abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 10 november 2018 @ 21:03:38 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183069621
Ook echt elke kans om Rusland te zieken, die grijpen ze aan. Zou mij niets verbazen als dit fakenews is. Denk je nou echt dat het Kremlin zit te wachten op info over hoe ze in het EU leger PANGPANG roepen _O- _O- _O- _O-

quote:
Oostenrijk verdenkt oud-kolonel van spionage voor Rusland

De onlangs gepensioneerde militair zou sinds de jaren 90 spioneren voor de Russen. Oostenrijk eist uitleg van Moskou.



Een voormalig kolonel in Oostenrijk wordt ervan verdacht decennialang inlichtingen te hebben verstrekt aan de Russische geheime dienst. De Oostenrijkse kanselier Sebastian Kurz maakte de verdenking vrijdag bekend en eist een verklaring van Rusland, zo meldt persbureau Reuters. In een eerste reactie ontkent Moskou alle betrokkenheid.

De identiteit van de militair is niet bekendgemaakt, maar het zou gaan om een kolonel die recent met pensioen is gegaan. De zaak kwam een paar weken geleden aan het licht via informatie van een buitenlandse inlichtingendienst en een in beslag genomen laptop. De verdachte oud-militair zou al in de jaren 90 zijn ingegaan op verzoeken om te spioneren voor de Russen. Hij is ondervraagd door de Oostenrijkse autoriteiten.

Volgens minister Mario Kunasek van Defensie lag de interesse van de kolonel of zijn handlangers bij wapensystemen en migratie. Kunasek zei niet te kunnen zeggen of het om een eenmansactie gaat of dat er mogelijk meer zaken zijn.
Ambassadeur op het matje

Omdat de Russische ambassadeur er niet is wordt de zaakgelastigde vrijdag ontboden om tekst en uitleg te geven. Ook zegt minister Karin Kneissl van Buitenlandse Zaken een gepland werkbezoek aan Moskou af wegens de zaak. Daar gaf het Russisch miniterie van Buitenlandse Zaken vrijdagmiddag aan dat de Oostenrijkse beschuldigingen wat hen betreft gebaseerd zijn op vermoedens. De positieve verstandhouding tussen de twee landen krijgt zo een knauw, zeggen de Russen.

Kanselier Kurz stelde in zijn verklaring Rusland tegenover de Europese Unie:
“Als de verdenkingen worden bevestigd, zorgt dit soort zaken, of ze nu in Nederland of Oostenrijk plaatsvinden, ervoor dat de relatie tussen Rusland en de EU er niet beter op wordt.”

https://www.nrc.nl/nieuws(...)oor-rusland-a2754601
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_183070907
Afschieten die spionnen!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_183071021
Gelukkig dat andere landen geen spionnen hebben
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_183071086
Dit is oud nieuws, die lucht van wodka en stuk gekookte kool hing al jaren om hem heen en er zat sneeuw op zijn laarzen... :P

[ Bericht 13% gewijzigd door Zalmslaatje op 10-11-2018 22:37:13 ]
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_183073956
Heeft ie geluk dat het nu pas ontdekt wordt, het leger handelt sponnen in eigen rangen soms zelf af. Ongeluk tijdens een buitenlandse missie bvb.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_183074053
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 21:03 schreef Nikonlover het volgende:
Zou mij niets verbazen als dit fakenews is.

[..]

Jij denkt echt dat spionage tussen landen niet of nauwelijks voorkomt? :?
Krekker is de bom!
  zondag 11 november 2018 @ 10:14:34 #7
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_183074901
Je act wordt wel een beetje sleets.
  zondag 11 november 2018 @ 10:54:02 #8
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_183075333
Ah gelukkig. vond het de afgelopen tijd al zo stil met de propaganda.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 11 november 2018 @ 10:57:05 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183075365
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 05:12 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Jij denkt echt dat spionage tussen landen niet of nauwelijks voorkomt? :?
Jawel.

Maar is al een tijdje geen anti Russisch nieuws geweest dus halen ze wss gewoon ff een ouwe sok uit de sloot.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_183075403
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 10:14 schreef Nibb-it het volgende:
Je act wordt wel een beetje sleets.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 11 november 2018 @ 11:14:51 #11
74056 crew  ToT
pi_183075575
quote:
6s.gif Op zondag 11 november 2018 10:57 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Jawel.

Maar is al een tijdje geen anti Russisch nieuws geweest dus halen ze wss gewoon ff een ouwe sok uit de sloot.
Vanwaar trouwens je voorliefde voor Rusland eigenlijk? :)
pi_183075859
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2018 11:14 schreef ToT het volgende:

[..]

Vanwaar trouwens je voorliefde voor Rusland eigenlijk? :)
trollpotentie.
  maandag 12 november 2018 @ 17:19:24 #13
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_183104627
Aha, in de jaren 90. Lekker interessant nieuws.
Scratch a liberal and you will find a fascist
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')