abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 januari 2003 @ 21:32:25 #1
44025 henkkk
Nazzgul is lief
pi_7764839
Ik had vorige maand last van donkere afscheiding in het midden van mijn pilstrip. Ik zocht op internet en kon vrij weinig vinden.

Ik ben naar de huisarts geweest, die heeft een kweek het gemaakt en dat heb ik samen met urine afgegeven bij het ziekenhuis. Het werd getest op soa's maar alles bleek negatief. Wel heb ik een antibioticakuur van 15 dagen afgemaakt.

Nu is het een maand later en heb ik er weer last van. Heeft iemand hier ervaring mee? Of nieuwe ideeen over?

Henk heeft geen ballen maar is wel stoer!
pi_7765015
maak je geen zorgen,

het is gewoon nog achtergebleven menstruatievloeistof (hoe je het ook wilt noemen* wat nu pas naar buiten komt, normaal gesproken is afscheiding with of transparantachtig, maar het is alleen maa rgoed want je het reinigt je vagina *baarmoeder*

dus ik zou me in principe geen zorgen maken,
ik zou overigens wel lactacyd gebruiken *vaginale douche* *is dat je bekend?* ook erg goed voor je vagina

groetjes girl

  dinsdag 7 januari 2003 @ 21:54:28 #3
44025 henkkk
Nazzgul is lief
pi_7765342
Ik weet dat het achtergebleven bloed kan zijn, maar gedurende de twee weken van je pilstrip?

Dat is toch wel vreemd en vooral erg vervelend en ongemakkelijk.

Lactacyd heb ik gebruikt, maar ik heb gehoord dat je dat ook niet te vaak moet gebruiken. En tevens heb ik hier pas last van gekregen sinds ik lactacyd gebruik.

Maar toch bedankt voor je reactie

Henk heeft geen ballen maar is wel stoer!
pi_7765507
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 21:54 schreef henkkk het volgende:
Ik weet dat het achtergebleven bloed kan zijn, maar gedurende de twee weken van je pilstrip?

Dat is toch wel vreemd en vooral erg vervelend en ongemakkelijk.

Lactacyd heb ik gebruikt, maar ik heb gehoord dat je dat ook niet te vaak moet gebruiken. En tevens heb ik hier pas last van gekregen sinds ik lactacyd gebruik.

Maar toch bedankt voor je reactie