd soort mix van de verschillende mogelijkheden, waarom doen ze dat eigenlijk?
Ze zouden kunnen kiezen voor een Division kampioenschap en dan een Conference kampioenschap (zoals in de NCAA), of je kiest voor meteen een Conference kampioenschap op basis van het record, waarbij SA in dit geval dus gewoon boven Sacramento zou staan.
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
  dinsdag 8 april 2003 @ 12:32:49 #14
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_9654088
Tijd voor een kickje, de Spurs wederom gewonnen . 1 wedstrijd achter op de Mavs momenteel, en die moeten vanacht tegen de Lakers.
Misschien worden de Spurs nog wel 1e ook. De Wizards hebben trouwens ook weer eens gewonnen, maar die zie ik nog niet zo makkelijk de play-offs halen.

Vandaag zou ook Detroit te horen krijgen wat voor injury hun sterspeler had geloof ik.

pi_9655056
Bucks gaan het halen YES YES!!
Wel jammer voor MJ.

Ben Wallace(Pistons) is 2 weken uitgeschakeld. Hij mist waarschijnlijk de 1e paar PO wedstrijden
Erg jammer.

pi_9669759
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 22:15 schreef Magicfrankie het volgende:

[..]

Precies, en dan kan het zomaar ineens helemaal anders zijn.


Inderdaad, dat is het leuke ook van de PO.

Op dit moment staat Phoenix 40-36 en Houston 40-37. Dus Phoenix nog on top. De Suns spelen nu in Denver terwijl de Rockets vrij zijn. Niets is zeker natuurlijk, maar Phoenix kan weer afstand nemen.

  woensdag 9 april 2003 @ 08:48:08 #17
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_9671006
Lakers gewonnen van Mavs, Spurs en Mavs gedeelde eerste plaats. De gene die aan het einde van de rit de laagste ranking heeft van deze twee mag waarschijnlijk gelijk opdraven tegen de Lakers . Ik denk dat ze dit voor de zekerheid toch allebei wel willen voorkomen. De laatste wedstrijd van het seizoen voor de spurs is tegen de mavs. Zal nog leuk worden
  woensdag 9 april 2003 @ 18:52:29 #18
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9683447
Nou..jammer voor Jordan...
Ik ga het ook niet zo erg volgen ben ik bang. Als Washington de play-offs zou hebben gehaald zou ik dat wel doen..maar met deze ploegen heb ik weinig.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 9 april 2003 @ 22:55:22 #19
50311 Timaniac
Purebreed Limbo!!!!
pi_9688620
yup kings zijn mijn favorietje dit jaar, ik hoop dat de Lakers niet weer gaan stunten dit jaar begint beetje eentonig te worden anders en daar komt bij dat als ze het een jaar neit verdienen dat dit jaar wel is.
Niets Hoeft, Behalve een Paard
  donderdag 10 april 2003 @ 10:12:53 #20
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_9692958
Mavs verpletterd door de Suns, Spurs gewonnen dus spurs eerste.
pi_9708276
ik denk dat Minnesota een goede kans heeft.
Ze hebben aangetoond van iedereen te kunnen winnen, en The Big Ticket (kevin Garnett) is gewoonweg fantastisch dit jaar.


Wie denken jullie dat MVP zal worden?

Ach Ja
  vrijdag 11 april 2003 @ 08:10:05 #22
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_9712985
quote:
Op donderdag 10 april 2003 22:33 schreef Arithon het volgende:
ik denk dat Minnesota een goede kans heeft.
Ze hebben aangetoond van iedereen te kunnen winnen, en The Big Ticket (kevin Garnett) is gewoonweg fantastisch dit jaar.


Wie denken jullie dat MVP zal worden?


Waarschijnlijk garnett, en anders T-Mac of Duncan
pi_9714680
MVP zal helaas Kobe worden denk ik.
Ik gun het KG zo erg, die vent is fantastisch!
  vrijdag 11 april 2003 @ 13:42:03 #24
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_9717908
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 08:10 schreef ShaoliN het volgende:

Waarschijnlijk garnett, en anders T-Mac of Duncan


T-Mac zal het zeker niet worden, fantastische speler, daar niet van, maar Orlando heeft niet goed genoeg gepresteerd om hem Most Valuable Player te laten worden.
Duncan heeft een hele grote kans, z'n team heeft het beste record in de NBA, en daarnaast is hij #7 in de NBA in scoring, #3 in rebounding en #3 in blocks.
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
  zaterdag 12 april 2003 @ 11:34:50 #25
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_9733494
Wizards niet naar de PO jammer maar ja dat zat er al een tijdje aan te komen
nog 3 wedstrijden voor MJ en zijn shirt kan definitief in de nok van het dak,bij de Bulls neem ik aan,hing dat shirt daar trouwens al niet eens?

En de LAkers komen mooi op tijd op toeren,nu al 5e in de West en met een beetje geluk pakken ze de T-Wolves ook nog ff het thuisvoordeel af in de 1e ronde

don't call to the bullpen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')