abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_595548
HAH!

Had ik net niet zoveel troep in de auto gehad was ik nooit uit de sneeuw gekomen, ik zat net ONTZETTEND vast in de sneeuw tot ik erop kwam om twee lege flesjes spa onder mn voorwielen te pleuren....

Anders had ik daar nou nog mooi gestaan Hehehehe

Dus onthoudt mensen:

* MiRRoRMaN zegt: Rotzooi in de auto is handig!

Je weet immers maar nooit wanneer je de McGuyver moet uithangen!

Gezallich!!!!

pi_595551
GEK!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  donderdag 28 december 2000 @ 15:31:42 #3
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_595555
Ah, da's mooi. Weer een excuus, bedankt!
The Internets, I needs it..
pi_595566
quote:
Op 28 december 2000 15:31 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ah, da's mooi. Weer een excuus, bedankt!
Your welcome Ik zweer het je anders had ik echt een probleem gehad, extra tip voor de dommerikken onder ons:

HAAL EERST DE DOP ERAF EN DRUK DE PLASTIC FLES PLAT, HET ZAL NIET MET DIE IJZERSTERKE FLESSEN GAAN!!!!

Anders sta je er uiteraard tot sint juttemis.... En da's niet coolio.

Gezallich!!!!

pi_595617
hehehehe...DUS JIJ BENT MCGYVER!!! Stoerrrrrr.... *Catoot geeft de meerhoer een touwtje en een fluit, daar kan hij vast wat mee*
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_595651
quote:
Op 28 december 2000 15:47 schreef Catootje het volgende:
hehehehe...DUS JIJ BENT MCGYVER!!! Stoerrrrrr.... *Catoot geeft de meerhoer een touwtje en een fluit, daar kan hij vast wat mee*
* MiRRoRMaN maakt een Sattelietontvanger voor Filmnet en alle andere kanalen rond de wereld van de fluit en het touwtje voor Catootje.

Asje, veel plezier ermee! Voor kerst nog.

pi_595690
Jij bent toch ook wel me lievurtjuh he? Eindelijk een fantsoenlijke film te kunnen kijken, me dromen komen uit!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  donderdag 28 december 2000 @ 16:22:26 #8
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_595740
Je had ook de matjes onder je wielen kunnen leggen, werkt ook heel goed.

Maar rotzooi in de auto is niks mis mee.

donderdag 28 december 2000 @ 16:38:32 #9
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_595798
gewoon zorgen dat je een zakmes, een paperclip en een stukje touw bij je hebt. daar kan je echt alles mee (zie McGyver)

bijvoorbeeld een vliegtuig bouwen, of ontsnappen uit een hopeloze situatie enzo.

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  donderdag 28 december 2000 @ 16:49:56 #10
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_595829
Met je riem kun je een waterleiding maken, altijd handig.
pi_595843
quote:
Op 28 december 2000 16:38 schreef Aaargh! het volgende:
gewoon zorgen dat je een zakmes, een paperclip en een stukje touw bij je hebt. daar kan je echt alles mee (zie McGyver)

bijvoorbeeld een vliegtuig bouwen, of ontsnappen uit een hopeloze situatie enzo.

Ik heb laatst nog een mooie motor kunnen maken van een Volvo Station wagen en je moest eens weten wat voor super-skate board ik van een motor kan maken man.

Laatst een rolex van iemand gehad doet het prima als zonnewijzer, glaasje meteen eruit gerost en een wijzertje rechtop gebogen.

Tsja, dit is echt handige-mensen talk en niet-handige mensen snappen dat gewoon niet.

Ik ben blij dat ik me hier onder andere McGuyver fans schaar, die begrijpen me tenminste. De dokter zegt dat McGuyver slecht voor me is, maar hij stond daar niet met zijn auto in de sneeuw.

Hij is gewoon jaloers.

Gezallich!!!!

donderdag 28 december 2000 @ 16:58:54 #12
6290 Dr_Crouton
pi_595847
quote:
Op 28 december 2000 16:38 schreef Aaargh! het volgende:
Ook voor de belastingdienst?
  donderdag 28 december 2000 @ 17:01:05 #13
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_595851
quote:
Op 28 december 2000 16:58 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Laatst een rolex van iemand gehad doet het prima als zonnewijzer, glaasje meteen eruit gerost en een wijzertje rechtop gebogen.

Mijn doe-het-zelf helden zijn trouwens het A-Team. Dat waren ook handige knutselaars...

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_595872
quote:
Op 28 december 2000 17:01 schreef Zanderrr het volgende:

Mijn doe-het-zelf helden zijn trouwens het A-Team. Dat waren ook handige knutselaars...

Mr. T is ook mijn grote voorbeeld, je moest eens weten wat ik allemaal wel niet op mijn auto gelast heb. Het is dat mijn ouders me tegen hielden anders waren hun kippen -en duivenhokken er ook allang aan gegaan.

T'is toch logisch dat als je in een schuur opgesloten wordt, daar allerhande apparatuur en las apparaten staan van de bad guys zodat je tenminste je eigen wagen in elkaar kan zetten om te ontsnappen. Eerste regel van het A-Team script.

Wat?! Tegen spreken?! Shut up you fool!

Gezallich!!!!

pi_595907
Ja wij hadden ook altijd de auto vol troep liggen alleen vervelend dat je nooit eens onverwacht een passagier mee kan nemen want dan moet je eerst puinruimen.

Nou hebben wij sinds kort een andere auto een ongelooflijke burgertrut auto maar goed hij rijdt dat is het belangrijkst. We zijn ons meteen maar als burgertrutten gaan gedragen en hebben voor in de achterbak een kratje gekocht en op de achterbank ligt tegenwoordig een grote zak voor al het puin.

Nog steeds veel troep in de auto, maar nu overzichtelijk!!

Mis mn ouwe auto.....

Elfensex is superspannend...
  donderdag 28 december 2000 @ 17:23:18 #16
6290 Dr_Crouton
pi_595918
* kijkt nog eens goed

pi_595967
quote:
Op 28 december 2000 17:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
* kijkt nog eens goed

Ik snap hem niet?
pi_596015
Pfff, zo moeilijk is het toch niet ?

Of hebben deze mannen zo weinig kracht ? 8)

pi_596304
quote:
Op 28 december 2000 18:04 schreef -B.M.G- het volgende:
Pfff, zo moeilijk is het toch niet ?

Of hebben deze mannen zo weinig kracht ? 8)

Kracht? Ik begrijp gewoon ECHT niet wat er met die sok bedoeld wordt.

Leg uit dan als jij zo slim bent.

pi_596638
Aha dus jij speelt voor McGyver?

Kan jij dan ook van een drol een kneedbom maken?
Maar rotzooi in de auto is inderdaad handig.... ik ruim de auto nooit op, er ligt idd altijd handig spul in

'What' ain't no country I ever heard of... they speak English in 'What'? <[Pulp Fiction]>
  donderdag 28 december 2000 @ 21:14:56 #21
3878 Vork
Manisch creatief
pi_596645
Ik heb gewoon geen Auto, dus ook geen autopech
pi_596666
quote:
Op 28 december 2000 21:14 schreef Vork het volgende:
Ik heb gewoon geen Auto, dus ook geen autopech
Rotzooi in de fietstassen of mand is ook altijd handig
  donderdag 28 december 2000 @ 21:44:47 #23
6290 Dr_Crouton
pi_596723
quote:
Op 28 december 2000 17:42 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik snap hem niet?
Nee, hoeft ook niet, ik vond het opeens een grappig plaatje
  donderdag 28 december 2000 @ 21:48:17 #24
3878 Vork
Manisch creatief
pi_596736
Ik heb zo'n Minimalistische fiets... alles wa'k echt nodig heb doetut en de rest niet of is gesloopt inmiddels
pi_597497
quote:
Op 28 december 2000 21:48 schreef Vork het volgende:
Ik heb zo'n Minimalistische fiets... alles wa'k echt nodig heb doetut en de rest niet of is gesloopt inmiddels
Net als ik heb met mijn lichaam dus eigenlijk....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')