abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8317011
Ach, ik denk niet dat het zoveel met medische begeleiding te maken heeft. En iedere droplul kon vorig jaar al voorspellen dat ie blessuregevoelig was, dus doe nou maar niet zo stoer...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2003 @ 18:13:33 #27
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8317018
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:10 schreef SCH het volgende:

[..]

We weten nou wel voor welke club je bent joh

Op de diverse LFC supporter sites roepen fans al dat ze VdVaart graag zien komen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 6 februari 2003 @ 18:20:44 #28
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_8317145
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:13 schreef Doc het volgende:

[..]

Op de diverse LFC supporter sites roepen fans al dat ze VdVaart graag zien komen.

inkoppen
engels voetbal dat lijkt me nou niet bepaald een verstandige keuze voor vdv gezien zijn fysieke gesteldheid
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_8317233
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:13 schreef Doc het volgende:

[..]

Hij komt op de bank bij Espanol uiteindelijk. En op de behandelingstafel uiteraard.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2003 @ 20:43:12 #30
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8319936
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:20 schreef CAZZO het volgende:

[..]

inkoppen
engels voetbal dat lijkt me nou niet bepaald een verstandige keuze voor vdv gezien zijn fysieke gesteldheid

Dat heb ik die jongens op dat forum ook al gezegd. Ze missen trouwens ook Litmanen, maar zijn zeker vergeten dat-ie ook ruim een half seizoen in de lappenmand ligt...
pi_8319965
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 20:43 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat heb ik die jongens op dat forum ook al gezegd. Ze missen trouwens ook Litmanen, maar zijn zeker vergeten dat-ie ook ruim een half seizoen in de lappenmand ligt...

Welk soort voetbal kan het watje wel aan gezien zijn fysieke gesteldheid. De andere clubs weten ook wel dat er aan Ajax-spelers een medisch risico vastzit.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2003 @ 20:48:42 #32
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8320037
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 20:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Welk soort voetbal kan het watje wel aan gezien zijn fysieke gesteldheid. De andere clubs weten ook wel dat er aan Ajax-spelers een medisch risico vastzit.

Daarom spelen er zoveel ex-Ajacieden in de Europese topcompetities bedoel je?
pi_8320072
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 20:48 schreef Doc het volgende:

[..]

Daarom spelen er zoveel ex-Ajacieden in de Europese topcompetities bedoel je?

Je bedoelt dat er zoveel op de bank zitten en op behandelingstafels liggen. Wel opletten!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2003 @ 20:51:54 #34
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8320093
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 20:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Je bedoelt dat er zoveel op de bank zitten en op behandelingstafels liggen. Wel opletten!

Davids, Seedorf, Kluivert, Overmars, Bergkamp...
pi_8320169
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 20:51 schreef Doc het volgende:

[..]

Davids, Seedorf, Kluivert, Overmars, Bergkamp...

Bergkamp en Overmars hebben inderdaad niet veel op behandelingstafels gelegen
Kluivert is de enige uit je rijtje die overeind blijft. De andere twee hebben geen noemenswaardige carriere, het spijt me dat ik het moet zeggen. Van Nistelrooij is een belangrijker speler gebleken dan vrijwel buitenlandse ajacieden bij elkaar.

en van wie heeft Ruud het vak ook alweer geleerd

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2003 @ 21:06:51 #36
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8320416
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 20:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Bergkamp en Overmars hebben inderdaad niet veel op behandelingstafels gelegen
Kluivert is de enige uit je rijtje die overeind blijft. De andere twee hebben geen noemenswaardige carriere, het spijt me dat ik het moet zeggen. Van Nistelrooij is een belangrijker speler gebleken dan vrijwel buitenlandse ajacieden bij elkaar.

en van wie heeft Ruud het vak ook alweer geleerd

Bergkamp geen noemenswaardige carriere?

Wat Bergkamp heeft bereikt moet Ruud nog maar zien te halen.

En Ruud is zeker nooit gebleseerd of geblesseerd geweest ...

pi_8320568
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:06 schreef Doc het volgende:

[..]

Bergkamp geen noemenswaardige carriere?

Wat Bergkamp heeft bereikt moet Ruud nog maar zien te halen.

En Ruud is zeker nooit gebleseerd of geblesseerd geweest ...

Bergkamp heeft niet bereikt wat hij had kunnen bereiken als hij zo vaak geblesseerd was geweest, dat is zijn ajax-erfenis. Van Nistelrooij lijkt vooralsnog met gemak de carriere van Bergkamp voorbij te kunnen streven maar heeft de pech dat Oranje faalde. Dat kwam dan met name weer door veel lulhannesende oud-Ajacieden als Seedorf, Boertjes en Davids.
pi_8320877
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:14 schreef SCH het volgende:
Bergkamp heeft niet bereikt wat hij had kunnen bereiken als hij zo vaak geblesseerd was geweest, dat is zijn ajax-erfenis. Van Nistelrooij lijkt vooralsnog met gemak de carriere van Bergkamp voorbij te kunnen streven maar heeft de pech dat Oranje faalde. Dat kwam dan met name weer door veel lulhannesende oud-Ajacieden als Seedorf, Boertjes en Davids.
Het zit écht diep bij jou he .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_8320915
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:29 schreef keeper het volgende:

[..]

Het zit écht diep bij jou he .

Nou valt wel mee. Ik heb niet specifiek een hekel aan Ajax. Ik heb aan geen enkele club een hekel, zelfs niet aan Cambuur. Maar in Oranje zitten nou eenmaal veel Ajacieden.

Mijn alltime favoriete spelers zijn twee Ajacieden (Van Basten en Bergkamp) - op de hielen gevolgd door Ruudje {sub]van wie heeft hij het vak ook alweer geleerd{/sub]

pi_8320925
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou valt wel mee. Ik heb niet specifiek een hekel aan Ajax. Ik heb aan geen enkele club een hekel, zelfs niet aan Cambuur. Maar in Oranje zitten nou eenmaal veel Ajacieden.

Mijn alltime favoriete spelers zijn twee Ajacieden (Van Basten en Bergkamp) - op de hielen gevolgd door Ruudje van wie heeft hij het vak ook alweer geleerd

pi_8320952
Ik begin nu ECHT te twijfelen aan jouw geestelijke vermogens SCH, dat je anti Ajax bent, jouw probleem, mag, je doet maar. Maar ga geen klinkklare onzin verkopen.

De carriere van bergkamp af doen als niets en dan beweren dat het aan zijn blessures ligt die hij van Ajax gekregen heeft? Wat een bullshit. Wat heeft v Nistelrooy dan meer gepresteerd? En wie zegt dat zijn oude blessure hem niet zal uitschakelen?

Davids en Seedorf spelen elke week prima wedstrijden, Davids is voor Ajax EN Oranje vaak DE pitbull geweest die het elfal op sleeptouw namen. Het zijn geen spitsen nee, oh dan kunnen ze niet voetballen he?

Kluivert is elke week WEER beter dan de vorige bij wijze van spreke. Die jongen is zo enorm ontwikkeld sinds hij in 1995 de EC1 won met Ajax.

En omdat v Nistelrooy nou bij heerenveen vandaan komt is HIJ opeens de Messias van het nederlandse voetbal? Hij scoort vaak en is heel waardevol voor man U, maar Als totaal voetballer is hij niet beter dan de spelers die jij opnoemde. Typisch geval van iemand die een voetballer puur op zijn doelpunten beoordeelt. Zijn carriere is belangrijker dan bijna alle Ajacieden, neem eens een zielenknijper in de arm, want het gaat niet goed met je. En van wie hij het vak geleerd heeft, van (pijn in mijn hart) PSV!!!!! Wat heeft hij nou gepresteerd bij dat heerenveen van je?

En Frank en Ronald de Boer zijn ook prima voetballers, natuurlijk niet de beste van de wereld, maar nee die spelen volgens jou bij heerenveen.

het is je goed recht om fan te zijn, je goed recht om spelers niet te mogen, maar een klein beetje normaal redeneren is ook voor een voetbal supporter toch niet teveel gevraagd?

Ik vind het bv ook niet LEUK dat v Persie zo goed speelt de laaste tijd, maar ik zal niet geen beweren dat hij niet kan voetballen, omdat hij niet voor Ajax speelt. Ik ben geen fan van v hooydonk, maar hij is WEL heel belangrijk voor f'noord. Ronaldo heeft nooit voor Ajax gespeeld en wel voor psv, moet ik hem nu maar slecht vinden?

Vd Vaart nu al de allerbeste voetballer noemen is zwaar overdreven, maar zoals jij hem beschijft slaat nergens op, en zijn toekomst zoals als jij die graag ziet is natuurlijk NIET zoals het 100% zeker zal gaan.

Alsof Ajax alleen maar spelers levert/geleverd heeft die voor Oranje niet belangrijk waren, of later in het buitenland mislukt zijn. Wat een ONGELOVELIJKE gekleurde BULLSHIT!!!

Ik weet dat ik met een Ajax bril naar voetbal kijk, maar er is zeker ruimte voor kritiek op Ajax en bewondering/recpect voor andere spelers/club. En ik zal nooit een f'noord of psv fan worden uiteraard, ik heb daar een gezonde sportieve hekel aan, maar geen blinde HAAT zoals bij jou het geval lijkt te zijn tov Ajax dat ik niet kan zien dat er andere dingen spelen bij die clubs dan wat ik NIET leuk vind. Ik mag kezman niet, maar scoren kan hij.

/if user SCH then $ignore$

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2003 @ 21:35:13 #42
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8320957
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Bergkamp was op de leeftijd van Ruud niet vaker geblesseerd dan Ruud.
  Trouwste user 2022 donderdag 6 februari 2003 @ 21:40:08 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_8321038
Op de leeftijd dat van Nistelrooij nog in het tweede van den Bosch speelde, speelde Bergkamp al europees.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 6 februari 2003 @ 21:41:17 #44
46284 Idool
Scheur de kleren van mijn lijf
pi_8321063
van der Vaart is net zoals litmanen een zwak mannetje.
Ze kunnen beter in een watten doos blijven dan raken ze ook niet geblesseert. wat heb je aan talent als je altijd geblesseert bent.
Ik ben het idool van Nederland.
pi_8321081
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:41 schreef Idool het volgende:
van der Vaart is net zoals litmanen een zwak mannetje.
Ze kunnen beter in een watten doos blijven dan raken ze ook niet geblesseert. wat heb je aan talent als je altijd geblesseert bent.
vertel jij dat even aan Ronaldo?

"kenner"

Get woke, go broke!
pi_8321103
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:35 schreef Doc het volgende:

[..]

Bergkamp was op de leeftijd van Ruud niet vaker geblesseerd dan Ruud.

Nee maar of je lichamelijke basis op jeugdige leeftijd door Ajax-medici wordt begeleid of door de topmasseurs van Heerenveen, tja - we gaan het verschil zien de komende jaren
  donderdag 6 februari 2003 @ 21:45:13 #47
46284 Idool
Scheur de kleren van mijn lijf
pi_8321140
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

vertel jij dat even aan Ronaldo?

"kenner"

ronaldo is ook een matige speler.
en zijn uitverkiezingen zijn dan ook schandalig. Ik ken wel 250 betere spelers dan ronaldo
Ik ben het idool van Nederland.
pi_8321155
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:34 schreef HeatWave het volgende:
lange tirade tegen SCH
Ik ben geen Ajax-hater, zekers niet!!!

Voor de rest ben je op sommige punten net zo ongenuanceerd als ik in mijn posts was

pi_8321211
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:45 schreef Idool het volgende:

[..]

ronaldo is ook een matige speler.
en zijn uitverkiezingen zijn dan ook schandalig. Ik ken wel 250 betere spelers dan ronaldo

de wereldkampioen heeft altijd gelijk.

Hij is ongelovelijk lang geblesseerd geweest en loodst zijn team naar de wereldtitel als topscorer, maar als hij jouw advies had moeten opvolgen had hij moeten stoppen, want het wordt toch nooit meer wat......

Get woke, go broke!
pi_8321245
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben geen Ajax-hater, zekers niet!!!

Voor de rest ben je op sommige punten net zo ongenuanceerd als ik in mijn posts was

Hmmmm, ok als jij het zegt Dan vind het het gewoon leuk om anti Ajax te posten

En mijn punten zijn reacties op jouw punten/spelersbeoordelingen etc. Niet meteen mijn argumenten die ik als eerste zou oppperen.

maar goed...... Ontopic maar weer, of zullen we een battle-topic openen

Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')