abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 januari 2003 @ 01:15:43 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7646717
Mochten jullie ooit de moderaties van Doc of golfer willen bekritiseren of andere (opbouwende) kritiek hebben, dan kunnen jullie het in het vervolg hier kwijt.

Uiteraard verwachten wij hier nauwelijks nieuwe posts te zien.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 1 januari 2003 @ 02:27:40 #2
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7647234
succes heren
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 1 januari 2003 @ 10:09:01 #3
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7648708
Succes met deze zware taak

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_7652293
suc6 en ik vind het idee van een voetbalforum TOP !!!
maak er jullie werk van kerels
mzzl
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_7652369
snik .. zomaar mijn Man U topic op slot rammen
nooit een topic over de mancunians locken man ... een beetje respect
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 januari 2003 @ 12:29:28 #6
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7663282
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 17:08 schreef Bulls-Ass het volgende:
snik .. zomaar mijn Man U topic op slot rammen
Get used to it
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 17:08 schreef Bulls-Ass het volgende:
nooit een topic over de mancunians locken man ... een beetje respect
En dan te bedenken dat ik het topic niet eens op slot gedaan heb...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 2 januari 2003 @ 12:33:03 #7
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_7663328
Waarom 2 Ajax-supporters als Modjes?
Ik wil LoekB.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_7663343
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 12:33 schreef kasper het volgende:
Waarom 2 Ajax-supporters als Modjes?
Ik wil LoekB.
in mijn ergste nachtmerrie ja, onze flamende vriend als mod
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 januari 2003 @ 12:36:03 #9
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7663357
De stand van zaken op 2-1-2003-12:24: 203 topics, 10203 reacties.

De meeste topics die nog open in Sport stonden waarin afgelopen 45 nog in gereageerd was zijn verplaats naar VBL. Mocht er nog een oud topic in Sport boven komen drijven zal dat ook nog verplaatst worden.

Op het ogenblik is VBL qua aantal topics het kleinste openbare forum, maar qua aantal posts is het al groter dan F&F en V&A. En dat tijdens de NLse winterstop .

Blijf met z'n allen (ontopic) doorposten in dit fraaie forum!

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 2 januari 2003 @ 12:38:08 #10
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_7663383
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 12:34 schreef -roys- het volgende:

[..]

in mijn ergste nachtmerrie ja, onze flamende vriend als mod


LoekB is oké!

En objectief.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 januari 2003 @ 12:39:30 #11
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7663396
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 12:38 schreef kasper het volgende:

[..]

LoekB is oké!

En objectief.


Doc en Golfer ook

We zien heel opjectief dat..., ehm, laat ik me inhouden als mod

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 2 januari 2003 @ 12:56:56 #12
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_7663662
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 12:38 schreef kasper het volgende:

[..]

LoekB is oké!

En objectief.


Ben ik ook

Vind dat een mod in een voetbalforum, verstand van zaken moet hebben en dingen moet kunnen relativeren. Oh en ze moeten natuurlijk objectief zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Cart_man op 02-01-2003 13:02]

A.M.A.B
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 januari 2003 @ 13:09:16 #13
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7663853
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 12:56 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ben ik ook

Vind dat een mod in een voetbalforum, verstand van zaken moet hebben en dingen moet kunnen relativeren. Oh en ze moeten natuurlijk objectief zijn


Geheel mee eens.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_7664359
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 01:15 schreef golfer het volgende:
Mochten jullie ooit de moderaties van Doc of golfer willen bekritiseren of andere (opbouwende) kritiek hebben, dan kunnen jullie het in het vervolg hier kwijt.
Doc,

Hoeveel bier heb je morgen van mij nodig om dit modschap aan te kunnen?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_7664398
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 12:36 schreef Doc het volgende:
De stand van zaken op 2-1-2003-12:24: 203 topics, 10203 reacties.


Blijf met z'n allen (ontopic) doorposten in dit fraaie forum!


Uiteraard, want no way dat na 2 maanden dit hoekje opgedoekt hoeft te worden, tis geen Fok keldertje
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 januari 2003 @ 20:22:28 #16
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7672165
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 13:36 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Doc,

Hoeveel bier heb je morgen van mij nodig om dit modschap aan te kunnen?


Ik denk niet dat ik morgen avond een zinvolle invulling kan geven aan het modschap. Xie je morgen, en ook nog een gelukkignieuwjaar -thanx 4 the mail-.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 2 januari 2003 @ 22:42:02 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7675056
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 20:22 schreef Doc het volgende:

Ik denk niet dat ik morgen avond een zinvolle invulling kan geven aan het modschap. Xie je morgen, en ook nog een gelukkignieuwjaar -thanx 4 the mail-.


Oh, Doc, omdat we toch geen echte feedback hier krijgen, ook even een dienstmededeling: ik kan helaas niet op je uitnodiging ingaan, je zult het bierdrinken zonder mij moeten doen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 januari 2003 @ 22:51:31 #18
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7675264
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 22:42 schreef golfer het volgende:

[..]

Oh, Doc, omdat we toch geen echte feedback hier krijgen, ook even een dienstmededeling: ik kan helaas niet op je uitnodiging ingaan, je zult het bierdrinken zonder mij moeten doen.


Ik weet niet of het lukt maar we zullen ons best doen het zonder jou ook voor elkaar te kijgen de kratten leeg te krijgen

Ontopic: Zeg voetbalmods kunnen niet wat doen aan die voetbalmods die voortdurend off topic gaan .

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_7675358
slotje op kleven ?
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 januari 2003 @ 22:58:24 #20
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7675415
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 22:55 schreef Bulls-Ass het volgende:
slotje op kleven ?
Ik denk dat ik iedere off-topic hierna maar ga verwijderen. Eens moeten ze het toch afleren .
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 15 januari 2003 @ 10:47:15 #21
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_7906269
Golfer, het was natuurlijk te verwachten maar waarom moest dit topic dicht? [Centraal]Van der Vaart blessure-topic

graag goede onderbouwing, geen dooddoeners.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  woensdag 15 januari 2003 @ 10:51:50 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7906343
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 10:47 schreef kasper het volgende:
Golfer, het was natuurlijk te verwachten maar waarom moest dit topic dicht? [Centraal]Van der Vaart blessure-topic

graag goede onderbouwing, geen dooddoeners.


Omdat we een centraal Ajax-topic hebben waarin het bericht al lang en breed staat en we niet voor elke blessure van een voetballer een apart topic willen hebben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 15 januari 2003 @ 10:54:55 #23
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_7906424
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 10:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Omdat we een centraal Ajax-topic hebben waarin het bericht al lang en breed staat en we niet voor elke blessure van een voetballer een apart topic willen hebben.


Oh... maar een topic als dit kan niet in [Centraal]Ajax-topic? Ajax biedt Winter afscheidsduel aan

Ten 2e is het een service voor de Ajax-supporters onder ons.
Kunnen ze even checken of vandaag die wedstrijd van het seizoen gespeeld wordt dat Van der Vaart fit is.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  woensdag 15 januari 2003 @ 11:24:57 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7906930
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 10:54 schreef kasper het volgende:

Oh... maar een topic als dit kan niet in [Centraal]Ajax-topic? Ajax biedt Winter afscheidsduel aan


Als je dat topic goed leest zie je dat daarvoor een uitzondering is gemaakt. Reden staat ook in het topic.
quote:
Ten 2e is het een service voor de Ajax-supporters onder ons.
Kunnen ze even checken of vandaag die wedstrijd van het seizoen gespeeld wordt dat Van der Vaart fit is.
De echte Ajax-supporters checken als het goed is dagelijks het Centrale Ajax-topic.

Nogmaals, voor dit soort blessureberichten gaan we niet aparte topics open.
Einde discussie.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 15 januari 2003 @ 11:41:55 #25
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_7907201
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 11:24 schreef golfer het volgende:

...blaat-verhaal...

Einde discussie.


Phieuw, gelukkig geen dooddoener.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_7908562
Vind dat het tot nu toe lekekr gaat en wat ik wel belangrijk vind is dat niet voor elk muggeziftje een nieuw topic geopend wordt, als er al lang lopende topics zijn die er prima geschikt voor zijn.

Nu is het nog niet superdruk en dus redelijk overzichtelijk, maar zodra de competities weer in volle gang zijn zou je anders snel overzicht gaan missen.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_7918570
Zeer ontevreden over dit topic - zie het graag terug in het gewone sporttopic. Het is nu een soort blabla topic aan het worden over kaartjes voor Feyenoord en dat er weer een semi-oefenwedstrijd van Ajax of PSV op de buis komt.

Bovendien gaan de mods je uitdagen met geldbedragen als je ze kritiek levert. Erg matig.

  woensdag 15 januari 2003 @ 21:34:57 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7918598
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 21:33 schreef SCH het volgende:
Zeer ontevreden over dit topic - zie het graag terug in het gewone sporttopic. Het is nu een soort blabla topic aan het worden over kaartjes voor Feyenoord en dat er weer een semi-oefenwedstrijd van Ajax of PSV op de buis komt.

Bovendien gaan de mods je uitdagen met geldbedragen als je ze kritiek levert. Erg matig.


Dat is nou eens gode opbouwende kritiek.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_7918757
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 21:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat is nou eens gode opbouwende kritiek.


Het was al duidelijk dat je er niet mee om kan gaan, fijn dat je dat even bevestigt en ga rustig door met fouten maken Je zult hier ook wel weer een witz als antwoord plaatsen
Liever je het eens serieus aan te trekken dat sommige mensen het forum wel serieus nemen. Het is me volstrekt onduidelijk waarom de sportforums de slechtste moderators moeten hebben.
  woensdag 15 januari 2003 @ 22:11:32 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7919422
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 21:41 schreef SCH het volgende:

Het was al duidelijk dat je er niet mee om kan gaan, fijn dat je dat even bevestigt en ga rustig door met fouten maken Je zult hier ook wel weer een witz als antwoord plaatsen
Liever je het eens serieus aan te trekken dat sommige mensen het forum wel serieus nemen. Het is me volstrekt onduidelijk waarom de sportforums de slechtste moderators moeten hebben.


En alweer zo goed onderbouwd.

Welke fouten heb je het zoal over?

Maar wat zit je nu eigenlijk dwars? Heb ik een keertje een topicje van je gesloten ofzo?

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_7925064
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 22:11 schreef golfer het volgende:

[..]

En alweer zo goed onderbouwd.

Welke fouten heb je het zoal over?

Maar wat zit je nu eigenlijk dwars? Heb ik een keertje een topicje van je gesloten ofzo?


Je weet het best golfer. Gedraag je nou maar normaal. Onderbouwen is jouw stiel niet, dus als ik dat doe, gaat het jou boven de pet.
Het zou gewoon prettig zijn als je je arrogantie laat varen en iedereen in zijn waarde laat.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 januari 2003 @ 10:09:50 #32
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7925450
Luister, we hebben hier al een hele mailwisseling over, maar zolang een transfer niet officieel bevestigd is via de officiële kanalen blijft het een gerucht en hoort het in het Transfer geruchte topic.

Dat jij deze keer gelijk had vind ik heel fijn voor je, maar HOE had ik kunnen weten dat jij gelijk had voordat het officieel bekend is? Niet dus!

Als ik jouw topic open had gelaten toen het nog een gerucht was, kan ik een topic als "Owen naar Inter" ook niet sluiten. Want dat zou willekeur zijn. Jij vind dat ik 'flexibeler' moet zijn, maar dat houdt in dat ik willekeurig het ene topic wel open zou houden en het andere zou sluiten. En dat lijkt me NIET gewenst.

Dus: een simpel regeltje waar vooralsnog iedereen prima mee kan leven. Op jou na dan. Als er nog vele andere zijn die vinden dat voor ieder transfergerucht ( = een verhaal over een transfer waar verder via de officiele kanalen nog geen bevestiging voor is) dan zou ik het graag horen.

En wil je over een specifieke speler discussiëren, open dan een topic over bijvoorbeeld Sibon. En dan niet eentje "Topic: Sibon; Eerste post: wat vinden jullie van 'm?" Maar dan echt een eerste post waarin je wat dieper op die speler in gaat en wat je zelf van 'm vind.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 16 januari 2003 @ 10:33:30 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7925868
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 09:43 schreef SCH het volgende:

Je weet het best golfer. Gedraag je nou maar normaal. Onderbouwen is jouw stiel niet, dus als ik dat doe, gaat het jou boven de pet.


Een weinig constructieve manier van discussiëren hou je er op na.
Laat ik de oudste en meest wijze maar zijn er er verder niet op ingaan. Tegen de tijd dat jij je wat verder verdiept hebt in mijn achtergrond en mijn historie als moderator hier op Fok! mag je een nieuwe poging wagen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_7927081
Het gaat helemaal niet alleen om dat topic Doc - het gaat om de manier waarop jullie met sport omgaan en jullie eigen wil verheffen boven het belang van het forum.

Golfer heeft een boeiende discussie over sportboycots in de kiem gesmoord omdat hij het dacht beter te weten.
Jij hebt een topic over een speler in de kiem gesmoord omdat je me niet geloofde, en op wantrouwen kun je geen forum modereren.

Zolang hier een topic openblijft over kaartjes voor het uitvak van Ajax--Feyenoord, dan valt er toch nog nauwelijks erieus over de inhoud van dit forum te praten? De criteria zijn zo subjectief dat je alles moet openlaten.

Golfer - je historie is zeer boeiend. Fijn dat je het gebruikt om de discussie uit de weg te gaan Het valt me gewoon op dat je zeer onvolwassen ingaat op vragen van Fokkers - wat dat betreft kan je wat leren van Doc, die dat wel goed doet.

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 januari 2003 @ 12:16:12 #35
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7927521
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 11:47 schreef SCH het volgende:
Jij hebt een topic over een speler in de kiem gesmoord omdat je me niet geloofde, en op wantrouwen kun je geen forum modereren.
Wat wil je:

a) Dat we IEDER topic over een transfer gerucht (zie posts hierboven over wat we onder een transfer gerucht verstaan) open laten, omdat we niet op wantrouwen kunnen modereren?

b) Af en toe een op basis van WILLEKEUR dan een topic over een specifiek transfer gerucht open laten dan wel sluiten, al naar gelang ons goed dunkt?

c) Alleen JOUW topic over een niet officieel bevestigde transfer open gehouden zouden hebben?

d) Alle topics over onbevestigde transfers sluiten en verwijzen naar het Transfergeruchten topic?

Het is duidelijk dat wij voor d) kiezen met als onderbouwing dat bij a) je een wildgroei aan topics krijgt; b) we willekeur zo veel mogelijk uit willen bannen; c) ik niet zou weten waarom jij zo speciaal zou zijn dat speciaal voor jou we een topic overeen specifiek transfergerucht open zouden moeten houden.

Wat is jouw keuze en zou je die willen onderbouwen?

En o ja? waarom heb je er zo'n moeite mee dat de voetbal topics niet meer onder SPORT staan. De meeste users zijn blij met een apart forum aangezien het wat overzichtelijker is. Als de reden is dat Voetbal ook een Sport is vind ik dat een beetje een dogmatische redenering. Zo doorgevoerd kan je POL ook wer onder OOG scharen, en zo zouden nog meer fora samengevoegd kunnen worden.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_7928402
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 11:47 schreef SCH het volgende:
Het gaat helemaal niet alleen om dat topic Doc - het gaat om de manier waarop jullie met sport omgaan en jullie eigen wil verheffen boven het belang van het forum.
En dan klaag jij over volgens jou 'nietszeggende' topics over kaarten voor het uitvak bij Ajax - Feyenoord en zo?

En ondertussen wil je voor elk mogelijk transfergerucht een topic hebben?

Volgens mij ben jij gewoon een enorme azijnpisser, gezien aleen al je openingspost in dat topic over Sibon, waarin je meteen begon te dreigen, want o wee als je topic gesloten werd.

En toen dat gebeurde gelijk zo'n janktopic, terwijl er een enorm heldere, duidelijke en terechte uitleg bij gegeven was (daar zouden mods op andere fora juist van kunnen leren).

Volgens mij ben je dan zelf diegene die niet helemaal snapt hoe het werkt en kan je beter eens eerst bij jezelf beginnen.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_7929122
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:07 schreef DIGGER het volgende:

En toen dat gebeurde gelijk zo'n janktopic, terwijl er een enorm heldere, duidelijke en terechte uitleg bij gegeven was (daar zouden mods op andere fora juist van kunnen leren).

Volgens mij ben je dan zelf diegene die niet helemaal snapt hoe het werkt en kan je beter eens eerst bij jezelf beginnen.


Je hebt die discussie duidelijk niet gevolgd dus je moest maar niet oordelen over dingen waarvan je niet het naadje van de kous weet. Een semi-moderator als Golfer kan goed in de les bij Kozzmic van Pol - daar kan hij echt wat van leren. Die neemt mensen serieus en behandelt ze niet als randdebielen
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 12:16 schreef Doc het volgende:

[..]

Wat wil je:

a) Dat we IEDER topic over een transfer gerucht (zie posts hierboven over wat we onder een transfer gerucht verstaan) open laten, omdat we niet op wantrouwen kunnen modereren?

b) Af en toe een op basis van WILLEKEUR dan een topic over een specifiek transfer gerucht open laten dan wel sluiten, al naar gelang ons goed dunkt?

c) Alleen JOUW topic over een niet officieel bevestigde transfer open gehouden zouden hebben?

d) Alle topics over onbevestigde transfers sluiten en verwijzen naar het Transfergeruchten topic?

Het is duidelijk dat wij voor d) kiezen met als onderbouwing dat bij a) je een wildgroei aan topics krijgt; b) we willekeur zo veel mogelijk uit willen bannen; c) ik niet zou weten waarom jij zo speciaal zou zijn dat speciaal voor jou we een topic overeen specifiek transfergerucht open zouden moeten houden.


Ten eerste: als je topics over kaartverkoop voor bepaalde wedstrijden openlaat dan lijkt mij ieder willekeurig gerucht over een transfer vele malen interessanter.

Sowieso moet je voor c kiezen omdat ik het officieel bevestigde, ik bevestigde het hier, dat zeg ik toch niet als het niet waar is???

En sowieso A - tuurlijk moet je topics over transfers open laten. Je geeft geen 1 frisse reden waarom het anders zou moeten. Dat het er veel worden, so what? Voetbal is juist speculeren over wie naar welke club gaat - en niet pas op het moment dat de transactie al beklonken is.

Een groot transfertopic werkt duidelijk niet omdat niemand daar de lijn kan vasthouden - dat is meer een soort Meldtopic geworden terwijl juist de discussie en de speculatie zo leuk is. Dat was ook ooit de kracht van de Fok.

pi_7929251
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:43 schreef SCH het volgende:

Dat was ook ooit de kracht van de Fok.


quote:
Geregistreerd op 27 november 2002
Ik steek een sigaar op en dan komt alles goed.
pi_7929265
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:49 schreef JohanDerksen het volgende:

[..]


[..]


Ik was hier niet eerder denk je?
pi_7929542
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik was hier niet eerder denk je?


Dat kan ik niet ruiken natuurlijk. Onder welke naam?
Ik steek een sigaar op en dan komt alles goed.
  donderdag 16 januari 2003 @ 14:06:59 #41
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7929650
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:43 schreef SCH het volgende:


Een semi-moderator als Golfer kan goed in de les bij Kozzmic van Pol - daar kan hij echt wat van leren. Die neemt mensen serieus en behandelt ze niet als randdebielen.


Iemand die zich gedraagd als een randdebiel en die weinig anders doet dan persoonlijke aanvallen richting mij te plaatsten kan ik moeilijk nog serieus nemen, hetgeen ik bij jou dus al lang niet meer doe.

Je maakt jezelf op deze manier onsterfelijk belachelijk.

Ik raad je van harte aan, als je je zo ergert aan het Sport- en Voetbalforum, deze fora uit je active-topicslijst te halen en verder hier niet meer in te posten.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 januari 2003 @ 14:10:25 #42
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7929723
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:43 schreef SCH het volgende:
Ten eerste: als je topics over kaartverkoop voor bepaalde wedstrijden openlaat dan lijkt mij ieder willekeurig gerucht over een transfer vele malen interessanter.
Vind jij.

Overigens, als er een centraal kaartverkoop topic is dan zou ik daar naar verwijzen. Dat is er niet dus laat ik het open.

quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:43 schreef SCH het volgende:
Sowieso moet je voor c kiezen omdat ik het officieel bevestigde, ik bevestigde het hier, dat zeg ik toch niet als het niet waar is???
Sinds wanneer ben JIJ een offiële bron?
Je vind je zelf geloof ik wel heel belangrijk...
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:43 schreef SCH het volgende:
En sowieso A - tuurlijk moet je topics over transfers open laten. Je geeft geen 1 frisse reden waarom het anders zou moeten. Dat het er veel worden, so what? Voetbal is juist speculeren over wie naar welke club gaat - en niet pas op het moment dat de transactie al beklonken is.
Niet "so what", maar "dat is zeer onoverzichtelijk, zo'n groep topics met 5 posts per topic. Als een transfer beklonken is kan veel specifieker gesproken worden over op welke wijze de speler een aanwinst is. Minstens zo interessant.
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:43 schreef SCH het volgende:

Een groot transfertopic werkt duidelijk niet omdat niemand daar de lijn kan vasthouden - dat is meer een soort Meldtopic geworden terwijl juist de discussie en de speculatie zo leuk is.


Als je kijkt zie je dat er in dat topic OOK discussies en speculaties plaats vinden (bv omtrent Allback). Zie weinig mensen die daar moeite hebben om de lijn van de discussie daar vast te houden.
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:43 schreef SCH het volgende:
Dat was ook ooit de kracht van de Fok.
Maar vroeger was ook ALLES beter...

(btw onder welke naam stond je voorheen geregistreerd eigenlijk, want SCH heeft niet zo'n lang geschiedenis...)

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_7929751
Je gaat er dus niet op in Doc - jammer. Als je al zo overtuigd bent van je eigen gelijk moet je me niet vragen om mijn mening. Je herhaalt je zelf alleen maar.

Om over Golfer maar te zwijgen. Die kan alleen maar schelden, zielig typje

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 januari 2003 @ 14:13:17 #44
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7929764
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Je hebt die discussie duidelijk niet gevolgd dus je moest maar niet oordelen over dingen waarvan je niet het naadje van de kous weet.


Welk naadje van de kous? Dat er ook een voetbal topic van je gesloten was van jou in SPT en dat je daarom klaagde? Volgens mij heeft Digger deze discussie prima gevolgd...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_7929781
p.s. ik vind mezelf helemaal niet belangrijk - maar jij zij zelf dat als ik gelijk had je me zou aanbevelen als zeer geloofwaardige bron omtrent Heerenveen - en nu neem je dat ineens weer terug??
pi_7929811
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:06 schreef golfer het volgende:
Ik raad je van harte aan, als je je zo ergert aan het Sport- en Voetbalforum, deze fora uit je active-topicslijst te halen en verder hier niet meer in te posten.
Misschien dat jij dat kan doen. Er zijn er minstens zoveel die schoon genoeg hebben van jouw betweterige gedrag en je gebrekkige kennis van sportonderwerpen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 januari 2003 @ 14:16:21 #47
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7929817
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:12 schreef SCH het volgende:
Je gaat er dus niet op in Doc - jammer. Als je al zo overtuigd bent van je eigen gelijk moet je me niet vragen om mijn mening. Je herhaalt je zelf alleen maar.

Om over Golfer maar te zwijgen. Die kan alleen maar schelden, zielig typje


Volgens mij ga ik echt OVERAL op in van wat je zegt.
Ik leg alles uit!!!

En dat er ook prima discussies over transfers BINNEN het transfertopic mogelijk zijn heb ik ook duidelijk gemaakt. En dat je argument DUS niet opgaat. Wat wil je nog meer weten?

Nogmaals de vraag: waarom moet ik aannemen dat jij een officële bron bent?

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 januari 2003 @ 14:18:05 #48
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7929851
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:14 schreef SCH het volgende:
p.s. ik vind mezelf helemaal niet belangrijk - maar jij zij zelf dat als ik gelijk had je me zou aanbevelen als zeer geloofwaardige bron omtrent Heerenveen - en nu neem je dat ineens weer terug??
Dat is NU.

Geef me een reden dat ik TOEN JIJ HET TOPIC OPENDE jou als officiële bron moest zien.

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 16-01-2003 14:19]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_7929856
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:12 schreef SCH het volgende:
Je gaat er dus niet op in Doc - jammer.
quote:
(btw onder welke naam stond je voorheen geregistreerd eigenlijk, want SCH heeft niet zo'n lang geschiedenis...)
Twee keer gevraagd al!
Ik steek een sigaar op en dan komt alles goed.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 januari 2003 @ 14:20:25 #50
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7929903
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:18 schreef JohanDerksen het volgende:

[..]


[..]

Twee keer gevraagd al!


Ik begin ook nieuwsgfierig te worden
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_7930033
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:16 schreef Doc het volgende:

[..]

Volgens mij ga ik echt OVERAL op in van wat je zegt.
Ik leg alles uit!!!

En dat er ook prima discussies over transfers BINNEN het transfertopic mogelijk zijn heb ik ook duidelijk gemaakt. En dat je argument DUS niet opgaat. Wat wil je nog meer weten?

Nogmaals de vraag: waarom moet ik aannemen dat jij een officële bron bent?


Je deed in bovenstaande posts voorkomen alsof je openstond voor andere meningen. Nu reageer je per direct met standaardantwoorden. Die discussies worden nauwelijks gevoerd, dat weet je best. Waarom zijn jullie er zo happig op het aantal topics beperkt te houden? Het zal heus niet zo zijn dat over ieder gerucht een topic worden geopend. Maar als je een voetbalforum opent en je beperkt dan 1 van de leukste dingen, da's jammer.

Ik heb nooit gezegd dat ik officieel ben - je hebt mij alleen gezegd dat als ik gelijk had je je vertrouwen in mij uit zo spreken - wat mij van mij niet hoeft. Maar om nou zo opzichtig het tegenovergestelde te gaan doen is flauw.

Vroeger was niet alles beter maar vroeger werd nieuws dat door Fokkers werd ingebracht vaker serieus genomen waardoor er veel nieuwswaardiger en nieuwe zaken op stonden. Nu beperken moderators dat en jij hebt daar blijkbaar nog wel een soort regels bij. Golfer komt niet verder dan een Fokker als ik voor randdebiel uit schelden omdat hij wat tegengast krijgt. Terwijl hij notabene dit topic heeft geopend. Had ie beter niet kunnen doen dan.

  donderdag 16 januari 2003 @ 14:28:35 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7930090
Geef jij ook nog een keer antwoord op de vraag die je intussen al 3 gesteld is?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_7930489
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:28 schreef golfer het volgende:
Geef jij ook nog een keer antwoord op de vraag die je intussen al 3 gesteld is?
Niet de aandacht afleiden kereltje
pi_7930512
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet de aandacht afleiden kereltje


gewoon de vraag beantwoorden mannetje. Dat is toch niet zo moeilijk..???
pi_7930569
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:48 schreef Frenkie het volgende:

[..]

gewoon de vraag beantwoorden mannetje. Dat is toch niet zo moeilijk..???


Nee hoor da's niet moeilijk - maar het ging nog even ergens anders over. First things first.
pi_7930583
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:51 schreef SCH het volgende:
Nee hoor da's niet moeilijk - maar het ging nog even ergens anders over. First things first.
Blijkbaar is het heel moeilijk.
Er staan antwoorden zat...
pi_7930862
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:51 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Blijkbaar is het heel moeilijk.
Er staan antwoorden zat...


Heb jij gelijk in - veel tekst, weinig wol
  donderdag 16 januari 2003 @ 15:16:47 #58
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7931038
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 15:07 schreef SCH het volgende:

Heb jij gelijk in - veel tekst, weinig wol


Je doelt op jouw bijdrages tot nu toe, naar ik aanneem?

Overigens is het ruim 40 jaar geleden dat iemand mij voor het laatst kereltje noemde.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 januari 2003 @ 15:20:05 #59
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7931094
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Je deed in bovenstaande posts voorkomen alsof je openstond voor andere meningen. Nu reageer je per direct met standaardantwoorden. Die discussies worden nauwelijks gevoerd, dat weet je best. Waarom zijn jullie er zo happig op het aantal topics beperkt te houden? Het zal heus niet zo zijn dat over ieder gerucht een topic worden geopend. Maar als je een voetbalforum opent en je beperkt dan 1 van de leukste dingen, da's jammer.


Het waren geen standaard antwoorden. Ik ging daadwerkelijk op je argumenten in. Jammer dat je dat niet ziet. Maar ik zal vanavond een topic in VLB openen om de discussie eens op een breder plan te brengen en dat ook anderen over deze materie zich uit laten.

Transfer geruchten in een certraal topic of mag er voor ieder transfer gerucht een apart topic geopend worden zal de belangrijkste vraag daarin zijn. Kan iedereen z'n zegje doen.

quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:26 schreef SCH het volgende:

Ik heb nooit gezegd dat ik officieel ben - je hebt mij alleen gezegd dat als ik gelijk had je je vertrouwen in mij uit zo spreken - wat mij van mij niet hoeft. Maar om nou zo opzichtig het tegenovergestelde te gaan doen is flauw.


Ik doe niet het tegen over gestelde.

Ik had een vraag die ik ik nu voor de X-de maal stelde (en da's nog vaker dat de vraag die gesteld is onder welke naam je eerste postte):

Mij opmerkingen gingen over HET MOMENT WAAROP JE HET TOPIC OPENDE .

Toen was er heen enkele reden om je topic open te houden omdat je zeker toen nog niet aangemerkt kon worden als officiële bron...

(aangezien je CAPS niet alleen kan lezen nu ook maar in BOLD er bij)

En nu dit is afgehandeld de vraag: onder welke nick postte je voorheen?

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_7931497
Op het moment dat ik het topic opende kon jij dat niet weten. Dat had ik toch al gezegd - lijkt me ook duidelijk. Maar zoals ik al heb duidelijk gemaakt vind ik serieus gerucht, waarvan enige bronnen zijn dat wel, basis genoeg voor een topic. Goed dat je er een topic over opent.

In het eerste jaar van Fok had ik een naam die ik niet meer weet - daarna vanuit het buitenland onder de naam bab en daarna onder de naam sch - vanaf oktober opnieuw geregistreerd. Tevreden?

pi_7933830
Zullen we SCH maar behandelen als ware het een FIFA verkiezing voor wereldvoetballer van het jaar?

Lijkt me wel het beste, elk woord wat je er aan vuil maakt is bij voorbaat verspilde moeite.

En mbt. z'n vorige nick heb ik een prijsvraag:

a) Azijnpisser
b) zeurkous
c) mierenneuker
d) Zeikstraal

SCH

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_7933873
"Geef SCH een rode kaart" zou wel een leuke subtitel zijn voor hetgeen dit topic inmiddels is geworden overigens.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 16 januari 2003 @ 17:16:52 #63
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7933893
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:15 schreef DIGGER het volgende:
"Geef SCH een rode kaart" zou wel een leuke subtitel zijn voor hetgeen dit topic inmiddels is geworden overigens.

idd

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_7934197
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:13 schreef DIGGER het volgende:
Zullen we SCH maar behandelen als ware het een FIFA verkiezing voor wereldvoetballer van het jaar?

Lijkt me wel het beste, elk woord wat je er aan vuil maakt is bij voorbaat verspilde moeite.

En mbt. z'n vorige nick heb ik een prijsvraag:

a) Azijnpisser
b) zeurkous
c) mierenneuker
d) Zeikstraal

SCH


hij zegt bab. maar daar heeft ie in ieder geval niet mee gepost in Sport of Voetbal
pi_7934227
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:15 schreef DIGGER het volgende:
"Geef SCH een rode kaart" zou wel een leuke subtitel zijn voor hetgeen dit topic inmiddels is geworden overigens.
Einde contract voor SCH!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_7937051
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:39 schreef Frenkie het volgende:

[..]

hij zegt bab. maar daar heeft ie in ieder geval niet mee gepost in Sport of Voetbal


Jawel hoor - dat kun je niet meer terugvinden - die naam is eruit.
pi_7937074
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:15 schreef DIGGER het volgende:
"Geef SCH een rode kaart" zou wel een leuke subtitel zijn voor hetgeen dit topic inmiddels is geworden overigens.
Kan ook worden: "DIGGER blijft kontjes van moderators likken"

Blijf vooral stoer doen!!!

pi_7937118
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Kan ook worden: "DIGGER blijft kontjes van moderators likken"

Blijf vooral stoer doen!!!


en dit was uitlachen, even voor de duidelijkheid

  Trouwste user 2022 donderdag 16 januari 2003 @ 20:07:20 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_7937168
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Kan ook worden: "DIGGER blijft kontjes van moderators likken"


Daar staat ie om bekend.

Dit is cynisch bedoeld

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 januari 2003 @ 20:43:41 #70
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7938016
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 15:20 schreef Doc het volgende:

... Maar ik zal vanavond een topic in VLB openen om de discussie eens op een breder plan te brengen en dat ook anderen over deze materie zich uit laten.

Transfer geruchten in een certraal topic of mag er voor ieder transfer gerucht een apart topic geopend worden zal de belangrijkste vraag daarin zijn. Kan iedereen z'n zegje doen.


Bij deze [FB] Transfergeruchten: aparte topics vs centraal
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 16 januari 2003 @ 21:31:57 #71
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7939123
[vergeten voetbalhelden]Glenn Helder naar Top Oss
Wil Golfer ff heel snel dat slotje van dit topic afhalen
als ik er zelf niet had voorgezet "vergeten voetbalhelden" dan was er nooit iemand opgekomen dat er ook nog een vergeten voetbalgodentopic was en was het topic wel opengebleven
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  donderdag 16 januari 2003 @ 21:35:54 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7939219
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 21:31 schreef CAZZO het volgende:
[vergeten voetbalhelden]Glenn Helder naar Top Oss
Wil Golfer ff heel snel dat slotje van dit topic afhalen
als ik er zelf niet had voorgezet "vergeten voetbalhelden" dan was er nooit iemand opgekomen dat er ook nog een vergeten voetbalgodentopic was en was het topic wel opengebleven
Juist omdat je dus wist dat er een topic voor was, plaats je dat expres niet in dat topic?

De logica ontgaat mij. Anyhow het blijft dicht en je kunt je bericht kwijt in het topic dat er al over gaat.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_7939249
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 21:35 schreef golfer het volgende:
De logica ontgaat mij. Anyhow het blijft dicht en je kunt je bericht kwijt in het topic dat er al over gaat.
Hoe verrassend

cursusje: hoe geef ik eens een fout toe dan maar?

  donderdag 16 januari 2003 @ 21:39:26 #74
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7939323
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 21:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Juist omdat je dus wist dat er een topic voor was, plaats je dat expres niet in dat topic?


De logica ontgaat mij. Anyhow het blijft dicht en je kunt je bericht kwijt in het topic dat er al over gaat.
[/quote]ik ga hier niet eens op reageren
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  donderdag 16 januari 2003 @ 21:40:21 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7939344
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 21:36 schreef SCH het volgende:

Hoe verrassend

cursusje: hoe geef ik eens een fout toe dan maar?


Heet jij CAZZO?

de oude vaste posters, en daar behoor jij niet toe, weten dat ik als ik fout zit het toe geef en bereid ben fouten te herstellen.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_7939464
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 21:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Juist omdat je dus wist dat er een topic voor was, plaats je dat expres niet in dat topic?

De logica ontgaat mij. Anyhow het blijft dicht en je kunt je bericht kwijt in het topic dat er al over gaat.


godverdegodver moet alles nou per se centraal..??
ik vind dat dit soort spelers best een apart topic verdienen. Helder is toch international geweest. Dus in zo'n topic kan je leuk oude herinneringen ophalen en gniffelen dat hij nou bij Top Oss speelt.
pi_7949524
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:02 schreef SCH het volgende:

Kan ook worden: "DIGGER blijft kontjes van moderators likken"

Blijf vooral stoer doen!!!


Zooooooooow je kent me echt wel goed
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_8159860
Is er dan helemaal geen humor meer in VBL .

Nav:

quote:
Mag in het centrale Ajax-topic of in het bevestigde transfertopic.
Argentijn Julio Esnaider maakt seizoen af bij Aja

Het heeft trouwens niks met Ajax te maken golfer

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  dinsdag 28 januari 2003 @ 20:01:56 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8159912
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 19:58 schreef keeper het volgende:
Is er dan helemaal geen humor meer in VBL .

Nav:


Argentijn Julio Esnaider maakt seizoen af bij Aja

Het heeft trouwens niks met Ajax te maken golfer


Ik las in mijn snelheid van lezen Ajax i.p.v. Aja.

Maar verder is humor best toegestaan hoor, graag zelfs, maar toch liefst transfertopics een beetje centraal houden.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_8159988
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 20:01 schreef golfer het volgende:
Maar verder is humor best toegestaan hoor, graag zelfs, maar toch liefst transfertopics een beetje centraal houden.
Ja dat weet ik ook wel, maar in een los topic kwam hij leuker over. Had nog geprobeerd er een wat algemener Esnaider topic van te maken .

Naja, geeft niet verder hoor .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 januari 2003 @ 20:05:28 #81
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8159994
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 20:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik las in mijn snelheid van lezen Ajax i.p.v. Aja.

Maar verder is humor best toegestaan hoor, graag zelfs, maar toch liefst transfertopics een beetje centraal houden.


Ik vond 'm wel geinig eigenlijk.

Heb trouwens een ander niet al te serieus topic weer open gegooid

Meer voor de humor om te lachen dan om de serieus.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 28 januari 2003 @ 20:06:16 #82
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8160016

good one Keeper

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 januari 2003 @ 20:07:35 #83
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8160046
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 20:05 schreef keeper het volgende:

[..]

Ja dat weet ik ook wel, maar in een los topic kwam hij leuker over. Had nog geprobeerd er een wat algemener Esnaider topic van te maken .

Naja, geeft niet verder hoor .


Ach, zo komt-ie via dit topic ook wel over
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8320707
Doc - ik weet dat je een hekel aan me hebt maar je slaat nu toch echt door met je ajaxliefde. En een vdVaart en een Sneijders topic - het slaat echt nergens meer op. Als je enigszins geloofwaardig wilt blijven.

Over transfers had je hele theorettes de vorige keer. Daar was ik het niet mee eens. Maar ik paste me aan, beloofde beterschap en dan verzin je binnen enkele dagen weer iets nieuws, communiceert dat slecht en behandelt mensen die zich daar niet aan houden erg bot.

Ik vind dat je niet teveel van die centrale topics moet maken - die worden te groot - daar gaan discussies door elkaar heen lopen, laat het toch lekker op zijn beloop.

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2003 @ 21:27:21 #85
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8320848
Tof dat je eindelijk het juist topic gevonden hebt.
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:20 schreef SCH het volgende:
Doc - ik weet dat je een hekel aan me hebt maar je slaat nu toch echt door met je ajaxliefde. En een vdVaart en een Sneijders topic - het slaat echt nergens meer op. Als je enigszins geloofwaardig wilt blijven.
Ik heb geen hekel aan je hoor.

Ik heb gezegd dat een topic over spelers geopend mochten worden - zeker voor internationals, zoals VdVaart - en ook als een eerste post enige inhoud had. Of de speler nou van Ajax of F'noord of Heracles komt maakt me niet uit. Open een beetje fatsoenlijk topic over die Samaras (wie?!) en je zal zien dat het ook gewoon openblijft netzoals het topic over Van Persie. Of over Ten Rouwelaar .

quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:20 schreef SCH het volgende:
Over transfers had je hele theorettes de vorige keer. Daar was ik het niet mee eens. Maar ik paste me aan, beloofde beterschap en dan verzin je binnen enkele dagen weer iets nieuws, communiceert dat slecht en behandelt mensen die zich daar niet aan houden erg bot.

Ik vind dat je niet teveel van die centrale topics moet maken - die worden te groot - daar gaan discussies door elkaar heen lopen, laat het toch lekker op zijn beloop.


Ik zou het topic niet gesloten hebben, maar we modden met z'n twee. Ik ben over het centrale bevestigde transfer topic met golfer in conclaaf. Heb het topic over Ten Rouwelaar en Kooiman weer geopend, maar dan als speler(s) topic. Verder is er weinig aan de regels veranderd.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8321039
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:27 schreef Doc het volgende:
Ik heb geen hekel aan je hoor.
*Opgelucht ademhaal
Okay dank voor je antwoord.
Ik weet niet waarom - heb weer zo'n dag.
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:27 schreef Doc het volgende:
Open een beetje fatsoenlijk topic over die Samaras (wie?!) en je zal zien dat het ook gewoon openblijft.
Georgios Samaris - wordt deze maand 18. Centrumspits, Grieks. Heeft eerlijk gezegd een grotere staat van dienst dan dat Ajaxtalentje
Speelde dit seizoen al drie competitiewedstrijden en scoorde daarin tweemaal
  Trouwste user 2022 donderdag 6 februari 2003 @ 21:43:51 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_8321112
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:40 schreef SCH het volgende:


Speelde dit seizoen al drie competitiewedstrijden en scoorde daarin tweemaal


Toe maar. Wat een gemiddelde. Ongeëvenaard.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2003 @ 21:44:23 #88
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8321125
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:37 schreef LoekB het volgende:
Krijgen we nou een topic voor elke speler in de HCE ofzo? .
Als men een topic met een nieuwsfeit of een goede introducerende post over die speler opent kan in principe voor iedere speler een topic geopend worden.

Dan kan later ieder ander extra nieuwsfeit over deze speler ook in dat topic.

Per user maximaal een zo'n topic openen per dag

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2003 @ 21:45:29 #89
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8321145
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:43 schreef tong80 het volgende:

[..]

Toe maar. Wat een gemiddelde. Ongeëvenaard.



Eerlijk is eerlijk, 't is meer dan Sneijder tot nu toe .
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8321228
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:43 schreef tong80 het volgende:

[..]

Toe maar. Wat een gemiddelde. Ongeëvenaard.


Voor een jongen die net als Sneijder niet echt bij de selectie hoort en debuteert in het eerste is twee doelpunten in drie wedstrijden (volgens mij waren twee of misschien wel drie daarvan ook nog invalbeurten) absoluut niet slecht. Dus een beetje misplaatst cynisme Vertel mij maar welke debutanten dat meer deden. Ze zullen er zijn, maar niet bij bosjes.
pi_8321888
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:45 schreef Doc het volgende:
Eerlijk is eerlijk, 't is meer dan Sneijder tot nu toe .
Ja zo lust ik er ook nog wel een paar. Sneijder is geen speler die doelpunten moet maken he.

en sinds wanneer is het maken van doelpunten maatstaf voor het bepalen van de kwaliteit van een speler?

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 februari 2003 @ 08:50:35 #92
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8326210
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 22:21 schreef keeper het volgende:

[..]

Ja zo lust ik er ook nog wel een paar. Sneijder is geen speler die doelpunten moet maken he.

en sinds wanneer is het maken van doelpunten maatstaf voor het bepalen van de kwaliteit van een speler?


Ben benieuwd wanneer het "heel erg groter Samaras"topic geopend wordt.

En SCH, welk topic denk je dat voller wordt: het Sneijder topic of het Samaras topic?

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8326254
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 08:50 schreef Doc het volgende:
En SCH, welk topic denk je dat voller wordt: het Sneijder topic of het Samaras topic?
Doc, ik denk dat je er helemaal niets van snapt.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 februari 2003 @ 09:04:52 #94
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8326352
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 08:54 schreef Puur het volgende:

[..]

Doc, ik denk dat je er helemaal niets van snapt.


Ik denk het wel
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8326966
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 08:50 schreef Doc het volgende:

En SCH, welk topic denk je dat voller wordt: het Sneijder topic of het Samaras topic?


Wat bedoel je daar nou mee? Natuurlijk komen hier meer Ajax fans dus zal het Sneijder topic voller worden. Dat zegt volgens jou blijkbaar iets over de kwaliteit of het nut van zo'n topic??? Dan kun je inderdaad beter alleen topics over de 'grote clubs' en spelers daarvan toestaan. Dat is toch niet wat je wil? Dan moet je ook niet dit soort merkwaardige vragen stellen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 februari 2003 @ 10:55:49 #96
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8327556
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 10:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat bedoel je daar nou mee? Natuurlijk komen hier meer Ajax fans dus zal het Sneijder topic voller worden. Dat zegt volgens jou blijkbaar iets over de kwaliteit of het nut van zo'n topic??? Dan kun je inderdaad beter alleen topics over de 'grote clubs' en spelers daarvan toestaan. Dat is toch niet wat je wil? Dan moet je ook niet dit soort merkwaardige vragen stellen.


Je hebt het vaak over de "klantvriendelijkheid" die de mods moeten bezitten. Klantvriendelijkheid houdt onder ander in dat je topics openhoudt waar veel mensen op willen reageren en de topics dichtgooit die het overzicht verpesten.

Zelf ben ik overigens voor een beperkt dichtgooien van topics. Wat mij betreft hoeven alleen topics dicht die a) over transfer geruchten gaan (daar is een centraal topic voor), b) moderatie zaken gaan (daar is ook een centraal topic voor), c) andere topics die dubbel zijn (bijvoorbeeld over een speler waar al een topic voor is). Wat mij betreft kunnen voor bevestigde binnenlandse transfers aparte topics geopend worden en daarover zijn golfer en ik nu aan het discussiëren.

Topics die een geringe "markt" hebben zakken toch wel weg imho. Die hoef ik niet te sluiten. Dubbele topics vind ik echter wel hinderlijk gezien. Een ander voetbal waar ik kom laten ze dubbele topics wel staan en dat leest beroerd. Ieder opent voor z'n mening een eigen topic en dat werkt niet.

Onafhankelijk van de club mogen er topics voor spelers geopend worden. Echter maximaal een per user er dag of zo, om te voorkomen dat users achter elkaar speler-topics openen.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8328295
Nou prima - ik kan er wel mee leven. Vind alleen dat je vaak iets te gekleurd reageert en de indruk wekt dat er echt maar 1 club is in Nederland die er toe doet. Dat blijkt weer uit zo'n reactie over Samaras.

Het zou toch echt beter zijn als het moderatorteam niet louter uit Ajacieden bestond, al was het maar om iedere schijn van voorkeur te voorkomen.

pi_8328324
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 11:39 schreef SCH het volgende:
Nou prima - ik kan er wel mee leven. Vind alleen dat je vaak iets te gekleurd reageert en de indruk wekt dat er echt maar 1 club is in Nederland die er toe doet. Dat blijkt weer uit zo'n reactie over Samaras.

Het zou toch echt beter zijn als het moderatorteam niet louter uit Ajacieden bestond, al was het maar om iedere schijn van voorkeur te voorkomen.


Altijd dat gezeur dat mensen pro-ajax zijn. Das met de NOS en Studio 'ajax ook zo. Het is jalouzie ! Wat kan jou het nu bommen dat het om een ajacied gaat ! Het is maar een spelletje...
pi_8328351
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 11:41 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Altijd dat gezeur dat mensen pro-ajax zijn. Das met de NOS en Studio 'ajax ook zo. Het is jalouzie ! Wat kan jou het nu bommen dat het om een ajacied gaat ! Het is maar een spelletje...


Ik zeur verder nooit over mensen die pro-ajax zijn - ik zeg alleen dat het verstandiger is om objectiviteit na te streven. Doc geeft duidelijk een hekel te hebben aan alles wat met Feyenoord te maken heeft.
pi_8328619
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 11:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zeur verder nooit over mensen die pro-ajax zijn - ik zeg alleen dat het verstandiger is om objectiviteit na te streven. Doc geeft duidelijk een hekel te hebben aan alles wat met Feyenoord te maken heeft.


Maar zal waarschijnlijk nooit zo modereren.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 februari 2003 @ 12:20:48 #101
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8329177
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 11:56 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Maar zal waarschijnlijk nooit zo modereren.


Exactemundo.

Mijn hekel aan die F'noord of ManScum (en in mindere mate jegens PSV en the Gooners) zal ik in m'n posts niet onder stoelen of banken steken, maar zal in het modereren niet laten blijken. Ik zal geen topics sluiten of openhouden omdat ze over de ene of de andere club gaan. Wat betreft het modereren heb ik zo objectief mogelijke transparante regels die ik hierboven genoemd heb. Op z'n hoogst kunnen golfer en ik soms enigszins van opvatting verschillen wat betreft het open houden en sluiten, maar die milde verschillen in inzichten bespreken we onderling in het mod-hok zodat we zoveel mogelijk tot een eenduidig beleid komen.

Mocht je vinden dat ik me ergens niet aan die regels houd meld het dan hier.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8329367
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 12:20 schreef Doc het volgende:

[..]

Exactemundo.

Mijn hekel aan die F'noord of ManScum (en in mindere mate jegens PSV en the Gooners) zal ik in m'n posts niet onder stoelen of banken steken, maar zal in het modereren niet laten blijken. Ik zal geen topics sluiten of openhouden omdat ze over de ene of de andere club gaan. Wat betreft het modereren heb ik zo objectief mogelijke transparante regels die ik hierboven genoemd heb. Op z'n hoogst kunnen golfer en ik soms enigszins van opvatting verschillen wat betreft het open houden en sluiten, maar die milde verschillen in inzichten bespreken we onderling in het mod-hok zodat we zoveel mogelijk tot een eenduidig beleid komen.

Mocht je vinden dat ik me ergens niet aan die regels houd meld het dan hier.


Ik had het over de schijn vermijden. Je kunt je gevoel nooit helemaal uitschakelen. Ik zou het verstandiger vinden een gemengder moderate team op zo'n forum als dit te zetten.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 februari 2003 @ 12:35:02 #103
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8329461
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 12:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik had het over de schijn vermijden. Je kunt je gevoel nooit helemaal uitschakelen. Ik zou het verstandiger vinden een gemengder moderate team op zo'n forum als dit te zetten.


Ik heb niets aan "schijn", ik wil feiten.

Het gaat nog steeds om wat ik doe als moderator en niet om wat post als user.

Dus ik zou zeggen: wanneer je vind dat ik me niet aan m'n regels houdt (kortom, als ik m'n gevoel niet voldoende heb uitgeschakeld), meldt het hier.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8329474
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 12:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik had het over de schijn vermijden. Je kunt je gevoel nooit helemaal uitschakelen. Ik zou het verstandiger vinden een gemengder moderate team op zo'n forum als dit te zetten.


Wat een ophef om niks. Wil je dan van elk HCE-team een moderator vertegenwoordigd zien? Wordt wel een beetje druk, niet?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_8329818
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 12:30 schreef SCH het volgende:

Ik had het over de schijn vermijden. Je kunt je gevoel nooit helemaal uitschakelen. Ik zou het verstandiger vinden een gemengder moderate team op zo'n forum als dit te zetten.


Jij mag al blij zijn dat ik geen FA (toen hoofdgroepmoderator, whatever) meer ben.

Hoe ha dje het gezien willen hebben, Modje sop een voetbalforum die de schijn van partijdigheid moeten vermijden.

Optie A:

Modje heeft helemaal niks met voetbal, is dus onpartijdig

Optie B:

Modje is alleen fan van FC Bal op het dak 14 en de rest zal hem worst wezen.

Anders dan dit hou je altijd modjes die hun eigen voorkeuren qua voetbalclub hebben.

2 P$V Mods, 2 Feyenoord Mods, 1 P$V en 1 Neuzen Mod, het maakt mij geen ene fuck uit, als ze niet goed zouden functioneren komt dat snel genoeg naar voren daar er altijd meer fans zijn van andere clubs bij mekaar dan diegene die de mods supporten.

Ik heb een mega grote hekel aan die neuzen, veel en veel meer dan jou, hoor je mij hier moeilijk doen over de huidige moderators omdat ze te pro neuzen zouden zijn?

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 07-02-2003 12:58]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 7 februari 2003 @ 13:03:33 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8330028
Op het moment dat jullie mij bij het modereren betrappen op "partijdigheid" word ik daar graag door jullie concreet op gewezen.

Ik heb echter de stellige en oprechte indruk dat zowel Doc als ik onze eigen clubvoorkeur niet laten meespelen bij welke mod-aktie dan ook.

Mocht anders blijken, dan zouden we ongeschikt zijn en zal ik daaruit mijn conclusies trekken. Dus kom maar op met de concrete voorbeelden.

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 07-02-2003 14:01]

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 februari 2003 @ 14:42:03 #107
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8332211
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 10:55 schreef Doc het volgende:

Wat mij betreft kunnen voor bevestigde binnenlandse transfers aparte topics geopend worden en daarover zijn golfer en ik nu aan het discussiëren.


We hebben het even doorgenomen en het wordt:

* Transfergeruchten: in centraal topic ( -> Transfer Geruchten <- [6] )

* Bevestigde binnenlandse* transfers: eigen topic mag
(maar mag ook centraal in [centraal] bevestigde transfers, deel 1)

* Bevestigde buitenlandse transfers: in centraal topic ( [centraal] bevestigde transfers, deel 1)

Als er een topic voor de speler in kwestie is kunnen dergelijke posts ook in een [speler] topic.

* binnenlandse transfer: transfer waar een NLse club bij betrokken is

[edit: ik heb het aangepast(e) ]

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 07-02-2003 14:49]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 7 februari 2003 @ 14:46:22 #108
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8332328
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 14:42 schreef Doc het volgende:

Kleine correctie:

We hebben het even doorgenomen en het wordt:

(*)Transfergeruchten: in centraal topic -> Transfer Geruchten <- [6]

(*)Bevestigde binnenlandse transfers: eigen topic mag (maar mag ook centraal in [centraal] bevestigde transfers, deel 1)

(*)Bevestigde buitenlandse transfers: in centraal topic [centraal] bevestigde transfers, deel 1/


There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_8334696
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 12:35 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik heb niets aan "schijn", ik wil feiten.

Het gaat nog steeds om wat ik doe als moderator en niet om wat post als user.

Dus ik zou zeggen: wanneer je vind dat ik me niet aan m'n regels houdt (kortom, als ik m'n gevoel niet voldoende heb uitgeschakeld), meldt het hier.


Beetje kort door de bocht. Als serieuze moderator zou je juist de schijn moeten willen vermijden. Maar daar denk jij blijkbaar anders over. Zegt wel iets natuurlijk. Je schakelt je gevoel natuurlijk nooit helemaal uit, dat zou onmenselijk zijn. Het was maar een tip maar jullie vinden je zelf blijkbaar heel betrouwbaar. Had jou wel willen zien als er twee Feyenoord-mods waren die net zo uitgesproken waren als jij.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 februari 2003 @ 16:51:52 #110
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8335091
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 16:35 schreef SCH het volgende:

Beetje kort door de bocht. Als serieuze moderator zou je juist de schijn moeten willen vermijden. Maar daar denk jij blijkbaar anders over. Zegt wel iets natuurlijk. Je schakelt je gevoel natuurlijk nooit helemaal uit, dat zou onmenselijk zijn. Het was maar een tip maar jullie vinden je zelf blijkbaar heel betrouwbaar.


Tuurlijk kan ik m'n gevoel niet uitschakelen. Als ik te veel met mijn gevoel mod moet je het me hier vooral laten weten. Ik wacht met spanning af...

Tip voor jou: probeer je eens minder te richten op de "schijn" en wat meer op de feiten.

quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 16:35 schreef SCH het volgende:
Had jou wel willen zien als er twee Feyenoord-mods waren die net zo uitgesproken waren als jij.
Zolang ze goed modden zou ik daar geen enkel probleem mee hebben. Denk dat Digger en Cazzo bijvoorbeeld dat prima zouden kunnen en zou het volste vertrouwen hebben in het moderatorschap van die twee fanatiek Ajax-haters.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8335143
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 16:51 schreef Doc het volgende:

[..]

Tuurlijk kan ik m'n gevoel niet uitschakelen. Als ik te veel met mijn gevoel mod moet je het me hier vooral laten weten. Ik wacht met spanning af...

Tip voor jou: probeer je eens minder te richten op de "schijn" en wat meer op de feiten.


Dat leg ik nou net uit - het gaat om de schijn - maar jij hecht daar geen belang aan. Feiten zijn in dit soort discussies vrijwel onmogelijk op te voeren en zullen altijd weerlegd kunnen worden.

zelfreflectie is een hele klus

pi_8335180
Het Voetbalforum is bij uitstek een forum waar emotie vaak de overhand zal voeren, meer nog dan in menig ander forum. Het is dan natuurlijk eerder zo dat een POST van de moderator als user (u snapt em nog) eerder als provocatie KAN worden opgevat. Een oplossing voor deze kwestie (als er al een oplossing nodig is) is het aanhouden van twee udernames: een als user, een als mod. Op een voetbalforum van mijn favo club werk ik bewust zo, omdat ik dan gemakkelijker kan posten onder mijn username zonder meteen als moderator te worden gezien. Administratieve taken als sluiten, verplaatsen etc. doe ik altijd onder mijn Moderatornaam.

In dit forum lijkt me deze optie mogelijk, maar waaarschijnlijk niet nodig. Ikzelf ga uit van de onpartijdigheid van de moderators, ondanks hun af en toe Ajax-ophemelneigingen . Ik heb geen van beiden, en trouwens DIGGER evenmin, ooit kunnen (of willen) betrappen op partijdige beslissingen of rare dingen. Het is gewoon heel druk aan het worden hier, dus zal er ook wat meer onenigheid zijn over bepaalde zaken.

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_8335251
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 16:35 schreef SCH het volgende:

Als serieuze moderator zou je juist de schijn moeten willen vermijden.


Hoe kun je als betrokken Moderator (dus voetbal fan) elke vorm van schijn vermijden, daar je nooit fan kan zijn van geen of alle clubs?

Als jij hem als Ajax mod ziet is dat jouw probleem, ik als ajax hater bij uitstek heb totaal geen probleem met beide modjes hier, wie maakt er dan een probleem van iets wat er geheel niet is?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_8335327
Ik heb nergens gezegd dat ze partijdig zijn. Ik zeg alleen dat je de schijn zou moeten vermijden. Dat is wel degelijk mogelijk.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 februari 2003 @ 17:02:44 #115
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8335373
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 16:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat leg ik nou net uit - het gaat om de schijn - maar jij hecht daar geen belang aan. Feiten zijn in dit soort discussies vrijwel onmogelijk op te voeren en zullen altijd weerlegd kunnen worden.


Klopt. Ik hecht meer belang aan feiten. Jij niet? Ook IRL niet?

Feiten zijn heel makkelijk: we hebben een stel regels gesteld waar de mods zich aan houden. Jullie kennen die. Als ik me er aan houdt doe ik het onpartijdig, doe ik het niet, dan ben ik partijdig. Zo makkelijk is het.

Ik kan wellicht onder m'n andere username hier weer gaan posten maar dan krijg ik Gunner weer op m'n dak

quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 16:53 schreef SCH het volgende:
zelfreflectie is een hele klus
Daarvoor heb ik dus jullie hulp nodig. Nogmaals: mocht ik eenf fout maken hoor ik het hier graag.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8335402
Samengevat eigenlijk voor SCH:

Er zitten hier heel wat enorme ajax haters (en jij bent niet 1 van hen).

Geen van hen kan ik betrappen op het feit dat ze (onoverkomelijke) problemen hebben met de voetbalvoorkeuren van de mods in hun modereergedrag

En uitgerekend jij moet daar continu op een enorm kinderachtige manie rover klagen?

Volgens mij (en ik zal niet de enige zijn gezien diverse reacties van diverse users in diverse topics jegens je) ben je zelf het probleem. Je doet alsof je je bij voorbaat al zo vreselijk benadeeld voelt, zo onbegrepen, zo onterecht behandeld, dat je nog voor er maar iets aan de hand is, al loopt te zeuren, en als er dan nog echt iets van je wordt gesloten, ga je helemaal als een klein kind lopen zeiken en zeuren.

Kijk eens door het ajax voorkeursschap van de mods heen, dan zal ik wellicht door je tot op heden ten toon gespreide kinderachtige gedrag proberen heen te kijken (als in 2e kans).

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 februari 2003 @ 17:04:01 #117
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8335404
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 17:00 schreef SCH het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat ze partijdig zijn. Ik zeg alleen dat je de schijn zou moeten vermijden. Dat is wel degelijk mogelijk.
Waarom ben je zo geïntresseerd in "de schijn"? Zijn feiten niet veel interessanter?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 7 februari 2003 @ 17:04:13 #118
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8335410
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 16:58 schreef DIGGER het volgende:

Als jij hem als Ajax mod ziet is dat jouw probleem, ik als ajax hater bij uitstek heb totaal geen probleem met beide modjes hier, wie maakt er dan een probleem van iets wat er geheel niet is?


Dankjewel, stomme ADO-fan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_8335437
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 17:02 schreef Doc het volgende:

[..]

Klopt. Ik hecht meer belang aan feiten. Jij niet? Ook IRL niet?

Feiten zijn heel makkelijk: we hebben een stel regels gesteld waar de mods zich aan houden. Jullie kennen die. Als ik me er aan houdt doe ik het onpartijdig, doe ik het niet, dan ben ik partijdig. Zo makkelijk is het.

Ik kan wellicht onder m'n andere username hier weer gaan posten maar dan krijg ik Gunner weer op m'n dak
[..]

Daarvoor heb ik dus jullie hulp nodig. Nogmaals: mocht ik eenf fout maken hoor ik het hier graag.


Laatste x hoor want zo belangrijk is het niet. Ik geloof dat je erg je best doet en het over het algemeen best goed doet. Ik hecht ook aan feiten, maar dat botst niet met de andere dingen die ik zeg over schijn. Ik zou zelf niet de keuze gemaakt hebben voor 2 overduidelijke Ajax-modjes, that's all.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 februari 2003 @ 17:06:36 #120
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8335456
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 17:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Laatste x hoor want zo belangrijk is het niet. Ik geloof dat je erg je best doet en het over het algemeen best goed doet. Ik hecht ook aan feiten, maar dat botst niet met de andere dingen die ik zeg over schijn. Ik zou zelf niet de keuze gemaakt hebben voor 2 overduidelijke Ajax-modjes, that's all.


Die keuze had je niet, dus is verder hierover posten zinloos lijkt me.

Mocht je nu verder nog partijdig gedrag van me tegen komen hoor ik het wel...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8335473
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 17:04 schreef golfer het volgende:

[..]

Dankjewel, stomme ADO-fan.


SCH, geniet nou van het feit dat het de Modjes voor Ajax zijn, kun je die eikels juist nu en dan lekker mee afzeiken
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_8335488
Waarom gaan jullie er eigenlijk nog op in vraag ik me dan weer af...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_8335506
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 17:07 schreef DIGGER het volgende:

[..]

SCH, geniet nou van het feit dat het de Modjes voor Ajax zijn, kun je die eikels juist nu en dan lekker mee afzeiken


daar hou k nou juist niet zo van
pi_8335513
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 17:06 schreef Doc het volgende:


Mocht je nu verder nog partijdig gedrag van me tegen komen hoor ik het wel...


Je zal hier niks meer over horen van hem, vermoed ik.

Maaruh, ik wens je alvast een goed weekend Doc, Dat Liverpool, Den Haag, Feyenoord, City, Napoli en Newcastle mogen winnen, toch?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_8349263
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 17:09 schreef DIGGER het volgende:
Maaruh, ik wens je alvast een goed weekend Doc, Dat Middlesbrough, Den Haag, Ajax, United, Napoli en Newcastle mogen winnen, toch?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_8387120
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 08:50 schreef Doc het volgende:

En SCH, welk topic denk je dat voller wordt: het Sneijder topic of het Samaras topic?


Eh.......................ik zou het niet weten Doc

Tussenstand: Sneijder 31 - Samaras 61

  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 februari 2003 @ 14:15:16 #127
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8387627
quote:
Op maandag 10 februari 2003 13:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Eh.......................ik zou het niet weten Doc

Tussenstand: Sneijder 31 - Samaras 61


Zo'n "stoere" opmerking zou indruk maken als je die eerder zou durven plaatsen, maar nee hoor ...
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 10:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat bedoel je daar nou mee? Natuurlijk komen hier meer Ajax fans dus zal het Sneijder topic voller worden. Dat zegt volgens jou blijkbaar iets over de kwaliteit of het nut van zo'n topic??? Dan kun je inderdaad beter alleen topics over de 'grote clubs' en spelers daarvan toestaan. Dat is toch niet wat je wil? Dan moet je ook niet dit soort merkwaardige vragen stellen.


Toen had je niet de ballen om te denken dat jullie talent ook een groot aantal posts kon genereren. Nee, toen was je klagerig de Calimero aan het spelen.

En nu een beetje zieligjes "zie je wel" te spelen...

Stoer!

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8387671
quote:
Op maandag 10 februari 2003 14:15 schreef Doc het volgende:


Toen had je niet de ballen om te denken dat jullie talent ook een groot aantal posts kon genereren.


Alleen is de helft offtopic. .
-
pi_8387746
Ik had vantevoren ook niet gedacht dat het voller zou worden - ik heb het ook niet zelf geopend.

t'Is alleen vermakelijk dat het behoorlijk vol is. Ook bij Sneider is veel off-topic, dat maakt niet uit.

  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 februari 2003 @ 15:21:11 #130
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8389258
quote:
Op maandag 10 februari 2003 14:19 schreef SCH het volgende:
Ik had vantevoren ook niet gedacht dat het voller zou worden - ik heb het ook niet zelf geopend.

t'Is alleen vermakelijk dat het behoorlijk vol is. Ook bij Sneider is veel off-topic, dat maakt niet uit.


Mooi, en nu niet meer miepen dat VBL er alleen voor de "grote"clubs is en dat de mods partijdig modden .

da's ook weer geregeld, DrDaggla, bedankt voor het posten in het Samaras topic, je hebt je taak gedaan, en nu weer naar Sneijders topic

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8389322
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:21 schreef Doc het volgende:

[..]

Mooi, en nu niet meer miepen dat VBL er alleen voor de "grote"clubs is en dat de mods partijdig modden .

da's ook weer geregeld, DrDaggla, bedankt voor het posten in het Samaras topic, je hebt je taak gedaan, en nu weer naar Sneijders topic


*SCH MIEPT rustig verder
  dinsdag 18 februari 2003 @ 23:25:38 #132
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8573035
Doc en/of Golfer zou je dit topic even kunnen opschonen..?? Utrecht moet Galgenwaard niet kopen.

Al mijn reacties van de laatse pagina kunnen er wat mij betreft af

  woensdag 19 februari 2003 @ 00:06:45 #133
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8574011
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 23:25 schreef Frenkie het volgende:
Doc en/of Golfer zou je dit topic even kunnen opschonen..?? Utrecht moet Galgenwaard niet kopen.

Al mijn reacties van de laatse pagina kunnen er wat mij betreft af


Gedaan.

Alsof ik niets anders te doen had.

Niet alleen jouw offtopic reaktied verwijderd, maar nogal wat meer van andere leukerts.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 19 februari 2003 @ 00:07:23 #134
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8574022
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 01:15 schreef golfer het volgende:
Mochten jullie ooit de moderaties van Doc of golfer willen bekritiseren of andere (opbouwende) kritiek hebben, dan kunnen jullie het in het vervolg hier kwijt.

Uiteraard verwachten wij hier nauwelijks nieuwe posts te zien.


sportief van jullie
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8574108
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 00:07 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

sportief van jullie


.
Psst, ieder forum heeft een centraal zeik topic..
-
pi_8587211
Beetje raar om het topic over Utrecht en het bezoekersvak te sluiten omdat 1 duffe Ajacied zich niet in kan houden. Dan concludeer jij dat er niet gediscussieerd kan worden terwijl de meesten dat dus wel kunnen. Dan sluit je volgens mij geen topic maar pakt die persoon aan.
  woensdag 19 februari 2003 @ 17:15:28 #137
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8587315
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 17:11 schreef SCH het volgende:
Beetje raar om het topic over Utrecht en het bezoekersvak te sluiten omdat 1 duffe Ajacied zich niet in kan houden. Dan concludeer jij dat er niet gediscussieerd kan worden terwijl de meesten dat dus wel kunnen. Dan sluit je volgens mij geen topic maar pakt die persoon aan.
Ik heb het nog even nageteld, van de 42 reakties in dat topic waren er 3 ontopic en was de rest offtopic.
Hopeloos verloren topic dus en ook de Utregtenaren hielden zich niet ontopic daar. Zoals in sluitpost staat: verder nieuws erover past prima in het Centrale Ajax-topic.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_8587326
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 17:11 schreef SCH het volgende:
Beetje raar om het topic over Utrecht en het bezoekersvak te sluiten omdat 1 duffe Ajacied zich niet in kan houden. Dan concludeer jij dat er niet gediscussieerd kan worden terwijl de meesten dat dus wel kunnen. Dan sluit je volgens mij geen topic maar pakt die persoon aan.
Gaaaaaaaaaaaaan we weer...

Ik hoop dat je met jou discussie kennis toch wel heb moeten inzien dat dat topic vanaf het begin af aan verschrikkelijk kansloos is geweest?

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_8590640
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 17:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik heb het nog even nageteld, van de 42 reakties in dat topic waren er 3 ontopic en was de rest offtopic.
Hopeloos verloren topic dus en ook de Utregtenaren hielden zich niet ontopic daar. Zoals in sluitpost staat: verder nieuws erover past prima in het Centrale Ajax-topic.


Beter tellen - het is maar wat je on-en-offtopic vindt, ik kom op een volstrekt ander getal.

Bovendien vind ik het nogal kansloos om hierover in een ajax-topic te posten waarin alle ajacieden zich er tegen aan gaan bemoeien. Dat vind ik niet echt een goede oplossing.

  woensdag 19 februari 2003 @ 19:42:54 #140
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8590797
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 19:38 schreef SCH het volgende:

Beter tellen - het is maar wat je on-en-offtopic vindt, ik kom op een volstrekt ander getal.

Bovendien vind ik het nogal kansloos om hierover in een ajax-topic te posten waarin alle ajacieden zich er tegen aan gaan bemoeien. Dat vind ik niet echt een goede oplossing.


Jammer dan voor je. Topic blijft hoe-dan-ook dicht.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_8591751
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 19:42 schreef golfer het volgende:

[..]

Jammer dan voor je. Topic blijft hoe-dan-ook dicht.


Als je zo reageert kun je dit topic ook wel sluiten. Je zou hier met argumenten kunnen reageren op wat ik zeg.

Doe hier echt maar slotje op. Wat een ontzettend kinderachtige reactie.

  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 februari 2003 @ 20:47:41 #142
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8592483
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 19:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Beter tellen - het is maar wat je on-en-offtopic vindt, ik kom op een volstrekt ander getal.

Bovendien vind ik het nogal kansloos om hierover in een ajax-topic te posten waarin alle ajacieden zich er tegen aan gaan bemoeien. Dat vind ik niet echt een goede oplossing.


Inderdaad, het is maar wat je off-topic vind. Maar of het er nou 3 ontopic zijn of 15: het is duidelijk minder dan de helft en ruim 25 in aantal, en dan is verwijderen echt niet de moeite. Daarnaast was er niet een duffe Ajacied die niet ontopic bleef maar waren er meer users, en die ene 'duffe Ajacied' die zich niet in kon houden was toevallig ook de topic-opener. Voor topic openers die zich in hun eigen topic kunnen in houden ga je niet hard je best doen om hun topic weer op peil te brengen: dan sluit je dat topic. Zeker als het een onderwerp om te beginnen ook al makkelijk in het centrale Ajax topic zou kunnen.

Voldoende argumenten?

Waarom wil jij het trouwens graag open houden?

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 19-02-2003 20:53]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8594122
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 20:47 schreef Doc het volgende:

[..]

Inderdaad, het is maar wat je off-topic vind. Maar of het er nou 3 ontopic zijn of 15: het is duidelijk minder dan de helft en ruim 25 in aantal, en dan is verwijderen echt niet de moeite. Daarnaast was er niet een duffe Ajacied die niet ontopic bleef maar waren er meer users, en die ene 'duffe Ajacied' die zich niet in kon houden was toevallig ook de topic-opener. Voor topic openers die zich in hun eigen topic kunnen in houden ga je niet hard je best doen om hun topic weer op peil te brengen: dan sluit je dat topic. Zeker als het een onderwerp om te beginnen ook al makkelijk in het centrale Ajax topic zou kunnen.

Voldoende argumenten?

Waarom wil jij het trouwens graag open houden?



Goed verhaal Doc.
Jij kan beter tellen.
Ik hoef het niet perse open te houden hoor. Maar als Golfer me zo gemakkelijk afserveert, word ik nijdig, dat weet ie ook wel
  woensdag 19 februari 2003 @ 21:58:26 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8594220
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:55 schreef SCH het volgende:

Maar als Golfer me zo gemakkelijk afserveert, word ik nijdig, dat weet ie ook wel


Dat is precies de reden waarom ik het deed.

in het kader van deeg en eigen koekjes.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 februari 2003 @ 22:05:08 #145
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8594422
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:55 schreef SCH het volgende:

[..]


Goed verhaal Doc.
Jij kan beter tellen.
Ik hoef het niet perse open te houden hoor. Maar als Golfer me zo gemakkelijk afserveert, word ik nijdig, dat weet ie ook wel


Ik heb het idee dat golfer die 3 meer als 'figure of speech' gebruikte, en aangezien ik ook de indruk had dat je het topic niet perse open hoefde te hebben en dus hier een beetje zeurde om het zeuren (da's zo de indruk die je afgelopen 5 weken hebt achter gelaten). Kan me golfer's reactie dan wel erg goed begrijpen eerlijk gezegd...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 februari 2003 @ 22:05:43 #146
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8594440
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:58 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat is precies de reden waarom ik het deed.

in het kader van deeg en eigen koekjes.


Ik wou het al bijna posten
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Trouwste user 2022 woensdag 19 februari 2003 @ 22:06:09 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_8594453
Het wordt steeds lachwekkender.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 februari 2003 @ 22:06:56 #148
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8594477
SCH, bedankt voor het compliment overigens.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8594716
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 22:05 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat golfer die 3 meer als 'figure of speech' gebruikte, en aangezien ik ook de indruk had dat je het topic niet perse open hoefde te hebben en dus hier een beetje zeurde om het zeuren (da's zo de indruk die je afgelopen 5 weken hebt achter gelaten). Kan me golfer's reactie dan wel erg goed begrijpen eerlijk gezegd...


Je kent me slecht. Ik lever kritiek als ik dat nodig vind.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 februari 2003 @ 22:21:06 #150
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8594859
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 22:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Je kent me slecht. Ik lever kritiek als ik dat nodig vind.


Sterker nog: ik ken je niet.

Maar zoals je zegt "wanneer jij dat nodig vind", echter dat houdt niet in dat die kritiek terecht is (meestal niet met feiten onderbouwd), waardoor het echt meer zeuren om het zeuren lijkt. Misschien dat je het serieus bedoelt. BHFH zal vast ook z'n topics serieus bedoelen...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8595440
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 22:06 schreef tong80 het volgende:
Het wordt steeds lachwekkender.



Dat idee had ik nou ook al
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 19 februari 2003 @ 22:42:03 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8595471
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 22:41 schreef Da_Sandman het volgende:

Dat idee had ik nou ook al


Ik amuseer me ook prima in dit topic.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 februari 2003 @ 22:47:01 #153
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8595638
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 22:42 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik amuseer me ook prima in dit topic.


OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8596420
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 22:21 schreef Doc het volgende:

[..]

Sterker nog: ik ken je niet.

Maar zoals je zegt "wanneer jij dat nodig vind", echter dat houdt niet in dat die kritiek terecht is (meestal niet met feiten onderbouwd), waardoor het echt meer zeuren om het zeuren lijkt. Misschien dat je het serieus bedoelt. BHFH zal vast ook z'n topics serieus bedoelen...


Altijd met feiten onderbouwd hoor, dat kun je niet hard maken. Ik zeg niet dat de kritiek altijd terecht is, jullie zouden er wel altijd serieus op kunnen reageren. Dat veel andere posters zo meegaand zijn, is mijn probleem toch niet?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 februari 2003 @ 23:35:41 #155
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8597136
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 23:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Altijd met feiten onderbouwd hoor, dat kun je niet hard maken.


Het hangt er van af wat je 'feiten' noemt.
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 23:10 schreef SCH het volgende:
Ik zeg niet dat de kritiek altijd terecht is, jullie zouden er wel altijd serieus op kunnen reageren.
Zou kunnen inderdaad, maar ik ben gekke Henkie niet: ik ga niet meer altijd serieus op jou reageren.
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 23:10 schreef SCH het volgende:
Dat veel andere posters zo meegaand zijn, is mijn probleem toch niet?
En dat jij een zeurkous bent is ons probleem verder ook niet.

SCH en slaap lekker.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8597987
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 17:15 schreef golfer het volgende:
Hopeloos verloren topic dus en ook de Utregtenaren hielden zich niet ontopic daar. Zoals in sluitpost staat: verder nieuws erover past prima in het Centrale Ajax-topic.
behalve je spelfout (alhoewel Utrechtenaar weer mag, overigens) ben ik wel on topic geweest. Alleen vond ik de insteek kolder. Verder ben ik netjes met de discussie meegelopen. Je kan moeilijk beweren dat ik me niet aan de stelling heb gehouden, want die was er niet
pi_8598028
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 00:10 schreef Frenkie het volgende:
[..]
posticoon vergeten
pi_8601320
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 23:35 schreef Doc het volgende:

En dat jij een zeurkous bent is ons probleem verder ook niet.


Ga jij nou maar rukken op dat oh zo fantastische gelijke spelletje
pi_8606213
quote:
Al tig post lang schrijft SCH in dit topic het volgende:

Doc en Golfer, jullie mogen best een eigen mening hebben, zo lang deze maar gelijk is aan de mijne, en als jullie geen mening hebben, vertel ik jullie wel even wat jullie mening moet zijn.


Hier komt het in het kort op neer, toch?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_8606326
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 13:27 schreef DIGGER het volgende:

--------------------------------------------------------------------------------
Al tig post lang schrijft SCH in dit topic het volgende:
Doc en Golfer, jullie mogen best een eigen mening hebben, zo lang deze maar gelijk is aan de mijne, en als jullie geen mening hebben, vertel ik jullie wel even wat jullie mening moet zijn.
--------------------------------------------------------------------------------

Hier komt het in het kort op neer, toch?


While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_8606450

Vergeet niet dat die mening vervolgens WEL goed beargumenteerd moet zijn, en goed moet worden toegepast in ZIJN discussie...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_8606472
! ! !

En onderbouwd met feiten. *kuch kuch*

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_8610407
Heerlijk - al die angstige gezagsgetrouwheid.

Weest vooral niet kritisch hoor

pi_8611125
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:10 schreef SCH het volgende:
Heerlijk - al die angstige gezagsgetrouwheid.

Weest vooral niet kritisch hoor


Alsof ik dat nooit ben. Ben vaker kritisch dan dat ik het eens ben met "het gezag" hier.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_8611432
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Alsof ik dat nooit ben. Ben vaker kritisch dan dat ik het eens ben met "het gezag" hier.



val me dan niet af lieverd
pi_8612475
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:48 schreef SCH het volgende:

[..]


val me dan niet af lieverd


Nee want dan zijn we kritisch tegen jou en is het weer niet goed
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 20 februari 2003 @ 17:42:22 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8612541
Het "gezag" (...) grijpt even in: dit topic is niet bedoelt voor onderlinge slowchat, daarvoor hebben we het VBL-café.
Hou het in dit topic s.v.p. bij waar het voor bedoelt is: (opbouwende) kritiek over moderaties van Doc of van mij.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_8614577
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 17:42 schreef golfer het volgende:
Het "gezag" (...) grijpt even in: dit topic is niet bedoelt voor onderlinge slowchat, daarvoor hebben we het VBL-café.
Hou het in dit topic s.v.p. bij waar het voor bedoelt is: (opbouwende) kritiek over moderaties van Doc of van mij.
Tja - dat zou fijn zijn. Maar jullie nemen de kritiek toch niet serieus, dus gaan we fijn andere dingen doen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 februari 2003 @ 19:50:22 #169
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8614677
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 09:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Ga jij nou maar rukken op dat oh zo fantastische gelijke spelletje


Zoals deze post bedoel je?
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 13:06 schreef Doc het volgende:
Even m'n kritische noot als tegenwicht uit het vorige topic plaatsen

Heb nu een aantal kranten en zo gelezen, maar vind het gejubel echt overdeven. De Jong en Pienaar speelde goed, maar het klinkt alsof Ajax met 3-0 gewonnen heeft. Ze speelde een verdienstelijke partij behoudend voetbal. Wisten het gevaar van de tegenstander in te dammen, maar wisten zelf voor geen gevaar te zorgen. Ajax was bang naar voren was gegaan, vanwege het enorme counter gevaar. Alleen op de manier zoals nu (door stug en goed te verdedigen) was de behaalde prestatie mogelijk. Verdienstelijk, maar niet geweldig. Als LFC het doet (ook 1-1 op Highbury), krijgen ze het predicaat "saai".

Redelijk goed resultaat, waar ik tevreden mee kan zijn. Niet meer, niet minder.


OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 februari 2003 @ 19:52:23 #170
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8614730
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:10 schreef SCH het volgende:
Heerlijk - al die angstige gezagsgetrouwheid.

Weest vooral niet kritisch hoor


Die "gezagsgetrouwe" Digger en CMT hebben meer bans aan hun broek dan jij kan dromen, en hebben meer terechte kritiek op de crew gegeven dan jij ooit voor elkaar zou kunnen krijgen.

Ze zijn alleen niet 'anti-autoritair' om het 'anti-autoritair' zijn zoals jij...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 februari 2003 @ 19:55:43 #171
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8614809
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 19:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Tja - dat zou fijn zijn. Maar jullie nemen de kritiek toch niet serieus, dus gaan we fijn andere dingen doen.


Nee, we nemen jouw kritiek wat minder serieus dan 5 weken geleden...

Ik lees al je kritiek, en mocht ik serieus menen dat je een punt hebben zal ik daar zeker ook serieus op reageren. Op domme aantijgingen en gezever op ons omdat jij toevallig een rotdag hebt gehad, negeer ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 20-02-2003 19:59]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8614854
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 19:52 schreef Doc het volgende:

[..]

Die "gezagsgetrouwe" Digger en CMT hebben meer bans aan hun broek dan jij kan dromen, en hebben meer terechte kritiek op de crew gegeven dan jij ooit voor elkaar zou kunnen krijgen.

Ze zijn alleen niet 'anti-autoritair' om het 'anti-autoritair' zijn zoals jij...


Ik droom niet van bans en ben al zeker niet anti-autoritair. Dat jij de kritiek niet terecht vindt, zegt niet zoveel. Maar zoals Golfer hier reageerde op dat sluiten van dat Ajax-Utrecht topic, vind niet volwassen en niet fair. Dat is gegronde kritiek imo.
pi_8614883
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 19:55 schreef Doc het volgende:

[..]

Nee, we nemen jouw kritiek wat minder serieus dan 5 weken geleden...


Dat is wel zo gemakkelijk voor je waarschijnlijk. Maar het siert je niet. Sterker nog: het slaat echt nergens op. Veel kritiek betekent niet dat de kritiek onterecht is.
pi_8614909
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 19:55 schreef Doc het volgende:
Nee, we nemen jouw kritiek wat minder serieus dan 5 weken geleden...
En nu sta je zomaar ineens op 1 in de mod ranking!
Gefeliciteerd!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 februari 2003 @ 20:01:24 #175
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8614935
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 19:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is wel zo gemakkelijk voor je waarschijnlijk. Maar het siert je niet. Sterker nog: het slaat echt nergens op. Veel kritiek betekent niet dat de kritiek onterecht is.


Ik zeg toch ook niet dat ik al je kritiek per definitie onzin vind. Ik zeg alleen dat ik je wat minder serieus neem dan vijf weken geleden. Ik neem je ongeveer even serieus als ik het gemiddelde BHFH topic serieus neem. That's all.

Ik lees al je kritiek, en mocht ik serieus menen dat je een punt hebben zal ik daar zeker ook serieus op reageren. Op domme aantijgingen en gezever op ons omdat jij toevallig een rotdag hebt gehad, negeer ik.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8614942
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 20:00 schreef Eightball het volgende:

[..]

En nu sta je zomaar ineens op 1 in de mod ranking!
Gefeliciteerd!


Waar bemoei je je mee?
pi_8614962
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 20:01 schreef SCH het volgende:
Waar bemoei je je mee?
Openbaar forum ofzo..
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 februari 2003 @ 20:04:10 #178
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8614995
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 19:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ... ben al zeker niet anti-autoritair.


Dat zeg je nu alleen om dat zo'n autoriteit als ik dat zeg.
Typisch anti-autoritair gedrag
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 19:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat jij de kritiek niet terecht vindt, zegt niet zoveel.


Als echter blijkt dat personen die bekend staan om hun kritische blik (zoals bijvoorbeeld CMT en Digger) het ook niet terecht vinden zegt dat echter weer wat meer...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8615197
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 20:04 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat zeg je nu alleen om dat zo'n autoriteit als ik dat zeg.
Typisch anti-autoritair gedrag
[..]

Als echter blijkt dat personen die bekend staan om hun kritische blik (zoals bijvoorbeeld CMT en Digger) het ook niet terecht vinden zegt dat echter weer wat meer...


Je kan het niet zonder anderen af? Ik ken hen niet, zij mij niet. Als ik iets met hen te bespreken heb doe ik dat met hen.

Ik kan je verzekeren dat ik geen moeite heb met autoriteiten. Maar dat zul je wel niet geloven. Ik kan alleen niet tegen ondoorzichtigheid - tegen onrechtvaardigheid - en tegen moedwillige kleinering. En ik vind dat jij vooral van dat laatste nogal eens een handje hebt.
(is gewoon kritiek hoor, geen anti-autoritaire opstelling)

  Trouwste user 2022 donderdag 20 februari 2003 @ 20:45:14 #180
7889 tong80
Spleenheup
pi_8615728
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 20:13 schreef SCH het volgende:

Ik kan alleen niet tegen ondoorzichtigheid - tegen onrechtvaardigheid - en tegen moedwillige kleinering.


Wat is er ondoorzichtig ?

Ze behandelen je onrechtvaardig en kleineren je.

Dat is toch voor iedereen zichtbaar ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 februari 2003 @ 21:00:35 #181
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8615972
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 20:13 schreef SCH het volgende:

Je kan het niet zonder anderen af? Ik ken hen niet, zij mij niet. Als ik iets met hen te bespreken heb doe ik dat met hen.


Paljas.

Eerst zeg je dat het niet veel zegt wat ik vind, ga ik het echter onderbouwen is het ook niet goed.

quote:
Op donderdag 20 februari 2003 20:13 schreef SCH het volgende:

Ik kan je verzekeren dat ik geen moeite heb met autoriteiten. Maar dat zul je wel niet geloven.


Alsof het voor jou iets uitmaakt...
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 20:13 schreef SCH het volgende:

Ik kan alleen niet tegen ondoorzichtigheid - tegen onrechtvaardigheid - en tegen moedwillige kleinering. En ik vind dat jij vooral van dat laatste nogal eens een handje hebt.


Het moderatie-beleid is behoorlijk doorzichtig en rechtvaardig hoor, maar dat wil jij weer niet geloven.

Als je vervolgens niet onderbouwd mijn integriteit in twijfel trekt aangaande het modereren, onder het mom van je jacht op onrechtvaardigheid, maar uiteindelijk gewoon je eigen ongenoegen van de dag op ons probeert bot te vieren (zoals je nu al via de mail vier weken geleden en twee weken geleden hebt toegegeven) dan heb ik daar nu, weer twee weken later een beetje genoeg van. Verwacht je nu dat ik iedere twee weken jouw buien -die je blijkbaar zelf telkens weer als een strijd tegen het onrecht ziet- ga kalmeren en lief en begripvoel doe? Jammer, maar dan ben je bij de verkeerde persoon. Probeer het eens bij R&P, daar zijn ze liever...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Trouwste user 2022 donderdag 20 februari 2003 @ 21:09:27 #182
7889 tong80
Spleenheup
pi_8616135
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 21:00 schreef Doc het volgende:

Probeer het eens bij R&P, daar zijn ze liever...


Dan ken jij shmoopy niet.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 februari 2003 @ 21:12:43 #183
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8616195
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 21:09 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dan ken jij shmoopy niet.



Kleineert zij ook al moedwillig arme users?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Trouwste user 2022 donderdag 20 februari 2003 @ 21:15:16 #184
7889 tong80
Spleenheup
pi_8616247
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 21:12 schreef Doc het volgende:

[..]

Kleineert zij ook al moedwillig arme users?


Heel subtiel.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_8616290
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 21:00 schreef Doc het volgende:

Het moderatie-beleid is behoorlijk doorzichtig en rechtvaardig hoor, maar dat wil jij weer niet geloven.


Voor Ajaxfans wel ja
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 21:00 schreef Doc het volgende:

Als je vervolgens niet onderbouwd mijn integriteit in twijfel trekt aangaande het modereren, onder het mom van je jacht op onrechtvaardigheid, maar uiteindelijk gewoon je eigen ongenoegen van de dag op ons probeert bot te vieren (zoals je nu al via de mail vier weken geleden en twee weken geleden hebt toegegeven) dan heb ik daar nu, weer twee weken later een beetje genoeg van. Verwacht je nu dat ik iedere twee weken jouw buien -die je blijkbaar zelf telkens weer als een strijd tegen het onrecht ziet- ga kalmeren en lief en begripvoel doe? Jammer, maar dan ben je bij de verkeerde persoon. Probeer het eens bij R&P, daar zijn ze liever...


Oepsie wat een valse oprisping. Je lijkt wel een nicht man

De kritiek die ik geef, heeft niks te maken met buien - zal wel reflectie zijn. Ik reageer op hele concrete punten en verwacht daar gewoon concreet antwoord op. Die mails gingen over hele andere zaken - je legt het wel weer erg op je eigen wijze uit What's new :/

Maar goed - we gaan vrolijk verder. Het verbaast me telkens opnieuw hoe jij je laat kennen zeg

  Trouwste user 2022 donderdag 20 februari 2003 @ 21:19:06 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_8616330
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 21:17 schreef SCH het volgende:

Het verbaast me telkens opnieuw hoe jij je laat kennen zeg


Who says ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_8616396
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 21:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Voor Ajaxfans wel ja
[..]


Voor FCDB-fans ook hoor. Hoor in ieder geval Elbutre, Terabyte, Reanimatie, DutchGooner en ook mijn eigen persoontje nooit echt klagen hier over Doc of Golfer.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 februari 2003 @ 21:24:53 #188
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8616457
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 21:17 schreef SCH het volgende:

Oepsie wat een valse oprisping.


Sinds wanneer is de harde waarheid vals?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8616702
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 21:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Voor FCDB-fans ook hoor. Hoor in ieder geval Elbutre, Terabyte, Reanimatie, DutchGooner en ook mijn eigen persoontje nooit echt klagen hier over Doc of Golfer.


Tja dan noem je ook een club - die gedogen ze nog wel.
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 21:24 schreef Doc het volgende:
Sinds wanneer is de harde waarheid vals?
Sinds modjes hebben hem inslikken, erop kauwen en vies en verteerd weer op het forum zetten.
pi_8616810
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 21:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Tja dan noem je ook een club - die gedogen ze nog wel.
[..]


De liefde tussen FCDB en Ajax is nooit al te groot geweest.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 februari 2003 @ 21:45:01 #191
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8616876
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 21:37 schreef SCH het volgende:

Tja dan noem je ook een club - die gedogen ze nog wel.


Ik dacht dat we iets tegen 'kleine' clubs hadden; dat we dit forum alleen voor 'grote' clubs hadden. Althans dat beweerde je eerder in dit topic nog.
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 21:37 schreef SCH het volgende:


Sinds modjes hebben hem inslikken, erop kauwen en vies en verteerd weer op het forum zetten.


In tegenstelling tot jou slik ik de waarheid niet in, maar weet die te onderbouwen. Je vergeet blijkbaar telkens wat je schrijft: Mails plaatsen we hier niet op het forum, maar een quoteje na weer een dagje "kritsch strijden" van SCH:
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:40 schreef SCH het volgende:

[..]

*Opgelucht ademhaal
Okay dank voor je antwoord.
Ik weet niet waarom - heb weer zo'n dag.


Dat jij die waarheid als "vies" ziet, is omdat-ie je pijn doet...

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 20-02-2003 21:48]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 20 februari 2003 @ 21:46:33 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8616911
Jeetje, is dat geneuzel nou nog steeds bezig?

In welk topic moet ik nou kijken voor echte feedback, want deze kan zo richting het onzin-forum.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 februari 2003 @ 21:50:53 #193
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8617005
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 21:46 schreef golfer het volgende:
Jeetje, is dat geneuzel nou nog steeds bezig?
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 21:46 schreef golfer het volgende:
In welk topic moet ik nou kijken voor echte feedback
Die is er in dit topic al niet meer geweest sinds eind januari geloof ik
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 februari 2003 @ 21:52:34 #194
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8617048
Ah, toch nog een post echte feedback gevonden.
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 00:10 schreef Frenkie het volgende:

[..]

behalve je spelfout (alhoewel Utrechtenaar weer mag, overigens) ben ik wel on topic geweest. Alleen vond ik de insteek kolder. Verder ben ik netjes met de discussie meegelopen. Je kan moeilijk beweren dat ik me niet aan de stelling heb gehouden, want die was er niet


En overigens iets waar Frenkie gelijk in heeft. Hij had de beste reactie in het hele gesloten topic.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8617261
Je bent echt een *kanjer* Doc - om hier een stuk uit een *vorige post* te plaatsen

Gatverdamme, wat *aardig*

[Dit bericht is gewijzigd door SCH op 20-02-2003 22:45]

pi_8617763
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:01 schreef SCH het volgende:
Je bent echt een gore klootzak Doc - om hier een stuk uit een persoonlijke mail te plaatsen
Gatverdamme, wat sneu.
Tjeesis, wat ben jij een kortzichtige boerenkloot zeg!

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen!

pi_8618283
Doc - haal je het even weg?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 februari 2003 @ 22:40:11 #198
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8618297
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:01 schreef SCH het volgende:
Je bent echt een gore klootzak Doc - om hier een stuk uit een persoonlijke mail te plaatsen

Gatverdamme, wat sneu.


Ik heb GEEN ENKEL stuk persoonlijk mail gepost don quiSCHot. Zoals ik al zei, dat doen we hier NIET.

Wat ik quote was POST van je in DIT topic
(zoek die datum en tijd -6 februari 2003 21:40- maar maar op, en je vind 'm zo).

Je weet echt niet meer wat je schrijft geloof ik...

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 20-02-2003 22:44]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 februari 2003 @ 22:40:53 #199
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8618317
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:39 schreef SCH het volgende:
Doc - haal je het even weg?
Sinds wanneer mag je geen posts meer quoten?

Sinds het jou niet uit komt of zo?

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8618374
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:40 schreef Doc het volgende:

[..]

Sinds wanneer mag je geen posts meer quoten?

Sinds het jou niet uit komt of zo?


Okay dan had ik het verkeerd bekeken.

Mag ik vragen waar je je eigenlijk zo druk over maakt. Je bent echt de meest-reagerende mod op dit soort ongein

  donderdag 20 februari 2003 @ 22:44:08 #201
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8618403
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:01 schreef SCH het volgende:
Je bent echt een gore klootzak Doc - om hier een stuk uit een persoonlijke mail te plaatsen

Gatverdamme, wat sneu.


mag jij dit ook weer weghalen he...
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 februari 2003 @ 22:47:09 #202
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8618494
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:42 schreef SCH het volgende:

Mag ik vragen waar je je eigenlijk zo druk over maakt.


Wie maakt zich druk.

Volgens mij ben jij degene die zich eerder druk maakt om niets (zoals het simpele quoten van posts uit topics door die stoute mods)

quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:01 schreef SCH het volgende:
Je bent echt een gore klootzak Doc - om hier een stuk uit een persoonlijke mail te plaatsen

Gatverdamme, wat sneu.


quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:42 schreef SCH het volgende:

Je bent echt de meest-reagerende mod op dit soort ongein


Omdat ik me hier wel vermaak
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8618525
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:47 schreef Doc het volgende:
Ik vermaak me wel in dit topic
Hey, hey, hey!
Jij bent niet de enige hoor!
pi_8618537
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:47 schreef Doc het volgende:
Ik vermaak me wel in dit topic
Me too
Iedereen blij toch

Niets te danken trouwens

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 februari 2003 @ 22:50:10 #205
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8618585
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Me too


Daarom ga je zo lopen schelden? Tuurlijk joh.

Gister vond je dat nog zo'n teken van enorme onvolwassenheid...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 februari 2003 @ 22:53:33 #206
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8618679
Heb deze even verplaats naar FB:
Wie steunt SCH in z'n kritiek ?

Daar kan overigens nog steeds gewoon op gereageerd worden...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8618703
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:53 schreef Doc het volgende:
Heb deze even verplaats naar FB:
Wie steunt SCH in z'n kritiek ?

Daar kan overigens nog steeds gewoon op gereageerd worden...


Mooi! Dan kan de echte rel beginnen.

* CMT pakt even Pringles

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_8618739
Wordt ie gewoon gesloten... Naja zeg
  Trouwste user 2022 donderdag 20 februari 2003 @ 22:56:27 #209
7889 tong80
Spleenheup
pi_8618755
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:55 schreef FLR het volgende:
Wordt ie gewoon gesloten... Naja zeg
Ik stelde een objectieve vraag.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_8618790
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:50 schreef Doc het volgende:
Gister vond je dat nog zo'n teken van enorme onvolwassenheid...
Let op Doc; voor je het weet ben je weer:
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:01 schreef SCH het volgende:
een gore klootzak- om hier een stuk uit een persoonlijke mail te plaatsen
  donderdag 20 februari 2003 @ 22:58:17 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8618820
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:53 schreef Doc het volgende:
Heb deze even verplaats naar FB:
Wie steunt SCH in z'n kritiek ?

Daar kan overigens nog steeds gewoon op gereageerd worden...


Oeps, toen ik het topic opende en las stond ie nog in VBL
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 donderdag 20 februari 2003 @ 22:58:56 #212
7889 tong80
Spleenheup
pi_8618838
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:58 schreef golfer het volgende:

[..]

Oeps, toen ik het topic opende en las stond ie nog in VBL


Wat een kutmods.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_8618864
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:50 schreef Doc het volgende:

[..]

Daarom ga je zo lopen schelden? Tuurlijk joh.

Gister vond je dat nog zo'n teken van enorme onvolwassenheid...


Ik heb niet zo lopen schelden toch? Was even in de veronderstelling dat je uit een mail citeerde en ontstak in woede. Dat was onjuist, zei ik net ook al, maar nogmaals excuses dan. Ik had haast want moest Rondom Tien over Idols kijken - vakliteratuur he

Ach - we worden nog wel eens vrienden want ik kom echt voetbal kijken in mijn buurtkroegie

pi_8618874
Nu steunen we SCH natuurlijk nog meer in zn kruistocht tegen de grote, boze mods
pi_8618885
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:58 schreef golfer het volgende:

[..]

Oeps, toen ik het topic opende en las stond ie nog in VBL


Heb ik ook ns een topic
  Trouwste user 2022 donderdag 20 februari 2003 @ 23:01:48 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_8618918
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Heb ik ook ns een topic


Ik open wel een nieuw topic.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 20 februari 2003 @ 23:02:52 #217
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8618947
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:00 schreef SCH het volgende:

Heb ik ook ns een topic


Ja, maar afzeiktopics doen we niet aan in VBL, behalve in dit topic dan en naamtopics horen in onzin.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_8618984
Ik heb het ff helemaal gelezen, maar waar gaat dit nog over zeg? Want SCH en Doc lullen wel wat over en waar, maar waar de neuk gaat het nog over?

Vliegen afvangen ofzo?

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  donderdag 20 februari 2003 @ 23:04:16 #219
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_8618998
Ik denk dat ik de vetpan er maar eens bij aanzet,zeer amusant hier
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 20 februari 2003 @ 23:05:50 #220
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8619031
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:03 schreef keeper het volgende:
Ik heb het ff helemaal gelezen, maar waar gaat dit nog over zeg? Want SCH en Doc lullen wel wat over en waar, maar waar de neuk gaat het nog over?
Geen idee, maar dit topic moet toch vol zodat er straks een echt normaal feedbackj-topic kan worden geopend voor VBL, zonder al dit soort, overigens wel vermakelijk, geneuzel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 20 februari 2003 @ 23:08:28 #221
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8619100
Speciaal voor SCH:
Lieve SCH, speciaal voor jou.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 februari 2003 @ 08:21:21 #222
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8622669
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb niet zo lopen schelden toch?


OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 februari 2003 @ 08:22:11 #223
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8622673
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:05 schreef golfer het volgende:

[..]

Geen idee, maar dit topic moet toch vol zodat er straks een echt normaal feedbackj-topic kan worden geopend voor VBL, zonder al dit soort, overigens wel vermakelijk, geneuzel.


Wat denk je van een apart SCH-FB topic en een echt VBL-FB topic?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8622901
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:03 schreef keeper het volgende:

Vliegen afvangen ofzo?


Briljante observatie
  vrijdag 21 februari 2003 @ 21:01:10 #225
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8637897
Hallo

met dit topic :

FOK! Beste Keeper Toernament

open ik het 500ste topic in het voetbalforum.

Wat is mijn prijs?

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 21 februari 2003 @ 21:05:18 #226
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_8638003
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 21:01 schreef mitt het volgende:
Hallo

met dit topic :

FOK! Beste Keeper Toernament

open ik het 500ste topic in het voetbalforum.

Wat is mijn prijs?


Eeuwige roem
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 februari 2003 @ 21:57:42 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_8639183
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 21:01 schreef mitt het volgende:
Hallo

met dit topic :

FOK! Beste Keeper Toernament, ronde 1

open ik het 500ste topic in het voetbalforum.

Wat is mijn prijs?


Ben benieuwd wie de meeste topics heeft.

Ik denk Digger.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 februari 2003 @ 10:22:35 #228
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8644684
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 21:57 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ben benieuwd wie de meeste topics heeft.

Ik denk Digger.



Jij bent dat. met 9 topic meer dan nr 2...

Users met meer dan 5 topics in VBL

code:
 6 topics:  gebruikersnaam,  CherrymoonTraxx,  DIGGER
 7 topics:  Bulls-Ass
 8 topics:  Frenkie, GerardVanAs, shahab1155, CAZZO
 9 topics:  zjroentje
10 topics:  Dr.Daggla, Fulton, keeper, LoekB, mitt,  SCH 
11 topics:  Ajaxno1 
14 topics:  drGoeroe
19 topics:  Doc, golfer
20 topics:  amnesiac
29 topics:  tong80

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 22 februari 2003 @ 16:57:53 #229
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8650093
quote:
10 topics: Dr.Daggla, Fulton, keeper, LoekB, mitt, SCH
Wat zit ik in een kutrijtje
Behalve Dr.Dagglaga en keeper dan
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 februari 2003 @ 17:40:08 #230
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8650863
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 16:57 schreef mitt het volgende:

[..]

Wat zit ik in een kutrijtje
Behalve Dr.Dagglaga en keeper dan


GerardVanAs is er vandaag bij gekomen
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8683620
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 21:57 schreef tong80 het volgende:

Ben benieuwd wie de meeste topics heeft.

Ik denk Digger.


Ik zit hier al wel lang (op het forum in algemene zin), maar open niet zo heel veel topics hoor, dat valt best mee.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Trouwste user 2022 maandag 24 februari 2003 @ 20:38:20 #232
7889 tong80
Spleenheup
pi_8693691
quote:
Op maandag 24 februari 2003 13:20 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ik zit hier al wel lang (op het forum in algemene zin), maar open niet zo heel veel topics hoor, dat valt best mee.


Ik had eigenlijk meer alle geopende topics in 'Sport' vanaf het ontstaan van Fok! in m'n gedachten.

Denk wel dat je dan bovenaan staat.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_8696396
Waarom blijven al die Utrecht-topics van Frenkie staan? Ik gun het hem wel maar het is een nogal vrije interpretatie van de regels. Idem voor het Dirk Kuyt gaat naar Feyenoord topic.

groetjes van jankmuil

  maandag 24 februari 2003 @ 22:02:57 #234
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8696422
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:02 schreef SCH het volgende:
Waarom blijven al die Utrecht-topics van Frenkie staan? Ik gun het hem wel maar het is een nogal vrije interpretatie van de regels. Idem voor het Dirk Kuyt gaat naar Feyenoord topic.

groetjes van jankmuil


Zoals alle clubs een centraal topic hebben, moet ook Utrecht een centraal topic krijgen he, speciaal voor Frenkie.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 24 februari 2003 @ 22:09:08 #235
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8696663
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:02 schreef SCH het volgende:
Waarom blijven al die Utrecht-topics van Frenkie staan? Ik gun het hem wel maar het is een nogal vrije interpretatie van de regels. Idem voor het Dirk Kuyt gaat naar Feyenoord topic.

groetjes van jankmuil


Dat transfer-gerucht over Kuyt is dicht nu. Ik was even elders.

Verder heeft Frenkie vanmiddag deze post van mij mogen lezen:

quote:
Op maandag 24 februari 2003 14:07 schreef golfer het volgende:
Frenkie, ik begrijp jouw euforie en gun je een paar dagen het vrolijke gevoel in deze voor Utrecht zo zware tijden, maar je kunt natuurlijk ook iets te ver gaan met allerlei topics over vrijwel hetzelfde onderwerp te openen.

Het volgende soortgelijke topic zal dus gesloten worden.


There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_8696792
Okay - dank voor het antwoord.

sch voorspelt dat frenkie's euforie donderdag a.s. weer tot -8 gevoelstemperatuur is gedaald

  dinsdag 25 februari 2003 @ 14:50:37 #237
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8709288
Kan iemand zo van m'n keeperstoernooi ronde 1 verplaatsen voor ronde 2?

BvD

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 25 februari 2003 @ 14:52:49 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8709336
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 14:50 schreef mitt het volgende:
Kan iemand zo van m'n keeperstoernooi ronde 1 verplaatsen voor ronde 2?

BvD


done.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 25 februari 2003 @ 16:00:30 #239
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8710579
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 14:52 schreef golfer het volgende:

[..]

done.


tnx nog
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zaterdag 1 maart 2003 @ 00:22:32 #240
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8786861
ik heb een vraagje.

Waarom heet het forum nu het Voetbalforum

Het is toch ook niet Muziekforum of Politiekforum

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_8786924
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 00:22 schreef mitt het volgende:
ik heb een vraagje.

Waarom heet het forum nu het Voetbalforum

Het is toch ook niet Muziekforum of Politiekforum


Voetbal is veel belangrijker:P
fok
  zaterdag 1 maart 2003 @ 00:39:32 #242
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_8787178
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 00:22 schreef mitt het volgende:
ik heb een vraagje.

Waarom heet het forum nu het Voetbalforum

Het is toch ook niet Muziekforum of Politiekforum


idd doe er wat aan
ik zie ook dat geen enkel ander forum de toevoeging -forum heeft dus dat kan hier ook wel weggelaten worden
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  zaterdag 1 maart 2003 @ 00:46:20 #243
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8787321
Doorgegeven aan de FA's en intussen dus aangepast.
Thanx voor het wijzen erop.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_8789971
Ik dacht dat ik ook wel aan vijf zat. Ach, boeit ook niks.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 maart 2003 @ 10:11:56 #245
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8789996
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 10:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik dacht dat ik ook wel aan vijf zat. Ach, boeit ook niks.
Volgens mij zoiets als 4, maar je mag het natellen
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8790098
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 10:11 schreef Doc het volgende:

[..]

Volgens mij zoiets als 4, maar je mag het natellen


Das leuk: ik had net niks te doen!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 maart 2003 @ 10:40:09 #247
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8790171
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 10:29 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Das leuk: ik had net niks te doen!


In dat geval, tel je dan ook even na of ik inderdaad 19 topic had
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 1 maart 2003 @ 13:40:37 #248
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8792396
ronde 3 van me keeperstoernooi is begonnen
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zaterdag 1 maart 2003 @ 14:05:57 #249
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8792719
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 13:40 schreef mitt het volgende:
ronde 3 van me keeperstoernooi is begonnen
Titel aangepast voor je.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 1 maart 2003 @ 17:16:26 #250
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8795483
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 14:05 schreef golfer het volgende:

[..]

Titel aangepast voor je.


en bedankt weer
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zaterdag 1 maart 2003 @ 18:30:07 #251
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_8796548
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 10:22 schreef Doc het volgende:

[..]

Users met meer dan 5 topics in VBL

code:
 
20 topics:  amnesiac


20 top topics geopend

wow

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  donderdag 6 maart 2003 @ 21:07:56 #252
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8919732
Mijn keeperstoernooi begint aan de kwartfinale.
Daarin mag dus de topictitel verandert worden, ipv ronde 3 dan
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 6 maart 2003 @ 21:58:20 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8920617
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:07 schreef mitt het volgende:
Mijn keeperstoernooi begint aan de kwartfinale.
Daarin mag dus de topictitel verandert worden, ipv ronde 3 dan
Done.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_9088515
Doc/Golfer, kan er niet wat gedaan worden aan het oeverloze gezeur van een stel 'NV' fans in het Centrale Feyenoord topic? Het gaat zo nergens meer over met continue dat gezeur over de NV er doorheen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 13 maart 2003 @ 13:42:12 #255
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_9088680
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 13:36 schreef DIGGER het volgende:
Doc/Golfer, kan er niet wat gedaan worden aan het oeverloze gezeur van een stel 'NV' fans in het Centrale Feyenoord topic? Het gaat zo nergens meer over met continue dat gezeur over de NV er doorheen.
Ik begon me er ook al een beetje aan te ergeren, Digger en zal even proberen bij te sturen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 13 maart 2003 @ 20:45:55 #256
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9101075
ga je vanavond ieder topic wat geopend wordt sluiten Golfer?
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  Trouwste user 2022 donderdag 13 maart 2003 @ 20:50:14 #257
7889 tong80
Spleenheup
pi_9101231
Dit topic iig niet meer.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')