abonnement Unibet Coolblue
  roze maandag 4 maart 2024 @ 12:35:22 #76
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_212687790
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 4 maart 2024 @ 12:37:49 #77
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_212687801
Dat wordt hakken in de finale. Lekker man.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 4 maart 2024 @ 12:39:11 #78
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_212687817
HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_212687834
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 12:29 schreef Greys het volgende:

[..]
Plus in het Engels.
Cha cha cha was ook niet in het Engels :7
  roze maandag 4 maart 2024 @ 12:43:17 #80
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_212687872
Ja ik vind het heel erg balen dat ik met medische shit zit waardoor ik helaas minder hyped ben voor alles dan ik was.

Ik vind het nog steeds erg leuk dat Joost gaat maar helaas ben ik niet mentaal echt in staat om elke dag hyped te praten helaas. Ik vind het wel jammer want dit jaar was voor mij als fan van het Songfestival en Joost wel echt een extra leuk Songfestival jaar geweest.

Hopelijk dat het tegen die tijd wat beter gaat en dat ik ook gewoon lekker mee ga gek doen tijdens de halve finale en finale.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 4 maart 2024 @ 12:43:50 #81
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_212687879
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 12:43 schreef Ama het volgende:
Ja ik vind het heel erg balen dat ik met medische shit zit waardoor ik helaas minder hyped ben voor alles dan ik was.

Ik vind het nog steeds erg leuk dat Joost gaat maar helaas ben ik niet mentaal echt in staat om elke dag hyped te praten helaas. Ik vind het wel jammer want dit jaar was voor mij als fan van het Songfestival en Joost wel echt een leuk ja geweest.

Hopelijk dat het tegen die tijd wat beter gaat en dat ik ook gewoon lekker mee ga gek doen tijdens de halve finale en finale.
:*
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 4 maart 2024 @ 12:49:16 #82
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_212687931
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 12:43 schreef Ama het volgende:
Ja ik vind het heel erg balen dat ik met medische shit zit waardoor ik helaas minder hyped ben voor alles dan ik was.

Ik vind het nog steeds erg leuk dat Joost gaat maar helaas ben ik niet mentaal echt in staat om elke dag hyped te praten helaas. Ik vind het wel jammer want dit jaar was voor mij als fan van het Songfestival en Joost wel echt een extra leuk Songfestival jaar geweest.

Hopelijk dat het tegen die tijd wat beter gaat en dat ik ook gewoon lekker mee ga gek doen tijdens de halve finale en finale.
beterschap en lekker op je eigen tempo meedoen! ^O^
... en huiver mee
pi_212687937
quote:
10s.gif Op maandag 4 maart 2024 12:17 schreef Greys het volgende:
Ik vind z'n hoofd sowieso leuk maar hier het allerleukst.

[ afbeelding ]
En zo'n mooie blauwe ogen 😊

Zal nooit een fan worden van het nummer zelf, maar hij heeft absoluut de gunfactor voor mij. Top dat de commissie hem heeft uitgekozen met zo'n typisch Nederlands nummer op het juiste moment. En eigenlijk maakt het niet eens heel veel uit of hij hoog eindigt of niet. Deze inzending is nu al legendarisch en gaat never nooit vergeten worden.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 maart 2024 @ 12:49:59 #84
163650 Greys
pi_212687940
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 12:40 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Cha cha cha was ook niet in het Engels :7
Nee dat zegt ook niks maar ik reageerde op 'dat Europapa toegankelijker is dan Rim Tim Tagi Dim'. Want die laatste heeft dus ook een aantal puntjes waardoor het voor sommigen juist wél toegankelijker is dan Europapa zoals Momo zei.

Het blijft afwachten wat demense thuis en de jury gaan vinden in mei. Nu al bloednerveus. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212687954
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 12:29 schreef Greys het volgende:

[..]
Plus in het Engels.
Ik weet niet of dat een voordeel is. Zo hoor je dat het nergens over gaat.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 maart 2024 @ 12:55:54 #86
163650 Greys
pi_212688000
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 12:51 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik weet niet of dat een voordeel is. Zo hoor je dat het nergens over gaat.
:D
Ja zo kan je het ook zien.

Ik hoop uiteraard dat Joost het dik wint van Kroatië maar puur qua persoonlijke voorkeur puur qua lied vind ik ze op dit moment nog even leuk denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  roze maandag 4 maart 2024 @ 12:57:08 #87
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_212688006
Ik ben wel blij dat hij die nepbril weer af heeft voor het Songfestival.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 4 maart 2024 @ 12:57:15 #88
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_212688010
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 12:22 schreef Niels93 het volgende:
Wat een leuk artikel op het AD: https://www.ad.nl/show/va(...)oost-klein~a04eb8bc/
Er zitten zulke leuke tiktok filmpjes tussen

tiktok


tiktok
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_212688015
Die krijtversie lijkt op een kruising tussen Poetin en The Joker.
pi_212688029
Ik
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 12:49 schreef Greys het volgende:

[..]
Nee dat zegt ook niks maar ik reageerde op 'dat Europapa toegankelijker is dan Rim Tim Tagi Dim'. Want die laatste heeft dus ook een aantal puntjes waardoor het voor sommigen juist wél toegankelijker is dan Europapa zoals Momo zei.

Het blijft afwachten wat demense thuis en de jury gaan vinden in mei. Nu al bloednerveus. _O-
Ik ben niet zo van het Ramstein geram. Dat vind ik te agressief. Ik heb er vorig jaar lang over gedaan om Cha Cha Cha te snappen en voelen.
Die gabber hardcore is ook niet echt mijn ding, maar op de een of andere manier word ik er door Joost in dit nummer op een speelse manier naartoe geleid. Het zit daar op het einde precies op de goede plek en het duurt net lang genoeg om het leuk te vinden.
Ik denk dat er meer mensen zoals ik zijn. Die open staan voor veel, maar bij sommige dingen afhaken. Net zoals er ook altijd een vaste groep is die juist WEL van flink geram houden. En Joosts aanstekelijke vrolijkheid kan dan net de factor zijn die twijfelaars over een streep trekt.

Misschien whisful thinking hoor. Maar ik had mezelf ook niet ingeschat als iemand die nog een eens op z'n 67ste lekker zou staan hakkuh 😊
pi_212688094
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 12:59 schreef Aadrianus het volgende:
Ik
[..]
Ik ben niet zo van het Ramstein geram. Dat vind ik te agressief. Ik heb er vorig jaar lang over gedaan om Cha Cha Cha te snappen en voelen.
Die gabber hardcore is ook niet echt mijn ding, maar op de een of andere manier word ik er door Joost in dit nummer op een speelse manier naartoe geleid. Het zit daar op het einde precies op de goede plek en het duurt net lang genoeg om het leuk te vinden.
Ik denk dat er meer mensen zoals ik zijn. Die open staan voor veel, maar bij sommige dingen afhaken. Net zoals er ook altijd een vaste groep is die juist WEL van flink geram houden. En Joosts aanstekelijke vrolijkheid kan dan net de factor zijn die twijfelaars over een streep trekt.

Misschien whisful thinking hoor. Maar ik had mezelf ook niet ingeschat als iemand die nog een eens op z'n 67ste lekker zou staan hakkuh 😊
Maar je vindt toch niet serieus Rim Tim Tagi Dim al te hard of te agressief? Dan ben je werkelijk helemaal niks gewend :) Als het al Rammstein-light is dan toch wel heeel erg light. Het Europese publiek kan wel wat stevigers aan (Rammstein zelf is ook zeer populair in heel Europa).

Joost is live ook wel wat agressiever. Op plaat lijkt het vaak een beetje een flauwe gimmick maar live schreeuwt hij z'n longen uit z'n lijf. Ik ben benieuwd hoe hij dat bij dit nummer gaat doen, er zitten immers ook gezongen stukken in en dat is niet bepaald z'n kracht.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 maart 2024 @ 13:13:25 #92
163650 Greys
pi_212688160
Staan we al zesde?

Duurt lang.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212688176
quote:
10s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:13 schreef Greys het volgende:
Staan we al zesde?

Duurt lang.
Gaat niet heel lang meer duren, zelfs Belgie op plek 4 komt in zicht nog voor het avond is (Hoi Suzan en Freek)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_212688245
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:06 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Maar je vindt toch niet serieus Rim Tim Tagi Dim al te hard of te agressief? Dan ben je werkelijk helemaal niks gewend :) Als het al Rammstein-light is dan toch wel heeel erg light. Het Europese publiek kan wel wat stevigers aan (Rammstein zelf is ook zeer populair in heel Europa).

Joost is live ook wel wat agressiever. Op plaat lijkt het vaak een beetje een flauwe gimmick maar live schreeuwt hij z'n longen uit z'n lijf. Ik ben benieuwd hoe hij dat bij dit nummer gaat doen, er zitten immers ook gezongen stukken in en dat is niet bepaald z'n kracht.
Op zich is dat zangstukje goed te doen toch?
Mia en Dion hadden dit zelfs nog gekund.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 maart 2024 @ 13:19:49 #95
163650 Greys
pi_212688258
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:14 schreef TheVulture het volgende:
nog voor het avond is (Hoi Suzan en Freek)
_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 maart 2024 @ 13:21:39 #96
163650 Greys
pi_212688277
Wie had er nou vorig jaar (dacht ik) ook in sommige stukjes het "Cher vocal-effectje" op zijn/haar/hun stem ook alweer op het Eurovisie?

Want ik zag dat in diverse reactievideo's mensen zich afvroegen hoe hij dat papapapapa stukje met dat effect in de clip dan live gaat doen maar volgens mij mag dat dus gewoon ook op het ESF.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212688289
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 12:24 schreef Momo het volgende:

[..]
Niet eens, ik denk dat een super catchy Rammstein light nummer over het algemeen toegankelijker is voor het grote publiek dan een gabber light nummer als Europapa.
Dat denk ik ergens ook wel, maar vind het wel dubbel met Kroatië. Het is catchy en het gaat zeker goed scoren, maar die tekst is ergens ook weer heel simpel. Misschien was het zelfs beter geweest dat het in het Kroatisch zou zijn zodat je dat niet doorhebt.
pi_212688315
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:06 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Maar je vindt toch niet serieus Rim Tim Tagi Dim al te hard of te agressief? Dan ben je werkelijk helemaal niks gewend :) Als het al Rammstein-light is dan toch wel heeel erg light. Het Europese publiek kan wel wat stevigers aan (Rammstein zelf is ook zeer populair in heel Europa).

Joost is live ook wel wat agressiever. Op plaat lijkt het vaak een beetje een flauwe gimmick maar live schreeuwt hij z'n longen uit z'n lijf. Ik ben benieuwd hoe hij dat bij dit nummer gaat doen, er zitten immers ook gezongen stukken in en dat is niet bepaald z'n kracht.
Het is vooral die agressiviteit die ik niet trek. Maar dat heb ik niet alleen hier bij het ESF. Dat iemand flink staat de schreeuwen vanuit emotie zoals ik bij Joost gezien heb ook in andere dingen, voelt voor mij anders. Dat komt meer vanuit positiviteit dan vanuit agressie.

Joost zingt niet echt in Europapa. Het is meer praatzingen. Daar komt hij prima mee weg. Het echte zingen gebeurt op de achtergrond, live of op een band.
pi_212688350
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:21 schreef Greys het volgende:
Wie had er nou vorig jaar (dacht ik) ook in sommige stukjes het "Cher vocal-effectje" op zijn/haar/hun stem ook alweer op het Eurovisie?

Want ik zag dat in diverse reactievideo's mensen zich afvroegen hoe hij dat papapapapa stukje met dat effect in de clip dan live gaat doen maar volgens mij mag dat dus gewoon ook op het ESF.
Ja, dat is gewoon 100% autotune en gaat hij niet live kunnen. Maar sinds een paar jaar mag dat dus, niet alle vocals hoeven live te zijn. Je mag alleen niet playbacken.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 4 maart 2024 @ 13:28:01 #100
39237 crew  H_T
2733
pi_212688375
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 11:33 schreef TheVulture het volgende:

[..]
In brand vliegende attributen is lastig qua staging, al was de brandende piano van Oostenrijk natuurlijk ook toegestaan in 2015 :P
Dat zal gewoon met een gasfles gedaan zijn. Fles dicht, vuur weg. Dat is toch wat makkelijker dan een houten molen echt in de fik steken :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')