abonnement Unibet Coolblue
pi_582167
Heel misschien weet die zwerver-acteur Bianca in 2 dagen nog rijp te maken voor wegstemming ?
pi_582178
Wat een vreselijke vragen wederom van Bo, gatver, wat een riooljournalistiek, het wordt elke keer erger.
Dat gevis naar statements over Ferdi, dat gestook, die onvriendelijke confrontaties.
Bo eruit, weg met die engerd. Ik vond hem in het begin nog wel leuk, maar hij heeft meer en meer de pest aan dit programma: stop dan eikel!
  zondag 24 december 2000 @ 19:47:02 #53
2180 Avia
FOK-Member
pi_582203
quote:
Op 24 december 2000 19:22 schreef cosmicgirl het volgende:
Mijn god! Wat ben jij achterdochtig zeg.
Die vrouw is gewoon blij dat ze naar haar kleine mag. Daar is helemaal niks fake aan.
Blij dat ze naar de kleine mag??
Come on!!
Had ze eruit ,moeten stappen toen ze die 15.000 piek niet kreeg!
Nee, zo graag wilde ze niet naar de kleine.

En nog wat, als je hoort dat je 'kleine' ziek is dan reageer je toch anders, dan oh en verder helemaal geen vraag meer.

Nee, Hieke valt voor mij helemaal door de mand .

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  zondag 24 december 2000 @ 19:48:12 #54
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_582213
quote:
Op 24 december 2000 19:43 schreef yo het volgende:
Wat een vreselijke vragen wederom van Bo, gatver, wat een riooljournalistiek, het wordt elke keer erger.
Dat gevis naar statements over Ferdi, dat gestook, die onvriendelijke confrontaties.
Bo eruit, weg met die engerd. Ik vond hem in het begin nog wel leuk, maar hij heeft meer en meer de pest aan dit programma: stop dan eikel!
Welnee precies de goeie man voor zoiets. Heerlijk toch. Ze hebben het zichzelf aangedaan.

Ferdi was 3 weken geleden gewoon eerlijk over het geen hij gedaan had. Kon hij ook makkelijk zijn.

Deesje lulde zichzelf in het nauw. Die kon zichzelf niet meer uitlullen.

En Hieke kwam op mij over als een keiharde tante. Liet zich totaal niet van de wijs brengen door Beau.

pi_582227
en wie waren die 2 blonde meisjes die op de tribune zaten en daarna naar beneden liepen?? die hieke ging omhelzen???!?! hoorde ik haar nou zeggen dat dat ook haar kinderen waren???
  zondag 24 december 2000 @ 19:52:44 #56
2180 Avia
FOK-Member
pi_582237
quote:
Op 24 december 2000 19:50 schreef Ajaxgirl het volgende:
en wie waren die 2 blonde meisjes die op de tribune zaten en daarna naar beneden liepen?? die hieke ging omhelzen???!?! hoorde ik haar nou zeggen dat dat ook haar kinderen waren???
Klopt, ik weet alleen niet of ze het echt zo bedoelde, maar er gaat dus weer een geheimpje open??
Wie weet meer?
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_582240
Dat waren haar nichtjes!!!
pi_582247
Ik heb mijn hele leven nog nooit iemand ZO opvallend zijn/haar teleurstelling zien weglachen, zo als Hieke dat nu liet zien.
pi_582254
Als BB dit geintje niet had geflikt had Hieke er nu nog ingezeten. Blijf het een K*&^%$#$er streek vinden van BB.
Over die zwerver, ik ken hem, haha, dus echt geen acteur hoor.
Die reacties van Bianca en Robin. die vallen wel door de amnd. Ook zij denken dat het nep is, nou dat is hij dus niet.
Gelijk toen ik hem zag zei ik al, he, die ken ik. Na even nadenken en vooral toen hij Haarlem zei, wist ik het.Volgens mij ook wel heroine gebruikt.
pi_582264
  Trouwste user 2022 zondag 24 december 2000 @ 19:59:45 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_582277
quote:
Op 24 december 2000 19:54 schreef tanjalies het volgende:
Ik heb mijn hele leven nog nooit iemand ZO opvallend zijn/haar teleurstelling zien weglachen, zo als Hieke dat nu liet zien.
Ken je Gunda Niemann ?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 24 december 2000 @ 20:02:26 #62
2180 Avia
FOK-Member
pi_582285
quote:
Op 24 december 2000 19:54 schreef tanjalies het volgende:
Ik heb mijn hele leven nog nooit iemand ZO opvallend zijn/haar teleurstelling zien weglachen, zo als Hieke dat nu liet zien.
Dat bedoel ik....all fake babe!!
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_582307
quote:
Op 24 december 2000 19:54 schreef itsme het volgende:
Over die zwerver, ik ken hem, haha, dus echt geen acteur hoor.
Die reacties van Bianca en Robin. die vallen wel door de amnd. Ook zij denken dat het nep is, nou dat is hij dus niet.
Gelijk toen ik hem zag zei ik al, he, die ken ik. Na even nadenken en vooral toen hij Haarlem zei, wist ik het.Volgens mij ook wel heroine gebruikt.
Even wat opmerkingen van deze Dirk (die dus het programma verder niet kent volgens eigen zeggen):
"hier Robin, neem wat chocola" (is R dus gek op)
"Jij bent toch een sportman?"

Volgens mij zit jij hier iedereen voor de gek te houden!

pi_582312
Totaal niet mee eens Avia. Hieke was gewoon blij om weg te gaan naar huis.
Als jij er wat anders in wilt zien, prima, maar IK zie dat echt niet.
pi_582317
Volgens mij zit jij hier iedereen voor de gek te houden!
nee niet dus. Wat wel kan is dat hij het wat overdrijft? betaals, maar hij is wel degelijk echt.
  zondag 24 december 2000 @ 20:09:06 #66
2180 Avia
FOK-Member
pi_582320
quote:
Op 24 december 2000 20:07 schreef itsme het volgende:
Totaal niet mee eens Avia. Hieke was gewoon blij om weg te gaan naar huis.
Als jij er wat anders in wilt zien, prima, maar IK zie dat echt niet.
In het land der blinden is Eenoog koning......in dit geval de Queen
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  zondag 24 december 2000 @ 21:45:18 #67
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_582542
De reactie op Farid was inderdaad erg cool. Maar Hieke heeft hem twee weken geleden al gezien en omhelst etc. De impact is nu gewoon wat kleiner. Toch rende ze wel het huis uit om zo snel mogelijk naar Farid te gaan.

En verder is Hieke toch echt wel blij dat ze naar huis mag naar Indy. Er word veel te veel achter haar gedrag gezocht.

Ik wist niet eens dat ze van Indianen houd?

[Dit bericht is gewijzigd door Kipman op 24-12-2000 21:46]

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  zondag 24 december 2000 @ 21:59:45 #68
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_582565
Om er nog maar een complot theorietje tegenaan te gooien.

Ik had net toch ineens een enorme flasback (kan ook door de wijn komen)

Herinneren jullie de exit van Maurice nog vorig jaar. Was zijn vriendin ook niet zwaar ziek. Die kon ook niet bij de uitzending aanwezig zijn. Nou...we weten allemaal wat er met die relatie is gebeurd. (die is dus niet meer)

Zou de afwezigheid van Indy in dit geval ook een indicatie kunnen zijn.

  maandag 25 december 2000 @ 01:56:37 #69
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_583696
maar wat was nu de uitslag van de stemming?????
wat moet ik hier nu neerzetten?
  Trouwste user 2022 maandag 25 december 2000 @ 01:59:11 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_583703
quote:
Op 25 december 2000 01:56 schreef evert het volgende:
maar wat was nu de uitslag van de stemming?????
Hieke ging eruit met 25 % van de stemmen.
De rest is onbekend.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 25 december 2000 @ 02:01:21 #71
272 R@b
No-nonsens
pi_583714
quote:
Op 24 december 2000 21:59 schreef marky het volgende:
Om er nog maar een complot theorietje tegenaan te gooien.

Ik had net toch ineens een enorme flasback (kan ook door de wijn komen)

Herinneren jullie de exit van Maurice nog vorig jaar. Was zijn vriendin ook niet zwaar ziek. Die kon ook niet bij de uitzending aanwezig zijn. Nou...we weten allemaal wat er met die relatie is gebeurd. (die is dus niet meer)

Zou de afwezigheid van Indy in dit geval ook een indicatie kunnen zijn.


Ja. Indy heeft het uitgemaakt met Hieke
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_583753
Leuke eerste reactie van Hieke:"Yezzz, lekker stappen"..

Binaca:" en Indy natuurlijk"

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  Moderator maandag 25 december 2000 @ 14:10:37 #73
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_584562
quote:
Op 24 december 2000 21:59 schreef marky het volgende:
Om er nog maar een complot theorietje tegenaan te gooien.

Ik had net toch ineens een enorme flasback (kan ook door de wijn komen)

Herinneren jullie de exit van Maurice nog vorig jaar. Was zijn vriendin ook niet zwaar ziek. Die kon ook niet bij de uitzending aanwezig zijn. Nou...we weten allemaal wat er met die relatie is gebeurd. (die is dus niet meer)

Zou de afwezigheid van Indy in dit geval ook een indicatie kunnen zijn.


En, stevige kater zeker..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 25 december 2000 @ 14:18:34 #74
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_584570
quote:
Op 25 december 2000 01:59 schreef tong80 het volgende:
Hieke ging eruit met 25 % van de stemmen.
De rest is onbekend.
Ik denk dat de rest expres onbekend is gelaten, om de uitslag van donderdag wat spannender te maken. Als er bekend was wie er tweede was, dan was het voor donderdag niet spannend meer wie er uit gaat.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_584581
Ik vond het erg vreemd dat ze de uitslag niet lieten zien...
Maar misschien deden ze dat om de stemming voor donderdag een beetje open te houden, immers als Georgie op 2 stond zouden ongetwijfeld meer Georgie-fans op nr. 3 stemmen voor donderdag, dus daar is opzich wel wat voor te zeggen!!!!

Hieke vond ik erg raar reageren, maar het leek me niet geacteerd. Als dat wel acteren was, kan ze zo een rolletje in GTST nemen, want daar zal ze waarschijnlijk ook wel op uit zijn!!!


[edit]
Sorry Kipman, ik zie dat je al voor me was, we delen iig dezelfde mening!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Smike op 25-12-2000 14:23]

O+. Ripley. O+.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')