abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 november 2018 @ 15:54:50 #1
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182900413
Hai ,ik hoop dat jullie niet gelijk weer denken van oh weer ex topic van jigggy,maar ik moet het even van mij afschrijven

Mijn ex en ik zijn een poos uit elkaar en hebben vrijwel geen contact ,het Gaat stap voor stap beter met mij maar ik heb zo Mn dipjes, zoals vandaag

Het lijkt wel alsof ik 2-0 achter sta op mijn ex,alhoewel ik haar echt niet meer terug hoef heb ik het er nog steeds redelijk lastig mee op sommige momenten dat ze nooit meer zo’n belangerijke rol in mijn leven zal spelen,want we hebben het echt 2,5 jaar heel erg leuk gehad samen .

Maar nu heeft ze een nieuwe vriend en doet ze daar vanalles mee wat ze ook met mij deed,samen sporten , winkelen , the usual.

Ook heeft ze hoorde ik van een gemeenschappelijke vriendin van ons eindelijk haar tatoeage die ze al heel lang wou ,een nieuwe auto en gaat ze met die nieuwe jongen op vakantie.

Ik gun het haar wel maar ergens zit het me niet helemaal lekker ,zei doet nu het tussen ons klaar is allerlei dingen die ze top vind en ik heb het idee dat ik een beetje achter loop, ik ben nog steeds verdrietig over hoe alles gelopen is ,kan me ook nog niet echt richten op andere vrouwen, en heb vandaag buiten trainen om niks gedaan, werk veel en heb niet veel vrije tijd.

Het lijkt alsof zei nu echt superlekker gaat en ik een beetje achter de feite aanloop en dat knaagt een beetje aan me

Waar komt dat stomme competitie gevoel vandaan en herkent iemand dit?

Bedankt voor het lezen
pi_182900452
Wat een verspilling van tijd en energie. Ga gewoon door met je leven.
pi_182900492
Niks aan te doen broer.

Er zijn meer vissen in de zee.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  vrijdag 2 november 2018 @ 15:57:58 #4
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182900494
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:56 schreef GereDathan het volgende:
Wat een verspilling van tijd en energie. Ga gewoon door met je leven.
klopt , vind het alleen lastig los laten ,vooral omdat ik haar en haar nieuwe lover best vaak tegen kom, Ze sporten in dezelfde sportschool , en ze komt opvallend vaak met haar nieuwe vriend in de winkel waar ik werk ,ik probeer dan maar zsm naar achter te gaan want heb daar weinig behoefte aan
pi_182900504
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:57 schreef jigggy het volgende:

[..]

klopt , vind het alleen lastig los laten ,vooral omdat ik haar en haar nieuwe lover best vaak tegen kom, Ze sporten in dezelfde sportschool , en ze komt opvallend vaak met haar nieuwe vriend in de winkel waar ik werk ,ik probeer dan maar zsm naar achter te gaan want heb daar weinig behoefte aan
Of je zegt haar gewoon vriendelijk gedag, misschien vraag je zelfs nog hoe het gaat. En dan ga je verder met je werk.

Waar je je wel niet druk over kunt maken...
pi_182900512
Accepteer dat het over is, het leven geen wedstrijd en dat het van een afstand altijd leuker lijkt dan het is.

En een tattoo, dus ze is nog meer tokkie geworden dan ze al was?
Whatever...
  vrijdag 2 november 2018 @ 16:00:50 #7
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182900549
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:58 schreef Spanky78 het volgende:
Accepteer dat het over is, het leven geen wedstrijd en dat het van een afstand altijd leuker lijkt dan het is.

En een tattoo, dus ze is nog meer tokkie geworden dan ze al was?
ik heb zelf een halfsleeve ,ben ik nu ook tokkie ;( ,het leven is inderdaad geen wedstrijd maar het lijkt wel alsof sinds ze bij me weg is Ze een stuk toffer leven heeft als met me,en ik nog steeds in diezelfde sleur hang
pi_182900564
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:00 schreef jigggy het volgende:

[..]

ik heb zelf een halfsleeve ,ben ik nu ook tokkie ;( ,het leven is inderdaad geen wedstrijd maar het lijkt wel alsof sinds ze bij me weg is Ze een stuk toffer leven heeft als met me,en ik nog steeds in diezelfde sleur hang
Dat is ook zo, want zij is wel verder gegaan met haar leven.
pi_182900572
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:00 schreef jigggy het volgende:

[..]

ik heb zelf een halfsleeve ,ben ik nu ook tokkie ;( ,het leven is inderdaad geen wedstrijd maar het lijkt wel alsof sinds ze bij me weg is Ze een stuk toffer leven heeft als met me,en ik nog steeds in diezelfde sleur hang
Het gras bij de buren is altijd groener.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  vrijdag 2 november 2018 @ 16:02:35 #10
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182900584
Super herkenbaar! TS, dit is een vrij normaal sentiment. Zolang je maar niet te lang blijft hangen hierin, komt het wel goed. Je bent gewoon nog niet over haar heen, da's alles.
Resistance is futile.
  vrijdag 2 november 2018 @ 16:03:55 #11
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182900610
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:01 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dat is ook zo, want zij is wel verder gegaan met haar leven.
ik probeer het zo veel mogelijk los te laten ,maar das oprecht best lastig na zo lang samen te zijn geweest ,heb ook het nodige veranderd in mijn leven sinds ze weg is,ben vechtsport gaan beoefenen ,heb promotie gemaakt en verhuist ,het gaat ook echt niet slecht met me ofzo maar heb zo nu en dan echt een kut dip
  vrijdag 2 november 2018 @ 16:06:04 #12
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182900666
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:02 schreef Seven. het volgende:
Super herkenbaar! TS, dit is een vrij normaal sentiment. Zolang je maar niet te lang blijft hangen hierin, komt het wel goed. Je bent gewoon nog niet over haar heen, da's alles.
doet me goed om dit te horen ,fijn ,bedankt :)
pi_182900715
Misschien tegen die gemeenschappelijke vriendin zeggen dat je liever geen updates meer over je ex wil?

Wel een herkenbaar gevoel trouwens.
  vrijdag 2 november 2018 @ 16:08:49 #14
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_182900740
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:00 schreef jigggy het volgende:

[..]

ik heb zelf een halfsleeve ,ben ik nu ook tokkie ;( ,
Oh wacht, dit jiggy-topic staat voor de verandering buiten KLB. Laat maar.
  vrijdag 2 november 2018 @ 16:10:29 #15
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182900773
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:08 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Misschien tegen die gemeenschappelijke vriendin zeggen dat je liever geen updates meer over je ex wil?

Wel een herkenbaar gevoel trouwens.
vind ik lastig , ik moet bekennen dat ik als ik met die gemeenschappelijke vriendin wat ga drinken ik vaak ook er zelf over begin na 2-3 drankjes :')
  vrijdag 2 november 2018 @ 16:10:56 #16
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182900785
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:08 schreef Nobu het volgende:

[..]

Oh wacht, dit jiggy-topic staat voor de verandering buiten KLB. Laat maar.
ninja-edit :D, ik moest wel lachen
pi_182900800
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:10 schreef jigggy het volgende:

[..]

vind ik lastig , ik moet bekennen dat ik als ik met die gemeenschappelijke vriendin wat ga drinken ik vaak ook er zelf over begin na 2-3 drankjes :')
Zeg het dan nu je nuchter bent.
pi_182900869
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:54 schreef jigggy het volgende:
Hai ,ik hoop dat jullie niet gelijk weer denken van oh weer ex topic van jigggy,maar ik moet het even van mij afschrijven

Mijn ex en ik zijn een poos uit elkaar en hebben vrijwel geen contact ,het Gaat stap voor stap beter met mij maar ik heb zo Mn dipjes, zoals vandaag

Het lijkt wel alsof ik 2-0 achter sta op mijn ex,alhoewel ik haar echt niet meer terug hoef heb ik het er nog steeds redelijk lastig mee op sommige momenten dat ze nooit meer zo’n belangerijke rol in mijn leven zal spelen,want we hebben het echt 2,5 jaar heel erg leuk gehad samen .

Maar nu heeft ze een nieuwe vriend en doet ze daar vanalles mee wat ze ook met mij deed,samen sporten , winkelen , the usual.

Ook heeft ze hoorde ik van een gemeenschappelijke vriendin van ons eindelijk haar tatoeage die ze al heel lang wou ,een nieuwe auto en gaat ze met die nieuwe jongen op vakantie.

Ik gun het haar wel maar ergens zit het me niet helemaal lekker ,zei doet nu het tussen ons klaar is allerlei dingen die ze top vind en ik heb het idee dat ik een beetje achter loop, ik ben nog steeds verdrietig over hoe alles gelopen is ,kan me ook nog niet echt richten op andere vrouwen, en heb vandaag buiten trainen om niks gedaan, werk veel en heb niet veel vrije tijd.

Het lijkt alsof zei nu echt superlekker gaat en ik een beetje achter de feite aanloop en dat knaagt een beetje aan me

Waar komt dat stomme competitie gevoel vandaan en herkent iemand dit?

Bedankt voor het lezen
Zij is duidelijk over jou heen en jij niet over haar. Daar heb je op zich niet zoveel invloed op. Bij de een duurt dat nu eenmaal langer dan bij de ander.

Probeer jezelf er in ieder geval zo min mogelijk druk over te maken.
  vrijdag 2 november 2018 @ 16:14:18 #19
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_182900877
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:10 schreef jigggy het volgende:

[..]

vind ik lastig , ik moet bekennen dat ik als ik met die gemeenschappelijke vriendin wat ga drinken ik vaak ook er zelf over begin na 2-3 drankjes :')
Je kan weinig hebben qua alcohol. Misschien een idee daar mee te stoppen. :)
AZ
ALKMAAR
pi_182901043
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:00 schreef jigggy het volgende:

[..]

ik heb zelf een halfsleeve ,ben ik nu ook tokkie ;( ,het leven is inderdaad geen wedstrijd maar het lijkt wel alsof sinds ze bij me weg is Ze een stuk toffer leven heeft als met me,en ik nog steeds in diezelfde sleur hang
Je blijft inderdaad hangen. Maar dat doe ie jezelf aan. Laat haar los, hoe lang is het nu al uit? Lang zat om verder te gaan.

En tsja, ik vind tatoeages wel redelijk tokkie ja.
Whatever...
  vrijdag 2 november 2018 @ 18:10:12 #21
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182902869
Ik ga maar weer naar MMA training even wat stoom afblazen, bedankt allemaal en tot straks :*
pi_182904900
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:54 schreef jigggy het volgende:
oh weer ex topic van jigggy
pi_182905266
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:03 schreef jigggy het volgende:

[..]

ik probeer het zo veel mogelijk los te laten ,maar das oprecht best lastig na zo lang samen te zijn geweest ,heb ook het nodige veranderd in mijn leven sinds ze weg is,ben vechtsport gaan beoefenen ,heb promotie gemaakt en verhuist ,het gaat ook echt niet slecht met me ofzo maar heb zo nu en dan echt een kut dip
Als je dit even op facebook zet, voelt ze zich gelijk net zo kut als jij.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  vrijdag 2 november 2018 @ 21:04:29 #24
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_182906861
Als je twee vrouwen geneukt hebt sta je alweer voor man. Tenzij zij niet monogaam is.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  vrijdag 2 november 2018 @ 21:25:45 #25
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182907390
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:04 schreef M1stral het volgende:
Als je twee vrouwen geneukt hebt sta je alweer voor man. Tenzij zij niet monogaam is.
ik sta op 2 vrouwen na haar maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik me daar niet beter door voel
pi_182907395
Zij heeft alternatieven, en maakt er gebruik van, en jij niet, waardoor jij doormijmert over "hoe mooi het was" omdat jij echt wat kwijt bent en zij snel vervanging voor jou vond. Welkom in het leven van de man die gedumpt is.

Maar dat zij direct de een na de ander afwerkt daar verpest zij zichzelf mee. Dat ze zich gelijk "verbindt" aan een ander (en daarna weer een ander en daarna...) is niet gezond want ze verwerkt zo niets echt en laat ook zien dat ze niet alleen kan zijn. Recipe for disaster. Jouw weg is gezonder, en je komt er sterker uit.

Vier, en geniet van, je vrijheid, relatie is leuk maar geeft ook gedoe en stress, ben je nu vanaf! Enjoy life!
  vrijdag 2 november 2018 @ 21:28:18 #27
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_182907459
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:25 schreef Aristai het volgende:
Zij heeft alternatieven, en maakt er gebruik van, en jij niet, waardoor jij doormijmert over "hoe mooi het was" omdat jij echt wat kwijt bent en zij snel vervanging voor jou vond. Welkom in het leven van de man die gedumpt is.

Maar dat zij direct de een na de ander afwerkt daar verpest zij zichzelf mee. Dat ze zich gelijk "verbindt" aan een ander (en daarna weer een ander en daarna...) is niet gezond want ze verwerkt zo niets echt en laat ook zien dat ze niet alleen kan zijn. Recipe for disaster. Jouw weg is gezonder, en je komt er sterker uit.

Vier, en geniet van, je vrijheid, relatie is leuk maar geeft ook gedoe en stress, ben je nu vanaf! Enjoy life!
Amen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  vrijdag 2 november 2018 @ 22:33:31 #28
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182909049
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:25 schreef Aristai het volgende:
Zij heeft alternatieven, en maakt er gebruik van, en jij niet, waardoor jij doormijmert over "hoe mooi het was" omdat jij echt wat kwijt bent en zij snel vervanging voor jou vond. Welkom in het leven van de man die gedumpt is.

Maar dat zij direct de een na de ander afwerkt daar verpest zij zichzelf mee. Dat ze zich gelijk "verbindt" aan een ander (en daarna weer een ander en daarna...) is niet gezond want ze verwerkt zo niets echt en laat ook zien dat ze niet alleen kan zijn. Recipe for disaster. Jouw weg is gezonder, en je komt er sterker uit.

Vier, en geniet van, je vrijheid, relatie is leuk maar geeft ook gedoe en stress, ben je nu vanaf! Enjoy life!
bedankt voor deze mooie woorden! Doet me goed.

Net gelukkig ook wel wat bij kunnen komen door training ,voelde me de hele dag zo nutteloos, hopen dat morgen beter word als vandaag was
  vrijdag 2 november 2018 @ 22:46:49 #29
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182909275
Kan het ook niet verkroppen dat der nieuwe vriend echt zon popijopi zelfingenomen Guy is :')
  vrijdag 2 november 2018 @ 23:05:34 #31
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182909971
En oja, misschien moet je ook eens stoppen met proberen cool te zijn. Wees gewoon wie je bent.

Je bent eigenlijk een aardige jongen, beetje emotioneel en niet dominant. Doe je dan ook niet voor als badboy.
Whatever...
  vrijdag 2 november 2018 @ 23:34:12 #33
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_182910373
Hoeveel topics over dezelfde ex ga je nog maken?
  zaterdag 3 november 2018 @ 00:49:17 #34
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182911982
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:34 schreef Gary_Oak het volgende:
Hoeveel topics over dezelfde ex ga je nog maken?
Dit ja.

Ik snap dat een vebroken relatie pijn doet, maar je maakt het jezelf wel heel moeilijk zo. Het is maanden geleden en het is niet alsof je jaaaaren samen bent geweest. Ik weet het, het doet ook pijn als je een paar maanden een relatie hebt gehad, maar ik vind je wel wat overdrijven hier.

Je bent duidelijk nog niet over haar heen, anders zou het niet zoveel met je doen. Iets van therapie overwegen misschien? Gezien het je zelf niet lukt om haar achter je te laten en alle hoop te laten varen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 3 november 2018 @ 01:15:32 #35
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_182912533
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:49 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit ja.

Ik snap dat een vebroken relatie pijn doet, maar je maakt het jezelf wel heel moeilijk zo. Het is maanden geleden en het is niet alsof je jaaaaren samen bent geweest. Ik weet het, het doet ook pijn als je een paar maanden een relatie hebt gehad, maar ik vind je wel wat overdrijven hier.

Je bent duidelijk nog niet over haar heen, anders zou het niet zoveel met je doen. Iets van therapie overwegen misschien? Gezien het je zelf niet lukt om haar achter je te laten en alle hoop te laten varen.
Therapie doet meer kwaad dan goed in dit geval. Hij gaat het dan nog groter maken dan het is en die therapeut geeft hem daar alle ruimte voor. Dit is gewoon een kwestie van volwassen worden en gewoon door die molen heen.
pi_182912711
Och, geen zorgen TS. Er hebben de afgelopen weken genoeg andere kerels achter je ex gestaan. Je komt er wel overheen hoor. Deden zij ook.
"Pools are perfect for holding water"
pi_182912742
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 22:46 schreef jigggy het volgende:
Kan het ook niet verkroppen dat der nieuwe vriend echt zon popijopi zelfingenomen Guy is :')
Want dan word je opeens geconfronteerd met het type waarop je ex valt?

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:16 schreef Spanky78 het volgende:
En oja, misschien moet je ook eens stoppen met proberen cool te zijn. Wees gewoon wie je bent.

Je bent eigenlijk een aardige jongen, beetje emotioneel en niet dominant. Doe je dan ook niet voor als badboy.
"Pools are perfect for holding water"
pi_182912868
Dit is niet iets waar je zomaar even overheen kunt stappen : het is een natuurlijke emotie, die simpelweg moet slijten. Nadeel is dat het even kan duren, voordeel is dat het hoe dan ook zal slijten :)
  zaterdag 3 november 2018 @ 07:43:56 #39
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182914095
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:49 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit ja.

Ik snap dat een vebroken relatie pijn doet, maar je maakt het jezelf wel heel moeilijk zo. Het is maanden geleden en het is niet alsof je jaaaaren samen bent geweest. Ik weet het, het doet ook pijn als je een paar maanden een relatie hebt gehad, maar ik vind je wel wat overdrijven hier.

Je bent duidelijk nog niet over haar heen, anders zou het niet zoveel met je doen. Iets van therapie overwegen misschien? Gezien het je zelf niet lukt om haar achter je te laten en alle hoop te laten varen.
langer als 2,5 jaar op 20 jarige leeftijd vind ik toch een poos hoor
pi_182914266
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:54 schreef jigggy het volgende:
Hai ,ik hoop dat jullie niet gelijk weer denken van oh weer ex topic van jigggy,maar ik moet het even van mij afschrijven

Mijn ex en ik zijn een poos uit elkaar en hebben vrijwel geen contact ,het Gaat stap voor stap beter met mij maar ik heb zo Mn dipjes, zoals vandaag

Het lijkt wel alsof ik 2-0 achter sta op mijn ex,alhoewel ik haar echt niet meer terug hoef heb ik het er nog steeds redelijk lastig mee op sommige momenten dat ze nooit meer zo’n belangerijke rol in mijn leven zal spelen,want we hebben het echt 2,5 jaar heel erg leuk gehad samen .

Maar nu heeft ze een nieuwe vriend en doet ze daar vanalles mee wat ze ook met mij deed,samen sporten , winkelen , the usual.

Ook heeft ze hoorde ik van een gemeenschappelijke vriendin van ons eindelijk haar tatoeage die ze al heel lang wou ,een nieuwe auto en gaat ze met die nieuwe jongen op vakantie.

Ik gun het haar wel maar ergens zit het me niet helemaal lekker ,zei doet nu het tussen ons klaar is allerlei dingen die ze top vind en ik heb het idee dat ik een beetje achter loop, ik ben nog steeds verdrietig over hoe alles gelopen is ,kan me ook nog niet echt richten op andere vrouwen, en heb vandaag buiten trainen om niks gedaan, werk veel en heb niet veel vrije tijd.

Het lijkt alsof zei nu echt superlekker gaat en ik een beetje achter de feite aanloop en dat knaagt een beetje aan me

Waar komt dat stomme competitie gevoel vandaan en herkent iemand dit?

Bedankt voor het lezen
Dat is geen competitie gevoel, zoals je dat noemt, maar jaloezie. Zij heeft iets dat jij niet hebt, namelijk een gelukkig leven. Wat jij moet doen is je niet bezighouden met je ex en je richten op je eigen leven.

En ook meteen op je Nederlandse taalvermogen als het even kan, want het is om te huilen zo slecht. :'(
1 + 1 = blauw
  zaterdag 3 november 2018 @ 09:45:47 #41
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_182915375
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 07:43 schreef jigggy het volgende:

[..]

langer als 2,5 jaar op 20 jarige leeftijd vind ik toch een poos hoor
:')

Dat is gewoon verkering. Man up and handle your shit.
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 13:28:57 #42
441859 crew  Lenny77
pi_182918482
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 08:09 schreef Kamina het volgende:

[..]


En ook meteen op je Nederlandse taalvermogen als het even kan, want het is om te huilen zo slecht. :'(
Dit ;(

Laat los man, niet alles is trouwens zoals het lijkt. Misschien heeft popijopi boy wel een klein stinkpietje of zeurt hij de hele dag over voetbal of formule 1. Wie weet is hij doodsaai of net het type wat in dronken toestand mensen in elkaar gaat slaan. Weet jij veel..
Je hebt zelf grotere stappen gezet dan dat je ex heeft gedaan. Een tattoo en een lief bij elkaar scharrelen, een reis boeken... Niets bijzonder. Dat kan jij ook! Verhuizen, promotie enz zijn toch echte grote stappen.
Stop met te zien wat je wil zien en bekijk de realiteit eens!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 3 november 2018 @ 18:46:21 #43
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182922623
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 13:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit ;(

Laat los man, niet alles is trouwens zoals het lijkt. Misschien heeft popijopi boy wel een klein stinkpietje of zeurt hij de hele dag over voetbal of formule 1. Wie weet is hij doodsaai of net het type wat in dronken toestand mensen in elkaar gaat slaan. Weet jij veel..
Je hebt zelf grotere stappen gezet dan dat je ex heeft gedaan. Een tattoo en een lief bij elkaar scharrelen, een reis boeken... Niets bijzonder. Dat kan jij ook! Verhuizen, promotie enz zijn toch echte grote stappen.
Stop met te zien wat je wil zien en bekijk de realiteit eens!
dankjewel O+
  zaterdag 3 november 2018 @ 18:54:34 #44
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182922767
Hier is maar 1 oplossing voor: probeer zoveel mogelijk van haar vriendinnen te ballen.
Man of Steal.
  zaterdag 3 november 2018 @ 19:09:26 #45
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182922996
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 18:54 schreef SuperNeger het volgende:
Hier is maar 1 oplossing voor: probeer zoveel mogelijk van haar vriendinnen te ballen.
die hebben een hekel aan me _O-
pi_182923047
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:00 schreef jigggy het volgende:
het lijkt wel alsof sinds ze bij me weg is Ze een stuk toffer leven heeft als met me
Ik zie een verband..
  zaterdag 3 november 2018 @ 19:57:01 #47
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182923693
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 09:45 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

:')

Dat is gewoon verkering. Man up and handle your shit.
door iemand beflikkert worden na die tijd is iets wat ik niet makkelijk verwerk en tijd voor nodig heb,vraag me ook af wat je reactie toevoegd
  zaterdag 3 november 2018 @ 20:49:13 #48
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_182924600
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 19:57 schreef jigggy het volgende:

[..]

door iemand beflikkert worden na die tijd is iets wat ik niet makkelijk verwerk en tijd voor nodig heb,vraag me ook af wat je reactie toevoegd
Ik heb totaal niet het idee dat je over haar heen wilt komen. Dit is het zoveelste topic waar je iets omtrent haar uitpluist. Twee weken nadat het uit is, prima. Maar het is maanden geleden. Disloyal hoes zul je zo nu en dan treffen: pijnlijk, maar wen er maar aan. Maar ga niet maanden in zelfmedelijden verdrinken. Get cheated on like a man. Beter gebruik je je tijd om jezelf op te bouwen en een betrouwbaar meisje te vinden. Je bent maar één keer jong en je tijd verspillen aan jezelf zielig vinden om die ho is gewoon zonde.

Dus nogmaals: man up.
pi_182927356
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 19:57 schreef jigggy het volgende:

[..]

door iemand beflikkert worden na die tijd is iets wat ik niet makkelijk verwerk en tijd voor nodig heb,vraag me ook af wat je reactie toevoegd
Maar maakt het analyseren van alles wat met je ex te maken, er zelfs een soort van competitie van maken, heeft het verwerken van de breuk gemakkelijker voor je?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 3 november 2018 @ 23:23:09 #50
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182927612
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 23:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar maakt het analyseren van alles wat met je ex te maken, er zelfs een soort van competitie van maken, heeft het verwerken van de breuk gemakkelijker voor je?
natuurlijk niet, vraag me alleen af hoe ik dat goed voorkomen kan aangezien ze toch door mijn hoofd spookt
  zaterdag 3 november 2018 @ 23:23:41 #51
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182927618
Vandaag ging wel een stuk beter iig :Y
pi_182942073
Het is totaal geen wedstrijd in dit soort gevallen. Het beste kan je gewoon niet weten hoe het met je ex gaat.
En geloof me het gaat echt niet altijd goed, mensen vinden het fijn om alleen maar de dingen te laten weten die wél goed gaan.
  zondag 4 november 2018 @ 18:52:31 #53
286575 Roces18
Chef de party
pi_182942376
gewoon haar nieuwe lover klappen
lucht denk ik wel op
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zondag 4 november 2018 @ 18:57:07 #54
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_182942481
Dat stomme competitiegevoel komt omdat je nog niet over haar heen bent. Uit je OP blijkt dat je haar leven volgt.

Werk daar dus aan, want vrouwen merken het als je met je hoofd bij een andere vrouw zit.
  maandag 5 november 2018 @ 18:06:19 #55
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182962222
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 18:57 schreef Smegma. het volgende:
Dat stomme competitiegevoel komt omdat je nog niet over haar heen bent. Uit je OP blijkt dat je haar leven volgt.

Werk daar dus aan, want vrouwen merken het als je met je hoofd bij een andere vrouw zit.
het lijkt idd ook echt alsof niemand mij meer wilt ofzo terwijl ik eerst altijd best goed in de markt lag :')
pi_182962778
Logisch, als jij nog met je ex in je hoofd zit en een heel groot deel van je leven kwijt raakt als je vrouw weg is, moet je eerst een leven creeeren.
  maandag 5 november 2018 @ 21:14:20 #57
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_182966838
Hoi Jigggy, ik vind het echt vervelend voor je dat je er zo mee zit. Wel heel logisch hoor!!! Als je er voor zou mogen kiezen om hun niet steeds tegen te komen, had je dat natuurlijk allang gedaan. Helaas is dat in de zelfde woonplaats vrijwel onmogelijk. Ik denk dat je er veel aan zou hebben, om voornamelijk van die 'angst' af te komen om hun tegen te komen. Dus bijvoorbeeld visualiseren hoe je je zelf zou willen zien in die situatie dat je ze bijvoorbeeld in de winkel treft. Zelfverzekerd, chill, zelfstandig. De eerst volgende keer, dat het gebeurt dus niet proberen te vluchten naar achter, maar zie het als een leermoment. Wordt moeilijk maar als je je heel goed blijft focussen op je werkzaamheden en daarna eventueel alles opschrijven wat er goed aan ging!! Dan maak je er een uitdaging van. Laat ze maar komen! Dan kan jij er alleen maar beter van worden, en komen ze toevallig net eens een weekje niet in de winkel/sportschool. Extra fijn ;) Je kunt het!
Don't call me Shirley
pi_182967858
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 18:06 schreef jigggy het volgende:

[..]

het lijkt idd ook echt alsof niemand mij meer wilt ofzo terwijl ik eerst altijd best goed in de markt lag :')
Dit klinkt best herkenbaar, maar dan lijkt het nog een teken dat je er niet helemaal overheen bent.

En dat is niet erg dat kan vrij lang duren weet ik uit ervaring alleen dat verschilt weer per persoon/relatie.
Hoe lang is het al uit?
  dinsdag 6 november 2018 @ 09:22:03 #59
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182972992
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 21:14 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Hoi Jigggy, ik vind het echt vervelend voor je dat je er zo mee zit. Wel heel logisch hoor!!! Als je er voor zou mogen kiezen om hun niet steeds tegen te komen, had je dat natuurlijk allang gedaan. Helaas is dat in de zelfde woonplaats vrijwel onmogelijk. Ik denk dat je er veel aan zou hebben, om voornamelijk van die 'angst' af te komen om hun tegen te komen. Dus bijvoorbeeld visualiseren hoe je je zelf zou willen zien in die situatie dat je ze bijvoorbeeld in de winkel treft. Zelfverzekerd, chill, zelfstandig. De eerst volgende keer, dat het gebeurt dus niet proberen te vluchten naar achter, maar zie het als een leermoment. Wordt moeilijk maar als je je heel goed blijft focussen op je werkzaamheden en daarna eventueel alles opschrijven wat er goed aan ging!! Dan maak je er een uitdaging van. Laat ze maar komen! Dan kan jij er alleen maar beter van worden, en komen ze toevallig net eens een weekje niet in de winkel/sportschool. Extra fijn ;) Je kunt het!
bedankt! Ik ga dit proberen :Y ,tof dat ne de tijd nam zo’n lap tekst neer te zetten
  dinsdag 6 november 2018 @ 09:22:58 #60
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_182973004
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 21:59 schreef Newssworld het volgende:

[..]

Dit klinkt best herkenbaar, maar dan lijkt het nog een teken dat je er niet helemaal overheen bent.

En dat is niet erg dat kan vrij lang duren weet ik uit ervaring alleen dat verschilt weer per persoon/relatie.
Hoe lang is het al uit?
ik denk iets van een half jaar,maar in de tussentijd hebben we wel seks gehad en samen leuke dingen gedaan, denk dat ik dr nu 2-3 maanden vrijwel niet meer spreek
pi_182973898
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 18:06 schreef jigggy het volgende:

[..]

het lijkt idd ook echt alsof niemand mij meer wilt ofzo terwijl ik eerst altijd best goed in de markt lag :')
Ja logisch, omdat je wegkwijnt in zelfmedelijden. Dit ruiken de vrouwen ook en dit straal je onbewust ook uit. Get a life and man up.
pi_182973961
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 23:23 schreef jigggy het volgende:

[..]

natuurlijk niet, vraag me alleen af hoe ik dat goed voorkomen kan aangezien ze toch door mijn hoofd spookt
Door andere vrouwen te ballen, dan zal je inzien dat ze niet zo bijzonder was.

Je enige probleem is dat je op dit moment geen chicks hebt van hetzelfde niveau als je ex. Maar geloof me, die zijn er in overvloed, alleen je weet niet hoe je ze moet vinden. Zodra je er een vind die je weer wat lijkt ben je je ex compleet vergeten.

Maar dat gaat dus niet lukken met je huidige houding.
  dinsdag 6 november 2018 @ 15:36:29 #63
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_182979635
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 09:22 schreef jigggy het volgende:

[..]

bedankt! Ik ga dit proberen :Y ,tof dat ne de tijd nam zo’n lap tekst neer te zetten
Geen dank! Ik ben uiteraard geen hulpverlener ofzo hahah, maar hoop dat het je kan helpen.
Don't call me Shirley
pi_182991194
Volkomen normaal dat je dit voelt: de verlatene heeft meestal meer moeite met de breuk dan de verlater. Je hebt liefdesverdriet en dat gaat weer voorbij. Echt waar.
Overigens is haar huidige vriendje waarschijnlijk gewoon een rebound en moet ze even uit de band springen: vrouwen doen dat vaak na een relatiebreuk: kapper, tattoo, etc.
Wat betreft hoe je in de markt ligt: misschien straal je uit dat je nu niet lekker in je vel zit. Komt vanzelf weer als je verdriet slijt.
Veel succes en niet teveel piekeren: het komt echt goed.
pi_183000073
Dat is het nadeel van onze westerse cultuur, geen enkele zekerheid in de liefde, en vaak word je verlaten.
Soms ben ik wel jaloers als ik moslim paren zie lopen.. Nooit meer bang te zijn dat ze je opeens verlaat..
  woensdag 7 november 2018 @ 22:37:35 #66
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_183011745
Tof van jullie lieve reacties, ik ga proberen iets aan Mn houding proberen te veranderen

Keep u Guys updated ,vandaag ging wel prima opzich ,productief dagje gehad en Savonds nog gesport
pi_183014286
Morgen biefstuk voor jezelf kopen of duur eten wat je lekker vindt en je bent de man. Liefde gaat door de maag, ook voor jezelf :-).
pi_183017903
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 14:53 schreef ZwolseVlag11 het volgende:
Dat is het nadeel van onze westerse cultuur, geen enkele zekerheid in de liefde, en vaak word je verlaten.
Soms ben ik wel jaloers als ik moslim paren zie lopen.. Nooit meer bang te zijn dat ze je opeens verlaat..
Een chick verlaat jou niet zomaar. Blijkbaar ben je niet leuk genoeg?

Sommige moslim vrouwen verlaten je niet omdat ze onderdrukt worden. Is dat wat je wil?
  donderdag 8 november 2018 @ 12:23:47 #69
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_183019192
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 01:18 schreef Jardis het volgende:
Morgen biefstuk voor jezelf kopen of duur eten wat je lekker vindt en je bent de man. Liefde gaat door de maag, ook voor jezelf :-).
ontbeten met een eitje met spek, nu even naar de sportschool en vanavond werken , komt wel goed vandaag
  donderdag 8 november 2018 @ 20:27:54 #70
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_183028671
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 18:06 schreef jigggy het volgende:

[..]

het lijkt idd ook echt alsof niemand mij meer wilt ofzo terwijl ik eerst altijd best goed in de markt lag :')
De beste manier om er weer bovenop te komen is om zelf een goed leven te hebben. Vrouwen geven het niet hardop toe, maar ze kicken op mannen die ambities hebben, bezig zijn om succesvol te worden of dit al zijn.

Dus goede baan, wat activiteiten ernaast, zorg dat je sport maar dat deed je al las ik, zorg wat je vrienden hebt.

Zie eruit en straal uit dat je naast een vrouw nog een eigen leven hebt.
  vrijdag 9 november 2018 @ 11:36:17 #71
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_183039181
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:27 schreef Smegma. het volgende:

[..]

De beste manier om er weer bovenop te komen is om zelf een goed leven te hebben. Vrouwen geven het niet hardop toe, maar ze kicken op mannen die ambities hebben, bezig zijn om succesvol te worden of dit al zijn.

Dus goede baan, wat activiteiten ernaast, zorg dat je sport maar dat deed je al las ik, zorg wat je vrienden hebt.

Zie eruit en straal uit dat je naast een vrouw nog een eigen leven hebt.
ik geloof dat ik dat best doe , ben filiaalmanager op 20 jarige leeftijd ,doe aan 2 vechtsporten en ga naar de sportschool,daarnaast heb ik best wat “interessante” vrienden , onder andere een Betaald voetballer en een redelijk bekende DJ(in zijn genre) ik denk dat ik best wel een leuk leven heb als je het van de buitenkant bekijkt, alleen is het qua dames drama
pi_183041121
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 09:22 schreef jigggy het volgende:

[..]

ik denk iets van een half jaar,maar in de tussentijd hebben we wel seks gehad en samen leuke dingen gedaan, denk dat ik dr nu 2-3 maanden vrijwel niet meer spreek
Hmmm ja. Ik heb destijds mijn ex ook nog gezien en ook sex gehad.. daarna nog een keer tijdens uitgaan gezoend en sindsdien niet meer gesproken en het lijkt wel of ik pas vanaf toen ik geen contact meer heb gehad pas echt begonnen ben met verwerken.

En vrouwen krijgen eigenlijk altijd meer aandacht, terwijl wij de 'strijd' weer aan moeten gaan.
  vrijdag 9 november 2018 @ 13:28:07 #73
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_183041223
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:22 schreef Newssworld het volgende:

[..]

Hmmm ja. Ik heb destijds mijn ex ook nog gezien en ook sex gehad.. daarna nog een keer tijdens uitgaan gezoend en sindsdien niet meer gesproken en het lijkt wel of ik pas vanaf toen ik geen contact meer heb gehad pas echt begonnen ben met verwerken.

En vrouwen krijgen eigenlijk altijd meer aandacht, terwijl wij de 'strijd' weer aan moeten gaan.
dit is zo waar , het voelt pas nu we echt geen contact meer hebben, het echt over is, terwijl we daarvoor alleen maar neukte.


En wat je zegt is waar, vrouwen hoeven er niks voor te doen, toen we nog samen waren werd ze ook overspoeld op Instagram met DM’s dat ze wel leuk en interessant was, leuke was toen dat ik ook op haar Instagram ingelogd stond :7
  vrijdag 9 november 2018 @ 14:41:30 #74
450878 LanceVanceDance
This is Vice City
pi_183042620
CR7 staat nooit achter!

Probeer met dat motto te leven.
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
  vrijdag 9 november 2018 @ 15:44:17 #75
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_183043925
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:41 schreef LanceVanceDance het volgende:
CR7 staat nooit achter!

Probeer met dat motto te leven.
_O- ,moest even nadenken maar dat is mijn UI natuurlijk,die heb ik ook al sinds ik op FOK! Zit natuurlijk ,nooit veranderd omdat ik alleen maar op Mn mobiel op FOK! Zit
  vrijdag 9 november 2018 @ 22:59:25 #76
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_183052728
Godverdomme loop ik net een rondje met de hond ,loop ik langs centraal zie ik jut en Jul hand in hand zitten, ze zagen mij niet maar elke keer die confrontatie is wel echt even een steekje door de ziel :'), t ging net zo lekker ,
pi_183060058
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 22:59 schreef jigggy het volgende:
Godverdomme loop ik net een rondje met de hond ,loop ik langs centraal zie ik jut en Jul hand in hand zitten, ze zagen mij niet maar elke keer die confrontatie is wel echt even een steekje door de ziel :'), t ging net zo lekker ,
Joh ik zat destijds met mijn ex en zijn nieuwe vriendin op school en ik leef ook nog.

Wat ik bedoel is dat deze momentjes nog wel een tijdje zeer blijven doen, maar dat het uiteindelijk echt wel weer goedkomt.
pi_183060116
Ken het hele verhaal niet maar ga gewoon lekker leven man. Er mee blijven zitten laat je alleen maar slechter voelen
Dont call it a dream. Call it a plan!
  zaterdag 10 november 2018 @ 12:56:31 #79
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183060191
Het zal een tijdje vervelend blijven om ze samen te zien, maar probeer op zo'n moment gewoon aan happy dingen te denken. En gebruik de situatie die je voor je ziet om langzaam te accepteren dat het gewoon niet meer goed komt en je vanzelf een nog beter persoon tegen komt.

Nu ben je er zoveel mee bezig. Je wil haar achter je laten, maar elke ontmoeting is genoeg om een nieuw topic te openen, een nieuwe reactie te plaatsen, etc. Niet dat niet mag of zo, maar het helpt je op een gegeven moment niet meer. Je blijft er dan mee rondlopen. Beter om gewoon aan hele andere dingen te denken. Natuurlijk denk je er dan ook nog wel eens aan, maar dan blijf je er niet in hangen zeg maar.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_183060406
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het zal een tijdje vervelend blijven om ze samen te zien, maar probeer op zo'n moment gewoon aan happy dingen te denken. En gebruik de situatie die je voor je ziet om langzaam te accepteren dat het gewoon niet meer goed komt en je vanzelf een nog beter persoon tegen komt.

Nu ben je er zoveel mee bezig. Je wil haar achter je laten, maar elke ontmoeting is genoeg om een nieuw topic te openen, een nieuwe reactie te plaatsen, etc. Niet dat niet mag of zo, maar het helpt je op een gegeven moment niet meer. Je blijft er dan mee rondlopen. Beter om gewoon aan hele andere dingen te denken. Natuurlijk denk je er dan ook nog wel eens aan, maar dan blijf je er niet in hangen zeg maar.
Mee eens
  zondag 11 november 2018 @ 00:17:40 #81
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183072764
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 22:59 schreef jigggy het volgende:
Godverdomme loop ik net een rondje met de hond ,loop ik langs centraal zie ik jut en Jul hand in hand zitten, ze zagen mij niet maar elke keer die confrontatie is wel echt even een steekje door de ziel :'), t ging net zo lekker ,


:r
pi_183102043
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 22:59 schreef jigggy het volgende:
Godverdomme loop ik net een rondje met de hond ,loop ik langs centraal zie ik jut en Jul hand in hand zitten, ze zagen mij niet maar elke keer die confrontatie is wel echt even een steekje door de ziel :'), t ging net zo lekker ,
Had ik laatst ook, kwam toevallig familie van haar tegen en dat triggered weer de boel ofzo..

En het is niet dat ik niet verder ga met mijn leven, sporten, uitgaan etc. Maar dat betekent niet dat het steekt op bepaalde momenten.. en kan je wel zeggen van; stel je niet aan ga 'gewoon' verder, maar die gevoelens schakel je niet zomaar uit.. kon dat maar.
  maandag 12 november 2018 @ 15:20:04 #83
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_183102087
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 15:18 schreef Newssworld het volgende:

[..]

Had ik laatst ook, kwam toevallig familie van haar tegen en dat triggered weer de boel ofzo..

En het is niet dat ik niet verder ga met mijn leven, sporten, uitgaan etc. Maar dat betekent niet dat het steekt op bepaalde momenten.. en kan je wel zeggen van; stel je niet aan ga 'gewoon' verder, maar die gevoelens schakel je niet zomaar uit.. kon dat maar.
amen _O_
  maandag 12 november 2018 @ 15:24:04 #84
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183102176
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 15:18 schreef Newssworld het volgende:

[..]

Had ik laatst ook, kwam toevallig familie van haar tegen en dat triggered weer de boel ofzo..

En het is niet dat ik niet verder ga met mijn leven, sporten, uitgaan etc. Maar dat betekent niet dat het steekt op bepaalde momenten.. en kan je wel zeggen van; stel je niet aan ga 'gewoon' verder, maar die gevoelens schakel je niet zomaar uit.. kon dat maar.
Er zit wel een klein verschilletje tussen je gevoelens niet uitzetten en die gevoelens omarmen en mee te slepen. Dat is wat Jiggy doet momenteel. Als je nog niet over iemand heen bent snap ik dat het even wat met je doet als je diegene ziet. Maar hij sleept die gevoelens vervolgens met zich mee, post er nog steeds uitgebreid over, etc. Je kan je gevoelens dus inderdaad niet uitzetten (dat zegt ook niemand), maar je kan je na dat initiële moment (van nare gevoelens) ook ervoor kiezen om gewoon weer te proberen om aan leuke dingen te denken. Of in ieder geval aan andere dingen te denken. Elke post is weer een paar seconden/minuten dat hij er mee bezig is en dat is een bewuste keuze (topic maken, na elke ontmoeting met haar weer erover posten, etc). Dat werks averechts en zo blijf je er in hangen zeg maar :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_183103635
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 15:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Er zit wel een klein verschilletje tussen je gevoelens niet uitzetten en die gevoelens omarmen en mee te slepen. Dat is wat Jiggy doet momenteel. Als je nog niet over iemand heen bent snap ik dat het even wat met je doet als je diegene ziet. Maar hij sleept die gevoelens vervolgens met zich mee, post er nog steeds uitgebreid over, etc. Je kan je gevoelens dus inderdaad niet uitzetten (dat zegt ook niemand), maar je kan je na dat initiële moment (van nare gevoelens) ook ervoor kiezen om gewoon weer te proberen om aan leuke dingen te denken. Of in ieder geval aan andere dingen te denken. Elke post is weer een paar seconden/minuten dat hij er mee bezig is en dat is een bewuste keuze (topic maken, na elke ontmoeting met haar weer erover posten, etc). Dat werks averechts en zo blijf je er in hangen zeg maar :)
Denk dat het ook een (over het algemeen dan) verschil is tussen man/vrouw. Een vrouw gaat zitten uithuilen bij vriendinnen, vriendinnen steunen ook echt, krijgt daarna genoeg aandacht van mannen zonder al te veel moeie te doen=afleiding.(en zal over het algemeen meer pijn hebben in het begin) En bij een man valt het in het begin wel mee, en daarna komt dan langzaam het besef dat het echt klaar is, terwijl de buitenwereld al denkt dat je er al lang over heen bent.. en kom dan later maar is aan bij je vrienden. En bij mannen komt het ook niet verder dan: ach, geen hand vol maar een land vol, hup bier drinken. (Zelf kan ik vrienden ook niet echt steunen in dat soort gevallen)

En soms kan je gewoon niet ff kiezen om aan andere dingen te denken.(Ik heb ook nog genoeg spullen van haar en van ons samen in huis dat zijn ook weer herinneringen.) En mischien hoort dit juist ook wel bij het verwerken ipv wegstoppen. Maar idd ooit zal je echt verder moeten, maar er zullen vaak nog momenten komen dat je weer terug denkt door bijv foto's/locaties/dingen in huis/feestdagen etc etc

Maar het heeft ook te maken natuurlijk met wie het uitmaakte, hoe en waarom het uitging, hoe lang en intensief de relatie was etc. 100% vergelijkingsmateriaal heb je nooit.
  maandag 12 november 2018 @ 16:52:31 #86
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183104191
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 16:23 schreef Newssworld het volgende:

[..]

Denk dat het ook een (over het algemeen dan) verschil is tussen man/vrouw. Een vrouw gaat zitten uithuilen bij vriendinnen, vriendinnen steunen ook echt, krijgt daarna genoeg aandacht van mannen zonder al te veel moeie te doen=afleiding.(en zal over het algemeen meer pijn hebben in het begin) En bij een man valt het in het begin wel mee, en daarna komt dan langzaam het besef dat het echt klaar is, terwijl de buitenwereld al denkt dat je er al lang over heen bent.. en kom dan later maar is aan bij je vrienden. En bij mannen komt het ook niet verder dan: ach, geen hand vol maar een land vol, hup bier drinken. (Zelf kan ik vrienden ook niet echt steunen in dat soort gevallen)

En soms kan je gewoon niet ff kiezen om aan andere dingen te denken.(Ik heb ook nog genoeg spullen van haar en van ons samen in huis dat zijn ook weer herinneringen.) En mischien hoort dit juist ook wel bij het verwerken ipv wegstoppen. Maar idd ooit zal je echt verder moeten, maar er zullen vaak nog momenten komen dat je weer terug denkt door bijv foto's/locaties/dingen in huis/feestdagen etc etc

Maar het heeft ook te maken natuurlijk met wie het uitmaakte, hoe en waarom het uitging, hoe lang en intensief de relatie was etc. 100% vergelijkingsmateriaal heb je nooit.
Mannen en vrouwen verwerken het vaak wel wat anders ja (ieder individu doet dat anders). En natuurlijk maakt het ook uit of je de dumper bent, of de gedumpte :)

Dat soort momenten (incl dingen die je in huis tegenkomt bv) zul je altijd wel blijven hebben. Maar ook maar enkel wanneer je nog gevoelens voor diegene hebt. Zodra het helemaal is verwerkt en je echt doorgaat met je leven (niet ''je'' als in jij, maar ''je'' in general) heb je dat soort momenten niet meer echt.

Punt is dat Jiggy duidelijk nog niet over haar heen is. Hij heeft de afgelopen maanden talloze topics over haar geopend. Leest soms net als een dagboek. Ik snap maar al te goed dat erover praten (ook online) in het begin erg veel kan helpen. Maar op een gegeven moment moet je het toch echt loslaten en ik heb het idee dat Jiggy dat diep van binnen eigenlijk helemaal niet wil. Hij wil hoop blijven houden/aan haar blijven denken. Hij is gewoon nog niet over haar heen. Daarom zoveel mogelijk topics en reacties. Hij heeft dan wel geen relatie met haar, maar door al die topics blijft hij toch soort van verbonden met haar.

Het is nu maanden later en hij lijkt geen steek verder te zijn. Nu heb ik ook met hem te doen (want een break-up is ook gewoon kut, hoe lang de relatie ook wel niet was), maar ik denk wel dat hij zich een beetje af moet gaan vragen of zijn ''verwerk'' methodes (talloze topics/reacties over elke gedachte die hij heeft over haar - maanden later) hem nou echt verder helpen. En dat is wat we hier willen volgens mij; dat hij verder kan in het leven. Niet omdat we bruut zijn, maar omdat we hem willen helpen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 12 november 2018 @ 16:57:38 #87
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_183104266
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 00:17 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:r
Echt hè, opmerkelijk hoe een (stuk gelopen) relatie met een vrouw je zo homofiel kan maken. :N
pi_183105330
TS, waarom post je nog updates? Vanuit een verwachte belangstelling van ons of helpt het jou verder?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 12 november 2018 @ 18:09:25 #89
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_183105451
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
TS, waarom post je nog updates? Vanuit een verwachte belangstelling van ons of helpt het jou verder?
omdat ik deze dingen nou niet echt met mijn vrienden bespreek,en ik het ergens wel fijn vind in het van me af te schrijven en te lezen wat anderen daar van vinden
  Vis een optie? maandag 12 november 2018 @ 18:55:02 #90
70532 loveli
N
pi_183106494
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 18:09 schreef jigggy het volgende:

[..]

omdat ik deze dingen nou niet echt met mijn vrienden bespreek,en ik het ergens wel fijn vind in het van me af te schrijven en te lezen wat anderen daar van vinden
En juist daardoor laat je het lastiger los. Ga eens wat afleiding zoeken, leuke dingen met maten doen, sporten ofzo.
crap in = crap out
  maandag 12 november 2018 @ 18:58:51 #91
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183106576


Hier een verdrietig liedje voor TS ;(
pi_183110139
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2018 16:52 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Mannen en vrouwen verwerken het vaak wel wat anders ja (ieder individu doet dat anders). En natuurlijk maakt het ook uit of je de dumper bent, of de gedumpte :)

Dat soort momenten (incl dingen die je in huis tegenkomt bv) zul je altijd wel blijven hebben. Maar ook maar enkel wanneer je nog gevoelens voor diegene hebt. Zodra het helemaal is verwerkt en je echt doorgaat met je leven (niet ''je'' als in jij, maar ''je'' in general) heb je dat soort momenten niet meer echt.

Punt is dat Jiggy duidelijk nog niet over haar heen is. Hij heeft de afgelopen maanden talloze topics over haar geopend. Leest soms net als een dagboek. Ik snap maar al te goed dat erover praten (ook online) in het begin erg veel kan helpen. Maar op een gegeven moment moet je het toch echt loslaten en ik heb het idee dat Jiggy dat diep van binnen eigenlijk helemaal niet wil. Hij wil hoop blijven houden/aan haar blijven denken. Hij is gewoon nog niet over haar heen. Daarom zoveel mogelijk topics en reacties. Hij heeft dan wel geen relatie met haar, maar door al die topics blijft hij toch soort van verbonden met haar.

Het is nu maanden later en hij lijkt geen steek verder te zijn. Nu heb ik ook met hem te doen (want een break-up is ook gewoon kut, hoe lang de relatie ook wel niet was), maar ik denk wel dat hij zich een beetje af moet gaan vragen of zijn ''verwerk'' methodes (talloze topics/reacties over elke gedachte die hij heeft over haar - maanden later) hem nou echt verder helpen. En dat is wat we hier willen volgens mij; dat hij verder kan in het leven. Niet omdat we bruut zijn, maar omdat we hem willen helpen.
Het is ook niet tijdgebonden wanneer iemand er over heen is. Dat verschilt per individu.
In mijn eerdere relatie, wel een tijdje terug toen was ik 20 geloof ik. Toen ging het uit doordat er echt een bom ontplofte bij wijze van(details bespaar ik).
Deed in het begin wel ff pijn, maar vooral boosheid/woede overheersde. En daardoor was ik er wel snel overheen.

En volgens mij bij TS is het geval meer dat je eerst door de klassieke fases gaat van ontkenning/hoop/angst/woede en uiteindelijk hopelijk acceptatie.
Kan ook zijn dat hij ergens nog (valse) hoop heeft en daarmee doe je jezelf idd alleen maar pijn.

Je ex is de heroïne, de gedachtes, herinneringen, foto's etc zijn de methadon. De wond kan dan nooit hechten want gaat steeds open.

En dat hij na maanden nog steeds niet verder lijkt te zijn kan ook van wat ik om heen hoor, de ene is na een paar weken of maanden er al helemaal overheen en bij de ander kan het maanden of zelfs langer dan een jaar duren, zelfs na een relatief korte relatie.

Een pretje is het niet maar het komt goed.
pi_183115227
Realiseer je ook dat ze extra aantrekkelijk aanvoelt, omdat ze onbereikbaar is.

Zo bijzonder is ze niet. Ga eens wat nuttigs doen en vergeet haar snel. Ga chicks bekijken op een datingsite die graag nieuwe mannen willen zien en beter zijn voor jou.
pi_183646357
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 18:09 schreef jigggy het volgende:

[..]

omdat ik deze dingen nou niet echt met mijn vrienden bespreek,en ik het ergens wel fijn vind in het van me af te schrijven en te lezen wat anderen daar van vinden
Jigggyneef! Hoest met je verdriet?!
  maandag 10 december 2018 @ 19:00:33 #95
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_183646730
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 18:41 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Jigggyneef! Hoest met je verdriet?!
nog steeds niet waar ik zou willen zijn maar elke dag beter :Y ,wie ben jij dan dat je Mn hele pohi loopt uit te pluizen :D
  maandag 10 december 2018 @ 20:15:31 #96
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183648364
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 19:00 schreef jigggy het volgende:

[..]

nog steeds niet waar ik zou willen zijn maar elke dag beter :Y ,wie ben jij dan dat je Mn hele pohi loopt uit te pluizen :D
No offense, maar je hoeft niet jouw pohi uit te pluizen om te weten dat jij liefdesverdriet hebt/had :+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 10 december 2018 @ 21:38:52 #97
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_183650522
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 20:15 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

No offense, maar je hoeft niet jouw pohi uit te pluizen om te weten dat jij liefdesverdriet hebt/had :+
;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')