abonnement Unibet Coolblue
pi_183536454
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

:')
Niet? Verzorgd uiterlijk, dure woordjes die jij niet kunt spellen en veel domme rechtse praatjes. Het verbaast me niks dat je daar voor valt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:34:00 #77
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183536523
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Niet? Verzorgd uiterlijk, dure woordjes die jij niet kunt spellen en veel domme rechtse praatjes. Het verbaast me niks dat je daar voor valt.
Nee, ik val op dwarse punkertjes
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183545575
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Blablabla. Dat is box 3 vermogen en de eigen woningen en auto’s behoren daar niet toe.

Dus je kent de regeling niet en verzint er een anekdote bij.
Je weet niet waar je over praat. Als je voor minder dan 50 % eigenaar bent van je eigen woning zit die wel degelijk in box 3 en krijg je dus zowel veel meer vermogensrendenentsheffing als geen cent rechtshulp subsidie
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_183548076
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 09:57 schreef paulgo het volgende:

[..]

Je weet niet waar je over praat. Als je voor minder dan 50 % eigenaar bent van je eigen woning zit die wel degelijk in box 3 en krijg je dus zowel veel meer vermogensrendenentsheffing als geen cent rechtshulp subsidie
Eigen woning zit nooit in box 3.

Over niet weten waar je over praat gesproken!
pi_183548552
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:14 schreef VEM2012 het volgende:
Blablabla. Dat is box 3 vermogen en de eigen woningen en auto’s behoren daar niet toe.
Niet meer (en nog niet).
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_183549010
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 12:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Eigen woning zit nooit in box 3.

Over niet weten waar je over praat gesproken!
Lariekoek. Wel gelijk bij minder dan 50% eigenaarschap.
Ik citeer de site van de belastingsdienst:

"1 van de voorwaarden voor een eigen woning is dat u als eigenaar en bewoner een belang moet hebben van ten minste 50% bij de waardeontwikkeling van de woning."

Bron:

https://www.belastingdien(...)keling-van-de-woning

Ook bij mensen die bijv samenwonen, voordeurdelers, zijn er problemen met de bijstandsnorm. Je betaalt wel mee aan al die achterlijke subsidies en uitkeringen en blijkt er dan totaal geen recht op te hebben. Er is in ons land een aanzienlijke groep burgers die meer aan belasting betalen dan zijn aan maandelijkse inkomsten hebben...
Over een asociale samenleving gesproken!
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')