abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 maart 2003 @ 10:30:10 #1
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_9225536
ik heb het zo nu en dan gelezen in het vorige topic over stacker 4 en dat een hoop het zo geweldig vinden.
vanavond om half 10 op sbs6 zou ik dan maar is kijken naar de smaak politie tis niet zo gezond enzo zoals de meeste denken,je kan er ook al wat vinden op de site http://bigdiet.sbsnet.nl/sbsnet/0,1001,2133,00.html

als je dan zo graag wilt afvallen doe het dan op een normale en gezonde manier.

[Dit bericht is gewijzigd door glossy op 19-03-2003 16:05]

pi_9225580
smaakpolitie -> uw huis staat op internet?
  woensdag 19 maart 2003 @ 10:37:30 #3
34313 glossy
trotse mama van esmee
  woensdag 19 maart 2003 @ 10:38:37 #4
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_9225719
De gevaren van Stacks
Stackers of stack, het lijkt het nieuwe wondermiddel om af te vallen. Het zoemt door Nederland en de pillen zijn niet aan te slepen. De pillen worden door sporters én afvallers gebruikt, maar zijn ook in 't partycircuit populair om een nachtje door te halen. De Smaakpolitie sprak tientallen mensen die ernstige bijwerkingen hebben van deze pillen, waaornder Katalijne die werkt in een sportschool.
Kathelijne gebruikte stackers en kreeg er hartkloppingen van, zweetaanvallen, en obstipatie (verstopping van de spijsverstering). Toen ze naar haar huisarts ging, moest ze direct stoppen met de pillen. "Hij heeft meteen mijn bloed laten controleren", zegt Kathelijne in de uitzending, "want hij was bang dat ik door 't langdurige gebruik schade had opgelopen."
Gelukkig heeft Kathelijne geen blijvende schade opgelopen, maar niet iedereen is zo verstandig naar de huisarts te gaan als hij of zij bijwerkingen van de stackers heeft.
Het Nederlands Centrum voor Dopingvraagstukken bevestigt de bijwerkingen van stackers die Kathelijne heeft ervaren. De bijwerkingen kunnen nog veel verder gaan, zoals hoge bloeddruk, gevaar voor beroerte en hartritmestoornissen.
De werkzame stof in stackers/stack is ephedra en dat staat al jaren op de dopinglijst. Dat betekent dat sporters in de wedstrijdport die gesnapt worden met ephedra hun carrière 'vaarwel' kunnen zeggen.
pi_9226203
Geerlijk die dingen om mee te stappen.. je gaat er helemaal los van, alleen als je der een stuk of 6 ophebt kunde onderhand niet meer praten (3 is max per dag daarboven verhoogde kans op een hartaanval), en je hebt er een week last van om af te vallen werken ze overigens wel verrekes... alleen verwacht niet dat je goed slaapt
gelijk hedde, kapot gade
pi_9227719
ik ga toch eens kijken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_9228812
heb tot nu toe wel last van het opgefokte gevoel...alleen smorgens.
smiddags niet.
het onderdrukt wel degelijk mijn hongergevoel.
slik er maar 1 per dag en ik slaap daardoor prima!

Alle gevaren die genoemd worden zijn me bekend en ik weet wat ik slik. heb alle ingredienten opgezoht op internet etc.
Ik denk dat je wel moet weten waar je aan begint.

insufficient temptation
  woensdag 19 maart 2003 @ 12:44:32 #8
50437 Okto
Spongeeeebob !!
pi_9228993
Overdrijf allemaal is niet zo
Je doet het of je doet het niet na een tijdje merk je vanzelf wel of het schade geeft of niet
ja okto moet met een C .. ik weet ut ! :)
pi_9229419
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:36 schreef karian het volgende:
smiddags niet.

Alle gevaren die genoemd worden zijn me bekend en ik weet wat ik slik. heb alle ingredienten opgezoht op internet etc.

ben ik helemaal met je eens, vanmorgen zijn die van mij binnengekomen ben benieuwd
pi_9229443
quote:
smiddags niet.

helemaal mee eens
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_9231412
wat is eigenlijk het verschil tussen stacker 2 en 4 ?

en mensen die het gebruikt hebben .. last van jojo verschijnselen ? (mbt gewicht )

pi_9233414
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 14:27 schreef Snoetje het volgende:
wat is eigenlijk het verschil tussen stacker 2 en 4 ?

en mensen die het gebruikt hebben .. last van jojo verschijnselen ? (mbt gewicht )

Stacker 4 is de verbeterde versie van Stacker 2...
pi_9233949
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 15:40 schreef FouteMensenStaff het volgende:

[..]

nee, stacker 2 is zonder ephedra ...
pi_9233993
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 15:40 schreef FouteMensenStaff het volgende:

[..]

en in 4 zit dat ephedra-dinges en in 2 niet?! werkt 2 ook? die is namelijk in de aanbieding...
pi_9234042
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 15:58 schreef Snoetje het volgende:

[..]

en in 4 zit dat ephedra-dinges en in 2 niet?! werkt 2 ook? die is namelijk in de aanbieding...

4 geeft meer energie en is eetlustremmend, 2 niet ...
  woensdag 19 maart 2003 @ 16:05:04 #16
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_9234204
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 15:58 schreef Snoetje het volgende:

[..]

stacker 4 is ook in de aanbieding bij www.perfectbody.nl
pi_9236511
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 16:05 schreef glossy het volgende:

[..]

stacker 4 is ook in de aanbieding bij www.perfectbody.nl

die heb ik
pi_9241070
Hmm, maar ik hoorde ook van genoeg hier die nergens last van hadden.
Zouden ze niet net de mensen hebben genomen die er last van gehad hebben of zouden ze ook mensen ondervragen die juist alleen maar de positieve dingen ervaren?
Anders lijkt het me een nogal eenzijdige bespreking en zal het wel "gedemoniseerd" worden ofzo
  woensdag 19 maart 2003 @ 20:37:25 #19
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9241634
Ik gebruik ze met tussenpozen al vanaf augustus 2002 en ik leef nog hoor
Ik heb ook geen last van hartklachten, mijn hart doet verder geen rare dingen, hebg een last van hartkloppingen en ben periodes lang zonder Stacker ook prima doorgekomen. Als je het op de juiste manier gebruikt, kan er naar mijn idee weinig gebruiken. En niet gebruiken als partydrug, duh
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_9243604
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 20:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik gebruik ze met tussenpozen al vanaf augustus 2002 en ik leef nog hoor
Ik heb ook geen last van hartklachten, mijn hart doet verder geen rare dingen, hebg een last van hartkloppingen en ben periodes lang zonder Stacker ook prima doorgekomen. Als je het op de juiste manier gebruikt, kan er naar mijn idee weinig gebruiken. En niet gebruiken als partydrug, duh
hoveel ben jij in maand afgevallen dan??? of maanden
pi_9243710
Ja, laat eens 2 foto's zien, before and after, tell sell achtig
  woensdag 19 maart 2003 @ 21:55:08 #22
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9243859
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 21:46 schreef Girly het volgende:

[..]

hoveel ben jij in maand afgevallen dan??? of maanden

4,5 kilo tot nu toe. Maar dat komt niet alleen door Stacker: Stacker stelt me alleen maar in staat om normaler te eten: ik at nl. redelijk onregelmatig omdat ik meer een impulseter ben. Als ik normaal eet, verlies ik ook gewoon amper kilo's.
Ik prijs het trouwens ook liever niet aan: ik weet nl. wel dat het risico's inhoudt en mensen die ze graag willen gebruiken, moeten eerst zelf maar 's uitgebreid gaan onderzoeken; bijwerkingen, resultaten, reviews, ingredienten. Als ze dan nog het risico willen nemen, is dat volledig hun zaak. Ik hoorde trouwens net in de Smaakpolitie dat mijn variant van Stacker niet in NL verkocht wordt omdat-ie ephedrine ipv ephedra bevat en dat is in NL, verboden.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_9243943
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 21:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

4,5 kilo tot nu toe. Maar dat komt niet alleen door Stacker: Stacker stelt me alleen maar in staat om normaler te eten: ik at nl. redelijk onregelmatig omdat ik meer een impulseter ben. Als ik normaal eet, verlies ik ook gewoon amper kilo's.
Ik prijs het trouwens ook liever niet aan: ik weet nl. wel dat het risico's inhoudt en mensen die ze graag willen gebruiken, moeten eerst zelf maar 's uitgebreid gaan onderzoeken; bijwerkingen, resultaten, reviews, ingredienten. Als ze dan nog het risico willen nemen, is dat volledig hun zaak. Ik hoorde trouwens net in de Smaakpolitie dat mijn variant van Stacker niet in NL verkocht wordt omdat-ie ephedrine ipv ephedra bevat en dat is in NL, verboden.

ok bedankt, anyway das ook mijn variant ik keek ook net naar smaakpolitie en mijne bevat ook ephredine... ,maar jah ik gebruik m nu net sinds vandaag dus.... ik heb er nog geen meningen over.
  woensdag 19 maart 2003 @ 21:59:50 #24
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9243988
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 21:57 schreef Girly het volgende:

[..]

ok bedankt, anyway das ook mijn variant ik keek ook net naar smaakpolitie en mijne bevat ook ephredine... ,maar jah ik gebruik m nu net sinds vandaag dus.... ik heb er nog geen meningen over.

Weet je wel wat het allemaal inhoudt? Ken je de risico's e.d.?
pi_9244441
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 21:59 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Weet je wel wat het allemaal inhoudt? Ken je de risico's e.d.?

yep heb alle informatie gelezen wat er te vinden is ervan. plus ik heb mijn disciplines, ik weet tot hoever ik kan gaan....zal er niet aan verslaafd raken, dat heb ik wel onder controle,
pi_9245458
en die verboden versie is stacker 4 of 2 ?
Heb het niet kunnen kijken...
  woensdag 19 maart 2003 @ 22:52:55 #27
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_9245671
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:14 schreef Girly het volgende:
zal er niet aan verslaafd raken, dat heb ik wel onder controle,
Enig idee hoeveel verslaafden dit wereldwijd ook dachten toen ze aan een jointje/pilletje/lijntje/shotje begonnen???
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_9246015
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:52 schreef Hallahan het volgende:

[..]

Enig idee hoeveel verslaafden dit wereldwijd ook dachten toen ze aan een jointje/pilletje/lijntje/shotje begonnen???

die tijd ben ik ook doorheen gekomen dus , en ik leef nog steeds zonder verslavingen, dus niet meteen met vooroordelen komen.... en ik weet waarmee ik bezig ben, en tenslotte ben ik niet zoals de anderen...(jammer voor de wel verslaafden) btw ene kant heb je wel gelijk uiteraard, maar dat wil nie zeggen dat ik ook zo ben

[Dit bericht is gewijzigd door Girly op 19-03-2003 23:12]

pi_9246257
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 15:57 schreef realist_ik het volgende:

[..]

nee, stacker 2 is zonder ephedra ...

Stacker 4 is krachtiger en nieuwer als stacker 2... Stacker 5 is speciaal voor mensen die gevoellig zijn voor Ephedra...
pi_9246349
quote:

[..]

Die vergelijking slaat nergens op. Ephedra is niet verslavend
  woensdag 19 maart 2003 @ 23:42:31 #31
50437 Okto
Spongeeeebob !!
pi_9247165
Heeft iemand nog iets interesants opgevangen bij de smaak politie ?
Ik ben het vergeten te kijken om dat ik uiteraard naar ajax aan het kijken was
  donderdag 20 maart 2003 @ 00:15:23 #32
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9248029
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:14 schreef Girly het volgende:

[..]

yep heb alle informatie gelezen wat er te vinden is ervan. plus ik heb mijn disciplines, ik weet tot hoever ik kan gaan....zal er niet aan verslaafd raken, dat heb ik wel onder controle,

donderdag 20 maart 2003 @ 00:16:22 #33
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9248048
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:47 schreef dapluiz het volgende:
en die verboden versie is stacker 4 of 2 ?
Heb het niet kunnen kijken...
geen enkele. Maar de potjes die zij lieten zien hadden een goedkope verpakking, zagen er onprofessioneel uit. Dat waren van die Bootleg-pilletjes, kopien van echte merken. Geen gepatenteerd spul.
  donderdag 20 maart 2003 @ 00:17:23 #34
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9248067
quote:

[..]

Je hebt de bel horen luiden, maar je weet niet waar de klepel hangt?
Je lichaam kan hoogstens 'immuun' raken voor het effect van Stacker, verlsaafd kun je er niet aan worden hoor...
  donderdag 20 maart 2003 @ 00:19:31 #35
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9248101
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 23:42 schreef Okto het volgende:
Heeft iemand nog iets interesants opgevangen bij de smaak politie ?
Ik ben het vergeten te kijken om dat ik uiteraard naar ajax aan het kijken was
Het was weinig boeiend, omdat ze maar 1 kant van een negatieve gebruiker lieten zien. Dat meisje vertelde helemaal niet in welke mate ze had geslikt en welk merk. Ook zou er een zgn. verborgencamera-stukje komen, maar dat heb ik ook nooit gezien. Er zijn amper vergelijkingen gemaakt met pilmerken, de verschillen tussen bepaalde middelen e.d.
Niet echt diepgaand dus, meer een middeltje om kijkers te lokken, gok ik. Je hebt weinig gemist.
pi_9248131
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 00:16 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

geen enkele. Maar de potjes die zij lieten zien hadden een goedkope verpakking, zagen er onprofessioneel uit. Dat waren van die Bootleg-pilletjes, kopien van echte merken. Geen gepatenteerd spul.

volgens mij was toch juist de ingredient Ephredine toch juist wel verboden. en Ephreda juist niet omdat die natuurlijk is..... tenminste zeiden ze toch bij smaakpolitie?
  donderdag 20 maart 2003 @ 00:29:07 #37
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9248262
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 00:21 schreef Girly het volgende:

[..]

volgens mij was toch juist de ingredient Ephredine toch juist wel verboden. en Ephreda juist niet omdat die natuurlijk is..... tenminste zeiden ze toch bij smaakpolitie?

Ik zie trouwens op Internet allemaal pagina's van mensen die fabrikanten van Ephedrine willen suen
http://www.ephedrine-ephedra.com/

Nutrition Facts:
Serving Size (g) 2
Servings Per 60
Ephedrine alkaloids 20mg
Caffeine 200mg
Acetylsallicylic 324mg

U.S. Federal Trade Commission Warning. For products containing ephedra or ephedrine. Taking more than the recommended serving may result in heart attack, stroke, seizure or death. Consult a health care practitioner prior to use if you have high blood pressure, heart or thyroid disease, diabetes, difficulty urinating, prostate enlargement, or glaucoma, or are using any prescription drug. Do not use if you are taking a MAO inhibitor or any allergy, asthma, or cold medication containing ephedrine, pseudoephedrine, or phenylpropanolamine. Discontinue use if dizziness, sleeplessness, loss of appetite, or nausea occurs

Kortom: als je al een zwak hart hebt, hartruis, hoge bloeddruk, zwakke hartkleppen e.d. moet je er zeker niet aan beginnen..

pi_9248356
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 00:29 schreef SEMTEX het volgende:

Kortom: als je al een zwak hart hebt, hartruis, hoge bloeddruk, zwakke hartkleppen e.d. moet je er zeker niet aan beginnen..

lol had ik denk ik al meerdere malen dood moeten wezuh, na wat ik allemaal wel niet heb gedaan , maar indd altijd goed de kleine lettertjes lezen ,

ps: er zit 25 mg ephredine in een capsule van stackers 4.....

[Dit bericht is gewijzigd door Girly op 20-03-2003 00:37]

donderdag 20 maart 2003 @ 00:35:57 #39
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9248377
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 00:34 schreef Girly het volgende:

[..]

lol had ik denk ik al meerdere malen dood moeten wezuh, na wat ik allemaal wel niet heb gedaan , maar indd altijd goed de kleine lettertjes lezen ,

Hou de dosering zo laag mogelijk.
Oh ja en lees dit ff:
http://www.efitness.com/news/article.cfm/article_id,7221/code,4169
  donderdag 20 maart 2003 @ 00:40:15 #40
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9248449
So are these fat-burning supplements effective? In a study by Daly et al., the thermogenic properties and effectiveness of the ECA stack was observed in 24 obese subjects with "difficulty losing weight." In part one of this experiment all subjects were given ECA before meals three times a day for eight weeks. Physical activity was neither encouraged nor recommended and diet was not restricted, although nutritional advice was given on calorie restriction and fat content. Some subjects received ECA and some received a placebo. The first four weeks consisted of 75mg ephedrine, 150mg caffeine and 330mg aspirin, or the equivalent in placebo. After four weeks the ephedrine dosage was increased to 150mg. Subjects then returned evaluation at weeks one, four, six, and eight to have their weight, BP, and HR measured, as well as to be interviewed about any reported side effects, compliance and dietary recall. The mean weight loss was 2.2kg +/- 0.7kg for the ECA group as compared to 0.7kg +/- 0.6kg for the placebo group. The significant loss in weight was found to occur after the increase in ephedrine dosage, suggesting that there is an optimum dosage for the effectiveness of these fat burners. Reported side effects included jitteriness, dry mouth and loss of appetite.

In part two of this experiment eight of the subjects in the placebo group from part one returned five months later and received ECA in an unblinded crossover study. The ephedrine dosage was doubled to 150mg after the first week. The mean weight loss after eight weeks was significantly greater on ECA, at 3.5kg, versus a mean of 1.3kg, lost during the eight weeks on placebo in part one.

In part three of this experiment six of the eight subjects in part two continued on ECA for seven to 26 months and were monitored on a month-to-month basis. The average weight loss in five of these subjects was 5.2kg. The sixth subject was left out of the statistics because of a self-induced calorie restriction and exercise program in which she lost 31.7kg (that's 69.7 lbs. if you don't know the conversion) over the five months.

pi_9248559
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 00:40 schreef SEMTEX het volgende:
So are these fat-burning supplements effective? In a study by Daly et al., the thermogenic properties and effectiveness of the ECA stack was observed in 24 obese subjects with "difficulty losing weight." In part one of this experiment all subjects were given ECA before meals three times a day for eight weeks. Physical activity was neither encouraged nor recommended and diet was not restricted, although nutritional advice was given on calorie restriction and fat content. Some subjects received ECA and some received a placebo. The first four weeks consisted of 75mg ephedrine, 150mg caffeine and 330mg aspirin, or the equivalent in placebo. After four weeks the ephedrine dosage was increased to 150mg. Subjects then returned evaluation at weeks one, four, six, and eight to have their weight, BP, and HR measured, as well as to be interviewed about any reported side effects, compliance and dietary recall. The mean weight loss was 2.2kg +/- 0.7kg for the ECA group as compared to 0.7kg +/- 0.6kg for the placebo group. The significant loss in weight was found to occur after the increase in ephedrine dosage, suggesting that there is an optimum dosage for the effectiveness of these fat burners. Reported side effects included jitteriness, dry mouth and loss of appetite.

In part two of this experiment eight of the subjects in the placebo group from part one returned five months later and received ECA in an unblinded crossover study. The ephedrine dosage was doubled to 150mg after the first week. The mean weight loss after eight weeks was significantly greater on ECA, at 3.5kg, versus a mean of 1.3kg, lost during the eight weeks on placebo in part one.

In part three of this experiment six of the eight subjects in part two continued on ECA for seven to 26 months and were monitored on a month-to-month basis. The average weight loss in five of these subjects was 5.2kg. The sixth subject was left out of the statistics because of a self-induced calorie restriction and exercise program in which she lost 31.7kg (that's 69.7 lbs. if you don't know the conversion) over the five months.

dat geld voor eca stack toch???
  donderdag 20 maart 2003 @ 00:48:53 #42
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9248630
Yup. Ik ken geen resultaten van andere middelen. En aangezien ik ECA Stack gebruik, ken ik daar de testresultaten van.
Ik vind eigk dat iedereen zich in moet lezen/recensies moet lezen alvorens hij/zij gaat slikken. En lees vooral meningen van bodybuilders en sporters op bodybuildingfora. Die mensen hebebn er echt wel verstand van.
Misschien begrijp je nu waarom ik dit soort middelen niet gezellig ga zitten aanprijzen aan iedereen
pi_9248701
ik heb dus stack 4, maar heb tot horens nog niet echt mensen erover horen spreken, ja 2 mensen hooguit van fok zelf....
heb alleen maar gelezen wat het inhoud etc
pi_9251394
ik had gister bij smaakpolitie of zoiets gezien dat het heel slecht was
maar goed er is wel meer slecht en als je er mee afvalt.
ik gebruik ook herbalife waar van jullie zeggen dat het slecht is
  donderdag 20 maart 2003 @ 08:03:24 #45
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_9251589
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 06:35 schreef Riann het volgende:
Ja Riann,dat weten we nu wel. Je komt er zelf nog wel achter.......
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_9251591
heb je ooit een verslaafde horen zeggen dat ie verslaafd is??

en hoe denk je dat al die verslaafde dachten voordat ze begonnen??

"If you feel like you're in control, you're not going fast enough."
  donderdag 20 maart 2003 @ 08:16:06 #47
22259 Fogerty
slapende account
pi_9251636
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 08:03 schreef Scighera het volgende:
Ja Riann,dat weten we nu wel. Je komt er zelf nog wel achter.......
Nouja, ze heeft wel een punt: in haar topic rolt iedereen over elkaar heen om maar vooral harder dan de vorige poster te roepen dat het gevaarlijk en erg dom etc etc is, hier lees je vooral heel gematigde reacties. Ik vraag me af of Herbalife nou werkelijk zo'n veel ergere troep is dan dit stackgebeuren.
Hieperdepiep hoera!
  donderdag 20 maart 2003 @ 08:22:49 #48
43276 Scighera
pi_9251686
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 08:16 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Nouja, ze heeft wel een punt: in haar topic rolt iedereen over elkaar heen om maar vooral harder dan de vorige poster te roepen dat het gevaarlijk en erg dom etc etc is, hier lees je vooral heel gematigde reacties. Ik vraag me af of Herbalife nou werkelijk zo'n veel ergere troep is dan dit stackgebeuren.

herbalife is geldklopperij en heeft een zeer grote kans op jo-jo effecten
  donderdag 20 maart 2003 @ 08:31:01 #49
22259 Fogerty
slapende account
pi_9251747
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 08:22 schreef Scighera het volgende:
herbalife is geldklopperij en heeft een zeer grote kans op jo-jo effecten
Geloof ik best, ik heb mij er niet bijzonder in verdiept. Maar als ik de topics over zowel herbalife als stack zo eens doorlees krijg ik de indruk dat beide middelen risico's met zich meebrengen, en lijkt het me niet dat het ene middel nou zoveel veiliger dan het ander. Dus waarom kan men in dit topic vrij kalm over de risico's discussieren en ontaardt het andere topic zowat in een scheldkanonnade richting Riann, dat begrijp ik niet.
Hieperdepiep hoera!
  donderdag 20 maart 2003 @ 09:33:56 #50
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9252516
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 06:35 schreef Riann het volgende:
IK zeg niks. Ik vind scheldkannonades ook erg onnodig. Laat een ander lekker bepalen wat hij/zij met zijn lichaam doet. Als ik het wens te verneuken, is dat mijn eigen keuze. Het is niet zo dst ik het vrolijk aanprijs, ik raad het iedereen zelfs sterk af.
  donderdag 20 maart 2003 @ 12:42:22 #51
43276 Scighera
pi_9256254
dat schelden e.d viel me ook tegen.

wat ik tegen Riann had (sorry, klinkt stom) is dat ze met 18 jaar aan dit soort dingen gaat beginnen, en niet open staat voor tips en informatie van anderen. Ok, het was ook moeilijk door al dat off-topic gescheld en discussies om het nutigge eruit te halen

pi_9256528
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 08:03 schreef Plokky het volgende:
heb je ooit een verslaafde horen zeggen dat ie verslaafd is??

en hoe denk je dat al die verslaafde dachten voordat ze begonnen??

ja moeten hun weten, wat heeft dat met de stacker gebruikers te maken, en de alcoholverslaafden die dronken achter stuur zitten mag wel?? ach rot op ...hun hebben zelfs de discipline niet om een taxi te nemen of met mate te drinken,en het brengt zelfs nog meer gevaar op dan iemand die een capsule neemt, en wat dacht je aan de rookverslaafden, ja zo kan ik wel doorgaan....dus waar maak je je druk om,
  donderdag 20 maart 2003 @ 14:26:44 #53
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9258859
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 12:42 schreef Scighera het volgende:
dat schelden e.d viel me ook tegen.

wat ik tegen Riann had (sorry, klinkt stom) is dat ze met 18 jaar aan dit soort dingen gaat beginnen, en niet open staat voor tips en informatie van anderen. Ok, het was ook moeilijk door al dat off-topic gescheld en discussies om het nutigge eruit te halen

Ik heb dat topic niet gelezen verder en vind zoiezo de discussie erg offtopic, maar ik vind idd wel dat je er verantwoord mee om moet gaan, omdat het gebruik van dit soort middelen risico's inhoudt.
pi_9273013
Stacker is zover ik weet niet verslavend.

Heb Stacker 4 gebruikt, maar ben er mee gestopt. Werd er toch een beetje te pepperig van... Als ik mijn energie dan niet kwijt kan (bijv. op het werk), hoopt spanning zich op rond mijn nek en schouderbladen.

Heb daarop Stacker 2 (zonder efedrine) aangeschaft. Ga er binnenkort maar weer 's mee beginnen, om af te vallen dus.

Stacker is echt niet vergelijkbaar met een pilletje. Ik krijg alleen wel wat meer zin om te roken (net als bij een pilletje) en ook minder zin in zoetigheid. En je krijgt er meer energie van he. Dus niet na het avondeten innemen, anders kom je ook moeilijk in slaap. Echt gezond is het vast niet.

Wie meer wil weten kan ook kijken op:
http://www.drugsinfoteam.nl/vena/vena.cgi?action=viewsmart

vrijdag 21 maart 2003 @ 00:50:09 #55
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9274386
Ik ben er al meerdere malen moeiteloos mee gestopt (meerdere keren in 2002), dus ik geloof ook idd niet dat het verslavend is
pi_9279511
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:30 schreef glossy het volgende:
ik heb het zo nu en dan gelezen in het vorige topic over stacker 4 en dat een hoop het zo geweldig vinden.
vanavond om half 10 op sbs6 zou ik dan maar is kijken naar de smaak politie tis niet zo gezond enzo zoals de meeste denken,je kan er ook al wat vinden op de site http://bigdiet.sbsnet.nl/sbsnet/0,1001,2133,00.html

als je dan zo graag wilt afvallen doe het dan op een normale en gezonde manier.

Ikheb het gelezen ,maar ik slik zelf 1 Super Stacker op een dag en heb nergens geen last van .Je moet de dosis ook niet overschrijden.
pi_9279619
ik mag zaterdag weer beginnen .. morgen dus.. ben een maand gestopt omdat ik ze een maand al gebruikt had.. de laatste week van de vorige maand (4e week) slikte ik er 3 poer dag .. nergens last van alleen meer energy en geen honger...
ik vind het een prima middel en iedereen die ik ken die ze gebruikt heeft er goede ervaringen mee.
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_9279718
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:46 schreef IrfieJ het volgende:
ik mag zaterdag weer beginnen .. morgen dus.. ben een maand gestopt omdat ik ze een maand al gebruikt had.. de laatste week van de vorige maand (4e week) slikte ik er 3 poer dag .. nergens last van alleen meer energy en geen honger...
ik vind het een prima middel en iedereen die ik ken die ze gebruikt heeft er goede ervaringen mee.
en de grote vraag, ben je afgevallen ?
ps: welke stackers?
  vrijdag 21 maart 2003 @ 12:01:59 #59
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_9279973
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:40 schreef San68 het volgende:

[..]

Ikheb het gelezen ,maar ik slik zelf 1 Super Stacker op een dag en heb nergens geen last van .Je moet de dosis ook niet overschrijden.

het klinkt wel alemaal zo aantrekkelijk en je zal er ok best flink mee afvallen,maar zoals ik al die bij werkingen die je "kan" krijgen vind ik het maar eng dat spul.

denk ook wel dat je goed moet weten waar je het haald enzo en heel goed om de dosering moet letten,ik heb er verders geen ervaring mee,heb wel appelslank geslikt en sparay u slank gebruikt maar allebij zonder resultaat

pi_9283731
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 12:01 schreef glossy het volgende:

[..]

het klinkt wel alemaal zo aantrekkelijk en je zal er ok best flink mee afvallen,maar zoals ik al die bij werkingen die je "kan" krijgen vind ik het maar eng dat spul.

denk ook wel dat je goed moet weten waar je het haald enzo en heel goed om de dosering moet letten,ik heb er verders geen ervaring mee,heb wel appelslank geslikt en sparay u slank gebruikt maar allebij zonder resultaat

tis nu mijn 3de dag dat ik stacker 4 gebruikt... ik vind het echt super, mijn eetlust is echt minder geworden,en toch neem ik mijn vitamines elke dag, bovendien, heb ik nergens last van....maar jah of ik er nou echt van afval is nog de vraag.. ik heb no9 niemand echt over stacker 4 gehoord...
  vrijdag 21 maart 2003 @ 15:23:06 #61
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_9285160
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 14:28 schreef Girly het volgende:

[..]

tis nu mijn 3de dag dat ik stacker 4 gebruikt... ik vind het echt super, mijn eetlust is echt minder geworden,en toch neem ik mijn vitamines elke dag, bovendien, heb ik nergens last van....maar jah of ik er nou echt van afval is nog de vraag.. ik heb nog niemand echt over stacker 4 gehoord...

ik ben daar ook wel benieuwd naar dus de gene die dit gebruikt en dit dus al een poosje doen hoeveel zijn jullie al afgevallen???
pi_9285208
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 15:23 schreef glossy het volgende:

[..]

ik ben daar ook wel benieuwd naar dus de gene die dit gebruikt en dit dus al een poosje doen hoeveel zijn jullie al afgevallen???

kilo's weet ik niet maar na drie-vier weken kon ik mijn hele arm in mijn broek stoppen zonder moeite. (naast mijn lichaam he? )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_9285657
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 15:24 schreef DarkElf het volgende:

[..]

kilo's weet ik niet maar na drie-vier weken kon ik mijn hele arm in mijn broek stoppen zonder moeite. (naast mijn lichaam he? )

haha van stacker 4?? en hoeveel nam je per dag dan?
pi_9285686
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 15:44 schreef Girly het volgende:

[..]

haha van stacker 4?? en hoeveel nam je per dag dan?

Ik gebruik Stack II, een per dag maar ik heb ruim een week er 2 per dag genomen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_9285875
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 15:45 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik gebruik Stack II, een per dag maar ik heb ruim een week er 2 per dag genomen

is dat te vergelijken met stackers 4 dan??..... weet begod niet wat vershillen nou zijn.
pi_9285892
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 15:54 schreef Girly het volgende:

[..]

is dat te vergelijken met stackers 4 dan??..... weet begod niet wat vershillen nou zijn.

www.mdoubleyou.com heb ik ze vandaan, moet je maar even kijken en vergelijken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_9286066
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 15:55 schreef DarkElf het volgende:

[..]

www.mdoubleyou.com heb ik ze vandaan, moet je maar even kijken en vergelijken

bedankt...
  vrijdag 21 maart 2003 @ 17:32:34 #68
43276 Scighera
pi_9287933
www.perfectbody.nl kan je het meestal goedkoper krijgen (15-20% korting op MDY ivm MDY's shop zelf) bezroging is binnen een dag

nogmaals denk eerst goed na voordat je ermee begint

pi_9291990
Bij mij ook na 3 weken me hand langs me lichaam in me broek.inmiddels in ongeveer 5 weken 9 kilo kwijt nu het buikje nog ben ik tevreden ik gebruik stack 2 en 5
pi_9292844
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 21:00 schreef lonny het volgende:
Bij mij ook na 3 weken me hand langs me lichaam in me broek.inmiddels in ongeveer 5 weken 9 kilo kwijt nu het buikje nog ben ik tevreden ik gebruik stack 2 en 5
zoveel wil ik ook wel afvallen, heb alleen tot nu toe niemand gehoord over datgene wat ik gebruik....
pi_9293354
ik dacht dat 4 ook minder waren net als 5.Daarom neem ik smorgens een 2 en savonds een 5.Niet iedere avond meestal alleen in het weekend omdat ik dan snachts werk en meer energie heb
pi_9294191
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 22:15 schreef lonny het volgende:
ik dacht dat 4 ook minder waren net als 5.Daarom neem ik smorgens een 2 en savonds een 5.Niet iedere avond meestal alleen in het weekend omdat ik dan snachts werk en meer energie heb
stackers 4 schijnt juist sterker te zijn dan stackers 2 ,daarom heb ik die juist genomen. kijk maar op perfectbody , maar is er ook onderscheid in stack/stackers
pi_9295794
Nogmaals, allemaal een pot nat; efedrine, caffeine en nog wat ander spul. Werkt allemaal omdat het je stofwisseling versnelt en je eetlust onderdrukt. Gooi 3 keer in de week een uurtje cardio erbij en eet 's avonds geen zoete of vette troep en je overgewicht zal met een flink tempo gaan verdwijnen.

Als je er verder niks qua lifestyle bij verandert scheelt het je misschien een kilootje per maand, als je het goed doet een kilo of 5.

Heb zelf ook een potje stacker4 besteld, 30 Euro is niet duur voor 100 pillen moet ik zeggen. In de smartshop hier kost hetzelfde potje 50.

I say we let the whole thing blow, come back later, then rob everybody.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 02:32:56 #74
17084 LEiPiE
Waarom makkelijk doen...
pi_9297339
Ok, omdat ik a) flink wat kilo's kwijt kan en b) wel wat meer energie kan gebruiken, heb ik net ook maar Stacker 4 besteld van perfectbody.nl... zal mij benieuwen of 't niet net zo nep is al de Abtronic
(op dit moment: 1.85M, rond de 92KG... 80KG zou leuk zijn, c.q. buik weg)
  zaterdag 22 maart 2003 @ 05:17:44 #75
43276 Scighera
pi_9297959
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 02:32 schreef LEiPiE het volgende:
Ok, omdat ik a) flink wat kilo's kwijt kan en b) wel wat meer energie kan gebruiken, heb ik net ook maar Stacker 4 besteld van perfectbody.nl... zal mij benieuwen of 't niet net zo nep is al de Abtronic
(op dit moment: 1.85M, rond de 92KG... 80KG zou leuk zijn, c.q. buik weg)
buik is veelal een combi van. a) teveel vet. b) te slappe buikspieren
pi_9298362
goedemorgen!

Ik slik alweer drie weken stacker 4 (1 soms 2 per dag) en zal jullie mijn bevindingen vertellen. Ten eerste heb ik alles gelezen wat erover te lezen viel.... en ben tot de conclusie gekomen dat als je goed naar je lijf luistert en ze met mate slikt, ik slik er dan ook niet meer dan 1 enkele keer 2 per dag het geen nadelige effecten heeft. Of dat tegen de tijd dat ik 80 ben wel zo is kan ik niet vertellen want zo oud ben ik nog niet!

Ik heb niet het idee dat je er enorm van afvalt, zeker niet als je er verder nix mee doet. Ik ben met lijnen begonnen en als hulpmiddel tegen de honger en om wat meer energie te hebben (ik heb vrij intensief werk) gebruik ik er een stacker 4 bij. Dat ik er soms een tweede bijslik is als ik bijvoorbeeld nachtdienst heb en je zeker de eerste nacht op bepaalde momenten een vreselijke dip krijgt, door de stacker komt die ook wel maar is tie veel minder zwaar en kan ik mijn luciferstokjes thuis laten (voor de ogen) Ik moet zeggen dat is erg prettig.

Het is absoluut geen wondermiddel en het is niet zo dat je na een dag wakker word en je twintig kilo lichter bent, het helpt wel tenminste dat is mijn ervaring om minder snel je te vergrijpen aan allerlei lekkere "verboden"dingen tijdens het lijnen. Ik heb tijdens de eerste week erg opgelet of ik bijwerkingen had, zelfs mijn bloeddruk opgemeten en mijn hartslag nadat ik ongeveer een uur ervoor de stacker had ingenomen en naar aanleiding daarvan doorgegaan. Een vriendin van mij kreeg er hartkloppingen van en is er direct mee gestopt wat ik heel verstandig vind. Slapeloosheid heb ik er absoluut niet van maar ik slik die dingen dan ook niet na de middag als ik snachts gewoon kan slapen.

Ik ben intussen 7 kilo afgevallen na 4 weken lijnen maar het meeste was in de eerste twee weken en dat is heel normaal als je zonder stacker begint met lijnen op een verantwoorde manier. De eerste week 3 kilo de tweede week 2 kilo en de afgelopen twee weken 1 per week. Ik verwacht dan ook niet meer dan een kilo per week af te vallen in de aankomende weken. Of dat verhoogd als ik meer stackers op een dag zou gaan slikken weet ik niet en wil ik ook niet weten want het gaat goed zo en het is prettig vol te houden. Ik eet normaal zonder veel vet en gezond, veel groente en drie stukken fruit op een dag en drink daarbij drie liter water op een dag.Geen chocola (terwijl de eitjes op tafel staan voor mijn vriend) of chips savonds.

Of de stackers verslavend werken? bij mij in elk geval niet want als ik die dingen niet in de keuken heb staan vergeet ik geheid er een in te nemen en baal ik daar pas van als ik een hongergevoel krijg later op de dag. Ik rook zelf behoorlijk veel en het gevoel als ik geen sigaretten in huis heb is absoluut niet te vergelijken met het gevoel wat ik heb als ik erachter kom dat ik geen stacker heb ingenomen. Aangezien ik die dingen niet meeneem in mijn tas laat ik het voor die dag dan ook voor gezien wat betreft de stackers want als ik thuiskom heb ik die stacker niet meer nodig dus neem ik hem ook niet. Ik weet niet of ik dit goed uitleg..... ik loop ook niet steeds de keuken in van zal ik wel of zal ik niet.... Toevallig zat ik hier net te lezen en bedacht me dat ik die voor vandaag nog niet had ingenomen dus ben daarnet maar even naar beneden gegaan om hem in te nemen.

Nou ik hoop dat ik jullie wat wijzer heb gemaakt met mijn bevindingen

Groetjes

pi_9299162
ja heel erg bedankt voor je ervaringen te mededelen. zo zijn wij indd weer wijzer geworden, vandaag is mijn 4de dag van gebruik stacker 4, en ben benieuwd hoe het zal worden.....

over een aantal weken zal ik mijn ervaringen vertellen....

groetjes girl

zaterdag 22 maart 2003 @ 12:14:07 #78
17084 LEiPiE
Waarom makkelijk doen...
pi_9299497
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 05:17 schreef Scighera het volgende:
[..]
buik is veelal een combi van. a) teveel vet. b) te slappe buikspieren
Ik mis een conclusie, maar heb zo m'n vermoedens
(Als dit slappe buikspieren zijn dan zijn ze ongeveer twee keer te lang voor m'n lijf denk ik daarbij doen ze 't verder wel aardig hoor... voor het zelfde geld heb al een sixpack (ben vrij sterk) maar zit dat zeg maar nog in de verpakking )
Uiteraard is het teveel vet en daar ben ik al twee jaar mee bezig om het weg te krijgen... er is ondertussen een kilo of 15 af (wat vooral in m'n gezicht op valt en ik merk het omdat ik m'n broeken (44-34!) niet meer zonder riem kan dragen, maar het dalen van gewicht stagneert nu... ik hoop dat die stackers zeg maar net de druppel zijn (met als mooi bij effect dat ik dan misschien wat meer energie krijg en beter van lekkere dingen af kan blijven).
Daarbij geloof ik op zich er ook wel, als het inderdaad je lichaamstemperatuur verhoogt dan moet je lichaam harder gaan werken (en misschien heb ik dan niet zo snel witte vingers (al ligt dat waarschijnlijk aan een niet zo goede doorbloeding van m'n handen))
Sporten heb ik helaas geen tijd voor (en geen geld voor zo'n duur abonnement btw), ik ben namelijk aan 't afstuderen en daarnaast nog drie vakken aan 't doen.
pi_9328351
ik gebruik nu sinds een dikke week STACKER 4.

Ja juist stacker 4.

En voor mij is het wel erg netjes die resultaten.
Ik doe ondertussen ook fitness (powertraining) en af en toe wat joggen.
Ik woog bij het begin vorige week maandag 91,2 kg
en nu.. 88,4kg...
Ja het loopt voor het moment dus als een trein!
Ik heb of merk niks van bijwerkingen of wat dan ook... Hopelijk blijft het zo. Ik gebruik stacker alleen door de week en blijf er in het weekend vanaf. Voor verdere verloop zal ik jullie op de hoogte houden!

Greetz!

hard to tha core
pi_9337991
quote:
Op zondag 23 maart 2003 23:24 schreef shadowlandz het volgende:
ik gebruik nu sinds een dikke week STACKER 4.

Ja juist stacker 4.

En voor mij is het wel erg netjes die resultaten.
Ik doe ondertussen ook fitness (powertraining) en af en toe wat joggen.
Ik woog bij het begin vorige week maandag 91,2 kg
en nu.. 88,4kg...
Ja het loopt voor het moment dus als een trein!
Ik heb of merk niks van bijwerkingen of wat dan ook... Hopelijk blijft het zo. Ik gebruik stacker alleen door de week en blijf er in het weekend vanaf. Voor verdere verloop zal ik jullie op de hoogte houden!

Greetz!

KEWL.. houwuh zo
  dinsdag 25 maart 2003 @ 16:47:47 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_9366161
Na het een en ander hier met argus-ogen bekeken te hebben, ben ik ook bijna overstag.
Vriendje heeft gisteren een potje Stackers III besteld.
Ik weet niet precies waar vandaan, zal het hem vanavond even vragen.

Ben wel benieuwd.

pi_9372988
Het valt me op dat men het alleen heeft over het slikken en sporten. Maar ik denk juist dat je als je wilt afvallen veel moet drinken om de benodigde resultaat te behalen. Dit om de vetten af te kunnen voeren.

Wat drinken jullie zoal af per dag?

pi_9373525
Sinds vorige week heb ik een middeltje geprobeerd "AMERICAN SPORTS AEROBIC VETVERBRANDERS", gekocht bij etos.
Dat is 3 pillen in nemen en twee keer per dag voor het eten.

De eerste keer voelde ik een lichte bijwerking van een versnelling van hartslag en bloeddruk. Dit duurde alleen maar een dag.
Na bijna 1 week voel je er erg weinig van. Ik was er aan gewend geraakt. Het leek alleen dat bij het opstarten even wennen is aan de kuur. Hier in dit middeltje zitten niet dat spulletje als in stackers.

Kortom zondag heb ik stacker 4 besteld. Maandag was ik vergeten Aerobic vetverbrander in te nemen. Ik dacht oke dan maar. Maar vanochtend voelde ik me een beetje moe en loom. Alsof er geen pit meer in zat. Terwijl ik de dagen ervoor goed op energie was.

Dus toch een soort ontwenning. Vanmiddag Stacker opgehaald en meteen om 2 uur een pil. Eerst geen effect na 1 uur. Pas later begint het te werken. Hoe langer het duurt des te meer merk ik de werking.
Het voelt best goed aan en ik kreeg mijn energie weer terug.

Wel voel ik mijn oren warm aan en licht drukken gevoel. Terwijl ik daar nooit last van heb gehad. Maar dat mindert langzaam.

Morgen ochtend ga ik weer een nemen.

Wel merk ik dat als ik ze gebruik en sport, dat het betreft bijwerking of algemeen hyper erg afneemt. Het lijkt erop dat je erbij moet sporten om je lekker te voelen en geen lopende tijdbom. En veel drinken.

Morgen word vervolgt ....

pi_9375466
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:29 schreef Joostie het volgende:
Het valt me op dat men het alleen heeft over het slikken en sporten. Maar ik denk juist dat je als je wilt afvallen veel moet drinken om de benodigde resultaat te behalen. Dit om de vetten af te kunnen voeren.

Wat drinken jullie zoal af per dag?

meer dan 2 liter water per dag, en af en toe een glaasje met prik....
  dinsdag 25 maart 2003 @ 22:48:03 #85
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9375523
Tussenstand: 5 kilo eraf.
pi_9376782
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 22:48 schreef SoM het volgende:
Tussenstand: 5 kilo eraf.
netjes...
pi_9377267
Ik heb 2 weken terug een pot Stacker 4 besteld, volgende dag binnen en dacht er maandag aan om er mee te gaan beginnen.

Nu heb ik alleen het volgende: Ik ben Anti Tetanus plasma donor en dan mag je geen drugs gebruiken. Anti Tetanus doners zijn er bijna niet en heb dus gekozen voor donor boven "afvallen".
Aangezien ik om de 3 a 4 weken laat tappen...

Ik ben 1.88m en 97 kilo en heb een buik gekregen. Ik doe niks aan sport (wil wel, maar tijd is het grote irritante probleem ) Dit is gekomen toen ik 2,5 jaar terug kantoorwerk ben gaan doen. Daarvoor liep ik rond in een Primafoonwinkel 20 tot 40 uur in de week, woog ik 75KG en had ik genoeg energy, iets wat ik nu wel een beetje mis.

Ofwel: 100 capsules voor niks gekocht

[Dit bericht is gewijzigd door Ballebek op 26-03-2003 00:03]

Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
pi_9379921
Zo sinds 7 uur een stacker 4, dag 2 begint.
Voel me onwijs kip lekker!

Niet opgefokt, geen rare dingen. Heerlijk.

Misschien een klein detailtje voor mannen. Doordat het veel energie geeft en je hogere bloeddruk krijgt, voel ik me enorm patent. Dus dames ....

pi_9384047
jaja week 2 van de stacker race

Vorige week maandag woog ik 91,2kg en tegen zaterdag woog ik 88,4kg Nu is het weekend nogal 'zwaar' geweest (familiefeestje gehad...)
Dus nu staan we terug op 89,2 wat op zich nog steeds niet de kop af is
Ik doe dus maandag - woensdag - vrijdag powertraining en af en toe wat cardio en dinsdag - donderdag wat joggen enzo... Ik drink per dag ±2liter water (1.5liter op me werk en ±0.5 thuis).

Groeteuh!

hard to tha core
pi_9384205
Zoals al gezegd is drinken erg belangrijk.
Aan te raden is ook dat je na een week of 5/6 2 weekjes stopt met het product zodat je lichaam genoeg tijd heeft alle afvalstoffen af te voeren.
The barrel now being heavier, it started down once more. It landed right across me as I lay there on the floor. It broke three ribs and my left arm, and I can only say, "I hope you'll understand why I am not at work today."
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:13:06 #91
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_9385653
heb gister staan twijfelen..
OF ik het zou doen en
of ik dan voor ECA zou gaan of voor 4.

(Semtex, in Rotterdam zit een zaakje dat ECA-stack verkoopt, tip voor als je potje leeg is misschien? )

Heb 't vooralsnog nog maar even niet gedaan. Iets houdt me nog tegen om 'iets' te slikken.
Ben er nog niet helemaal uit.. Maar ik weet ondertussen wel waar ik ze gewoon kan kopen voor een redelijke prijs. (35 pleuro voor 'n pot van 100)

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:53:20 #92
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_9386395
Ik heb het net besteld bij perfectbody.nl. Ik heb wel heel lang getwijfeld of ik het moest doen. Ik hou er niet zo van om dingen te slikken, maar ik weet ook van mezelf dat ik het extra steuntje wel kan gebruiken.
Ik hoop hiermee 5 kilo kwijt kan raken tegen de zomer, maar de ervaringen hier zijn wel goed!
Ben benieuwd...
De dromer kan je vermoorden, de droom niet...
  woensdag 26 maart 2003 @ 15:13:31 #93
43276 Scighera
pi_9388390
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:53 schreef the shining het volgende:
Ik heb het net besteld bij perfectbody.nl. Ik heb wel heel lang getwijfeld of ik het moest doen. Ik hou er niet zo van om dingen te slikken, maar ik weet ook van mezelf dat ik het extra steuntje wel kan gebruiken.
Ik hoop hiermee 5 kilo kwijt kan raken tegen de zomer, maar de ervaringen hier zijn wel goed!
Ben benieuwd...
herbalife is een steuntje, stacker niet, stacker heeft wel een actieve werking
  woensdag 26 maart 2003 @ 15:40:21 #94
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_9389172
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 15:13 schreef Scighera het volgende:

[..]

herbalife is een steuntje, stacker niet, stacker heeft wel een actieve werking

Dat begrijp ik Ik heb de topics over Stacker doorgelezen. Maar ik sport en eet echt niet ongezond alleen wil het afvallen niet lukken. Stacker werkt idd en daardoor zal het afvallen wel gaan. Ik bedoel het niet zozeel als steuntje aangezien ik er echt van wil gaan afvallen.
Sorry, ben niet zo goed in uitleggen
Ik hoop iig dat ik er ook echt van ga afvallen
De dromer kan je vermoorden, de droom niet...
  woensdag 26 maart 2003 @ 21:17:29 #95
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9397112
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:13 schreef E.T. het volgende:
(Semtex, in Rotterdam zit een zaakje dat ECA-stack verkoopt, tip voor als je potje leeg is misschien? )
Heeey, dank je wel zeg voor de tip! Is het een paars potje? Ik dacht dat dat ze het niet in NL verkochten omdat het Ephedrine (een verboden bestandsdeel) bevat
  woensdag 26 maart 2003 @ 21:32:08 #96
3011 E.T.
pi_9397523
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 21:17 schreef SoM het volgende:

[..]

Heeey, dank je wel zeg voor de tip! Is het een paars potje? Ik dacht dat dat ze het niet in NL verkochten omdat het Ephedrine (een verboden bestandsdeel) bevat

ehm.. weet niet meer precies
Ik zag 't iig in de etalage staan. Grote letters ECA-Stack.. moest meteen aan je denken.. Stond naast een postje stack III.

Zette me wel aan 't twijfelen..

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_9397628
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 21:32 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ik zag 't iig in de etalage staan. Grote letters ECA-Stack.. moest meteen aan je denken.. Stond naast een postje stack III.

zal wel zo'n soort zijn maar dan zonder ephredine, want die zijn echt streng verboden in nederland, dus dat lijkt me sterk...
pi_9398792
Tis alleen verboden als het niet uit de plant komt en dus chemisch gefabriceerd is.. anders mag het gewoon hoor.
pi_9399068
Ben nu klaar met stack 5, hoewel het wel iets hielp en honger onderdrukte, ben ik niet helemaal tevreden. Binnenkort probeer ik stack 4 wat sterker schijnt te zijn, ik ben benieuwd.
  woensdag 26 maart 2003 @ 22:27:55 #100
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_9399466
Ik denk er ook over een potje Stackers 4 te halen. Ik ben niet echt te zwaar, maar ik wil gewoon graag 3/4 kilo eraf, en die krijg ik maar niet weg. Daarom heb ik een laatste zetje nodig, zodat ik straks wer in maatje 36 kan.. Ik ben trouwens al lang bekend met de werking van Efedrine. Ik verbaas me er trouwens wel over dat het nu zo in het nieuws is enzo. Ik ken die stof al jaren, in de vorm van de zgn. Ephedra-caps. Toen ik een jaartje of 18 was (6,7 jaar terug dus) haalden we altijd van die zakje met 4 rode capsules in smartshops. Die namen we dan altijd als we naar festivals e.d. gingen. Ik wist toen nog niet eens dat het ook door lijners werd gebruikt. (Ik was toen overigens wel een stukje dunner dan nu ;-)

Ps. over diegene die beweerde dat efedrine verboden is: denk het niet hoor. Loop elke willekeurige smartshop of zelfs de Tuinen in (ja, in sommige middeltjes daar zit het ook, Zeedruif bv) en je kan er wel iets met Efedrine erin kopen.

woensdag 26 maart 2003 @ 23:10:35 #101
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9400955
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 21:32 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ze dwepen altijd heel erg dat ze patent hebben en dat zij de 'enige' zijn .. maar goed, voor mij werken ze iig.
Ben wel benieuwd welk winkeltje dat is dan.. R'dam is erg groot
  woensdag 26 maart 2003 @ 23:11:21 #102
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9400976
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 22:08 schreef JAMsper het volgende:
Tis alleen verboden als het niet uit de plant komt en dus chemisch gefabriceerd is.. anders mag het gewoon hoor.
Ephedrine IS chemisch vervaardigd...
In De Smaakpolitie zei een deskundige dat Ephedrine in NL verboden is.
  woensdag 26 maart 2003 @ 23:13:37 #103
3011 E.T.
pi_9401033
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 23:10 schreef SoM het volgende:

[..]

Ze dwepen altijd heel erg dat ze patent hebben en dat zij de 'enige' zijn .. maar goed, voor mij werken ze iig.

De naam weet ik ff niet meer
Maar 't zit vlak naast de Kubuswoningen. Volgens mij heet 't daar de Mariniersweg.. (tegenover MyCom iig)
Zal van de week nog wel ff langsfietsen en mijn bevindingen hier posten
  woensdag 26 maart 2003 @ 23:18:18 #104
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9401169
  donderdag 27 maart 2003 @ 00:35:34 #105
46590 AznPie
HAVE A PIE!
pi_9402662
Ik ben net een week begonnen met Stacker 4 en de eerste 2 dagen voelde ik wel beetje hartkloppingen en ik had opeens erg veel energie
Maar nu heb ik alleen smiddags erg veel energie en drink ik nu erg veel water Ik weet niet of ik ben afgevallen, onze weegschaal is stuk
pi_9403776
Hier een aantal mooie sites die redelijke overtuigend zijn. Zij passen tot nu toe mijn bevindingen van Stacker.

http://www.ephedra.demon.nl/stories/weight.html

http://www.ephedra.demon.nl/stories/artik004.htm

pi_9406541
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 21:17 schreef SoM het volgende:

[..]

Is ECA niet hetzelfde als Stacker?
  donderdag 27 maart 2003 @ 13:39:52 #108
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9409514
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:08 schreef Joostie het volgende:

[..]

Nope.
Volgens mij bevat ECA andere ingredienten.
pi_9418474
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 13:39 schreef SoM het volgende:

[..]

Nope.
Volgens mij bevat ECA andere ingredienten.

Kijk eens hier waar ECA voor staat en ook naar de inhoud in milligrams.
Volgensmij is ECA = Stacker. Alleen is stacker een merk naam voor ECA produkten.
pi_9418990
je wilde weten hoeveel water ik erbij drink? ongeveer 3 liter op een dag.
pi_9419231
Volgens mij bij Bodyvital. (Karel Doornmanstraat en op de Meent volgens mij, tegenover Streetlife.
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 23:10 schreef SoM het volgende:

[..]

A great pleasure in life is doing what people say you cannot do!!!
  donderdag 27 maart 2003 @ 21:57:34 #112
3011 E.T.
pi_9419283
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:55 schreef Dutchasia het volgende:
Volgens mij bij Bodyvital. (Karel Doornmanstraat en op de Meent volgens mij, tegenover Streetlife.

[..]
dit was bij Diija (ofzoiets ) op de Mariniersweg
pi_9419294
ECA betekent Efedrine, Caffeine en Aspirine. Dit zijn de werkzame stoffen in een Fatburner, zoals in Xenadrine en stackers (niet alle stackers). Natuurlijke Efedrine noemen ze Ma-huang, daarom zijn deze nog te koop in NL. Chemische of pure efedrine zijn verboden.
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:08 schreef Joostie het volgende:

[..]

pi_9440306
Wat zijn de resultaten van de afgelopen week?

Ik ben er ongeveer 2 a 3 kilo kwijt geraakt in 7 dagen.
Heb veel last gehad van droogte in mijn mond, maar bleef drinken. En nog gesport twee keer. Heb verder de lunch gehalveerd en avond eten ook iets gemindert.

Naar mijn idee werkt de formule best goed. Voorlopig lof.

vrijdag 28 maart 2003 @ 22:10:23 #115
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9440566
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:29 schreef Joostie het volgende:

[..]

Kijk eens hier waar ECA voor staat en ook naar de inhoud in milligrams.
Volgensmij is ECA = Stacker. Alleen is stacker een merk naam voor ECA produkten.

quote:
Thermogenetica E.C.A-stack, Y.N.C.A-stack en andere thermogenische middelen.

Tegenwoordig hebben de meeste van jullie de ECA-stack (efedrine, cafeïne, aspirine), al geprobeerd of in elk geval heb je er tenminste van gehoord. Inderdaad, ECA is ongelofelijk potent in het opvoeren van iemands metabolisme. Bijna iedereen die deze stack heeft geprobeerd, zal getuigen, dat het een definitieve verschuiving teweegbrengt in de ratio van VVM (vetvrije massa) ten opzichte van vetmassa, in het voordeel van de VVM.

Onderzoek heeft aangetoond dat een efedrine/cafeïne stack effectiever werkt dan het populaire afslankmiddel dexfenfluramine. Een ander onderzoek toont aan dat dezelfde efedrine/cafeïne stack effectief en veilig is tot zelf een tijdspanne van 12 maanden (hoewel de effectiviteit na de 6e maand langzaam afnam). De beide bovengenoemde onderzoeken - en er zijn tientallen andere - testen alleen efedrine en cafeïne, onderzoeken, zowel als anekdotisch bewijs, tonen aan dat aspirine de effectiviteit van de efedrine/cafeïne verder verhoogt voor wat betreft de ververbranding. Eigenlijk, als je tenminste een gezond persoon bent, en de stack niet misbruikt, verbeterd ECA je algemene gezondheidstoestand door een verbetering van de bloedvetwaardes, en een verhoging van de insulinegevoeligheid.

Met zoveel goeds, zou het dan mogelijk zijn om de beruchte ECA - stack nog te verbeteren? Gedurende vele jaren, was ECA het beste wat er aan vetverbrandingsmiddelen te koop was. Er was geen enkel middel, die wat betreft effectiviteit ook maar in de buurt kwam. Wetenschappers hebben echter een nieuw middel ontwikkeld. YNCA is een betere combinatie om vet te verbranden dan ECA. In feite, in de toekomst wordt dit de standaard stack voor het snel verbranden van adipose weefsel. In plaats van efedrine, wordt bij YNCA norefedrine gebruikt, om precies te zijn, 1R, 2S norefedrine.

Dat is het verschil dus.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 22:14:02 #116
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9440660
Useful:
quote:
'Stack redelijk heftig middel'

Hans Wassink, de auteur van bet gezaghebbende boekje Voedingssupplementen: De winnende Factor? is relatief enthousiast over Stack. 'Heel veel voedingssupplementen bevinden zich in de schemerzone van een beetje tot helemaal niet werkend. Er zijn in de handel in feite maar twee middelen die er met kop en schouders bovenuit steken. Dat is creatine, dat aantoonbaar meer spierkracht geeft, en ECA-Stack waarvan je duidelijk meer energie krijgt, terwijl het bovendien de eetlust remt. Mensen die Stack gaan kopen moeten de bijsluiter goed lezen, want het hevat een combinatie van efedrine, cafeïne en aspirine. Vandaar de naam ECA-Stack.' Over de bij-effecten is Wassink duidelijk: 'Mensen die lichamelijke klachten hebben, zoals bijvoorbeeld hartritmestoornissen, moeten van Stack afblijven. Als je te veel efedrine (een dopinggeduid product) binnenkrijgt kun je 'op tilt slaan'. Andere negatieve verschijnselen: (hyper)nervositeit, rillerigheid en diarree. Stack is, hoe je het ook wendt of keert, een redelijk heftig middel. Bovendien is het een product waarbij snel gewenning optreedt, want na een maand neemt het effect al af. Je zou dan een paar maandjes moeten stoppen en daarna weer een potje moeten gebruiken. Als je voorzichtig met Stack omgaat en het gebruikt als hulpmiddel, dan is het een supplement dat de tekst van de bijsluiter waarmaakt,' aldus Hans Wassink.

en
quote:
In de sportscholen tref Stack1, Stack2, Stack3, Stack4 en Stack5 aan. In wezen gaat het om dezelfde basisingrediënten: efedrine, caffeïne, aspirine of hun natuurlijke tegenhangers ma-huang, guarana en white willow bark. In de nummers komt tot uitdrukking de stoffen die er aan toegevoegd zijn, zoals chroom picolinaat. Stack2 bijvoorbeeld zorgt voor een heftiger effect dan Stack5. De kosten voor een potje variëren. Voor Stack2 (100 caps) moet je ¤ 30,55 neertellen, voor Stack5 (120 caps.) ¤ 45,30
pi_9446684
SoM,

Gebruik jij al Stacker 4 of heb je gewacht? Wat heb jij al ermee behaald?

zaterdag 29 maart 2003 @ 12:08:57 #118
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_9447642
Ben ook sinds gisteren begonnen met Stack 4. Ik herken het gevoel nog heel goed van vroeger: beetje rillering, hogere hartslag, beetje opgefokt gevoel. Wat me gisteren wel goed uitkwam met het uitgaan, ik was eingelijk al moe voordat ik de stad inging, maar hield het door die pil langer vol. Weet iemand trouwens hoe het met de combi efedrine en alhohol zit, kan dat of is het af te raden?
Ik heb me vanmorgen gewogen: 64 kilo. Dat weeg ik al ruim een jaar. Daarvoor woog ik altijd 58-59 kilo. Daar wil ik weer naartoe dus. Ik zal hier mijn ervaringen met dit middel blijven posten.
pi_9447892
Ik ben zelf ook een paar kilo's aangekomen en wil weer terug naar mijn oude 36. Maar ik drink ook een aantal dagen per week alcohol. Daarom wil ik ook weten of je bij Stacker of bij de rode capsule's (hoe heten die dingen) alcohol mag drinken.
  zondag 30 maart 2003 @ 07:29:01 #120
43276 Scighera
pi_9460607
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 12:27 schreef da_blonde het volgende:
Ik ben zelf ook een paar kilo's aangekomen en wil weer terug naar mijn oude 36. Maar ik drink ook een aantal dagen per week alcohol. Daarom wil ik ook weten of je bij Stacker of bij de rode capsule's (hoe heten die dingen) alcohol mag drinken.
36kg? hoe klein ben je dan? 1m30?

gewicht / (lengte x lengte) = BMI

BMI 18.5-23 is goed voor een vrouw. minder is te mager, meer is te zwaar

zondag 30 maart 2003 @ 11:20:01 #121
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_9461044
quote:
Op zondag 30 maart 2003 07:29 schreef Scighera het volgende:

[..]

denk dat ze kleding maat bedoeld
pi_9461238
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 12:27 schreef da_blonde het volgende:
Ik raad het je ten zeerste af om alcohol te drinken bij gebruik van efedra/efedrine. Hier een stukje:

Efedrine, speed en cocaïne remmen het gevoel van dronkenschap. Men drinkt meer, kan langer door gaan en de combiroes vinden velen prettig.

Het gevoel van dronkenschap wordt verminderd door het opwekkende effect van coke, speed, efedrine. De vermoeidheid wordt tijdelijk weggedrukt.
Bovendien veroorzaken de opwekkende drugs in de hersenen processen waardoor de alcohol zich minder goed kan binden aan receptoren. Daardoor voel je je minder dronken.

De combinatie van forse hoeveelheden alcohol en opwekkende stoffen is echter belastend voor het lichaam en de psyche. Alcohol en opwekkende drugs versterken elkaar's belasting van het lichaam. Ernstige hart- en vaatproblemen kunnen optreden. Er is een risico van uitdroging (denk aan feesten in warme ruimten!) .Agressieve uitbarstingenkomen voor.

(bron: Drugsinfoteam).

pi_9461699
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 23:11 schreef SoM het volgende:

[..]

Ephedrine IS chemisch vervaardigd...
In De Smaakpolitie zei een deskundige dat Ephedrine in NL verboden is.

Ephedrine is niet altijd chemisch vervaardigd... Deze heb ik thuis liggen:

Bijbehorende txt:
quote:
Pure Ephedrene 2 geeft u een adrenalinestoot; het is de ultieme feest energizer. Vanwege het in Pure Ephedrene 2 aanwezige Chinese Ma Huang extract is het zeer geschikt voor lange autoritten, nachtenlang doorstuderen en een fanatieke work out.
Met Pure Ephedrene ben je in staat te ervaren wat voorheen alleen met chemische ephedrine Hcl mogelijk was. En het goede nieuws is; Pure Ephedrene is legaal en ongelimiteerd verkrijgbaar.Bron: www.azarius.net
Werkt wel goed, inderdaad geen opgefokt gestressed gevoel maar wel energie..
  zondag 30 maart 2003 @ 14:41:37 #124
51892 screamy
new noise
pi_9463662
Stacker? De grap zal ongetwijfeld al gevallen zijn maar stacker is iets uit mijn MSDOS 5 periode, en toen was het al kut.
dead signature
pi_9467119
quote:
Op zondag 30 maart 2003 14:41 schreef screamy het volgende:
Stacker? De grap zal ongetwijfeld al gevallen zijn maar stacker is iets uit mijn MSDOS 5 periode, en toen was het al kut
Je bent de 10e pas...
Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
  zondag 30 maart 2003 @ 20:37:56 #126
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9470477
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 10:58 schreef Joostie het volgende:
SoM,

Gebruik jij al Stacker 4 of heb je gewacht? Wat heb jij al ermee behaald?

Ik wil niet lullig doen, maar ik heb al een groot aantal keren in dit topic neergezet dat ik een gebruiker was van ECA Stack. Ook hoe lang, wanneer en wat de effecten waren. Was ja, omdat ik nu een rustperiode heb ingelast. Ik gebruik het iets meer dan een maand, ben op gewicht en wil het effect van Stack niet verpesten en dus stop ik. Voor hoe lang weet ik nog niet.
pi_9507070
Zijn er ook personen van 17 jaar die Stackers gebruiken? Ik ben 1.75M en weeg nu 72KG. Mijn streven is eigenlijk 60KG tot 65KG. Zelf ben ik dus ook 17...

Ik was van plan om Stackers 2 zonder Efedrine vrij te gaan gebruiken...

dinsdag 1 april 2003 @ 13:14:27 #128
43276 Scighera
pi_9508604
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 12:27 schreef ThE-BaKeR het volgende:
Zijn er ook personen van 17 jaar die Stackers gebruiken? Ik ben 1.75M en weeg nu 72KG. Mijn streven is eigenlijk 60KG tot 65KG. Zelf ben ik dus ook 17...

Ik was van plan om Stackers 2 zonder Efedrine vrij te gaan gebruiken...

waarom zou je? man, 1.75m en 72kg. streefgewicht van 60kg?

wat is btw je vetpercentage?

schiet je niet te ver door?

pi_9534448
Bij nader inzien zie ik er toch van af...van die pillen... Ze lijken me niet echt goed voor het lichaam.
  woensdag 2 april 2003 @ 13:44:58 #130
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_9534918
Ik gebruik nu 6 dgn Stacker 4,de 1e 2dgn 1per dag,3e en 4e dag 2 per dag en gisteren 3stuks......dat doe ik dus niet meer heb me heel de avond en nacht vreselijk gevoeld,hoofdpijn,trillen,diarree en zo onrustig dat ik heel de nacht niet heb geslapen!Vandaag gewogen en ben al wel 3kilo afgevallen (ik heb wel veel overgewicht!)maar ga toch maar weer terug naar 1 of 2 pillen per dag en vandaag sla ik maar even over want voel me wel zo vaag! Heb trouwens totaal geen honger en veel energie,ben heel de dag aan het lopen heb er gewoon een zere knie van!!!!
I don't care.....
pi_9535083
je bent ook veel te snel gegaan sabyne, ik weet niet wat je ermee bereiken wilt maar ter ondersteuning zou ik er niet drie nemen en zeker niet in zo'n korte periode. Eerste week een tweede week twee en eventueel derde week drie alhoewel ik er nooit drie neem, meestal slik ik er een en soms als het echt een dag word van afzien neem ik een tweede maarja je moet zelf maar zien wat het prettigst is, hou wel in de gaten dat je er verantwoordelijk mee om moet gaan en goed naar je lijf moet luisteren het zijn nl geen smarties
  woensdag 2 april 2003 @ 13:55:48 #132
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_9535237
quote:
Op woensdag 2 april 2003 13:50 schreef fairy01 het volgende:
je bent ook veel te snel gegaan sabyne, ik weet niet wat je ermee bereiken wilt maar ter ondersteuning zou ik er niet drie nemen en zeker niet in zo'n korte periode. Eerste week een tweede week twee en eventueel derde week drie alhoewel ik er nooit drie neem, meestal slik ik er een en soms als het echt een dag word van afzien neem ik een tweede maarja je moet zelf maar zien wat het prettigst is, hou wel in de gaten dat je er verantwoordelijk mee om moet gaan en goed naar je lijf moet luisteren het zijn nl geen smarties
Ja omdat ik me er zo goed bij voelde en echt geen honger had dacht ik dat ik wel wat sneller op kon bouwen...stom...stom.. niet meer doen dus....ga er echt niet meer dan 2 per dag slikken en voorlopig neem ik er alleen een s'morgens!!
I don't care.....
pi_9536015
quote:
Op woensdag 2 april 2003 13:55 schreef sabyne het volgende:

[..]

Ja omdat ik me er zo goed bij voelde en echt geen honger had dacht ik dat ik wel wat sneller op kon bouwen...stom...stom.. niet meer doen dus....ga er echt niet meer dan 2 per dag slikken en voorlopig neem ik er alleen een s'morgens!!

Ik begrijp niet zo goed waarom je het sneller op wilde bouwen als je je er goed bij voelde. Als 1 effect heeft dan wacht je toch met nummer twee totdat het effect van 1 weg is of minder begint te worden? waarom wilde je er zo snel al drie per dag slikken dan? Wat dacht je ermee te bereiken?
  woensdag 2 april 2003 @ 14:29:42 #134
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_9536113
[quote]Op woensdag 2 april 2003 14:24 schreef fairy01 het volgende:

[..]

Ik begrijp niet zo goed waarom je het sneller op wilde bouwen als je je er goed bij voelde. Als 1 effect heeft dan wacht je toch met nummer twee totdat het effect van 1 weg is of minder begint te worden? waarom wilde je er zo snel al drie per dag slikken dan? Wat dacht je ermee te bereiken?
[/quote

Ik wil er mee afvallen en meer energie krijgen,op de bijsluiter die ik erbij heb gekregen staat dat je het langzaam op moet/kan bouwen om het beste resultaat ermee te berijken.

I don't care.....
pi_9536346
het helpt bij het afvallen maar is geen wondermiddel, dat je het op kan bouwen is omdat je lichaam na verloop van tijd wend aan de dosis zodat het effect weg gaat vallen daarom neem je er een bij om het gewenste effect te behouden. Dat is dus ook de reden waarom je er na verloop van tijd een periode mee moet stoppen om daarna weer het gewenste effect te krijgen maar het is niet zo dat je van een per dag een kilo afvalt van 2, 2 kilo enzovoort. Er zitten hele sterk werkende ingredienten in waar je best mee moet oppassen. En in het begin heeft een stacker per dag hetzelfde effect als 2 op een dag na een week of twee slikken, maar daarvoor moet je goed naar je lijf luisteren en daarop je dosering aanpassen.

Informeer jezelf goed voordat je domme dingen doet zeker voor wat stacker betreft.

woensdag 2 april 2003 @ 14:50:13 #136
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_9536572
Ik neem dus Stacker 4 sinds afgelopen zaterdag, dit zijn mijn bevindingen tot nu toe: halve kilo eraf! Ik neem er 1 per dag, en wel om 1 uur 's middags. Ik bedacht me namelijk dat als je 's morgens al een pil neemt, dat je dan overdag helemaal geen trek hebt, waardoor je het ontbijt en lunch overslaat. Nu weet iedereen natuurlijk dat hoe minder je eet, hoe harder je aankomt (het verbranding-op-een-laag-pitje-verhaal).
Dus het lijkt me beter om tot te middag normaal te eten. Bovendien wordt ik als de pil is uitgewerkt vaak best moe, en het komt me beter uit als dat pas 's avonds is dan overdag, terwijl ik die stoot energie die ik vlak na tot een paar uur na innemen best kan gebruiken zo tussen 1 en 6 uur in. Ook is het wel lekker dat ik dan pas rond een uurtje of 7,8 weer trek krijg want ik ben altijd best laat thuis van mijn werk. Dit heeft dan ook weer als voordeel dat je niet 's avonds laat of 's nachts honger krijgt en de keukenkastjes plundert.
  zondag 6 april 2003 @ 16:39:02 #137
50437 Okto
Spongeeeebob !!
pi_9618496
quote:
[b]Ook is het wel lekker dat ik dan pas rond een uurtje of 7,8 weer trek krijg want ik ben altijd best laat thuis van mijn werk. Dit heeft dan ook weer als voordeel dat je niet 's avonds laat of 's nachts honger krijgt en de keukenkastjes plundert.
Whaha ja idd !!
  zondag 6 april 2003 @ 18:37:47 #138
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9620532
Ik ben er nu een week mee gestopt en ik waarschuw iedereen: je komt meteen weer iets aan als je stopt, dan komt nl. weer al het vocht dat je verloren was, erbij. Mijn lichaam vond al dat vochtverlies trouwens niet zo super. Ik raad iedereen aan om vooral veel te blijven drinken, de stacker ontneemt je lichaam echt drastisch veel vocht.
  zondag 6 april 2003 @ 23:01:16 #139
50437 Okto
Spongeeeebob !!
pi_9626382
quote:
Op zondag 6 april 2003 18:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben er nu een week mee gestopt en ik waarschuw iedereen: je komt meteen weer iets aan als je stopt, dan komt nl. weer al het vocht dat je verloren was, erbij. Mijn lichaam vond al dat vochtverlies trouwens niet zo super. Ik raad iedereen aan om vooral veel te blijven drinken, de stacker ontneemt je lichaam echt drastisch veel vocht.
Ik Drink zoiezo al heel veel
  maandag 7 april 2003 @ 12:45:05 #140
52575 Schranseman
Heeft altijd honger
pi_9633133
Ik gebruik nu 5 dagen stacker 4 en ik moet zeggen, het werkt!!
ik ben al bijn aeen kilo afgevallen. Ik neem ze s´middags. Ik eet dan nog normaal tot 12 uur.

Ik zuip me helemaal te pletter aan water en jus.
Nu las ik op de website van drugsinfo dat ze stacker en fitness afraden.
Heeft iemand daar ervaring mee?

Schranseman heeft honger en vertelt erover op http://www.brambbq.nl
pi_9676624
Ik ben al met week 2 bezig. Gebruik nu 1 in de ochtend en 1 in de middag. Want ik denk dat ik er goed aan wen. En ik drink ook best veel.
Ben nu van 85 naar 82kg gegaan. Wil nog 4 eraf als het zou kunnen.

Verder zag ik nog bij een smart shop in den haag dat eupherdine (of hoe je het spelt) verkochten. In welke hoeveelheid weet ik niet, maar stond in de vitrinne.

Voel me onwijs lekker als ik stacker4 gebruik. Maar ga na een aantal weken toch even wat rust in lassen. Zoals velen dat ook adviseren.

pi_9693083
Als stacker 4 niet goed voor je werkt, moet de stacker 2 gebruiken. Je word er peppie van en je valt goed af, mits je veel beweging hebt
** www.devildoll.nl ** Op 8 juli 2003 14:48 zei K-Ne het idee maakt me wel wild , maar ik weet niet hoe ik zou reageren op zo'n moment, en jij butt-plug _O_ butt-plug is god
  donderdag 10 april 2003 @ 10:32:20 #143
33362 Luvstruck
www.zeikniet.nl
pi_9693293
Ik ben er mee gekapt...ja het werkt. Was in totaal 10 kg kwijt. Moest verplicht stoppen omdat ik bloeslierten kotste doordat mijn maag beschadigd was. Sindsdien eet ik normaal en kom weer net zo hard aan.
Tip: zet de pillen opzij, kijk er helemaal niet meer na. Ga meer bewegen, eet regelmatig en gezond. Het gaat dan niet zo snel, maar het is gezonder en minder kans op het jojo effect.

Ter info: ik heb stacker 2 en 4 afzonderlijk gebruikt, over een tijdbestek van 2 1/2 jaar. En ja, volgens "het boekje"

succes iig met afvallen, maar pas op...

pi_9699902
Hoi!
een tijdje geleden ben ik begonnen met stacker 4 (gekocht via perfectbody.nl) om af te vallen. Niet voor de pep eigenlijk, alhoewel dat een welkome bijwerking zou zijn.

Nou ben ik niet dik, maar ik wil van slank weer terug naar dun. Ben herintredend model, 32 jaar, en sinds een paar jaar zijn de kilo's er aan gevlogen.

Met stacker 4 gebeurt er dus niks: niet afvallen en ook geen pep. Ik heb ergens gelezen (hier op dit forum geloof ik), dat sommigen al na veertig minuten merken dat "het" gaat werken! Nou, bij mij niet dus <http://forum.fok.nl/showtopic.php/i/s/frown.gif>

Werkt het niet bij niet-dikke mensen? Heb ik bij de verkeerde gekocht? Kan het gewoon een fabricagefout zijn ofzo? Of moet ik er langer mee doorgaan (ik ben al drie weken bezig).

*jank*

amal

P.S.
Trouwens... ik heb ook gewoon door de hele dag heen trek... vooral 's avonds... op de bank: lekker een zak chips... Dat hoort toch ook niet??

pi_9699999
dat klopt niet echt nee, ik zit sneller vol, heb minder trek in lekkere dingen, en volgens mij vriend ben ik al afgevallen, ik gebruik het ook 3 weken nu, ik drink liters water op een dag. ik weet niet hoeveel kg nog want ik heb geen weegschaal hier...

maar kennelijk heb je zelf dan ook niet echt de discipline om te stoppen met lekkere dingen. drink je wel veel water??
das zo belangrijk

donderdag 10 april 2003 @ 15:38:04 #146
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_9700054
quote:
smiddags niet.

Het is gewoon hetzelfde als wat er in de jaren 50 met amfetaminen gebeurde. Al die huisvrouwen gingen toen aan de PEP (want dat zijn amfetaminen) en ze vielen af. Raar dat ze er verslaafd aan raakten? Raar dat ze niet meer sliepen? Raar dat ze geen trek in eten meer hadden?

Wees een vent/vrouw en val af zonder het gebruik van dit soort doping/drugs/PEP gerelateerde dingen. Daar heb je in the long run veel meer aan...

Als het je om de drugs gaat, neem dan wat lekkers en geniet daarvan, maar afvallen mbv dope is levensgevaarlijk. }:I

They say you jive and game but can't be changed. On the positive side, you are my piece of the rock and I love you CC
pi_9703536
quote:
Op donderdag 10 april 2003 15:35 schreef Girly het volgende:
...

maar kennelijk heb je zelf dan ook niet echt de discipline om te stoppen met lekkere dingen. drink je wel veel water??
das zo belangrijk

Ja!
Ik doe veel om af te vallen. Ik loop mezelf niet te bedriegen ofzo. Wat ik zei over 's avonds op de bank zitten en trek hebben in snoep... ja, daar heb ik wel eens aan toegegeven, maar maar een paar keer.
Verder eet ik op de dag niet veel, drink veel, sport etc etc...
Het helpt dus gewoon niet! En wat ik dus al zei: wat "iedereen" heeft na het innemen van een pil: het pep-gevoel, heb ik dus niet...

amal

pi_9705124
ik heb niet zo veel pepgevoel, meer dat ik loop te shaken maar hartkloppingen en dergelijke niet....misschien anders dan overstappen naar 2 op een dag, doe ik ook de laatste week ,
pi_9706448
Ik zit inmiddels ook weer in mijn 2e week, ik heb een poosje niet gelijnd ivm verjaardag en ziekte..

En in totaal ben ik nu 5 kilo kwijt, drink zo'n 1.5 liter water per dag, snoep niet veel meer en beweeg regelmatig.

Ik merk helemaal niks van negatieve invloeden op mijn lichaam oid.

Over een week of 3 stop ik definitief, er hoeft niet zo gek veel meer vanaf.

pi_9713862
quote:
Op donderdag 10 april 2003 21:14 schreef heaven7 het volgende:
..

En in totaal ben ik nu 5 kilo kwijt, drink zo'n 1.5 liter water per dag, snoep niet veel meer en beweeg regelmatig.

5 kilo!!??
Jeetje, ik heb zelfs het idee dat ik alleen maar aankom.
En ja, ik neem er meer dan 1 per dag. Meestal twee, af en toe drie. En nog merkt ik niets? Wat ben ik? Een olifant ofzo?
*zucht*
Ik ga het maar gewoon vertellen aan perfectbody. Volgens mij is er iets fout gegaan met mijn potje pillen

amal

vrijdag 11 april 2003 @ 10:12:19 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_9714122
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 09:53 schreef amal het volgende:

[..]

5 kilo!!??
En ja, ik neem er meer dan 1 per dag. Meestal twee, af en toe drie. En nog merkt ik niets? Wat ben ik? Een olifant ofzo?
*zucht*
Ik ga het maar gewoon vertellen aan perfectbody. Volgens mij is er iets fout gegaan met mijn potje pillen

amal

Ik ben nu 4 dagen bezig en volgens de weegschaal 2 kilo kwijt.
Ik weet dat dat wel voornamelijk vocht is (ondanks dat ik 3 liter water per dag drink), maar toch er is zeker wel vooruitgang.
Zou idd maar even contact opnemen met de producent, want misschien is er idd iets niet goed gegaan. Je zou zeker wel iets moeten merken.
pi_9715517
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 09:53 schreef amal het volgende:

[..]

5 kilo!!??
*zucht*

amal

ik merk zelf ook niet dat ik afval hoor, misschien zijn wij gewoon wat lastiger met vetverbranding, want ik heb daar altijd al moeite mee gehad.en trouwens , mensen om je heen zien het sneller dan jouw zelf, mijn vriend zeg ookd at ik ben afgevallen,maar ik zie zelf helemaal niks..... maar jah ik heb geen weegschaal. jij gebruikt dat wel waarschijnlijk, ik mot ook zo'n ding maar aanschaffen,dan weet ik zeker of ik afval.
pi_9715620
3 per dag is sowieso veel en veel teveel. Ze zeggen wel dat je er maximaal 3 mag nemen maar eentje is echt meer dan genoeg hoor..

En als je een lastig verbrandingssysteem hebt dan moet je daar rekening mee houden door bv nog meer te bewegen en nog meer water te drinken.

Het water is gigantisch belangrijk als je stacker gebruikt en bewegen net zo, het verbrand namelijk lichaamsvet, daardoor krijg je energie, die je weer kwijt moet.

Daardoor val je dus af.

De eerste 1.5 week was ik 3 kilo kwijtgeraakt, dat was voornamelijk vocht. De afgelopen week ben ik er nog 2 kwijtgeraakt wat dan wel echt weefsel is.

Succes

pi_9715675
Bij de weg, ik zal eens een "etensdag" van mij beschrijven

'S morgens een bakje cornflakes met magere yoghurt en zoetstof (dus geen! suiker).

'S middags rond een uur of 2, half 3 een stacker en een broodje 30+kaas.

'S avonds wat er maar op tafel staat (woon nog thuis) behalve heel vet vlees.

Ik neem die stacker zo laat opmdat ik 's avonds altijd gigantische trek heb in iets zoets. Of in gewoon een boterham en omdat ik nogal een nachtmens ben trek ik dat echt niet. Hoe later je de stacker neent, hoe langer hij werkzaam blijft natuurlijk

pi_9718237
Ok, heb vandaag mn eerste stack 2 pil geslikt. vanmorgen bij het ontbijt.
Ik voelde me na twee uur ineens duizelig en misselijk.
Heb nu nog steeds een raar gevol in mn buik en ik weet niet of het normaal is maar ik heb een knorrende maag :s.
En voel me niet actief, eerder moe.

Is dit doordat het de eerste dag is?

pi_9718336
Ja, mijn eerste dag was net zo.

Ik voelde me heel slap en naar.

Ook een knorrende maag maar geen hongergevoel.

Dat verdwijnt na een dag of 2, als het niet verdwijnt raad ik je aan te stoppen.

Die knorrende maag verdwijnt ook als je maag krimpt maar ga niet te weinig eten! Ondanks dat je geen honger hebt MOET je eten ookal is het voor je gevoel misschien onnatuurlijk.

En liters water en veel beweging.

Ik hoop dat je weet waar je aan bent begonnen, het is belangrijk dat je alles weet over stacker voor je eraan begint. Het is namelijk niet zonder enig risico.

pi_9722786
Ja, eigenlijk weet ik alleen dat het hartkloppingen kan veroorzaken als je er meer dan 3 per dag neemt en dat je niet moet overdrijven.

Wat is er nog meer schadelijk dan en is dat ook zo als je er 1 per dag slikt?

pi_9725381
Ik zou zeggen, lees je eerst maar eens goed in voordat je aan stacker begint.

Ik vind het zowieso zeer onverstandig dat je gewoon zomaar bent gaan slikken zonder dat je er ookmaar iets over weet.

vrijdag 11 april 2003 @ 21:43:58 #159
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_9727121
Ok weer even mijn resultaten, neem ze nu 2 weken. Ben 1 kilo afgevallen, en daar ben ik al heel blij mee omdat ik al een paar jaar hardnekkig op die 64 blijf steken. Nu ga ik dus weer langzamerhand naar de 60. Ik doe het trouwens rustig aan, 1 pil per dag en soms neem ik er een dag geen een. Ik wist trouwens al van tevoren dat ik er veel bijwerkingen bij zou hebben, want ik reageer al enorm sterk op een kop koffie. Ik doe het dus rustig aan. Grootste voordeel ervan vind ik dat je geen trek meer hebt. Ik moet echt mijn best doen om normaal 3 maaltijden te nemen. Laat staan dat ik daarnaast nog ga snoepen. Toch vind ik wel dart je je er erg klote door gaat voelen. Ik voel me er opgefokt door en jankerig en dat kan ik gewoon niet altijd gebruiken.
pi_9777724
Even een reactie op een paar van jullie:

'brighteyes": ik ga zeker contact opnemen met de producent (in Amerika!) en ook met perfectbody.nl

"girly": jij hebt het over dat anderen het wel zien... het gaat me niet zo om het zien, maar ik merk gewoon dat m'n kleding strak zit... Sinds ik weer aan het sporten ben en sinds ik stacker gebruik ben ik 2 kilo aangekomen (!), en zit m'n kleding zeker niet losser...

"aventura" en "heaven7": over dat eten: dat is 't 'm nou juist! Ik eet niet veel, maar heb wel trek! M'n trek-gevoel wordt helemaal niet verminderd door die stacker... of ik er nou 1 neem, of 2 of 3... Ik heb een beetje raar gestel, geloof ik, want die energie-bruistableten (50+ en ook nog 's "forte"!) doen me ook niks, terwijl een vriendin van mij daar helemaal van steigert!

Nou ja... ik ga maar eens met de fabricant mailen dan...

amal

pi_9777967
quote:
Op maandag 14 april 2003 20:19 schreef amal het volgende:
Even een reactie op een paar van jullie:

'brighteyes": ik ga zeker contact opnemen met de producent (in Amerika!) en ook met perfectbody.nl

"girly": jij hebt het over dat anderen het wel zien... het gaat me niet zo om het zien, maar ik merk gewoon dat m'n kleding strak zit... Sinds ik weer aan het sporten ben en sinds ik stacker gebruik ben ik 2 kilo aangekomen (!), en zit m'n kleding zeker niet losser...

"aventura" en "heaven7": over dat eten: dat is 't 'm nou juist! Ik eet niet veel, maar heb wel trek! M'n trek-gevoel wordt helemaal niet verminderd door die stacker... of ik er nou 1 neem, of 2 of 3... Ik heb een beetje raar gestel, geloof ik, want die energie-bruistableten (50+ en ook nog 's "forte"!) doen me ook niks, terwijl een vriendin van mij daar helemaal van steigert!

Nou ja... ik ga maar eens met de fabricant mailen dan...

amal

Ik denk niet dat het aan de fabrikant/producent ligt.

Eerder aan jou, sommige mensen reageren gewoon heel anders op dingen dan andere mensen.. en bij jou lijkt dat helaas extreem.

Bij mij neemt het de trek juist wel weg, als ik 's middags verga van de honger, neem ik een boterham en een stacker en binnen 3 kwartier is alle honger/trek totaal verdwenen.

Ik neem de stacker wat later omdat ik 's avonds altijd de meeste moeite heb, stacker is namelijk na 6 uur uitgewerkt en op deze manier blijf ik 's avonds ook van de lekkere dingen af.

maandag 14 april 2003 @ 20:53:14 #162
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9778668
Ik ben nu 2/3 weken stackerloos en heb op verschillende foto's gezien dat ik echt slanker ben geworden. Mijn lichaam maakte wel meteen n beetje meer vocht aan toen ik met de stacker stopte en dat zie je op bepaalde plekken weer. Als ik stackerjunkie ben, heb een magere, dunne buik en als ik ermee stop, is-ie wat voller en houdt-ie iets meer vocht vast.
Ik heb niet genoeg gedronken de afgelopen stackermaand en daar hebben m'n darmen en lichaam wel wat afkeurend op gereageerd (heb wat kwaaltjes gehad die met vochttekort te maken hadden), dus ik raad nogmaals iedereen absurd veel te drinken.
De kilo's blijven er trouwens wel af. Ook al eet ik nu weer ietsje meer dan met Stacker (tja, weer gewoon wat meer trek gekregen). Stacker werkt dus wel gewoon, als je het goed gebruikt. Ik denk dat ik over een maand weer begin, om zo langzaam nog wat kilootjes kwijt te raken.
  maandag 14 april 2003 @ 20:54:42 #163
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9778709
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 20:12 schreef heaven7 het volgende:
Ik zou zeggen, lees je eerst maar eens goed in voordat je aan stacker begint.

Ik vind het zowieso zeer onverstandig dat je gewoon zomaar bent gaan slikken zonder dat je er ookmaar iets over weet.

maandag 14 april 2003 @ 20:56:34 #164
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9778752
quote:
Op donderdag 10 april 2003 15:38 schreef DrFonk het volgende:

[..]

Het is gewoon hetzelfde als wat er in de jaren 50 met amfetaminen gebeurde. Al die huisvrouwen gingen toen aan de PEP (want dat zijn amfetaminen) en ze vielen af. Raar dat ze er verslaafd aan raakten? Raar dat ze niet meer sliepen? Raar dat ze geen trek in eten meer hadden?

Wees een vent/vrouw en val af zonder het gebruik van dit soort doping/drugs/PEP gerelateerde dingen. Daar heb je in the long run veel meer aan...

Als het je om de drugs gaat, neem dan wat lekkers en geniet daarvan, maar afvallen mbv dope is levensgevaarlijk. }:I

Stacker is geen pep en heeft zeker niet dezelfde bijwerkingen als Stacker. Weer de zoveelste mening van iemand die er geen verstand van heeft.
  dinsdag 15 april 2003 @ 16:05:12 #165
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_9795950
quote:
Op maandag 14 april 2003 20:56 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Stacker is geen pep en heeft zeker niet dezelfde bijwerkingen als Stacker. Weer de zoveelste mening van iemand die er geen verstand van heeft.

Stacker is geen pep, dat klopt. Doe dan maar eens een keer een nachtje pep en dan mag je nog een keer zeggen dat het niet dezelfde bijwerkingen heeft. Ik probeer stackergebruikers heus niet af te zeiken hoor (heb het zelf ook een maandje geprobeerd). Ik wil ze alleen waarschuwen dat je jezelf voor de gek houdt door zo af te vallen (immers, geen verandering in eetpatroon (en dan dus niet alleen tijdens het gebruik van Stackers) geeft een gewichtstoename na het stoppen van het gebruik van Stackers)

En het is niet goed om je hongergevoel te onderdrukken. Dat gaat alleen weg door of minder te eten of verstandiger/gezonder te eten (of een combinatie daarvan).

Zou trouwens ook weleens leuk zijn als je niet altijd gelijk zo heftig in de verdediging schiet als er wat gezegd wordt waar je het niet mee eens bent...

Veel succes iedereen die wil afvallen!

They say you jive and game but can't be changed. On the positive side, you are my piece of the rock and I love you CC
pi_9796147
quote:
Op donderdag 10 april 2003 10:32 schreef Luvstruck het volgende:
Ik ben er mee gekapt...ja het werkt. Was in totaal 10 kg kwijt. Moest verplicht stoppen omdat ik bloeslierten kotste doordat mijn maag beschadigd was. Sindsdien eet ik normaal en kom weer net zo hard aan.
Tip: zet de pillen opzij, kijk er helemaal niet meer na. Ga meer bewegen, eet regelmatig en gezond. Het gaat dan niet zo snel, maar het is gezonder en minder kans op het jojo effect.

Ter info: ik heb stacker 2 en 4 afzonderlijk gebruikt, over een tijdbestek van 2 1/2 jaar. En ja, volgens "het boekje"

succes iig met afvallen, maar pas op...

Brrrr ik vind dit echt eng om te lezen waarom nemen jullie dat spul nog. Op die site van perfectbody stond trouwens dat mensen die gevoelig zijn voor ephedra stacker 2 moesten gaan nemen maar dat die wel weer meer kans veroorzaakte op hardkloppingen
pi_9803398
wie heeft er ervaring met stacker tabs? bruistabletten....
pi_9803526
en wie met stacker 2 van NVE? de ephedra vrije versie.
pi_9803650
Stackers moet je ook niet 2.5 jaar gebruiken Ook niet met pauzes ertussen.

Ik had 50 pillen en stop volledig als deze op zijn.

En natuurlijk komen de kilo's er net zo hard weer aan als je weer je oude eetpatroon oppakt na het dieten maar dat is toch altijd zo? Wil je de kilo's eraf houden dan moet je je eetpatroon voorgoed veranderen.

Dat is met gewoon dieten precies zo, dus het is volkomen nutteloos omdat te zeggen.

En waarom "wij dat spul nog slikken"? Omdat er ook genoeg positieve verhalen te vinden zijn en niemand daarnaar kijkt. Bij elk "medicijn" zijn risico's en als je de bijsluiter moet geloven "heb je kans op" de meest vreselijke dingen. Die gebeuren toch ook zelden?

Laat de mensen die hiermee willen afvallen lekker hun gang gaan, ieder is baas over zijn of haar eigen lichaam.

dinsdag 15 april 2003 @ 22:19:21 #170
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9803768
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 16:05 schreef DrFonk het volgende:

[..]

Stacker is geen pep, dat klopt. Doe dan maar eens een keer een nachtje pep en dan mag je nog een keer zeggen dat het niet dezelfde bijwerkingen heeft. Ik probeer stackergebruikers heus niet af te zeiken hoor (heb het zelf ook een maandje geprobeerd). Ik wil ze alleen waarschuwen dat je jezelf voor de gek houdt door zo af te vallen (immers, geen verandering in eetpatroon (en dan dus niet alleen tijdens het gebruik van Stackers) geeft een gewichtstoename na het stoppen van het gebruik van Stackers)

En het is niet goed om je hongergevoel te onderdrukken. Dat gaat alleen weg door of minder te eten of verstandiger/gezonder te eten (of een combinatie daarvan).

Zou trouwens ook weleens leuk zijn als je niet altijd gelijk zo heftig in de verdediging schiet als er wat gezegd wordt waar je het niet mee eens bent...

Veel succes iedereen die wil afvallen!

Lees mijn ervaringen en zie dat je beweringen kant noch wal raken. Ik ben trouwens niet de enige die moe wordt van zgn. moraalridders die nog nooit zelf een stacker hebben geslikt, maar wel opeens weten hoe het in elkaar steekt en ons willen waarschuwen. Serieus, die discussies hebben we al 1000 keer gehad en die is iedereen beu. Als je je afvraagt waarom ik zo reageer, lees de andere stackertopics dan maar 's.
Kortom: mensen weten echt wel waar ze mee bezig zijn, je hoeft niet onze kleuterleider te gaan spelen, en ontopic maar weer met die ervaringen van echte stackergebruikers.
  woensdag 16 april 2003 @ 10:24:08 #171
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_9810440
boo fucking...
pi_9810951
quote:
Op zondag 30 maart 2003 07:29 schreef Scighera het volgende:

[..]

gewicht / (lengte x lengte) = BMI

BMI 18.5-23 is goed voor een vrouw. minder is te mager, meer is te zwaar

Ik bedoelde inderdaad maat 36, oeps! Nee, 36 kilo is een beetje te licht voor mij.
  woensdag 16 april 2003 @ 11:05:27 #173
43099 BigFloppyDonkeyDick
Shitfaced Cockmaster
pi_9811341
stacker? bestaat dat nog? ik gebruik gewoon ntfs compressie
If I ever gave a fuck, I'd shave my nuts, tuck my dick inbetween my legs and cluck!
pi_9813092
quote:
Op woensdag 16 april 2003 11:05 schreef BigFloppyDonkeyDick het volgende:
stacker? bestaat dat nog? ik gebruik gewoon ntfs compressie
Misschien het topic eerst enigsins doorlezen?

(of stiekum een grap?)

pi_9818727
ik gebruik nu sinds een paar dagen Stack II en ben er wel tevreden over.. kan al zien dat ik iets droger wordt.. ik gebruikt t trouwens een maandje om de laatste hand aan me 'wasbordje' te leggen
pi_9860949
ik ben (na heeeeeeeeeel veel lezen) vrijdag ook eens gaan testen met stacker 4 (nu dus een week bezig).

Graag zou ik willen delen wat ik ervan merkte (heb een boekje bijgehouden)

vrijdag 1 stacker .. volop energie
zaterdag 1 stacker .. mega energie (hele dag gelopen, niet moe)
zondag 1 stacker .. weinig effect, niet zo'n slaap als normaal
maandag 1 stackers .. wheeee (energie)
dinsdag 1 stackers .. beetje weinig (laat naar bed gegaan)
woensdag 1 stackers .. beetje opgefokt er door (niet erg, alleen iri)
donderdag 1 stacker .. beetje snel honger, energie normaal
vrijdag 2 stackers .. actief gevoel... alleen kan ik het op m'n werk niet kwijt, had geen last van slaap (was om 5:00 opgestaan). Een om 5:15 genomen en een om 14:00

Ik heb me ervoor gewogen toen woog ik 109Kg (veel te veel ja):N
zondag woog ik 106 (water weg?)
woensdag zat ik nog steeds op de 106
en ik heb het idee dat ik nog steeds op de 105 a 6 zit

Ik moet er wel bij vertellen dat ik normaal 2x per week sport, en dat ik dat deze week wegens tijdgebrek niet heb kunnen doen. Ook zit ik op kantoor wat eigenlijk inhoud de hele dag achter de pc ZITTEN!

ik ga morgen (zaterdag) wat sportiefs doen.... hmm maar wat?

tot nu toe dus nog niet echt afgevallen, maar ik kan nu wel normaal eten en ik heb megaveel energie. Hopelijk volgende week ook nog.

"Do Not Underestimate The Power Of Stupid People In Large Groups"
  dinsdag 22 april 2003 @ 14:36:01 #177
52575 Schranseman
Heeft altijd honger
pi_9935009
mensen ik gebruik die stacker 4 nu al 4 weken. Ik moet zeggen dat je er wel vanaf valt maar ik heb een heel raar bijverschijnsel.:?

Ik st steeds onder stroom. Als ik iets van ijzer aanraak dan voel ik een schokje (kleintje) heel maf. Voordat ik met stackers begon had ik er nooit last van.
Nog meer mensen met dit probleem?

Schranseman heeft honger en vertelt erover op http://www.brambbq.nl
pi_9935441
Dat ligt niet aan stacker maar aan de tijd van het jaar oid Iedereen staat hier voortdurend onder stroom en als je de auto aanraakt moet je echt uitkijken dat je niet volledig geelectrocuteerd wordt
pi_9964165
verschrikkelijk, hou maar op. Dat heb ik altijd in de winter als alles koud is en ik dus warmer ben dan de dingen om me heen... zal wel met wrijving enzo te maken hebben.

komt in in iedergeval niet door stackers

"Do Not Underestimate The Power Of Stupid People In Large Groups"
pi_9964279
Gebruik al tijden Stacker 3&4.. in het begin om af te vallen, nu meer voor de extra energie.. supergoed spul.
[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
pi_9965245
quote:
Op woensdag 23 april 2003 17:10 schreef JoostW het volgende:
Gebruik al tijden Stacker 3&4.. in het begin om af te vallen, nu meer voor de extra energie.. supergoed spul.
Dat zou ik niet doen als ik jou was, heb jij enig idee hoe slecht het eigenlijk is voor je lichaam?
Je moet het tijdelijk gebruiken, en zeker niet als standaardmiddeltje om maar extra energie te krijgen.
pi_9978592
quote:
Op woensdag 23 april 2003 17:51 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Dat zou ik niet doen als ik jou was, heb jij enig idee hoe slecht het eigenlijk is voor je lichaam?
Je moet het tijdelijk gebruiken, en zeker niet als standaardmiddeltje om maar extra energie te krijgen.

Nou, vertel het eens.. hoe slecht het is? Leg eens uit, waarom het zo slecht is? En wat is er slechter aan dan RedBull/Koffie? Graag een duidelijke, technische verklaring.

(Ik kan me niets bedenken.. zolang je er maar goed naast blijft eten&drinken..)

[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
pi_9978609
quote:
Op donderdag 24 april 2003 10:40 schreef JoostW het volgende:

[..]

Nou, vertel het eens.. hoe slecht het is? Leg eens uit, waarom het zo slecht is? En wat is er slechter aan dan RedBull/Koffie? Graag een duidelijke, technische verklaring.

(Ik kan me niets bedenken.. zolang je er maar goed naast blijft eten&drinken..)

Ja, ga zelf lekker op zoek naar informatie zeg

En zo niet, ook prima, het is mijn lichaam niet. Ik waarschuw je alleen, snel-opje-pik-getrapt-mannetje-

donderdag 24 april 2003 @ 12:46:55 #184
43276 Scighera
pi_9981042
idd. gebruik google.. genoeg info te vinden

grootste rsico is dat je hartritme stoornissen of hartstilstand kan krijgen..

pi_9981109
Da's toch iets om op te feesten of niet? Wel lekker goedje hoor.
Eind goed, thuis best
pi_10027185
Waarschuwing voor Stacks-gebruikers
Fabrikant MdoubleYou zegt in De Smaakpolitie ervoor te willen zorgen de stacks door iedereen op verantwoorde manier gebruikt worden. Dat doet ze ondermeer door een goede gebruiksaanwijzing én ingrdiëntenlijst op de verpakking te zetten.
Maar dat wil niet zeggen dat iedere fabrikant dat doet. De vraag naar steckers is groot en dat belooft vaak niet veel goeds voor het produkt en de plekken waar 't verkocht wordt.
Wees gewaarschuwd als je toch stacks of stackers gebruikt:

Controleer op de verpakking hoeveel Ephedra de pillen bevatten.
Gebruik nooit meer dan 3 X 30 milligram per dag

Raadgpleeg direct je huisarts als je last krijgt van zweetaanvallen, hartkloppingen of verstoppingen.

Gewoon hier aan denken en je hier aan houden dan is het geen probleem lijkt me

zaterdag 26 april 2003 @ 14:23:20 #187
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10027331
Goed stukje Riann! En idd, ik heb niet het idee dat elke fabrikant er precies opzet wat de gevaren inhouden...
pi_10029651
Hoi allemaal,

Ik heb een paar vraagjes over stackers, ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden.

Hoeveel dagen per week gebruiken jullie?
Hoeveel dagen stoppen jullie per week om gewenning te voorkomen?
Hebben jullie op de stackervrije dagen last van hoofpijn en moeheid?
Hoeveel dagen kan je achter elkaar stackers gebruiken?
Eten jullie eiwitrijk om spierafbraak te voorkomen?
Hoeveel keer per week sporten jullie en hoe is je dieet samengesteld (Koolhydraten, eiwitten en vetten)
Wat is het resultaat tot nu toe met welke stacker en welk merk?

groetjes Dutchasia

pi_10030012
6 maart ben ik dus begonnen maar nogal onregelmatig, ivm met mn verjaardag en ziekte enzo en ik ben nu in totaal 6 kilo afgevallen met stacker 4.

Eentje per dag rond een uur of half 3 maar dat is persoonlijk.. een stacker werkt zo'n 6 uur.

'S morgen eet ik meestal een bakje cornflakes met magere yoghurt en zoetstof (dit omdat ik 's morgens nooit honger heb). 'S middags meestal iets van 2 boterhammen oid met slanke lijn kaas. En 's avonds eet ik gewoon mee behalve als er vet vlees is, dan sla ik dat voor een keertje over.

En fruit en 3 liter water, na het eten vaak een toetje, optimel ofzoiets zonder vet en suiker met perziksmaak HEERLIJK!

Ik beweeg minstens een uur per dag (fanatiek hometrainen) en dat is 2 maal per week meer omdat ik nog 3 krantenwijken heb..

pi_10030056
En je mag het dus een maand slikken en dan mag je ookweer een maand geen stacker nemen..

Ik heb nergens last van, nooit last gehad van hoofdpijn, hartkloppingen, opgefokt gevoel of wat dan ook.

Ideaal En op dagen dat ik buikpijn heb van de ongesteldheid bv slik ik geen stacker ivm ibuprofen. Ik weet niet in hoeverre dit schadelijk kan zijn dus neem ik het zekere voor het onzekere maar.

pi_10156222
Hmm okee ik ga ze vandaag bestellen de 4 dan.

Er wordt steeds gesproken over MEGA veel water drinken, maar wat is megaveel? gewoon 2 en halve liter wat dus sowieso al slim is als je af wilt vallen of echt tegen de 4 a 5 liter aan?

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_10181342
Nou ze zijn binnen hoor, ze waren dr tegen 1en en van een vriendin had ik gehoord dat ze megalang werken, dus ik heb het voor vandaag maar laten zitten en begin er morgen mee.

Ik moet zeggen de verpakking ziet er niet erg geloofwaardig uit...

Ik heb ze bij perfectbody besteld, daar hadden wel meer mensen uit dit topic het vandaan geloof ik dus ik ga dr maar van uit dat ik de goede te pakken heb. Ben benieuwd.

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_10209564
Dat potje ziet er idd nogal onbetrouwbaar uit

Maar ik ben er al 7 kilo mee kwijt en still going great

maandag 5 mei 2003 @ 01:22:23 #194
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10209688
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 13:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmm okee ik ga ze vandaag bestellen de 4 dan.

Er wordt steeds gesproken over MEGA veel water drinken, maar wat is megaveel? gewoon 2 en halve liter wat dus sowieso al slim is als je af wilt vallen of echt tegen de 4 a 5 liter aan?

nee joh, 2 liter per dag is genoeg.
pi_10211295
Ik heb het ruim 4 weken gebruikt.
Veel gedronken en 2 keer per week gesport.
Ben van 86 naar 82 gegaan. Maar lager kom ik niet. Zat er na 3 weken erop en kom niet lager.

Ik slikte de laatste week 3 stuks zonder enige bijwerking. Betekend dat uitgewerkt?

maandag 5 mei 2003 @ 08:48:11 #196
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_10211336
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 14:51 schreef heaven7 het volgende:
Dat ligt niet aan stacker maar aan de tijd van het jaar oid Iedereen staat hier voortdurend onder stroom en als je de auto aanraakt moet je echt uitkijken dat je niet volledig geelectrocuteerd wordt
dat klopt wat je zegt ik sta ook onder stroom voordurend word er niet goed van ,krijg het zelfs als ik een sneetje brood aanraak (bytheway ik gebruik geen stackers vind het maar eng spul eigenlijk van wat je er over hoort)
pi_10212755
quote:
Op maandag 5 mei 2003 08:41 schreef Joostie het volgende:
Ik heb het ruim 4 weken gebruikt.
Veel gedronken en 2 keer per week gesport.
Ben van 86 naar 82 gegaan. Maar lager kom ik niet. Zat er na 3 weken erop en kom niet lager.

Ik slikte de laatste week 3 stuks zonder enige bijwerking. Betekend dat uitgewerkt?

Ik heb sowieso nooit bijwerkingen gehad maar het kan best betekenen dat je lichaam eraan gewend raakt, je moet sowieso na 1 maand ook 1 maand geen stacker slikken.
pi_10213184
ik sta ook continu onder stroom maar volgens mij ligt het aan mijn schoenen of zo en heeft het absoluut nix te maken met stackers...

Verder ben ik alweer een week of wat gestopt met stacker om na vier weken weer te kunnen beginnen. Ben verder niet aangekomen maar kom wel sneller in de verleiding om verkeerde dingen te eten vooral in het weekend en verder merk ik vooral als ik nachtdienst heb dat ik minder energie heb en das wel jammer want als ik een stacker op een dag slik (dat doe ik meestal tegen de tijd dat ik of honger krijg of moe word) dan vind ik het minder moeilijk om me met andere dingen bezig te houden dan met eten of het feit dat ik moe ben.

Ik ben niet aangekomen maar ik hou me dan ook buiten de stacker om aan een mezelf opgelegd eetpatroon waar veel water, fruit en groente inzit en weinig patat en andere vettige lekkernijen.

Sinds half februari iets meer dan 10 kilo afgevallen mede door de stackers en het bevalt me prima zonder enige nadelige bijwerking ook merk ik niet dat ik nu een bepaalde drang naar die dingen heb want los van het feit dat ik iets minder energie en iets meer honger heb vind ik die dingen vies om te slikken dus wat dat betreft ben ik blij dat ik ze even niet meer hoef te slikken want dat vind ik echt een crime maargoed met uitzondering van de pil vind ik iedere capsule of tablet een crime.

Enne Semtex, ik heb je fotos eens zitten bekijken.... je ziet er goed uit! en dat terwijl ik geen pot ben of iets in die richting. Ik ga niet zeggen dat jij die dingen niet nodig hebt of wat dan ook ik was gewoon nieuwsgierig

pi_10213295
Hmm nou tweede dag gisteren niet bijzonder veel gemerkt, gewoon lekker ontbeten (zondag ontbijtje dus best veel) en daarna dat ding ingenomen, daarna tot het avondeten niets gegeten en na het eten een (jawel 1!!) paprikachipje en wat aardbeitjes, maar volgens mij komt dat niet snacken meer door "laat ik maar even volhouden attitude" dan door de stackers, maar goed misschien ook niet, wel continu raar gevoel in mn buik, soort van honger maar dan alsof dr een dekentje over heen ligt ofzo, je voelt het wel, maar het doet je niet zoveel, dus dat zal dan wel van die pilletjes komen, verder geen overdreven energie, behalve dat ik op een gegeven moment wel erg hyper zat te tikken, maar goed ik denk dat je miljoenen aanslagen per minuut moet halen om daarmaa af te vallen .

Vandaag vroeg uit bed gegaan om drinkontbijt te nemen, gevolgd door een pillie, daarna weer even gaan slapen, werd erg warm wakker. En dr uit gegaan, liter water gedronken. Misschien vandaag naar sportschool, ligt niet aan energielevel maar meer aan de kat die momenteel kwijt is maar daaas weer een heeeeel ander verhaal.

O ja over die twee liter water kom ik ruim heen, vooral op dagen dat ik niet werk of naar school ga zit ik denk ik ruim aan de 4 liter als ik er echt op let.

pi_10219645
DancingPhoebe,

Ik heb wel altijd dat ik na het innemen, daarna naar de sportschool, dat ik dan enorm ga transpireren. Helemaal kleder nat na 30 minuten cardio en 30 minuten spier oefeningen.

Soms denk ik dat ik nu spier aan het kweken ben en langzaam afval, waardoor ik niets op de weegschaal zie veranderen. Al zie ik wel dat mijn buikje strak begint te worden. En spier op arm vestigt.

Momenteel sport ik 2 a 3 keer per week a 1 uur.

pi_10222230
Mja ik weeg helemaaaal niet, dus ik moet echt kijken naar het figuur en de kleren enzo.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 10:41:44 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10240378
quote:
Op maandag 5 mei 2003 10:34 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik heb sowieso nooit bijwerkingen gehad maar het kan best betekenen dat je lichaam eraan gewend raakt, je moet sowieso na 1 maand ook 1 maand geen stacker slikken.

Het hebben van bijwerkingen heeft niets te maken met of je lichaam er wel of niet immuun voor raakt.
Ik denk dat als je er idd op 't laatst 3 per dag nodig hebt, je lichaam er aardig gewend aan is geraakt..
  dinsdag 6 mei 2003 @ 13:31:05 #203
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_10244373
Ik was er tijdje geleden mee begonnen,viel erg goed af al had ik wel last van opgefokt gevoel en hoofdpijn.3Wkn terug ging het mis,ik was met mijn vriedje uit eten en werd opeens helemaal ziek,hoofdpijn,trillen en hardkloppingen de adrialine vloog door mijn lijf en raakte helemaal in paniek.We zijn naar de 1e hulp gegaan,heb ik iets kalmerends gekregen en toen naar 1uurtje ging het wel weer en ben ik naar huis gegaan.Voor mij dus geen Stackers meer en raad het echt iedereen af!!!
I don't care.....
  dinsdag 6 mei 2003 @ 13:36:03 #204
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10244490
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:31 schreef sabyne het volgende:
Ik was er tijdje geleden mee begonnen,viel erg goed af al had ik wel last van opgefokt gevoel en hoofdpijn.3Wkn terug ging het mis,ik was met mijn vriedje uit eten en werd opeens helemaal ziek,hoofdpijn,trillen en hardkloppingen de adrialine vloog door mijn lijf en raakte helemaal in paniek.We zijn naar de 1e hulp gegaan,heb ik iets kalmerends gekregen en toen naar 1uurtje ging het wel weer en ben ik naar huis gegaan.Voor mij dus geen Stackers meer en raad het echt iedereen af!!!
Oei, ben je inmiddels weer 'n beetje opgeknapt? Heb je ook nog gehoord wat het precies was?
  dinsdag 6 mei 2003 @ 13:50:05 #205
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_10244898
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:36 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Oei, ben je inmiddels weer 'n beetje opgeknapt? Heb je ook nog gehoord wat het precies was?

Ja nergens geen last meer van,nog 2/3 dgn mezelf heel raar gevoeld maar daarna voelde ik me gelukkig weer prima.Blijkbaar ben ik toch erg gevoelig voor dit spul,wat ik wel jammer vind want ik had veel energie en weinig behoeften aan zoet!Maarja zo'n aanval wil ik ook niet meer meemaken want dat was erg beangstigend!!
I don't care.....
pi_10246564
Nou volgens mij slaan de stackers bij mij niet zo aan, nu dag 3, vanmorgen weer eentje genomen met een glas drinkontbijt en ergens rond half 1 een boterham, daarna gaan sporten en gewoon halverwege gestopt omdat ik me zou flauw voelde. Nu was gisteren wel een dag met veel stress, omdat poes kwijt was (inmiddels weer heel huids boven water) waar ik wel wat hoofdpijn van kreeg, maar goed, kan me niet voorstellen dat het alleen daar van is, van een energie kick is dus geen sprake, moet ook zeggen dat ik nu aardig honger heb, ik ga zo een hoop water drinken en nog 2 boterhammen eten, met een cupasoepje, hopen dat het dan wat wegtrekt, dus an sich eet ik niet veel maar het kost wel een hoop moeite zeg maar.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 16:38:55 #207
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10250198
Waar ik last van heb: op de dagen dat ik stacker slik, voel ik me super energierijk, maar stop ik eens tussendoor een dag, dan ben ik totaal uitgeput, energieloos en duf en komt er niks uit mijn handen. Nog meer mensen?
pi_10254461
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:38 schreef SEMTEX het volgende:
Waar ik last van heb: op de dagen dat ik stacker slik, voel ik me super energierijk, maar stop ik eens tussendoor een dag, dan ben ik totaal uitgeput, energieloos en duf en komt er niks uit mijn handen. Nog meer mensen?
Ja! Ik dacht dat dat slecht was, dat je lichaam eraan "verslaafd" raakt.

Overigens ben ik braaf gestopt SEMTEX, en ga over een paar weken weer verder

woensdag 7 mei 2003 @ 01:02:56 #209
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10262421
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:21 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ja! Ik dacht dat dat slecht was, dat je lichaam eraan "verslaafd" raakt.

Overigens ben ik braaf gestopt SEMTEX, en ga over een paar weken weer verder

Ik denk dat het ook zoiets is..
Had er in het begin geen last van nl.
  woensdag 7 mei 2003 @ 01:06:51 #210
53504 Goodfellow
Fuck the World
pi_10262461
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou volgens mij slaan de stackers bij mij niet zo aan, nu dag 3, vanmorgen weer eentje genomen met een glas drinkontbijt en ergens rond half 1 een boterham, daarna gaan sporten en gewoon halverwege gestopt omdat ik me zou flauw voelde. Nu was gisteren wel een dag met veel stress, omdat poes kwijt was (inmiddels weer heel huids boven water) waar ik wel wat hoofdpijn van kreeg, maar goed, kan me niet voorstellen dat het alleen daar van is, van een energie kick is dus geen sprake, moet ook zeggen dat ik nu aardig honger heb, ik ga zo een hoop water drinken en nog 2 boterhammen eten, met een cupasoepje, hopen dat het dan wat wegtrekt, dus an sich eet ik niet veel maar het kost wel een hoop moeite zeg maar.
na 3 dagen merk je er nog nie veel van
ik ga na het weekend weer beginnen met de stackers 4
ik gebruik het overigens wel in combinatie met andere pillen.
bijv. vitaminepillen en nog een andere soort die ik half uur voor de maaltijd in moet nemen. vorige kuur kilotje of 11 zeker afgevallen, tijdje gestopt ivm wat bloedonderzoeken. ga nu voor de volgende 10 kilo.
Mocht ik door de drank bezwijken
Mocht ik naar de donder gaan
Laat dan op mijn grafsteen prijken:
Hij kon niet meer op z'n benen staan!
pi_10270538
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 01:06 schreef Goodfellow het volgende:

[..]

na 3 dagen merk je er nog nie veel van
ik ga na het weekend weer beginnen met de stackers 4
ik gebruik het overigens wel in combinatie met andere pillen.
bijv. vitaminepillen en nog een andere soort die ik half uur voor de maaltijd in moet nemen. vorige kuur kilotje of 11 zeker afgevallen, tijdje gestopt ivm wat bloedonderzoeken. ga nu voor de volgende 10 kilo.

Hoe lang heb jij geslikt voor die 11 kilo? Hoelang is bij jou een kuurtje? Ik slik de pil nu wat later op de dag, vandaag rond half 12 ingenomen ipv gelijk om 8 uur. Was aan het werk en ik werk met een headset, ik had het ding even afgeschoven en het microfoontje lag tegen mijn halsslagader aan *dunkdunkdunkdunk* dat was wel opvallend, verder heb ik nu ook geen honger, vandaag ontbeten met drinkontbijt, rond half 12 anderhalve boterham kipfilet en de pil er achteraan, nu dus geen honger, wat rrrrrrrrrrraaaaaaarrrrrrrrrrr is als ik zo weinig eet! Ik probeer wel elke dag gewoon boterhammen en fruit (groentes vind ik yuck) te eten en gewoon bij avondeten eet ik gewoon wat dr is, ik let niet op dat ik echt slankie dingetjes ga eten of zo bij het avond eten. Ik merk niets van een echte energiestoot, ik merk wel dat de pillen iets in mn lijf doen, hartslag ed en af en toe ineens een flits energie ofzo in mn hoofd.

Maar na hoeveel dagen moet ik dan iets gaan merken? Want ik hoor toch wel van veel mensen dat ze vanaf dag 1 die energie hebben.

woensdag 7 mei 2003 @ 22:02:32 #212
53504 Goodfellow
Fuck the World
pi_10283664
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 13:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoe lang heb jij geslikt voor die 11 kilo? Hoelang is bij jou een kuurtje? Ik slik de pil nu wat later op de dag, vandaag rond half 12 ingenomen ipv gelijk om 8 uur. Was aan het werk en ik werk met een headset, ik had het ding even afgeschoven en het microfoontje lag tegen mijn halsslagader aan *dunkdunkdunkdunk* dat was wel opvallend, verder heb ik nu ook geen honger, vandaag ontbeten met drinkontbijt, rond half 12 anderhalve boterham kipfilet en de pil er achteraan, nu dus geen honger, wat rrrrrrrrrrraaaaaaarrrrrrrrrrr is als ik zo weinig eet! Ik probeer wel elke dag gewoon boterhammen en fruit (groentes vind ik yuck) te eten en gewoon bij avondeten eet ik gewoon wat dr is, ik let niet op dat ik echt slankie dingetjes ga eten of zo bij het avond eten. Ik merk niets van een echte energiestoot, ik merk wel dat de pillen iets in mn lijf doen, hartslag ed en af en toe ineens een flits energie ofzo in mn hoofd.

Maar na hoeveel dagen moet ik dan iets gaan merken? Want ik hoor toch wel van veel mensen dat ze vanaf dag 1 die energie hebben.

Ik heb die stackers 5 weken lang gebuikt , mag eigenlijk nie zo lang maar ik ben eigenwijs wat dat betreft. ik nam er sochtens 1 en smiddags1 en savonds niet. heel veel water drinken en geen alcohol. ook niet het weekend dus. ik ging het na ongeveer een week merken maarja toen ging ik er pas echt op letten. en rustig aan zie je de kilotjes verdwijnen
Mocht ik door de drank bezwijken
Mocht ik naar de donder gaan
Laat dan op mijn grafsteen prijken:
Hij kon niet meer op z'n benen staan!
pi_10288527
SEMTEX, betreft dat energieloos. Dat herken ik ook een beetje. Maar omdat ik lage bloeddruk en hardslag heb van nature, voel ik dan mijn hoofd niet helemaal lekker. Hoofdpijn dus. Als ik dat merk, nam ik weleens weer de stacker en binnen 1 uurtje hoofdpijn weg.

Iets anders is dat ik voor dat ik stacker gebruikte last had van veel traplopen aan mijn knieen. Toe ik gebruikte nergens last van. Gestopt en ik voel het weer.

Ik denk dat er iets van pijn verlichtende werking aan zit. Dus je moet goed in je lijf voelen wil je het gebruiken. Want anders geeft je lichaam geen signaal af van dat je pijn hebt of iets in mijn geval overbelast is.

En DancingPhoebe, zo lang je niets merkt van de pil is het prima. Houd je weegschaal of je spiegel in de gaten. Ik val niet heelveel af, maar ik zie een grote toenamen van spierweefsel door het sporten.

pi_10307785
Kan het zijn dat ik juist ontzettende koppijn van die dingen krijg?

Ik was met pasen bij mijn ouders en die hebben een weegschaal en vandaag was ik er weer en toen ik er op ging staan nadat ik net een liter water had weggewerkt was het wel 2 kilo minder dus eigenlijk 3 !

donderdag 8 mei 2003 @ 22:21:00 #215
17084 LEiPiE
Waarom makkelijk doen...
pi_10308561
nou, ik gebruik ze nu dus ook (niet echt regelmatig), maar ze doen alles wat men zegt... de bijwerkingen wel te verstaan (hartkloppingen, onrustigheid, getik met handen en voeten om energie kwijt te raken), want ik ben nog geen gram lichter in ieder geval.
't is wel aardig als je een keer een stoot energie nodig hebt, maar verder: nee, helaas.
Ik lijk gewoon vast te zitten op 94/95 KG
pi_10315412
tjeumpie wat gooit iedereen hier openlijk met kilogrammen! Ik roep eigenlijk nooit zomaar hoeveel ik weeg. Ik slik vandaag de pil wel (want dat lijkt me beter, dan steeds stoppen en beginnen) maar negeer hem verder lekker, ik ga lekker goed eten vandaag en niet te veel sporten, want gisteren was ik echt gammel, overal pijn en koppijn om scheel van te worden. Nu ben ik ook niet op het meest gunstige moment begonnen met de pillen, want het is net de week dat ik ongesteld ben, dus ik voel me slapjes als een vaatdoekje.

Ik neem aan dat de pil slikken en stacker geen negatieve gevolgen heeft toch? Ik heb hier iig niets over gelezen.

pi_10316965
De pil icm stacker is niet schadelijk niet, maar jezus zeg wat zijn er hier mensen aan het klooien met die pillen. Ik snap nu waarom ze illegaal gaan worden... Omdat ze vrij te koop zijn in winkels betekent niet dat het niet schadelijk is.

Vergeet niet dat de bloeddruk omhoog schiet en je hartslag idem. Mensen met hartklachten moeten deze pillen dan ook mijden. Efedrine heeft nou eenmaal deze bijwerkingen. Vanwege deze gevolgen moet je je juist aan regels houden... dus NIET langer dan 6 weken die pillen nemen en jezelf NIET op dieet zitten. Er zijn zelfs al sterfgevallen geweest dankzij het niet aan de regels houden van efidrine...

Je kan je afvragen of je dan wel goed bezig bent. Als je jezelf te dik vind moet je er wat aan doen in de vorm van beweging en voeding, en niet naar deze pillen grijpen. Die pillen zijn een hulpmiddeltje maar je moet het uiteindelijk ZELF doen...!!

Ik heb deze thread niet helemaal gelezen dus niet iedereen zal zich aangesproken hoeven voelen..

pi_10320150
Hmmm ik voel me iig niet aangesproken, ik sport erbij en ik moet zeggen dat ik voor mijn doen wel lijn, maar dat houdt voor mij in

ontbijten met een bruine boterham of drinkontbijt een vitamine pil en een ijzer tablet een yakult achtig iets en een sloot melk. (standaard maar als ik dus niet lijn neem ik een witte boterham met pindakaas ofzo)

Lunchen met twee bruine boterhammen en/of fruit (dit is normaal 4 witte boterhammen met pindakaas ofzo)

en avondeten wat er op tafel staat, het liefst zonder sausen als ketchup of mayo al moet ik zeggen dat dat niet bijzonder goed lukt.

Voor mij houdt lijnen dus in dat ik dus zoveel mogelijk van de snoepjes, koekjes en chips afblijf of dat als ik iets snack dat ik dan een chocorijstewafel eet ofzo, niet gewoon zo min mogelijk eten.

En daarnaast gewoon ontiegelijk veel water drinken, op dagen dat ik naar school ga (2 in de week) rond de 2 a 3 liter en op dagen dat ik niet naar school ga rond de 4 a 5 liter.

Als ik echt honger krijg dan eet ik ook wat, maar ipv dat het dus een zak chips, nootjes of weet ik het wat is, neem ik dan een bruine boterham of een stukje fruit.

Het lijkt mij juist het verstandigst om het zo te doen, uithongeren werkt toch niet, met of zonder pil en dan heb je het meeste kans op jojo effect en dit is volgens mij een gezond eetpatroon, misschien een beetje weinig, maar volgens mij krijg ik zo op deze manier wel gewoon binnen wat ik nodig heb en niet binnen waardoor je juist aankomt.

Verder ben ik hier ook aan begonnen als een beginnetje om wat gezonder te gaan eten/leven, als steuntje in de rug zeg maar.

Ik ken mezelf goed genoeg om het niet vol te houden een half jaar lang honger te lijden dus misschien dat als ik op deze manier snel resultaat zie dat het motiveert om door te gaan.

edit: verder heb ik de pillen in overleg met mijn vriend aangeschaft, waarmee ik heb afgesproken, dat hij het ook in de gaten houdt en dat als hij het idee heeft dat ik er op de een of andere manier in doorsla of onverantwoord mee omga dat hij de pillen in no time door de plee spoelt.

[Dit bericht is gewijzigd door DancingPhoebe op 09-05-2003 14:56]

pi_10356521
Pfhoeeeeeeeee ik heb nu echt het punt bereikt waar ik geen water meer kan zien!
  zondag 11 mei 2003 @ 19:33:43 #220
3676 Angels_t
Ik wil Goddess!
pi_10358353
Hehe.. wel Stackers 4 (rood/blauwe capsules), maar voor een ander doeleinde gebruikt gisteren: Tiesto in concert.

Had er om 22:30 twee geslikt met water. Geeft een lekkere energieboost en de vermoeidheid kwam veel later opzetten (rond 04:00). Redelijke hartkloppingen, maar dat kan ook door de harde beat zijn geweest. Dacht er aan om nog bij te slikken, maar om eventuele nierproblemen te voorkomen en mijzelf niet te veel naar de kloten te helpen heb ik dat maar gelaten, waardoor ik om 08:00 compleet crashte (mogelijke terugval doordat het uitgewerkt was?).

Mijn ervaring is positief om het als partydrug te gebruiken (zij het met mate natuurlijk, maar dat geldt voor alles)

Doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt!
pi_10367683
Ik ben vandaag 2 weken gestopt met stacker en de weegschaal gaf 67 aan terwijl dat 2 weken geleden nog 63 was

Hoe kan dit?? Ik heb echt niet uitzonderlijk idioot zitten te schranzen ofzo, hoe kan ik nu in 2 weken normaal eten (ivm met die stopmaand dus) 4 kilo aankomen???

* heaven7 voelt zich weer dik!

maandag 12 mei 2003 @ 11:16:05 #222
19105 Noayla_
Love me tender
pi_10369659
quote:
Op maandag 12 mei 2003 09:24 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben vandaag 2 weken gestopt met stacker en de weegschaal gaf 67 aan terwijl dat 2 weken geleden nog 63 was

Hoe kan dit?? Ik heb echt niet uitzonderlijk idioot zitten te schranzen ofzo, hoe kan ik nu in 2 weken normaal eten (ivm met die stopmaand dus) 4 kilo aankomen???

* heaven7 voelt zich weer dik!

Dan was je waarschijnlijk vnl. vocht kwijt i.p.v. vet?
Ik geloof wel in de werking van die Stacker pillen hoor, maar denk alleen niet dat het resultaat blijvend is.

Je helpt alleen je stofwisseling naar de klote waardoor het op lange termijn zal zorgen dat je vrijwel niets meer kunt eten zonder aan te komen.

Als je gaat voor voor een goed lange-termijn resultaat i.p.v. snel en makkelijk te willen afvallen kun je het beste gewoon gezond eten en veel sporten.

Op die manier versnel je je stofwisseling op natuurlijke wijze en blijf je ook meer verbranden als je eens een weekje niet sport.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_10371581
7 kilo aan vocht?

Lijkt me niet.

maandag 12 mei 2003 @ 12:41:32 #224
19105 Noayla_
Love me tender
pi_10371687
quote:
Op maandag 12 mei 2003 12:36 schreef heaven7 het volgende:
7 kilo aan vocht?

Lijkt me niet.

In ieder geval blijkt bij jou dat die pillen je wel doen afvallen maar dat het er niet blijvend af gaat.
Waarom probeer je het niet op natuurlijke wijze?
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_10372649
quote:
Op maandag 12 mei 2003 12:41 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

In ieder geval blijkt bij jou dat die pillen je wel doen afvallen maar dat het er niet blijvend af gaat.
Waarom probeer je het niet op natuurlijke wijze?

Daar ben ik nu dus mee bezig.
  maandag 12 mei 2003 @ 13:20:40 #226
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10372671
quote:
Op maandag 12 mei 2003 12:36 schreef heaven7 het volgende:
7 kilo aan vocht?

Lijkt me niet.

Je gaat weer normaal eten, omdat je weer in je oude eetpatroon vervalt. Ik heb last van hetzelfde, al zit ik niet meer op hetzelfde gewicht als eerst en idd, er zit ook veel vocht bij wat je weer aankomt. Ik ga vandaag de sportschool bellen om ws aan cardiofitness te beginnen, want ik ben al die pillen ook gewoon zat. Ze werken heel goed als je er nog mee bezig bent, maar je gaat vanzelf weer normaal eten en dan word je weer zwaarder.
pi_10372838
quote:
Op maandag 12 mei 2003 13:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Je gaat weer normaal eten, omdat je weer in je oude eetpatroon vervalt. Ik heb last van hetzelfde, al zit ik niet meer op hetzelfde gewicht als eerst en idd, er zit ook veel vocht bij wat je weer aankomt. Ik ga vandaag de sportschool bellen om ws aan cardiofitness te beginnen, want ik ben al die pillen ook gewoon zat. Ze werken heel goed als je er nog mee bezig bent, maar je gaat vanzelf weer normaal eten en dan word je weer zwaarder.

Maar ik heb normaal gegeten, zoals ik ook at voor mijn "schransmaanden" om het maar zo te noemen. Ik heb een aantal maanden echt heel fout gegeten maar dat heb ik de afgelopen 2 weken niet gedaan.. wel jammer iig, het leek zo ideaal.

Vandaag is dag 1 dat ik het op eigen houtje ga doen

maandag 12 mei 2003 @ 13:32:50 #228
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10372999
quote:
Op maandag 12 mei 2003 13:27 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Maar ik heb normaal gegeten, zoals ik ook at voor mijn "schransmaanden" om het maar zo te noemen. Ik heb een aantal maanden echt heel fout gegeten maar dat heb ik de afgelopen 2 weken niet gedaan.. wel jammer iig, het leek zo ideaal.

Vandaag is dag 1 dat ik het op eigen houtje ga doen

Ik had eigenlijk na 1 week al dat mijn strakke buik weer boller begon te worden. Dat was ws gewoon puur vocht, wat er weer aankwam. Het is echt heel tof spul, die stacker, het werkt gedurende de werkzame periode, maar als je ermee stopt, kom je gewoon langzaam weer aan.

Ik hoop trouwens dat de sportschool betaalbaar is

pi_10373200
quote:
Op maandag 12 mei 2003 13:32 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk na 1 week al dat mijn strakke buik weer boller begon te worden. Dat was ws gewoon puur vocht, wat er weer aankwam. Het is echt heel tof spul, die stacker, het werkt gedurende de werkzame periode, maar als je ermee stopt, kom je gewoon langzaam weer aan.

Ik hoop trouwens dat de sportschool betaalbaar is

Sportscholen zijn meestal duur...

En ik vrees dat ik toch maar die hometrainer tevoorschijn ga halen

maandag 12 mei 2003 @ 13:42:29 #230
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10373276
quote:
Op maandag 12 mei 2003 13:40 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Sportscholen zijn meestal duur...

En ik vrees dat ik toch maar die hometrainer tevoorschijn ga halen

Als je er al een hebt, moet je er gebruik van maken
pi_10373362
quote:
Op maandag 12 mei 2003 13:42 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Als je er al een hebt, moet je er gebruik van maken

Ga ik doen ja Een stuk goedkoper dan sportscholen en ik hoef me niet te schamen voor mn lijf in zo'n apepakkie

Ik hoop dat ik over 2.5 maand genoeg (blijvend!) kwijtben.. (dan gaan we op vakantie).

maandag 12 mei 2003 @ 13:55:45 #232
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10373698
quote:
Op maandag 12 mei 2003 13:44 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ga ik doen ja Een stuk goedkoper dan sportscholen en ik hoef me niet te schamen voor mn lijf in zo'n apepakkie

Ik hoop dat ik over 2.5 maand genoeg (blijvend!) kwijtben.. (dan gaan we op vakantie).

je moet ff zoeken op Ripley's posts hierover. Die is nl. op dezelfde manier afgevallen. Zij fietste elke avond echt enorm veel kilometers en dan heeft het eigenlijk pas effect. Ook begin je ong. pas na een half uurtje vet te verbranden, dus je moet wel fanatiek aan de gang hoor
pi_10373857
quote:
Op maandag 12 mei 2003 13:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

je moet ff zoeken op Ripley's posts hierover. Die is nl. op dezelfde manier afgevallen. Zij fietste elke avond echt enorm veel kilometers en dan heeft het eigenlijk pas effect. Ook begin je ong. pas na een half uurtje vet te verbranden, dus je moet wel fanatiek aan de gang hoor

Toen ik nog stacker slikte (die goeie ouwe tijd ) fietste ik een uur per dag.. was dat genoeg?

En ik zoop ook een liter of 3 per dag, toch vreemd dat het er zo snel weer bijvliegt dan..

maandag 12 mei 2003 @ 14:04:04 #234
24212 LuckyLoek
C'est moi!
pi_10373930
Oke even wat 'tips' van een gebruiker van Stacker 3 pillen...

Ten eerste ben ik niet bang voor schadelijkheid of whatever, omdat dit soort pillen uitvoerig getest worden voordat ze op de markt komen, vooral in Nederland. Als ik zulk soort pillen koop, dan altijd via perfectbody.nl omdat ze daar gewoon echt goed spul verkopen. Je krijgt er ook nog adviezen bij dus dat is helemaal top!

Het is erg leuk als je denkt dat je door stackers makkelijk afvalt, maar dat is niet zo. Je zal heus wel een beetje afvallen, maar op de langere termijn niet. Stackers zijn er juist voor om je stofwisseling te versnellen, sneller vet te verbranden, maar dan moet je er wel bij sporten! De kracht van de stackers komt dan pas goed tot uitting en dan krijg je uiteindelijk een blijvend resultaat. Alleen maar stackers innemen en verder niet tot amper sporten heeft geen zin dus

Tips voor gebruik :
Begin met 1 stacker per dag, gedurende een week. Je merkt vanzelf wel hoe je lichaam erop reageerd. In de 2e week neem je er 2 per dag, verdeel ze goed over de dag en neem de laatste niet te laat ivm moeilijk in slaap komen (je hebt dan nog teveel energie).
In de 3e week kan je overgaan op 3, mits je je nog goed voelt EN je wel genoeg sport. Genoeg sporten is minimaal 3 keer per week, het liefst meer.
Neem als toevoeging op de stacker pillen ook vitaminepillen, aangezien je minder gaat eten maar je nog wel vitamines nodig hebt...

Meer weet ik even niet te verzinnen Meer informatie kan je ook vinden op www.perfectbody.nl en daar kan je heel veel goede producten vinden die je kunnen helpen bij afvallen en fitheid

pi_10373997
Oke, ik heb stacker 4 bij perfectbody besteld.

Ik heb er altijd 1 per dag geslikt.

Ik heb er altijd minstens een uur per dag fanatiek bij bewogen.

Ik zoop minstens 3 liter water per dag.

Het snoepen gestaakt.

Waarom kom ik dan toch zo snel weer bij?

pi_10376521
Hallo allemaal,

Ik had even een vraagje. Ik zit erover te denken om Stacker 4 te gaan proberen aangezien ik er zulke positieve berichten over hoor. Ik vraag me echter nog een ding af. Ik wil stacker gaan gebruiken om op de hardnekkige plaatsen (bovenbenen en onderbuik) nog wat vet weg te halen. Ik ben 1.67 en weeg ongeveer 61 kilo. Het is over het algemeen zo dat als je geen tot bijna geen overgewicht hebt, je de kilo's er moeilijk af kunt krijgen.. dus mijn vraag is: zal het bij mij ook helpen?

maandag 12 mei 2003 @ 15:55:56 #237
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10377091
Dat verschilt dus bij iedereen! Maar als je echt een goede tip wilt om dat vet kwijt te raken: ga sporten
pi_10379027
quote:
Op maandag 12 mei 2003 15:36 schreef DarkMaxie het volgende:
Hallo allemaal,

Ik had even een vraagje. Ik zit erover te denken om Stacker 4 te gaan proberen aangezien ik er zulke positieve berichten over hoor. Ik vraag me echter nog een ding af. Ik wil stacker gaan gebruiken om op de hardnekkige plaatsen (bovenbenen en onderbuik) nog wat vet weg te halen. Ik ben 1.67 en weeg ongeveer 61 kilo. Het is over het algemeen zo dat als je geen tot bijna geen overgewicht hebt, je de kilo's er moeilijk af kunt krijgen.. dus mijn vraag is: zal het bij mij ook helpen?

Bij mij werkte het dus wel, alleen zit het er vrijwel allemaal weer aan nu (De kilo's dan, het is niet te zien volgens de mensen om mij heen).
pi_10379100
quote:
Op maandag 12 mei 2003 15:55 schreef SEMTEX het volgende:
Dat verschilt dus bij iedereen! Maar als je echt een goede tip wilt om dat vet kwijt te raken: ga sporten
in doe 3x in de week aan thai/kickboksen dus...
  maandag 12 mei 2003 @ 17:47:35 #240
24212 LuckyLoek
C'est moi!
pi_10380033
quote:
Op maandag 12 mei 2003 14:05 schreef heaven7 het volgende:
Oke, ik heb stacker 4 bij perfectbody besteld.
Ik heb er altijd 1 per dag geslikt.
Ik heb er altijd minstens een uur per dag fanatiek bij bewogen.
Ik zoop minstens 3 liter water per dag.
Het snoepen gestaakt.
Waarom kom ik dan toch zo snel weer bij?
Ik weet niet wat jij verstaat onder fanatiek sporten? Je moet wel zweten he, dan weet je pas dat je echt fanatiek bezig bent

Maar goed, iedereen reageert anders op stackers. Als je zegt dat je nu weer iets zwaarder wordt, maar dat het niet aan je te zien is denk ik dat je meer spieren hebt gekweekt. En tsja, spieren zijn nu eenmaal zwaarder dan vet

pi_10380154
quote:
Op maandag 12 mei 2003 17:47 schreef LuckyLoek het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij verstaat onder fanatiek sporten? Je moet wel zweten he, dan weet je pas dat je echt fanatiek bezig bent

Maar goed, iedereen reageert anders op stackers. Als je zegt dat je nu weer iets zwaarder wordt, maar dat het niet aan je te zien is denk ik dat je meer spieren hebt gekweekt. En tsja, spieren zijn nu eenmaal zwaarder dan vet

Fanatiek sporten is bij mij me kapot hometrainen, bijna tot bloedens toe

Nee, flink fietsen dus, en ja ook flink zweten en hijgen.

pi_10380935
Volgens de smaakpolitie mocht je maximaal 3x30 gram Ephadrine slikken.. per dag.

2 stacker per dag is genoeg, oftewel 2x25 gram ephadrine.. en dat in combi met genoeg water, en normaal eten.. geen probleem.

Als ik nu ga trainen pak ik trouwens 25Mg "pharma" ephadrine.. zit tegen speed aan.. train je lekker op moet ik zeggen.. drink tijdens 1,5 uur trainen dan wel 2 liter water.. maarja.

Stacker, heerlijk spul!

(Ook fijn tijdens stappen.. of het werken achter de bar.. ! Je wordt nl minder snel dronken..)

maandag 12 mei 2003 @ 19:21:24 #243
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10381963
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:58 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

in doe 3x in de week aan thai/kickboksen dus...

Dan zul je met Stacker nog sneller vet verbranden
pi_10383192
Sporten en blijven sporten, anders heeft het geen zin
  dinsdag 13 mei 2003 @ 16:42:15 #245
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10402917
Ik heb ook stackers 4 besteld bij perfectbody....

Ik heb er lang over getwijfeld, maar ik zie geen reden waarom het bij mij schadelijk zou moeten zijn. Daarnaast kan ik gewoon stoppen als er wel klachten komen.

Ik wil nog ongeveer 5-8 kilo's vet kwijt, en hoop het hiermee te bereiken....ik sta namelijk al een tijd op hetzelfde gewicht en kan niet meer cardio doen...

Ik eet gewoon normaal en sport dus, hopelijk geeft dit het laatste zetje...

dinsdag 13 mei 2003 @ 16:57:18 #246
55337 snowbutterfly82
Nee heb je, ja kan je krijgen
pi_10403387
nou ik moet zeggen dat ik toch van 86 naar de 72 ben gegaan in een maand tijd. ik moet er wel bij zeggen dat ik die tijd veel stress had.
Destiny is not a mather of canche, it'a a mather of choises
pi_10404887
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 16:57 schreef snowbutterfly82 het volgende:
nou ik moet zeggen dat ik toch van 86 naar de 72 ben gegaan in een maand tijd. ik moet er wel bij zeggen dat ik die tijd veel stress had.
Dat is geen duim up waard hoor, weet je hoe belachelijk slecht voor je lichaam. Dat hou je echt niet vast hoor of je moet jezelf uit gaan hongeren.
  dinsdag 13 mei 2003 @ 19:03:50 #248
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10406068
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 17:59 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Dat is geen duim up waard hoor, weet je hoe belachelijk slecht voor je lichaam. Dat hou je echt niet vast hoor of je moet jezelf uit gaan hongeren.

Nou, doe 's niet zo raar
pi_10410900
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 19:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nou, doe 's niet zo raar

Pardon? Dus in een maand tijd 14 kilo afvallen vind jij normaal
  woensdag 14 mei 2003 @ 01:22:25 #250
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10414590
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 22:10 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Pardon? Dus in een maand tijd 14 kilo afvallen vind jij normaal

Je kent de omstandigheden niet helemaal
pi_10414649
ik ben ff gestopt na een slechte ervaring.. (wel eigen schuld) had er op koninginnenach 2 genomen en een flesje redbull erbij .. dus gelijk door gegaan naar amsterdam tot 3 uur snachts..nog 2 genomen die dag.. en de 3 dagen erna heb ik lopen zweten als een otter.. dus fftjes rustig aan..
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
  woensdag 14 mei 2003 @ 09:54:25 #252
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10417068
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 01:27 schreef IrfieJ het volgende:
ik ben ff gestopt na een slechte ervaring.. (wel eigen schuld) had er op koninginnenach 2 genomen en een flesje redbull erbij .. dus gelijk door gegaan naar amsterdam tot 3 uur snachts..nog 2 genomen die dag.. en de 3 dagen erna heb ik lopen zweten als een otter.. dus fftjes rustig aan..
Volgens mij heb je ze dan niet helemaal gebruikt voor de juiste reden....
pi_10417359
Nou..zo mijn eerste Stacker 4 nemen.. ik ben benieuwd.
  woensdag 14 mei 2003 @ 10:24:32 #254
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10417718
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 10:09 schreef DarkMaxie het volgende:
Nou..zo mijn eerste Stacker 4 nemen.. ik ben benieuwd.
Ik ook!

Als het goed is krijg ik ze vanmiddag binnen, dus word morgen mijn eerste......

pi_10418657
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 01:22 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Je kent de omstandigheden niet helemaal

Nee Maar zelfs al met veel stress etc is het toch niet goed voor je lichaam?!
  woensdag 14 mei 2003 @ 11:10:38 #256
23282 oppie
Ireland
pi_10418759
Doe nu al 1 il ephedrine (supercabs) per dag al ongeveer 2 maanden. Je krijgt er minder honger van dus eet je ook minder. Wel belangrijk dat je geregeld wat eet zodat je spijsvertering bezig blijft en dus ook de stofwisselen. Even door de honger heen en moet zeggen toch aardig goed resultaat.
The barrel now being heavier, it started down once more. It landed right across me as I lay there on the floor. It broke three ribs and my left arm, and I can only say, "I hope you'll understand why I am not at work today."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')