abonnement Unibet Coolblue
pi_182894627
Ik weet niet precies waar ik moet beginnen. Ben niet de meest serieuze persoon op dit forum. Maar wil dit wel even van me afschrijven.
Ik ben David ik ben 17 bijna 18 en homoseksueel.
Heb nu best wat jongens achter de rug, met de èèn wat serieuzer dan de ander.
Alleen, de laatste tijd (ben nu al een tijdje alleen) begin ik toch wel het gevoel te krijgen dat ik iets serieus wil.
Daarmee bedoel ik niet de homokroeg in mezelf bezatten en dan een nachtje batsen (wat vaak het geval is)
Nee, ik ben opzoek naar wat serieus. Iemand waar ik blij van word, iemand waarmee ik alles kan delen.
Het is niet dat ik wanhopig op zoek ben maar zou het wel fijn vinden als ik een keer iemand tegenkom die echt bij me past.
Kijk ik op de verkeerde plek?
  vrijdag 2 november 2018 @ 11:21:27 #2
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_182894740
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
pi_182894773
quote:
Gaarne serieuze reacties.
pi_182894796
Nee, de homokroeg lijkt me een prima plek om je soulmate tegen te komen. Probeer nog wat geduld te hebben.
pi_182895108
Je kan in een homokroeg best iemand ontmoeten die ook op zoek is naar iets vasts, ik heb mijn vriend daar bijvoorbeeld ook ontmoet. Je kunt ook eens kijken wat er zoal in je regio georganiseerd wordt dat specifiek op holebi gericht is, of vereniging die misschien speciaal voor holebi's zijn. Ik zit zelf bijvoorbeeld op een zwemvereniging voor holebi. (ik ben wel bi en geen homo, maar ik denk dat dat weinig uitmaakt)
pi_182895132
quote:
Verdrietige commentsectie ;(
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_182895158
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:40 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Verdrietige commentsectie ;(
Godver nou he, spijt dat ik gekeken heb.
pi_182895195
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:41 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Godver nou he, spijt dat ik gekeken heb.
Zielig voor Ruudjegaatjegeenkutaan dat hij na 8 jaar en 2 kidtz gescheiden is :'(
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_182895255
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:42 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Zielig voor Ruudjegaatjegeenkutaan dat hij na 8 jaar en 2 kidtz gescheiden is :'(
Marianne dan die het liedje graag op haar Hyves wil zetten voor haar overleden zoontje ;(
pi_182895270
Maargoed! TS, kijk eens op de site van het COC in jouw regio, meestal wordt er wel van alles georganiseerd.
pi_182895356
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:38 schreef LurkJeRot het volgende:
Je kan in een homokroeg best iemand ontmoeten die ook op zoek is naar iets vasts, ik heb mijn vriend daar bijvoorbeeld ook ontmoet. Je kunt ook eens kijken wat er zoal in je regio georganiseerd wordt dat specifiek op holebi gericht is, of vereniging die misschien speciaal voor holebi's zijn. Ik zit zelf bijvoorbeeld op een zwemvereniging voor holebi. (ik ben wel bi en geen homo, maar ik denk dat dat weinig uitmaakt)

Ik zit zelf op een club voor lhbt jongeren en daar zitten dan jongeren van 12 - 19 op. Het probleem is meer ik ben nogal volwassen voor mn leeftijd. En die mensen vaak niet. Daarom heb ik ook vriendinnen die wat ouder zijn dan ik. ik heb een vriendin die is 27 dus 10 jaar ouder.
En daarom klikt het vaak niet bij die jongeren clubs.
pi_182895397
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:49 schreef Pendule het volgende:

[..]

Ik zit zelf op een club voor lhbt jongeren en daar zitten dan jongeren van 12 - 19 op. Het probleem is meer ik ben nogal volwassen voor mn leeftijd. En die mensen vaak niet. Daarom heb ik ook vriendinnen die wat ouder zijn dan ik. ik heb een vriendin die is 27 dus 10 jaar ouder.
En daarom klikt het vaak niet bij die jongeren clubs.
Maar niets staat je in de weg in bijeenkomsten/feesten/vereniging voor alle leeftijden te bezoeken toch?
pi_182895495
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:51 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Maar niets staat je in de weg in bijeenkomsten/feesten/vereniging voor alle leeftijden te bezoeken toch?
Dat klopt. Ga er ook heen voor de gezellig
pi_182895522
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:56 schreef Pendule het volgende:

[..]

Dat klopt. Ga er ook heen voor de gezellig
Alleen schiet er kwa iemand ontmoeten niet echt mee op.
pi_182895824
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:57 schreef Pendule het volgende:

[..]

Alleen schiet er kwa iemand ontmoeten niet echt mee op.
Je kan wel veel meegemaakt hebben, maar dan ben je nog steeds "maar 18". Niet lullig bedoelt, maar je gaat natuurlijk nog best veel meemaken en ontwikkelen. Dat hoeft een serieuze relatie niet in de weg te staan, maar je zal misschien wel nog eens kritisch moeten kijken in hoeverre jouw serieusheid en andere kwaliteiten ook daadwerkelijk zo overkomen.

Misschien helpt het om wat gerichter te zoeken? Serieusheid kun je overal wel tegen komen denk ik, maar of iets serieus kans van slagen heeft hangt natuurlijk van veel meer af. Bijvoorbeeld van hobby's die je samen zou kunnen delen bijvoorbeeld. Heel kort door de bocht zul je waarschijnlijk makkelijker een rustiger iemand bij de lokale boekenclub opduiken dan in de disco.
Hebben ze bij het COC naast deze leeftijdscategorie niet nog andere opties waarmee je de breedte in kan? Denk aan praatgroepen of wellicht vrijwilligerswerk ofzo.
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 12:17:04 #16
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_182895828
Misschien is het je houding. Als je je daar zo gedraagt als hier op fok dan begrijp ik het wel
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_182895857
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:57 schreef Pendule het volgende:

[..]

Alleen schiet er kwa iemand ontmoeten niet echt mee op.
Maar je weet nooit waar of wanneer je iemand ontmoet met wie je een lange relatie gaat krijgen, en het kan ook maar zo zijn dat die persoon heel anders is dan je altijd in je hoofd had.

Maar het belangrijkste om iemand te ontmoeten is dat je erop uit gaat en onder de mensen komt. Dat doe je al, in de kroeg, en in je jongerengroep, maar er zijn meer opties.
pi_182895877
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 12:17 schreef Plompzakker het volgende:
Misschien is het je houding. Als je je daar zo gedraagt als hier op fok dan begrijp ik het wel
Dat is klaagbaak. Ik denk dat 85% van wat de mensen daar plaatst pure onzin is en niet hoe mensen in het echt zijn. Je moet niet oordelen over iemand die je niet in het echt kent.
  vrijdag 2 november 2018 @ 12:22:54 #19
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_182895927
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:16 schreef Pendule het volgende:

Heb nu best wat jongens achter de rug, met de èèn wat serieuzer dan de ander.

Je hebt wel humor. _O-
pi_182895977
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 12:18 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Maar je weet nooit waar of wanneer je iemand ontmoet met wie je een lange relatie gaat krijgen, en het kan ook maar zo zijn dat die persoon heel anders is dan je altijd in je hoofd had.

Maar het belangrijkste om iemand te ontmoeten is dat je erop uit gaat en onder de mensen komt. Dat doe je al, in de kroeg, en in je jongerengroep, maar er zijn meer opties.
Dat is waar. Het is ook niet dat ik echt actief opzoek ben. Ik blijf gewoon mezelf. Want zo hoort het toch? Iemand valt voor je om hoe je bent.
Het is niet dat ik zonder een relatie niet functioneer maar meer ik mis het om iemand naast me te hebben.
pi_182896001
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2018 12:22 schreef NoXia het volgende:

[..]

Je hebt wel humor. _O-
Ik meen het. Op het begin ging het dan wel en uiteindelijk begon ik me te storen aan het onvolwassen, kinderlijke gedrag en dat haantjesgedrag.
pi_182896144
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 12:25 schreef Pendule het volgende:

[..]

Dat is waar. Het is ook niet dat ik echt actief opzoek ben. Ik blijf gewoon mezelf. Want zo hoort het toch? Iemand valt voor je om hoe je bent.
Het is niet dat ik zonder een relatie niet functioneer maar meer ik mis het om iemand naast me te hebben.
Ik snap het.
Ik ken ook koppels die elkaar via dating sites of apps hebben leren kennen, maar daar heb ik geen ervaring mee en daar kan ik je dus geen advies over geven.
pi_182896683
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 12:25 schreef Pendule het volgende:

[..]

Dat is waar. Het is ook niet dat ik echt actief opzoek ben. Ik blijf gewoon mezelf. Want zo hoort het toch? Iemand valt voor je om hoe je bent.
Het is niet dat ik zonder een relatie niet functioneer maar meer ik mis het om iemand naast me te hebben.
Ja en nee. Iemand moet je leuk vinden voor wie je bent, maar het moet geen vrijbrief zijn om maar gewoon van alles te willen en kunnen doen wat de ander dan maar moet accepteren want liefde!!!!

Liefde is ook dat je een beetje compromissen wil en kan durven sluiten. Dat niet alles op jouw manier hoeft te gaan, dat je ook kan en wil open staan voor hoe de ander dingen ziet en ervaart. Juist daar kun je volwassenheid laten zien en dat je serieus relatiemateriaal bent.
pi_182900771
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 12:59 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ja en nee. Iemand moet je leuk vinden voor wie je bent, maar het moet geen vrijbrief zijn om maar gewoon van alles te willen en kunnen doen wat de ander dan maar moet accepteren want liefde!!!!

Liefde is ook dat je een beetje compromissen wil en kan durven sluiten. Dat niet alles op jouw manier hoeft te gaan, dat je ook kan en wil open staan voor hoe de ander dingen ziet en ervaart. Juist daar kun je volwassenheid laten zien en dat je serieus relatiemateriaal bent.
Ja daar zit wat in. Zo bedoel ik het ook niet.
pi_182912295
Bròòòòh
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')