abonnement Unibet Coolblue
pi_49443324
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 09:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Klasse Van Geel!
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 16 mei 2007 @ 15:06:01 #277
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_49444224
Wesley en Van Geel
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  woensdag 16 mei 2007 @ 15:10:29 #278
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_49444430
Van Geel heeft het over de hoofprijs, is die toevallig als eens in cijfers uitgedrukt?

Of een voorzichtige schatting misschien ...
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 16 mei 2007 @ 20:55:11 #279
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_49457746
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 15:10 schreef popolon het volgende:
Van Geel heeft het over de hoofprijs, is die toevallig als eens in cijfers uitgedrukt?

Of een voorzichtige schatting misschien ...
18 miljoen ofzo.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_49458004
Hmm, toch vraag ik me af of ie slaagt bij Valencia, oftewel de Spaanse competitie. Wordt ie net als een Deco (beetje vergelijkbaar, qua postuur enzo) of redt ie het niet. Ik weet het niet, maar voor 18 miljoen denk ik dat ie volgend jaar iig niet in Mestalla speelt.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_49482447
Deco is defensief vele malen sterker dan Sneijder. Die zal toch een beetje in een vrije rol moeten gaan spelen kort achter een spits denk ik, met twee man in zijn rug.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_49482848
Sneijder zal bij Valencia ongeveer net zo gaan spelen als Pablo Aimar dat deed, met Baraja en Albelda achter hem.
pi_49483089
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:57 schreef Radegast het volgende:
Sneijder zal bij Valencia ongeveer net zo gaan spelen als Pablo Aimar dat deed, met Baraja en Albelda achter hem.
Aimar, dat lijkt er idd meer op dan Deco Ik hoop dat ie slaagt, die Sneijder, maar ik weet niet of het lukt.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_49495220
quote:
Sneijder klaar voor Valencia
Door SJOERD MOSSOU

AMSTERDAM - Als het aan Wesley Sneijder ligt, wordt zijn overstap naar Valencia zo snel mogelijk afgerond. De Ajacied heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar de Spaanse topclub.

,,Ik verwacht en hoop dat de clubs er snel uitkomen,’’ zegt Sneijder. ,,Zelf ben ik er al een tijdje uit. Valencia is een heel mooie club in een mooie competitie. Daar wil ik graag spelen. Ik denk dat ik klaar ben voor de stap, zowel sportief als gevoelsmatig. Het is nu afwachten tot de clubs eruit zijn.’’

De Ajacied rekent nog voor het eind van de play-offs op een definitief akkoord. ,,Ik denk dat het binnen twee of drie dagen wel rond is, maar dat is niet aan mij. Ik hoor het vanzelf. De wedstrijden met Ajax tegen AZ zijn nu het belangrijkst, daar wil ik me optimaal op kunnen concentreren.’’ Gisteren stapte Sneijder wat eerder van het trainingsveld naast de Arena, met lichte liesklachten. ,,Uit voorzorg,’’ aldus de voetballer. ,,Ik kan zondag gewoon spelen.’’

Volgens Martin van Geel is het al een aantal dagen stil vanuit Spanje. ,,Sinds het tweede bod van een tijdje terug heb ik niks meer gehoord van Valencia,’’ aldus de technisch directeur van Ajax. ,,Het zou best kunnen dat ze zich binnenkort weer melden, maar voorlopig is het nog rustig.’’ Valencia hoopt nog deze week de volgende stap te zetten. Een delegatie van de Spaanse club meldt zich één dezer dagen in Amsterdam, om het gat met Ajax op korte termijn te overbruggen. In eerste instantie kwamen de onderhandelingen moeizaam op gang, omdat de Amsterdammers weigerden het openingsbod van Valencia serieus te nemen. Technisch directeur Amedeo Carboni bereidt nu een bod voor dat wél bespreekbaar is voor Ajax.

De verwachting is dat Ajax en Valencia uitkomen op een bedrag tussen de twaalf en de vijftien miljoen euro. Een zak geld die de Amsterdamse club goed kan gebruiken, nadat het dit seizoen de Champions League misliep en een verlies leed van zo’n zes miljoen euro. Het liefst zou Ajax de middenvelder langer aan zich binden, maar de club beseft ook dat een speler die weg wil, normaal gesproken niet te houden is.

Valencia is al een tijdje op zoek naar een creatieve middenvelder. Jarenlang vervulde Pablo Aimar die rol in stadion Mestalla, maar de Argentijn vertrok afgelopen zomer naar Real Zaragoza. Trainer Quique Sánchez Flores ziet in Sneijder de ideale verbindingsspeler tussen middenveld en aanval. Bij Ajax maakte de Utrechter dit seizoen grote indruk in die rol, zeker nadat Edgar Davids na de winterstop in zijn rug kwam te spelen.

Sneijder werd verkozen tot Ajacied van het Jaar en scoorde achttien keer in dertig competitiewedstrijden. Zijn prestaties wekten de interesse van diverse internationale topclubs, waaronder Bayern München en FC Barcelona, maar Valencia is het meest concreet. ,,Ik heb altijd gezegd dat het gevoel goed moet zijn,’’ zei de Ajacied in februari al in deze krant. ,,Vorig jaar had ik dat nog helemaal niet, maar dit seizoen merk ik dat ik steeds constanter word. Nu ben ik klaar voor de volgende stap, zo voel ik dat.’’
Dat was niet de eerste club waar ik hem naar toe had zien gaan. Ontzettend jammer dat ie weg wil.

Hopelijk komt ie rond z'n 30ste nog terug.
pi_49495342
Die gaat dus weg. Jammer, maar het was te verwachten. Valencia is een mooie club voor hem en Spanje is de competitie waar hij het best tot zijn recht komt denk ik. En inderdaad, zou leuk zijn als hij nog een keer terug komt aan het einde van z'n cariërre.
  Trouwste user 2022 donderdag 17 mei 2007 @ 23:19:49 #286
7889 tong80
Spleenheup
pi_49496163
Hij is 22 kan nu al naar Bayern en Barcelona. Wat een talent. We zien het alleen niet in Nederland. In Duitsland maken talenten op hun 21ste hun debuut. Wesley heeft er dan al 150 wedstrijden opzitten. We gaan een mooi toekomst tegemoet met deze aanstaande wereldvedette.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 17 mei 2007 @ 23:20:26 #287
7889 tong80
Spleenheup
pi_49496178
Zou dom zijn naar Valencia te gaan trouwens.

Hij hoort bij de absolute top.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49496452
Nou ja, Valencia is natuurlijk ook een team die de top kan gaan bestormen. Met spelers als Villa, Silva, Albiol, Morientes, Joaquin en wellicht Sneijder kunnen ze gewoon een gooi gaan doen naar de titel in Spanje volgend jaar, en de CL.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_49505140
Barcelone heeft al aangegeven dat Sneijder niet gehaald gaat worden, Valencia lijkt me een goede keus, sterk elftal, mooi stadion, goed publiek en een mooi tenue
Yo!Soppa?
pi_49506928
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:27 schreef mcyodogg het volgende:
Nou ja, Valencia is natuurlijk ook een team die de top kan gaan bestormen. Met spelers als Villa, Silva, Albiol, Morientes, Joaquin en wellicht Sneijder kunnen ze gewoon een gooi gaan doen naar de titel in Spanje volgend jaar, en de CL.
Waar ze op dit moment ook nog voor in de race zijn.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:19:33 #291
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_49506980
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:20 schreef tong80 het volgende:
Zou dom zijn naar Valencia te gaan trouwens.

Hij hoort bij de absolute top.

Wat is Valencia op dit moment minder dan Barca of Bayern? Niet veel hoor.
pi_49507201
Als ze hem dalijk omver lopen dan heb je 15 miljoen gewoon in de prullenbak gedaan.
pi_49507304
Nou ondanks zijn postuur word hij echt niet zoveel omver gelopen. Hij voorkomt dat juist vaak door weg te draaien bij de tegenstander, iets wat hij ontzettend goed kan.

Ik denk (hoop) dat hij gaat slagen bij Valencia!
Yo!Soppa?
pi_49507307
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 12:19 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Wat is Valencia op dit moment minder dan Barca of Bayern? Niet veel hoor.
Valencia kwam verder in de CL dan Barca en Bayern stelt in de competitie weer zeer weinig voor. Helemaal niets minder dus
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_49508945
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:20 schreef tong80 het volgende:
Zou dom zijn naar Valencia te gaan trouwens.

Hij hoort bij de absolute top.

Vond ik ook al. Valencia is natuurlijk een grote topclub, maar toch niet zo groot als een Liverpool, Milan, Chelsea, Man U etc.
pi_49514271
Ik denk dat we dat in Nederland misschien toch nog wat op een ouderwetse manier zien. Toen Chivu van Ajax naar AS Roma ging, vonden velen dat ook niet direct een topclub. Maar er zijn de laatste jaren in Spanje, Italië en Engeland toch diverse clubs bijgekomen die voor spelers uit onze competitie meer dan interessant zijn. Valencia is daar een mooi voorbeeld van. En Chelsea is eigenlijk pas sinds Abramovich echt groot. Wie in 1998 naar Chelsea ging, werd wellicht ook vreemd aangekeken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_49514352
Klopt wel. Maar AS Roma en HSV vind ik geen grotere clubs dan Ajax en psv. Voor Chivu en VD Vaart was het dus eigenlijk een achteruitgang op het sportieve vlak. Financieel zijn ze er natuurlijk een heel stuk op vooruit gegaan.
pi_49514412
AS Roma vond ik ook wel een sportieve vooruitgang op dat moment, deed toch bovenin mee in een sterke competitie. HSV was een gok van Van der Vaart, maar voor hem was het een vlucht.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 mei 2007 @ 17:52:01 #299
7889 tong80
Spleenheup
pi_49516968
Van der Vaart koos een club waar ie zou spelen en daarna weer omhoog kon gaan. Chivu snapte ik niet. Wereldvoetballers horen bij wereldclubs. Trabelsi, Finidi ook spelers die de verkeerde keuzes maakten. Valencia draait nu lekker, maar heeft niet de naam van een echte wereldclub. Er zijn elk decenium wel clubs die het een paar jaar goed doen. KV Mechelen, Monaco, La Coruna, Parma. Geweldige clubs in hun tijd maar geen blijvertjes. Wesley hoort gewoon bij Barca. Liever nog Arsenal.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 mei 2007 @ 17:52:35 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_49516981
Wie opent de nieuwe ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')