abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10271647
Ja daar heb ik ook al aangedacht. Dat verklaard alleen niet waarom Victor zijn oom Oscar zag tijdens die hersenbehandeling. Of Arthur moet dit op de een of andere manier gemanipuleerd worden. Zal trouwens wel leuk zijn als Victor zijn zoon was, dan zou de hele cast van ONM bijna een grote familie zijn.

Ben trouwens ook benieuwd of we de halfbroer van Victor, Niels Couwenberg nog dit seizoen in ONM kunnen bewonderen.

Why are you wearing that stupid man suit?
  woensdag 7 mei 2003 @ 14:29:35 #177
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_10271718
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 14:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja daar heb ik ook al aangedacht. Dat verklaard alleen niet waarom Victor zijn oom Oscar zag tijdens die hersenbehandeling. Of Arthur moet dit op de een of andere manier gemanipuleerd worden. Zal trouwens wel leuk zijn als Victor zijn zoon was, dan zou de hele cast van ONM bijna een grote familie zijn.

Ben trouwens ook benieuwd of we de halfbroer van Victor, Niels Couwenberg nog dit seizoen in ONM kunnen bewonderen.

die ken ik dan weer niet, maar goed ik volg het pas een half jaar,
(heb het 1 keer eerder een stukje gevolgd en dat was met dat exorcistgedoe)
pi_10271808
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 15:13 schreef Markie-Mark het volgende:

Er komt binnenkort trouwens weer een nieuwe Couwenberg in ONM namelijk Niels Couwenberg, halfbroer van Victor. De rol wordt gespeeld door Belgische acteur Robert de La Haye

Dit personage heeft dus niet eerder in ONM gespeeld, maar dit stond een tijdje geleden in de Telegraaf, bij het stukje over vertrek van Victor uit ONM.
  woensdag 7 mei 2003 @ 14:33:50 #179
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_10271829
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 14:32 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Dit personage heeft dus niet eerder in ONM gespeeld, maar dit stond een tijdje geleden in de Telegraaf, bij het stukje over vertrek van Victor uit ONM.

owh ja
nou mischien heeft dat dan te maken met eencliffhanger

want duurt nog maar een maandje ofzo

pi_10271936
Ja dat klopt, meestal is de zomerstop begin mei, eind juni. Alhoewel ze vorig jaar een maandje extra langer doorgingen.

Toen had je eigenlijk twee cliffhangers, eind Mei de bruiloft van Aafke en Wouter en het uitbreken van het virus in het Beatrix
En eind Juni het russisch roulette van Olaf en Duuk.

woensdag 7 mei 2003 @ 14:39:43 #181
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_10271973
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 14:38 schreef Markie-Mark het volgende:

dat hadden ze wel met suzy mogen doen

damn ik irriteer me mateloos aan die snol

pi_10272091
LOL, je bent niet de enige hoor.

Dat is idd een van de minder getalenteerde actrices in ONM en bovendien heeft ze samen met broertje Duuk ook nog een een compleet overbodige rol in ONM. Die twee mogen er wat mij betreft per direct uitgekickt worden.

De actrice die Suzy speelt schijnt echter wel behoorlijk goed geacteerd te hebben in de film Loverboy, maar die heb ik helaas zelf niet gezien.

woensdag 7 mei 2003 @ 14:44:43 #183
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_10272117
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 14:43 schreef Markie-Mark het volgende:

De actrice die Suzy speelt schijnt echter wel behoorlijk goed geacteerd te hebben in de film Loverboy, maar die heb ik helaas zelf niet gezien.

ik heb hem expres niet gekeken omdat zij er in zat

en verder vind ik Duuk wel cool, maar dat komt vooral door een tvprogramma wat ie ooit gedaan heeft

pi_10272140
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 14:39 schreef Cybart het volgende:

[..]

dat hadden ze wel met suzy mogen doen

damn ik irriteer me mateloos aan die snol

Ja die is echt ontzettend irritant

Ik schaam me om het te zeggen maar eigenlijk volg ik ONM al bijna vanaf het begin. Niet dat ik ooit vrijwillig een aflevering op zou zetten maar mijn zusje moet het altijd zo nodig kijken.

Cor de Zeeuw was cool, die moet terugkomen

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 7 mei 2003 @ 14:48:25 #185
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_10272212
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 14:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik schaam me om het te zeggen maar eigenlijk volg ik ONM al bijna vanaf het begin. Niet dat ik ooit vrijwillig een aflevering op zou zetten maar mijn zusje moet het altijd zo nodig kijken.

schaam jezelf
(just kiddin')
pi_10272255
Haha dus jij volgt al 9 jaar een serie die je niet vrijwillig volgt. Dan heeft je zusje een behoorlijk grote invloed op jou zeg

Ik volg ONM ook al vanaf het begin, maar dan geheel vrijwillig hoor . Ik vind het de leukste soap op de Nederlandse televisie met de beste verhaallijnen en behoorlijkste acteerwerk.

Alleen jammer dat de verhaallijnen tegenwoordig zo standaard zijn. Sinds de kijkcijfers zo hoog zijn lijkt het wel alsof ze geen risico's meer durven te nemen zoals vroeger, met al die bovennatuurlijke gebeurtenissen enzo.

woensdag 7 mei 2003 @ 14:50:56 #187
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_10272298
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 14:49 schreef Markie-Mark het volgende:

Alleen jammer dat de verhaallijnen tegenwoordig zo standaard zijn. Sinds de kijkcijfers zo hoog zijn lijkt het wel alsof ze geen risico's meer durven te nemen zoals vroeger, met al die bovennatuurlijke gebeurtenissen enzo.

ik ben allang blij dat het eindelijk goed gaat met ONM, hoelang ze dat al niet van het scherm wilden afhalen
pi_10272327
quote:
Haha dus jij volgt al 9 jaar een serie die je niet vrijwillig volgt. Dan heeft je zusje een behoorlijk grote invloed op jou zeg
Ach meer dan 2-3 keer per week zie ik het sowieso toch al niet. En ja als mijn moeder en zusje het zo nodig willen kijken dan moet het maar, ondertussen lees ik de krant wel ofzo. Tussen de sportpagina's door zie ik meer dan genoeg om het te kunnen volgen
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_10272463
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 14:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach meer dan 2-3 keer per week zie ik het sowieso toch al niet. En ja als mijn moeder en zusje het zo nodig willen kijken dan moet het maar, ondertussen lees ik de krant wel ofzo. Tussen de sportpagina's door zie ik meer dan genoeg om het te kunnen volgen

Ach je hoeft je er niet voor te schamen hoor.

Lizzy en Claire zijn reden genoeg om ONM trouw te volgen.

pi_10272838
Vrijdag 16 mei in ONM: De familie Couwenberg is verbijsterd door de plotselinge entree van Niels Richter, Victors broer.
  donderdag 8 mei 2003 @ 00:52:42 #191
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_10287850
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:48 schreef SmashBro het volgende:

Vaak met Margot als spil, met haar tarotkaarten en helderziende gaven enzo. Cool was dat.

Ja! dat doet ze tegenwoordig ook niet echt meer? Raak je dat op een gegeven moment kwijt ofzo, als je het niet meer nodig hebt?
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  donderdag 8 mei 2003 @ 08:23:52 #192
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_10289317
quote:
Misschien deden ze dat wel om meer kijkers te trekken en hebben ze het nu niet meer nodig. Wel jammer idd. Al was dat gedoe met Aisha wel heel ongeloofwaardig. Maar wel leuk natuurlijk, daar niet van. .
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 14:38 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vond het best een schok dat Olaf toch dood ging toen, ik had het niet verwacht. De acteur die Olaf speelde miste het soapiebestaan blijkbaar toch wel trouwens, hij zit nu in GTST...
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_10296883
Bettina Berger is weer mama geworden

Van onze redactie

AMSTERDAM - Onderweg naar Morgen-actrice Bettina Berger is zondag bevallen van een wolk van een meid. Hoe het de actrice vergaat en hoe het meisje is genoemd, is niet bekend; ze is niet bereikbaar.

Het is het tweede kindje voor de 35-jarige Bettina en haar echtgenoot Allel Berkani, met wie zij in het Belgische Antwerpen woonachtig is. In de Yorinsoap speelt ze de rol van de lesbische Renée Couwenberg die nu in de serie op reis is naar Senegal. Na haar zwangerschapsverlof keert Bettina weer terug naar de soapset.

Bron: Telegraaf

pi_10325541
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 14:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Bettina Berger is weer mama geworden

Van onze redactie

AMSTERDAM - Onderweg naar Morgen-actrice Bettina Berger is zondag bevallen van een wolk van een meid. Hoe het de actrice vergaat en hoe het meisje is genoemd, is niet bekend; ze is niet bereikbaar.

Het is het tweede kindje voor de 35-jarige Bettina en haar echtgenoot Allel Berkani, met wie zij in het Belgische Antwerpen woonachtig is. In de Yorinsoap speelt ze de rol van de lesbische Renée Couwenberg die nu in de serie op reis is naar Senegal. Na haar zwangerschapsverlof keert Bettina weer terug naar de soapset.

Bron: Telegraaf

Die dikke buik is mij helemaal niet opgevallen Jullie wel?
pi_10341296

Exit Victor, enter Niels
De briljante hersenchirurg Victor Couwenberg werd na een operatie op zichzelf stapelgek en vertrok in verwarde toestand naar een onbekende bestemming. Huize Couwenberg / Reitsema was derhalve in rep en roer en zette alles op alles om hem weer boven water te krijgen. Het zit er echter niet in dat hij op korte termijn weer opduikt, maar niet getreurd: zijn halfbroer Niels Richter (Robert de la Haye) zorgt ervoor dat het gezinnetje nog enigszins in beeld blijft. Dat gaat echter niet zonder slag of stoot, want bij de rest van de familie was hij nog niet bekend. Om het één en ander nog ingewikkelder te maken, heeft hij recht op de helft van het Couwenberg-vermogen. Zal hij Aafke en de haren het huis uitschoppen? Je ziet het de komende weken in ONM.
  maandag 12 mei 2003 @ 13:24:28 #196
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_10372773
Opzich wel een lekker ding! ben benieuwd!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  maandag 12 mei 2003 @ 15:30:05 #197
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_10376332
hoest vrijdag afgelopen eigenlijk?
  maandag 12 mei 2003 @ 15:31:28 #198
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_10376374
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 18:22 schreef Markie-Mark het volgende:
[afbeelding]

Die speelde toch ook in een of andere politieserie?
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_10376421
Wildschut en de Vries was dat volgens mij
  maandag 12 mei 2003 @ 20:04:49 #200
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_10383206
wat is arthur een vieze vent, hoe hij over lisette hing, gatver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')