abonnement Unibet Coolblue
pi_183156143
Je leert iemand via app, datingsite, chat, forum kennen. Je belt hem/haar. Je wil na korte geschreven berichtjes gewoon afspreken. Dus niet maandenlang aan de lijn houden en via chatten verliefd op je maken. Gewoon in reallife zien. Vind je elkaar leuk, SUPER! Niet leuk, dan ben je weer een ervaring rijker. Maar tijdens het telefoongesprek krijg je de vraag of je foto wil sturen 8)7

Even voor de duidelijkheid: Kluun is een knappe kerel O+ , maar smaken verschillen enorm! Misschien vindt zij mij lelijk, of juist te mooi, of te lang of te kort...en dan wordt er afgehaakt voordat er een afspraak is gemaakt...misschien ben ik wel niet fotogeniek, verkeerde lichtval, toch afgehaakt ERG JAMMER! Bijv...ik vind haar spuuglelijk:



Fokkers zijn fan:

KLB / Lelijkste vrouw van het heelal!

Zij lijkt op een rups:



Maar George is megafan

Dit is de liefde van mijn leven:



Fokkers zijn niet enthousiast

Jullie begrijpen het wel, iedereen heeft eigen smaak en voorkeur. Maar wat nou als ik het karakter van die eerste die ik dus op basis van foto zou afwijzen, qua karakter superleuk zou vinden en al pratend in reallife echt verliefd zou worden. Dan ben ik haar dus misgelopen! :X

En dat is een beetje het punt. Ten eerste ben ik altijd bang dat iemand afhaakt. Voor de duidelijkheid: Ik hou niemand voor de gek, gewoon na: Ik ben Kluun, 33 jaar, werkloos driftig op zoek naar baan, nog nooit getrouwd geweest, woon bij ouders in R'dam, ben opzoek naar een serieuze relatie vraag ik om een afspraak. Soms wil dat meisje nog meer weten over hobby's en vorige relaties, prima antwoord ik netjes. Afspraak? Nee, eerst foto :'( En dan bereik ik mijn volgende punt: Foto wordt goedgekeurd *O* maar wil ik wel een meisje die puur op uiterlijk lijkt af te gaan? Ze vroeg me om lengte en gewicht -O- Toen ik 1,77 zei vond ze me te kort (maar ik weet niet hoe lang ik ben, op paspoort staat 1.77)

IK BEN GEEN AUTO! Waarom wordt ik gekeurd?! Ik keur haar toch ook niet. Gewoon afspreken en kijken of het wat wordt, zo niet: jammer.

Wat vinden jullie van foto's uitwisselen in zo'n situatie? En zouden jullie na de foto vraag afhaken?
Niet doen
pi_183156160
Post foto's dan, kunnen we een oordeel vellen
pi_183156171
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:26 schreef Vanillekwark het volgende:
Post foto's dan, kunnen we een oordeel vellen
Spreek af! Kan je zaterdag?
Niet doen
pi_183156217
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:26 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Spreek af! Kan je zaterdag?
Zeker, kom maar naar Maastricht.
pi_183156220
Beide kanten snap ik. Ikzelf vind het wel fijn om een gezicht te hebben bij wie ik praat.
Dont call it a dream. Call it a plan!
pi_183156367
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:28 schreef -zucht- het volgende:
Beide kanten snap ik. Ikzelf vind het wel fijn om een gezicht te hebben bij wie ik praat.
Dan zie je dit, en schrik je je te pletter:







:X :X :X :X :X

Je blokkeert haar direct en zet zelfs walgend je telefoon uit....

Blijkt dat je dit bent misgelopen:



en lees je als klap op de vuurpijl dat ze vandaag getrouwd is (is echt zo)



:{
Niet doen
pi_183156413
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:36 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Dan zie je dit, en schrik je je te pletter:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:X :X :X :X :X

Je blokkeert haar direct en zet zelfs walgend je telefoon uit....

Blijkt dat je dit bent misgelopen:

[ afbeelding ]

en lees je als klap op de vuurpijl dat ze vandaag getrouwd is (is echt zo)

[ afbeelding ]

:{
Haha uiterlijk hoeft dan alsnog niet de lijdende factor te zijn he
Dont call it a dream. Call it a plan!
pi_183156433
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:39 schreef -zucht- het volgende:

[..]

Haha uiterlijk hoeft dan alsnog niet de lijdende factor te zijn he
Wees eens eerlijk: Had je haar afgewezen op basis van die eerste 3 foto's? En ja, zo ziet ze er dus zonder make up uit, maar engel met plamuur.
Niet doen
pi_183156447
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:39 schreef -zucht- het volgende:

[..]

Haha uiterlijk hoeft dan alsnog niet de lijdende factor te zijn he
Niet doen
pi_183156461
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:40 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Wees eens eerlijk: Had je haar afgewezen op basis van die eerste 3 foto's? En ja, zo ziet ze er dus zonder make up uit, maar engel met plamuur.
Ja en nee. Zou wel gewoon blijven praten want als die klik er is why not?..
Maar moet dan wel eerlijk zijn dat ik dan niet weet kwa uiterlijk of k echt relatie zou willen
Dont call it a dream. Call it a plan!
pi_183156584
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:42 schreef -zucht- het volgende:

[..]

Ja en nee. Zou wel gewoon blijven praten want als die klik er is why not?..
Maar moet dan wel eerlijk zijn dat ik dan niet weet kwa uiterlijk of k echt relatie zou willen
Dat is dus heel erg jammer! Kijk eens wat je misloopt :X





en nu? Verder speuren en de volgende om foto vragen (niet wetend wat gij eerder afgewezen heeft):



:r :r :r :r :r

:X :X :X :X :X

Blocked + gooit je telefoon en laptop uit het raam van schrik en hebt nog 3 dagen trauma....kijk eens wat je afgewezen hebt:




Zie je dat foto's waardeloos zijn? In het echt is het altijd anders.
Niet doen
  donderdag 15 november 2018 @ 01:12:11 #12
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183157383
Wat een overanalyserend gezeik en je dramatische schrijfstijl is gruwelijk irritant. Dan word je afgewezen, boeiend. Werkloos, 33 en nog thuis wonen: je hebt grotere problemen dan piekeren of je wel of niet fotogeniek bent.
pi_183157929
Je zoveelste topic waar je vrouwen naar beneden haalt omwille van hun uiterlijk. Ga weg.

[ Bericht 1% gewijzigd door arvensis op 15-11-2018 07:30:25 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_183158215
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 01:12 schreef Gary_Oak het volgende:
Dan word je afgewezen, boeiend. Werkloos, 33 en nog thuis wonen: je hebt grotere problemen dan piekeren of je wel of niet fotogeniek bent.


Nee maar ff serieus Saantje. Ik zou je keihard doen, maar je kan niet andere mensen veroordelen om het feit dat internetdating in de eerste plaats vleeskeuring is en vervolgens zelf alleen maar gefixeerd zijn op uiterlijke kenmerken.
pi_183158240
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 04:33 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Je zoveelste topic waar je vrouwen naar beneden haald omwille van hun uiterlijk. Ga weg.
pi_183158277
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:28 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Zeker, kom maar naar Maastricht.
Whut Maastricht of wat?
pi_183158344
Deze act weer :') Als je ook zo over jezelf praat tegen vrouwen dan snap ik het wel :)

33 jaar en nog thuis wonen overigens :{
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_183158492
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 04:33 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Je zoveelste topic waar je vrouwen naar beneden haalt omwille van hun uiterlijk. Ga weg.
Eens. TR gezet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 15 november 2018 @ 08:38:56 #19
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183158860
Ik zou toch zweren dat ik hier gepost had.

Maar welk datingsplatform gebruik je waar je achteraf pas foto's stuurt? Volgens mij is dit een verzonnen topic en heb je geen idee hoe het werkt _O-
Man of Steal.
pi_183158866
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:25 schreef Kluun1985 het volgende:
33 jaar, werkloos driftig op zoek naar baan, nog nooit getrouwd geweest, woon bij ouders in R'dam
Bij dit haak ik direct af en hoef geen foto's te zien.
  Redactie Frontpage donderdag 15 november 2018 @ 08:43:11 #21
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_183158896
Dit is gewoon een topic waarin TS kan geilen op foto's van hindoekutjes. Niets met R&P te maken, gewoon ONZ dus.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_183159040
Zie KLB / Grietjes die foto's willen

Maar wat wil je nu? Het klinkt inderdaad alsof je eerst gekeurd wordt maar veelal de meeste mannen en vrouwen zijn kieskeurig in deze tijden. Dat jij een uitzondering bent en daarmee jouw uitzondering in de vrouw niet treft...reken dat maar wiskundig na.

Waar woon je ongeveer des lands en naar welke eigenschappen van een vrouw ben je naar op zoek?
pi_183159044
Wauw.. Zijn er vrouwen die nog niet zijn afgehaakt bij de feiten 33, werkloos en en bij en ma wonen? Hun standaard is zo laag dat die foto het verschil echt niet maakt. Als ze zeggen dat dat wel zo is, is het meer omdat ze om wat voor reden dan ook niet willen zeggen dat ze gewoon niet willen daten met een volwassen man in de omstandigheden van een net afgestudeerd iemand.
pi_183159052
Sorry TS, maar dit gaat nergens over.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')