abonnement Unibet Coolblue
pi_183215298
Hallo,

Hiervoor maar even een anonieme account aangemaakt, want ik hoop op wat begrip na de volgende vraag: Ik kwam dus nogal lam daar aan wat op zijn zachtst gezegd al kut(!!!!) is :'( (combinatie drugs, medicatie, alcohol, eigen grenzen niet kennen, enz) :X |:( :'( :'( Niet slecht bedoeld, maar bespaar me de reacties van, ik had beter moeten weten, gewoon niet zo stom moeten doen, enz. Die les heb ik ook echt wel getrokken!! na vanavond ;) Mochten mensen een andere mening hebben, laat me dat dan a.u.b. in een privé bericht weten ;)

Maar om het niet te herkenbaar te maken voor haar: ( ik hoop dat ze FOK niet leest)
Ik kwam daar al kneiter lam aan, ben door een slecht verlicht optapje keihard onderuit gegaan en mijn gezicht opengehaald, sleutel brak af in het slot(lang verhaal, misschien privé), enz. Dus moeten schreeuwen om hulp want telefoonnummer weigerde, Komt er eindelijk iemand beneden (niet in al te beste stemming, wat ik wel kan snappen!!)

Maar dan nu mijn echte vraag: waarschijnlijk ben ik na het concert en stappen gelijk mijn bed in gegaan zonder naar de wc te gaan (onderweg moest ik al 2x) :? :@ Ik blijk dus ook nog een slaappil ingenomen te hebben hiernaast wat helemaal niet nodig was Hierdoor sliep ik echt supervast!. :'( Werd ik dis 's nachts wakker met dat ik echt gigantisch nodig moest zeiken, ik hield het niet meer! Zo nodig dat je zelf je *** vast moet houden om te voorkomen dat het eruit komt. :o Er bleek ook al een flinke natte plek in mijn bed te zitten... :{ ;( Met andere woorden, ik heb dus als een flink klein kind in bed gezeken! 's nachts bij het naar de wc gaan merkte ik het niet(nog steeds lam). Ik liep ook naar beneden terwijl ik op mijn kamer een wc had (zie vorige)... Ik heb maar niets gezegd want ik schaamde me dood! Laken heeft 's nachts nog wel open gelegen zodat het kon drogen, maar mocht niet baten. Dus die er maar weer overheen gelegd in de hoop dat ze niets zou merken. Ook dat was niet slim want ik moest de volgende dag mijn ov fiets weer komen halen... Ze was er gelukkig niet! :P Maar ze heeft het vandaag dus wel gemerkt en me rond de middag al een berichtje gestuurd. Wel gelijk mijn laatst gezien en gelezen status uitgezet. :)

Krijg graag zo spoedig mogelijk een berichtje met hulp wat ik hiermee moet! Alsnog reageren en uitleg geven? Niets laten horen? Ze heeft mijn adres... Ik had net een overlijden en afscheiden tussendoor van een tante waar ik goed mee op kon schieten, waardoor het eigenlijk alweer veel te veel tijd kost! Alvast bedankt!
pi_183215470
Nou wat je post stuur je naar haar met je welgemeende excuses en eventueel onkostenvergoeding.
pi_183215526
Godverdomme kerel _O- :'). Stuur de eigenaar een excuusbrief en maak 50¤ o.i.d. over voor nieuw beddengoed.
pi_183215544
Ondanks dat ik denk dat het een verzonnen topic is, heb je twee keuzes:

- je verantwoordelijkheid nemen;
- het voorval ontkennen en ze verder negeren.

In het laatste geval kan de ondernemer je weinig maken en blijft hij met de schade zitten, wat enerzijds onder zijn ondernemersrisico valt, maar zich anderzijds negatief kan uitten in de prijs of de kwaliteit van de dienstverlening richting toekomstige klanten.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183215590
Het is ook weer niet zo heel raar dat iemand in bed plast. Als kamermeisje kom je dit dagelijks tegen kan ik je vertellen. Moet je als eigenaar van een B&B ook niet moeilijk over doen lijkt me. Je gaat ook geen berichtjes sturen als er een beetje poep op de wc bril is gekomen om maar wat te noemen.
pi_183215643
Dus niet te moeilijk over doen, gewoon de waarheid vertellen?
pi_183215653
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 23:36 schreef oranjevogel1 het volgende:
Ondanks dat ik denk dat het een verzonnen topic is, heb je twee keuzes:

- je verantwoordelijkheid nemen;
- het voorval ontkennen en ze verder negeren.

In het laatste geval kan de ondernemer je weinig maken en blijft hij met de schade zitten, wat enerzijds onder zijn ondernemersrisico valt, maar zich anderzijds negatief kan uitten in de prijs of de kwaliteit van de dienstverlening richting toekomstige klanten.
Het is zeker geen verzonnen topic!
pi_183215751
Kost je een nieuw matras
.
pi_183215767
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 23:45 schreef anoniempje1790 het volgende:
Dus niet te moeilijk over doen, gewoon de waarheid vertellen?
Ja inderdaad. Het zal heus niet de eerste keer zijn dat iemand in dat bed pist. Matras laten drogen en beddengoed moet sowieso al gewassen worden tussen gasten door. Er zijn geen extra kosten voor de ondernemer of iets.
pi_183215825
Ik zou eerlijk zijn en zeggen dat je omwille van een medische aandoening niet voelt wanneer je naar het toilet moet en dat er die nacht een ongelukje gebeurd is waarvoor je je enorm schaamt. Je vraagt vervolgens het rekening nummer en je betaald die matras en dat beddengoed terug. 100 euro is wel op zijn plaats vind ik.
Cindy De Vuyst
pi_183215853
Ik wacht nog even een aantal reacties af, dan zal ik het bericht wel sturen.
pi_183215864
Ik kan haar moeilijk negeren of liegen na alles dat ze voor me gedaan heeft.

[ Bericht 8% gewijzigd door anoniempje1790 op 18-11-2018 22:42:14 (spelfouten) ]
  Moderator zaterdag 17 november 2018 @ 23:59:54 #13
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183215877
Wtf did i just read?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 18 november 2018 @ 00:04:47 #14
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_183215957
Boeien man, je hebt toch niet het bed ondergescheten. Overigens had je ook gewoon water over je bed kunnen flikkeren en dan melden dat je wat drinken hebt laten knoeien.
pi_183215973
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 23:56 schreef anoniempje1790 het volgende:

[..]

Zag dat je hem net veranderde, wat was je originele reactie?
Je OP klopt niet qua tijd, daarom was het voor mij in eerste instantie niet duidelijk wanneer dit verhaal zich afspeelde, wat de geloofwaardigheid niet ten gunste komt:

quote:
Die les heb ik ook echt wel getrokken!! na vanavond ;)
Hier heb je het over vanavond (bijzonder dat je te lam bent om je blaas onder controle te houden, maar op diezelfde avond wel een ellenlange OP kan typen) later geef je opeens aan dat de dame in kwestie je vanmiddag een bericht heeft gestuurd...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2018 00:06:24 ]
pi_183215993
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 23:56 schreef einzeinz het volgende:
Ik zou eerlijk zijn en zeggen dat je omwille van een medische aandoening niet voelt wanneer je naar het toilet moet en dat er die nacht een ongelukje gebeurd is waarvoor je je enorm schaamt. Je vraagt vervolgens het rekening nummer en je betaald die matras en dat beddengoed terug. 100 euro is wel op zijn plaats vind ik.
Een plasje van een 6 jarige misschien. Maar een van een volwassen kerel met promiel > 1 in zijn bloed krijg je er niet meer uit. Dat matras kun je weggooien.
.
  zondag 18 november 2018 @ 00:07:32 #17
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_183215999
Zal echt niet de eerste en laatste keer zijn dat ze zoiets meemaken. Maar als je er echt mee zit kan je toch gewoon enige uitleg geven en je excuses aanbieden ( met n bosje bloemen erbij ) ? De schade zal ook wel meevallen.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_183216200
Kan gebeuren, gewoon geld overmaken
  User die overal opduikt 2022 zondag 18 november 2018 @ 00:25:27 #19
186611 Haags
pi_183216240
Kan gebeuren hoor, maak je niet druk. Zo heb ik een keer zoveel sperma geproduceerd dat zelfs het kussen zwanger werd.
Zonder wrijving geen glans
pi_183216306
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 00:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan gebeuren hoor, maak je niet druk. Zo heb ik een keer zoveel sperma geproduceerd dat zelfs het kussen zwanger werd.
:’)
Cindy De Vuyst
  Moderator zondag 18 november 2018 @ 00:35:00 #21
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183216332
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 00:31 schreef einzeinz het volgende:

[..]

:’)
:’)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183216837
Gewoon zeggen dat door het vallen bloed in je ogen zat en je daardoor de wc met het bed verwisseld hebt.

Waarom ga je trouwens met je vage tinus bij iemand in huis in een kamertje zitten?
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
pi_183217507
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 00:04 schreef damsco het volgende:
Boeien man, je hebt toch niet het bed ondergescheten. Overigens had je ook gewoon water over je bed kunnen flikkeren en dan melden dat je wat drinken hebt laten knoeien.
Dit dus.
pi_183217581
In een hoekje gaan zitten schamen. Overdenken of je echt zo met je gezondheid en je leven door wilt gaan.

Daarnaast gewoon de schade vergoeden, lakens worden wel gewassen maar dat matras reinigen kost extra natuurlijk. En boven al nadat je het schade bedrag hebt vastgesteld en betaald nog een dikke bos bloemen die kant op.
pi_183218771
Matras kost toch snel 200 euro.
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')