abonnement Unibet Coolblue
pi_508700
Ik vind dat er godverdomme es wat meer van de #1 clan ter wereld geshowed mag worden! godverdomme omdat die lul van Nirvana zichzelf kapot heeft geschoten zenden ze elke 2 maanden "Nirvana Weekend" uit of bijv. "marco Borsato Week"... de Wu bestaat gvd al 8 jaar en daar krijsg e niks van te zien! Als we nou met z'n allen een vette dreigbrief vaan TMF sturen! dan krijgen we tenminste echt shit te zien!
Obviously you mistake me for someone that gives a shit...
pi_508713
[vooroordeel]
Wutang zijn gewoon een stelletje moordende, criminele verkrachters...
En ze zijn nog slecht ook!
[/vooroordeel]

Wutang=

pi_508715
Wutang is gewoon het voorlezen van een slowchattopic onder een saaie melodie
pi_508726
nou ik heb ze nog nooit iemand zien verkrachten/vermoorden hoor! niet meepraten als je er geen verstand van hebt... die eikel van nirvana is wel een moordenaar maar dies zo dom om zichzelf te vermoorden.. trouwens de duurste clip ooit staat op de naam van de wutang clan.. het lied "Wu-Tang Clan - Triumph" kostte de clan maar liefst 1,6 miljoen dollar...
Obviously you mistake me for someone that gives a shit...
  vrijdag 1 december 2000 @ 16:40:05 #5
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_508731
quote:
Op 01 december 2000 16:38 schreef Eazy_E het volgende:
het lied "Wu-Tang Clan - Triumph" kostte de clan maar liefst 1,6 miljoen dollar...
...en nog nóóit op tv geweest. Van die 1,6 miljoen dollar hadden ze dus beter wijnflessen en zakken weed kunnen kopen.

Ik vind Wu-Tang trouwens wel okee, vooral "Liquid Swords".

[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 01-12-2000 16:40]

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_508739
In amerika is het een vette hit geweest hoor.. hij was trouwens laatst ene keer op TMF... bij Back II Back.. doen ze eerst een ouwe hit en daarna een nieuwe hit.. omdat nu eindelijk wat van de clan op TV is (Proteck ya Neck, Gravel Pit) moesten ze dus wel wat draaien.. Maar geef nou allemaal es eerlijk toe... worden jullie nou niet helemaal lijp van al die alto kutzooi op TMF? altijd maar Nirvana dit, Guns 'n Roses dat.. flikker op met die kutzooi en geef rapfans ook es wat om naar te kijken..
Obviously you mistake me for someone that gives a shit...
  vrijdag 1 december 2000 @ 17:22:04 #7
3869 David
Drum the drums
pi_508850
Ik vind ze megagoed, ik draai nu "a better tomorrow"
pi_508858
Ja, man, wat een hoop alto op TMF
volgens mij is het de hele dag commerciële muziek, maar goed...
rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
  vrijdag 1 december 2000 @ 17:25:27 #9
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_508864
quote:
Op 01 december 2000 16:45 schreef Eazy_E het volgende:
worden jullie nou niet helemaal lijp van al die alto kutzooi op TMF? altijd maar Nirvana dit, Guns 'n Roses dat.. flikker op met die kutzooi en geef rapfans ook es wat om naar te kijken..
Ik kijk bijna nooit meer naar TMF, maar is The Pitch er dan niet meer? Dat was altijd lachen, met die presentatoren die amper een Nederlandse zin konden uitkramen zonder twintig "fucks" en "shits" en andere Engelse termen er doorheen te gooien.

"Yo kijkers, hier is da newest phat record van da Clan, you dig..."

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  vrijdag 1 december 2000 @ 19:58:23 #10
2618 Beezz
Criticaster
pi_509197
West Coast fo' life! unite

Wu Tang is goed maar nou de best rapcrew van de wereld, nee!!
Er komt 1 nieuw album uit sinds jaren, die nog niet eens zo goed is, en Wu is de best, n o t !! Fuck it, ik ken zo een paar crews opnoemen die beter zijn dan de "W" maar niet zo commercieel zijn ingesteld!!

Outlawz; Ride wit' us or Colide wit' us!.. dat is pas een album!!

holla!

pi_509288
mmm...voor de fans die zich hier mee bezighouden, ODB is opnieuw ontsnapt en houdt zich nu schuil onder mijn bed. zo meteen gaan we saampies james bond kijken en daarna gaat ie me helpen met wat vloeiende rijms voor m'n sinterklaasgedichten
why live, when you can't dream?
  vrijdag 1 december 2000 @ 20:32:24 #12
2618 Beezz
Criticaster
pi_509293
hij is alweer opgepakt door de politie ergens in phili toen ie stond te signeren voor mcdonalds
pi_509343
haha I just love that guy... ODB is cool!
En dat nieuwe album van de Wu is echt wel vet.. je moet hem leren leuk te vinden.. snappie? gewoon veel luisteren al vind je het op het begin kutklinken.. na een tijdje vind je het de beste shit die er is...
Obviously you mistake me for someone that gives a shit...
  vrijdag 1 december 2000 @ 23:24:54 #14
2618 Beezz
Criticaster
pi_509777
dat kan maar bij 1 cd, en dat is die van The Outlawz! 12e in de indepent charts, net uit de billboards, allemaal bullshit! Outlawz 2 tha fullest.. Maar ja das mijn mening!

holla

pi_510137
Ik weet niet of iemand het in de gaten heeft, maar 'gravel pit' is nu zo vaak op 'the box' te zien dat je helemaal misselijk wordt van deze (naar mijn mening) eigenlijk goede plaat en clip...
  zaterdag 2 december 2000 @ 10:38:18 #16
6541 Ritalin
Fok!t met je
pi_510166
Wu tang is de shit.
Meth en ghostface zijn volgens mij de beste.

Heeft iemand ze wel eens 'live' gezien?

log uit, je bent internetverslaafd.
pi_510176
Wu Tang gaat wel maar is niet mijn favo
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_510178
ik as ergens dat ze 3 jaar geleden in de Melkweg hebben opgetreden... Jammer dat ik dat gemist heb... ach ik hoop dat hun nieuwe singles een groot succes worden zodat ze ook in europa gaan touren... Enne, BEezzzz gozer.. waarom zeg je in elke topic dat je de Outlawz zo cool vind?! na 2 of 3 keer weten we het wel hoor!
Obviously you mistake me for someone that gives a shit...
pi_510238
quote:
Op 02 december 2000 10:49 schreef Eazy_E het volgende:
Enne, BEezzzz gozer.. waarom zeg je in elke topic dat je de Outlawz zo cool vind?! na 2 of 3 keer weten we het wel hoor!

omdat de Buitenwetteljken gewoon roelen!

ech wel

rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
  zaterdag 2 december 2000 @ 12:08:26 #20
3878 Vork
Manisch creatief
pi_510252
ach gezaik ook altijd
paar jaar terug liep iedereen ibj mij op school te zeuren dat Wu Tang zo cool was ondat ze niet commercieel waren

en ondertussen zag je dna nog welels een videoclip op een cd aankondiging oen iedereen in van die wu Tang Shirts en broeken enzo lopen.. nee niet commercieel, maar wel de groootste merchendise omzet van alle bands in die tijd

ach, ik vind ze nogsteeds niets, sterker nog, t wordt alleenmaar slechter. ik bedoel alleen die titel van die nieuwe CD, "W" een w? jah dus? verzin iets origineels ofzo?

nee sorry tis niet mijn stijl

-edit-
als ze een Wu Tang weekend ozuden doen, kijken er misschien nog maar 3 mensjes ofzo naar TMF en dat brengt geen geld in het laadje, daarom niet

[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 02-12-2000 12:10]

  zaterdag 2 december 2000 @ 13:51:13 #21
2618 Beezz
Criticaster
pi_510407
and dat Wu Tang niet kan tippen aan The Outlawz!

leg "Black Rain" maar eens tegenover "Gravel Pit" dan snap je wat ik bedoel...

  zaterdag 2 december 2000 @ 13:52:39 #22
3878 Vork
Manisch creatief
pi_510409
beluistert dan nog eens een nummer van een fatsoenlijke band die wel muziek maken.. en proef dan het verschil
  zaterdag 2 december 2000 @ 15:18:44 #23
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_510585
quote:
Op 01 december 2000 16:31 schreef Eazy_E het volgende:
Als we nou met z'n allen een vette dreigbrief vaan TMF sturen! dan krijgen we tenminste echt shit te zien!
Volgens mij heeft het gewerkt... Is Wu-Tang nu niet superclip bij TMF?
Krijgen we dus toch shit te zien...

V

Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 2 december 2000 @ 16:53:27 #24
2618 Beezz
Criticaster
pi_510727
quote:
Op 02 december 2000 13:52 schreef Vork het volgende:
beluistert dan nog eens een nummer van een fatsoenlijke band die wel muziek maken.. en proef dan het verschil
wie ben jij man, The Outlawz zijn helemaal geen "band" stumpert, zoiets noemen we een "crew" of een "clique" t'is maar wat je lekker vindt klinken...
maar tyf een eind op als je hier komt om andere artiesten af te gaan zeiken want dan kan je het krijgen ook snap je!?
  zaterdag 2 december 2000 @ 20:07:33 #25
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_510972
quote:
Op 02 december 2000 16:53 schreef Beezz het volgende:
wie ben jij man,... stumpert... tyf een eind op ... want dan kan je het krijgen ook snap je!?
Beezz, Beezz, Beezz...

Rieleks

V

Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')