En het kloppende hartje wat zich gaat nestelen in het vooronder van mijn 205je.
Zijn luchtaanzuigbuisje:
Zijn uitlaatspruitstukje:
Morgen de binnenkant van de motorruimte bijwerken en laten drogen, en daarna: Inbouwen die hap. it's easier said then done!
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 29-12-2003 18:15]
quote:Kijk maar eens verder op die site, dan zie je de vreemdste dingen....
Op maandag 29 december 2003 18:08 schreef jacco het volgende:
Still going strong zie ik. Maar wat is de connectie met:
[afbeelding]
Maar het gaat in ieder geval de goede kant op met de 205
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 29-12-2003 18:15]
quote:Mooie bak,ik heb ook een 205GTI gehad met bodykit,die zag er nog mooier uit als deze.(ik zal morgen effe een foto posten)
Op donderdag 2 oktober 2003 20:19 schreef GizartFRL het volgende:
Zijaanzicht van dezelfde auto:
Heb je mischien ook een
"How to fix een lekke koppakking" Dat is dus die olie lekkage..
quote:Nee, helaas( of gelukkig) heb ik daar geen ervaring mee.
Op maandag 5 januari 2004 12:32 schreef -Eddow- het volgende:
Giz!Heb je mischien ook een
"How to fix een lekke koppakking" Dat is dus die olie lekkage..
Het volgende gedaan:
V-snaar van het blok afgehaald, aangezien er een nieuwe op moet, en de dealer de oude moet zien.
Die kan ik als het goed is morgen( woensdag) dus ophalen.
Ook de warmtewisselaar van het blok gehaald.
In plaats daarvan komt er een ouderwetse ( maar uitstekend werkende) oliekoeler met radiateur op.
De bevestiging van een 1.9 blok past ook op het 16tje.
Gaf wel een beetje troep met de olie die nog in het filter zat, maar twas voor een goed doel.
Helaas moet ik de aansluiting van de koelslang van de radiateur naar het blok nu ook ombouwen.
Ik hoop dat er een aansluitstuk van de 1.9 op past.
Anders moet ik een andere uitgang ( die eerst voor de warmtewisselaar bedoelt was) Met een slang afsluiten.
Maar zo te zien viel het wel om te zetten.
Wat else: het beschermkapje voor de bougiekabels ook weer juist gemonteerd.
tevens de accubak annex motorsteunhouder compleet opgeschuurd ontvet en in de zinkspray gezet.
Fuck Roestvorming.
Morgen maar in kleur spuiten en in de blanke lak.
Morgen meer dus.
Geen foto's ( kutaccu....)
Vandaag eerst de nieuwe koppelingskabel voor de mi16 bak maar vastgezet. Moest het hele pedaal ook nog ver angen voor een nieuwere exemplaar.
Eigenlijk moest de hele hoofdremcylinder om, maar ik heb de aansluiting maar op maat gemaakt aangezien dit veel werk zou schelen.
Tevens de oude kabelboom uit de auto gehaald ( nieuwe blok moet een andere kabelboom op...)
De net gespoten motorsteun annex accubak vastgemaakt, en toen maar een beetje passen of het blok er in wilde.
Vanavond even kijken of het blok nog steeds zo goed past als het subframe er onder hangt.
Uitlaat gaat namelijk net wel/net niet met het spaghettiespruitstuk.
Voorbumper/spoiler heb ik er ook maar voor weg geschroeft aangezien de radiateur ook ngo een stukje naar voren verplaatst moet worden....
2B continued.
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 13:04 schreef Yakult het volgende:
Leuk project!
Je had het over een Gutmann kit, heb je die al in huis?
Anders kun je misschien nog een Dimma overwegen.
Lekker breed en die kun je dacht ik nog steeds nieuw bestellen, ff een pic:
[afbeelding]
(klik plaatje voor meer)
Ik vond em weer via googlequote:Op zondag 7 maart 2004 11:31 schreef PeuRac het volgende:
Heerlijk, die GizartFRL ombouw topics miste ik toch wel
Haha ok. En laat ooit nu net binnen nu en 4 weken vallen dit jaar...quote:Op zondag 7 maart 2004 12:13 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik vond em weer via google
En de foto's komen ooit nog wel eens(met de nadruk op ooit)
Als je echt leuk bezig wilt zijn heb ik nog wel wat ideeen van me oom:quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:18 schreef GizartFRL het volgende:
*blijft bezig*
Ohh als het leven toch zo simpel was..... Een auto die alleen van voren totalloss is is niet totaal maar halflossquote:Op zondag 7 maart 2004 13:18 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Als je echt leuk bezig wilt zijn heb ik nog wel wat ideeen van me oom:
Op de sloop voor een habbekrats 2 dezelfde auto's halen; 1 die van voren totalloss is en 1 die van achteren totall loss is. En dan beide auto's aan elkaar 'lijmen'. Nu heeft mn oom een nieuw-uitziende auto voor een habbekrats
.
En hij is ook bezig met een eigen ontwerp.. Ruim 10 jaar geleden begonnen met een carroserie van hout (als vorm) die hij later ingegoten heeft en nu heeft ie een carroserie van kunststof waar straks metaal ofzo overheen komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |