abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 19 maart 2003 @ 22:17:43 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_9244531
Hoe verrassend kunnen we zijn?

In goed overleg met Kreator zijn we tot het besluit gekomen U-IerZzZ te kiezen als de nieuwe duo-moderator voor het PTA-forum. Dit was een van Kreator's voorkeuren, hij kent 'm goed en verwacht er goed mee te kunnen samenwerken. Daar PTA een goedlopend forum is, is dat ook zeker noodzakelijk, i.v.m. overleg over de te volgen modereerstijl en om gezamelijk dit forum nog verder te laten groeien.

Uiteraard was ons zijn "onzin-imago" bekend, maar hij heeft aangegeven zeker de serieuze(re) kant niet te schuwen en wij durven hem de kans te geven dat ook in de praktijk aan te tonen. Hij heeft zich inmiddels verdiept in de spelregels en zal vandaag gaan beginnen. Hij krijgt over enkele momenten dan ook een mooi lichtblauw kleurtje.

We willen nogmaals iedereen bedanken die eveneens interesse heeft getoond. We hopen op ieders begrip voor de gemaakte keuze. We wensen U-IerZzZ ten slotte veel wijsheid en niet te vergeten: veel plezier!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')