abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 januari 2003 @ 21:32:25 #1
44025 henkkk
Nazzgul is lief
pi_7764839
Ik had vorige maand last van donkere afscheiding in het midden van mijn pilstrip. Ik zocht op internet en kon vrij weinig vinden.

Ik ben naar de huisarts geweest, die heeft een kweek het gemaakt en dat heb ik samen met urine afgegeven bij het ziekenhuis. Het werd getest op soa's maar alles bleek negatief. Wel heb ik een antibioticakuur van 15 dagen afgemaakt.

Nu is het een maand later en heb ik er weer last van. Heeft iemand hier ervaring mee? Of nieuwe ideeen over?

Henk heeft geen ballen maar is wel stoer!
pi_7765015
maak je geen zorgen,

het is gewoon nog achtergebleven menstruatievloeistof (hoe je het ook wilt noemen* wat nu pas naar buiten komt, normaal gesproken is afscheiding with of transparantachtig, maar het is alleen maa rgoed want je het reinigt je vagina *baarmoeder*

dus ik zou me in principe geen zorgen maken,
ik zou overigens wel lactacyd gebruiken *vaginale douche* *is dat je bekend?* ook erg goed voor je vagina

groetjes girl

  dinsdag 7 januari 2003 @ 21:54:28 #3
44025 henkkk
Nazzgul is lief
pi_7765342
Ik weet dat het achtergebleven bloed kan zijn, maar gedurende de twee weken van je pilstrip?

Dat is toch wel vreemd en vooral erg vervelend en ongemakkelijk.

Lactacyd heb ik gebruikt, maar ik heb gehoord dat je dat ook niet te vaak moet gebruiken. En tevens heb ik hier pas last van gekregen sinds ik lactacyd gebruik.

Maar toch bedankt voor je reactie

Henk heeft geen ballen maar is wel stoer!
pi_7765507
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 21:54 schreef henkkk het volgende:
Ik weet dat het achtergebleven bloed kan zijn, maar gedurende de twee weken van je pilstrip?

Dat is toch wel vreemd en vooral erg vervelend en ongemakkelijk.

Lactacyd heb ik gebruikt, maar ik heb gehoord dat je dat ook niet te vaak moet gebruiken. En tevens heb ik hier pas last van gekregen sinds ik lactacyd gebruik.

Maar toch bedankt voor je reactie


hmm tjah het kan wel hoor 2 weken, als je een nauwe baarmoedermond heb, en tis natuurlijk bij iedereen verschillend, bij de een is de natuurlijke reiniging sneller dan bij de ander.

nee je moet lactacyd gewoon in sommige omstandigheden gebruiken en indd niet te vaak,

  dinsdag 7 januari 2003 @ 22:05:21 #5
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_7765569
Kan een doorbraakbloedinkje zijn.
En in 't midden van een pilstrip is niet zo vreemd, dit is normaal gesproken het tijdstip van je eisprong en dat kan ook met wat donkere afscheiding gepaard gaan. Met de pil heb je dan wel geen eisprong meer, maar je baarmoeder en eileiders kunnen hier nog niet aan gewend zijn en dus nog steeds het idee hebben dat ze 'iets' moeten doen rond die tijd.

Als het na drie maanden nog zo is, toch maar weer even naar de huisarts.

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 22:45:08 #6
30488 coolbabe
My little pwny
pi_7766741
Het kan ook een contactbloeding zijn geweest. Als je sex hebt gehad kan er een adertje zijn gaan bloeden. Niets ernstigs.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_7768554
Volgens mij zijn er verschillende redenen dat er bloed uit de vagina kan komen, zonder dat er sprake is van ongesteldheid. En als het oud bloed is dan kan het zwart zijn.
Zolang er geen sprake is van hevige bloedingen of buikpijn zou ik me niet direct zorgen maken, maar ehh, ik ben geen vrouw, en ik sta niet in jou schoenen.

Je zegt dat de dokter de afscheiding heeft laten testen op Soa's maar niet op iets anders. Je zou kunnen vragen wat hij denk dat het nog meer zou kunnen zijn, als je niet tevreden bent met zijn antwoord kan je met je vraag naar een andere dokter, of misschien een online dokter www.dokterdokter.nl ?

Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen

Spike

"Seize the Day" ... I heard him say ... Life will not always be this way
  woensdag 8 januari 2003 @ 00:19:13 #8
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_7769073
Off-topic: Wat LIEF dat er mannen zijn die hier gewoon serieus, zonder rotgrappen, op reageren. Dat meen ik echt.

On-topic:
Ik heb er ook wel eens last van gehad. Keer of twee/drie. Daarna verdween het weer net zo raadselachtig als het gekomen was. Zou me voorlopig geen zorgen maken meis, echt niet. Kijk het nog even aan, of het zich blijft herhalen, en ga dan even naar de dokter.

People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  woensdag 8 januari 2003 @ 00:22:37 #9
34086 Monaco
Principaute De Monaco
pi_7769154
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 00:19 schreef Loesje29 het volgende:
Off-topic: Wat LIEF dat er mannen zijn die hier gewoon serieus, zonder rotgrappen, op reageren. Dat meen ik echt.
Met moeite...
Ik geef toe dat het enorm lomp klink, maar het eerste waar ik aan dacht was :" Ooo mijn God..als dit maar niet gebeurt tijdens het beffen... ".
Vorstendom aan de middellandse zee, 149 ha, ca. 25.000 inwoners. Hoofdstad Monte Carlo ca. 11.000 inwoners.
  woensdag 8 januari 2003 @ 00:28:51 #10
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_7769285
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 00:22 schreef Monaco het volgende:

[..]

Met moeite...
Ik geef toe dat het enorm lomp klink, maar het eerste waar ik aan dacht was :" Ooo mijn God..als dit maar niet gebeurt tijdens het beffen... ".


Valt wel mee met de lompheid, kan me zelfs goed voorstellen dat een man dat zou denken

Ik vind het gewoon prettig voor de topicstartster dat er niet van die dwaze dingen worden gegild (zoals je wel vaker ziet) die er NIETS mee te maken hebben.

People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_7772050
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 21:40 schreef Girly het volgende:

ik zou overigens wel lactacyd gebruiken *vaginale douche* *is dat je bekend?* ook erg goed voor je vagina

groetjes girl


Dit zou ik toch af willen raden. Over het algemeen geven dit soort acties meer problemen dan dat het wat oplevert. Dit omdat je hiermee je "flora" uit evenwicht haalt en hiermee dus gevoeliger bent voor schimmels e.d.
pi_7788050
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 09:55 schreef _nurse_ het volgende:

[..]

Dit zou ik toch af willen raden. Over het algemeen geven dit soort acties meer problemen dan dat het wat oplevert. Dit omdat je hiermee je "flora" uit evenwicht haalt en hiermee dus gevoeliger bent voor schimmels e.d.


je moet het ook niet iedere dag gebruiken.
pi_7788333
Doorbraakbloeding!!! Nix ernstigs hoor heb ik ook!
Ik had meteen na de eerste strip doorgeslikt kep bijna de hele periode bloedingen gehad erg vervelend maar zodra het lichaam gewend is aan de pil gaat dit (als alles goed is) over!
Als het na drie maanden niet over is moet je wel even naar de huisharts!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')