abonnement Unibet Coolblue
pi_182855109
Ik zal meteen met de deur in huis vallen,

Ik heb een nieuwe vriendin en zij wil niet mee naar de parenclub waar ik al jaren heen ga.

Met mijn vorige 2 exen ging ik daar wekelijks heen om wat plezier te hebben.

Ik heb het idee dat zij bang is dat ik een avondje wil swingen met een van mijn exen (en zij dan met de partner van mijn ex) en daar dan weer een crush op haar krijg, terwijl ik haar al verteld heb dat ik geen gevoelens meer voor ze heb.

Ik wil dit niet opgeven, maar aan de andere kant wil ik haar ook niet kwijt..

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
  woensdag 31 oktober 2018 @ 13:09:02 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182855127
Je vriendin is beter dan je ex want ze heeft meer piemels gezogen. Dit is gewoon een feit.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator woensdag 31 oktober 2018 @ 13:09:44 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182855141
Ja. Accepteren dat je niet alles kunt hebben, en haar moet respecteren dat ze daar niet heen wil, net als zij moet accepteren dat jij daar wel heen wil. Als minstens een van beiden dat niet kan of wil accepteren, dan maakt de relatie geen kans.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182855274
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 13:09 schreef CoolGuy het volgende:
Ja. Accepteren dat je niet alles kunt hebben, en haar moet respecteren dat ze daar niet heen wil, net als zij moet accepteren dat jij daar wel heen wil. Als minstens een van beiden dat niet kan of wil accepteren, dan maakt de relatie geen kans.
Het probleem is dat ze niet weet hoe gezellig en leuk het daar is, en dat veel van die wilde verhalen er over wel meevallen. Ze is er nog nooit geweest, dus ik ben van mening dat ze één keer mee moet, zodat ze achteraf echt kan zeggen hoe ze er over denkt. In een relatie is het geven en nemen.
  Moderator woensdag 31 oktober 2018 @ 13:20:15 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182855352
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 13:15 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Het probleem is dat ze niet weet hoe gezellig en leuk het daar is, en dat veel van die wilde verhalen er over wel meevallen. Ze is er nog nooit geweest, dus ik ben van mening dat ze één keer mee moet, zodat ze achteraf echt kan zeggen hoe ze er over denkt. In een relatie is het geven en nemen.
Ik denk eerder dat het probleem is dat jij niet wil accepteren dat jouw vriendin een andere mening heeft. Soms hoef je dingen niet uit te proberen om te weten of je het wat vindt of niet.

Inderdaad, dat is het in een relatie, maar jij verwacht vooral dat je vriendin iets doet. Jij zou ook kunnen accepteren dat ze dat niet wil.

Het komt er uiteindelijk op neer wat jij belangrijker vindt. De parenclub of je vriendin. Ik zou zeggen, doe kop of munt. Als je daarna het gevoel hebt dat je nog een keer kop of munt wil spelen wil je dus liever de andere optie.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182855378
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 13:15 schreef BrabiIiaan het volgende:
dus ik ben van mening dat ze één keer mee moet, zodat ze achteraf echt kan zeggen hoe ze er over denkt. In een relatie is het geven en nemen.
Leuke mening, maar daar heeft je vriendin niets mee te maken natuurlijk.
pi_182855398
Goh, wat raar dat ze niet mee wil.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 13:23:49 #8
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182855429
Wil ze helemaal niet naar parenclubs of niet naar die parenclub waar die ex ook steeds is?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182855443
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 13:21 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Leuke mening, maar daar heeft je vriendin niets mee te maken natuurlijk.
Thuis staat ze er wel voor open om andere koppels te ontvangen, dus het is denk ik meer de angst dat we een van mijn exen tegenkomen, wat ze camoufleert door te zeggen dat er ongure mensen komen in een parenclub en daardoor niet wil.
pi_182855466
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 13:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wil ze helemaal niet naar parenclubs of niet naar die parenclub waar die ex ook steeds is?
Geen een, en ik vermoed omdat mijn exen ook nog wel eens wisselen van parenclub.
pi_182855505
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 13:24 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Thuis staat ze er wel voor open om andere koppels te ontvangen, dus het is denk ik meer de angst dat we een van mijn exen tegenkomen, wat ze camoufleert door te zeggen dat er ongure mensen komen in een parenclub en daardoor niet wil.
Kan me er iets bij voorstellen.
Maar wat ik bedoel is, je kan wel tegen haar zeggen dat je vindt dat ze tenminste een keer mee moet, maar daar heeft zij natuurlijk geen boodschap aan. Ze moet niks.
pi_182855550
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 13:26 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Kan me er iets bij voorstellen.
Maar wat ik bedoel is, je kan wel tegen haar zeggen dat je vindt dat ze tenminste een keer mee moet, maar daar heeft zij natuurlijk geen boodschap aan. Ze moet niks.
Klopt, het enige wat ze moet is ademen. Maar ja, is er een manier waarop ik met goede argumenten wel zover kan komen dat ze mee gaat?
pi_182855584
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 13:27 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Klopt, het enige wat ze moet is ademen. Maar ja, is er een manier waarop ik met goede argumenten wel zover kan komen dat ze mee gaat?
Dat ontvangen thuis, hebben jullie dat al vaak gedaan? Als ze daarmee helemaal okee en vertrouwd is zou je het misschien nog eens kunnen opperen, de parenclub.
Maar verder denk ik niet dat er iets is dat je kan zeggen om haar te overtuigen.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 13:29:41 #14
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182855603
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 13:27 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Klopt, het enige wat ze moet is ademen. Maar ja, is er een manier waarop ik met goede argumenten wel zover kan komen dat ze mee gaat?
Nee, gewoon accepteren. Geen druk zetten. Don't be that guy. :N

Wat CoolGuy al zei....niet iedereen hoeft altijd wat uit te proberen om er achter te komen dat het niks is voor diegene.

Respecteer haar mening dus, en als je dat niet kan dan zou ik zeggen dat jullie beiden beter af zijn zonder elkaar.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_182855624
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 13:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nee, gewoon accepteren. Geen druk zetten. Don't be that guy. :N

Wat CoolGuy al zei....niet iedereen hoeft altijd wat uit te proberen om er achter te komen dat het niks is voor diegene.

Respecteer haar mening dus, en als je dat niet kan dan zou ik zeggen dat jullie beiden beter af zijn zonder elkaar.
^
Tails tell tales
  woensdag 31 oktober 2018 @ 14:01:04 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182856131
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 13:27 schreef BrabiIiaan het volgende:
Maar ja, is er een manier waarop ik met goede argumenten wel zover kan komen dat ze mee gaat?
Misschien ooit. Maar nu nog niet blijkbaar. Nu wil ze enkel thuis afspreken, neem daar genoegen mee. Of maak het uit
pi_182856279
Geef je vriending even. Leggen wij uit dat ze mee moet.

/helpdesk
pi_182856713
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 13:15 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Het probleem is dat ze niet weet hoe gezellig en leuk het daar is, en dat veel van die wilde verhalen er over wel meevallen. Ze is er nog nooit geweest, dus ik ben van mening dat ze één keer mee moet, zodat ze achteraf echt kan zeggen hoe ze er over denkt. In een relatie is het geven en nemen.
Het probleem is dat je niet luistert.

Het is inderdaad geven en nemen, maar ook elkanders grenzen respecteren. Als ze - om wat voor reden dan ook wil - dan is het niet zo verstandig om te blijven pushen.

Geven en nemen betekent niet dat zij per se moet geven om jou tevreden te stellen, vooral als dat tegen haar eigen wensen ingaat.

quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 13:24 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Thuis staat ze er wel voor open om andere koppels te ontvangen, dus het is denk ik meer de angst dat we een van mijn exen tegenkomen, wat ze camoufleert door te zeggen dat er ongure mensen komen in een parenclub en daardoor niet wil.
Je zegt eerst 'dus' en vervolgens zeg je 'denk ik'. Je trekt conclusies waar je aan twijfelt.

Misschien is het handiger om daar echt een gesprek over te hebben? Je bent nu voor haar aan het invullen/denken... Bespreek dan waarom ze het niet wil, waar ze bang voor is, wat haar tegenspreekt en zo, en zo...

Zo'n inhoudelijke discussie is veel nuttiger dan 'ik wil het, jij moet maar geven'...

quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 13:27 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Maar ja, is er een manier waarop ik met goede argumenten wel zover kan komen dat ze mee gaat?
Argumenten betekent discussie, en dat betekent dat jij kunt aangeven hoe jij het ziet, wat jouw ervaringen zijn, vragen hoe zij erover denkt, haar geruststellen mocht dat nodig zijn... Vooral een open en eerlijk gesprek, zonder te pushen, dus.

En ook gewoon accepteren dat ze het echt niet wil en het daarbij laten. Ze heeft al aangegeven hoe ze erover denkt, als je haar telkens maar weer probeert over te halen word je lastig..
  woensdag 31 oktober 2018 @ 14:34:05 #19
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_182856729
Als ik dan even de conclusie mag samenvatten: TS, je gedraagt je als een lul.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 31 oktober 2018 @ 14:39:52 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182856819
Daarbij staat, thuis afspreken, e ht niet gelijk aan een parenclub.
Kan begrijpen dat ze het idee heeft dat er andere mensen op af komen of dat ze het een vies idee vindt.

Seks met anderen willen, betekent niet gelijk dat elke setting hiervoor wenselijk is.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 14:46:47 #21
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182856956
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 14:39 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij staat, thuis afspreken, e ht niet gelijk aan een parenclub.
Kan begrijpen dat ze het idee heeft dat er andere mensen op af komen of dat ze het een vies idee vindt.

Seks met anderen willen, betekent niet gelijk dat elke setting hiervoor wenselijk is.
Vooral geen setting waar er een ex of zelfs exen van de ts rondlopen. En waar de ts contact mee wil hebben en misschien zelfs seks aangezien die vriendin volgens de OP bang is dat hij daar weer gevoelens voor krijgt dan.

Snap vrij goed dat ze daar geen zin in heeft. Is best wel akward op z'n best.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182857134
Schopje naar SEX
pi_182859197
Ze wil geen vreemde lullen in haar punani. Begrijp het dan, pik.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 22:26:00 #24
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_182866726
Beetje druk uitoefenen ze zal je later dankbaar zijn als het bevalt
  woensdag 31 oktober 2018 @ 22:28:28 #25
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182866778
En als je nou eens gewoon een keertje aan die parenclub vraagt of je eens langs kan komen terwijl er geen neukfestijn is? Zodat ze een eerste indruk krijgt hoe/wat/waar?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')