Ben trouwens ook benieuwd of we de halfbroer van Victor, Niels Couwenberg nog dit seizoen in ONM kunnen bewonderen.
quote:die ken ik dan weer niet, maar goed ik volg het pas een half jaar,
Op woensdag 7 mei 2003 14:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja daar heb ik ook al aangedacht. Dat verklaard alleen niet waarom Victor zijn oom Oscar zag tijdens die hersenbehandeling. Of Arthur moet dit op de een of andere manier gemanipuleerd worden. Zal trouwens wel leuk zijn als Victor zijn zoon was, dan zou de hele cast van ONM bijna een grote familie zijn.Ben trouwens ook benieuwd of we de halfbroer van Victor, Niels Couwenberg nog dit seizoen in ONM kunnen bewonderen.
quote:Dit personage heeft dus niet eerder in ONM gespeeld, maar dit stond een tijdje geleden in de Telegraaf, bij het stukje over vertrek van Victor uit ONM.
Op dinsdag 29 april 2003 15:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Er komt binnenkort trouwens weer een nieuwe Couwenberg in ONM namelijk Niels Couwenberg, halfbroer van Victor. De rol wordt gespeeld door Belgische acteur Robert de La Haye
quote:owh ja
Op woensdag 7 mei 2003 14:32 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Dit personage heeft dus niet eerder in ONM gespeeld, maar dit stond een tijdje geleden in de Telegraaf, bij het stukje over vertrek van Victor uit ONM.
want duurt nog maar een maandje ofzo
Toen had je eigenlijk twee cliffhangers, eind Mei de bruiloft van Aafke en Wouter en het uitbreken van het virus in het Beatrix
En eind Juni het russisch roulette van Olaf en Duuk.
quote:dat hadden ze wel met suzy mogen doen
Op woensdag 7 mei 2003 14:38 schreef Markie-Mark het volgende:En eind Juni het russisch roulette van Olaf en Duuk.
damn ik irriteer me mateloos aan die snol
Dat is idd een van de minder getalenteerde actrices in ONM en bovendien heeft ze samen met broertje Duuk ook nog een een compleet overbodige rol in ONM. Die twee mogen er wat mij betreft per direct uitgekickt worden.
De actrice die Suzy speelt schijnt echter wel behoorlijk goed geacteerd te hebben in de film Loverboy, maar die heb ik helaas zelf niet gezien.
quote:ik heb hem expres niet gekeken omdat zij er in zat
Op woensdag 7 mei 2003 14:43 schreef Markie-Mark het volgende:
De actrice die Suzy speelt schijnt echter wel behoorlijk goed geacteerd te hebben in de film Loverboy, maar die heb ik helaas zelf niet gezien.
en verder vind ik Duuk wel cool, maar dat komt vooral door een tvprogramma wat ie ooit gedaan heeft
quote:Ja die is echt ontzettend irritant
Op woensdag 7 mei 2003 14:39 schreef Cybart het volgende:[..]
dat hadden ze wel met suzy mogen doen
damn ik irriteer me mateloos aan die snol
Ik schaam me om het te zeggen maar eigenlijk volg ik ONM al bijna vanaf het begin. Niet dat ik ooit vrijwillig een aflevering op zou zetten maar mijn zusje moet het altijd zo nodig kijken.
Cor de Zeeuw was cool, die moet terugkomen
quote:schaam jezelf
Op woensdag 7 mei 2003 14:45 schreef du_ke het volgende:[..]
Ik schaam me om het te zeggen maar eigenlijk volg ik ONM al bijna vanaf het begin. Niet dat ik ooit vrijwillig een aflevering op zou zetten maar mijn zusje moet het altijd zo nodig kijken.
Ik volg ONM ook al vanaf het begin, maar dan geheel vrijwillig hoor . Ik vind het de leukste soap op de Nederlandse televisie met de beste verhaallijnen en behoorlijkste acteerwerk.
Alleen jammer dat de verhaallijnen tegenwoordig zo standaard zijn. Sinds de kijkcijfers zo hoog zijn lijkt het wel alsof ze geen risico's meer durven te nemen zoals vroeger, met al die bovennatuurlijke gebeurtenissen enzo.
quote:ik ben allang blij dat het eindelijk goed gaat met ONM, hoelang ze dat al niet van het scherm wilden afhalen
Op woensdag 7 mei 2003 14:49 schreef Markie-Mark het volgende:Alleen jammer dat de verhaallijnen tegenwoordig zo standaard zijn. Sinds de kijkcijfers zo hoog zijn lijkt het wel alsof ze geen risico's meer durven te nemen zoals vroeger, met al die bovennatuurlijke gebeurtenissen enzo.
quote:Ach meer dan 2-3 keer per week zie ik het sowieso toch al niet. En ja als mijn moeder en zusje het zo nodig willen kijken dan moet het maar, ondertussen lees ik de krant wel ofzo. Tussen de sportpagina's door zie ik meer dan genoeg om het te kunnen volgen
Op woensdag 7 mei 2003 14:49 schreef Markie-Mark het volgende:
Haha dus jij volgt al 9 jaar een serie die je niet vrijwillig volgt. Dan heeft je zusje een behoorlijk grote invloed op jou zeg
quote:Ach je hoeft je er niet voor te schamen hoor.
Op woensdag 7 mei 2003 14:51 schreef du_ke het volgende:[..]
Ach meer dan 2-3 keer per week zie ik het sowieso toch al niet. En ja als mijn moeder en zusje het zo nodig willen kijken dan moet het maar, ondertussen lees ik de krant wel ofzo. Tussen de sportpagina's door zie ik meer dan genoeg om het te kunnen volgen
Lizzy en Claire
zijn reden genoeg om ONM trouw te volgen.
quote:Ja! dat doet ze tegenwoordig ook niet echt meer? Raak je dat op een gegeven moment kwijt ofzo, als je het niet meer nodig hebt?
Op dinsdag 6 mei 2003 14:48 schreef SmashBro het volgende:Vaak met Margot als spil, met haar tarotkaarten en helderziende gaven enzo. Cool was dat.
quote:Misschien deden ze dat wel om meer kijkers te trekken en hebben ze het nu niet meer nodig. Wel jammer idd. Al was dat gedoe met Aisha wel heel ongeloofwaardig. Maar wel leuk natuurlijk, daar niet van.
Op woensdag 7 mei 2003 14:49 schreef Markie-Mark het volgende:
Alleen jammer dat de verhaallijnen tegenwoordig zo standaard zijn. Sinds de kijkcijfers zo hoog zijn lijkt het wel alsof ze geen risico's meer durven te nemen zoals vroeger, met al die bovennatuurlijke gebeurtenissen enzo.
quote:Ik vond het best een schok dat Olaf toch dood ging toen, ik had het niet verwacht. De acteur die Olaf speelde miste het soapiebestaan blijkbaar toch wel trouwens, hij zit nu in GTST...
Op woensdag 7 mei 2003 14:38 schreef Markie-Mark het volgende:
En eind Juni het russisch roulette van Olaf en Duuk.
Van onze redactie
AMSTERDAM - Onderweg naar Morgen-actrice Bettina Berger is zondag bevallen van een wolk van een meid. Hoe het de actrice vergaat en hoe het meisje is genoemd, is niet bekend; ze is niet bereikbaar.
Het is het tweede kindje voor de 35-jarige Bettina en haar echtgenoot Allel Berkani, met wie zij in het Belgische Antwerpen woonachtig is. In de Yorinsoap speelt ze de rol van de lesbische Renée Couwenberg die nu in de serie op reis is naar Senegal. Na haar zwangerschapsverlof keert Bettina weer terug naar de soapset.
Bron: Telegraaf
quote:Die dikke buik is mij helemaal niet opgevallen
Op donderdag 8 mei 2003 14:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Bettina Berger is weer mama gewordenVan onze redactie
AMSTERDAM - Onderweg naar Morgen-actrice Bettina Berger is zondag bevallen van een wolk van een meid. Hoe het de actrice vergaat en hoe het meisje is genoemd, is niet bekend; ze is niet bereikbaar.Het is het tweede kindje voor de 35-jarige Bettina en haar echtgenoot Allel Berkani, met wie zij in het Belgische Antwerpen woonachtig is. In de Yorinsoap speelt ze de rol van de lesbische Renée Couwenberg die nu in de serie op reis is naar Senegal. Na haar zwangerschapsverlof keert Bettina weer terug naar de soapset.
Bron: Telegraaf
quote:Die speelde toch ook in een of andere politieserie?
Op zaterdag 10 mei 2003 18:22 schreef Markie-Mark het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |