quote:
Op donderdag 27 maart 2003 23:08 schreef ramses het volgende:
Muisjes zijn leuk!!! Moet je tamme witte nemen. Ik zou alleen niet weten wat ze kosten. Het zal wel niet zoveel zijn.
Kan je misschien beter vragen in flora en fauna
maaruh, wat zijn die kooien duur zeg
quote:ok, is cool.
Op vrijdag 28 maart 2003 08:44 schreef whie het volgende:
Heb zelf een tamme muis gehad... Kwam m'n kat mee aanlopen
Ze hebben idd elke week een schoon hok nodig, vers water, voedsel en zeer veel speeltjes! Enne, laat ze niet in de tocht staan..de mijne is verkouden geworden en er uiteindelijk aan overleden (en nog bedankt mams...). En voor je kooi moet je gewoon ff kijken of iemand een 2e hands in de aanbieding heeft. Denk er wel om dat een muizenkooi het beste helemaal van plastic kan zijn en alleen bovenin een deurtje. Ze kunnen namelijk door bepaalde tralies heen.
voor de prijs van de muizen
http://home.wanadoo.nl/henk.opdelaak/indexnl.html
daar staan ze vast wel bij..
en als je er een loopradje in wil doen bedenk dan dat een dichtloopradje het beste is.. anders kunnen ze wonden aan de staart oplopen doordat die klem kan komen te zitten (k zeg niet dat het gebeurd, maar het kan wel!)
quote:Inderdaad.. een rattenkooi heeft te grote ruimtes tussen de tralies en gaat daar doorheen.
Op vrijdag 28 maart 2003 11:25 schreef Eigenbehuizing.nl het volgende:[..]
maar volgens jou is zo'n kooi niet goed? een Muis is kleiner dan een rat, dus die glipt zeker door de speilen heen?
najah, even de plaatselijke supermarkt tjekken...
noem eens een naam
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 11:56 schreef whie het volgende:
geen id van namen... Het zijn vaak dezelfde fabrikanten als die van cavia kooien e.d. De mijne kwam bij de intratuin vandaan... Loop anders gewoon ff een dierenwinkel in, vraag ff naar de muizenkooien en kijk dan naar het merk... kan je op internet een 2e hands gaan zoeken van dat merk.
quote:doh, tjek marktplaats zelf even.. hamsterkooien zijn echt te fout (en te grote speilen voor een muis)
Op vrijdag 28 maart 2003 11:52 schreef DennisMoore het volgende:
Een hamsterkooi?
quote:ow
Op vrijdag 28 maart 2003 12:06 schreef Eigenbehuizing.nl het volgende:[..]
misschien was ik niet duidelijk.. maar ik bedoelde een naam voor de muis
quote:nah, dan moet je water enzo allemaal neerzetten (niet ophangen) en dat lijkt me allemaalom te flikkeren
Op vrijdag 28 maart 2003 12:11 schreef Nyame het volgende:
Een oud aquarium volstaat vaak ook prima! Daarbij zijn ook de wanden zo glad en hoog dat ze er niet meer tegenop kunnen kruipen, maar voor de zekerheid fijn gaas eroverheen en je hebt een heerlijk hok voor je muis! (en een lek aqaurium zal zoveel niet kosten toch?)
Muizen zijn niet handig vond mevrouw..
Ratten zijn beter...
stomme mevrouw
ik moet geen rat
quote:dierenwinkelmevrouw?
Op vrijdag 28 maart 2003 13:17 schreef Eigenbehuizing.nl het volgende:
Hmmzz.. net dierenwinkel getjeckt.Muizen zijn niet handig vond mevrouw..
Ratten zijn beter...
stomme mevrouwik moet geen rat
NOOIT vertrouwen!
Muizen zijn hardstikke leuk.
In een aquarium gaan ze trouwens vaak stinken door het broeien als er een kap op zit met niet al te grote openiingen, maar das al snel opgelost met een ventilatortje van een pc en een adapter
quote:ze zijn te klein en TE bewegelijk...
Op vrijdag 28 maart 2003 13:23 schreef moussy het volgende:
wrom zijn muizen niet handig![]()
Muizen zijn hardstikke leuk.
In een aquarium gaan ze trouwens vaak stinken door het broeien als er een kap op zit met niet al te grote openiingen, maar das al snel opgelost met een ventilatortje van een pc en een adapter
dat kon niet volgens mevrouw
(looprekjes met je wel mee oppassen ik had ooit een hamster die op de een of andere miniet klem kwam te zitten. erg veel bloed enzo gelukkig is hij hersteld en heeft ie het wel overleefd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |