abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 november 2018 @ 15:16:45 #1
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_182899639
Ik ben samen met mijn vriendin aan het orienteren voor een nieuw abbonement op de mobiele telefoon. Beiden willen we een nieuw toestel uitkiezen en in ieder geval onbeperkt bellen. Qua data, ik verbruik zo rond de 8-9 GB en zij rond de 5-6 GB per maand.

Nu heb ik een zoontje die ook veel GB zou willen gebruiken. Nu loopt dat via onze telefoons (hotspot). Nu zag ik dus de Vodafone Red Together voorbij komen, en dit idee is best interessant. Ik zie alleen nog niet direct het echte voordeel in voor mij als gebruiker, maar misschien zie ik dit dan over het hoofd...

• Als we een RT nemen dan komen we per maand op EUR 84 + kosten voor een tweede toestel (los kopen, maar per maand toegewezen) = EUR 95
• Neem ik voor alledrie een los abbo, vriendin en ik met dezelfde toestellen als optie hierboven en kind met een sim only, dan komen we op EUR 89

Het enige verschil hierbij is dan dus de databundel? In de eerste optie zou die 160 GB zijn, in de tweede zou dat 20 GB per persoon zijn, maar is die niet te delen

Wat zijn de andere voordelen van zo een Red Together abbo?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 15:23:04 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_182899763
https://simonly.lebara.com/nl/nl voor alle drie en los een telefoon?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 2 november 2018 @ 15:48:05 #3
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_182900276
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:23 schreef Renesite het volgende:
https://simonly.lebara.com/nl/nl voor alle drie en los een telefoon?
Dat lijkt duurder.... Maar mijn vraag was meer gericht binnen het Vodafone spectrum aan abbo's ;)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_182934027
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:23 schreef Renesite het volgende:
https://simonly.lebara.com/nl/nl voor alle drie en los een telefoon?
Bedankt voor de tip. :P

(overgestapt van Tele2 onbeperkt naar Lebara onbeperkt)
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
pi_182984387
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 11:16 schreef MyTiredFeet het volgende:

(overgestapt van Tele2 onbeperkt naar Lebara onbeperkt)
Nog best veel trouwens, maar 'onbeperkt' is bij lebara 75gb in NL, en max 5,4gb in andere EU landen.

Ik zie niet echt een voordeel van Vodafone Red, behalve dat papa en mama (die waarschijnlijk wat meer op wifi zitten dan 4G) zo makkelijker kunnen betalen voor het datagedrag van de kinderen. Ik vermoed dat Vodafone er op hoopt dat de bundel dan sneller op is en ze sneller de meerprijs voor extra gb's in rekening kunnen brengen.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 8 november 2018 @ 16:16:21 #6
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_183023463
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:31 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Nog best veel trouwens, maar 'onbeperkt' is bij lebara 75gb in NL, en max 5,4gb in andere EU landen.

Ik zie niet echt een voordeel van Vodafone Red, behalve dat papa en mama (die waarschijnlijk wat meer op wifi zitten dan 4G) zo makkelijker kunnen betalen voor het datagedrag van de kinderen. Ik vermoed dat Vodafone er op hoopt dat de bundel dan sneller op is en ze sneller de meerprijs voor extra gb's in rekening kunnen brengen.
Ik zie een 160GB bundel niet heel snel opgaan anders :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_190175333
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 11:16 schreef MyTiredFeet het volgende:
Bedankt voor de tip. :P

(overgestapt van Tele2 onbeperkt naar Lebara onbeperkt)
quote:
Hi,

Wij zijn blij dat je klant bent bij ons! Al een paar maanden heb jij het Sim Only abonnement met unlimited data, bellen & sms'en. Helaas gaan wij stoppen met het aanbieden van dit unlimited abonnement. Wel gaan wij door met het aanbieden van onze voordelige 5GB, 7GB en 10GB abonnementen in combinatie met unlimited bellen.

Dit betekent dat je abonnement wordt aangepast naar Sim Only 10GB National met unlimited bellen & sms'en voor 21 euro per maand en gaat per 1 januari in.

Je kunt dus nog steeds heel veel data blijven gebruiken!

Groet,
Het team van Lebara
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
pi_190176964
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')