ik ben erg nieuwschierig en wil wel een keer een nacht met een videocamera in zo`n huis gaan zitten
weet iemand zo`n plaats? oud leegstaand spokend pand ofzo?
en wat zijn de verhalen erachter ?
quote:Ja dat voelde ik ook toen ik er was, Ed.... of lag dat aan het bier....
Op zaterdag 4 januari 2003 20:17 schreef ThE_ED het volgende:
Een meisje wilde niet bij ons in de flat wonen omdat ze de jongen die zich ooit heeft opgehangen nog kon voelen. (Zei ze, en bijna niemand weet dat er ooit iemand zelfmoord heeft gepleegd, dus hoe zij dat weet...) Maar eh, ik heb er nooit wat van gemerkt hoor...
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 20:18 schreef vicz het volgende:[..]
Ja dat voelde ik ook toen ik er was, Ed.... of lag dat aan het bier....
quote:Waar...? Doo.r...?
Op zaterdag 4 januari 2003 20:19 schreef ThugLove het volgende:[..]
wat een humor... dat geintje is al een keer gemaakt...
Ps: ook die space-shuttle simulator vinnik geweldig!
Nu is het gesloopt..
Lijkt mij wel leuk om die toch eens te krijgen.
quote:Een klasgenoot van mij woont in dat huis, volgens hem is alles onzin en er is nog nooit wat gebeurd..
Op zaterdag 4 januari 2003 20:15 schreef Marjan1985 het volgende:
Ehmm ja bij ons in het dorp...heb je een best wel groot huis met rieten dak.....zou iemand vermoord zijn ofzow....daarna hebbe er beetje drugslui gezete ofzow....was het leeggezet door politie en staat nu nog te koop gloof.....gerucht ging alleen dat Reinout Oerlemans (ofzo) en Danielle overgaag het huis gingen kopen (danielle komt uit sgravezande en dat is een dorp verderop)
Er zijn ook genoeg plaatsen waarvan men zegt dat het spookt. Het Solse Gat bijvoorbeeld.
daarna zet ik video beelden online... (als er wat is)
wat is het solse gat? spookt het daar?
Het Solse Gat is een "gat" in een bos. (op de Veluwe) Daar spookt het.
Vlakbij het Solse Gat is Eleonora's Pol. Dat is ook een spookplek.
Oh, en uit een ander topic, een spookhuis : De Hoop in Hazerswoude Rijndijk.
Ik zal eens verder gaan zoeken voor je.
Het is zegmaar echt een supergat van uhm 20 meter diep ofzo en denk iets van 30 meter lang ofzo..ja ik weet het eigeluk niet meer precies want de laatste keer dat ik er was was iets van 10 jaar geleden...
Maar in het midden is een moeras en ze zeggen dat daar een klooster heeft gestaan en dat de monikken eens iets hadden gedaan wat god niet goed vond en dat ie toen het klooster met alle monikken erin zo de grond heeft in laten zakken en dan 's nachts om 12 uur hoor je nog de klokken van het klooster luidden
Monster is een klein dorpje tussen Den Haag en 's Gravenzande
Hé Marjan1985, misschien hebben we het wel over hetzelfde huis
Sjek dit verhaalte anders ff:
http://www.para-normal.com/nuke/html/modules.php?name=News&file=article&sid=840
Best wel spooky ^_^
Ik noem Stonehedge en de vele graancirkels bijvoorbeeld.
Het het soms iets te maken met de 0 merediaan (scheiding tussen oostelijk en westelijk halfrond, 0 graden, 0 punt voor tijd meting)
Na vraag over Monster bij een vriendin:
Er staan er twee. Beide zijn redelijk groot en staan dicht bij het dorpscentrum (Dat is niet groot maar toch noemen ze het Centrum ) Het verhaal achter de twee huizen kent ze niet. Ze weet wel dat in één van de twee huizen ooit een journalist heeft geslapen, ook voor research net als dat wij dat willen. Maar hij/zij heeft toen niets gemerkt.
Ze kon me ook niet precies vertellen welke huizen het zijn. Maar dat er twee staan weet ze heel zeker.
Ik heb van ons aller Liejannuh het adres van het huis in Monster...
Wilhelminastraat 2
Het huis schijnt leeg te staan.
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:03 schreef Liejannuh het volgende:Mijn moeder komt uit Monster, dus die heb ik even geprobeerd uit te horen, maar echt veel wist ze niet.
Ze schijnen er s nachts vreemde geluiden te hebben gehoord, maar het staat nu al een tijdje leeg.
De eigenaar zit in de bak en wilde er een bordeel van maken, maar kreeg hiervoor geen vergunning (heel vreemd).
Er heeft een tijdje geleden een artikel in de Haagsche Courant gestaan over dit huis (misschien van die journalist die erin heeft geslapen??), maar dat is niet terug te vinden in het archief van de Haagsche Courant.
Maar ik zal nog eens wat gaan informeren bij vrienden van me, misschien dat die meer weten!
Mocht iemand trouwens willen gaan kijken: het staat tegenover een redelijk nieuw appartementen gebouw!
quote:Vroeg iemand zich al eerder af. Spookhuizen locatie gebonden?
Op maandag 6 januari 2003 16:35 schreef Orthello het volgende:
Dat vraag ik me wel eens af hoe dat nou komt dat het in engeland zoveel voorkomt, of voor schijnt te komen.
quote:De vraag was ook inet echt serieus gesteld mijnerzijds hoor.
Op maandag 6 januari 2003 18:09 schreef MUUS het volgende:[..]
Vroeg iemand zich al eerder af. Spookhuizen locatie gebonden?
ik hoop nog meer plaatsen te lezen die mij aanspreken... anders ga ik gewoon lekker naar dat klooster in dat bos waar om 12:00 de klokken gaan luiden...
ps: vinnet wel lekker creepy worden dus denk niet dat ik alleen ga
Daar gingen ze ook met wat mensen echte haunted plekjes bezoeken. Was echt vet! Camera-tje er bij en filmen maar.
Was er ook een meid die een school ging bezoeken en er overnachten. Ging midden in de nacht de schoolbel af! Dus zij vet bang, scheurt naar beneden om dat ding uit te zetten. Ligt de stekker van het alarm gewoon naast het stopcontact op de grond!! Vet eng
En euh dat ze een of andere gevangenis gingen bezoeken waar echt zware criminele vroeger zatten. Nah, daar wilde ze dus ook wel overnachten. Overal hadden ze camera's met motionsensors (met een alarm daar aan vast) neer gezet en van die tape recorders. Midden in de nacht gaat dus zo'n alarm af. Iedereen er heen rennen, nix te zien op de camera's maar op een het bandje van de taperecorder hoorde je dus vet hard "Get OUT!". Ondertussen was de camera crew van ut programma al door 8 batterijen heen gegaan, terwijl ze normaal 2 of 3 zouden gebruiken voor zo iets.
Helaas is die serie afgelopen... Ut heette iets van Ghost Hunters of zo iets... kweet ut niet meer precies, maar ja.
Heh, ik kende echt een hele hoop spookverhalen vroeger. K heb een tijdje in de Wales gewoont en daar werd je echt doodgegooit met spookverhalen. Maar toch heb ik NOOIT een spook gezien daaro. To bad
Blijft toch leuk die verhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |