Dit is toch wel een dingetje. Afgelopen jaren eindelijk eens spelers gehaald die beter zijn dan je voor de centen mag verwachten, zich onder Slot perfect kunnen ontwikkelen, om voor een veelvoud te vertrekken. Mag toch hopen dat dit een speerpunt blijft.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarom wel hopen dat ze de scouting levend blijven houden, het is best jammer dat er scouts vertrekken/andere projecten krijgen
De trainer heeft geen belang bij lange termijnvoordelen. Dus de TD moet dat deel van het beleid bewaken. Maar snel succes is altijd een perverse prikkel.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit is toch wel een dingetje. Afgelopen jaren eindelijk eens spelers gehaald die beter zijn dan je voor de centen mag verwachten, zich onder Slot perfect kunnen ontwikkelen, om voor een veelvoud te vertrekken. Mag toch hopen dat dit een speerpunt blijft.
Eens. Wat dat betreft mag te Kloese er best op wijzen dat Slot weinig gebruik maakt van al die dure aankopen, waarvan een hoop omdat ze lang nodig hebben om het systeem te snappen. Terwijl spelers als Beelen en Minteh die gehoopte ontwikkeling wl doormaken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De trainer heeft geen belang bij lange termijnvoordelen. Dus de TD moet dat deel van het beleid bewaken. Maar snel succes is altijd een perverse prikkel.
De eerste periode met Van Geel was het ook zoeken naar koopjes en werd ingezet op het halen van talenten en eigen jeugd. Dat was financieel een enorm succesvolle strategie (ook al was ie uit nood geboren). Toen er weer geld was werden gearriveerde spelers gehaald en werden we kampioen, maar waren er na het vertrek van Karsdorp en Kongolo nauwelijks nog spelers met restwaarde. Dat gevaar ligt altijd op de loer als je teveel naar de trainer luistert.
Het lijkt nu alsof de strategie om talenten te halen en die met winst te verkopen vooral via Dordrecht gaat en het eerste elftal spelers rond de 25 krijgt die er meteen staan.
Als je de Wieffer van Excelsior in dit Ajax had gezet was het toch ook lachwekkend geweestquote:
Als je Rodri in dit Ajax had gezet was het ook nog steeds lachwekkend geweestquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je de Wieffer van Excelsior in dit Ajax had gezet was het toch ook lachwekkend geweest
Die nu weer lekker bezig is een bijna zekere titel en promotie van Beerschot te verneukenquote:
Wat kunnen Gernot, Q en Santi nu niet.quote:
Hoera.quote:
quote:Miljoenenklapper Feyenoord; MediaMarkt voor komende jaren hoofdsponsor Rotterdammers
ROTTERDAM - Sportief kan Feyenoord op 21 april na de landstitel van vorig jaar een tweede, achtereenvolgende trofee veroveren als het in de eigen Kuip de bekerfinale wint tegen NEC. Maar financieel en commercieel staat de regerend kampioen ook op het punt om de hoofdprijs binnen te halen.
MediaMarkt, met zo’n 40.000 werknemers uitgegroeid tot de grootste elektronica retailer van Europa, wordt de nieuwe hoofdsponsor van Feyenoord en zal voor meerdere jaren met de naam op het shirt van de Rotterdammers prijken. MediaMarkt wordt de opvolger van Europarcs, dat sinds 2021 op de voorzijde van het shirt staat.
Feyenoord had eerder al een recorddeal
Feyenoord scoorde eerder al door een recorddeal met kledingsponsor Castore en zou nu ook het record van het hoofdsponsorschap gaan breken. In de komende drie jaar kan er met het nieuwe partnership bijna 20 miljoen euro totaal binnenstromen. De internationale aspiraties van de club, die ook al samenwerkingen met buitenlandse clubs is aangegaan, worden met deze deal zichtbaar.
Het hoofdkantoor van MediaMarkt Benelux is gevestigd in hartje Rotterdam aan de Wilhelminakade. Het bedrijf opereert inmiddels in meer dan twaalf Europese landen en heeft uit tal van data gezien hoe Feyenoord scoort bij een groot publiek. Voor MediaMarkt speelt ook een rol dat Feyenoord niet alleen nationaal, maar ook internationaal door lange, redelijk succesvolle deelnames aan de Conference League, de Europa League en ook de groepsfases van de Champions League een grotere uitstraling heeft gekregen.
Champions League-plaats zorgt voor uitstraling
De ploeg van Arne Slot stevent nu ook weer af op een ticket voor de Champions League en dat zorgt voor veel uitstraling voor de hoofdsponsor. Het maakt duidelijk dat het beleid onder de huidige rvc en directie op veel fronten zijn vruchten afwerpt.
Het moederbedrijf van MediaMarkt zag de omzet afgelopen jaar stijgen met zes procent tot zo’n 16,9 miljard (!) euro.
Feyenoord heeft een traditie van langdurige contracten met hoofdsponsors. MediaMarkt wordt pas de achtste grote naam op het shirt. Ruim een halve eeuw geleden (1982) was de Gouden Gids de eerste shirtsponsor. Omgerekend in euro’s betaalde dat bedrijf 8 ton voor de sponsoring. Het betekend dat de opbrengsten van het shirtsponsorschap bijna vertienvoudigd worden ten opzichte van toen.
Na de Gouden gids kwam Opel, daarna kwam in 1992 Stad Rotterdam Verzekeringen, met enkele naamsveranderingen door fusies van het bedrijf (Fortis, ASR), vervolgens kwamen Qurrent en Euro Parcs (voorheen Droom Parken). Alleen in 1996 was er een eenjarig contract met Eneco.
Moeten ze maar meer betalen.quote:
Net zoals coca cola zitten zij ook in Rotterdam. Media markt volgens mij niet. Alleen wel groot verschil dat Coolblue in Rotterdam begonnen is.quote:
Het hoofdkantoor van MediaMarkt Benelux is gevestigd in hartje Rotterdam aan de Wilhelminakade.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Net zoals coca cola zitten zij ook in Rotterdam. Media markt volgens mij niet. Alleen wel groot verschil dat Coolblue in Rotterdam begonnen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |