abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7916683
Ik lees net in een Zuid-Afrikaans blad dat er een internationale versie komt van Idols.

"Idols winner Heinz Winckler has a hectic work schedule planned for this year; his nationwide tour kicks off in March/April, then it's off to conquer the Asian market during June/July, after which he will be entering the worldwide Idols competition, which he hopes to be successful in."
(bron: People)

Ben benieuwd of Jim of Jamai het ook internationaal goed gaat doen...

pi_7916715
ow dat is echt leuk!!!
een world idol...

als die nie veel geld gaat verdienen.

Ik weet nu al zeker dat niemand van Nederland gaat winnen.
We zijn te saai.
Tenminste de deelnemers.
Behalve July, maar die gaat er uit, op aan raden van de Jury----> Jerney.

Succes iig

Billie Holiday is Lady Day!
pi_7917329
Hind heeft internationale allure. Dat weet ik zeker.
pi_7917425
Goed idee ! Dat houden we in een land en dan mogen andere landen per televoting stemmen: "Pays Bas: quattre points" en we noemen het EuroVisie IdolsFestival
pi_7917908
Leuk idee inderdaad, maar Nedeland gaat nooit winnen, omdat we te weinig inwoners hebben om massaal te SMS'en.
pi_7918486
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:54 schreef Golfen het volgende:
Leuk idee inderdaad, maar Nedeland gaat nooit winnen, omdat we te weinig inwoners hebben om massaal te SMS'en.
Daar zullen ze toch wel rekening mee houden?

Het lijkt me een groter probleem om een geschikte uitzendtijd te vinden aangezien Amerika waarschijnlijk ook mee doet...

pi_7919922
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 21:28 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Daar zullen ze toch wel rekening mee houden?

Het lijkt me een groter probleem om een geschikte uitzendtijd te vinden aangezien Amerika waarschijnlijk ook mee doet...

Ik weet niet hoe dat eigenlijk gaat in Amerika??
Wanneer is het prime-time in The States?? Hoe laat komen daat belangrijke programma's. 20.00 LA tijd of 20.00 NY tijd??

Enne, voor dat probleem vinden ze vast wel iets, iets van dat ieder land 24 uur lang mag stemmen ofzo voor de uitslag. of Amerika doet gewoon niet mee.

pi_7919984
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ow dat is echt leuk!!!
een world idol...

als die nie veel geld gaat verdienen.

Ik weet nu al zeker dat niemand van Nederland gaat winnen.
We zijn te saai.
Tenminste de deelnemers.
Behalve July, maar die gaat er uit, op aan raden van de Jury----> Jerney.

Succes iig

Yuli is gewoon geen pop idool maar heeft wel een groot zang talent. Zij moet het in een andere branche vinden.
[url="http://www.conamus.nl"]Zangtalent?[/url]
pi_7920479
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 22:36 schreef JerneyKaagman het volgende:

[..]

Yuli is gewoon geen pop idool maar heeft wel een groot zang talent. Zij moet het in een andere branche vinden.

pecies
Billie Holiday is Lady Day!
pi_7920574
Gaaf!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_9224978
Ik denk, nu dat Hind niet heeft gewonnen bij ons, Kelly (USA) de meeste kans maakt. Die heeft gewoon de meest overdonderende stem. Maar ik weet niet welke landen allemaal meedoen (en heb dus ook nog niet alle winnaars gehoord). Misschien is de winnaar van Idols Zimbabwe ofzo wel de beste, je weet het niet. Maar Will, Alexander en Jamai zie ik het iig niet zo snel winnen.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_9224998
Alexander wel
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_9225037
Ik vrees dat Jamai er in een van de eerste rondes uit zal vliegen
pi_9225219
Ik denk dat Jamai dat wel effe wint voor ons kikkerlandje!!
pi_9225220
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 22:36 schreef JerneyKaagman het volgende:

[..]

de fastfood branche?
  woensdag 19 maart 2003 @ 10:15:20 #16
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9225255
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:13 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

de fastfood branche?

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 19 maart 2003 @ 10:18:05 #17
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_9225300
hehehe
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
pi_9226057
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:13 schreef Koningin het volgende:
Ik denk dat Jamai dat wel effe wint voor ons kikkerlandje!!
Muhaha.

Als het er net zo aan toe gaat als met het Eurovisie Songfestival, dus dat we niet op onze eigen kandidaat, maar alleen op buitenlandse kandidaten mogen stemmen, dan maakt Jamai geen schijn van kans.

Het is nu eenmaal een feit dat zo'n beetje elke buitenlandse Idol in de categorie Jim/Hind valt. Dus ze zien er goed/lekker uit en ze kunnen ook nog eens een beetje zingen.

Het buitenlandse publiek valt dus blijkbaar meer op de lekkere dingen. En daar moet Jamai het toch helaas afleggen tegen een Will, Alexander, Heinz of Kelly Clarkson. Om eerlijk te zijn zie ik dus ook geen reden waarom de buitenlandse stemmers op Jamai zouden stemmen.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_9226097
ik zie Jamai al in een grote Jurk no goodbye zingen wat Linda Wagemakers ook gedaan had toendertijd
" Werkend brein! "
  woensdag 19 maart 2003 @ 11:11:25 #20
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_9226480
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:52 schreef CJ het volgende:

Het buitenlandse publiek valt dus blijkbaar meer op de lekkere dingen. En daar moet Jamai het toch helaas afleggen tegen een Will, Alexander, Heinz of Kelly Clarkson. Om eerlijk te zijn zie ik dus ook geen reden waarom de buitenlandse stemmers op Jamai zouden stemmen.

nou vind ik will niet echt onder de catagorie lekkere mensen vallen

maar hij heeft een voorsprong en dat is niet eerlijk
hij is al heel wat bekender dan een Jamai, Heinz of Alexander

pi_9227469
maar dat moet dan toch averechts werken....
als jamai bijvoorbeeld niet wint daar.. en hij komt terug in nederland koopt iedereen de single van de winnaar van international idols.. en niet meer van jamai!?!??!

of zie ik dit fout?!?!?

" Werkend brein! "
  woensdag 19 maart 2003 @ 11:48:45 #22
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_9227527
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:01 schreef schwa78 het volgende:
Ik lees net in een Zuid-Afrikaans blad dat er een internationale versie komt van Idols.

"Idols winner Heinz Winckler has a hectic work schedule planned for this year; his nationwide tour kicks off in March/April, then it's off to conquer the Asian market during June/July, after which he will be entering the worldwide Idols competition, which he hopes to be successful in."
(bron: People)

Nee, die uit engeland hebben een grote voorsprong, ze maken geen kans...
En hoe voelt u zich nu?
pi_9227586
quote:
[
Waarom noemde jij TOEN al die 2 namen
Net alsof je wist dat die 2 gingen winnen
Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
pi_9228112
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:54 schreef Rubend het volgende:
ik zie Jamai al in een grote Jurk no goodbye zingen wat Linda Wagemakers ook gedaan had toendertijd
Misschien komen Jim, Hind en Dewi dan ook nog wel onder die jurk vandaan als verrassing.
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 11:11 schreef Cybart het volgende:

[..]

nou vind ik will niet echt onder de catagorie lekkere mensen vallen

Nou, daar ben ik het niet mee eens. Maar goed, smaken verschillen nou eenmaal.

Ik vind Will in ieder geval een stuk lekkerder dan Gareth Gates, die nog de uitstraling heeft van zo'n broekie. Will is echt my type of guy (qua uiterlijk dan)

Dus ik vind dit toch echt wel in de categorie 'lekker' vallen

pi_9228207
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 11:46 schreef Rubend het volgende:
maar dat moet dan toch averechts werken....
als jamai bijvoorbeeld niet wint daar.. en hij komt terug in nederland koopt iedereen de single van de winnaar van international idols.. en niet meer van jamai!?!??!

of zie ik dit fout?!?!?

Volgens mij zie je dat fout.

Op dit moment staat toch ook Gareth Gates op 1? En die heeft niet eens Idols UK gewonnen. Verder komt Will Young deze week binnen op 31, dus ook die verkoopt wel lekker. Ik zie niet in waarom Jamai na een nederlaag niet meer zou verkopen. Nu zie je ook verschillende Idols-kandidaten in de lijst, dus dat zal na Idols International ook wel zo zijn.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')