abonnement Unibet Coolblue
pi_10595999
Navond Ellen,
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 16:54 schreef Bounty het volgende:
Ik heb ondertussen mijn mondeling examen over mijn scriptie gehad (dat was het laatste wat ik voor mijn opleiding moest doen) en ik heb het gewoon gehaald Ik ben gewoon geslaagd en hoef niet meer naar school. Ik heb alleen nog de examenuitreiking

Feli, neem er een van mij!

L'chaim!

quote:
Ga nu dus lekker van mijn vrije tijd genieten en misschien af en toe eens werken. Ik kan mijn hele leven nog werken.
Groot gelijk.

Geniet er van, je hebt 't verdient!

Mazzeltov;

Ralph

*Meeting (still) is sometimes Disconnecting...*
  donderdag 22 mei 2003 @ 15:18:39 #77
55235 Sneeuwwitje79
zonder de 7 dwergen
pi_10608892
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 21:59 schreef Captain-America het volgende:
Goedenavond Esther,
[..]

Denk maar zo, voor je 't weet is 't zover.
Overigens ben ik d'r nog niet helemaal. Maar bijna. Vrijdag, zie onderstaand bericht, weet ik meer...focking spannend he...

Ralph,

The package has just arrived, many thanks for the books and the paper -unfortunately, I am not a dutch speaker! But it is the thought that counts.

I will examine your dissertation over the next day or so and I hope to get
it off to the external examiner this Friday and that is a promise.

I hope to e mail you back on Friday to let you know whether I have graded it a pass or a fail. But I must warn you that my assessment must be agreed by the external examiner.

Regards,

Tom.
[..]

En de mooiste enzo ik geef 't toe ben bevooroordeeld. Zoals gemeld in de diss: An extra personal aspect of doing research in the Port of Rotterdam is my relation to the city, I was born in Rotterdam.
[..]

Dat hoop ik wel al slaat de twijfel toe he. Ben en blijft, wat dat betreft, een tobbert...
Gisteren alles verzonden, vond dat het best wel snel is gegaan allemaal.
omstreeks 12:43 verzonden, vanaf omstreeks 11:38 afgelevert.
Goede service overigens van TNT. Via hun site kun je het gehele verloop van je zending, blijven, monitoren.

BTW; mag jij alles ook opsturen en schrijf je vanuit thuis?
[..]

Zie het bovenstaande. Normaal is men best wel snel, zit nu echter tegen de deadline aan. Daar komt nog bij dat het volgende week bank-holiday is. Maar als het goed is weet ik vrijdag dus of ik wel of niet M.A. ben, met een voorbehoud van de external examiner. Maar ja de laatste x dat die dat zei wijzigde mijn marks ook niet he.
[..]

Ben deels werkzoekende en deels aan het werk. Daarnaast heb ik de kans gehad, ben daar nu dus druk doende mee, om aan de Inholland Hogeschool mijn eigen vakgroep: Criminologie & Veiligheid op te zetten. Is nu nog tijdelijk, maar dat komt vast wel goed allemaal.
[..]

Shame on you! Hehe
Je zou is moeten weten hoe ik, veel op het laatste moment enzo, heb gedaan.

Mazzeltov;

Ralph


Ha Ralph,
Echt wel spannend! Nu nog maar 1 dagje afwachten en dan je weet 't al! Vooral leuk zo'n onderwerp als het ook nog eens je geboortestad is, Rotterdam is erg veelzijdige stad (ik ben bang dat over Enschede vrij weinig te vertellen valt, afgezien van de vuurwerkramp). Nu maar duimen he, maar zit je hebt wel een pass, denk dat er wel heel wat moet gebeuren als dat niet zo zou zijn.... Laat maar ff weten als je het morgen weet!
Omdat bij de MBA die ik volg het programma in Nederland wordt gegeven, kan ik het gewoon inleveren bij minn supervisor die uit Engeland komt, maar nu in België woont en regelmatig in Enschede komt, kan 't dus gewoon aan hem geven, wel zo makkelijk. Wel veilig idee, dat je je pakketje zo kunt volgens via TNT, weet je precies waat 'is enzo, handig.
Wat gaaf, je eigen vakgroep opzetten, denk dat je dan wel heel gemotiveerd bent, als je dat allemaal zelf mag doen. Je bent dus echt een expert op dat gebied.
Ik merk zelf ook wel dat ik altijd vol goede voornemens zit om op tijd aan m'n essays en leren te beginnen enzo, maar als 't er op aan komt, denk ik, shit, was ik maar eerder begonnen. Maar het lijkt wel een btje alsof ik pas echt opschiet als ik denk, shit, nog maar 2 weken ofoz, dan zet ik er pas echt vaart achter. Mara ja, is ook niet zo heel erg, ik weet van mezelf dat ik het wel afkrijg, ook al moet ik tot 's nachts doorwerken. Maar dat hoef jij nu niet meer, wel relaxed.
Ik ga maar weer eens aan de slag...(zucht)....

Groetjes,
Esther

pi_10609374
* du_ke meldt zich

Ik ben ook al ruim een jaar bezig met mijn afstudeeronderzoek. Ik ben nu eindelijk bijna klaar (m'n verslag nadert nu gelukkig de eindfase) maar echt rap opschieten doet het niet.
Maar we houden goede hoop, het moet dit schooljaar gewoon lukken.

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 22 mei 2003 @ 16:32:23 #79
55235 Sneeuwwitje79
zonder de 7 dwergen
pi_10610743
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 15:38 schreef du_ke het volgende:
* du_ke meldt zich

Ik ben ook al ruim een jaar bezig met mijn afstudeeronderzoek. Ik ben nu eindelijk bijna klaar (m'n verslag nadert nu gelukkig de eindfase) maar echt rap opschieten doet het niet.
Maar we houden goede hoop, het moet dit schooljaar gewoon lukken.


wat doe je dan, als 't een jaar duurt?
pi_10610848
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 16:32 schreef Sneeuwwitje79 het volgende:

[..]

wat doe je dan, als 't een jaar duurt?


Voornamelijk te weinig en te veel Fokken . De oorspronkelijke planning was een 4 a 6 maanden. Ik doe HBO milieukunde. Mijn probleem is dat een tijd lang een beetje aan heb lopen kloten en dat heeft gewoon heel veel tijd gekost, veel van mijn studiegenoten gingen met z'n tweeen afstuderen en dan jut je elkaar wat meer op. En ik had in m'n eentje gewoon een foute mentaliteit.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 22 mei 2003 @ 18:41:42 #81
55235 Sneeuwwitje79
zonder de 7 dwergen
pi_10613560
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 16:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

Voornamelijk te weinig en te veel Fokken . De oorspronkelijke planning was een 4 a 6 maanden. Ik doe HBO milieukunde. Mijn probleem is dat een tijd lang een beetje aan heb lopen kloten en dat heeft gewoon heel veel tijd gekost, veel van mijn studiegenoten gingen met z'n tweeen afstuderen en dan jut je elkaar wat meer op. En ik had in m'n eentje gewoon een foute mentaliteit.


ach, maar wat maakt 't uit, je bent nu (bijna) klaar en wees blij dat je niet met iemand anders de scriptie deed, deed ik nl. op m'n vorige opleiding ook en vond het regelmatig behoorlijk irritant. Als je 't alleen doet, bepaal je tenminste zelf wat je erin zet en in welk tempo
Maar je hebt wel gelijk dat Fokken tijd kost, i.p.v. iets nuttigs doen, zit ik de hele tijd achter deze site, is niet best...
pi_10613906
Leuk om dit te lezen, weet ik een beetje waar ik aan toe ga zijn.

Ik was oorspronkelijk van plan een stageplek (ik zit op de uni) te zoeken, maar dat is niet echt makkelijk.. en de studiegenoten van me die wel een stageplek hebben zitten b.v. bij IBM of Fortis, maar dat zie ik ook niet zitten, hoef ook niet zonodig m'n plekje al veroverd te hebben bij een of ander groot bedrijf.

Heb misschien een bijbaan voor het komende jaar voor 2 of 3 dagen in de week, en wil dan daarnaast toch maar aan een scriptie gaan werken... dus nu eens bij de docenten informeren wat voor mooie onderwerpen er allemaal zijn........

  donderdag 22 mei 2003 @ 20:23:28 #83
55235 Sneeuwwitje79
zonder de 7 dwergen
pi_10615263
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 19:00 schreef Jape het volgende:
Leuk om dit te lezen, weet ik een beetje waar ik aan toe ga zijn.

Ik was oorspronkelijk van plan een stageplek (ik zit op de uni) te zoeken, maar dat is niet echt makkelijk.. en de studiegenoten van me die wel een stageplek hebben zitten b.v. bij IBM of Fortis, maar dat zie ik ook niet zitten, hoef ook niet zonodig m'n plekje al veroverd te hebben bij een of ander groot bedrijf.

Heb misschien een bijbaan voor het komende jaar voor 2 of 3 dagen in de week, en wil dan daarnaast toch maar aan een scriptie gaan werken... dus nu eens bij de docenten informeren wat voor mooie onderwerpen er allemaal zijn........


is ook niet echt ideaal vind ik, scriptie voor bedrijf, omdat school het zo wil en het bedrijf wil weer wat anders, tenminste, bij mij wel, zat toen btje tussen 2 vuren in
Maar er zijn heel veel andere mooie onderwerpen....
pi_10615504
Navond Esther,
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 15:18 schreef Sneeuwwitje79 het volgende:

Echt wel spannend! Nu nog maar 1 dagje afwachten en dan je weet 't al!


Yep, de spanning is wat dat betreft bijna niet meer te houden.

Morgen, hopelijk een beetje vroeg, weet ik meer.

quote:
Vooral leuk zo'n onderwerp als het ook nog eens je geboortestad is, Rotterdam is erg veelzijdige stad
Ech wel
En zeker onze haven.
quote:
(ik ben bang dat over Enschede vrij weinig te vertellen valt, afgezien van de vuurwerkramp).
Enschede heeft natuurlijk, los van wat je al vermeld, ook andere interessante (onderzoeks)gebieden.
quote:
Nu maar duimen he, maar zit je hebt wel een pass, denk dat er wel heel wat moet gebeuren als dat niet zo zou zijn.... Laat maar ff weten als je het morgen weet!
Doen ik!
quote:
Omdat bij de MBA die ik volg het programma in Nederland wordt gegeven, kan ik het gewoon inleveren bij minn supervisor die uit Engeland komt, maar nu in België woont en regelmatig in Enschede komt, kan 't dus gewoon aan hem geven, wel zo makkelijk.
Da's inderdaad makkelijk. Krijg je ook feedback van iemand die je begeleid en je stukken op voorhand mee/doorleest?
quote:
Wel veilig idee, dat je je pakketje zo kunt volgens via TNT, weet je precies waat 'is enzo, handig.
Yep, en nog geeneens zo duur. Alhoewel een kleine 90 Florijnen teruggerekend naar ons voormalige valuatewaarde.
quote:
Wat gaaf, je eigen vakgroep opzetten, denk dat je dan wel heel gemotiveerd bent, als je dat allemaal zelf mag doen. Je bent dus echt een expert op dat gebied.
Thx, ben daar dan ook zeer content mee. Heb er bijzonders veel zin in om tot een su6 te gaan maken. Expert, ach wat heet, ik denk dat ik mijn vak(gebieden) wel ken na 17 jaar he
quote:
Ik merk zelf ook wel dat ik altijd vol goede voornemens zit om op tijd aan m'n essays en leren te beginnen enzo, maar als 't er op aan komt, denk ik, shit, was ik maar eerder begonnen. Maar het lijkt wel een btje alsof ik pas echt opschiet als ik denk, shit, nog maar 2 weken ofoz,
Het lijkt wel of ik mijn eigen manier van werken hier terug lees
quote:
dan zet ik er pas echt vaart achter. Mara ja, is ook niet zo heel erg, ik weet van mezelf dat ik het wel afkrijg, ook al moet ik tot 's nachts doorwerken. Maar dat hoef jij nu niet meer, wel relaxed.
Ech wel. Maar denk maar zo, zo verging het mij ook he, en het is mij, in ieder geval inzake Leicester wel al gelukt he.
Klaarblijkelijk behoren wij tot de studenten die deze manier van werken nodig hebben ofzo. En remember het gaat om 't uiteindelijke resultaat he!
quote:
Ik ga maar weer eens aan de slag...(zucht)....
Komt voor jou ook allemaal wel goed. Don't worry and keep on doing the things you did before!

Mazzeltov;

Ralph*Nu toch wel in stress enzo...*

*Meeting (still) is sometimes Disconnecting...*
pi_10615770
Navond Duke,
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 15:38 schreef du_ke het volgende:
* du_ke meldt zich

Ik ben ook al ruim een jaar bezig met mijn afstudeeronderzoek. Ik ben nu eindelijk bijna klaar (m'n verslag nadert nu gelukkig de eindfase) maar echt rap opschieten doet het niet.
Maar we houden goede hoop, het moet dit schooljaar gewoon lukken.


Oppert 't gaat je gelukken, 't afstuderen dit (school)jaar!.

Mark these words!

Mazzeltov;

Ralph

*Meeting (still) is sometimes Disconnecting...*
pi_10616184
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 20:23 schreef Sneeuwwitje79 het volgende:

is ook niet echt ideaal vind ik, scriptie voor bedrijf, omdat school het zo wil en het bedrijf wil weer wat anders, tenminste, bij mij wel, zat toen btje tussen 2 vuren in
Maar er zijn heel veel andere mooie onderwerpen....


nee lijkt me ook niet, gewoon een onderwerp in overleg met een van mijn docenten lijkt me ook prima. we hebben onlangs een werkcollege afgerond, en dat beviel ook wel. alleen dan nog een stukje omvangrijker
pi_10624482
Goedemorgen to all,

Mijn dag en de komende dagen zijn en zullen bijzonders goed zijn.
Het is me gelukt, da's maar ten dele waar want ik mag de anderen, mijn partner, dochter en vrienden niet vergeten die mij hierin hebben bijgestaan.
Het resultaat staat hieronder vermeld, het zit erop. Eindelijk na 17 lange jaren met vele diploma's zal ik mijn academische master degree gaan ontvangen.

Ralph,

As promised I have examined your Dissertation overnight and I am prepared to award it a pass grade. A copy of my assessment report has been e-mailed to the external examiner and I hope that this will marry up with a copy of your Dissertation that was sent to him on Wednesday of this week. It is my hope that he will examine it over the next couple of days and e-mail his thoughts to me by the middle of next week. Once I hear from him, I will let you know the outcome.

The situation is that there is a programme board scheduled for next Friday 29th May and after this board a final pass list will be compiled of all students that will be eligible for graduation on 14th July and with a bit
of luck your name will be added to the list.

At this point in time, I cannot disclose to you either the mark awarded or
a copy of my report. These must wait until I receive comments from the
external examiner.

Regards,

Tom.

Mazzeltov;

Ralph van Os M.A.

*Meeting (still) is sometimes Disconnecting...*
  vrijdag 23 mei 2003 @ 17:28:24 #88
55235 Sneeuwwitje79
zonder de 7 dwergen
pi_10633424
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 10:45 schreef Captain-America het volgende:
Goedemorgen to all,

Mijn dag en de komende dagen zijn en zullen bijzonders goed zijn.
Het is me gelukt, da's maar ten dele waar want ik mag de anderen, mijn partner, dochter en vrienden niet vergeten die mij hierin hebben bijgestaan.
Het resultaat staat hieronder vermeld, het zit erop. Eindelijk na 17 lange jaren met vele diploma's zal ik mijn academische master degree gaan ontvangen.

Ralph,

As promised I have examined your Dissertation overnight and I am prepared to award it a pass grade. A copy of my assessment report has been e-mailed to the external examiner and I hope that this will marry up with a copy of your Dissertation that was sent to him on Wednesday of this week. It is my hope that he will examine it over the next couple of days and e-mail his thoughts to me by the middle of next week. Once I hear from him, I will let you know the outcome.

The situation is that there is a programme board scheduled for next Friday 29th May and after this board a final pass list will be compiled of all students that will be eligible for graduation on 14th July and with a bit
of luck your name will be added to the list.

At this point in time, I cannot disclose to you either the mark awarded or
a copy of my report. These must wait until I receive comments from the
external examiner.

Regards,

Tom.

Mazzeltov;

Ralph van Os M.A.


Ha Ralph!

van harte gefeliciteerd met je pass, echt goed, heb je netjes gedaan. Nu hoef je niet meer in de stress te zitten en kun je 't mooi ff rustig aan gaan doen. Je hoeveelste titel is dit eigenlijk? Dan zul je er na 17 jaar toch al wel aardig wat hebben verzameld. Nou, prettig weekend, maar dat zal bij jou vast wel lukken, lekker een feestje bouwen enzo....

Groetjes,
Esther

pi_10646086
Goedesmiddags Esther,
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 17:28 schreef Sneeuwwitje79 het volgende:

[..]

Ha Ralph!

van harte gefeliciteerd met je pass, echt goed, heb je netjes gedaan.


Thx.
quote:
Nu hoef je niet meer in de stress te zitten en kun je 't mooi ff rustig aan gaan doen.
Eg wel. Alhoewel ik wel al stress voor de komende ceremonie. Da's nogal een 'gebeuren'. Officieel in toga enzo. Maar ook wel iets waar ik naar uit kijk. Zal als alles achter de rug is een foto van die dag in here posten.
quote:
Je hoeveelste titel is dit eigenlijk? Dan zul je er na 17 jaar toch al wel aardig wat hebben verzameld.
Klopt. Is de tweede academische en de 6de totaal.
Mag nu, vanaf 14 juli officieel, het onderstaande voeren:
Ralph N.R. van Os M.A. PgDip. CSS CPOI CPO RSE

Maar denk dat ik het houd op:
Ralph N.R. van Os M.A. CSS RSE
Of enkel M.A. daar ben ik nog niet helemaal uit.

quote:
Nou, prettig weekend, maar dat zal bij jou vast wel lukken, lekker een feestje bouwen enzo....
Thx! Ech wel. Gisteren heerlijk uit eten geweest. Vandaag rustdag.
Is overigens nog wel wat onwennig. Hoef nu helemaal niets meer te doen. Normaliter was ik elke dag, zeker de afgelopen jaren, wel bezig met iets direct of indirect gerelateerd aan mijn studie. Ach ja

Goed weekend!

En su6 met jouw studie, wat overigens ook voor de anderen in here geld!

Mazzeltov;

Ralph*Just Ralph *

*Meeting (still) is sometimes Disconnecting...*
pi_10665000
hey Ralph, wat geweldig joh !!! Jeeuuuujjjj !

Dat geeft de burger moed. Ik ben nog steeds beetje ziekig, echt geen idee wat het is, waarschijnlijk een heel vervelend virus ofzo.

Op dit moment heb ik geen stem meer, of nou ja, een fluisterstemmetje.
Ben gister sinds lange tijd weer eens gaan stappen. Was echt wat ik nodig had, nog lekker sjans gehad ook, kreeg te horen dat ik een bijzondere uitstraling heb... *hahahaha*
Tja, waar je vrouwen al niet blij mee kan maken.

Vrijdag kreeg ik trouwens een mailtje van mijn begeleider:
Jill,

Jack and Jill went up a hill,

hij mag dan wel steil zijn, die heuvel, maar we hebben hem bijna
beklommen en we zullen de top halen, toch?

Waar zit je?

Jack

Ik vond het wel grappig, maar ja, eigenlijk ook wel stom, mijn scriptie had in januari af moeten zijn. Als ik begeleider was, en ik zou 31 januari iets binnenkrijgen en kreeg niks, dan hing ik de week erna aan de foon. Maar ja, misschien is dit wel typisch iets voor de uni ofzo.
Ik heb maar teruggemaild dat ik mijn wandelschoenen nog steeds aan had, en dat ik hoopte dat ik boven met de lift weer naar beneden mag.

Maar ik ben weer uitgefokt voor vandaag, ga weer verder met het verzinnen van een centrale vraag die WEL ergens op slaat.

Misschien moet ik het toch maar houden op: Maken musea optimaal gebruik van de mogelijkheden die computerspellen bieden als intrinsieke motivator om te leren in het museum?

Hm. Ik ga er nog even over nadenken. Groetjes en nog een fijne zondag gewenst allemaal !!

PS> Volgende week donderdag hier in Limburg 25 graden, vrijdag 27 graden... MY GOD!

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_10679888
Goedesmorgens Syrena,
quote:
Op zondag 25 mei 2003 13:14 schreef Syrena het volgende:
hey Ralph, wat geweldig joh !!! Jeeuuuujjjj !

Thx.

quote:
Dat geeft de burger moed. Ik ben nog steeds beetje ziekig, echt geen idee wat het is, waarschijnlijk een heel vervelend virus ofzo.
Volgens mij heerst dat, mijn vriendin heeft d'r ook al last van.
Hoop voor je dat je d'r gauw vanaf zult zijn.
quote:
Op dit moment heb ik geen stem meer, of nou ja, een fluisterstemmetje.
Is zeer benieuwd naar het geluid wat je produceerd

[q[Ben gister sinds lange tijd weer eens gaan stappen. Was echt wat ik nodig had, nog lekker sjans gehad ook, kreeg te horen dat ik een bijzondere uitstraling heb... *hahahaha* [/q]

Hehe, moet kunnen toch. En waarom ook niet. Je moet jezelf nooit naar beneden halen he. Als een ander dat tegen je gezegd heeft, dan is het gewoon zo!

quote:
Tja, waar je vrouwen al niet blij mee kan maken.
Doet d'r een zeer wijselijk stilzwijgen toe...
quote:
Vrijdag kreeg ik trouwens een mailtje van mijn begeleider:
Jill,

Jack and Jill went up a hill,

hij mag dan wel steil zijn, die heuvel, maar we hebben hem bijna
beklommen en we zullen de top halen, toch?

Waar zit je?

Jack

Ik vond het wel grappig, maar ja, eigenlijk ook wel stom, mijn scriptie had in januari af moeten zijn. Als ik begeleider was, en ik zou 31 januari iets binnenkrijgen en kreeg niks, dan hing ik de week erna aan de foon. Maar ja, misschien is dit wel typisch iets voor de uni ofzo.
Ik heb maar teruggemaild dat ik mijn wandelschoenen nog steeds aan had, en dat ik hoopte dat ik boven met de lift weer naar beneden mag.


Ludieke manier van communiceren.
Ben benieuwd naar, wanneer en hoe hij reageerd.
quote:
Maar ik ben weer uitgefokt voor vandaag, ga weer verder met het verzinnen van een centrale vraag die WEL ergens op slaat.
Komt allemaal goed, heb wat meer vertrouwen in jezelf.
quote:
Misschien moet ik het toch maar houden op: Maken musea optimaal gebruik van de mogelijkheden die computerspellen bieden als intrinsieke motivator om te leren in het museum?
Waarom iets wat toch al moeilijk genoeg is, nog moeilijker maken?
I know klinkt belerend, verging mij net zo he, en zie...
quote:
Hm. Ik ga er nog even over nadenken. Groetjes en nog een fijne zondag gewenst allemaal !!
Ben benieuwd naar wat je besloten hebt. Veel su6 de komende dagen.
quote:
PS> Volgende week donderdag hier in Limburg 25 graden, vrijdag 27 graden... MY GOD!
Da's 'peentjus' en wat al dan niet meer zweten.
Sterkte. Misschien dat je ergens in een geairconditioneerde ruimte kunt gaan (door)werken?

Take care.

Mazzeltov;

Ralph

*Meeting (still) is sometimes Disconnecting...*
pi_10684791
*meldt*
Ik ben nu.. ff kijken.. bijna 3 maanden bezig. Heb nu 3 hoofdstukken af, ongeveer 35 pagina's, maar ik heb het gevoel dat ik nog maar net begonnen ben en dat het echte werk nog moet beginnen. Ik moet nog 2 hoofdstukken trouwens, de moeilijkste..

Ik vind het vooral lastig omdat ik nu 5 dagen per week stage loop. Het is echt lastig om dan nog de tijd en de concentratie te vinden om me op die scriptie te richten.

Mijn deadline staat op 30 juni trouwens, dus ik heb nog een maand voor 2 hoofdstukken.. Gaat krap worden

pi_10690514
He succes iedereen met de scriptie, ik moet in september beginnen en ga stage lopen. Heb vrijdag een gesprek gehad bij een adviesbureau, deze week hoor ik of ik er terecht kan. Er zijn meer kandidaten, maar ik zie het wel. Als het dan zover is moet ik of het bedrijf met een leuk onderwerp komen en begin ik dus met een opzet, probleemstelling. De reden waarom ik bij een bedrijf wil afstuderen is met name omdat ik dan niet wordt afgeleid, regelmaat heb, anders zou het namelijk nog erg lang gaan duren vrees ik. Krijgen jullie stagevergoeding? wat is een beetje redelijk? Mijn planning is om ergens rond maart 2004 klaar te zijn.. was het maar zo ver

Forno succes deze week , gaat helemaal goedkomen, helaas moet ik je het komend weekend missen, maar je scriptie is dan wel af!

pi_10690571
quote:
Op maandag 26 mei 2003 17:01 schreef Mereltje het volgende:
Krijgen jullie stagevergoeding? wat is een beetje redelijk?
Ik krijg 270 euro bruto p/m, excl. reiskosten.. vind ik wel redelijk..
  maandag 26 mei 2003 @ 18:54:28 #95
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_10692527
quote:
Op maandag 26 mei 2003 17:03 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Ik krijg 270 euro bruto p/m, excl. reiskosten.. vind ik wel redelijk..


Het hangt heel erg af van het soort bedrijf waar je stage gaat lopen. Vriend van me loopt bij een groot advocatenkantoor en krijgt 500 e per maand; een ander bij ING, idem 500 e. Zelf bij een dagblad stage gelopen, daar kreeg ik 350, ook wel prima.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_10694440
Ow men, geld voor je scriptie. Bij mijn studie niet

Scriptievraag van gister weer verworpen. Ik ben nog steeds hardstikke hees, heb mijn moeder ervan moeten weerhouden om me naar de dokter te slepen. Hopelijk is het morgen over want ik moet dan filmen en zo kan ik dus niet door de headset praten. Voor de rest ben ik eens niet meer moe, geen hoofdpijn, dus dat is wel fijn.

Oja, en vanmorgen weer een mail van mijn begeleider, of we nu een afspraak hadden gemaakt ofzo?? Ik wist niet wat terug te mailen, aangezien ik alweer twee hoofdstukken in de prullenbak gemieterd heb (en dus technisch gezien weer opnieuw moet beginnen). En het dus ook geen nut heeft uberhaupt iets af te spreken. Maaja, leek me niet zo snugger om 'm dat te mailen. Duuuuuss zit ik ook weer met dat probleem. ZUCHT.

Plan was om vandaag een mooi eind op te schieten, maar zoals alle honderdduizenden pogingen hiervoor is dat weer NIET gelukt. Zelfs mijn vader vroeg vandaag of ik op Internet niks was tegengekomen dat ik kon vertalen cq. plagie(e)ren, en dan inleveren.
Nee dus, dan lag ik nu wel te relaxen in de tuin. Probleem is gewoon dat ik mijn eigen geschrijf niet goed vind, en dat van anderen al helemaal niet. Ik snap dus niet hoe mensen dat soort dingen kunnen doen, waar vinden ze die teksten dan?? Er is bij CWS een student betrapt die het heeft gedaan, dus dan zal mijn idee dat die teksten niet goed genoeg zijn wel kloppen.

Ik heb wel al een titel.
" Lerend spelen en spelend leren : het computerspel in het museum. Over de grenzen tussen educatie en entertainment in museumeducatie "

Totdat ik er deelvragen bij maak, en vervolgens weer de hele klotezooi ga lopen aanpassen, omdat ik na zes vragen niet meer weet hoe ik er hoofdstukken van moet maken.

Dit is echt niet leuk meer. O, bedenk me net een variatie (nr. 110) op de ondertitel: Een verkenning van de grenzen... ipv over de grenzen.

Oehh, me likey, gauw opschrijven.

Tja, en zo gaat dat de hele dag door.

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 27 mei 2003 @ 18:38:14 #97
55235 Sneeuwwitje79
zonder de 7 dwergen
pi_10715938
quote:
Op maandag 26 mei 2003 20:29 schreef Syrena het volgende:
Ow men, geld voor je scriptie. Bij mijn studie niet

Scriptievraag van gister weer verworpen. Ik ben nog steeds hardstikke hees, heb mijn moeder ervan moeten weerhouden om me naar de dokter te slepen. Hopelijk is het morgen over want ik moet dan filmen en zo kan ik dus niet door de headset praten. Voor de rest ben ik eens niet meer moe, geen hoofdpijn, dus dat is wel fijn.

Oja, en vanmorgen weer een mail van mijn begeleider, of we nu een afspraak hadden gemaakt ofzo?? Ik wist niet wat terug te mailen, aangezien ik alweer twee hoofdstukken in de prullenbak gemieterd heb (en dus technisch gezien weer opnieuw moet beginnen). En het dus ook geen nut heeft uberhaupt iets af te spreken. Maaja, leek me niet zo snugger om 'm dat te mailen. Duuuuuss zit ik ook weer met dat probleem. ZUCHT.

Plan was om vandaag een mooi eind op te schieten, maar zoals alle honderdduizenden pogingen hiervoor is dat weer NIET gelukt. Zelfs mijn vader vroeg vandaag of ik op Internet niks was tegengekomen dat ik kon vertalen cq. plagie(e)ren, en dan inleveren.
Nee dus, dan lag ik nu wel te relaxen in de tuin. Probleem is gewoon dat ik mijn eigen geschrijf niet goed vind, en dat van anderen al helemaal niet. Ik snap dus niet hoe mensen dat soort dingen kunnen doen, waar vinden ze die teksten dan?? Er is bij CWS een student betrapt die het heeft gedaan, dus dan zal mijn idee dat die teksten niet goed genoeg zijn wel kloppen.

Ik heb wel al een titel.
" Lerend spelen en spelend leren : het computerspel in het museum. Over de grenzen tussen educatie en entertainment in museumeducatie "

Totdat ik er deelvragen bij maak, en vervolgens weer de hele klotezooi ga lopen aanpassen, omdat ik na zes vragen niet meer weet hoe ik er hoofdstukken van moet maken.

Dit is echt niet leuk meer. O, bedenk me net een variatie (nr. 110) op de ondertitel: Een verkenning van de grenzen... ipv over de grenzen.

Oehh, me likey, gauw opschrijven.

Tja, en zo gaat dat de hele dag door.


Hoi,
ik zag dat je onderwerp over educatie en entertainment in museumeducatie ging, heb toevallig laatste tijd veel over een soortgelijk onderwerp gelezen in onze regional krant (dagblad tubantia), ging over een meisje dat als afstudeerscriptie ook zoiets moest doen voor een basisschool, ging over 't Palthehuis in Oldenzaal, volgens mij is 't deze site http://members.home.nl/tumi/welkom.htm ,misschien ideetje??
pi_10760672
ik lees hier allemaal mensen over hun scriptie. Ik ben ook aan t afstuderen.. nog 2 weekjes!! yes!! maar wij werken samen in een groep. Dit betekent dat we samen aan een project werken en dus onderzoek doen naar allerlei zaken. Het project betreft een zwembad.
(bouwkunde dus..)
Zo heb ik bijvoorbeeld onderzoek gedaan naar de installatie technische zaken in een zwembad, duurzame energiebronnen, alle mogelijke besparingen, bouwfysica en CAD tekenwerk.

is dit dan vergelijkbaar met een scriptie? ik begrijp het niet..

pi_10897383
*Hart onder de riem steek mode on*

Ligt 't aan mij of is 't zo stil in here?

Hoop dat iedereen druk doende is met zijn/haar scriptie en dat alles naar wens verloopt.

Su6 iedereen!

Mazzeltov;

Ralph

*Meeting (still) is sometimes Disconnecting...*
pi_10899010
Ik ben inderdaad redelijk druk maar de tijd begint dan ook te dringen... Eind deze maand moet ik het ding inleveren Ik moet nog een hoofdstuk schrijven en de conclusie, verder moet ik nog veel herschrijfwerk doen...
Ik heb trouwens als onderwerp Interactieve muziektelevisie (weet niet of ik dat al eerder heb gemeld).
Het wordt een drukke maand, want ik moet ook nog eens aanstaande maandag een paper inleveren voor m'n laatste vak en ben dus full time stage aan het lopen.
Nog een maandje, dan kan ik relaxen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')