abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 24 februari 2003 @ 19:43:23 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_8692237
Beste mensen,

shmoopy heeft te kennen gegeven te willen stoppen met het modereren van het Relaties & Psychologie forum. Het is een behoorlijk intensief forum, niet alleen qua hoeveelheid werk, maar ook voor wat betreft de 'gevoeligheid' van veel onderwerpen, welke een continue 'tactvolle' aanpak vereisen. De 'tropenjaren' op R&P beginnen zijn tol te eisen en shmoopy heeft dan ook gemeend aan de bel te moeten trekken voordat 'slijtageverschijnselen' optreden.

Daar zij zich echter graag in wil blijven zetten voor het forum hebben wij in onderling overleg besloten om haar 'Global Moderator' te maken, hetgeen betekent dat zij dan geen eigen forum meer heeft en daardoor iets meer vrijheid heeft haar tijd in te delen. Zij vormt een welkome aanvulling op de reeds aanwezige GM's, TARAraboemdijee en RemCow, en door haar vrouwelijke inbreng kunnen wellicht accenten net even anders gelegd worden. Om dit laatste te onderstrepen krijgt zij een mooi roze kleurtje, maar zal dezelfde rechten (en plichten) hebben als de andere GM's.

Afijn, het zal duidelijk zijn: er kan weer gesolliciteerd worden. We zoeken een 'duo-moderator' die, samen met Ripley, veel tijd en zin heeft om het R&P forum te modereren. Je moet goed in je vel zitten, tactvol zijn, maar ook nuchter en je niet té veel mee laten slepen in de soms zware problematiek, dit forum eigen. Mocht je interesse hebben, geef dan in ieder geval aan waarom je denkt speciaal voor dat forum geschikt te zijn, hoeveel tijd je aan het forum denkt te kunnen besteden en tevens op welke tijdstippen je regelmatig on-line kunt zijn.

Stuur je sollicitatie uiterlijk zaterdag 1 maart 2003 18:00 uur naar forum@fok.nl. Alle reacties worden serieus behandeld en we hopen dan binnen enkele dagen daarna een keuze te kunnen maken. Alvast bedankt voor jullie eventuele interesse en succes!

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 24-02-2003 19:48]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')